Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/112
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás - Közszolgáltatások/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Felhívással induló tárgyalásos eljárás
Közzététel dátuma:2019.06.13.
Iktatószám:10045/2019
CPV Kód:42621000-5
Ajánlatkérő:Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Teljesítés helye:HU110;HU110
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.07.10.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás - Közszolgáltatások
2014/25/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_71040624
Postai cím: Akácfa Utca 15.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1980
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Gara Richárd
Telefon: +36 14616578
E-mail: kozbeszerzes@bkv.hu
Fax: +36 13226438
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.bkv.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.bkv.hu/kozbeszerzesek
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000681742019/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000681742019/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.6) Fő tevékenység
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
x Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Padlószint alatti kerékeszterga beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000681742019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42621000-5
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Adásvételi szerződés „Padlószint alatti kerékeszterga beszerzése és telepítése” tárgyban
Millenniumi Földalatti és a Fogaskerekű Vasút járműparkjának megújítása érdekében padló alatti esztergagép és tartozékainak beszerzése, korszerűsítése, telepítése
Tervezett mennyiség 2 db az alábbiak szerint:
II. Vontatási Szakszolgálat Baross Járműfenntartó Üzemében
BKV Millenniumi Földalatti Vasút (Mill.FAV) Mexikói úti telephelye
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Padlószint alatti kerékeszterga beszerzése – Baros
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42621000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Baross Járműfenntartó Üzem (1089 Budapest, Baross u. 132.)
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A BKV Zrt. II. Vontatási Szakszolgálat Baross Járműfenntartó Üzemében padlószint alatti kerékeszterga és tartozékai beszerzése és telepítése
- A berendezés paramétereire elsősorban ez a műszaki specifikáció, a vonatkozó szabályzatok, előírások és szabványok az irányadóak.
- Az ajánlattételi szakaszban a szakmai ajánlat részeként az ajánlattevőnek be kell nyújtania a megajánlott berendezés műszaki leírását.
- A kerékesztergát és kapcsolt tartozékait a nyertes Ajánlattevőnek minden részletében és egészében a teljes felelősség vállalása mellett szükséges leszállítania és üzembe helyeznie.
- Az Ajánlattevő által szállítandó berendezésnek a használatához, üzemeltetéséhez szükséges összes Európa Uniós és magyarországi jogszabálynak, előírásnak meg kell felelnie, a szükséges engedélyek beszerzését a berendezés beüzemelésekor / átadásakor át kell adnia.
- A gyártónak kötelessége a komplex szerkezet későbbi javítási és hibaelhárítási munkáinak elvégzéséhez teljes magyar nyelvű műszaki dokumentáció elkészítése, átadása elektronikus és papír formátumban is. Továbbá mellékelni kell a berendezés és egyes berendezéseinek kezelési-karbantartási leírását, mely kiterjed a berendezésben esetlegesen alkalmazott szoftverek működésének és használatának leírására is. A dokumentációk összessége és az alkalmazott szoftverek nyelve magyar legyen, és minden dokumentáció elektronikus formában is átadandó.
- A berendezésnek kezeléséhez, működtetéséhez, karbantartásához szükséges oktatásoknak a beszerzés részét kell képeznie.
- Az új gép beépítése előtt el kell bontani és deponálni kell a meglévő padlószint alatti kerékeszterga gépet.
A padlószint alatti kerékeszterga és tartozékai beszerzésére és beépítésére vonatkozó általános műszaki követelményeket a Műszaki leírás tartalmazza
( az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása; csak árubeszerzések esetében -jelölje meg, hogy a pályázatok adásvételre, lízingre, bérletre, részletvételre, vagy ezek kombinációjára irányulnak-e )
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Vállalt többletjótállás (hónap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Az időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2019/09/02 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/11/20 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: 1 / Maximális szám: 99
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok: A II.2.9) pontban megadott értéket a hirdetményfeladó rendszer kitöltési szabályai miatt kell megadni. Ajánlatkérő az adott közbeszerzési eljárásban nem kíván keretszámot meghatározni.
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információ
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Adható pontszám az értékelési részszempontok esetén: 0-10.
Az értékelés módszere:
1. szempont esetén egyenes arányosítás
2. szempont esetén fordított arányosítás
A módszerek részletes ismertetése a közbeszerzési dokumentumok részét képező útmutatóban történik.

II.2.1)
Elnevezés: Padlószint alatti kerékeszterga beszerzése – MFAV
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42621000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: BKV Millenniumi Földalatti Vasút (Mill.FAV) Mexikói úti telephelye ( 1142 Budapest, Kacsóh Pongrác út 21-23.)
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A BKV Zrt. Millenniumi Földalatti Vasút (Mill.FAV) Mexikói úti telephelyén padlószint alatti kerékeszterga és tartozékai beszerzése és telepítése
- A berendezés paramétereire elsősorban ez a műszaki specifikáció, a vonatkozó szabályzatok, előírások és szabványok az irányadóak.
- Az ajánlattételi szakaszban a szakmai ajánlat részeként az ajánlattevőnek be kell nyújtania a megajánlott berendezés műszaki leírását.
- A kerékesztergát és kapcsolt tartozékait a nyertes Ajánlattevőnek minden részletében és egészében a teljes felelősség vállalása mellett szükséges leszállítania és üzembe helyeznie.
- Az Ajánlattevő által szállítandó berendezésnek a használatához, üzemeltetéséhez szükséges összes Európa Uniós és magyarországi jogszabálynak, előírásnak meg kell felelnie, a szükséges engedélyek beszerzését a berendezés beüzemelésekor / átadásakor át kell adnia.
- A gyártónak kötelessége a komplex szerkezet későbbi javítási és hibaelhárítási munkáinak elvégzéséhez teljes magyar nyelvű műszaki dokumentáció elkészítése, átadása elektronikus és papír formátumban is. Továbbá mellékelni kell a berendezés és egyes berendezéseinek kezelési-karbantartási leírását, mely kiterjed a berendezésben esetlegesen alkalmazott szoftverek
működésének és használatának leírására is. A dokumentációk összessége és az alkalmazott szoftverek nyelve magyar legyen, és minden dokumentáció elektronikus formában is átadandó.
- A berendezésnek kezeléséhez, működtetéséhez, karbantartásához szükséges oktatásoknak a beszerzés részét kell képeznie.
A padlószint alatti kerékeszterga és tartozékai beszerzésére és beépítésére vonatkozó általános műszaki követelményeket a Műszaki leírás tartalmazza.
( az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása; csak árubeszerzések esetében -jelölje meg, hogy a pályázatok adásvételre, lízingre, bérletre, részletvételre, vagy ezek kombinációjára irányulnak-e )
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Vállalt többletjótállás 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Az időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2019/09/02 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/11/20 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: 1 / Maximális szám: 99
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok: A II.2.9) pontban megadott értéket a hirdetményfeladó rendszer kitöltési szabályai miatt kell megadni. Ajánlatkérő az adott közbeszerzési eljárásban nem kíván keretszámot meghatározni.
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információ
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Adható pontszám az értékelési részszempontok esetén: 0-10.
Az értékelés módszere:
1. szempont esetén egyenes arányosítás
2. szempont esetén fordított arányosítás
A módszerek részletes ismertetése a közbeszerzési dokumentumok részét képező útmutatóban történik.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Kizáró okok:
Az eljárásban nem lehet részvételre jelentkező, ajánlattevő (közös ajánlattevő), alvállalkozó és az alkalmasság igazolásában nem vehet részt olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésekben meghatározott kizáró okok fennállnak, figyelemmel a Kbt. 62. § (3) és (5) bekezdéseire és a Kbt. 63. § (3) bekezdésére is.
A Kbt. 74. § (1) bekezdésének értelmében az ajánlatkérő kizárja az eljárásból azt a részvételre jelentkezőt, ajánlattevőt, alvállalkozót vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, aki
a) a Kbt. szerint és a fent meghatározott kizáró okok hatálya alá tartozik;
b) részéről a Kbt. 62. §-ban foglalt kizáró ok az eljárás során következnek be.
A megkövetelt igazolási mód:
Az igazolási módokra a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1-16. §-aiban foglaltak értelemszerűen irányadók.
- Részvételre jelentkezőnek a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdése értelmében az egységes európai közbeszerzési dokumentum (a továbbiakban: EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdéseiben meghatározott kizáró okok hatálya alá.
- A részvételre jelentkező vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő gazdasági szereplő a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 4. § (1) bekezdése szerint igazolja előzetesen a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdéseiben említett kizáró okok hiányát (figyelemmel a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 4. § (3)-(4), valamint a 6. § (1)-(2) bekezdéseire is.)
- A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 15. § (2) bekezdése értelmében azon alvállalkozók tekintetében, amelyek nem vesznek részt alkalmasság igazolásában a részvételre jelentkezőnek a Kbt. 67. § (4) bekezdése szerinti nyilatkozatot kell benyújtania, a megfelelő EKR űrlap alkalmazásával. A nyilatkozatot akkor is be kell nyújtani, ha az ajánlatkérő az eljárásban nem írta elő a már ismert alvállalkozók megnevezését.
- Közös részvételre jelentkezés esetén – a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 3. § (5) bekezdése alapján – a közös részvételre jelentkezők képviseletében az EEKD nyilatkozatot a részvételre jelentkezést benyújtó gazdasági szereplő teszi meg.
- A kizáró okokra vonatkozó igazolásokat az eljárás második, ajánlattételi szakaszában, ajánlatkérő kifejezetten erre irányuló, külön felhívására szükséges benyújtani, a Kbt. 69. § (4)-(6) bekezdés szerint.
Részvételre jelentkező, alvállalkozó, illetve alkalmasság igazolásában részt vevő gazdasági szereplő a Kbt. 64. §-ban meghatározottak szerint élhet az öntisztázás jogával.
A kizáró okok fenn nem állását igazoló iratokat az eljárás második, ajánlattételi szakaszában, ajánlatkérő kifejezetten erre irányuló, külön felhívására szükséges benyújtani, a Kbt. 69. § (4)-(6) bekezdésekben foglaltak alapján, az alábbiak szerint:
- A Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) alpontját Magyarországon letelepedett részvételre jelentkezőnek a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 8. § i) pont ib) alpontja, nem Magyarországon letelepedett részvételre jelentkezőnek a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 10. § g) pont gb) alpontjában foglaltak szerint kell igazolni.
- A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 8. és 10. §-a szerint kell az ajánlattevőnek igazolnia, illetve az ajánlatkérőnek ellenőriznie, hogy az ajánlattevő nem tartozik a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdéseinek hatálya alá (figyelemmel a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 14. és 16. §-aira is
- A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 15. § (1) bekezdése értelmében az ajánlattevő az alkalmasság igazolásában részt vevő alvállalkozó vagy más szervezet vonatkozásában csak az EEKD-t köteles benyújtani a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdéseiben foglalt kizáró okok hiányának igazolása érdekében.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Előzetes igazolás:
- Részvételre jelentkezőnek a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdése értelmében az EEKD benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel az ajánlatkérő által meghatározott alkalmassági követelményeknek. Részvételre jelentkezőnek csak arról kell nyilatkoznia, hogy megfelel az alkalmassági követelményeknek, a IV. Rész α (alfa) pont kitöltésével. Az alkalmassági követelményeket nem kell külön, részletesen feltüntetni.
- Ha a részvételre jelentkező az előírt alkalmassági követelménynek más szervezet vagy személy kapacitásaira támaszkodva kíván megfelelni, az érintett szervezetek vagy személyek mindegyikére vonatkozó EEKD-t is benyújtja. Ilyen esetben a kapacitásaikat rendelkezésre bocsátó szervezetek vagy személyek az alkalmassági feltételek vonatkozásában csak azokról nyilatkoznak, amelyeket az ajánlattevő vagy részvételre jelentkező igénybe kíván venni alkalmasságának igazolásához.
- Közös részvételre jelentkezők esetén a nyilatkozatot, a közös részvételre jelentkezők képviseletében eljáró gazdasági szereplő teszi meg.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 65. § (6)-(7) és (11)-(12) bekezdéseiben foglaltakra. Ajánlatkérő kiemelten felhívja a figyelmet a Kbt. 65. § (8) bekezdésében foglaltakra.
Az alkalmassági követelményeknek való megfelelés igazolását az eljárás második, ajánlattételi szakaszában, ajánlatkérő kifejezetten erre irányuló, külön felhívására szükséges benyújtani, a Kbt. 69. § (4)-(6) bekezdésekben foglaltak alapján, az alábbiak szerint:
P1: Ajánlattevőnek a 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdés c) pontja alapján csatolnia kell a részvételi felhívás feladását megelőző három mérlegforduló nappal lezárt üzleti évre vonatkozó teljes – általános forgalmi adó nélkül számított –, árbevételéről szóló nyilatkozatát, attól függően, hogy részvételre jelentkező mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 19. § (3) bekezdésében foglaltak fennállása esetén, az ott leírtak szerint kell eljárni.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 69. § (11a) bekezdésében foglaltakra.
A Kbt. 65. § (6) bekezdése alapján a fenti követelményeknek a közös részvételre jelentkezők együttesen is megfelelhetnek.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): P1: A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül az ajánlattevő (közös ajánlattevő), ha a felhívás feladásának napját megelőző három mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben a teljes – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele elérte a(z)
1. rész esetén a 330 millió forintot.
2. rész esetén a 330 millió forintot.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Előzetes igazolás:
- A részvételre jelentkezőnek a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdése szerint EEKD benyújtásával az alkalmassági feltételek megítéléséhez szükséges információk megadásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel az ajánlatkérő által meghatározott műszaki, illetve szakmai alkalmassági követelményeknek. Részvételre jelentkezőnek csak arról kell nyilatkoznia, hogy megfelel az alkalmassági követelményeknek, a IV. Rész α (alfa) pont kitöltésével. Az alkalmassági követelményeket nem kell külön, részletesen feltüntetni.
- Ha a részvételre jelentkező az előírt alkalmassági követelménynek más szervezet vagy személy kapacitásaira támaszkodva kíván megfelelni, az érintett szervezetek vagy személyek mindegyikére vonatkozó EEKD nyilatkozatokat is benyújtja. Ilyen esetben a kapacitásaikat rendelkezésre bocsátó szervezetek vagy személyek az alkalmassági feltételek vonatkozásában csak azokról nyilatkoznak, amelyeket a részvételre jelentkező igénybe kíván venni alkalmasságának igazolásához. Csatolni kell a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet olyan szerződéses vagy előszerződésben vállalt kötelezettségvállalását tartalmazó okiratot, amely alátámasztja, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt. Az okiratnak tartalmaznia kell a részvételre jelentkező részére szóló meghatalmazást arra, hogy az EKR-ben elektronikus úton teendő nyilatkozatok megtételekor adott szervezet képviseletében eljárhat.
- Közös részvételre jelentkezés esetén – a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 3. § (3) bekezdése alapján – a közös részvételre jelentkezők képviseletében az EEKD nyilatkozatot a jelentkezést benyújtó gazdasági szereplő teszi meg.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 65. § (6)-(7) és (11)-(12) bekezdéseiben foglaltakra.
Az alkalmassági követelményeknek való megfelelés igazolását az eljárás második, ajánlattételi szakaszában, ajánlatkérő kifejezetten erre irányuló, külön felhívására szükséges benyújtani, a Kbt. 69. § (4)-(6) bekezdésekben foglaltak alapján, az alábbiak szerint:
M1.: ismertetnie kell a felhívás feladását megelőző 72 hónap során teljesített végzett legjelentősebb szállításait a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 22. § (1) és (2) bekezdése szerint igazolva.
A referencianyilatkozatnak/-igazolásnak legalább a következő adatokat kell tartalmaznia: a szállítás tárgya és mennyisége, a teljesítés ideje (kezdő és befejező időpontja év/hó/nap), a szerződést kötő másik fél megnevezése és a teljesítéssel kapcsolatban felvilágosítást adó személy neve és elérhetősége, továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e. A referencianyilatkozatnak/-igazolásnak olyan részletezettségűnek kell lennie, melyből az alkalmassági minimumkövetelményeknek való megfelelés egyértelműen megállapítható.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 69. § (11a) bekezdésében foglaltakra.
A Kbt. 65. § (6) bekezdése alapján a fenti követelményeknek a közös részvételre jelentkezők együttesen is megfelelhetnek.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M1.: Alkalmatlan a részvételre jelentkező, amennyiben nem rendelkezik a részvételi felhívás feladásától visszafelé számított 72 hónap során teljesített,
az 1 rész esetén legalább 1 db padló alatti esztergagép szállítására és telepítésére vonatkozó referenciával,
a 2. rész esetén legalább 1 db padló alatti esztergagép szállítására és telepítésére vonatkozó referenciával.
Amennyiben Ajánlattevő mindkét részre ajánlatot nyújt be, úgy elég 1 db padló alatti esztergagép szállítására és telepítésére vonatkozó referenciával való rendelkezés igazolása.
Ajánlatkérő a felhívás feladását megelőző 72 hónap alatt befejezett, de legfeljebb 108 hónapon belül megkezdett szállításokat veszi figyelembe
III.1.4) A részvételre vonatkozó objektív szabályok és kritériumok
A szabályok és kritériumok felsorolása és rövid ismertetése:
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.1.6) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
A szerződést biztosító mellékkötelezettségek részletezését a tárgyalás alapjául szolgáló szerződéstervezet tartalmazza. A leszállított és üzembehelyezett termékekért nyertes ajánlattevőnek jótállást kell vállalnia. A kötelezően vállalandó jótállás időtartama 24 hónap. Ajánlatkérő a kötelezően előírt jótállás felett vállalt többletjótállást (0-36 hónap) értékelési szempontként veszi figyelembe az eljárás során.
III.1.7) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Ajánlatkérő az ellenszolgáltatást Kbt. 135. § (1) és (6) bekezdés és a Ptk. 6:130 § (1) és (2) bekezdése szerint teljesíti, ajánlatkérő előleget nem fizet.
Ajánlatkérő fizetési késedelme esetén a Ptk. 6:155 § (1) bekezdése irányadó.
Az ajánlat, a szerződés, a számlázás és a kifizetés devizaneme: magyar forint (HUF).
A további részleteket a közbeszerzési dokumentumok részét képező szerződéstervezet tartalmazza
III.1.8) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy:
Ajánlatkérő a Kbt. 35. § (8) bekezdése alapján a közbeszerzési eljárásban történő részvételt nem köti gazdálkodó szervezet alapításához.
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
  Nyílt eljárás
  Meghívásos eljárás
x Felhívással induló tárgyalásos eljárás
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Időszakos előzetes tájékoztató - Közszolgáltatások; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2019/07/10 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 10:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: 2019/08/16 (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 1 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: (éééé/hh/nn) Helyi idő: (óó:pp) Hely:
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
x A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1. A 307/2015. (X. 27.) Korm. rendelet 2. § (2) bekezdése alapján ajánlatkérő alanyi jogon alkalmazza a tárgyalásos eljárás fajtát, mivel a közbeszerzés során a Kbt. 6. § (1) bek. c) pontja szerinti ajánlatkérőnek minősül. Ajánlatkérő tárgyalni kíván a szerződéses és a műszaki feltételekről, a részvételi szak-ban kiadott műszaki leírás és szerződéses feltételek változhatnak.
2. Az ajánlatkérő a közbesz. dok-at teljes terjedelmében elektronikus úton hozzáférhetővé teszi az EKR-ben.
3. Ajánlatkérő a részv. felhívás III.1.2) pontja szerinti gazdasági és pénzügyi, a III.1.3) pontja szerinti műszaki, illetve szakmai, valamint szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság alkalmassági feltételeket és igazolását a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg.
4. Részvételre jelentk-nek a Kbt. 66. § (1) bekezdése alapján a részvételi felhívásban, dok-ban meghatározott tartalmi és formai követelményeknek megfelelően kell elkészítenie a részvételi jelentkezését. A formai követelményekre vonatkozó előírásokat a közbeszerzési dok.-ok tartalmazzák. A részvételi jelentkezésben a csatolandó dok-ok listáját a közbesz. dok-ok részét képező útmutató tartalmazza. A Kbt. 66. § (3) bekezdése alapján részvételre jelentkező nem tehet ajánlatot.
5. Közös részvételre jelentkezést benyújtó részvételre jelentkezőknek a Kbt. 35. § (2a) bekezdése alapján részvételi jelentkezésükhöz csatolniuk kell a Kbt. 35. § (2) bekezdésében foglalt meghatalmazást tartalmazó okiratot.
6. Az eljárás során benyújtandó dokumentumok a Kbt. 41/A. § (1) bekezdése alapján – ha jogszabály eltérően nem rendelkezik – egyszerű másolatban is benyújthatók. Felhívjuk a figyelmet a Kbt. 41/A. § (1)-(6) bekezdéseiben foglaltakra.
7. Részvételre jelentkezőnek részv. jelent-ben nyilatkoznia kell a Kbt. 66. § (6) bekezdésében foglaltakról.
8. Részvételre jelentkezőnek a részv. jelent-ben a megfelelő EKR űrlap kitöltésével nyilatkoznia kell, hogy változásbejegyzési eljárás folyamatban van-e. Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 13. §-a szerint kell eljárni.
9. A részvételre jelentkezést magyar nyelven kell elkészíteni, bármely a jelentkezésben csatolt okirat, igazolás, nyilatkozat nem magyar nyelven történő kiállításakor azt a részvételre jelentkező magyar nyelvű fordítással együtt köteles becsatolni, a közbeszerzési dokumentumok részét képező útmutatóban és a Kbt. 47. § (2) bekezdésében meghatározottak szerint.
10. Ajánlatkérő a Kbt. 71. § szerint biztosítja a hiánypótlás lehetőségét, a Kbt. 71. § (6) bekezdés második mondatának alkalmazásával.
11. Ajánlatkérő a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontját nem alkalmazza.
12. Ajánlatkérő ajánlati biztosítékot nem ír elő.
13. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 69. § (7) bekezdésében foglaltakra.
14. Ajánlatkérő a Kbt. 87. § (6) bekezdése alapján fenntartja a jogot, hogy az első ajánlatok beérkezését követően dönthet úgy, hogy nem tart tárgyalást, hanem a benyújtott ajánlatok bírálatával és értékelésével fejezi be az eljárást.
15. Valamennyi órában megadott idő/határidő helyi idő szerint értendő. Jelen felhívás IV.2.6) pontjában meghatározott ajánlati kötöttség tényleges időtartama a Kbt. 87. § (4) bekezdés előírása szerinti annak kezdetétől számított 30 nap.
16. Irányadó jog: a Kbt., végrehajtási rendeletei (különös tekintettel a 424/2015. (XII. 19.) Korm. rendeletre) és a Ptk.
17. Az EKR karakterkorlátai miatt az egyéb információkat teljes körűen és részletesen az útmutató tartalmazza.
18. Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: dr. Szunyogh Judit (00101)
19. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy az eljárás során a kommunikáció – a Kbt. 40. § (1) bekezdése alapján – kizárólag az EKR-en keresztül történik.
A II.2.7.) pontban megadott időpont tervezett időpont, a hirdetmény feladhatósága miatt került meghatározásra. Az eljárás lezárásának dátuma függvényében változhat. A részvételi jelentkezések felbontásának ideje: 2019/07/10 12:00
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § (2)-(7) bekezdése szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/06/06 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák