Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: MVMI Informatika Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_79228174
Postai irányítószám: 7030
Kapcsolattartó személy: Vajna-Schämer Hajnalka
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.mvm-informatika.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.mvm-informatika.hu
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
Regionális vagy helyi hatóság
Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Gazdasági társaság
Általános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szabadidő, kultúra és vallás
x Egyéb tevékenység: Informatikai szolgáltatás
II.1) A beszerzés mennyisége
Elnevezés: Keretszerződés irodai IT eszköz beszerzésére
Hivatkozási szám: EKR000028512019
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 30200000-1 | |
II.1.3) A szerződés típusa
II.1.4) Rövid meghatározás:
Keretszerződés irodai IT eszköz beszerzésére és szervizelésére
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 2679000000 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
Elnevezés: Keretszerződés irodai IT eszközök beszerzésére
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 30200000-1 | |
További tárgyak: | 30213000-5 | |
| 30213100-6 | |
| 30213300-8 | |
| 30214000-2 | |
| 30231310-3 | |
| 48620000-0 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU233 A teljesítés fő helyszíne: MVMI Zrt. raktára 7030 Paks, HRSZ.: 8803/17 (MVM Paksi Atomerőmű Zrt. telephelye)
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Jelen közbeszerzési eljárás keretében az ajánlatkérő az MVM Csoport és a csoporton kívüli szerződéses partnerek irodai IT eszközeinek beszerzésére és szervizelésére kíván szerződést kötni.
A keretszerződés teljes nettó keretösszege: 2.679.000.000,- Ft.
Várható mennyiségek:
Kategóriák megnevezése Mérték-egység Mennyiség
Asztali A darab 1 607
Asztali B darab 3 302
Asztali C darab 328
Monitor 0 darab 559
Monitor 1 darab 559
Monitor 2 darab 4 100
Monitor 3 darab 681
Hordozható A darab 414
Hordozható B darab 1 006
Hordozható C darab 575
Hordozható D darab 1 490
Dokkoló darab 3 507
Hordozható (tablet) E darab 48
Hordozható (tablet) F darab 95
Hordozható (tablet) G darab 47
Egyedi eszközök darab 308
Összesen 18 626
Ajánlatkérő tervezetten egyedi speciális eszközök beszerzésére a teljes nettó keretösszegből 60.000.000,- Ft keretösszeget, az alkatrész beszerzésre és szervizelésre 200.000.000,- Ft keretösszeget határoz meg a teljes futamidőre.
Az ajánlatkérő tervezetten maximum 10 órát számol el havonta szervizelésre. Az ajánlattevő 4 ticket kezelésre elszámolhat további 1 munkaórát a szervizelésen felül .
További részletes feltételeket a közbeszerzési műszaki leírás tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Többlet jótállás (hónap) 10
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Tárgyi hirdetmény II.1.7) "A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)" pontjában feltüntetett érték a keretszerződés keretösszege.
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 023 - 049548
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Nyertes ajánlattevő: 4iG Nyilvánosan Működő Részvénytársaság (1037 Budapest Montevideo Utca 8., 12011069-2-41)
További ajánlattevők:
SERCO Informatika Kft. (1037 Budapest Bécsi Út 314., 12906240-2-41)
SMP Solutions Kft. (1139 Budapest Fiastyúk Utca 71/b, 10242395-2-41)
Az eljárás során figyelembe vettek környezetvédelmi vagy szociális szempontokat, a szempontok megnevezése: nem releváns
A részvételi felhívás kapcsán a
VI.3) További információk pont kiegészítése (a karakterkorlátra tekintettel):
18) Tárgyalás tartásának az indoka: A szerződés jellegére, összetettségére, valamint a beszerzés tárgyát képező eszközök műszaki sajátosságaira tekintettel előzetes tárgyalások nélkül nem választható ki a legkedvezőbb ajánlat (Kbt. 85. § (2) bek. c) pont), ezért Ajánlatkérő tárgyalni kíván a műszaki és szerződéses feltételekről, majd ezt követően az árakról.
19) A felhívás II.2.9) technikai okokból került kitöltésre.
Kiegészítés a II.2.5. ponthoz:
A II.2.5. pontban feltüntetett ár értékelési részszempontok alszempontjai és a hozzájuk rendelt súlyszámok:
1.1. Hordozható A, B, C, D notebookokra vállalt többlet jótállás (max. 24 hónap) – súlyszám: 3
1.2. Asztali gép A, B, C kategóriára vállalt többlet jótállás (max. 36 hónap) – súlyszám: 3
1.3. Monitor 0, 1, 2, 3 kategóriára vállalt többlet jótállás (max. 36 hónap) – súlyszám: 2
1.4. Dokkolóra vállalt többlet jótállás (max. 12 hónap) – súlyszám: 1
1.5. Hordozható A, B, C, D gépek akkumulátorára vállalt többlet jótállás (max. 24 hónap) – súlyszám: 1
2.1. Eszközök összesített ajánlati ára (nettó EUR) – súlyszám: 80
2.2. Alkatrészek összesített ajánlati ára (nettó HUF) – súlyszám: 5
2.3. Továbbszámlázott tételek anyagmozgatási díja (%, max. 5 %) – súlyszám: 3
2.4. Szerviz óradíj (HUF/óra) – súlyszám: 2
Az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa 1-10 pont.
Értékelés módszere: a minőségi részszempont alszempontjai esetében egyenes arányosítással, az ár részszempont alszempontjai esetében fordított arányosítással a közbeszerzési dokumentumban meghatározott képlettel számolva.
Ajánlatkérő a 2.1. értékelési részszempont körében a Kbt. 73. § (6) bekezdés c) pontja alapján az alábbiakban határozza meg azokat az összegeket, amelyeket meghaladó egységárat tartalmazó ajánlatokat érvénytelenné nyilvánítja:
Kategória megnevezése Maximum egységárak EUR-ban
Asztali A 455
Asztali B 613
Asztali C 996
Monitor 0 84
Monitor 1 106
Monitor 2 143
Monitor 3 420
Hordozható A 825
Hordozható B 890
Hordozható C 1 230
Hordozható D 1 224
Dokkoló 100
Hordozható E 479
Hordozható F 1 084
Hordozható G 1 245
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtására a Kbt. 148. §-ában rögzítettek vonatkoznak.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák
D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
verseny hiánya technikai okokból
a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)