Elnevezés: Szerverek és adattárolók tartós bérlete
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 30200000-1 | |
További tárgyak: | 48800000-6 | |
| 48900000-7 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Informatikai Igazgatóság
1111 Budapest, Műegyetem rakpart 7-9. „R” épület III. emelet Gépterem
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Hardvereszközök és szoftverek bérlete, szupport a szoftverekre, valamint szervizelés ellátása a hardvereszközökre, 36 hónapra valamennyi beszerzési tárgy tekintetében. Mennyiség: 2 db rack szerver, 1 db szerver keret, 7 db penge szerver, 1 db új adattároló, 2 db adattároló (bővítés már meglévőhöz), 2 db FC switch, 3 db Ethernet switch. Ezen felül alkatrészek a már meglévő és az előbbiekben felsorolt eszközökhöz. Szoftverek az előbbiekben felsorolt eszközökhöz.
HÁTTÉR: A Központi Tanulmányi Hivatal (KTH) IT infrastruktúrájának alapját IBM-Lenovo BladeCenter és Flex System szerverkeretek, szerverek, nagyteljesítményű EMC-Dell adattárolók, továbbá VMware virtualizációs szoftver képezik. (A meglevő eszközök felsorolását ld. a közbeszerzési dokumentációban.) Ezt a rendszert kívánja Ajánlatkérő bővíteni és korszerűsíteni. JELEN FEJLESZTÉS CÉLJAI: Új hardver eszközök és szoftver licencek beszerzése.Mennyiség: 80 tételben összesen 880 darab termék. A beszerzés fődarabjait lsd. az első bekezdésben. Részletes specifikáció, mennyiségek a közbeszerzési dokumentációban. • Az új eszközök integrálása a meglevő informatikai infrastruktúrába. • A bérelt eszközök működéséhez szükséges szoftverek és szupportok a bérlet teljes időtartamára. A birtokba és használatba adás során a nyertes ajánlattevő feladata összeszerelni és üzembe helyezni (ez alatt a már meglévő eszközökhöz/szoftverekhez való integrálást is értendő) a bérelt eszközöket, és üzembe helyezési teszteket végezni, a bérelt eszközöket a bérlet teljes időtartama alatt szervizelni, valamint a szerződésben rögzített egyéb feladatait (pl. szerződésszerű használatra alkalmasak állapotban tartani a bérbeadott eszközöket) ellátni. KOMPATIBILITÁS, EGYENÉRTÉKŰSÉG: Részletek a közbeszerzési dokumentációban (továbbiakban:KD). Ajánlatkérő (továbbiakban:AK) kifejezetten felhívja a figyelmet arra, hogy a meglévő informatikai rendszere IBM-Lenovo, EMC-Dell és VMware termékekből áll és a meglévő rendszere bővítésére is ezen gyártók termékeit kívánja beszerezni. Ennek indoka az, hogy a meglévő rendszerekhez (szerverekhez, központi adattárolókhoz, virtualizációs szoftver környezethez) más gyártók termékei, bővítései nem kompatibilisek, azokat nem lehet a meglévő rendszerben működtetni. A beszerzendő termékeknek 100%-ban kompatibilisnek kell lenniük a meglévő rendszer részeivel. Mindezek miatt feltétlen szükséges a gyártóspecifikus termékek beszerzése. Egyenértékű eszközök megajánlása esetén az egyenértékűséget igazoló dokumentumot (műszaki leírás, adatlap, prospektus) kell csatolni.Az egyenértékűség megállapítása a csatolt dokumentumok és a mintakonfigurációban szereplő termékek (interneten) elérhető gyári adatainak (műszaki leírás, adatlap, prospektus) összehasonlításával fog történni. Egyenértékű eszközök megajánlása esetén az ajánlattevőnek (továbbiakban: AT) az egyenértékűséget már az ajánlatában igazolnia kell.
EGYÉB ELVÁRÁSOK: Részletek a közbeszerzési dokumentációban. Az EKR rendszer terjedelmi korlátai miatt a pontos specifikációt a korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető közbeszerzési dokumentációban.
A Dokumentáció tartalmazza a gyártói web-oldalak címeit.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. Ajánlattevő 7x24 órás távfelügyeletet működtet a bérbeadott hardvereszközökre: (igen/nem) 10
Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
AK a II.2.4. pontban, a gyártóspecifikus termékek előírásakor figyelembe vette a Közbeszerzési Döntőbizottság D.26-16-2018. sz. határozatát. AK a II.2.4. pontban megindokolta miért kíván gyártóspecifikus termékeket beszerezni.
1.,2. értékelési részszempont tekintetében adható pontszám: 0-10. Bírálat módszere: 1.részsz: fordított arányosítás, 2.részsz.: pontkiosztás.
Elnevezés: PC munkaállomások és notebookok tartós bérlete
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 30200000-1 | |
További tárgyak: | 48800000-6 | |
| 48900000-7 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Informatikai Igazgatóság
1111 Budapest, Műegyetem rakpart 7-9. „R” épület 117. szoba
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
PC munkaállomások és szoftverek bérlete, szupport a szoftverekre, valamint szervizelés ellátása a hardvereszközökre, 36 hónapra valamennyi beszerzési tárgy tekintetében. Mennyiség: 6db PC munkaállomás, 2db notebook számítógép, 8db számítógép alkatrész.
HÁTTÉR: A Központi Tanulmányi Hivatal (KTH) rendszergazdai PC munkaállomásai és hordozható számítógépei elavultak, immár nem felelnek meg a mai kor elvárásainak. JELEN FEJLESZTÉS CÉLJAI: • Új rendszergazdai PC munkaállomások (6 db) beszerzése. Részletes specifikáció a közbeszerzési dokumentációban.• Új notebook gépek (2 db) beszerzése. Részletes specifikáció a közbeszerzési dokumentációban.Számítógép alkatrészek (8 db) beszerzése. Részletes specifikáció a közbeszerzési dokumentumokban.• A bérelt eszközök szervizelése a bérlet teljes időtartama alatt. Az EKR rendszer terjedelmi korlátai miatt a pontos specifikációt és mennyiségeket a korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető közbeszerzési dokumentáció tartalmazza. KOMPATIBILITÁS, EGYENÉRTÉKŰSÉG: • A megajánlott megoldásnak informatikailag illeszkednie kell a már meglévő (a közbeszerzési dokumentációban részletezett) eszközökhöz, azokkal kompatibilisnek kell lenniük. • A fejlesztést a közbeszerzési dokumentációban felsorolt (vagy azokkal egyenértékű) eszközökkel kívánjuk megvalósítani. • Amennyire technológiailag lehetséges, az új eszközök (teljes- és részegységek) legyenek csereszabatosak a már meglevő eszközökkel, (meghibásodás esetén) ezzel biztosítva a minimális kiesési időt, a zökkenőmentes üzemet. • Egyenértékű eszközök megajánlása esetén az egyenértékűséget igazoló dokumentumot (műszaki leírás, adatlap, prospektus) kell csatolni. Az egyenértékűség megállapítása a csatolt dokumentumok és a mintakonfigurációban szereplő termékek (interneten) elérhető gyári adatainak (műszaki leírás, adatlap, prospektus) összehasonlításával fog történni. Az eszközök egyenértékűségére vonatkozó adatokat, információkat az Ajánlati Dokumentáció részét képező Műszaki Leírás tartalmazza. Egyenértékű eszközök megajánlása esetén az ajánlattevőnek az egyenértékűséget már az ajánlatában igazolnia kell.
EGYÉB ELVÁRÁSOK: • Gyártói nyilatkozatok arra vonatkozóan, hogy az Ajánlattevő által megajánlott és szállítandó termékek újak (sohasem használt) és a hivatalos gyártói kereskedelmi csatornán keresztül kerülnek értékesítésre. • Az Ajánlatkérő csak hivatalos gyártói Microsoft licencet és szupportot fogad el, amelyről szóló nyilatkozatát az Ajánlattevő a pályázati anyagában helyezze el.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. A bejelentést követő hányadik munkanapon belül kezdi meg Ajánlattevő a szervizelést a teljesítési helyszínen (minimum 1. munkanap; maximum:6. munkanap): 10
Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1.,2. értékelési részszempont tekintetében adható pontszám: 0-10. Bírálat módszere: 1.részszempont: fordított arányosítás, 2.részszempont.: pontkiosztás.2.részszempont pontozása: AT a szervízelést : 1. munkanapon belül: 10pont; 2. munkanapon belül: 8 pont; 3. munkanapon belül: 6 pont; 4. munkanapon belül: 4 pont; 5. munkanapon belül: 2 pont; 6. munkanapon belül: 0 pont - kezdi meg.