Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/175
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.09.11.
Iktatószám:16780/2019
CPV Kód:50100000-6
Ajánlatkérő:Készenléti Rendőrség
Teljesítés helye:HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33;HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33;HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33;HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33;HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33;HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33;HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33;HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33;HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33;HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Regionális vagy helyi hatóság
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Közrend és biztonság
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Készenléti Rendőrség
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_35319207
Postai cím: Kerepesi Út 47-49
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1101
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Spóhn Tímea
Telefon: +36 14607180
E-mail: kozbeszerzes@kr.police.hu
Fax: +36 14607182
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.police.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
x Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
x Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: KR üzemeltetésében lévő gk. jav,karb,kárj,műszvizs
Hivatkozási szám: EKR001027932018
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50100000-6
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
A Készenléti Rendőrség üzemeltetésében lévő gépjárművek jótállási időn belüli kárjavítása, műszaki vizsgáztatása és jólállási időn túli kárjavítása, javítása, karbantartása, valamint műszaki vizsgáztatása vállalkozási keretszerződés keretében 10 részben az alábbiak szerint:
1.Audi gk. jótállási időn belüli kárjav., műszvizsg.;47db
2.Audi gk. jótállási időn túli kárjav., jav., karbantartása, és műszvizsg.;39db
3.Mercedes gk. jótállási időn belüli kárjav., műszakivizsg.;372db
4.Mercedes gk. jótállási időn túli kárjav., jav., karbantartása, és műszvizsg.;201db
5.Opel gk. jótállási időn belüli kárjav.a, műszvizsg.;93db
6.Ope gk. jótállási időn túli kárjav., jav., karbantartása,és műszvizsg.;72db
7.Skoda,Seat,VW gk. jótállási időn belüli kárjav., műszvizsg.;455db
8.Skoda,Seat,VW gk. jótállási időn túli kárjav., jav., karbantartása és műszvizsg.;421db
9.Suzuki gk. jótállási időn belüli kárj., műszvizsg.;150db
10.Suzuki gk. jótállási időn túli kárjav., jav., karbantartása és műszvizsg.,49db
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Audi gk. jótállási időn belüli kárjav., műsz.vizs.
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50100000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33 A teljesítés fő helyszíne: vállalkozó telephelye
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
47 db Audi gyártmányú gépkocsi jótállási időn belüli kárjavítása, műszaki vizsgáztatása vállalkozási keretszerződés keretében szerződéskötéstől számított 36 hónapig.
A keretszerződés értéke évente (keretösszeg): nettó 4.166.667,- Ft
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a gépjárművek javításához szükséges személyi és dologi feltételekről szóló 1/1990. (IX.29.) KHVM rendeletnek.
Műszaki vizsgáztatás esetén a díjak a közúti járművek forgalomba helyezésével és forgalomban tartásával, környezetvédelmi felülvizsgálatával és ellenőrzésével, továbbá gépjárműfenntartó tevékenységgel kapcsolatos egyes közlekedési hatósági eljárások díjáról szóló 91/2004. (VI. 29.) GKM rendelet szerint számítandók.
Ajjánlattevő a szerződés teljesítése során kizárólag a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben VIII-X. fejezetében meghatározott követelményeknek megfelelő alkatrészeket, karosszéria elemeket, felszereléseket és anyagokat használhatja fel.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről 6/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő a szerződés hatálya alatt rendelkezzen olyan telephellyel, amely a megkülönböztető és figyelmeztető jelzést adó készülékek felszerelésének és használatának szabályairól szóló 12/2007. (III. 13.) IRM rendeletben meghatározott megkülönböztető fényjelzést és hangjelzést adó készülékkel felszerelt gépjármű műszaki vizsgáztatására alkalmas.
A részletes elvárások a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (KKD) találhatóak meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A javítások során beépített alkatrészek esetében a kiskereskedelmi árakból adott kedvezmény mértéke (%) (min. 10%- max. 40 %) 20
2 Az M4.) alkalmassági minimumkövetelmények körében előírt - 1 db – átadás-átvételi ponton túli átadás-átvételi pont(ok)ra vonatkozó megajánlás régiónként (db) 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 60
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.5. pontban található 1. és 3. értékelési szempontok alszempontjait és az értékelésre vonatkozó információkat karakterkorlát miatt a VI.4.3. pont, valamint a Kiegészítő Közbeszerzési Dokumentum (KKD) tartalmazza.

