Ugrás a tartalomra Ugrás a láblécre

Közbeszerzési Hatóság

Publikus Core
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/110
Beszerzés tárgya: Árubeszerzés
Hirdetmény típusa: Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 KÉ
Eljárás fajtája: Eljárást megindító felhívás Közbeszerzési Értesítőben történt közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben A Kbt. 113. § szerinti nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2019.06.11.
Iktatószám: 10339/2019
CPV Kód: 30200000-1
Ajánlatkérő: Nemzeti Színház Közhasznú Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Teljesítés helye: 1095 Budapest, Bajor Gizi park 1.;1095 Budapest, Bajor Gizi park 1.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő: Delta Systems Korlátolt Felelősségű Társaság;Szinva Net Informatikai Zártkörűen működő Részvénytársaság
Ajánlatkérő típusa: Közjogi szervezet
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: Szabadidő, kultúra és vallás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Nemzeti Színház Közhasznú Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_17343251
Postai cím: Bajor Gizi Park 1.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU120
Postai irányítószám: 1095
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Burg Péter
Telefon: +36 209816045
E-mail: burg.peter@upcmail.hu
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.nemzetiszinhaz.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
  Meghatalmazott ajánlatkérő nélkül.
  Az I.1) pontban feltüntetett ajánlatkérők közül meghatalmazott ajánlatkérő: (adja meg ajánlatkérő nevét)
  Ajánlatkérőnek minősülő meghatalmazott szervezet, mely az I.1) pontban nem került feltüntetésre: (adja meg a szerződést nem kötő ajánlatkérőnek minősülő szervezet nevét, címét és azonosítószámát)
  Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés.
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Az ajánlatkérő típusa
  Központi szintű
  Regionális/helyi szintű
x Közjogi szervezet
  Közszolgáltató
  Támogatott szervezet [Kbt. 5. § (2)-(3) bekezdés]
  Egyéb:
I.4 ) Fő tevékenység (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
x Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:
I.5 ) Fő tevékenység (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: Informatikai eszközök beszerzése a Nemzeti Színház Nonprofit Zrt. részére.
Hivatkozási szám: EKR001016202018
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30200000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) A közbeszerzés rövid ismertetése:
1. rész:
1. tétel:
Szerverek, központi adattároló beszerzése és beüzemelése és a világosító tár adattároló kapacitásának bővítése, 1 db épületfelügyeleti számítógép, valamint 5 db irodai munkaállomás
Műszaki tartalom – a 2 db szerverre és az adattárolóra, 1 db épületfelügyeleti számítógépre, valamint világosító tár adattároló kapacitás bővítésére:
• Rack kivitel,
- minimum 2x 500w redundáns tápegység hot-plug
- minimum 32 GB RAM
• minimum processzor: 2x, 64 bit Intel Xeon Silver 4110, LGA 3647, 8 mag 11 MB cache,
- 8Gb Dual Port PCI-e FC HBA
- minimum 480GB SATA 6G MU SFF SC DS SSD
- full” remote konzol licensz
• SAN switch 2db:
FC , és kábelek 4 db 2m Multi-mode OM3 LC/LC FC Cable
Adat tároló, SAN DC SFF Storage 1 db:
Rack kivitel, 3 év garancia
