Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/175
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.09.11.
Iktatószám:16396/2019
CPV Kód:15000000-8
Ajánlatkérő:Orosházi Kórház
Teljesítés helye:HU332;HU332;HU332
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Gastrosa Trade Korlátolt Felelőségű Társaság;Szegedi Sütödék Élelmiszeripari Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.;M és Társa Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Ajánlatkérő típusa:Kórház
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Egészségügy
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Orosházi Kórház
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_73678515
Postai cím: Könd Utca 59
Város: Orosháza
NUTS-kód: HU332
Postai irányítószám: 5900
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Laczi Mihály
Telefon: +36 68411166
E-mail: laczimihaly@ohk.hu
Fax: +36 68411166
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.ohk.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Kórház
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
x Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Élelmezési alapanyagok 2019.közbeszerzése
Hivatkozási szám: EKR000290762019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15000000-8
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Élelmezési alapanyagok 2019. közbeszerzése – kenyér- és pékáru; húskészítmények és töltelékáruk; zöldség-gyümölcs termékek vonatkozásában – Orosházi Kórház részére 3 részajánlati kör. Keretmegállapodás megkötése 12 hónapra, amely további 12 hónappal meghosszabbítható. Részenként 12 hónapra keretösszeg(1.rész esetében nettó 12.129.952,-HUF, 2. rész esetében nettó 11.665.925,-HUF, 3. rész esetében nettó 20.541.493,-HUF)kerül meghatározásra- amely a szerződéses díjat képezi-azzal, hogy a számlázás a szerződés hatálya alatti ténylegesen megrendelt/átvett élelmiszerféleségek és mennyiségek alapján történik a nyertes vállalkozó által megadott egységárak alapján, szállításonként. A specifikációs excel táblázatban a terméklistát és a hozzátartozó mennyiségeket a az ajánlatkérő az ajánlatok összehasonlíthatósága érdekében adta meg. A beszerzés megvalósítására a Kbt. 105.§ (1) bek. a) pontja alapján kerül sor.
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 44666448 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Húskészítmények és töltelékáru
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15130000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU332 A teljesítés fő helyszíne: Orosházi Kórház Élelmezési Üzem (5900 Orosháza, Könd utca 59.).
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Élelmezési alapanyagok 2019. közbeszerzése – kenyér- és pékáru; húskészítmények és töltelékáruk; zöldség-gyümölcs termékek vonatkozásában – Orosházi Kórház részére 3 részajánlati kör, melyből az 1. rész alapmennyisége 12 hónapra 12.821 kg. A specifikációs excel és a műszaki leírás „Jellemzők, minőségi minimumelvárások” oszlopban felsorolt alapanyagoktól eltérni nem lehet, erről ajánlattevőknek ajánlatukban nyilatkozni kell. A Kbt. 76. § (9) d) pontja szerinti ponthatárok közötti pontszám megadás módszere kötbér tekintetében egyenes arányosítás, ajánlati ár tekintetében fordított arányosítás. Egyes termékeknél meghatározott gyártmányra, típusra történő hivatkozások csak a közbeszerzés tárgyának,minőségi követelményeinek egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében történtek, a 321/2015. (X.30.) Korm. rend. 46. § (3) bekezdése értelmében ajánlatkérő azzal mindenben egyenértékű terméket elfogad. A megajánlott terméknek az előírttal egyenértékű műszaki paraméterekkel kell rendelkeznie és annak típusát ajánlattevőnek a szakmai ajánlatban meg kell adnia. Az egyenértékűség bizonyítása az ajánlattevő feladata.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 késedelmi kötbér 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A specifikációs excelben amennyiben Ajánlatkérő nem tüntetett fel kiszerelést, Ajánlattevő bármilyen kiszerelésben szállíthat, de a kiírás szerinti mennyiséget meg kell ajánlania. A teljesítés a szerződéskötést követő hó első napjától lehetséges.

II.2.1)
Elnevezés: Kenyér, pékáru, nehézvajas sütemény
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15810000-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU332 A teljesítés fő helyszíne: Orosházi Kórház Élelmezési Üzem (5900 Orosháza, Könd utca 59.).
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Élelmezési alapanyagok 2019. közbeszerzése – kenyér- és pékáru; húskészítmények és töltelékáruk; zöldség-gyümölcs termékek vonatkozásában – Orosházi Kórház részére 3 részajánlati kör, melyből a 2. rész alapmennyisége 12 hónapra 183.900 db, 300 kg. A specifikációs excel és a műszaki leírás „Jellemzők, minőségi minimumelvárások” oszlopban felsorolt alapanyagoktól eltérni nem lehet, erről ajánlattevőknek ajánlatukban nyilatkozni kell. A Kbt. 76. § (9) d) pontja szerinti ponthatárok közötti pontszám megadás módszere kötbér tekintetében egyenes arányosítás, ajánlati ár tekintetében fordított arányosítás. Egyes termékeknél meghatározott gyártmányra, típusra történő hivatkozások csak a közbeszerzés tárgyának,minőségi követelményeinek egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében történtek, a 321/2015. (X.30.) Korm. rend. 46. § (3) bekezdése értelmében ajánlatkérő azzal mindenben egyenértékű terméket elfogad. A megajánlott terméknek az előírttal egyenértékű műszaki paraméterekkel kell rendelkeznie és annak típusát ajánlattevőnek a szakmai ajánlatban meg kell adnia. Az egyenértékűség bizonyítása az ajánlattevő feladata.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 késedelmi kötbér 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A specifikációs excelben amennyiben Ajánlatkérő nem tüntetett fel kiszerelést, Ajánlattevő bármilyen kiszerelésben szállíthat, de a kiírás szerinti mennyiséget meg kell ajánlania. A teljesítés a szerződéskötést követő hó első napjától lehetséges.

II.2.1)
Elnevezés: Zöldség - gyümölcs
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 03200000-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU332 A teljesítés fő helyszíne: Orosházi Kórház Élelmezési Üzem (5900 Orosháza, Könd utca 59.).
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Élelmezési alapanyagok 2019. közbeszerzése – kenyér- és pékáru; húskészítmények és töltelékáruk; zöldség-gyümölcs termékek vonatkozásában – Orosházi Kórház részére 3 részajánlati kör, melyből a 3. rész alapmennyisége 12 hónapra 73.401 kg, 1.00 db és 1.000 csomó. A specifikációs excel és a műszaki leírás „Jellemzők, minőségi minimumelvárások” oszlopban felsorolt alapanyagoktól eltérni nem lehet, erről ajánlattevőknek ajánlatukban nyilatkozni kell. A Kbt. 76. § (9) d) pontja szerinti ponthatárok közötti pontszám megadás módszere kötbér tekintetében egyenes arányosítás, kumulált ajánlati ár tekintetében fordított arányosítás. Egyes termékeknél meghatározott gyártmányra, típusra történő hivatkozások csak a közbeszerzés tárgyának,minőségi követelményeinek egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében történtek, a 321/2015. (X.30.) Korm. rend. 46. § (3) bekezdése értelmében ajánlatkérő azzal mindenben egyenértékű terméket elfogad. A megajánlott terméknek az előírttal egyenértékű műszaki paraméterekkel kell rendelkeznie és annak típusát ajánlattevőnek a szakmai ajánlatban meg kell adnia. Az egyenértékűség bizonyítása az ajánlattevő feladata.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 késedelmi kötbér 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A specifikációs excelben amennyiben Ajánlatkérő nem tüntetett fel kiszerelést, Ajánlattevő bármilyen kiszerelésben szállíthat, de a kiírás szerinti mennyiséget meg kell ajánlania. A teljesítés a szerződéskötést követő hó első napjától lehetséges. A kumulált ajánlati ár meghatározása a dokumentációban foglaltak szerint történik.

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
x A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 085 - 203402
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Húskészítmények és töltelékáru
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/08/21 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Gastrosa Trade Korlátolt Felelőségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_12118524
Postai cím: Repülőtéri Ut 6. A. ép. 2. em. 2.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1112
Ország: Magyarország
E-mail: gastrosatrade@gmail.com
Telefon: +36 204337794
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 24259904
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 13050955
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 2 Rész száma: 2 Elnevezés: Kenyér, pékáru, nehézvajas sütemény
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/08/21 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Szegedi Sütödék Élelmiszeripari Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_73475071
Postai cím: Kiskorona Utca 2
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1036
Ország: Magyarország
E-mail: kereskedelem@szegedisutodek.hu
Telefon: +36 62488388
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 62498078
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 23331850
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 11074000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 3 Rész száma: 3 Elnevezés: Zöldség - gyümölcs
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/08/21 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: M és Társa Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_76844456
Postai cím: Röszkei Út 48
Város: Mórahalom
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6782
Ország: Magyarország
E-mail: mestarsakft@gmail.com
Telefon: +36 62580660
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 62580663
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 41082986
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 20541493
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
1) 1. rész ajánlattevők: 1) Ajánlattevő neve: Szőke és Társai Kft.
Ajánlattevő címe: 5600 Békéscsaba, Almáskerti Ipari Park 18.
Ajánlattevő adószáma: 10701654-2-04
1. késedelmi kötbér (%) (teljesítési határidőt követő minden késedelmesen eltelt negyedóra után az írásban megrendelt, le nem szállított áru nettó értékének %-ában kérjük megadni; a megajánlás lehet:minimum 2% legfeljebb 10%.): 10
2. ajánlati ár (nettó Ft): 13 772 523
2) Ajánlattevő neve: Baromfiudvar 2002 Kft.
Ajánlattevő címe: 4002 Debrecen Balmazújvárosi út 10.
Ajánlattevő adószáma: 12830093-2-09
1. késedelmi kötbér (%) (teljesítési határidőt követő minden késedelmesen eltelt negyedóra után az írásban megrendelt, le nem szállított áru nettó értékének %-ában kérjük megadni; a megajánlás lehet:minimum 2% legfeljebb 10%.): 2
2. ajánlati ár (nettó Ft): 12 881 310
3) Ajánlattevő neve: Gastrosa Trade Kft.
Ajánlattevő címe: 1112 Budapest, Repülőtéri út 6 A/2
Ajánlattevő adószáma: 25053933-2-43
1. késedelmi kötbér (%) (teljesítési határidőt követő minden késedelmesen eltelt negyedóra után az írásban megrendelt, le nem szállított áru nettó értékének %-ában kérjük megadni; a megajánlás lehet:minimum 2% legfeljebb 10%.): 10
2. ajánlati ár (nettó Ft): 13 050 955
2. rész ajánlattevők:
1) Ajánlattevő neve: Szegedi Sütödék Kft.
Ajánlattevő címe: 1036 Budapest, Kiskorona u 2.
Ajánlattevő adószáma: 11084732-2-41
1. késedelmi kötbér (%) (teljesítési határidőt követő minden késedelmesen eltelt negyedóra után az írásban megrendelt, le nem szállított áru nettó értékének %-ában kérjük megadni; a megajánlás lehet:minimum 2% legfeljebb 10%.): 10
2. ajánlati ár (nettó Ft): 11 074 000
2) Ajánlattevő neve: Flamand Pékáru Kft.
Ajánlattevő címe: 6800 Hódmezővásárhely Klauzál 56.
Ajánlattevő adószáma: 10226542-2-06
1. késedelmi kötbér (%) (teljesítési határidőt követő minden késedelmesen eltelt negyedóra után az írásban megrendelt, le nem szállított áru nettó értékének %-ában kérjük megadni; a megajánlás lehet:minimum 2% legfeljebb 10%.): 10
2. ajánlati ár (nettó Ft): 11 633 750
3. rész ajánlattevők:
1) Ajánlattevő neve: Juhász Zöldség, Gyümölcs Kereskedelmi Kft.
Ajánlattevő címe: 5600 Békéscsaba, Gerla 2034/1.
Ajánlattevő adószáma: 23895113-2-04
1. késedelmi kötbér (%) (teljesítési határidőt követő minden késedelmesen eltelt negyedóra után az írásban megrendelt, le nem szállított áru nettó értékének %-ában kérjük megadni; a megajánlás lehet:minimum 2% legfeljebb 10%.): 2
2. kumulált ajánlati ár (%):8 627,6815
2)Ajánlattevő neve: M és Társa Kft.
Ajánlattevő címe: 6782 Mórahalom, Röszkei út 48.
Ajánlattevő adószáma: 11392929-2-06
1. késedelmi kötbér (%) (teljesítési határidőt követő minden késedelmesen eltelt negyedóra után az írásban megrendelt, le nem szállított áru nettó értékének %-ában kérjük megadni; a megajánlás lehet:minimum 2% legfeljebb 10%.): 10
2. kumulált ajánlati ár (%):5 950,0626.
2.) A 3. rész tekintetében kumulált ajánlati ár került megajánlásra, melynek értékét az 1) alpontban rögzítettük. A hirdetmény azonban csak HUF-ban engedi az ár megadását.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § előírásainak megfelelően.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/09/06 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)