Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/113
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Eljárást megindító felhívás/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2019.06.14.
Iktatószám:10828/2019
CPV Kód:85000000-9
Ajánlatkérő:Bicske Város Önkormányzata Alcsútdoboz Település Önkormányzata;Csabdi Község Önkormányzata;Felcsút Községi Önkormányzat;Mány Község Önkormányzata;Óbarok Község Önkormányzata;Szár Községi Önkormányzat;Tabajd Község Önkormányzata;ÚJBAROK KÖZSÉGI ÖNKORMÁNYZAT;Vál Község Önkormányzat;Vértesacsa Község Önkormányzata;Vértesboglár Község Önkormányzata;Bodmér Község Önkormányzata;Csákvár Város Önkormányzata;Gánt Község Önkormányzata
Teljesítés helye:Bicske, Alcsútdoboz, Csabdi, Felcsút, Mány, Óbarok, Szár, Tabajd, Újbarok, Vál, Vértesacsa, Vértesboglár, Bodmér, Csákvár, Gánt települések közigazgatási területe
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.07.04.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Regionális/helyi szintű
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Eljárást megindító felhívás
A Kbt. 112. § (1) bekezdés a) pont szerinti eljárások esetében.
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Bicske Város Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_26546111
Postai cím: Hősök Tere 4.
Város: Bicske
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 2060
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: adamne.erika@bicske.hu
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.bicske.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
Hivatalos név: Alcsútdoboz Település Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_31070634
Postai cím: József Attila U. 5.
Város: Alcsútdoboz
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8087
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: info@alcsutdoboz.hu
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): https://alcsutdoboz.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Csabdi Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_93176147
Postai cím: Szabadság Utca 44.
Város: Csabdi
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 2064
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: pmh@csabdinet.hu
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.csabdi.eu/home.html
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Felcsút Községi Önkormányzat
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_49096996
Postai cím: Fő U. 75.
Város: Felcsút
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8086
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: titkarsag@felcsut.hu
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://felcsut.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Mány Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_77418216
Postai cím: Rákóczi Ferenc Utca 67
Város: Mány
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 2065
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: jegyzo@many.hu
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.many.hu/index.php?menu=0
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Óbarok Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_86920676
Postai cím: Iskola Utca 3
Város: Óbarok
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 2063
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: hivatal@obarok.hu
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): https://obarok.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Szár Községi Önkormányzat
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_45750142
Postai cím: Rákóczi Ferenc Utca 68.
Város: Szár
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 2066
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: henrik.riegelman@gmail.com
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): https://saar-ujb.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Tabajd Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_68796307
Postai cím: Dózsa György U. 2.
Város: Tabajd
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8088
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: hivatal@tabajd.hu
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.tabajd.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: ÚJBAROK KÖZSÉGI ÖNKORMÁNYZAT
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_46316400
Postai cím: FŐ UTCA 33.
Város: ÚJBAROK
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 2066
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: henrik.riegelman@gmail.com
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): https://saar-ujb.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Vál Község Önkormányzat
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_57877385
Postai cím: Vajda János Utca 2.
Város: Vál
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 2473
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: polgarmester@val.hu
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://val.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Vértesacsa Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_97619246
Postai cím: Vörösmarty Utca 2.
Város: Vértesacsa
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8089
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: hivatal@vertesacsa.hu
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.vertesacsa.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Vértesboglár Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_12678293
Postai cím: Alkotmány Utca 3.
Város: Vértesboglár
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 8085
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: vertesboglar.onk@gmail.com
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): https://www.vertesboglar.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Bodmér Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_54295362
Postai cím: Vasvári Pál U. 58.
Város: Bodmér
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8080
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: hivatal@bodmer.hu
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.bodmer.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Csákvár Város Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_59088796
Postai cím: Szabadság Tér 9
Város: Csákvár
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 8083
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: titkarsag@csakvar.hu
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.csakvar.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Gánt Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_45952946
Postai cím: Hegyalja U. 25.
Város: Gánt
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8082
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ádámné Bacsó Erika
Telefon: +36 22565464
E-mail: gant.onk@t-online.hu
Fax: +36 22565464
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.gant.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
I.2) Közös közbeszerzés
x A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
  A meghatalmazott ajánlatkérő nélküli közbeszerzés.
x Az I.1) pontban feltüntetett ajánlatkérők közül meghatalmazott ajánlatkérő: Bicske Város Önkormányzata (adja meg ajánlatkérő nevét)
  Ajánlatkérőnek minősülő meghatalmazott szervezet, mely az I.1) pontban nem került feltüntetésre: (adja meg a szerződést nem kötő ajánlatkérőnek minősülő szervezet nevét, címét és azonosítószámát)
  Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés.
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentumok korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000299352019/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentumokhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikus úton: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000299352019/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Központi szintű
x Regionális/helyi szintű
  Közjogi szervezet
  Közszolgáltató
  Támogatott szervezet [Kbt. 5. § (2)-(3) bekezdés]
  Egyéb:
I.5) Fő tevékenység (klasszikus ajánlatkérők esetében)
x Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:
I.6) Fő tevékenység (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: Orvosi ügyelet ellátása több településen
Hivatkozási szám: EKR000299352019
II.1.2)
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 85000000-9
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4)
A közbeszerzés rövid ismertetése: Felnőtt- és gyermekorvosi ügyeleti szolgáltatásra irányuló szolgáltatási szerződés
II.1.5)
Becsült érték: Pénznem:
(ÁFA nélkül; keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.1.6) Részekre bontás
A beszerzés részekből áll nem
Ajánlatok benyújthatók
  valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre:
  csak egy részre
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1)
Elnevezés: Felnőtt- és gyermekorvosi ügyeleti szolgáltatás
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 85112200-9
További tárgyak:85121100-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211
A teljesítés helye: Bicske, Alcsútdoboz, Csabdi, Felcsút, Mány, Óbarok, Szár, Tabajd, Újbarok, Vál, Vértesacsa, Vértesboglár, Bodmér, Csákvár, Gánt települések közigazgatási területe
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége: Szolgáltatási szerződés keretében Bicske, Alcsútdoboz, Csabdi, Felcsút, Mány, Óbarok, Szár, Tabajd, Újbarok, Vál, Vértesacsa, Vértesboglár, Bodmér, Csákvár, Gánt települések összevont központi (felnőtt és gyermek) orvosi ügyeletének ellátása.
A szolgáltatás végzéséhez szükséges (gyermek és felnőtt) ügyeleti helyiségeket ajánlatkérő biztosítja.
Ellátandó lakosságszám megegyezik az állandó lakosság számával, akik állandó lakóhelyük, illetve tartózkodási helyük alapján jogosultak a szolgáltatást igénybe venni, a lakónépesség száma tájékoztatásul került feltüntetésre
2018. január 1. napja szerinti lakosságlétszám
Önkormányzat neve
0-18 év 19 évtől- összesen
1 Alcsútdoboz 264 1 175 1 439
2 Bicske 2 218 10 247 12 465
3 Bodmér 34 209 243
4 Csabdi 266 1 005 1 271
5 Csákvár 943 4 294 5 237
6 Felcsút 415 1 477 1 892
7 Gánt 91 724 815
8 Mány 575 1 933 2 508
9 Óbarok 158 657 815
10 Szár 348 1 364 1 712
11 Tabajd 229 783 1 012
12 Újbarok 91 345 436
13 Vál 537 2 039 2576
14 Vértesacsa 415 1451 1866
15 Vértesboglár 162 749 911
Összesen : 6 746 28 452 35 198
A fenti mennyiségtől +/- 10%-os eltérés lehetséges.
Ellátási időszak: munkanapokon 16 órától reggel 8 óráig
Hétvége, ünnepnap: megelőző munkanap 16 órától az azt követő munkanap 8 óráig
Az ügyelet ellátása során minden esetben 2 fő orvos, legalább 1 fő ápoló személyzet, legalább 1 db gépkocsi, és 1 fő gépkocsivezető biztosítása a szolgáltató feladata.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbi értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 2. Az ügyeletet ellátó orvos sürgősségi betegellátásban szerzett gyakorlata alkalmasságon felül években (alkalmasságon felül minimum 0 év - maximum 8 év) 10
2 3. Az ügyeletet ellátó orvos szakvizsgájának megléte. Előny a sürgősségi szakorvosi vizsga és/vagy belgyógyászati szakorvosi vizsga és/vagy háziorvosi vizsga / igen/nem  10
3 4. Az ügyeleti szolgálatban részt vevő ápolók, asszisztensek képzettsége, sürgősségi ellátásban szerzett gyakorlata években megadva alkalmasságon felül (alkalmasságon felül minimum 0 év - maximum 8 év 10
  Költség szempont –
x Ár szempont – Megnevezés: 1.Nettó ajánl. ár NEAK finansz.on felül havi Ft / Súlyszám: 60
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Becsült érték:
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy napban:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbítás leírása:
II.2.8) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ
A gazdasági szereplők tervezett száma (keretszáma):
vagy
Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.9) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) nem
II.2.10) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.11) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.12) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.13) További információ

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Kizáró okok és a szakmai tevékenység végzésére vonatkozó jogosultság
A kizáró okok felsorolása: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1) és (2) bek.ben rögzített kizáró okok bármelyike fennáll.
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása: Ajánlattevőknek a Kbt. 114. § (2) bek. és a 321/2015. Kr. (tov.: Kr.) 17. § (1) bek. alapján csatolniuk kell a kizáró okok fenn nem állásáról szóló egyszerű nyilatkozatát, valamint a Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) pontjára vonatkozóan dokumentumot. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kr. 1. § (7) bek.-re.
Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság előírása [Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pont]:
Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság igazolása:
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása: Ajánlattevő és adott esetben a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat az ajánlatban nem kötelesek megadni a Kbt. 114. § (2) bekezdésében foglaltaknak megfelelően
Amennyiben Ajánlattevő valamely alkalmassági követelmény(ek) vonatkozásában más szervezet vagy személy kapacitására kíván támaszkodni, úgy adott alkalmassági követelmény(ek) vonatkozásában – a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet köteles nyilatkozni arról, hogy az általa igazolni kívánt alkalmassági követelmények teljesülnek.
Ajánlattevő és a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek) az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat tartalmazó, az ajánlattételi felhívásban előírt dokumentumokat az ajánlatkérőnek a Kbt. 69. §-a szerinti felhívására kötelesek benyújtani.
P.1. A Kbt. 65. § (1) bekezdés a) pontja és a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdésének b) pontjában foglaltak értelmében - amennyiben a letelepedése szerinti ország joga előírja közzétételét - az igazolások benyújtására felhívott ajánlattevő csatolja saját vagy jogelődje számviteli jogszabályoknak megfelelő beszámolóját a kiegészítő melléklet és a független könyvvizsgálói jelentés nélkül, jelen felhívás feladását megelőző három lezárt üzleti év vonatkozásában.
Ha a kért beszámolók a céginformációs szolgálat honlapján megismerhetők, a beszámoló adatait az Ajánlatkérő ellenőrzi, a szolgálat honlapján megtalálható beszámolók csatolása nem szükséges. Ha az ajánlattevő letelepedése szerinti ország joga nem írja elő a beszámoló közzétételét, úgy nyilatkozatának benyújtása szükséges az előző három lezárt üzleti év tevékenységének eredménye vonatkozásában.
Ha az ajánlattevő a fentiekben meghatározott irattal azért nem rendelkezik az előírt teljes időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg működését, alkalmas, ha működésének ideje alatt a közbeszerzés tárgyából (orvosi ügyeleti tevékenység ellátása) származó - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevétele eléri vagy meghaladja a 60 millió Ft-ot.
Alkalmassági minimumkövetelmény(ek): P.1/ Alkalmatlan az ajánlattevő, amennyiben a számviteli jogszabályok szerinti beszámolója alapján az adózott eredménye a jelen felhívás feladását megelőző három, mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben egynél több évben negatív volt.
Ha az ajánlattevő a fentiekben meghatározott irattal azért nem rendelkezik az előírt teljes időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg működését, alkalmas, ha működésének ideje alatt a közbeszerzés tárgyából (orvosi ügyeleti tevékenység ellátása) származó - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevétele eléri vagy meghaladja a 60 millió Ft-ot.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása: Ajánlattevő és adott esetben a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat az ajánlatban nem kötelesek megadni a Kbt. 114. § (2) bekezdésében foglaltaknak megfelelően
Amennyiben Ajánlattevő valamely alkalmassági követelmény(ek) vonatkozásában más szervezet vagy személy kapacitására kíván támaszkodni, úgy adott alkalmassági követelmény(ek) vonatkozásában – a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet köteles nyilatkozni arról, hogy az általa igazolni kívánt alkalmassági követelmények teljesülnek.
Ajánlattevő és a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek) az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat tartalmazó, az ajánlattételi felhívásban előírt dokumentumokat az ajánlatkérőnek a Kbt. 69. §-a szerinti felhívására kötelesek benyújtani.
M.1 A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 21. § (3) bekezdés a) pontja alapján a felhívás feladásától visszafelé számított 3 évben befejezett, de legfeljebb 6 éven belül megkezdett legjelentősebb szolgáltatásainak ismertetése. Ajánlattevőnek az M1) pontban előírt alkalmassági követelménynek való megfelelését Az igazolás, illetve a nyilatkozat tartalmazza legalább a következő adatokat:
- teljesítés ideje (kezdő és befejező időpontja) (év/hó/nap),
- teljesítés helye,
- szerződést kötő másik fél megnevezése, valamint a részéről információt adó személy neve és telefonszáma,
- szolgáltatás tárgya és mennyisége (az elvégzett munkák felsorolása, olyan részletességgel, hogy abból az előírt alkalmassági feltételeknek történő megfelelés egyértelműen megállapítható legyen),
- nyilatkozat arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
Amennyiben a referenciaigazolás szerinti szerződés tárgya bővebb, mint a közbeszerzés tárgya, akkor a referenciaigazolásban meg kell adni a közbeszerzés tárgyára vonatkozó mennyiségi adatot. Amennyiben a referenciaigazolás szerinti szerződés időtartama bővebb, mint a vizsgált időszak, akkor a referenciaigazolásban meg kell adni a vizsgált időszak alatt teljesített mennyiségi adatot.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 21/A. és 23. §-ára.
M/2.
a) Ajánlattevőnek (közös ajánlattevőknek) cégszerű nyilatkozatban ismertetni kell a 321/2015. (X.30.) Kr. 21. § (3) bek. b) pontja alapján a teljesítésbe bevonni kívánt szakembereit megnevezésükkel, végzettségükkel, szakmai gyakorlatuk bemutatásával.
b) Ajánlattevő köteles csatolni a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberek által aláírt szakmai önéletrajzot és rendelkezésre állási nyilatkozatot.
Alkalmasság igazolása körében a 321/2015. (X.30.) Kr. 24. § (1) és a Kbt. 65. § (6) – (7) és (9) foglaltakra is figyelemmel kell lenni.
Kbt. 65. § (6) bekezdése alapján az előírt alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek. Azon követelményeknek, amelyek értelemszerűen kizárólag egyenként vonatkoztathatóak a gazdasági szereplőkre, az együttes megfelelés lehetősége értelmében elegendő, ha közülük egy felel meg.
M/3. Ajánlattevőnek ismertetnie kell a minőség biztosítása érdekében tett intézkedéseit, illetve vizsgálati és kutatási eszközeit.
M/4. Ajánlattevőnek ismertetnie kell a teljesítéshez rendelkezésre álló eszközök, berendezések, illetve műszaki felszereltséget.
Alkalmassági minimumkövetelmény(ek): Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik:
M/1. az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított három évben összesen legalább 1 db, a közbeszerzés tárgyával megegyező (orvosi ügyeleti tevékenység ellátása) tárgyú, legalább 15.000 fő ellátotti körre vonatkozó, legalább 1 évig folyamatosan teljesített, a megrendelő részéről pozitív véleménnyel (előírásoknak és szerződésnek megfelelően teljesített) visszaigazolt szolgáltatás nyújtására vonatkozó referenciával.
M.2/ legalább a teljesítésbe bevonni kívánt alábbi szakemberekkel:
a 4/2000. (II. 25.) EüM rendelet 11. § (3)-(4), (9) bekezdésében előírt képesítéssel rendelkező legalább 4 fővel, akik közül van legalább:
a) 2 fő szakorvos legalább 2 éves szakmai tapasztalattal
és legalább 2 fő, akik közül legalább:
b) 1 fő gépkocsivezető
c) 1 fő ápoló legalább 2 éves szakmai tapasztalattal
Egy szakember csak egy pozícióra jelölhető.
M/3. a beszerzés tárgya szerinti szolgáltatásra (orvosi ügyeleti tevékenység ellátása), érvényes MSZ EN ISO 9001:2015 rendszerszabvány szerinti minőségirányítási rendszerre vonatkozó érvényes tanúsítvánnyal, vagy ezzel egyenértékű minőségbiztosítási tanúsítvánnyal vagy az egyenértékű minőségbiztosítási intézkedések egyéb bizonyítékaival.
A minőségirányítási tanúsítványnak a szerződéskötés időpontjában érvényesnek kell lenniük, valamint a szerződés egész időtartama alatt gondoskodni kell a tanúsítvány meghosszabbításáról, érvényesítéséről és fenntartásáról.
M/4. a teljesítéshez rendelkezésre álló eszközökkel, berendezésekkel, illetőleg a műszaki-technikai felszereltség nem felel meg a 60/2003 (X.20.) ESzCsM rendeletben foglalt minimumkövetelményeknek, továbbá ha nem rendelkezik legalább egy darab az ügyeleti szolgálat ellátásához szükséges érvényes forgalmi engedéllyel rendelkező gépjárművel.
A jármű technikai állapotának minden tekintetben meg kell felelnie a vonatkozó jogszabályoknak, rendelkezniük kell az összes szükséges engedéllyel (csatolandó a forgalmi engedély másolata).
M/1.-M/4. alkalmassági feltétel esetében az együttes megfelelés megengedett.
III.1.4) A részvételre vonatkozó objektív szabályok és kritériumok
A szabályok és kritériumok felsorolása, rövid ismertetése:
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védett munkahely-teremtési programok keretében történik
  A szerződés a Kbt. 114. § (11) bekezdése szerint fenntartott
III.1.6) A szerződés biztosítékai:
Ajánlattevő teljesítési biztosíték nyújtására kötelezett.
A teljesítési biztosíték mértéke 2.000.000.-Ft, azaz Kettőmillió forint. A teljesítési biztosítékot a szerződés időbeli hatályának tartó érvényességgel (hatállyal) kell nyújtani, a Kbt. 134. § (6) bekezdés a) pontja alapján.
III.1.7) Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei és / vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Az ellenszolgáltatás teljesítésére a Kbt. 135. § (1) és (5)-(6) bekezdése, valamint a Ptk 6:130.§ (1)-(2) bek irányadó, figyelemmel az adózás rendjéről szóló törvényre.
III.1.8) A nyertes közös ajánlattevők által létrehozandó gazdálkodó szervezet:
Ajánlatkérő a Kbt. 35. § (8) bek-re figyelemmel nem teszi lehetővé a szerződés teljesítése érdekében gazdálkodó szervezet (projekttársaság) létrehozását.
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatásmegrendelés esetében)
x A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás: az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény
az egészségügyi tevékenység végzésének egyes kérdéseiről szóló 2003. évi LXXXIV. törvény
az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendelet
A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25.) EüM rendelet
az egészségügyi szolgáltatások nyújtásához szükséges szakmai minimumfeltételekről szóló 60/2003. (X.20.) ESZCSM rendelet
az egészségügyi ellátás folyamatos működtetésének egyes szervezési kérdéseiről szóló 47/2004. (V.11.) ESZCSM rendelet
a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II.25) EüM. rendelet
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Az ajánlattétel, a szerződés, számlázás és kifizetés devizaneme: Forint. Ajánlatkérő előleget nem fizet. Az ajánlatkérő az ügyeleti ellátás finanszírozását elsősorban a NEAK által biztosított támogatásból biztosítja. A nyertes ajánlattevő, mint Szolgáltató a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel köt finanszírozási szerződést.
A NEAK finanszírozás feletti összeget az Megrendelők egyenlítik ki havonta, a számla kézhezvételét követő 15 napon belül átutalással. A számlát a Megrendelők felé lakosságarányosan kell kiállítani. A kifizetés a Kbt. 135. § (1) és (5)-(6) bekezdései, a Ptk.6:130. § (1)-(2) bekezdései szerint történik. 2007. évi CXXVII tv., és 2011. évi CXCV. törvény irányadó. Fiz késedelm: Ptk. 6:155. § (1) bek. Teljesítési biztosíték: mértéke 2 millió Ft. A részletes leírást a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
x Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
  Tárgyalásokat is magában foglaló eljárás.
IV.1.2) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
IV.1.3) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalás megtartásával indított eljárás során történő csökkentésére irányuló információ
  Több fordulóban lebonyolítandó tárgyalások igénybe vétele annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsek a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát.
IV.1.4) Információ a tárgyalásról
A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai: (kivéve a tárgyalás nélkül indított eljárást)
Az első tárgyalás időpontja: (egy szakaszos tárgyalásokat is magában foglaló eljárás esetén)
  Ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.5) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
/ (KÉ-szám/évszám)
IV.2.2) Ajánlattételi vagy részvételi határidő
Dátum: 2019/07/04 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének tervezett napja
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4)
Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók: HU
IV.2.5) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama:
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy
Az időtartam hónapban: vagy napban: 30 a következő dátumtól számítva: 2019/07/04 (éééé/hh/nn)
IV.2.6) Az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések felbontásának feltételei
Datum: 2019/07/04 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 13:00 (óó:pp)
Hely: EKR
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Kbt. 68. § alapján

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
  A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
VI.3.1)
Az ajánlatok értékelési szempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám:
0-10
VI.3.2)
A módszer(ek) meghatározása, amellyel megadja a VI.3.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot: lsd. VI.3.4 pontban
VI.3.3) Az ajánlati biztosíték
x Az eljárásban való részvétel ajánlati biztosíték adásához kötött.
Az ajánlati biztosíték mértéke: 1 000 000
A befizetés helye: vagy az ajánlatkérő fizetési számlaszáma: 11736020-15727048
Az ajánlati biztosíték befizetése (teljesítése) igazolásának módja: Banki bizonylat a befizetésről vagy bankgarancia becsatolása (Kbt. 54. § (2)
VI.3.4 )
További információk: 1. Az eljárás a Kbt. 21. § al. a Kbt III. része szerint kerül lefolytatásra. Ajánlatkérő (továbbiakban: AK) jelen eljárást a Kbt. 112. § (1) bek. a) pontja alapján, a 117. § szerinti saját beszerzési szabályok alkalmazásával folytatja le, a Kbt. 112. § (1) b) pontja szerinti eljárás szabályainak alkalmazásával a dokumentációban megadottak alapján. 117. § szerinti felhívás közzétételével indul az eljárás. Egyéb önálló szabályt nem határoz meg.
2. Az eljárás EKR-ben bonyolódik.
3. AK a Kbt 75. § (2) e)-t nem alkalmazza. Többváltozatú ajánlat nem tehető.
4. AK a Kbt. 71§ (6) szerinti korlátozást alkalmazza a tárgyi eljárásban.
5. Ajánlatkérő a jelen felhívásban meghatározott alkalmassági feltételeket és igazolást a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg.
6. Értékelési szempontok: Kbt. 76. § (2) c) pont alapján legjobb ár-érték arány: Az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 0-10. Az 1. (ár) értékelési alszempont tekintetében az ajánlatok a Közbeszerzési Hatóság útmutatója a nyertes ajánlattevő kiválasztására szolgáló értékelési szempontrendszer alkalmazásáról (amely a KÉ 2019. évi 106. számában; 2019. június 4. napján jelent meg) 1. számú melléklet A.1.a) pont aa) alpontja szerinti „fordított arányosítás” 2. és 4. ért szempont ue- Útmutató szerinti egyenes arányosítással, 3. szempont közvetlen pontkiosztással kerülnek elbírálásra.(igen=10 pont, nem = 0 pont)
7. AK 1 000 000 forint ajánlati biztosíték benyújtását írja elő az ajánlattételi dokumentációban foglaltak szerint melyet ajánlattevő a Kbt. 54. § (2) bekezdése szerint köteles teljesíteni (átutalási megbízás esetében az összeget az ajánlatkérő OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11736020-15727048 számú számlájára kell átutalni.
8. Eljáró FAKSZ dr. Gyurcsik Nóra (00847)
9. Ajánlattevő ajánlatához szakmai ajánlatot köteles csatolni az ajánlattételi dokumentációban foglaltak szerint.
10. Ajánlattevő ajánlatához nyilatkozatot köteles csatolni arra vonatkozóan, hogy a nettó ajánlati ára a jelenlegi NEAK finanszírozás hány %-a.
11. Felek rögzítik, hogy az orvos, a mentőtiszt és a sofőr pihenőjének elhelyezése a Bicskei, Kossuth tér 14/B. szám alatti épületben történik.
12. A „Szakmai követelményrendszer”-ben megadott feltételek és előírások áttanulmányozásáról, azok megértéséről és elfogadásáról, azoknak való megfelelésről valamint arról, hogy szolgáltatásukat nyertességük esetén ezen előírások szerint kívánják végezni, az ajánlatukba kifejezett nyilatkozatot kérünk csatolni.
13. Ajánlattevő köteles a szerződés hatálya alatt az orvosi ügyeleti tevékenység ellátására (ezen belül az orvosokra és ápolókra) vonatkozó káreseményenként legalább 5 millió Ft biztosítási összegre és évi legalább 4 káreseményre kiterjesztett kockázatvállalásra kiterjedő felelősségbiztosítással rendelkeznie. Ajánlattevő ajánlatában erre vonatkozóan nyilatkozatot köteles benyújtani, hogy a szerződés aláírásakor rendelkezni fog a fent meghatározott felelősségbiztosítással
14. AK a Kbt 117. § (9) bek. alapján a 73. § (1) szerinti érvénytelenségi okokat alkalmazza.
15. Elvégzendő feladatok összetettsége miatt indokolt a részajánlattétel kizárása.
16. A szerződés hatályba lépésének dátuma 2019. augusztus 25.
VI.4)
E hirdetmény feladásának dátuma: 2019/06/13 (éééé/hh/nn/)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 súlyszám helyett fontosság is megadható
21 súlyszám helyett fontosság is megadható; ha az ár az egyetlen értékelési szempont, súlyszám nem szükséges