II.2.1)
Elnevezés: Audi gk. jótállási időn túli kárj.,vizs.,karb.,jav
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50100000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33 A teljesítés fő helyszíne: vállalkozó telephelye
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
39 db Audi gyártmányú gépkocsi jótállási időn túli kárjavítása, javítása, karbantartása valamint műszaki vizsgáztatása vállalkozási keretszerződés keretében szerződéskötéstől számított 36 hónapig.
A keretszerződés értéke évente (keretösszeg): nettó 8 600 000,- Ft
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a gépjárművek javításához szükséges személyi és dologi feltételekről szóló 1/1990. (IX.29.) KHVM rendeletnek.
Műszaki vizsgáztatás esetén a díjak a közúti járművek forgalomba helyezésével és forgalomban tartásával, környezetvédelmi felülvizsgálatával és ellenőrzésével, továbbá gépjárműfenntartó tevékenységgel kapcsolatos egyes közlekedési hatósági eljárások díjáról szóló 91/2004. (VI. 29.) GKM rendelet szerint számítandók.
Ajjánlattevő a szerződés teljesítése során kizárólag a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben VIII-X. fejezetében meghatározott követelményeknek megfelelő alkatrészeket, karosszéria elemeket, felszereléseket és anyagokat használhatja fel.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről 6/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő a szerződés hatálya alatt rendelkezzen olyan telephellyel, amely a megkülönböztető és figyelmeztető jelzést adó készülékek felszerelésének és használatának szabályairól szóló 12/2007. (III. 13.) IRM rendeletben meghatározott megkülönböztető fényjelzést és hangjelzést adó készülékkel felszerelt gépjármű műszaki vizsgáztatására alkalmas.
A részletes elvárások a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (KKD) találhatóak meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A javítások során beépített alkatrészek esetében a kiskereskedelmi árakból adott kedvezmény mértéke (%) (min. 10%- max. 40 %) 20
2 Az M4.) alkalmassági minimumkövetelmények körében előírt - 1 db – átadás-átvételi ponton túli átadás-átvételi pont(ok)ra vonatkozó megajánlás régiónként (db) 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 60
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.5. pontban található 1. és 3. értékelési szempontok alszempontjait és az értékelésre vonatkozó információkat karakterkorlát miatt a VI.4.3. pont, valamint a Kiegészítő Közbeszerzési Dokumentum (KKD) tartalmazza.

II.2.1)
Elnevezés: Mercedes gk jótállási időn belüli kárjav,műsz.vizs
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50100000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33 A teljesítés fő helyszíne: vállalkozó telephelye
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
372 db Mercedes gyártmányú gépkocsi jótállási időn belüli kárjavítása, műszaki vizsgáztatása vállalkozási keretszerződés keretében szerződéskötéstől számított 36 hónapig.
A keretszerződés értéke évente (keretösszeg): nettó 16 800 000,- Ft
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a gépjárművek javításához szükséges személyi és dologi feltételekről szóló 1/1990. (IX.29.) KHVM rendeletnek.
Műszaki vizsgáztatás esetén a díjak a közúti járművek forgalomba helyezésével és forgalomban tartásával, környezetvédelmi felülvizsgálatával és ellenőrzésével, továbbá gépjárműfenntartó tevékenységgel kapcsolatos egyes közlekedési hatósági eljárások díjáról szóló 91/2004. (VI. 29.) GKM rendelet szerint számítandók.
Ajjánlattevő a szerződés teljesítése során kizárólag a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben VIII-X. fejezetében meghatározott követelményeknek megfelelő alkatrészeket, karosszéria elemeket, felszereléseket és anyagokat használhatja fel.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről 6/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő a szerződés hatálya alatt rendelkezzen olyan telephellyel, amely a megkülönböztető és figyelmeztető jelzést adó készülékek felszerelésének és használatának szabályairól szóló 12/2007. (III. 13.) IRM rendeletben meghatározott megkülönböztető fényjelzést és hangjelzést adó készülékkel felszerelt gépjármű műszaki vizsgáztatására alkalmas.
A részletes elvárások a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (KKD) találhatóak meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A javítások során beépített alkatrészek esetében a kiskereskedelmi árakból adott kedvezmény mértéke (%) (min. 10%- max. 40 %) 20
2 Az M4.) alkalmassági minimumkövetelmények körében előírt - 1 db – átadás-átvételi ponton túli átadás-átvételi pont(ok)ra vonatkozó megajánlás régiónként (db) 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 60
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.5. pontban található 1. és 3. értékelési szempontok alszempontjait és az értékelésre vonatkozó információkat karakterkorlát miatt a VI.4.3. pont, valamint a Kiegészítő Közbeszerzési Dokumentum (KKD) tartalmazza.

II.2.1)
Elnevezés: Mercedes jótállási időn túli kárj.,vizs.,karb.,jav
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50100000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33 A teljesítés fő helyszíne: Vállalkozó telephelye
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
201 db Mercedes gyártmányú gépkocsik jótállási időn túli kárjavítása, javítása, karbantartása valamint műszaki vizsgáztatása vállalkozási keretszerződés keretében szerződéskötéstől számított 36 hónapig.
A keretszerződés értéke évente (keretösszeg): nettó 17 433 333 Ft
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a gépjárművek javításához szükséges személyi és dologi feltételekről szóló 1/1990. (IX.29.) KHVM rendeletnek.
Műszaki vizsgáztatás esetén a díjak a közúti járművek forgalomba helyezésével és forgalomban tartásával, környezetvédelmi felülvizsgálatával és ellenőrzésével, továbbá gépjárműfenntartó tevékenységgel kapcsolatos egyes közlekedési hatósági eljárások díjáról szóló 91/2004. (VI. 29.) GKM rendelet szerint számítandók.
Ajjánlattevő a szerződés teljesítése során kizárólag a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben VIII-X. fejezetében meghatározott követelményeknek megfelelő alkatrészeket, karosszéria elemeket, felszereléseket és anyagokat használhatja fel.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről 6/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő a szerződés hatálya alatt rendelkezzen olyan telephellyel, amely a megkülönböztető és figyelmeztető jelzést adó készülékek felszerelésének és használatának szabályairól szóló 12/2007. (III. 13.) IRM rendeletben meghatározott megkülönböztető fényjelzést és hangjelzést adó készülékkel felszerelt gépjármű műszaki vizsgáztatására alkalmas.
A részletes elvárások a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (KKD) találhatóak meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A javítások során beépített alkatrészek esetében a kiskereskedelmi árakból adott kedvezmény mértéke (%) (min. 10%- max. 40 %) 20
2 Az M4.) alkalmassági minimumkövetelmények körében előírt - 1 db – átadás-átvételi ponton túli átadás-átvételi pont(ok)ra vonatkozó megajánlás régiónként (db) 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 60
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.5. pontban található 1. és 3. értékelési szempontok alszempontjait és az értékelésre vonatkozó információkat karakterkorlát miatt a VI.4.3. pont, valamint a Kiegészítő Közbeszerzési Dokumentum (KKD) tartalmazza.

II.2.1)
Elnevezés: Opel gk. jótállási időn belüli kárjav., műsz.vizs.
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50100000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33 A teljesítés fő helyszíne: Vállalkozó telephelye
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
93 db Opel gyártmányú gépkocsik jótállási időn belüli kárjavítása, műszaki vizsgáztatása vállalkozási keretszerződés keretében szerződéskötéstől számított 36 hónapig.
A keretszerződés értéke évente (keretösszeg): nettó 2 750 000,- Ft
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a gépjárművek javításához szükséges személyi és dologi feltételekről szóló 1/1990. (IX.29.) KHVM rendeletnek.
Műszaki vizsgáztatás esetén a díjak a közúti járművek forgalomba helyezésével és forgalomban tartásával, környezetvédelmi felülvizsgálatával és ellenőrzésével, továbbá gépjárműfenntartó tevékenységgel kapcsolatos egyes közlekedési hatósági eljárások díjáról szóló 91/2004. (VI. 29.) GKM rendelet szerint számítandók.
Ajjánlattevő a szerződés teljesítése során kizárólag a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben VIII-X. fejezetében meghatározott követelményeknek megfelelő alkatrészeket, karosszéria elemeket, felszereléseket és anyagokat használhatja fel.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről 6/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő a szerződés hatálya alatt rendelkezzen olyan telephellyel, amely a megkülönböztető és figyelmeztető jelzést adó készülékek felszerelésének és használatának szabályairól szóló 12/2007. (III. 13.) IRM rendeletben meghatározott megkülönböztető fényjelzést és hangjelzést adó készülékkel felszerelt gépjármű műszaki vizsgáztatására alkalmas.
A részletes elvárások a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (KKD) találhatóak meg.meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A javítások során beépített alkatrészek esetében a kiskereskedelmi árakból adott kedvezmény mértéke (%) (min. 10%- max. 40 %) 20
2 Az M4.) alkalmassági minimumkövetelmények körében előírt - 1 db – átadás-átvételi ponton túli átadás-átvételi pont(ok)ra vonatkozó megajánlás régiónként (db) 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 60
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.5. pontban található 1. és 3. értékelési szempontok alszempontjait és az értékelésre vonatkozó információkat karakterkorlát miatt a VI.4.3. pont, valamint a Kiegészítő Közbeszerzési Dokumentum (KKD) tartalmazza.

II.2.1)
Elnevezés: Opel gk jótállási időn túli kárj.,vizs.,karb.,jav
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50100000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33 A teljesítés fő helyszíne: Vállalkozó telephelye
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
72 db Opel gyártmányú gépkocsik jótállási időn túli kárjavítása, javítása, karbantartása valamint műszaki vizsgáztatása vállalkozási keretszerződés keretében szerződéskötéstől számított 36 hónapig.
A keretszerződés értéke évente (keretösszeg): nettó 4 233 333,- Ft
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a gépjárművek javításához szükséges személyi és dologi feltételekről szóló 1/1990. (IX.29.) KHVM rendeletnek.
Műszaki vizsgáztatás esetén a díjak a közúti járművek forgalomba helyezésével és forgalomban tartásával, környezetvédelmi felülvizsgálatával és ellenőrzésével, továbbá gépjárműfenntartó tevékenységgel kapcsolatos egyes közlekedési hatósági eljárások díjáról szóló 91/2004. (VI. 29.) GKM rendelet szerint számítandók.
Ajjánlattevő a szerződés teljesítése során kizárólag a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben VIII-X. fejezetében meghatározott követelményeknek megfelelő alkatrészeket, karosszéria elemeket, felszereléseket és anyagokat használhatja fel.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről 6/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő a szerződés hatálya alatt rendelkezzen olyan telephellyel, amely a megkülönböztető és figyelmeztető jelzést adó készülékek felszerelésének és használatának szabályairól szóló 12/2007. (III. 13.) IRM rendeletben meghatározott megkülönböztető fényjelzést és hangjelzést adó készülékkel felszerelt gépjármű műszaki vizsgáztatására alkalmas.
A részletes elvárások a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (KKD) találhatóak meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A javítások során beépített alkatrészek esetében a kiskereskedelmi árakból adott kedvezmény mértéke (%) (min. 10%- max. 40 %) 20
2 Az M4.) alkalmassági minimumkövetelmények körében előírt - 1 db – átadás-átvételi ponton túli átadás-átvételi pont(ok)ra vonatkozó megajánlás régiónként (db) 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 60
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.5. pontban található 1. és 3. értékelési szempontok alszempontjait és az értékelésre vonatkozó információkat karakterkorlát miatt a VI.4.3. pont, valamint a Kiegészítő Közbeszerzési Dokumentum (KKD) tartalmazza.

II.2.1)
Elnevezés: Skoda,Seat,VW jótállási időn belüli kárjav,műsz.vi
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50100000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33 A teljesítés fő helyszíne: Vállalkozó telephelye
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
455 db Skoda, Seat, Volkswagen gyártmányú gépkocsik jótállási/garanciális időn belüli kárjavítása, műszaki vizsgáztatás vállalkozási keretszerződés keretében szerződéskötéstől számított 36 hónapig.
A keretszerződés értéke évente (keretösszeg): nettó 14 800 000,- Ft
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a gépjárművek javításához szükséges személyi és dologi feltételekről szóló 1/1990. (IX.29.) KHVM rendeletnek.
Műszaki vizsgáztatás esetén a díjak a közúti járművek forgalomba helyezésével és forgalomban tartásával, környezetvédelmi felülvizsgálatával és ellenőrzésével, továbbá gépjárműfenntartó tevékenységgel kapcsolatos egyes közlekedési hatósági eljárások díjáról szóló 91/2004. (VI. 29.) GKM rendelet szerint számítandók.
Ajjánlattevő a szerződés teljesítése során kizárólag a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben VIII-X. fejezetében meghatározott követelményeknek megfelelő alkatrészeket, karosszéria elemeket, felszereléseket és anyagokat használhatja fel.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről 6/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő a szerződés hatálya alatt rendelkezzen olyan telephellyel, amely a megkülönböztető és figyelmeztető jelzést adó készülékek felszerelésének és használatának szabályairól szóló 12/2007. (III. 13.) IRM rendeletben meghatározott megkülönböztető fényjelzést és hangjelzést adó készülékkel felszerelt gépjármű műszaki vizsgáztatására alkalmas.
A részletes elvárások a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (KKD) találhatóak meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A javítások során beépített alkatrészek esetében a kiskereskedelmi árakból adott kedvezmény mértéke (%) (min. 10%- max. 40 %) 20
2 Az M4.) alkalmassági minimumkövetelmények körében előírt - 1 db – átadás-átvételi ponton túli átadás-átvételi pont(ok)ra vonatkozó megajánlás régiónként (db) 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 60
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.5. pontban található 1. és 3. értékelési szempontok alszempontjait és az értékelésre vonatkozó információkat karakterkorlát miatt a VI.4.3. pont, valamint a Kiegészítő Közbeszerzési Dokumentum (KKD) tartalmazza.

II.2.1)
Elnevezés: Skoda,Seat,VW jótállási időn túli kárj.,vizs.,karb
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50100000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33 A teljesítés fő helyszíne: Vállalkozó telephelye
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
421 db Skoda, Seat, Volkswagen gyártmányú gépkocsik jótállási időn túli kárjavítása, javítása, karbantartása valamint műszaki vizsgáztatása vállalkozási keretszerződés keretében szerződéskötéstől számított 36 hónapig.
A keretszerződés értéke évente (keretösszeg): nettó 46 533 333,- Ft
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a gépjárművek javításához szükséges személyi és dologi feltételekről szóló 1/1990. (IX.29.) KHVM rendeletnek.
Műszaki vizsgáztatás esetén a díjak a közúti járművek forgalomba helyezésével és forgalomban tartásával, környezetvédelmi felülvizsgálatával és ellenőrzésével, továbbá gépjárműfenntartó tevékenységgel kapcsolatos egyes közlekedési hatósági eljárások díjáról szóló 91/2004. (VI. 29.) GKM rendelet szerint számítandók.
Ajjánlattevő a szerződés teljesítése során kizárólag a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben VIII-X. fejezetében meghatározott követelményeknek megfelelő alkatrészeket, karosszéria elemeket, felszereléseket és anyagokat használhatja fel.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről 6/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő a szerződés hatálya alatt rendelkezzen olyan telephellyel, amely a megkülönböztető és figyelmeztető jelzést adó készülékek felszerelésének és használatának szabályairól szóló 12/2007. (III. 13.) IRM rendeletben meghatározott megkülönböztető fényjelzést és hangjelzést adó készülékkel felszerelt gépjármű műszaki vizsgáztatására alkalmas.
A részletes elvárások a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (KKD) találhatóak meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A javítások során beépített alkatrészek esetében a kiskereskedelmi árakból adott kedvezmény mértéke (%) (min. 10%- max. 40 %) 20
2 Az M4.) alkalmassági minimumkövetelmények körében előírt - 1 db – átadás-átvételi ponton túli átadás-átvételi pont(ok)ra vonatkozó megajánlás régiónként (db) 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 60
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.5. pontban található 1. és 3. értékelési szempontok alszempontjait és az értékelésre vonatkozó információkat karakterkorlát miatt a VI.4.3. pont, valamint a Kiegészítő Közbeszerzési Dokumentum (KKD) tartalmazza.

II.2.1)
Elnevezés: Suzuki jótállási időn belüli kárjav., műsz.vizs.
Rész száma: 9
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50100000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33 A teljesítés fő helyszíne: Vállalkozó telephelye
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
150 db Suzuki gyártmányú gépkocsik jótállási időn belüli kárjavítása, műszaki vizsgáztatása vállalkozási keretszerződés keretében szerződéskötéstől számított 36 hónapig.
A keretszerződés értéke évente (keretösszeg): nettó 8 466 667,- Ft
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a gépjárművek javításához szükséges személyi és dologi feltételekről szóló 1/1990. (IX.29.) KHVM rendeletnek.
Műszaki vizsgáztatás esetén a díjak a közúti járművek forgalomba helyezésével és forgalomban tartásával, környezetvédelmi felülvizsgálatával és ellenőrzésével, továbbá gépjárműfenntartó tevékenységgel kapcsolatos egyes közlekedési hatósági eljárások díjáról szóló 91/2004. (VI. 29.) GKM rendelet szerint számítandók.
Ajjánlattevő a szerződés teljesítése során kizárólag a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben VIII-X. fejezetében meghatározott követelményeknek megfelelő alkatrészeket, karosszéria elemeket, felszereléseket és anyagokat használhatja fel.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről 6/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő a szerződés hatálya alatt rendelkezzen olyan telephellyel, amely a megkülönböztető és figyelmeztető jelzést adó készülékek felszerelésének és használatának szabályairól szóló 12/2007. (III. 13.) IRM rendeletben meghatározott megkülönböztető fényjelzést és hangjelzést adó készülékkel felszerelt gépjármű műszaki vizsgáztatására alkalmas.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A javítások során beépített alkatrészek esetében a kiskereskedelmi árakból adott kedvezmény mértéke (%) (min. 10%- max. 40 %) 20
2 Az M4.) alkalmassági minimumkövetelmények körében előírt - 1 db – átadás-átvételi ponton túli átadás-átvételi pont(ok)ra vonatkozó megajánlás régiónként (db) 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 60
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.5. pontban található 1. és 3. értékelési szempontok alszempontjait és az értékelésre vonatkozó információkat karakterkorlát miatt a VI.4.3. pont, valamint a Kiegészítő Közbeszerzési Dokumentum (KKD) tartalmazza.

II.2.1)
Elnevezés: Suzuki jótállási időn túli kárj.,vizs.,karb.,jav
Rész száma: 10
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 50100000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1,HU22,HU23,HU31,HU32,HU33 A teljesítés fő helyszíne: Vállalkozó telephelye
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
49 db Suzuki gyártmányú gépkocsik jótállási időn túli kárjavítása,javítása, karbantartása valamint műszaki vizsgáztatása vállalkozási keretszerződés keretében szerződéskötéstől számított 36 hónapig.
A keretszerződés értéke évente (keretösszeg): nettó 5 133 333,- Ft
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a gépjárművek javításához szükséges személyi és dologi feltételekről szóló 1/1990. (IX.29.) KHVM rendeletnek.
Műszaki vizsgáztatás esetén a díjak a közúti járművek forgalomba helyezésével és forgalomban tartásával, környezetvédelmi felülvizsgálatával és ellenőrzésével, továbbá gépjárműfenntartó tevékenységgel kapcsolatos egyes közlekedési hatósági eljárások díjáról szóló 91/2004. (VI. 29.) GKM rendelet szerint számítandók.
Ajjánlattevő a szerződés teljesítése során kizárólag a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben VIII-X. fejezetében meghatározott követelményeknek megfelelő alkatrészeket, karosszéria elemeket, felszereléseket és anyagokat használhatja fel.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről 6/1990.(IV.12.) KöHÉM rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő által nyújtott szolgáltatás feleljen meg az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendeletben foglaltaknak.
Ajánlattevő a szerződés hatálya alatt rendelkezzen olyan telephellyel, amely a megkülönböztető és figyelmeztető jelzést adó készülékek felszerelésének és használatának szabályairól szóló 12/2007. (III. 13.) IRM rendeletben meghatározott megkülönböztető fényjelzést és hangjelzést adó készülékkel felszerelt gépjármű műszaki vizsgáztatására alkalmas.
A részletes elvárások a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (KKD) találhatóak meg.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A javítások során beépített alkatrészek esetében a kiskereskedelmi árakból adott kedvezmény mértéke (%) (min. 10%- max. 40 %) 20
2 Az M4.) alkalmassági minimumkövetelmények körében előírt - 1 db – átadás-átvételi ponton túli átadás-átvételi pont(ok)ra vonatkozó megajánlás régiónként (db) 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 60
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.5. pontban található 1. és 3. értékelési szempontok alszempontjait és az értékelésre vonatkozó információkat karakterkorlát miatt a VI.4.3. pont, valamint a Kiegészítő Közbeszerzési Dokumentum (KKD) tartalmazza.

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018 /S 248 - 573767
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 1 Elnevezés: Audi gk. jótállási időn belüli kárjav., műsz.vizs.
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 023862 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 2 Elnevezés: Audi gk. jótállási időn túli kárj.,vizs.,karb.,jav
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 023862 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 3 Elnevezés: Mercedes gk jótállási időn belüli kárjav,műsz.vizs
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 023862 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 4 Elnevezés: Mercedes jótállási időn túli kárj.,vizs.,karb.,jav
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 023862 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 5 Elnevezés: Opel gk. jótállási időn belüli kárjav., műsz.vizs.
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 023862 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 6 Elnevezés: Opel gk jótállási időn túli kárj.,vizs.,karb.,jav
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 023862 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 7 Elnevezés: Skoda,Seat,VW jótállási időn belüli kárjav,műsz.vi
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 023862 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 8 Elnevezés: Skoda,Seat,VW jótállási időn túli kárj.,vizs.,karb
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 023862 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 9 Elnevezés: Suzuki jótállási időn belüli kárjav., műsz.vizs.
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 023862 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 10 Elnevezés: Suzuki jótállási időn túli kárj.,vizs.,karb.,jav
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 023862 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Az eredménytelenség indoka:
Az eljárás eredménytelen:
- Kbt. 75.§ (1) bekezdés b) pontja alapján, tekintettel arra, hogy kizárólag érvénytelen ajánlatot vagy részvételi jelentkezést nyújtottak be;
- Kbt. 75. § (2) bekezdés f) pontja alapján, tekintettel arra, hogy a közbeszerzéshez támogatást nyújtó vagy a közbeszerzések jogszabályban előírt ellenőrzését végző szerv megállapítása szerint súlyos jogsértés történt, és a közbeszerzési eljárás szabályai szerint ajánlatkérőnek már nincs lehetősége az eljárás jogszerűségét helyreállítani.
Az 1., 2., 7., 8. rész tekintetében Porsche Lízing és Szolgáltató Kft., 1139 Budapest, Fáy u. 27. Adószám: 10880652-2-44
Az 1-10. rész tekintetében Varga József ev., 4254 Nyíradony, Wesselényi utca 10. Adószám: 47300910-2-29
A 2.,4.,6.,8.,10. rész tekintetében a Ripca Kft., 1149 Budapest, Mogyoródi út 32. Adószám: 13187367-2-42
A 3.,4. rész tekintetében a Pappas Auto Magyarország Kereskedelmi és Szerviz Kft., 1133 Budapest, Kárpát u. 21. Adószám: 10445952-2-44
A 9.,10. rész tekintetében a Syscar Kft., 6500 Baja, Szegedi út 133. Adószám: 11031136-2-03
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. §-ban meghatározott időn belül.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/09/06 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)