Az Egységes központi elektronikus irat- és dokumentumkezelési rendszer (EKEIDR) moduljainak, rendszerelemeinek szupport szolgáltatásainak biztosítása a műszaki leírásban részletezettek szerint.
AZ EKEIDR Rendszer Ajánlatkérő által jelenleg is használt elemeinek technológiai és jogszabályi követése, támogatása, valamint kapcsolódó szolgáltatások nyújtása, valamint a későbbiekben elérhetővé váló, vagy már meglévő, de Ajánlatkérő által a jelen eljárás időpontjában még nem használt funkcionalitások, szolgáltatások lehívása a műszaki leírásban részletezettek szerint.
a) Havi szupport szolgáltatások
I. Az Ajánlatkérő által használt funkcionalitáshoz kapcsolódó szupport
II. Ajánlatkérő által jelenleg nem használt, de a későbbiekben opcionálisan a keretszerződés alapján bevezetésre kerülő, majd azt követően igénybe venni tervezett szupport szolgáltatások
III. Jelenleg nem elérhető, de a későbbiekben kifejlesztendő, és a keretszerződés alapján opcionálisan bevezetésre kerülő, majd azt követően igénybe venni tervezett szupport szolgáltatások a bevezetett modulok tekintetében.
b) Opcionálisan rendelhető kiegészítő szolgáltatások:
- EKEIDR Rendszer működésének felülvizsgálata, aktuális verzió kiterjesztése,
- Fejlesztői óradíj (program fejlesztés, paraméterezés, workflow készítés)
- Tanácsadói óradíj (tanácsadás, oktatás)
- Terméktámogatási óradíj
c) Opcionálisan igénybevehető tranzakciós szolgáltatások
- EKEIDR irathitelesítési szolgáltatás díja
- EKIDER Rendszer által biztosított e-learning modulok (LMS és LCMS) felhasználási díja
A rendszer üzemeltetésére vonatkozóan Ajánlattevő köteles HelpDesk támogatást nyújtani törzsmunkaidőben az Ajánlatkérő rendszerének üzemeltetését végző csoport tagjainak.
Ajánlatkérő kérésére törzsmunkaidőn túl, hétvégeken, ünnepnapokon és bejelentett üzemszüneti napokon (törzsmunkaidőn kívül eső időszakban) telefonos és távoli elérésen keresztül készenlét keretében segítséget nyújt.
Ajánlatkérő a megkötendő szerződésben az alábbiakban meghatározott modulokra vonatkozóan kíván szerződést kötni:
Modul megnevezése A funkcionalitás rövid meghatározása
EKEIDR Rendszer Általános funkcionalitásai Az EKEIDR dokumentációjában meghatározottak szerint:
Kötegelt scannelés
Nagy számú papíralapú irat vonalkód alapján azonosított, kötegelt digitalizálása.
Szöveges indexelés
A EKEIDR-be csatolt elektronikus példányok tartalom alapján történő indexelése.
AD szinkronizáció
Active Directory címtárral együttműködő felhasználói törzs.
OCR
Optikai karakterfelismerő modul digitalizált dokumentumok esetén.
DMS
A Dokumentum menedzsment modul lehetővé teszi tetszőleges mélységű hierarchikus mappa struktúrába szervezve fájlformátum független dokumentumok többszintű hozzáférés, verzió- és státuszkezelését, a dokumentumokkal kapcsolatos csoportmunkát elektronikus munkafolyamat-támogatással, visszakeresését tartalom, irat és dokumentumkezelési meta adatok, kulcsszavak, feljegyzések és egyedi címkék szerint.
Szerződések
A Szerződéstár modul az iktatott iratú elektronikus és/vagy materiális példánnyal rendelkező szerződések hozzáférés alapú nyilvántartására alkalmas, mely támogatja a szerződés specifikus meta adatok szerinti visszakeresést, a szerződés állapotának követését.
WF
A WF modul egy speciális munkafolyamat támogató, automatizáló rendszer
Kártyamenedzsment
(NEK) Elektronikus kártya nyilvántartó és rendelő modul.
Ajánlatkérő a vállalkozás keretszerződés keretében a fentiekben részletezett szupport és bevezetési szolgáltatások ellátása összesen legfeljebb nettó 33.893.664.- forint keretösszeg erejéig 748 felhasználó vonatkozásában. E keretösszeg magába foglalja a terméktámogatási (szupport) szolgáltatásokra vonatkozó havi alapdíjat (szupport díj és felhasználói támogatás havi díja), valamint az opcionálisan bevezetésre kerülő szupport szolgáltatások, az opcionálisan rendelhető kiegészítő és tranzakciós szolgáltatások díját. A keretösszegből az alapmennyiség összege 28.244.720.- Ft, az opcionális mennyiség összege 5.648.944.- Ft.
A felhasználói szám szerinti támogatás havi díjának kiszámításánál figyelembe vehető felhasználószám (az előző év december 31-i állapotának megfelelően): 748.
Az opcionális szolgáltatások igénybevétele írásban, egyedi megrendelés alapján, Ajánlatkérő által Megrendelőlapon megrendelt és Ajánlattevő által visszaigazoltan kerül sor.