• minimum:12x 400GB 12G SAS MU 2.5in SSD
• 8Gb SW FC SFP 4pk XCVR
2. tétel:
Épületfelügyeleti szerver számítógép:
• 1 db Szerver számítógép DELL PC; Dell PowerEdge Intel Quad-Core processzorral, 8 GB RAM, 1 TB GB HDD, DVD meghajtóval, billentyűzettel, egérrel, 22" FulHD TFT monitorral, WIN Server 2012 R2 Eng operációs rendszerrel, amely csak és kizárólag az épületfelügyeleti program (SymmetrE R500) futtatására használható
• 1 db UPS Szünetmentes tápegység; felügyeleti központ részére, 600VA/360W 7perc 70%os terhelésnél
• 1 Ethernet 8 8 portos Ethernet switch 10/100XT
3. tétel:
Általános célú irodai munkaállomások:
• 5 db irodai munkaállomás, mely SFF I5, 256 SSD, 8 GB RAM, egér, billentyűzet, 24” IPS LCD monitor, 36 hó garancia
• 5 db OEM WIN10 Pro HUN operációs rendszer
4. tétel:
Világosító tár adattároló kapacitás bővítéséhez
• 9 db 8 TB-os disc raid 6 hálózati adattároló, redundáns tápellátás a színház jelenlegi NAS adattárolójába 5 év garanciával.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
2.rész:
A hangtár és világosító tár részére Apple termékek, illetve termékeken futó szoftverek beszerzése
1. tétel
• 3 db nagy teljesítményű asztali számítógép kompletten a jelenlegi rendszerbe illeszkedve, minimális igényünk 3 GHz nyolcmagos Intel Xeon E5, 32 GB 1866 MHz DDR3 ECC memória, 512 GB PCIe szilárdtest tárhely, Duál AMD FirePro D700 kártyánként dedikált 6 GB GDDR5 videó memóriával.
• 7 db laptop minimum 2 db normál USB bemenettel és CD/DVD egységgel ellátva, ha megoldható és a jelenlegi szoftveres környezetbe illesztve, minimális igényünk 13" képernyő, hagyományos funkciógombokkal, 2.5GHz i7 processzor, 16 GB 2133 MHz memória, 512 GB PCIe szilárdtest tárhely (SSD)Intel Iris 640 videóvezérlő, Force Touch ujjkövető, Magyar billentyűzet.
• 7 db ütés- és vízálló, kiváló minőségű minimum 1 TB-os mobil merevlemez a fent említett számítógépekhez
2. tétel:
Hangtechnikai szoftverek a jelenlegi számítástechnikai környezethez illeszkedve és figyelembe véve az előadásokat lebonyolító szoftver fontosságát számunkra.
• 9 licenc-es QLAB színházi lebonyolító szoftver a színpadokra (2 db) és a laptopokra (7 db)
• 3 licenc-es PRO TOOLS hangstúdióba és nagyszínpadra soksávos rögzítésre és keverésre alkalmas szoftver
• 1 licenc-es hangstúdióba masztering szoftver
• 9 licenc-es konvertáló szoftver (hang-kép)
• 9 licenc-es CD/DVD író szoftver Apple-s környezetre
3. tétel:
• 6 db USB-C to DVI átalakító Apple minőségű.
• 6 db USB-C to multiport átalakító Apple minőségű.
• 6 db USB-C to Thunderbolt átalakító Apple minőségű.
• 6 db 16 GB USB3-as Pendrive.
• 1 db MacBook Pro laptop 2018-as 15,4" kijelző, Radeon Pro Vega 20 4 GB HBM2 memóriával, (GPU),32 GB RAM, 2,9GHz Intel Core i9 CPU, 2 TB SSD, törésálló és vízálló tokban, amely automata nyomáskiegyenlítő szeleppel van ellátva és a tokban előmetszett szivacsbetét van.
• 1 db Multimédia billentyűzet ami kompatibilis Mac számítógép Mac OS, 10.12.4 vagy újabb operációs rendszerrel.
• 1 db Vezeték nélküli tölthető egér, ami kompatibilis Mac számítógép Mac OS, 10.12.4 vagy újabb operációs rendszerrel.
II.1.5) Részekre bontás
A beszerzés részekből áll igen
II.1.6) A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül)
Érték: 30226206 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) A közbeszerzés mennyisége
 
II.2.1)
Elnevezés: Informatikai eszközök beszerzése
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30200000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés helye: 1095 Budapest, Bajor Gizi park 1.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
1. rész:
1. tétel:
Szerverek, központi adattároló beszerzése és beüzemelése és a világosító tár adattároló kapacitásának bővítése, 1 db épületfelügyeleti számítógép, valamint 5 db irodai munkaállomás
Műszaki tartalom – a 2 db szerverre és az adattárolóra, 1 db épületfelügyeleti számítógépre, valamint világosító tár adattároló kapacitás bővítésére:
• Rack kivitel,
- minimum 2x 500w redundáns tápegység hot-plug
- minimum 32 GB RAM
• minimum processzor: 2x, 64 bit Intel Xeon Silver 4110, LGA 3647, 8 mag 11 MB cache,
- 8Gb Dual Port PCI-e FC HBA
- minimum 480GB SATA 6G MU SFF SC DS SSD
- full” remote konzol licensz
• SAN switch 2db:
FC , és kábelek 4 db 2m Multi-mode OM3 LC/LC FC Cable
Adat tároló, SAN DC SFF Storage 1 db:
Rack kivitel, 3 év garancia
• minimum:12x 400GB 12G SAS MU 2.5in SSD
• 8Gb SW FC SFP 4pk XCVR
2. tétel:
Épületfelügyeleti szerver számítógép:
• 1 db Szerver számítógép DELL PC; Dell PowerEdge Intel Quad-Core processzorral, 8 GB RAM, 1 TB GB HDD, DVD meghajtóval, billentyűzettel, egérrel, 22" FulHD TFT monitorral, WIN Server 2012 R2 Eng operációs rendszerrel, amely csak és kizárólag az épületfelügyeleti program (SymmetrE R500) futtatására használható
• 1 db UPS Szünetmentes tápegység; felügyeleti központ részére, 600VA/360W 7perc 70%os terhelésnél
• 1 Ethernet 8 8 portos Ethernet switch 10/100XT
3. tétel:
Általános célú irodai munkaállomások:
• 5 db irodai munkaállomás, mely SFF I5, 256 SSD, 8 GB RAM, egér, billentyűzet, 24” IPS LCD monitor, 36 hó garancia
• 5 db OEM WIN10 Pro HUN operációs rendszer
4. tétel:
Világosító tár adattároló kapacitás bővítéséhez
• 9 db 8 TB-os disc raid 6 hálózati adattároló, redundáns tápellátás a színház jelenlegi NAS adattárolójába 5 év garanciával.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi szempont –
  Költség szempont –
x Ár szempont – Súlyszám -
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.9) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Informatikai eszközök beszerzése
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30200000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU12 A teljesítés helye: 1095 Budapest, Bajor Gizi park 1.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
2.rész:
A hangtár és világosító tár részére Apple termékek, illetve termékeken futó szoftverek beszerzése
1. tétel
• 3 db nagy teljesítményű asztali számítógép kompletten a jelenlegi rendszerbe illeszkedve, minimális igényünk 3 GHz nyolcmagos Intel Xeon E5, 32 GB 1866 MHz DDR3 ECC memória, 512 GB PCIe szilárdtest tárhely, Duál AMD FirePro D700 kártyánként dedikált 6 GB GDDR5 videó memóriával.
• 7 db laptop minimum 2 db normál USB bemenettel és CD/DVD egységgel ellátva, ha megoldható és a jelenlegi szoftveres környezetbe illesztve, minimális igényünk 13" képernyő, hagyományos funkciógombokkal, 2.5GHz i7 processzor, 16 GB 2133 MHz memória, 512 GB PCIe szilárdtest tárhely (SSD)Intel Iris 640 videóvezérlő, Force Touch ujjkövető, Magyar billentyűzet.
• 7 db ütés- és vízálló, kiváló minőségű minimum 1 TB-os mobil merevlemez a fent említett számítógépekhez
2. tétel:
Hangtechnikai szoftverek a jelenlegi számítástechnikai környezethez illeszkedve és figyelembe véve az előadásokat lebonyolító szoftver fontosságát számunkra.
• 9 licenc-es QLAB színházi lebonyolító szoftver a színpadokra (2 db) és a laptopokra (7 db)
• 3 licenc-es PRO TOOLS hangstúdióba és nagyszínpadra soksávos rögzítésre és keverésre alkalmas szoftver
• 1 licenc-es hangstúdióba masztering szoftver
• 9 licenc-es konvertáló szoftver (hang-kép)
• 9 licenc-es CD/DVD író szoftver Apple-s környezetre
3. tétel:
• 6 db USB-C to DVI átalakító Apple minőségű.
• 6 db USB-C to multiport átalakító Apple minőségű.
• 6 db USB-C to Thunderbolt átalakító Apple minőségű.
• 6 db 16 GB USB3-as Pendrive.
• 1 db MacBook Pro laptop 2018-as 15,4" kijelző, Radeon Pro Vega 20 4 GB HBM2 memóriával, (GPU),32 GB RAM, 2,9GHz Intel Core i9 CPU, 2 TB SSD, törésálló és vízálló tokban, amely automata nyomáskiegyenlítő szeleppel van ellátva és a tokban előmetszett szivacsbetét van.
• 1 db Multimédia billentyűzet ami kompatibilis Mac számítógép Mac OS, 10.12.4 vagy újabb operációs rendszerrel.
• 1 db Vezeték nélküli tölthető egér, ami kompatibilis Mac számítógép Mac OS, 10.12.4 vagy újabb operációs rendszerrel.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi szempont –
  Költség szempont –
x Ár szempont – Súlyszám -
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.9) További információ:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
  A Kbt. 117. § szerinti saját beszerzési szabályok szerinti eljárás
  Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Előzetes/időszakos előzetes tájékoztatóval meghirdetett meghívásos eljárás
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Előzetes/időszakos előzetes tájékoztatóval meghirdetett tárgyalásos eljárás
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
x Eljárást megindító felhívás Közbeszerzési Értesítőben történt közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben
  Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás
x A Kbt. 113. § szerinti nyílt eljárás
  A Kbt. 113. § szerinti meghívásos eljárás
  A Kbt. 113. § szerinti tárgyalásos eljárás
  A Kbt. 115. § szerinti nyílt eljárás
  A Kbt. 115. § szerinti hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás
IV.1.2) A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás, valamint a gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása:
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
IV.1.4) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
/ (KÉ-szám/évszám)
IV.2.2) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.3) Információ az előzetes/időszakos előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást meghirdető felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes/időszakos előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: Elnevezés: Informatikai eszközök beszerzése
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/05/22 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 5
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 5
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 5
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Delta Systems Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_21266834
Postai cím: Róbert Károly Krt. 70-74.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1134
Ország: Magyarország
E-mail: tenderiroda@delta.hu
Telefon: +36 14375200
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 14375299
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 13978774241
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 11991612
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele):
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: Digitran Hungária Digitális Transzformáció Zrt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_13800703
Postai cím: Henger Utca 2/C
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1027
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 26196413241

Hivatalos név: ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_67121553
Postai cím: Szakolcai Utca 7
Város: Szeged
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6723
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 24909707206

Hivatalos név: Delta Systems Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_21266834
Postai cím: Róbert Károly Krt. 70-74.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1134
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 13978774241

Hivatalos név: NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_86314774
Postai cím: Telek Utca 7-9.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1152
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 10507326242

Hivatalos név: Szinva Net Informatikai Zártkörűen működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_76209855
Postai cím: Erenyő Utca 1.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3518
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 24962106205

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 2 Rész száma: Elnevezés: Informatikai eszközök beszerzése
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/05/22 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Szinva Net Informatikai Zártkörűen működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_76209855
Postai cím: Erenyő Utca 1.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3518
Ország: Magyarország
E-mail: kozbeszerzes@szinvanet.hu
Telefon: +36 46533033
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 46401819
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 24962106205
A nyertes ajánlattevő Kkv nem
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 18234594
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele):
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: Szinva Net Informatikai Zártkörűen működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_76209855
Postai cím: Erenyő Utca 1.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3518
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 24962106205

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) További információk:
VI.1.1) Hirdetmény közzététele nélkül induló eljárás esetén az eljárást megindító felhívás megküldésének, illetőleg a Közbeszerzési Hatóság tájékoztatásának napja:
2018/12/19 (éééé/hh/nn)
VI.1.2) Az eljárás során figyelembe vett környezetvédelmi szempontok:
  Szerződéses feltételként
  Értékelési szempontként
  Műszaki leírásrészeként
  Alkalmassági feltételek körében meghatározott környezetvédelmi intézkedések
  Alkalmassági feltételek körében meghatározott környezetvédelmi vezetési rendszereknek való megfelelés
VI.1.3) Az eljárás során figyelembe vett szociális szempontok:
  Szerződéses feltételként
  Értékelési szempontként
  Műszaki leírás részeként
  Alkalmassági feltételként
  Védett foglalkoztatók számára fenntartott közbeszerzés
VI.1.4) Fenntartott szerződés:
  A szerződés a Kbt. 114. § (11) bekezdése szerint fenntartott
VI.1.5) További információk:
VI.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/06/09 (éééé/hh/nn/)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 súlyszám helyett fontosság is megadható
21 súlyszám helyett fontosság is megadható; ha az ár az egyetlen értékelési szempont, súlyszám nem szükséges