Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/158
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.08.15.
Iktatószám:15270/2019
CPV Kód:32342400-6
Ajánlatkérő:Országgyűlés Hivatala
Teljesítés helye:Országgyűlés Hivatala 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3.;Országgyűlés Hivatala 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3.;Országgyűlés Hivatala 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.09.12.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Törvényhozó szerv hivatala
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Államhatalmi szervek tevékenysége
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Országgyűlés Hivatala
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_88253093
Postai cím: Kossuth Lajos Tér 1-3.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1055
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Kertész Hajnalka
Telefon: +36 14416498
E-mail: kozbeszerzes@parlament.hu
Fax: +36 14416497
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): https://www.parlament.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001018402019/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001018402019/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Törvényhozó szerv hivatala
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: Államhatalmi szervek tevékenysége

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Hangtechnikai eszközök beszerzése (739)
Hivatkozási szám: EKR001018402019
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 32342400-6
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Hangtechnikai eszközök beszerzése (739)
1. rész: Két hasonló méretű bizottsági terembe („A terem” és „B terem”) új, a legmodernebb technikát képviselő komplex hangosítási rendszer átruházása, telepítése, üzembe helyezése adásvételi szerződés alapján.
2. rész: Képviselői egységekhez szerelt csatlakozójú mikrofonok és fülhallgatók beszerzése
3. rész: Négy csatornás rádió frekvenciás, azaz vezeték nélküli jelátvitelt biztosító mikrofonok beszerzése

II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
x Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma: 3
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Bizottsági termek hangosítási rendszere
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 48952000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Országgyűlés Hivatala 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Két hasonló méretű bizottsági terembe („A terem” és „B terem”) új, a legmodernebb technikát képviselő komplex hangosítási rendszer átruházása, telepítése, üzembe helyezése adásvételi szerződés alapján.
a) Kettő bizottsági teremhez szükséges IP-alapú konferenciarendszer standalone működéssel:
2*1 db Hangprocesszor és tápelosztó
2*1 db Tápelosztó
2*30 db Multimédia elnöki/résztvevői konferenciaegység érintőképernyővel, szavazó és tolmács funkciókkal
2*30 db Hosszúszárú mikrofontoldat
2*26 db Rendszerkábel 2m
2*4 db Rendszerkábel 10m
2*1 db Rendszerszerver szoftver licenc
2* 30 db Szavazási licenc egységhez
3*25 db Mágneses névtáblatartó
2*30 db Szimpla fejhallgató
b) Kettő bizottsági teremhez szükséges kliens munkaállomás és konferenciaszoftverek
2*1 db Rack kliens munkaállomás
2*1 db Switch
2*1 db Azonosító kártya
2*1 db USB-s író-olvasó
2*1 db Felvevő és lejátszó
2*1 db HDMI extender audió leválasztással
2*1 db KVM Extender (DVI, USB 2.0)
2*1 db Üléselőkészítő és kezelő licenc
2*1 db Résztvevői adatbázis licenc
2*30 db Nyelvválasztó licenc
2*30 db Ülőhely azonosítás licenc
2*1 db Rendszervezérlő főmodul, Ülés, szavazás, résztvevői adatbázis kezelő modullal
2*1 db Parlamentáris/multi szavazó modul
2*1 db Azonosítás kezelő modul
2*1 db Funkcionális modul
2*1 db Teremkijelző modul
2*1 db Jegyzőkönyvkészítő modul
2*30 db Kliens eszköz licenc
2*1 db Video modul
2*1 db Kameravezérlő szoftver
2*1 db Transzmitter
c) Kettő bizottsági teremhez szükséges teremkijelző és kiegészítők
2*1 db Led kijelző (4K) 49 col
2*1 db HDMI Extender
2*1 db Gurulós kontrol monitor állvány
d) 2 db tolmácsrendszer IP-alapú tolmácspultokkal (7+1 nyelv)
2*1 db Transzmitter
2*1 db Központi vezérlőegység
2*1 db Interface
2*1 db Digitális nagy-hatótávú sugárzó
2*1 db Padlóállvány (sugárzó részére)
2*56 db Infravevő
2*6 db Akkumulátorkészlet (egyenként 10 darabos)
2*56 db Szimpla fejhallgató
2*1 db Tároló-töltő táska
2*2 db Tolmácspult videokimenettel
2*2 db Rövidszárú mikrofontoldat
2*2 db Tolmácsfejhallgató
2*2 db Rendszerkábel (2 m)
2*1 db Rendszerkábel (10 m)
2*1 db Koaxiális és tápkábel
e) Kettő bizottsági teremhez szükséges hangosítási rendszer
2*4 db Oszlop sugárzó
2*4 db Mélysugárzó
2*8 db Fali tartókonzol
2*4 db Fali hangfalállvány
2*1 db Digitális rendszerprocesszor
2*2 db Erősítő
2*1 db Keverő
2*1 db Digitális mikrofon rendszer
2*1 db Tölthető li-ion telep
2*1 db Asztali töltő
f) Kettő bizottsági teremhez szükséges (2*1 db) professzionális sajtódoboz audiojel elosztására
g) Teremösszekapcsoláshoz szükséges tételek
2*3 db Tápelosztó
2*48 db Kliens eszköz licenc
2*48 db Szavazási licenc egységhez
2*48 db Nyelvválasztó licenc
2*48 db Ülőhely azonosítás licenc
h) Kettő bizottsági teremhez szükséges csatlakozó dobozok és panelek
2*1 db Rack szekrény szerelvények
2*1 db Rack csatlakozópanel
2*3 db SD csatlakozópanel
2*2 db PD csatlakozópanel
i) Kábelek, szerelési anyagok, adapterek, csatlakozók: a teljesítéshez szükséges mennyiségben.
j) a teljes rendszer installációja: telepítés, üzembe helyezés
k) a teljes rendszerre vonatkozó oktatás
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2019/10/15 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2019/12/16 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A feltüntetett kezdési időpont tájékoztató jellegű, a szerződés az aláírása napjától hatályos, előzetesen egyeztetett időpontban előteljesítés lehetséges.
Jólteljesítési biztosíték a teljes nettó ár 5 %-a.
Tesztüzem: az átadás-átvételt megelőzően 5 munkanapon át.
Rendszergarancia: 1 év az átadás-átvételi jegyzőkönyv aláírásától számítva.
Eszközökre vonatkozó jótállási idő a Közb. Műsz leírásban.

II.2.1)
Elnevezés: Mikrofonok és fülhallgatók beszerzése
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 32342400-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Országgyűlés Hivatala 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Képviselői egységekhez szerelt csatlakozójú mikrofonok és fülhallgatók beszerzése
a) 500 db mikrofon mini XLR csatlakozóval szerelve,
b) 500 db szimpla fülhallgató
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2019/10/15 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2019/12/02 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A feltüntetett kezdési időpont tájékoztató jellegű, a szerződés az aláírása napjától hatályos, az ajánlatkérővel előzetesen egyeztetett időpontban történő előteljesítés lehetséges.
Jótállási idő: az átadás-átvételi jegyzőkönyv aláírásától számított 1 év.

II.2.1)
Elnevezés: Asztali rádiós mikrofonok beszerzése
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 32342400-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Országgyűlés Hivatala 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Négy csatornás rádió frekvenciás, azaz vezeték nélküli jelátvitelt biztosító mikrofonok beszerzése:
a) 1 db 4 csatornás digitális vevőegység
b) 4 db asztali rádiós mikrofon adó egység
c) 4 db gégecsöves mikrofon kardioid kapszulával
d) 8 db akkumulátor asztali adó egységekhez, tartalékokkal
e) 1 db digitális automixer
f) 1 db RACK doboz
g) 1 db RACK fiók
h) 1 db Fiókba egyedi, precíziós megmunkálású szivacs betét
i) 1 db Hálózati elosztó RACK kivitelben
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2019/10/15 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2019/12/02 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A feltüntetett kezdési időpont tájékoztató jellegű, a szerződés az aláírása napjától hatályos, az ajánlatkérővel előzetesen egyeztetett időpontban történő előteljesítés lehetséges.
ótállási idő: az átadás-átvételi jegyzőkönyv aláírásától számított 1 év.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Kizáró okok:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, az alkalmasság igazolásában résztvevő szervezet olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésben meghatározott kizáró okok bármelyikének hatálya alatt áll.
Az ajánlatban az ajánlattevő (közös ajánlattétel esetén külön-külön), továbbá az alkalmasság igazolásában résztvevő szervezet tekintetében külön a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) II. Fejezetében foglaltaknak megfelelően, az egységes európai közbeszerzési dokumentum (továbbiakban: EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolni, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1) bekezdés a)-q) és (2) bekezdés a)-b) pontjainak hatálya alá.
Az ajánlattevőnek (az alkalmasság igazolásában részt nem vevő alvállalkozók tekintetében) a Kbt. 67. § (4) bekezdése alapján kell nyilatkoznia arról, hogy nem vesz igénybe a Kbt. 62. §-a hatálya alatt álló alvállalkozót.
Az igazolás módja:
Előzetes igazolás: A Kbt. 67. § (1)-(2) bekezdése és a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (Kr.) 1. § (1) bekezdése szerint: az egységes európai közbeszerzési dokumentummal (EEKD).
Az ajánlatkérő által a Kbt. 69. § (4)-(7) bekezdése alapján igazolások benyújtására felhívott ajánlattevőnek:
- a Kr. 8. § 10. § és 12-16. §-ának megfelelően kell igazolnia, hogy nem tartozik az előírt kizáró okok hatálya alá. A közös ajánlattevőkre és a műszaki alkalmasság igazolásához kapacitást nyújtó szervezetre vonatkozóan külön-külön kell benyújtani az EEKD-t.
- be kell nyújtani a Kbt. 62 § (1) bekezdés k) pont kb)-kc) alpontjaira vonatkozó nyilatkozatot.
Az igazolások nem kérhetők a Kr. 1. § (3) bekezdése és 6. § (1) bekezdése alapján a Kbt. 69. § (11) bekezdésében meghatározott esetekben.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 64. § (1)-(2) bekezdése szerinti öntisztázás lehetőségére, a Kbt. 74. § (1) bekezdésére és a Kr. 16. §-ára.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az ajánlatkérő a Kbt. 65. § (1) bekezdése alapján egyik rész vonatkozásában sem határoz meg gazdasági és pénzügyi alkalmassági minimumkövetelményt.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Az ajánlatkérő a Kbt. 65. § (1) bekezdése alapján egyik rész vonatkozásában sem határoz meg gazdasági és pénzügyi alkalmassági minimumkövetelményt.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: M.1.) Előzetes igazolás mind a három rész esetében: A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet (Kr.) 1. § (1) bekezdése szerint (és a 2. § (5) bekezdésre figyelemmel) az EEKD kitöltése során az ajánlattevő vagy az alkalmasság igazolásához kapacitást nyújtó szervezet egyszerű nyilatkozata (IV. rész α pont kitöltése) – a részletes információk feltüntetése nélkül.
A Kbt. 69. §-a lapján igazolások benyújtására felhívott ajánlattevők az alkalmassági feltételnek való megfelelésüket az alábbiak szerint kötelesek igazolni:
a Kr. 21. § (1) bekezdés a) pontjának, (1a) bekezdés a) pontjának, 21/A. §-a és 22. § (1) bekezdésének megfelelően, az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított három év legjelentősebb, az adott részre meghatározott műszaki alkalmassági minimumkövetelmény szerinti szállítások ismertetése. Az igazolások minimális adattartalma:
- a szerződést teljesítő gazdasági szereplő megnevezése,
- a szerződést kötő másik fél megnevezése,
- a teljesítés kezdő és befejező időpontja év, hónap, nap pontossággal,
- a szállítás tárgyának és mennyiségének meghatározása olyan módon, hogy az alkalmassági minimumkövetelménynek való megfelelőség megállapítható legyen,
- nyilatkozat arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
A minimumkövetelménynek való megfelelés a 2. rész és a 3. rész esetében igazolható egy vagy több referencianyilatkozat/referenciaigazolás benyújtásával a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 22. § (1) bekezdésének megfelelően.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): 1. rész esetén:
M.1.) Az ajánlattevő alkalmas, ha igazolja, hogy az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 3 év időszakában legalább egy db, legalább 20 db egységből álló hangosítási-, vagy konferencia- vagy tolmácsrendszer szállítását (értékesítését) és üzembe helyezését az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően teljesítette.
2. rész esetén:
M.1.) Az ajánlattevő alkalmas, ha igazolja, hogy az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 3 év időszakában legalább összesen 250 db mikrofon és legalább összesen 250 db szimpla fülhallgató szállítását (értékesítését) az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően teljesítette.
3. rész esetén:
M.1.) Az ajánlattevő alkalmas, ha igazolja, hogy az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 3 év időszakában legalább 3 db asztali rádiós adóegység szállítását (értékesítését) az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően teljesítette.
Mindhárom rész esetében: a műszaki-szakmai alkalmasság vizsgálata során az ajánlatkérő az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 3 éves időszak alatt befejezett, de legfeljebb 6 éven belül megkezdett szállításokat veszi figyelembe.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
a) Mindhárom rész esetén 1-1 db számla nyújtható be a Szerződés maradéktalan teljesítésének igazolását követően.
b) Előleg fizetésére nincs lehetőség.
c) A számla kiegyenlítése a Kbt. 135. § (1) bekezdésében, a Ptk. 6:130 § (1)-(2) bekezdésében foglaltaknak megfelelően, a számla az ajánlatkérő által igazolt kézhezvételétől számított 30 naptári napon belül, az ajánlattevő által kiállított számlán feltüntetett, cégkivonatban szereplő pénzforgalmi számlájára történő átutalással történik magyar forintban.
a) Az 1. rész esetében az átadás-átvétel feltétele a Szerződés mellékletében felsorolt eszközök hiánytalan átadását, üzembe helyezését követően megindított tesztüzem sikeres lefolytatása a Szerződés szerint.
b) A 2. rész és a 3. rész esetében az átadás-átvétel feltétele a Szerződés mellékletében felsorolt eszközök hiánytalan átadása.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2019/09/12 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 1 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2019/09/12 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 13:00 (óó:pp) Hely: https://ekr.gov.hu
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az elektronikus bontás szabályait a Kbt. 68. § (1b)-(1c) bek., valamint az elektronikus közbeszerzés részletesszabályairól szóló 424/2017.(XII.19.) Korm.rendelet (továbbiakban: e-Kr.) 15. §-a tartalmazza.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
x Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1. A műszaki-szakmai alkalmassági minimumkövetelmény és igazolási módja a Kr. 28. § (3) bek alapján meghatározott minősítési szempontoknál szigorúbb.
2. A Kbt. 35. § (9) bek. szerinti gazdálkodó szervezet (projekttársaság) alapítására nincs lehetőség.
3. Az eljárás nem eredménytelen a Kbt. 75. § (2) bek. e) pontja szerinti esetben.
4. Ajánlati biztosíték egyik rész esetében sincs.
5. A kiegészítő tájékoztatás a Kbt. 56. §-a szerint, kizárólag az EKR-en keresztül.
6. A gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztása a Kbt. 76. § (2) bek. a) pontja szerint, mert a közbeszerzés tárgya konkrétan meghatározott minőségi és műszaki követelményeknek megfelelő áru, és a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását további minőségi jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
7. A típusmegjelölésekre a Kr. 46. § (3) bek. irányadó, továbbiak az AD-ben.
8. Érvénytelen az ajánlat, amennyiben az ajánlatból nem állapítható meg egyértelműen az eltérő típusú termékeknek a mintakonfigurációval való műszaki egyenértékűsége.
9. Ajánlatkérő nem alkalmazza a Kbt. 33. § (1) bekezdését.
10. Érvénytelen az ajánlat, ha az ajánlattevő nem minősül átlátható szervezetnek a 2011. évi CXCVI. törvény 3. § (1) bek. 1. pontja alapján.
11. Tájékoztatás az eljárás eredményéről: a Kbt. 70. § (1)-(2) bek-re és a Kbt. 79. § (1)-(2) bek-re figyelemmel.
12. Az adott részre vonatkozóan be kell nyújtani:
a) felolvasólap,
b) a Kbt. 65. § (7) bek szerinti nyilatkozat (kapacitásnyújtó igénybevétele esetén a 65. § (7) bek. szerinti okirat, a Kbt. 65. § (12) bek. szerinti meghatalmazással),
c) a Kbt. 66. § (2) bek szerinti nyilatkozat
d) a Kr. 13. §-a alapján a változásbejegyzési eljárásra vonatkozó nyilatkozat (ajánlattevő, közös ajánlattevők vonatkozásában)
e) Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében továbbá:
- Magyarországon letelepedett ajánlattevő által a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelem és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolás,
- nem Magyarországon letelepedett ajánlattevő esetén az ajánlattevő letelepedése szerinti ország jogrendszere szerinti változásbejegyzési kérelem és az annak érkezéséről az ország jogrendszere szerinti hatóság vagy bíróság által megküldött igazolás.
f) átláthatósági nyilatkozat,
g) ajánlat tárgya szerinti részekre vonatkozó kitöltött ártáblázat (a számítások ellenőrzésére alkalmas Excel és cégszerűen, vagy meghatalmazott által aláírt pdf). Eltérés esetén a pdf. egységárai irányadók. Az ártáblázatokban fel kell tüntetni a megajánlott termékek pontos típusmegjelölését (az 1. rész esetén az ajánlott mennyiséget is), abban az esetben is, ha azonos a mintakonfigurációval.
h) az ajánlattevő nyilatkozata arról, hogy az ajánlata az ártáblázatban megajánlott gyártmányú, típusú termékekre vonatkozik.
i) az ajánlatban csatolt, szkennelt (pdf.) formátumú nyilatkozatokat a gazdasági szereplő nevében aláíró cégjegyzésre jogosult személyek aláírási címpéldányai vagy a 2006. évi V. törvény 9. § (1) bek. szerinti aláírás mintái;
j) a cégjegyzésre jogosult(ak) által cégszerűen aláírt, a meghatalmazott személy aláírását is tartalmazó meghatalmazás (a gazdasági szereplő képviseletében cégjegyzésre nem jogosult személy által aláírt, nem EKR űrlap kitöltésével tett nyilatkozat esetén)
k) a nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplő letelepedése szerinti ország jogrendszere szerinti,hatályos cégjegyzék adataira vonatkozó igazolás;
l) közös ajánlat esetén az összes érintett ajánlattevő által aláírt megállapodás;
m) az AD II. fejezetében felsorolt összes dokumentum.
13. Az első rész esetében továbbá be kell nyújtani:
- a Kbt. 134. §-a alapján a biztosíték szerződéstervezetben foglaltaknak megfelelően történő rendelkezésre bocsátásáról szóló nyilatkozatot,
- blokkvázlat szintű rendszerrajzot a két rendszerről („A” és „B” terem) az összekapcsolási lehetőségek feltüntetésével.
14. FAKSZ: dr. Laczi Adél Ilona, lajstromszám: 01058, dr. Paksi Sándor, lajstromszáma: 00621.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
A 2015. évi CXLIII. törvény (Kbt.) 148. §-a szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/08/10 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák