Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/20
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.01.29.
Iktatószám:1630/2019
CPV Kód:30200000-1
Ajánlatkérő:Hódmezővásárhelyi Szakképzési Centrum
Teljesítés helye:6800 Hódmezővásárhely, Andrássy út 3/8.;6800 Hódmezővásárhely, Andrássy út 3/8.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.02.28.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Oktatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Hódmezővásárhelyi Szakképzési Centrum
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_62161800
Postai cím: Andrássy Út 3/8
Város: Hódmezővásárhely
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6800
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Orvosné Bánvölgyi Éva
Telefon: +36 62202475
E-mail: orvosevi@hiszk.hu
Fax: +36 62202475
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.hszc.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.hszc.hu/
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000624082018/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000624082018/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
x Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
x Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: IKT eszközfejlesztés
Hivatkozási szám: EKR000624082018
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30200000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Informatikai eszközök (IKT), okos tanterem informatikai eszközrendszerének beszerzése a szükséges szoftver eszközökkel kiegészítve
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
x Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
nem
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Informatikai eszközök (IKT)
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30213000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6800 Hódmezővásárhely, Andrássy út 3/8.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Igényelt eszközök és azok főbb műszaki jellemzői:
1.) 150 db Asztali számítógép (PC) - ügyintézői konfiguráció:
CPU- legalább 2 magos 3.9GHz,
RAM - legalább 8GB DDR4 2400 MHz,
SSD-HDD - legalább 1TB HDD,
Videókártya - legalább 2GB GDDR5, 954 MHz GPU, 64 bit.
2.) 24 db Asztali számítógép (PC) - vezetői konfiguráció
CPU - legalább 4 magos, 3,4GHz,
RAM - legalább 16GB DDR4 2400 MHz,
SSD-HDD - legalább 256 GB + 1000GB HDD,
Videókártya - legalább 4GB GDDR5, 1124 MHz GPU, 128 bit.
3.) 55 db Asztali számítógép (PC) - multimédiás konfiguráció:
CPU - legalább 8 magos. 3.6GHz,
RAM - legalább 32GB DDR4 2400 MHz,
SSD-HDD - legalább 512 GB + 1000GB HDD,
Videókártya - legalább 3GB GDDR5, 1556 MHz GPU, 192bit.
4.) 24 db Laptop - ügyintézői konfiguráció:
CPU - legalább 4 magos, 2.6 GHz,
RAM - legalább 8 GB DDR4 2400 MHz,
SSD - legalább 256 GB,
Videókártya, legalább 2GB GDDR5, 952 MHz GPU, 64 bit.
5.) 7 db Multimédiás laptop:
CPU - legalább 8 magos, 2.8 GHz,
RAM - legalább 16 GB DDR4 2400 MHz,
SSD-HDD - legalább 512 GB SSD,
Videókártya, legalább 2GB GDDR5, 1122 MHz GPU, 64 bit.
6.) 40 db Tablet:
CPU - legalább 8 magos 1,8GHz,
RAM - legalább 3 GB,
Belső memória mérete legalább 32 GB.
7.) 1 db szerverközpont, mely 2 db Szerver egységből és 1 db külső storage diszk alrendszer vezérlőből áll:
CPU - legalább 2db 10magos, 2.2GHz, 25M Cache,
SAS HDD - legalább 4db 300GB 10K 12Gbps SAS 2.5”,
RAM - legalább 4db 16GB TruDDR4 ECC 2400 MHz CL17,
Interface kártya - legalább 1db 16Gbps Fibre Channel Dual-port Host Bus Adapter,
Interface csatlakozó - legalább 2db PCIe Riser (2x8 FH/FL + 1x8 FH/HL),
Tápegységek - legalább 2db System x 900W platinum,
Optikai meghajtó - legalább 1db x3650 M5 Front IO cage Adv. (3x USB, LCD, Optical drive).
8.) 9 db Interaktív tábla:
Felbontás - legalább Full-HD 1080p 16:9.
9.) 8 + 2 db Projektor (három különböző fénykibocsájtású típus):
Felbontás - legalább Full-HD 1080p 16:9,
Fénykibocsátás – 1 db legalább 5000 Lumen (L), 1 db legalább 3300 L és 8 db legalább 4000 L.
10.) 2 db Komplex számítógép infrastruktúra:
Switch - legalább 48 port 10/100/1000BASE-TX, 4 SFP port, POE támogatás 802.3af/802.3at/24 ports/193W;
Switch modulok (2 db);
Szünetmentes tápegység - legalább 1000VA, LCD kijelzővel;
Rackbe szerelhető elosztó, 1U, 8 aljzat, túlfeszültség védelemmel.
11.) 1 db Vetítővászon:
Mérete - 240cmx135cm 16:9, (fehér.).
12.) 1 db Router és kihelyezése:
LAN sebessége legalább 10/100/1000 Mbit/s,
Wifi sebessége legalább 1300Mbit/s.
13.) 6 db Pendrive, legalább 128 Gb, USB 3.0 pendrive.
14.) 4 db 3D nyomtató és 20 tekercs tartalék nyomtatószál (1,75 mm atm.):
Nyomtatási térfogat: legalább 25x20x20 cm,
Pozícionálási pontosság: legalább X,Y - 4 mikron, Z - 2 mikron.
15.) 25 db Oktatási szoftver csomag (Adobe Creative Cloud, vagy azzal egyenértékű),
16.) 310 db Vírusvédelmi szoftver (ESET Endpoint Security Business Edition, vagy azzal egyenértékű).
17.) 8 db Órarend tervező program (aScÓrarend standard, vagy azzal egyenértékű).
Az ajánlatkérő (AK) a Kbt. 117. § (7) bek-ben meghatározottak szem előtt tartásával felhívja az ajánlattevők (AT) figyelmét, hogy amennyiben az ajánlati felhívás vagy a dokumentáció meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, műszaki előírásra, műszaki ajánlásra való hivatkozást tartalmaz, az csak a beszerzés tárgyának jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt. Az AK az eszközök és berendezések megnevezés mellett mindig a „vagy azzal egyenértékű” kifejezést alkalmazza.
Az AK a 4 - 17. tételek esetében szükségesnek tekinti közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározását. Ezért ezen tételek esetében szükséges meghatározott gyártmányú, eredetű típusú dologra való hivatkozás. Ezen eszközök esetében a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt.
További információ az ajánlati dokumentációban található.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Jótállás időtartama, a kötelező 36 hónap felett (hónap) legkedvezőtlenebb 0 hónap, legkedvezőbb 24 hónap  5
2 A hibaelhárítás megkezdése a hibabejelentés időpontjától számítottan, üzem- képtelenség esetén (munkaóra) (legkedvezőbb: 8 munkaóra, legkedvezőtlenebb: 16 munkaóra) (munkaóra*) 10
3 Távfelügyeleti úton történő hibajavítás megkezdése a hiba bejelentésestől számítottan (munkaóra) (legkedvezőbb: 1 munkaóra, legkedvezőtlenebb: 8 munkaóra) (munkaóra*) 5
4 Előteljesítési határidő (legkedvezőbb: 30 naptári nap, legkedvezőtlenebb: 0 naptári nap) (naptári nap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 4 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-6.2.3-17-2017-00037
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Okos tanterem informatikai eszközrendszere
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30230000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6800 Hódmezővásárhely, Andrássy út 3/8.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1 komplex rendszer, okos tantermi informatikai eszközök együttese:
1 db Smart school 75"-ös IT csomag, melynek része: Speciális LFD 75" fali érintő kijelzős 4K HD monitor, 3db USB port, 3db HDMI port, 1db VGA port, beépített wifi adapter, hangszóró, többujjas vezérlés támogatás;
1 db notebook 15.6" Full HD, 4 magos 2.50GHz CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, Windows 10 pro;
22 db Tablet: 10.1" érintőképernyő, 1200x1920 felbontás, 3GB RAM, 16GB Belső memória, 1.6 GHz 8 magos processzor, 2 db Wifi router;
22 db Tablet asztali tok;
22 db Tablet billentyűzet,
25 db Smart school software licence;
22 db KC (Knox Configurator) software biztosítása 2 éves időszakra;
1 db Tölthető rackszekrény, fakkos szekrény 20 fakk, elektromos töltés minden fakkban, 109.5x45x93cm.
Kapcsolódó szolgáltatások:
Telepített rendszerek helyszíni betanítása, magyar nyelven 15 fő részére 2 x 16 óra (2x8) óra időtartamban. Felhasználói, módszertani tréning és Felhasználói, rendszerfelügyeleti szoftver tréning.
Rendszer installáció elvégzése.
L2 támogatás max. 22 db tablet, 3 év.
Az ajánlatkérő a Kbt. 117. § (7) bekezdésben meghatározottak szem előtt tartásával felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy amennyiben az ajánlati felhívás vagy a dokumentáció meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, műszaki előírásra, műszaki ajánlásra való hivatkozást tartalmaz, az csak a beszerzés tárgyának jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt. Az ajánlatkérő az eszközök és berendezések megnevezés mellett mindig a „vagy azzal egyenértékű” kifejezést alkalmazza.
Az ajánlatkérő a adott tételek esetében szükségesnek tekinti közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározását. Ezért ezen tételek esetében szükséges meghatározott gyártmányú, eredetű típusú dologra való hivatkozás. Ezen eszközök esetében a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt.
További információ az ajánlati dokumentációban található.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Jótállás időtartama, a kötelező 36 hónap felett (hónap) legkedvezőtlenebb 0 hónap, legkedvezőbb 24 hónap  5
2 A hibaelhárítás megkezdése a hibabejelentés időpontjától számítottan, üzem- képtelenség esetén (munkaóra) (legkedvezőbb: 8 munkaóra, legkedvezőtlenebb: 16 munkaóra) (munkaóra*) 10
3 Távfelügyeleti úton történő hibajavítás megkezdése a hiba bejelentésestől számítottan (munkaóra) (legkedvezőbb: 1 munkaóra, legkedvezőtlenebb: 8 munkaóra) (munkaóra*) 5
4 Előteljesítési határidő (legkedvezőbb: 30 naptári nap, legkedvezőtlenebb: 0 naptári nap) (naptári nap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 4 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-6.2.3-17-2017-00037
II.2.14) További információ:

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok):
- Mindkét rész vonatkozásában: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1) és ( 2) bekezdésben felsorolt kizáró okok fennállnak.
- Az ajánlatkérő kizárja az eljárásból azt az ajánlattevőt, alvállalkozót, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, akivel szemben valamely kizáró ok az eljárás során következett be.
Megkövetelt igazolási mód:
- Mindkét rész vonatkozásában: Az ajánlattevőnek, illetőleg a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezetnek a Kbt. 67 . § (2)-(3) bekezdése, valamint a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdésében és 3. § (2) bekezdése foglaltaknak megfelelően , az egységes európai közbeszerzési dokumentum (EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdésének hatálya alá. (előzetes igazolás);
- Azon alvállalkozók tekintetében, amelyek nem vesznek részt alkalmasság igazolásában az ajánlattevőnek a Kbt. 67. § (4) bekezdése szerint nyilatkozatát kell benyújtania arról, hogy nem vesz igénybe a szerződés teljesítéséhez a 62. § szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót. (előzetes igazolás);
- A Kbt. 64. §-ában foglalt esetben, amennyiben ajánlattevő élni kíván a lehetőséggel, úgy azt az egységes európai közbeszerzési dokumentumban meg kell jelölnie, valamint annak mellékleteként csatolni kell az ajánlatában a Közbeszerzési Hatóság a 188. § (4) bekezdése szerinti végleges határozatának, vagy közigazgatási per esetén a bíróság a 188. § (5) bekezdése szerinti jogerős határozatának másolati példányát. (előzetes igazolás);
- Az ajánlatkérő által a Kbt. 69. § (4)-(7) bekezdése alapján a kizáró okokra vonatkozó igazolások benyújtására felhívott gazdasági szereplőnek a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 8. §, 10. §, 12-16. §-a szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a kizáró okok hatálya alá.
- A gazdasági szereplő által ajánlatában, az ajánlatkérő erre vonatkozó felhívása nélkül benyújtott igazolásokat az ajánlatkérő figyelmen kívül hagyhatja és elegendő azokat csak az eljárást lezáró döntést megelőzően, kizárólag azon ajánlattevők tekintetében bevonni a bírálatba, amely ajánlattevőket ajánlatkérő az igazolások benyújtására kívánt felhívni. Amennyiben az ajánlattevő az igazolásokat korábban benyújtotta, az ajánlatkérő nem hívja fel az ajánlattevőt az igazolások ismételt benyújtására, hanem úgy tekinti, mintha a korábban benyújtott igazolásokat az ajánlatkérő felhívására nyújtották volna be – és szükség szerint hiánypótlást rendel el vagy felvilágosítást kér.
- Ajánlatkérő a Kbt. 69. § (6) bekezdése alapján az eljárást lezáró döntés meghozatalát megelőzően az értékelési szempontokra figyelemmel az első három legkedvezőbbnek tekinthető ajánlattevőt hívja fel az igazolások benyújtására.
- A kizáró okokra vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben (EKR) valamennyi nyilatkozat elektronikus űrlapként áll rendelkezésre.
- Az egységes európai közbeszerzési dokumentumban foglalt információk valóságtartalmáért az ajánlattevő felel.
- Az alvállalkozó vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet vonatkozásában az ajánlattevő a Kr. 17. § (2) bek. alapján nyilatkozatot nyújt be arról, hogy az alvállalkozók és az alkalmasság igazolásában résztvevő más szervezetek/személyek vonatkozásában nem állnak fenn az eljárásban előírt kizáró okok.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlatkérő nem ír elő gazdasági és pénzügyi alkalmassági követelményt.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Mindkét rész vonatkozásában:
M.1/ A Kbt. 65.§ (4) és (5) bekezdésének és a 321/ 2015.(X.30.) Kr. 21.§(1) bekezdésének a) pontja alapján az ajánlati felhívás feladásának napjától visszafelé számított megelőző 3 év legjelentősebb szállításainak ismertetése. Ajánlatkérő a vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szolgáltatás megrendeléseket veszi figyelembe. A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 22. § (1) bekezdésének a) pontja alapján:
a) ha a szerződést kötő másik fél a Kbt. 5. § (1) bekezdés a)-c) és e) pontja szerinti szervezet, illetve nem magyarországi szervezetek esetében olyan szervezet, amely a 2014/24/EK európai parlamenti és tanácsi irányelv alapján ajánlatkérőnek minősül, az általa kiadott vagy aláírt igazolás;
b) ha a szerződést kötő másik fél az a) pontban foglalthoz képest egyéb szervezet, az általa adott igazolás vagy az ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet nyilatkozatának csatolása szükséges.
Az igazolás, illetve nyilatkozat tartalmazza legalább a következő adatokat:
- A teljesítés ideje(kezdő és befejező időpontja év/ hónap/ nap bontásban),
- a szerződést kötő másik fél neve, elérhetősége,
- a szállítás (szerződés) tárgya,
- mennyisége, továbbá
- nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdése alapján ajánlattevőnek az ajánlatában az egységes európai közbeszerzési dokumentum (EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel a Kbt. 65. §-a alapján az ajánlatkérő által meghatározott M.1/ alkalmassági követelménynek. Ajánlatkérő a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 2. § (5) bekezdése alapján az alkalmassági követelmények előzetes igazolására elfogadja az EEKD-ben az érintett gazdasági szereplő egyszerű nyilatkozatát, az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat nem kell megadni.
Az előírt alkalmassági követelménynek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek, továbbá az Ajánlattevő az előírt alkalmassági követelménynek bármely más szervezet (vagy személy) kapacitására támaszkodva is megfelelhet, a közöttük fennálló kapcsolat jogi jellegétől függetlenül. Ebben az esetben a Kbt. 65. § (6) - (9) bekezdések szerint kell eljárni.
A gazdasági szereplő az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat tartalmazó, az ajánlati felhívásban előírt nyilatkozatokat (igazolásokat) az ajánlatkérő 69. § (4) bekezdése szerinti felhívására köteles benyújtani. A gazdasági szereplő által ajánlatában az ajánlatkérő erre vonatkozó felhívása nélkül benyújtott igazolásokat az ajánlatkérő figyelmen kívül hagyhatja és elegendő azokat csak az eljárást lezáró döntést megelőzően, kizárólag azon ajánlattevők tekintetében bevonni a bírálatba, amely ajánlattevőket ajánlatkérő az igazolások benyújtására kívánt felhívni.
Amennyiben az ajánlattevő az igazolásokat korábban benyújtotta, az ajánlatkérő nem hívja fel az ajánlattevőt az igazolások ismételt benyújtására, hanem úgy tekinti, mintha a korábban benyújtott igazolásokat az ajánlatkérő felhívására nyújtották volna be – és szükség szerint hiánypótlást rendel el, vagy felvilágosítást kér.
Ajánlatkérő a Kbt. 69. § (6) bekezdése alapján az eljárást lezáró döntés meghozatalát megelőzően az értékelési szempontokra figyelemmel az első három legkedvezőbbnek tekinthető ajánlattevőt hívja fel az igazolások benyújtására. Amennyiben az ajánlattevő ( az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet)a referenciát konzorciumban teljesítette, úgy a referencia-igazolásból egyértelműen ki kell derülnie, hogy az ajánlattevő ( az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet) a referencia mely részeit teljesítette.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M/1 Alkalmatlan az ajánlattevő (közös ajánlattevők), ha nem rendelkezik (együttesen nem rendelkeznek) az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 3 évben (36 hónapban) legalább informatikai eszközök szállítására vonatkozó referenciával
az 1. rész vonatkozásában legalább 150 db asztali számítógép (PC) és/vagy laptop, és legalább 6 db interaktív tábla szállítására vonatkozó referenciával.
a 2. rész vonatkozásában legalább 15 db asztali számítógép (PC) és/vagy laptop, vagy táblagép szállítására vonatkozó referenciával.
A referencia az 1. és 2. rész tekintetésben egyaránt több szerződéssel is igazolható.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
A számlák ellenértékét AK az igazolt szerződésszerű teljesítést követően, utólag egyenlíti ki a Kbt. 135. § (1) bekezdése, Ptk. 6:130. § (1) - (2) bekezdése szerint, átutalással. A számla fizetési határideje, a kiállítástól számított 60 nap. 30 % előlegről (a Kbt. 135.§ (8) bek. alapján) előleg bekérő számla és a végszámla nyújtható be a szerződésszerű teljesítést követően. AK előleg visszafizetési biztosítékot nem kér. A támogatási intenzitás: 100,0 %. utófinanszírozással.
Kötbér: (Ptk. 6:186.§) mindkét rész esetében azonosan a nettó ajánlati ár 0,5 % / naptári nap. A kötbér maximuma. 20 naptári napra jutó összeg, azaz nettó ajánlati ár 10,00 %.
Meghiúsulási kötbér: (Ptk. 6:186.§): A teljes nettó ajánlati ár 15 %-a.
Jótállás: min.36 hónap.
Szavatosság a Ptk. 6:159-167. § és 6:175-176. § szerint.
Kártérítési kötelezettség.
A szerződést biztosító mellékkötelezettségek részletes feltételeit a szerződés tervezet tartalmazza.
Az ajánlati biztosíték részletesen a VI.3) pontban kifejtve.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2019/02/28 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 14:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2019/02/28 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 16:00 (óó:pp) Hely: A 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 15. § szerint az ajánlatokat tartalmazó iratok felbontását az EKR az ajánlati határidő lejártát követően, kettő órával később kezdi meg.
Az elektronikusan benyújtott ajánlatok felbontását az EKR végzi úgy, hogy a bontás időpontjában az ajánlatok az ajánlatkérő számára hozzáférhetővé válnak.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az elektronikusan benyújtott ajánlatok felbontását az EKR végzi úgy, hogy a bontás időpontjában az ajánlatok az ajánlatkérő számára hozzáférhetővé válnak. Az elektronikusan benyújtott ajánlat esetében a Kbt. 68. § (4)-(5) bek. szerinti adatokat az EKR a bontás időpontjától kezdve elektronikusan - azzal a tartalommal, ahogyan azok az ajánlatban szerepelnek - az ajánlattevők részére elérhetővé teszi

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1.) Az ajánlatkérő (AK) nem alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bek e) pont szerinti eredménytelenségi feltételt.
2.) AK alkalmazza a Kbt. 81. § (4) és (5) bekezdésében foglaltakat.
3.) Ajánlatok érékelése: Kiosztható pontszámok mindkét rész esetén: 0,00-10,00 pont között.
1. értékelési részszempont, „A nettó ajánlati ár” esetében a legalacsonyabb, a legkedvezőbb ajánlat a maximális 10,00 pontot kapja, a többi ajánlat tartalmi elemére pedig a legkedvezőbb tartalmi elemhez viszonyítva, a fordított arányosítás módszerével határozza meg az AK, az alábbi képlettel: P vizsgált = (A legjobb / A vizsgált ) x (P max - P min ) + P min.
2. értékelési részszempont, „Jótállás (hónap)” és az 5. részszempont, az Előteljesítés esetén:
A jótállás esetében a legkedvezőbb ajánlat, a kötelező 36 hónap időtartam felett 24 hónap, a maximális 10,00 pontot kapja, a többi ajánlat tartalmi elemére pedig a legkedvezőbb tartalmi elemhez viszonyítva, az egyenes arányosítás módszerével, az Előteljesítés esetében a legkedvezőbb ajánlat, 30 naptári nap a maximális 10,00 pontot kapja, a többi ajánlat tartalmi elemére pedig a legkedvezőbb tartalmi elemhez viszonyítva, az egyenes arányosítás módszerével határozza meg az AK az alábbi képlettel:
Pvizsgált = (A vizsgált / A legjobb) x (Pmax - Pmin) + Pmin,
3. számú értékelési részszempont, „A hibaelhárítás megkezdése a helyszínem hibabejelentés időpontjától számítottan, üzemképtelenség esetén” és a 4. számú értékelési részszempont, „Távfelügyeleti úton történő hibajavítás megkezdése a hiba bejelentésestől számítottan” esetén: Helyszíni hibaelhárítás A legkedvezőbb ajánlat, 8 óra a maximális 10,00 pontot kapja (A legkedvezőtlenebb megajánlás 16 óra (nulla) pontot kap.), a többi ajánlat tartalmi elemére pedig a legkedvezőbb tartalmi elemhez viszonyítva, az arányosítás módszerével, a Távfelügyeleti úton a legkedvezőbb ajánlat, 1 óra a maximális 10,00 pontot kapja (A legkedvezőtlenebb megajánlás 8 munkaóra 0,00 pontot kap), a többi ajánlat tartalmi elemére pedig a legkedvezőbb tartalmi elemhez viszonyítva, az arányosítás módszerével számolja ki az AK az alábbi képlet segítségével: Pvizsgált = (A vizsgált-A legrosszabb) / (A legjobb - A legrosszabb) x (Pmax - Pmin) + Pmin.
4.) Az eljárásban való részvétel mindkét részajánlati kör tekintetében ajánlati biztosíték adásához kötött.
Az ajánlati biztosíték mértéke:
1. rész, Informatikai eszközök: 4.000.000,- Ft
2. rész, Okos tanterem informatikai eszközrendszere: 300.000,- Ft
A befizetésre szolgáló, az ajánlatkérő fizetési számla száma : 10028007-00335261-30005101
Az ajánlati biztosíték befizetése (teljesítése) igazolásának módja: Az AK az eljárásban való részvételt a Kbt. 54. § (2) bek-ben foglaltak szerint ajánlati biztosíték nyújtásához köti. A biztosítéknak az ajánlati kötöttség idejére vonatkozó rendelkezésre állását az ajánlat benyújtásával egyidejűleg az AT-nek a biztosítéki dokumentáció átadásával igazolni kell. Az ajánlati biztosíték az AT választása szerint teljesíthető az előírt pénzösszegnek az AK fizetési számlájára történő befizetésével, pénzügyi intézmény vagy biztosító által vállalt garancia vagy készfizető kezesség biztosításával, vagy biztosítási szerződés alapján kiállított - készfizető kezességvállalást tartalmazó - kötelezvénnyel. Az ajánlati biztosítéknak az ajánlati kötöttség ideje alatt érvényesnek kell lennie, így a biztosítéknak a lejárat napján 24.00 óráig kell érvényesnek lennie.
5.) AK nem teszi lehetővé gazdálkodó szervezet, vagy projekt társaság létrehozását a nyertes ajánlattevő(k) részére.
6.) AK az ajánlattevők alkalmasságának feltételeit a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg.
7.) A műszaki megfelelési nyilatkozat és a megajánlott eszközök műszaki leírásának hiánya nem pótolható a Kbt. 71. § (8) bekezdés b) pontjára tekintettel.
8.) Eljárásba bevont FAKSZ: Berta Ferenc Lsz: 0154.
További részletek a Dokumentációban
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § előírásainak megfelelően.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/01/24 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák