Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/176
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.09.12.
Iktatószám:17138/2019
CPV Kód:39000000-2
Ajánlatkérő:Dunaújvárosi Tankerületi Központ
Teljesítés helye:2471 Baracska, Templom utca 19.;2451 Ercsi, Szent István út 8-10.;2462 Martonvásár, Szent László u. 2.;2422 Mezőfalva, József nádor u. 13.;2421 Nagyvenyim, Fő utca 16.;8121 Sárkeresztúr, Kossuth Lajos u. 64.;7000 Sárbogárd, Köztársaság út 171-173., 2435 Nagylók, Kossuth u. 3.;2473 Vál, Szent István tér 1.;2454 Iváncsa, Fő u. 61. 2431 Perkáta, Dózsa Gy. u. 13.;2454 Iváncsa, Fő u. 61. 2431 Perkáta, Dózsa Gy. u. 13.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.10.16.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Regionális vagy helyi hatóság
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Oktatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Dunaújvárosi Tankerületi Központ
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_14664016
Postai cím: Táncsics Mihály Utca 1/A
Város: Dunaújváros
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 2400
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Szilágyiné Németh Sarolta Zsuzsanna
Telefon: +36 25795213
E-mail: sarolta.nemeth@kk.gov.hu
Fax: +36 13968979
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kk.gov.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.kk.gov.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001160192019/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001160192019/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
x Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
x Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Bútorok, berendezések beszerzése 1 – 10. részben
Hivatkozási szám: EKR001160192019
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39000000-2
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Adásvételi szerződés beltéri bútorok és berendezések beszerzése tekintetében az EFOP-4.1.3-17-2017 és EFOP-3.3.7-17, valamint EFOP-3.11.1 pályázatokhoz kapcsolódóan a Dunaújvárosi Tankerület intézményeiben
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Bútorok - Baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39000000-2
További tárgyak:39100000-3
39120000-9
39121000-6
39122000-3
39130000-2
39134000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés fő helyszíne: 2471 Baracska, Templom utca 19.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Sima falitábla fémkerettel 200x100 cm 11 db
Vonalazási felár krétás táblákhoz, I-II. osztály 4 nm
Vonalazási felár krétás táblákhoz, III-IV. osztály 18 nm
Nyelvi labor bútor tanári asztal 1 db
Nyelvi labor bútor tanulói asztal 10 db
3 személyes várótermi pad palásttal 12 db
60 fokos csőv. tan. trapézasztal kerekített sark. ABS éllel 120x52 cm 3 db
2 személyes csővázas asztal, dekoritos 45 db
2 személyes csővázas asztal, dekoritos, 40 mm-es vázzal 65 db
tanári asztal (1 polc, 1 fiók, 1 oldalszekrény) munkafelület ABS éllel 120x60x76 cm 10 db
íróasztal, munkafelület ABS éllel 150x75x76 cm 1 db
Fa könyvtári / éttermi asztal ABS éllel 120x60x76 cm 14 db
2 személyes zártszelvényes számítógépasztal, 0,4-es ABS-szel 160x80x76 cm 10 db
laboratóriumi gyakorlóasztal, HPL tető ABS éllel 180x60x80 cm 9 db
Komplett labor előadói asztal munkalappal, balról vizesblokk, jobbról energiablokk 300x60x86 cm 1 db
rakásolható csővázas szék, elöl hajl. és üm. ülés, ívelt háttámla 50 db
rakásolható csővázas szék, elöl hajl. és üm. ülés, ívelt háttámla 110 db
tanulói, rakásolható konzolos szék, ovális csővázzal, 25 db
tanulói, rakásolható konzolos szék, ovális csővázzal, 25 db
tanulói, , rakásolható konzolos szék, ovális csővázzal, 58 db
gázliftes forgószék, ergonomikus ülő-és hátlap, dönthető közepesen magas háttámla 13 db
rakásolható bükkfa szék, kárpitozott ülés és háttámla 60 db
24 fiókos tároló 165x40x120 cm 4 db
10 polcos dossziétároló szekrény 90x30x210 cm 2 db
8 polcos, 4 fiókos dossziétároló szekrény 90x30x210 cm 10 db
kétajtós, nyolcpolcos szekrény 90x50x180 cm 6 db
Hatajtós polcos magas szekrény 80x42x193 cm 2 db
Garázsszekrény 3 db gurulós konténerrel (3x8 db műanyag fiókkal), 120x50x190 cm 1 db
Szekrény ABS éllel, 3 db óriás és 18 db lapos, fióksínes műanyag fiókkal 104x45x106 cm 4 db
Nyolcajtós bizt. z. öltözőszekrény, látszó élek ABS-szel 120x40x197 cm 26 db
Ruha- és cipőtartó állvány ülőpaddal 100x34x180 cm 2 db
Kétajtós 4 polcos biztonsági fémszekrény 100x40x180 cm 1 db
Négyajtós könyvszekrény (alul zárt, felül üvegezett) 100x25/45x180 cm 14 db
Hatpolcos magas könyvállvány, 90x24x220 cm 12 db
Kétoldalas 2x6 polcos magas könyvállvány, 90x50x220 cm 5 db
4 fiókos görgős konténer 40x50x65 cm 1 db
3 oldalról zárt szónoki pulpitus, ferde tetővel 51x31x122 cm 1 db
Zárható, görgős médiakocsi 50x50x96 cm 10 db
Hátfalas fogas 16 főre 113x180 cm 1 db
1 m-es kétsoros falipolc 100x30x60 cm 13 db
2x5 rekeszes laptop tároló álló szekrény lam. bútorlapból, 80x50x90 cm 2 db
black out függöny 4 fm
black out függöny 30 fm
Ajánlattevő kötelezettsége a meghatározott eszközöknek a szállítás helyszínén történő telepítése, üzembe helyezése és összeszerelése.
Az eljárás tárgyának részletes meghatározása a közbeszerzési dokumentumokban található.
Amennyiben a felhívás, illetve a közbeszerzési dokumentum bármelyik része valamilyen gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, illetőleg szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaz, illetve amennyiben szabványt, műszaki engedélyt, műszaki előírásokat, vagy műszaki ajánlást határoz meg úgy Ajánlatkérő az azzal egyenértékű teljesítést is elfogadja.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki beszerelési és/vagy üzembehelyezési feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
2 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki logisztikai és/vagy szállítmányozási feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
3 Többlet jótállás (hónap, minimum 0, maximum 24 hónap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.1.3-17-2017-00229
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a becsült érték összegét nem kívánja megadni. A megkötésre kerülő szerződés 100,000000 % Európai Uniós támogatásból és 00,0000000 % önerőből valósul meg, szállítói finanszírozás útján. Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Neve: dr. Pongor Dániel / Tarman Renáta Lajstomszáma: 00314 / 01040

II.2.1)
Elnevezés: Bútorok - Ercsi Eötvös József Általános Iskola
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39000000-2
További tárgyak:39100000-3
39120000-9
39121000-6
39122000-3
39130000-2
39134000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés fő helyszíne: 2451 Ercsi, Szent István út 8-10.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
tanulói szék 180 db
tanulói szék 260 db
tanulói asztal 90 db
tanulói asztal 130 db
futószőnyeg 50 fm
futószőnyeg 250 fm
futószőnyeg 75 fm
öltözői pad 22 db
törölközőfogas 50 db
tanári székek 60 db
tanári asztal 20 db
sörpad garnitúra 30 db
sörpad garnitúra 2 db
sörpad garnitúra 6 db
lábtörlő 10 db
szappantartók 21 db
átfolyós vízmelegítők 6 db
törölköző 500 db
Ajánlattevő kötelezettsége a meghatározott eszközöknek a szállítás helyszínén történő telepítése, üzembe helyezése és összeszerelése.
Az eljárás tárgyának részletes meghatározása a közbeszerzési dokumentumokban található.
Amennyiben a felhívás, illetve a közbeszerzési dokumentum bármelyik része valamilyen gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, illetőleg szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaz, illetve amennyiben szabványt, műszaki engedélyt, műszaki előírásokat, vagy műszaki ajánlást határoz meg úgy Ajánlatkérő az azzal egyenértékű teljesítést is elfogadja.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki beszerelési és/vagy üzembehelyezési feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
2 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki logisztikai és/vagy szállítmányozási feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
3 Többlet jótállás (hónap, minimum 0, maximum 24 hónap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.1.3-17-2017-00272
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a becsült érték összegét nem kívánja megadni. A megkötésre kerülő szerződés 100,000000 % Európai Uniós támogatásból és 00,0000000 % önerőből valósul meg, szállítói finanszírozás útján. Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Neve: dr. Pongor Dániel / Tarman Renáta Lajstomszáma: 00314 / 01040

II.2.1)
Elnevezés: Bútorok - Martonvásári Beethoven Általános Iskola
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39000000-2
További tárgyak:39100000-3
39120000-9
39121000-6
39122000-3
39130000-2
39134000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés fő helyszíne: 2462 Martonvásár, Szent László u. 2.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
kombi dobozos szekrény 14 db
tanári asztal szekrénnyel 14 db
klasszikus osztott polcos szekrény 28 db
tanulói asztal kétszemélyes 120 db
tanulói asztal egyszemélyes 54 db
tanulói szék 300 db
classic dupla tábla 3 részes 14 db
mágneses tábla ( 90x120) 10 db
mágneses tábla ( 90x150) 6 db
classic üzenőfal parafa 12 db
black out függöny 800 nm
műanyag karnis 72 fm
zárható média kocsi 10 db
osztott hatszemélyes öltöző szekrény 50 db
öltözőpad 40 db
3 személyes laborasztal 10 db
tanuló székek laborba 30 db
klasszikus szekrény üvegajtós 1 db
nyelvi labor tanári asztal 1 db
klasszikus könyvszekrény 4 db
kombi dobozos szekrény 4 db
tanulást segítő közzösségi tér bútorozása székek 105 db
klasszikus polcos szekrény 4 db
ruhatartó 5 db
Tanári szekrény 2 db
acélvázas szék 10 db
acélvázas fém asztal 2 db
favázas asztal 1 db
asztali lámpa 10 db
irodabútor szekrény 3 db
számítógép asztal 7 db
naplótartó szekrény 1 db
telikárpitos tanári szék 80 db
tanulói asztal 1 db
kombi dobozos szekrény 4 db
tanulói asztal 30 db
Z lábú szék 30 db
Ajánlattevő kötelezettsége a meghatározott eszközöknek a szállítás helyszínén történő telepítése, üzembe helyezése és összeszerelése.
Az eljárás tárgyának részletes meghatározása a közbeszerzési dokumentumokban található.
Amennyiben a felhívás, illetve a közbeszerzési dokumentum bármelyik része valamilyen gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, illetőleg szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaz, illetve amennyiben szabványt, műszaki engedélyt, műszaki előírásokat, vagy műszaki ajánlást határoz meg úgy Ajánlatkérő az azzal egyenértékű teljesítést is elfogadja.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki beszerelési és/vagy üzembehelyezési feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
2 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki logisztikai és/vagy szállítmányozási feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
3 Többlet jótállás (hónap, minimum 0, maximum 24 hónap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.1.3-17-2017-00321
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a becsült érték összegét nem kívánja megadni. A megkötésre kerülő szerződés 100,000000 % Európai Uniós támogatásból és 00,0000000 % önerőből valósul meg, szállítói finanszírozás útján. Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Neve: dr. Pongor Dániel / Tarman Renáta Lajstomszáma: 00314 / 01040

II.2.1)
Elnevezés: Bútorok - Mezőfalvi Petőfi Sándor Általános Iskola
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39000000-2
További tárgyak:39100000-3
39120000-9
39121000-6
39122000-3
39130000-2
39134000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés fő helyszíne: 2422 Mezőfalva, József nádor u. 13.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Kerámiafelületű krétás acéltábla 200x100 cm 6 db
Kerámiafelületű lapozható krétás acéltábla 6 nm 15 db
Zománcfelületű filctollas állványos acéltábla 100x100 cm 2 db
Zománcfelületű, filctollas, forgatható, állványos tábla 200x100 cm 1 db
2 m-es öltözői/folyosói pad kalaptartó nélkül, rétegelt lemez üléselemekkel 200x38x46 cm 8 db
1 személyes csővázas asztal bükk színű vandálbiztos asztallappal, polc nélkül 70x50 cm 90 db
2 személyes csővázas asztal bükk színű vandálbiztos asztallappal, polc nélkül 130x50 cm 105 db
Füzet- és széktartó kosár tanulóasztalokhoz, horganyzott (személyenként) 270 db
1 személyes állítható magasságú tanulóasztal, laminált tető ABS éllel 32 db
2 személyes állítható magasságú tanulóasztal, laminált tető ABS éllel 90 db
Komplett labor tanulóasztal fémből, plastoSTONE® asztallappal, szerelvényekkel 120x75x74-76 cm 15 db
Komplett labor előadói asztal munkalappal, balról vizesblokk, jobbról energiablokk 300x60x86 cm 1 db
Rozsdamentes mosogató csappal és szifonnal 1 db
Labor mosogató fémből, plastoSTONE® a.lap, PP mos., magas kif. víz és dupla gázcsap 60x75x74-76 cm 4 db
csőbe szerelhető elszívó ventillátor 950 m3/h 1 db
rakásolható csővázas szék, elöl hajl. és üm. ülés, ívelt háttámla 270 db
rakásolható csővázas szék, elöl hajl. és üm. ülés, ívelt háttámla 60 db
rakásolható konzolos szék, elöl hajl. rét. lemez ülés, ívelt háttámla 100 db
rakásolható konzolos szék, elöl hajl. rét. lemez ülés, ívelt háttámla 100 db
Lemezelt laborszék ötágú lábbal, emelhető, forg. (fém menetorsós, 5 ágú oválcső láb) üm. 46-64 cm 32 db
gázr. forgószék, magas háttámla, króm lábcsillag, hintamech., műa. karfa 4 db
favázas szék 50 db
Babzsákpuff vastag vászon borítással 50 cm x 40 cm, 80 liter, 1,44 kg 5 db
négyajtós, alul-felül polcos szekrény 100x55x180 cm 13 db
Kétajtós konyhasz. egymedencés-csepptálcás mosogatóval, hideg-m. csappal és szifonnal 90x60x85 cm 1 db
Kétajtós felső konyhaszekrény 90x30x60 cm 3 db
Kétajtós alsó konyhaszekrény 90x60x85 cm 2 db
Nyelvi labor bútor tanári asztal 1 db
Nyelvi labor bútor tanulói asztal 10 db
Ajánlattevő kötelezettsége a meghatározott eszközöknek a szállítás helyszínén történő telepítése, üzembe helyezése és összeszerelése.
Az eljárás tárgyának részletes meghatározása a közbeszerzési dokumentumokban található.
Amennyiben a felhívás, illetve a közbeszerzési dokumentum bármelyik része valamilyen gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, illetőleg szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaz, illetve amennyiben szabványt, műszaki engedélyt, műszaki előírásokat, vagy műszaki ajánlást határoz meg úgy Ajánlatkérő az azzal egyenértékű teljesítést is elfogadja.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki beszerelési és/vagy üzembehelyezési feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
2 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki logisztikai és/vagy szállítmányozási feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
3 Többlet jótállás (hónap, minimum 0, maximum 24 hónap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.1.3-17-2017-00307
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a becsült érték összegét nem kívánja megadni. A megkötésre kerülő szerződés 100,000000 % Európai Uniós támogatásból és 00,0000000 % önerőből valósul meg, szállítói finanszírozás útján. Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Neve: dr. Pongor Dániel / Tarman Renáta Lajstomszáma: 00314 / 01040

II.2.1)
Elnevezés: Bútorok - Nagyvenyimi Kossuth Lajos Általános Isko
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39000000-2
További tárgyak:39100000-3
39120000-9
39121000-6
39122000-3
39130000-2
39134000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés fő helyszíne: 2421 Nagyvenyim, Fő utca 16.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Kültéri információs / oktató tábla 70x50 cm, falra rögzíthető 2 db
1 személyes tanulóasztal, dekoritos 70x55 cm 60 db
tanári asztal (1 polc, 1 fiók, 1 oldalszekrény) munkafelület ABS éllel 120x60x76 cm 16 db
kétszem. kétoldalt zárható fiókos+oldalszekrényes asztal, munkafelület ABS él 90x90x76 cm 32 db
íróasztal munkafelület ABS éllel 130x75x76 cm 2 db
Íróasztal 25 mm-es lapokkal, mf. ABS éllel, kábelátvez., szintezőcsavaros laplábakkal 160x80x75 cm 1 db
tanulói, rakásolható konzolos szék, ovális csővázzal 120 db
gázliftes forgószék, ergonomikus ülő-és hátlap, dönthető közepesen magas háttámla 35 db
gázliftes fotel, bőr kárpit, hintamechanika, műanyag karfa 6 db
kétajtós, nyolcpolcos szekrény 100x55x180 cm 5 db
variafal "B" elem (tolóajtós, polcos szekrény) 100x40x100 cm 10 db
2 polcos válaszfalas akasztós szekrény 100x55x180 cm 1 db
5 polcos válaszfalas akasztós szekrény 100x55x180 cm 11 db
8 polcos válaszfalas szekrény 100x55x180 cm 1 db
2 ajtós 4 polcos üvegezett szekrény 100x35x180 cm 1 db
nyitott polcos felsőrész 100x55x50 cm 2 db
2 ajtós alsórész 100x55x60 cm 1 db
fiókos alsórész 100x55x60 cm 1 db
Kétajtós polcos-akasztós magas szekrény 80x42x193 cm 1 db
Alul ajtós, felül nyitott polcos magas szekrény 80x42x193 cm 1 db
Alul és felül ajtós, középen polcos magas szekrény 80x42x193 cm 1 db
íróasztal munkafelület ABS éllel 110x75x76 cm 1 db
íróasztal munkafelület ABS éllel 130x75x76 cm 1 db
3 fiókos görgős konténer 40x50x65 cm 2 db
állófogas 179 cm magas 1 db
Óvodai/tanulói falifogas 6 db akasztóval 100x10x2 cm 17 db
Falifogas 7 db kalaptartós akasztóval 120x25x2 cm 2 db
Hátfalas fogas 16 főre 113x180 cm 3 db
Sorolható, tűzhető paraván kezdő elem 2 oszloppal 200x180 cm 5 db
Kulcstároló szekrény 30 db kulcs részére 36x8x70 cm 3 db
szabadon álló hűtőszekrény 87 +9 liter 1 db
háztartási létra, szétnyitható, 2+1fok 2 db
háztartási létra, szétnyitható, 4+1fok 1 db
Ajánlattevő kötelezettsége a meghatározott eszközöknek a szállítás helyszínén történő telepítése, üzembe helyezése és összeszerelése.
Az eljárás tárgyának részletes meghatározása a közbeszerzési dokumentumokban található.
Amennyiben a felhívás, illetve a közbeszerzési dokumentum bármelyik része valamilyen gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, illetőleg szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaz, illetve amennyiben szabványt, műszaki engedélyt, műszaki előírásokat, vagy műszaki ajánlást határoz meg úgy Ajánlatkérő az azzal egyenértékű teljesítést is elfogadja.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki beszerelési és/vagy üzembehelyezési feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
2 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki logisztikai és/vagy szállítmányozási feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
3 Többlet jótállás (hónap, minimum 0, maximum 24 hónap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.1.3-17-2017-00297
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a becsült érték összegét nem kívánja megadni. A megkötésre kerülő szerződés 100,000000 % Európai Uniós támogatásból és 00,0000000 % önerőből valósul meg, szállítói finanszírozás útján. Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Neve: dr. Pongor Dániel / Tarman Renáta Lajstomszáma: 00314 / 01040

II.2.1)
Elnevezés: Bútorok - Sárkeresztúri Általános Iskola
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39000000-2
További tárgyak:39100000-3
39120000-9
39121000-6
39122000-3
39130000-2
39134000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés fő helyszíne: 8121 Sárkeresztúr, Kossuth Lajos u. 64.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Színes zárható fémszekrény 20 db
Tanári szoba - szekrény 4 db
Folyosó - beépített szekrények 4 db
Folyosók - beépített szekrények 30 db
Folyosók - fogasok, padok 24 db
állítható mag. 1 sz. asztal, konz. 50x30 mm-es oválcsővázzal, lam.tető ABS éllel 70x50 cm 25 db
rakásolható csővázas szék, rét. lemez ülés, ívelt háttámla 25 db
Ajánlattevő kötelezettsége a meghatározott eszközöknek a szállítás helyszínén történő telepítése, üzembe helyezése és összeszerelése.
Az eljárás tárgyának részletes meghatározása a közbeszerzési dokumentumokban található.
Amennyiben a felhívás, illetve a közbeszerzési dokumentum bármelyik része valamilyen gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, illetőleg szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaz, illetve amennyiben szabványt, műszaki engedélyt, műszaki előírásokat, vagy műszaki ajánlást határoz meg úgy Ajánlatkérő az azzal egyenértékű teljesítést is elfogadja.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki beszerelési és/vagy üzembehelyezési feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
2 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki logisztikai és/vagy szállítmányozási feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
3 Többlet jótállás (hónap, minimum 0, maximum 24 hónap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.1.3-17-2017-00241
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a becsült érték összegét nem kívánja megadni. A megkötésre kerülő szerződés 100,000000 % Európai Uniós támogatásból és 00,0000000 % önerőből valósul meg, szállítói finanszírozás útján. Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Neve: dr. Pongor Dániel / Tarman Renáta Lajstomszáma: 00314 / 01040

II.2.1)
Elnevezés: Bútorok - Sárszentmiklósi Általános Iskola
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39000000-2
További tárgyak:39100000-3
39120000-9
39121000-6
39122000-3
39130000-2
39134000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés fő helyszíne: 7000 Sárbogárd, Köztársaság út 171-173., 2435 Nagylók, Kossuth u. 3.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
babzsák puff könyvtárba 10 db
öltözőpad egésznaposhoz 12 db
játéktároló szekrény fejl. 1 db
tanári szék/tanári szobába 40 db
tanári asztal/tanári szobába 20 db
pihenőelemek köz.térbe 3 db
tanári szék/tanterembe 10 db
tanári asztal/tanterembe 10 db
tanári szekrény tanáriba 2 db
állítható tanulói asztal polccal 4 tant. 56 db
tanulói szék közösségi térbe 6 db
asztal köz.térbe 6 db
Szőnyeg egésznapos tanterembe 11 db
Könyvtári kölcsönzői asztal 1 db
Ajánlattevő kötelezettsége a meghatározott eszközöknek a szállítás helyszínén történő telepítése, üzembe helyezése és összeszerelése.
Az eljárás tárgyának részletes meghatározása a közbeszerzési dokumentumokban található.
Amennyiben a felhívás, illetve a közbeszerzési dokumentum bármelyik része valamilyen gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, illetőleg szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaz, illetve amennyiben szabványt, műszaki engedélyt, műszaki előírásokat, vagy műszaki ajánlást határoz meg úgy Ajánlatkérő az azzal egyenértékű teljesítést is elfogadja.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki beszerelési és/vagy üzembehelyezési feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
2 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki logisztikai és/vagy szállítmányozási feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
3 Többlet jótállás (hónap, minimum 0, maximum 24 hónap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.1.3-17-2017-00291
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a becsült érték összegét nem kívánja megadni. A megkötésre kerülő szerződés 100,000000 % Európai Uniós támogatásból és 00,0000000 % önerőből valósul meg, szállítói finanszírozás útján. Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Neve: dr. Pongor Dániel / Tarman Renáta Lajstomszáma: 00314 / 01040

II.2.1)
Elnevezés: Bútorok - Váli Vajda János Általános Iskola
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39000000-2
További tárgyak:39100000-3
39120000-9
39121000-6
39122000-3
39130000-2
39134000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés fő helyszíne: 2473 Vál, Szent István tér 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
2 m-es öltözői/folyosói pad kalaptartó nélkül, rétegelt lemez üléselemekkel 200x38x46 cm 7 db
állítható magasságú 2 sz. asztal, konz. 50x30 mm-es oválcsőváz, lam.tető ABS él 120x50 cm 24 db
rakásolható oválcsővázas szék, elöl hajl. és üm. ülés, ívelt háttámla 24 db
állítható mag. rakásolh. oválcsőv. szék, elöl hajl. és üm. rét. lemez ülés, ívelt támla 24 db
gázr. forgószék, magas háttámla, króm lábcsillag, hintamech., műa. karfa 1 db
24 fiókos tároló 165x40x120 cm 5 db
Óvodai/tanulói falifogas 7 db akasztóval 100x10x2 cm 15 db
80 literes bojler 3 db
Ajánlattevő kötelezettsége a meghatározott eszközöknek a szállítás helyszínén történő telepítése, üzembe helyezése és összeszerelése.
Az eljárás tárgyának részletes meghatározása a közbeszerzési dokumentumokban található.
Amennyiben a felhívás, illetve a közbeszerzési dokumentum bármelyik része valamilyen gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, illetőleg szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaz, illetve amennyiben szabványt, műszaki engedélyt, műszaki előírásokat, vagy műszaki ajánlást határoz meg úgy Ajánlatkérő az azzal egyenértékű teljesítést is elfogadja.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki beszerelési és/vagy üzembehelyezési feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
2 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki logisztikai és/vagy szállítmányozási feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
3 Többlet jótállás (hónap, minimum 0, maximum 24 hónap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.1.3-17-2017-00216
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a becsült érték összegét nem kívánja megadni. A megkötésre kerülő szerződés 100,000000 % Európai Uniós támogatásból és 00,0000000 % önerőből valósul meg, szállítói finanszírozás útján. Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Neve: dr. Pongor Dániel / Tarman Renáta Lajstomszáma: 00314 / 01040

II.2.1)
Elnevezés: Bútorok beszerzése - EFOP-3.3.7-17 pályázathoz
Rész száma: 9
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39000000-2
További tárgyak:39100000-3
39120000-9
39121000-6
39122000-3
39130000-2
39134000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés fő helyszíne: 2454 Iváncsa, Fő u. 61.
2431 Perkáta, Dózsa Gy. u. 13.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
babzsákfotel 40 db
szivacspárna 70 db
irodai szék 4 db
tárgyalószék 20 db
1 db akasztós 2 ajtós szekrény 1 db
1 db polcos 2 ajtós szekrény 1 db
dobozos szekrény 13.190x103x50 cm, bükk lam.lap, állítható polc, 9x átlátszó tárolór 2 db
Mobil kreatív eszköztároló tartozékokkal 1 db
Klasszikus médiaszekrény 4 db
Klasszikus polcos szekrény 2 db
4 nagy fiókkal gőrgős műanyag konténer színes 3 db
Állítható magasságú tanulószék 25 db
Állítható magasságú kétszemélyes asztal 15 db
Színes ülő párna 40x40 6 db
Mágneses vetítővászon 1 db
Ajánlattevő kötelezettsége a meghatározott eszközöknek a szállítás helyszínén történő telepítése, üzembe helyezése és összeszerelése.
Az eljárás tárgyának részletes meghatározása a közbeszerzési dokumentumokban található.
Amennyiben a felhívás, illetve a közbeszerzési dokumentum bármelyik része valamilyen gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, illetőleg szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaz, illetve amennyiben szabványt, műszaki engedélyt, műszaki előírásokat, vagy műszaki ajánlást határoz meg úgy Ajánlatkérő az azzal egyenértékű teljesítést is elfogadja.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki beszerelési és/vagy üzembehelyezési feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
2 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki logisztikai és/vagy szállítmányozási feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
3 Többlet jótállás (hónap, minimum 0, maximum 24 hónap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-3.3.7-17-2017-00007
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a becsült érték összegét nem kívánja megadni. A megkötésre kerülő szerződés 100,000000 % Európai Uniós támogatásból és 00,0000000 % önerőből valósul meg, szállítói finanszírozás útján. Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Neve: dr. Pongor Dániel / Tarman Renáta Lajstomszáma: 00314 / 01040

II.2.1)
Elnevezés: Bútorok beszerzése - EFOP-3.11.1 pályázathoz
Rész száma: 10
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39000000-2
További tárgyak:39100000-3
39120000-9
39121000-6
39122000-3
39130000-2
39134000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés fő helyszíne: 2454 Iváncsa, Fő u. 61.
2431 Perkáta, Dózsa Gy. u. 13.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Asztalok 5 db
Székek 10 db
Zárható szekrények 1 db
Asztalok 5 db
Székek 10 db
Zárható szekrények 1 db
Ajánlattevő kötelezettsége a meghatározott eszközöknek a szállítás helyszínén történő telepítése, üzembe helyezése és összeszerelése.
Az eljárás tárgyának részletes meghatározása a közbeszerzési dokumentumokban található.
Amennyiben a felhívás, illetve a közbeszerzési dokumentum bármelyik része valamilyen gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, illetőleg szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaz, illetve amennyiben szabványt, műszaki engedélyt, műszaki előírásokat, vagy műszaki ajánlást határoz meg úgy Ajánlatkérő az azzal egyenértékű teljesítést is elfogadja.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki beszerelési és/vagy üzembehelyezési feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
2 A teljesítésbe bevonásra kerül 1 fő olyan szakember, aki logisztikai és/vagy szállítmányozási feladatok ellátásában szerzett gyakorlattal rendelkezik (igen/nem) 10
3 Többlet jótállás (hónap, minimum 0, maximum 24 hónap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-3.11.1-17-2017-00004
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő a becsült érték összegét nem kívánja megadni. A megkötésre kerülő szerződés 100,000000 % Európai Uniós támogatásból és 00,0000000 % önerőből valósul meg, szállítói finanszírozás útján. Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Neve: dr. Pongor Dániel / Tarman Renáta Lajstomszáma: 00314 / 01040

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: A kizáró okok felsorolása:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1) bekezdésében foglalt kizáró okok bármelyike fennáll.
A gazdasági szereplő akkor sem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt alkalmasság igazolásában, amennyiben vele szemben a Kbt. 62. § (2) bekezdése szerinti kizáró okok bármelyike fennáll.
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
A 321/2015. (X. 30.) Kormányrendelet 1.§ (1) bekezdésben foglaltaknak megfelelően egységes európai közbeszerzési dokumentum (a továbbiakban: „EEKD”) benyújtásával kell előzetesen igazolni
Ajánlattevőknek a kizáró okok fenn nem állását a 321/2015. (X.30.) Korm.rendelet 1-16. §-ban (kivéve a 4.§ (2) bekezdését, a 9. §-t és a 11. §-t) foglaltaknak megfelelően kell igazolniuk.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdése alapján az ajánlattevőnek az ajánlatában az EEKD benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdésének hatálya alá.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdése alapján az ajánlatkérő által a Kbt. 69. § (4)-(7) bekezdése alapján a kizáró okokra vonatkozó igazolások benyújtására felhívott gazdasági szereplőnek a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet III. Fejezetnek megfelelően kell igazolnia, hogy nem tartozik az eljárásban előírt kizáró okok hatálya alá.
A Kbt. 67. § (4) bekezdés alapján be kell nyújtani az ajánlattevő arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem vesz igénybe a szerződés teljesítéséhez a Kbt. 62. § szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót.
A 321/2015. (X. 30.) Kormányrendelet 1. § (7) bekezdése alapján a kizáró okokra vonatkozóan a jelen közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az Ajánlatkérő – ellenkező bizonyításig – az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi.
Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság előírása [Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pont]:
-
Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság igazolása:
-
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlatkérő pénzügyi gazdasági alkalmassági követelményt nem kíván előírni
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Ajánlatkérő pénzügyi gazdasági alkalmassági követelményt nem kíván előírni
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: M.1. A Kbt. 67. § (1) bekezdésben, valamint a Kr. 1. § (1) bekezdésben foglaltak alapján az ajánlattevő ajánlatában köteles az alkalmassági követelményeknek való megfelelés tekintetében az EEKD-ba foglalt nyilatkozatát benyújtani. Ajánlatkérő a formanyomtatvány IV. részében nem írja elő részletes információk megadását.
Az ajánlattevőnek a Kbt. 65. § (1) bekezdésének b) pontja és a 321/2015. (X. 30.) Kormányrendelet 21. § (2) bekezdése és 22. § szerint kell igazolniuk az előírt alkalmassági minimumkövetelményeket. Az igazolási módok részletezését a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
A 321/2015. (X. 30.) Kormányrendelet 21. § (2) bekezdése értelmében csatolt nyilatkozatnak legalább a következő adatokat kell tartalmaznia:
a szerződést kötő másik fél megnevezése,
a szerződés (szállítás) tárgya,
a szerződés mennyisége (úgy, hogy abból az előírt alkalmassági minimumkövetelmény teljesülése egyértelműen megállapítható legyen)
a teljesítés ideje (kezdő és befejező időpontja év/hónap/nap pontossággal),
továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
Ajánlattevőknek ajánlatukban az előírt alkalmassági követelmények való megfelelésről nyilatkozniuk kell, az előírt igazolások benyújtására a Kbt. 69. § (4)-(7) és (11) bekezdése szerint kerül sor utólagosan, az erre felkért ajánlattevők részéről.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M.1. Alkalmatlan az ajánlattevő, amennyiben nem rendelkezik a felhívás feladásának napjától visszafelé számított 3 évben teljesített, de legfeljebb 6 éven belül megkezdett, a szerződésnek és az előírásoknak megfelelően teljesített olyan referenciával, amely tárgya
M.1.1. 1. rész vonatkozásában 400 db iskolabútor szállításáról szóló referenciával.
M.1.2. 2. rész vonatkozásában 1000 db iskolabútor szállításáról szóló referenciával.
M.1.3. 3. rész vonatkozásában 750 db iskolabútor szállításáról szóló referenciával.
M.1.4. 4. rész vonatkozásában 700 db iskolabútor szállításáról szóló referenciával.
M.1.5. 5. rész vonatkozásában 250 db iskolabútor szállításáról szóló referenciával.
M.1.6. 6. rész vonatkozásában 70 db iskolabútor szállításáról szóló referenciával.
M.1.7. 7. rész vonatkozásában 100 db iskolabútor szállításáról szóló referenciával.
M.1.8. 8. rész vonatkozásában 60 db iskolabútor szállításáról szóló referenciával.
M.1.9. 9. rész vonatkozásában 120 db iskolabútor szállításáról szóló referenciával.
M.1.10. 10. rész vonatkozásában 15 db iskolabútor szállításáról szóló referenciával.
Ajánlattevő az M.1.1. – M.1.10. alkalmassági követelményeknek való megfelelését több szerződéssel igazolhatja.
Amennyiben Ajánlattevő több rész vonatkozásában nyújt be ajánlatot, úgy elegendő, ha a nagyobb darabszámú referencia alkalmassági minimumkövetelménynek megfelel.
Az alkalmassági követelmény részletes kritériumait a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
Ajánlatkérő az iskolabútor alatt az iskolához, az iskola oktató tevékenységéhez tartozó bútorokat, berendezési és felszerelési tárgyakat érti, melyeket az iskolai oktatásban résztvevők, az ott dolgozók, és az iskolát látogatók használnak mindennapi iskolai – oktatási tevékenységük során.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
x A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Ajánlatkérő az alábbiakban jelöli meg a közbeszerzési eljárás eredményeként létrejövő szerződéstervezetben alkalmazott szerződést megerősítő mellékkötelezettségeket, illetve megkövetelt biztosítékokat:
- Késedelmi kötbér (alapja: nettó ajánlati ár, mértéke: 1,0 % / naptári nap, maximuma: 20 %)
- Meghiúsulási kötbér (alapja: nettó ajánlati ár, mértéke: 20 %)
- Előleg-visszafizetési biztosíték (alapja: nettó ajánlati ár, mértéke: egyenlő a szerződés - tartalékkeret és ÁFA nélkül számított - elszámolható összegének 10 % -a és az igényelt szállítói előleg (50%) különbözetének mértékével)
- Teljesítési biztosíték (alapja: nettó ajánlati ár, mértéke: 5 %)
- Jóteljesítési biztosíték (alapja: nettó ajánlati ár, mértéke: 5 %)
- Jótállás (időtartama: 36 hónap)
- Többlet jótállás (időtartama: megajánlás szerint)
A szerződést biztosító mellékkötelezettségekre vonatkozó részletes előírásokat a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
Folytatva a felhívás VI.4.3 pontjában.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2019/10/16 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 10:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2019/10/16 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:00 (óó:pp) Hely: Az ajánlatok felbontására a 424/2017. (XII. 19.) Kormányrendelet előírásainak megfelelően kerül sor.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az ajánlatok felbontására a 424/2017. (XII. 19.) Kormányrendelet előírásainak megfelelően kerül sor. Az ajánlat(ok) felbontásánál (ismertetésénél) kizárólag a Kbt. 68. § (3) bekezdésében rögzített személyek, valamint szervezetek lehetnek jelen.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1. A ponthatárok és a módszerek ismertetése, amellyel az Ajánlatkérő megadja a ponthatárok közötti pontszámot:
Ponthatárok: 0-10
Ajánlatkérő a Közbeszerzési Hatóság útmutatója alapján (amely a Közbeszerzési Értesítő 2019. évi 106. számában; 2019. június 4. napján jelent meg) az 1. részszempont esetében a fordított arányosítás (1. melléklet A. 1. aa.) módszerét alkalmazza.
Ajánlatkérő a Közbeszerzési Hatóság útmutatója alapján (amely a Közbeszerzési Értesítő 2019. évi 106. számában; 2019. június 4. napján jelent meg) az 2-3. részszempont esetében a pontozás módszerét (1. melléklet B. 1. aa.) alkalmazza.
Ajánlatkérő a 4. részszempont esetében az alkalmazott számítási módszert az alábbiakban határozza meg (azzal, hogy a legkedvezőbb, illetve legkedvezőtlenebb értékeket Ajánlatkérő a közbeszerzési dokumentumokban rögzíti). Alkalmazandó képlet: Pvizsgált = (Avizsgált − Alegkedvezőtlenebb) / (Alegkedvezőbb − Alegkedvezőtlenebb) ∗ (Pmax − Pmin) + Pmin. Ahol: Pvizsgált: a vizsgált ajánlati elem adott szempontra vonatkozó pontszáma; Pmax: a pontskála felső határa; Pmin: a pontskála alsó határa; Alegkedvezőbb: az ajánlatkérő által a Kbt. 77. § (1) bekezdése alapján meghatározott legkedvezőbb érték, amire a maximális pontszámot adja; Alegkedvezőtlenebb: az ajánlatkérő által a Kbt. 77. § (1) bekezdése alapján meghatározott legkedvezőtlenebb érték, amire a minimális pontszámot adja; Avizsgált: a vizsgált ajánlat tartalmi eleme.
A fenti módszerek alapján kiszámított pontszámok a súlyszámmal megszorzásra, majd összeadásra kerülnek. Az így legtöbb pontot elérő ajánlat minősül a legjobb ár-érték arányú ajánlatnak.
Azon értékelési részszempont esetében, amellyel összefüggésben meghatározta a megajánlás legkedvezőbb mértékét, ott Ajánlatkérő a legkedvezőbb mértéket meghaladó megajánlások esetében a képletbe a legkedvezőbb mértékű megajánlás értékét rögzíti (azaz a számítást ezen értékkel fogja elvégezni).
Ajánlatkérő a számítás során kettő tizedesjegyig kerekít a matematikai kerekítés szabályai szerint.
2. Az eljárásban való ajánlattétel ajánlati biztosíték adásához kötött.
Az ajánlati biztosíték mértéke: valamennyi rész vonatkozásában külön – külön 250.000,- Ft
A befizetés helye: vagy az ajánlatkérő fizetési számlaszáma: 10029008-00336822-30005101
Az ajánlati biztosíték befizetése (teljesítése) igazolásának módja: az előírt pénzösszegnek az ajánlatkérő fizetési számlájára történő befizetésével (Közleményben utalni kell a jelen eljárásra és arra, hogy az ajánlati biztosíték kerül átutalásra), pénzügyi intézmény vagy biztosító által vállalt garancia vagy készfizető kezesség biztosításával, vagy biztosítási szerződés alapján kiállított - készfizető kezességvállalást tartalmazó – kötelezvénnyel teljesíthető
További részletszabályok a közbeszerzési dokumentumban találhatóak.
3. Ajánlatkérő a Kbt.35. § (8)-(9) bekezdésében foglaltakra való tekintettel rögzíti, hogy tárgyi eljárás vonatkozásában kizárja annak lehetőségét, hogy nyertes ajánlattevő(k) a szerződés teljesítését külön erre a célra létrehozott gazdálkodó szervezettel valósítsa meg.
4. Ajánlatkérő előírja, hogy az ajánlatban meg kell jelölni a közbeszerzésnek azt (azokat) a részeit, amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő alvállalkozót kíván igénybe venni, az ezen részek tekintetében igénybe venni kívánt és az ajánlat benyújtásakor már ismert alvállalkozókat, amely nyilatkozat nemleges tartalommal is csatolandó (Kbt. 66. § (6) bekezdés).
5. Ajánlatkérő előírja a Kbt. 66. § (2) szerinti nyilatkozat aláírt példányának a csatolását.
6. Ajánlatkérő valamennyi alkalmassági (minimum)követelményt és igazolását a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest valamennyi alkalmassági szempont vonatkozásában szigorúbban határozza meg (321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 30. § (4) bekezdése).
7. Ajánlatkérő azt tekinti az eljárás iránt érdeklődését jelző gazdasági szereplőnek, aki az EKR-ben az eljárás iránti érdeklődését az eljárásra vonatkozóan jelezte.
Folytatva a VI.4.3) pontban.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
A Kbt. 148. §-ának előírásai szerint.
Felhívás III.2.2 pontjának folytatása:
Ajánlatkérő az alábbiakban adja meg az ellenszolgáltatás teljesítésére vonatkozó jogszabályokra való hivatkozásokat:
A finanszírozás tekintetében irányadó jogszabályok:
- a Polgári Törvénykönyvéről szóló 2013. évi V. törvény;
- a Közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény;
- a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI.05.) Korm. rendelet;
- Általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény;
- Számvitelről szóló 2000. évi C. tv.
A részletes fizetési feltételeket a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
Felhívás VI.3. pontjának folytatása:
8. Ajánlattevők kötelesek ajánlatukhoz az árazott költségvetést csatolni valamennyi rész vonatkozásában.
9. Ajánlatkérő alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontját.
10. Ajánlattevők valamennyi termék esetében, az általuk benyújtott árazott költségvetésben kötelesek megjelölni a megajánlott termék gyártóját, a termék típusát és származási országát.
11. A felhívás IV.2.6 pontjában meghatározott hónapban megjelölt időtartam 60 napként értelmezendő.
12. A jelen felhívásban és a kapcsolódó közbeszerzési dokumentumban nem szabályozott kérdésekben a Kbt., valamint annak végrehajtási rendeletei, a 424/2017. (XII. 19.) Kormányrendelet, illetve a Ptk. rendelkezései megfelelően irányadóak.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/09/09 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák