Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Országos Mentőszolgálat
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_44156895
Postai cím: Markó Utca 22
Postai irányítószám: 1055
Kapcsolattartó személy: Nagy Barbara
E-mail: kozbeszerzes@mentok.hu
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.mentok.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
x Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
Regionális vagy helyi hatóság
Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
Általános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szabadidő, kultúra és vallás
II.1) A beszerzés mennyisége
Elnevezés: OMSz IVIR üzemeltetése, fejlesztése 2019- 2022
Hivatkozási szám: EKR000226082019
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 72250000-2 | |
II.1.3) A szerződés típusa
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Az Országos Mentőszolgálat Integrált Vállalat Irányítási rendszerének támogatása vállalkozási keretszerződés keretében, nettó 397.951.977 Ft keretösszegben. Megrendelő a keretösszeg 70% -nak lehívására vállal kötelezettséget.
Az IVIR az OMSZ stratégiai és operatív menedzsmenti döntési feladatainak meghozatalát elősegítő rendszer, amely elősegíti a prehospitális sürgősségi ellátáshoz való egyenletes és folyamatos hozzáférés biztosítását Magyarország lakosai részére a szolgáltatások azonosan magas színvonalon történő nyújtásával.
AK működtetéséhez és elsődlegesen fő feladatainak ellátásához szükséges modulrendszert alkalmaz, amely szoftveres megoldást kínál a logisztika, a humánerőforrás, a pénzügy, a számvitel, a controlling és egyéb területek kezelésére.
Jelen közbeszerzési eljárásban az alap átalánydíjas támogatási szolgáltatások, üzemeltetés támogatási szolgáltatások, és eseti szakértői támogatás tevékenységek kerülnek beszerzésre (részletes követelmény KKD-ban)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 397951977 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
Elnevezés: OMSz IVIR üzemeltetése, fejlesztése
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 72250000-2 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: 1135 Budapest, Róbert Károly Krt. 77.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Országos Mentőszolgálat Integrált Vállalat Irányítási rendszerének (IVIR) támogatása vállalkozási szerződéssel.. Ajánlattevő vállalja Ajánlatkérő IVIR Rendszerének folyamatos supportját. Ajánlattevő a support szolgáltatás keretében vállalja a pénzügyi és számviteli modul valamint a humán erőforrás modul frissítését, és a frissítéshez kapcsolódó telepítési, oktatási, adatmigrációs, interfész fejlesztési és projekt vezetési feladatok ellátást:
- Telepítés, IVIR integráció, egységes webes hibabejelentő felület kialakítása az átalakított IVIR-hez
- Oktatás,
- Adatmigráció,
- Projektvezetés,
- Interfész fejlesztés,
Részletes műszaki követelmény a KKD-ban..Ajánlattevőnek csatolni kell kereskedelmi-műszaki ajánlatot. Ajánlatkérő a műszaki megvalósításról, illetve a szerződés tartalmáról kíván tárgyalni.
Jelen közbeszerzési eljárásban az alap átalánydíjas támogatási szolgáltatások, üzemeltetés támogatási szolgáltatások, és eseti szakértői támogatás tevékenységek kerülnek beszerzésre. Szoftverkövetés és jogszabály követési szolgáltatások, kulcsfelhasználók támogatása, szakértői tevékenység, tanácsadás, IVIR üzemeltetés támogatása, helpdesk, eseti adatmódosítás, Programrészek módosítása, továbbfejlesztése, új programrészek kialakítása, további szakértői tevékenység, IT környezeti változások támogatása a dokumentációban részletezett módon. Az IVIR megvalósítása során az IVIR specifikus rendszerelemeinek – Ajánlatkérő számára kifejlesztett funkcióknak - forráskódja Ajánlatkérő tulajdonába került, azonban az ERP-nek, azaz az integrált vállalatirányítási rendszernek a licence jogával Ajánlatkérő nem rendelkezik. Az IVIR támogatási (support) szolgáltatása során felmerülő átdolgozási, vagy továbbtervezési igénye setén kizárólag a megszólított ajánlattevő rendelkezik ehhez szükséges jogokkal.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Az ajánlat értékelési szempontja [76. § (2) bekezdése]: figyelemmel a Kbt. 100. § (5) bekezdésében foglaltakra, az eljárásban az értékelés szempontja a Kbt. 76. § (2) bekezdése a) pontja szerinti legalacsonyabb ár
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 240 - 589900
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Nyertes Ajánlattevő: T-Systems Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság, 1097 Budapest, Könyves Kálmán Körút 36.
Adószám: 12928099244
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § (3) bekezdésében meghatározottak szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák
D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
x 1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
x Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
verseny hiánya technikai okokból
a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
x a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)
A Közbeszerzési Hatóság Elnöke a Kbt. 189. § alapján 7.6.2019-én a HNT-00131/09/2019 iktatószámú döntésében megállapította, hogy a hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás jogalapjának megalapozottsága megállapítható Kbt. 98. § (2) bekezdés c) pontja alapján Ajánlatkérő és ajánlattevő között 2012-ben első alkalommal létrejött közbeszerzési eljárás eredményeként vállalkozási szerződés, amelynek tárgya az ajánlatkérő Integrált Vállalatirányítási rendszerének (IVIR) megvalósítása és bevezetése volt. Az IVIR megvalósítása során az IVIR specifikus rendszerelemeinek – Ajánlatkérő számára kifejlesztett funkcióknak forráskódja Ajánlatkérő tulajdonába került, azonban az ERP-nek, azaz az integrált vállalatirányítási rendszernek a licence jogával Ajánlatkérő nem rendelkezik. Az IVIR támogatási (support) szolgáltatása során felmerülő átdolgozási, vagy továbbtervezési igénye setén kizárólag az ajánlattevő rendelkezik ehhez szükséges jogokkal.