Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/176
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.09.12.
Iktatószám:17047/2019
CPV Kód:09123000-7
Ajánlatkérő:Zala Megyei Kormányhivatal
Teljesítés helye:A Fővárosi és Megyei Kormányhivatalok székhelyei.;A Fővárosi és Megyei Kormányhivatalok székhelyei.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.10.11.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Regionális vagy helyi hatóság
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Kormányhivatal - államigazgatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Zala Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_90375170
Postai cím: Kosztolányi Dezső Utca 10.
Város: Zalaegerszeg
NUTS-kód: HU223
Postai irányítószám: 8900
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/zala
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/zala
 
Hivatalos név: Baranya Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_71261867
Postai cím: József Attila Utca 10.
Város: Pécs
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7623
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/baranya
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/baranya

Hivatalos név: Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_25894682
Postai cím: Városház Tér 1
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3525
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/borsod-abauj-zemplen
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/borsod-abauj-zemplen

Hivatalos név: Budapest Főváros Kormányhivatala
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_48725240
Postai cím: Váci Utca 62-64.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1056
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest

Hivatalos név: Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_69280001
Postai cím: Deák Ferenc Tér 3.
Város: Kecskemét
NUTS-kód: HU331
Postai irányítószám: 6000
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/bacs-kiskun
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/bacs-kiskun

Hivatalos név: Békés Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_86655176
Postai cím: Derkovits Sor 2
Város: Békéscsaba
NUTS-kód: HU332
Postai irányítószám: 5600
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 307979525
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/bekes
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/bekes

Hivatalos név: Csongrád Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_74070093
Postai cím: Rákóczi Tér 1
Város: Szeged
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6722
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.csmkh.hu/hu/
A felhasználói oldal címe (URL): www.csmkh.hu/hu/

Hivatalos név: Fejér Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_21145906
Postai cím: Szent István Tér 9
Város: Székesfehérvár
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8000
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer

Hivatalos név: Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_24133650
Postai cím: Árpád Út 32.
Város: Győr
NUTS-kód: HU221
Postai irányítószám: 9021
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/gyor-moson-sopron
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/gyor-moson-sopron

Hivatalos név: Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_39457523
Postai cím: Piac Utca 54
Város: Debrecen
NUTS-kód: HU321
Postai irányítószám: 4024
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/hajdu-bihar
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/hajdu-bihar

Hivatalos név: Heves Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_51557573
Postai cím: Kossuth Lajos Utca 9
Város: Eger
NUTS-kód: HU312
Postai irányítószám: 3300
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/heves
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/heves

Hivatalos név: Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_23983362
Postai cím: Kossuth Lajos Út 2.
Város: Szolnok
NUTS-kód: HU322
Postai irányítószám: 5000
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/jasz-nagykun-szolnok
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/jasz-nagykun-szolnok

Hivatalos név: Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_85123850
Postai cím: Bárdos László Utca 2.
Város: Tatabánya
NUTS-kód: HU212
Postai irányítószám: 2800
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/komarom-esztergom
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/komarom-esztergom

Hivatalos név: Nógrád Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_25648113
Postai cím: Zemlinszky Rezső Út 9
Város: Salgótarján
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3100
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/nograd
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/nograd

Hivatalos név: Pest Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_23304152
Postai cím: Városház Utca 7
Város: Budapest
NUTS-kód: HU120
Postai irányítószám: 1052
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/pest
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/pest

Hivatalos név: Somogy Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_61885794
Postai cím: Nagy Imre Tér 1.
Város: Kaposvár
NUTS-kód: HU232
Postai irányítószám: 7400
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/somogy
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/somogy

Hivatalos név: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_58671184
Postai cím: Hősök Tere 5.
Város: Nyíregyháza
NUTS-kód: HU323
Postai irányítószám: 4400
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/szabolcs-szatmar-bereg
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/szabolcs-szatmar-bereg

Hivatalos név: Tolna Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_41285422
Postai cím: Augusz I. Utca 7.
Város: Szekszárd
NUTS-kód: HU233
Postai irányítószám: 7100
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/tolna
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/tolna

Hivatalos név: Vas Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_14356962
Postai cím: Berzsenyi Dániel Tér 1
Város: Szombathely
NUTS-kód: HU222
Postai irányítószám: 9700
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 17996690
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/vas
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/vas

Hivatalos név: Veszprém Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_66929080
Postai cím: Megyeház Tér 1
Város: Veszprém
NUTS-kód: HU213
Postai irányítószám: 8200
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Miklós Csaba
Telefon: +36 307979525
E-mail: kozbeszerzes@vmcconsulting.hu
Fax: +36 307979525
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/veszprem
A felhasználói oldal címe (URL): www.kormanyhivatal.hu/hu/veszprem
I.2) Közös közbeszerzés
x A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001119282019/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001119282019/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
x Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: Kormányhivatal - államigazgatás

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Földgáz energia beszerzése - 2020.
Hivatkozási szám: EKR001119282019
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 09123000-7
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Gázminőségi előírásoknak megfelelő földgáz energia beszerzése a Fővárosi és Megyei Kormányhivatalok
részére teljes ellátás alapú földgáz adásvételi szerződéssel 2020.05.01 6:00 órától 2021.05.01 6:00 óráig.
Részajánlattétel:
1. rész - 20m3/h alatti fogyasztási helyek: 3 285 248 m3 + 30 % (kötbérmentes) opció – 985 578 m3 – a dokumentációban meghatározott mennyiségtől.
Szerződés keretében lehívható földgáz mennyisége MJ: 112 355 482
Mennyiségi eltérés (opció) MJ: 33 706 767
2. rész - 20m3/h feletti fogyasztási helyek: 3 097 873 m3 + 30 % (kötbérmentes) opció – 929 363 m3 – a dokumentációban meghatározott mennyiségtől.
Szerződés keretében lehívható földgáz mennyisége MJ: 105 947 257
Mennyiségi eltérés (opció) MJ: 31 784 215
A meghatározott mennyiségeket az MSZ 1648 szabvány szerint 15 oC és 101 325 kPa referencia körülményeken kell értelmezni m3-ben (gnm3).
Műszaki leírás a közbeszerzési dokumentumokban.
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Földgáz energia beszerzése - 2020. (20m3/h alatt)
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 09123000-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110,HU120,HU211,HU212,HU213,HU221,HU222,HU223,HU231,HU232,HU233,HU311,HU312,HU313,HU321,HU322,HU323,HU331,HU332,HU333 A teljesítés fő helyszíne: A Fővárosi és Megyei Kormányhivatalok székhelyei.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Gázminőségi előírásoknak megfelelő földgáz energia beszerzése a Fővárosi és Megyei Kormányhivatalok részére teljes ellátás alapú földgáz adásvételi szerződéssel 2020.05.01 6:00 órától 2020.05.01 6:00 óráig.
1. rész - 20m3/h alatti fogyasztási helyek: 3 285 248 m3 + 30 % (kötbérmentes) opció – 985 578 m3 – a dokumentációban meghatározott mennyiségtől.
Szerződés keretében lehívható földgáz mennyisége MJ: 112 355 482
Mennyiségi eltérés (opció) MJ: 33 706 767
A meghatározott mennyiségeket az MSZ 1648 szabvány szerint 15 oC és 101 325 kPa referencia körülményeken kell értelmezni m3-ben (gnm3).
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2020/05/01 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/05/01 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő jogosult, de nem köteles további, a fenti (1. rész II.2.4. pontban szereplő) alapmennyiséghez képest + 30 % földgáz energia átvételére.
Alapmennyiség: 112 355 482 MJ
Opciós mennyiség: 33 706 767 MJ
Teljes mennyiség (Alap és opciós mennyiség együtt): 146 062 249 MJ
Az Alapmennyiségen felüli opcionális érték lehívására ajánlatkérő nem vállal kötelezettséget.
Az opcionális mennyiség lehívására rendelkezésre álló határidő megegyezik az alapmennyiség lehívására rendelkezésre álló határidővel. Amennyiben az alapmennyiség lehívásra került, úgy az alapmennyiségen felüli mennyiség – egyoldalú jognyilatkozattal – az opcionális mennyiség terhére kerül lehívásra. Az opcionális rész terhére való megrendelés, illetőleg teljesítés vonatkozásában az Alapmennyiségtől eltérő szabályokat a szerződés nem rögzít. További szabályok a szerződéstervezetben.

II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a II.2.5. pont szereplő Ár értékelési szempont alatt az alábbiakat érti:
Ajánlattevőnek a mindenkori érvényes egyetemes szolgáltatási gázdíjakból (nettó Ft/MJ) adott kedvezmény mértékét kell a Felolvasólapon feltüntetnie % mértékegységben, egy tizedesjegy pontosságig.

II.2.1)
Elnevezés: Földgáz energia beszerzése - 2020. (20m3/h felett)
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 09123000-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110,HU120,HU211,HU212,HU213,HU221,HU222,HU223,HU231,HU232,HU233,HU311,HU312,HU313,HU321,HU322,HU323,HU331,HU332,HU333 A teljesítés fő helyszíne: A Fővárosi és Megyei Kormányhivatalok székhelyei.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Gázminőségi előírásoknak megfelelő földgáz energia beszerzése a Fővárosi és Megyei Kormányhivatalok részére teljes ellátás alapú földgáz adásvételi szerződéssel 2020.05.01 6:00 órától 2021.05.01 6:00 óráig.
2. rész - 20m3/h feletti fogyasztási helyek: 3 097 873 m3 + 30 % (kötbérmentes) opció – 929 363 m3 – a dokumentációban meghatározott mennyiségtől.
Szerződés keretében lehívható földgáz mennyisége MJ: 105 947 257
Mennyiségi eltérés (opció) MJ: 31 784 215
A meghatározott mennyiségeket az MSZ 1648 szabvány szerint 15 oC és 101 325 kPa referencia körülményeken kell értelmezni m3-ben (gnm3).
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2020/05/01 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2021/05/01 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő jogosult, de nem köteles további, a fenti (2. rész II.2.4. pontban szereplő) alapmennyiséghez képest + 30 % földgáz energia átvételére.
Alapmennyiség: 105 947 257 MJ
Opciós mennyiség: 31 784 215 MJ
Teljes mennyiség (Alap és opciós mennyiség együtt): 137 731 472 MJ
Az Alapmennyiségen felüli opcionális érték lehívására ajánlatkérő nem vállal kötelezettséget.
Az opcionális mennyiség lehívására rendelkezésre álló határidő megegyezik az alapmennyiség lehívására rendelkezésre álló határidővel. Amennyiben az alapmennyiség lehívásra került, úgy az alapmennyiségen felüli mennyiség – egyoldalú jognyilatkozattal – az opcionális mennyiség terhére kerül lehívásra. Az opcionális rész terhére való megrendelés, illetőleg teljesítés vonatkozásában az Alapmennyiségtől eltérő szabályokat a szerződés nem rögzít. További szabályok a szerződéstervezetben.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a II.2.5. pont szereplő Ár értékelési szempont alatt az alábbiakat érti:
Ajánlattevőnek az ajánlati árát „Fajlagos nettó ajánlati ár” (Ft/MJ) kell a felolvasólapon megadnia, minden mellékdíj és adó nélkül. Az ajánlati árat két tizedesjegy pontossággal kell megadni.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Kizáró okok:
— Az eljárásban nem lehet ajánlattevő vagy alvállalkozó, és nem vehet részt alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.) 62. § (1) – (2) bekezdésében foglalt kizáró okok valamelyikének hatálya alatt áll.
— A Kbt. 74. § (1) bekezdés b) pontja alapján az ajánlatkérőnek ki kell zárnia az eljárásból azt az ajánlattevőt, alvállalkozót vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, aki részéről a kizáró ok az eljárás során következett be.
A megkövetelt igazolási mód:
Ajánlattevőnek ajánlatában a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (továbbiakban: „Kr.”) II. Fejezetének megfelelően, az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum (továbbiakban: EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1)-(2) pontjainak hatálya alá. Ajánlatkérő az Egységes EEKD-t a Közbeszerzési dokumentumok részeként, elektronikus űrlap formájában rendelkezésre bocsátja.
Az alkalmasság igazolásában részt vevő alvállalkozó vagy más szervezet vonatkozásában:
A Kr. 15. § (1) bekezdése szerint kell igazolni a kizáró okok fenn nem állását, vagyis csak az EEKD-t köteles benyújtani a Kbt. 62. §-ában foglalt kizáró okok hiányának igazolása érdekében.
Azon alvállalkozók tekintetében, amelyek nem vesznek részt az alkalmasság igazolásában:
A Kr. 15. § (2) bekezdése szerint kell igazolni a kizáró okok fenn nem állását, vagyis az ajánlat részeként Kbt. 67. § (4) bekezdése szerinti nyilatkozatot kell benyújtani, miszerint ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy nem vesz igénybe a szerződés teljesítéséhez a Kbt. 62. §-a szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót.
A kizáró okokra vonatkozó igazolások benyújtására felhívott gazdasági szereplő utólagos igazolása:
A kizáró okokra vonatkozó további igazolásokat az ajánlatkérő felhívására kell benyújtani, a Kbt. 69. § (4)-(6) bekezdésében foglaltak szerint:
• a Magyarországon letelepedett ajánlattevőnek a Kr. III. Fejezet 8. §-ban meghatározottak szerint kell benyújtani.
• a nem Magyarországon letelepedett ajánlattevőnek a Kr. III. Fejezet 10. §-ban foglaltak szerint kell benyújtania.
A Kbt. 62. § (1) bekezdés a), b), e), h), j), l), n) és p) pontjában meghatározott időtartamot mindig a kizáró ok fenn nem állásának ellenőrzése időpontjától kell számítani.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 64. §-ában foglalt rendelkezésekre (öntisztázás), valamint a Kr. 1-16. §-aiban foglalt rendelkezésekre.
A Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) alpontja tekintetében ajánlattevőnek nyilatkoznia kell arról, hogy a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény 3. § 38. pont a)-b) vagy d) alpontja szerinti tényleges tulajdonosát képes-e megnevezni, és valamennyi tényleges tulajdonos nevének és állandó lakóhelyének bemutatását tartalmazó nyilatkozatot szükséges benyújtania. Ha a gazdasági szereplőnek nincs a 2017. évi LIII. törvény 3. § 38. pont a)-b) vagy d) alpontja szerinti tényleges tulajdonosa, úgy erre vonatkozó nyilatkozatot szükséges csatolni.
A Kbt. 69. § (11a) bekezdése alapján nem kérhető a gazdasági szereplőtől olyan igazolás benyújtása, amelyet ugyanazon ajánlatkérő részére a gazdasági szereplő korábbi közbeszerzési vagy koncessziós beszerzési eljárásban az EKR-ben elektronikus úton már benyújtott. Ebben az esetben az ajánlatkérő (4) vagy (6)-(8) bekezdés szerinti felhívására a gazdasági szereplő nyilatkozik arról, hogy mely korábbi eljárásban benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során. Az ajánlatkérő attól függetlenül vizsgálja meg, hogy a korábban benyújtott igazolás megfelel-e az adott közbeszerzési eljárásban benyújtandó igazolásra irányadó tartalmi követelményeknek, hogy a korábbi igazolás adott esetben megjelöli, hogy azt mely közbeszerzési eljárásban való felhasználás céljára állították ki.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése:
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Előzetes igazolás:
Ajánlattevőnek (AT) a Kbt. 67. § (1) bekezdése alapján a Kr. II. Fejezetnek megfelelően, az EEKD benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel az alkalmassági követelményeknek.
Ajánlatkérő (AK) felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy a Kr. 2. § (5) bekezdése értelmében elfogadja ajánlattevők EEKD-ba foglalt egyszerű nyilatkozatát az alkalmassági követelményeknek való megfelelés tekintetében, ajánlatkérő az EEKD IV. részében szereplő részletes információk megadását nem kéri, AT nek csak arról kell nyilatkoznia, hogy megfelel az alkalmassági követelményeknek, azaz az EEKD IV. Részének α pontját kell kitöltenie, a IV. rész további pontjait nem.
Közös AT esetén a közös ajánlattevők képviseletében a nyilatkozatot az ajánlatot benyújtó gazdasági szereplő teszi meg.
Utólagos igazolás:
Az alkalmassági követelményekre vonatkozó igazolásokat az ajánlatkérő kifejezetten erre irányuló, külön felhívására szükséges benyújtani a Kbt. 69. § (4)-(6) bekezdésében foglaltak alapján.
M/1.
ATnek be kell nyújtania a Kbt. 65. § (1) bekezdésének b) pontja és a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdésének a) pontja alapján ajánlati felhívás feladását megelőző 36 hónapban szerződésszerűen teljesített közbeszerzés tárgyára (földgáz energia szállítása) vonatkozó referencianyilatkozatát/igazolását, minimálisan az alábbi tartalommal:
- a szerződést kötő másik fél megnevezése és székhelye/lakcíme, valamint a kapcsolattartó személy neve és telefonszáma és/vagy e-mail címe.
- szállítás tárgyának és az értékesített földgáz energia mennyiségének (m3) ismertetése (olyan részletességgel, hogy abból az alkalmassági követelménynek való megfelelőség egyértelműen megállapítható legyen)
- a teljesítés ideje (kezdés és befejezés év, hónap, nap pontossággal)
- nyilatkozat arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és szerződésnek megfelelően történt-e.
AK az ajánlati felhívás feladását megelőző 36 hónap alatt befejezett, de legfeljebb 72 hónapon belül megkezdett szállításokat veszi figyelembe.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 22. § (1) bekezdése alapján:
a) ha a szerződést kötő másik fél a Kbt. 5. § (1) bekezdés a)-c) és e) pontja szerinti szervezet, illetve nem magyarországi szervezetek esetében olyan szervezet, amely a 2014/24/EK európai parlamenti és tanácsi irányelv alapján ajánlatkérőnek minősül, az általa kiadott vagy aláírt igazolás;
b) ha a szerződést kötő másik fél az a) pontban foglalthoz képest egyéb szervezet, az általa adott igazolás vagy az ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet nyilatkozatának csatolása szükséges.
Az alkalmassági követelményeknek közös AT-k a Kbt. 65.§ (7) bek. szerint is megfelelhetnek. Utóbbi esetben csatolni kell a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet olyan szerződéses vagy előszerződésben vállalt kötelezettségvállalását tartalmazó okiratot, amely alátámasztja, hogy a teljesítéshez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt, valamint tartalmaznia kell az AT meghatalmazását arra, hogy az EKR-ben elektronikus úton teendő nyilatkozatok megtételekor a kapacitást rendelkezésre bocsátó szervezet képviseletében eljárhat.
AK a teljesítés igazolásaként elfogadja annak igazolását is, ha a referencia követelményben foglalt tevékenység a szerződés részteljesítéseként valósult meg. A szerződés részteljesítése alapján kiállított referenciaigazolás/referencianyilatkozat esetében teljesítés alatt a részteljesítést, a teljesítés ideje alatt a részteljesítés idejét (kezdő és befejező időpontját) kell érteni.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M/1.
Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított három évben az alábbi fölgáz energia leszállítására vonatkozó, az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően teljesített referenciákkal:
a) az 1. rész (20m3/h alatti fogyasztási helyek) tekintetében összességében legalább 2.290.000 m3 mennyiségben teljesített, földgáz energia szállítására vonatkozó referenciával/referenciákkal.
b) a 2. rész (20m3/h feletti fogyasztási helyek) tekintetében összességében legalább 2.160.000 m3 mennyiségben teljesített, földgáz energia szállítására vonatkozó referenciával/referenciákkal.
Ajánlatkérő több részre történő ajánlattétel esetén egy referenciával történő igazolás bemutatását is elfogadja ajánlattevőtől, amennyiben a földgáz energia szállítására vonatkozó referencia mennyisége a részek közül a magasabb mennyiségnek megfelel, azaz aki az a) pont szerinti feltételben (2 290 000 m3) foglalt mennyiségnek megfelel a referencia igazolás bemutatásával, az a b) pontban foglalt mennyiség (2 160 000 m3) referenciaigazolásának is megfelel.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
A teljesítésigazolás a Kbt. 135. § (1) bek. alapján történik.
AK előleget nem fizet, fizetési biztosítékot nem ad. A szerződés pénzügyi fedezetét AK-k saját forrásból biztosítják külön-külön. A megfelelően kiállított és mellékletekkel együtt benyújtott számla ellenértéke a számla adott ajánlatkérő általi kézhezvételétől számított 30 napos fizetési esedékességgel, átutalással, havonta, utólag kerül kiegyenlítésre AK-ként külön-külön, a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bek-ei alapján, összhangban a Kbt. vonatkozó rendelkezéseivel. A számlázás és kifizetés pénzneme: magyar forint (HUF).
AK felhívja a figyelmet a Kbt. 27/A. §-ra.
AK felhívja a figyelmet a Kbt. 135. § (5)-(6) bek-re.
AK a GET 103.§ (4) bek. alapján nem jogosult a számlában ún. energia különadót érvényesíteni.
További részletek KDban.
AK felhívja a figyelmet földgázellátásról szóló 2008. évi XL. törvényre, valamint a 19/2009. (I. 30.) Korm. rendeletre a földgázellátásról szóló 2008. évi XL. törvény rendelkezéseinek végrehajtásáról.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
x Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről: Az árlejtés részletes leírását a Közbeszerzési Dokumentumok tartalmazza.
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2019/10/11 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2019/10/11 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 14:00 (óó:pp) Hely: https://ekr.gov.hu
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Kbt. 68. §-a, valamint a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 15. § (2) bek. alapján.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1) Ajánlatkérő (AK) a TED karakterkorlátozására tekintettel az egyéb információkat részletesen a közbeszerzési dokumentumokban (KD) adja meg.
2) Jelen közbeszerzés az Elektronikus Közbeszerzési Rendszeren (EKR) keresztül lefolytatásra kerülő eljárás, így az e-Kr. rendelkezései alkalmazandóak. A gazdasági szereplő a jelen közbeszerzési eljárás iránti érdeklődését kizárólag az EKR-en keresztül jelezheti az „Érdeklődés jelzése” funkció használatával.
3) Közös ajánlattétel esetében a Kbt. 35. § (1)-(7) bekezdései irányadók, figyelemmel az Kbt. 41/A. § (5) bekezdésében foglaltakra.
4) AK a hiánypótlást a Kbt. 71.§-ban meghatározottak szerint biztosítja, azzal, hogy ha a hiánypótlással ajánlattevő (AT) az ajánlatban korábban nem szereplő gazdasági szereplőt von be az eljárásba, és e gazdasági szereplőre tekintettel lenne szükséges az újabb hiánypótlás, akkor AK kizárólag egy alkalommal fog újabb hiánypótlást elrendelni.
5) AK az alkalmassági feltételeket a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékéhez képest szigorúbban állapította meg valamennyi előírt alkalmassági követelmény kapcsán.
6) AK a jelen közbeszerzési eljárásban a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontja szerinti eredménytelenségi esetkört nem alkalmazza.
7) AK fenntartja annak a lehetőségét mind a két rész vonatkozásában, hogy amennyiben az ajánlattételi határidőben nem nyújtottak be legalább két ajánlatot dönthet úgy, hogy nem tart elektronikus árlejtést, hanem a benyújtott ajánlat bírálatával és értékelésével befejezi az eljárást. Ebben az esetben döntéséről haladéktalanul értesíti az ajánlattevőt, és az ajánlattevő ajánlati kötöttsége az értesítés ajánlatkérő általi megküldésével áll be.
8) AK a Kbt. 76. § (2) bek. a) pont alapján a legalacsonyabb ár értékelési szempontokat alkalmazza mind a két rész vonatkozásában, tekintettel arra, hogy a földgáz energia olyan áru, amely csak valamely konkrétan meghatározott minőségi és műszaki követelménynek felel meg és a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását az adott esetben további minőségi jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
9) Az EKR (https://ekr.gov.hu) használatához az e-Kr. 6. §-a szerint regisztráció szükséges. Az EKR üzemeltetését és fenntartását a 27/2017. (XI. 6.) MvM rendelet alapján a NEKSZT Kft. végzi (http://nekszt.hu). Az EKR használatával kapcsolatos útmutató elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/tamogatas; illetve http://nekszt.hu/tamogatas/
10) AK közli, hogy a nem forintban rendelkezésre álló adatokat eredeti devizanemben kéri megadni. Az idegen devizanemben megadott adatok Ft-ra történő átszámítására AK a teljesítés időpontjában érvényes MNB devizaárfolyamot alkalmazza, illetve ennek hiányában az ECB által ugyanezen időpontban jegyzett
devizák keresztárfolyamából számított árfolyam kerül alkalmazásra.
11) Amennyiben valamely nyilatkozatminta az EKR-ben elektronikus űrlapként a nyilatkozat megtételének nyelvén rendelkezésre áll, a nyilatkozatot az elektronikus űrlap kitöltése útján kell az ajánlat részeként megtenni.
12) AK az eljárásban a Kbt. 81. § (4) bekezdése szerint jár el.
13) FAKSZ: dr. Miklós Csaba, lajstromszám: 00872. dr. Varga Endre, lajstromszám: 00068
14) Az ajánlatnak tartalmaznia kell az eljárást megindító felhívásban külön ki nem emelt egyéb nyilatkozatokat, igazolásokat és más dokumentumokat, amelyeket a Kbt., valamint a kapcsolódó végrehajtási rendeletek kötelezően előírnak.
15) A jelen eljárás teljes tárgya: „Földgáz energia beszerzése a Fővárosi és Megyei Kormányhivatalok részére 2020-2021. évre”, karakterkorlát miatti rövidítése: „Földgáz energia beszerzése - 2020.”
16) AK a közbeszerzési eljárásban a nyertes ajánlattevő(k)től nem követeli meg és nem teszi lehetővé projekttársaság alapítását.
17) AK a IV.2.6) pontban megadott időtartam alatt 60 napot ért.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. § szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/09/09 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák