Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/194
Beszerzés tárgya:Építési beruházás
Hirdetmény típusa:Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2019.10.08.
Iktatószám:18888/2019
CPV Kód:45000000-7
Ajánlatkérő:Kiskunhalas Város Önkormányzata
Teljesítés helye:6400 Kiskunhalas, 4634, 4577,4600, 4579 hrsz .
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:RexTerra Építőipari Fővállalkozó és Környezetvédelmi Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés módosítása az érvényességi ideje alatt
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg a szerződést kötő összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Kiskunhalas Város Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_85845763
Postai cím: Hősök Tere 1
Város: Kiskunhalas
NUTS-kód: HU331
Postai irányítószám: 6400
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dervaderics-Kurucz Brigitta
Telefon: +36 77423118
E-mail: dkurucz.b@kiskunhalas.hu
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kiskunhalas.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: „Szabadkai út és Szent Imre utca felújítása II."
Hivatkozási szám: EKR000237642019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
II.1.3) A szerződés típusa
x Építési beruházás
  Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Koncessziós beszerzési eljárásra vonatkozó információk
  A szerződés megkötésére koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával került sor
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1) Elnevezés:
Szabadkai út és Szent Imre utca felújítása
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45233220-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés helye: 6400 Kiskunhalas, 4634, 4577,4600, 4579 hrsz .
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Kiskunhalason az alábbi útszakaszok felújítása:
1) Szent Imre utcát a Petőfi S u . és a Kard u. közötti szakaszon érinti. Fejkő burkolatot aszfalt burkolatú útpálya szerkezetre kell megújítani. Burkolat felületére hulló csapadékvizet továbbra is a meglévő zárt elvezető rendszerben kell elvezetni. Kiemelt szegélyt a bontásra kerülő fejkő burkolatból kell megújítani. Szent Imre u. - Kard u. közúti csatlakozás forgalmi helyzetét rendezni kell.
2) Szentháromság teret a Szent Imre u. - Árpád u - Szabadkai u. által határolt szakaszon érinti. Meglévő keramit tégla burkolati kopóréteget meg kell tartani a felújítás során. Burkolat felületére hulló csapadékvizet továbbra is a meglévő, zárt elvezető rendszerben kell elvezetni. Kiemelt szegélyt a bontásra kerülő keramit burkolatból kell megújítani. Templom melletti szakaszon az adottságok figyelembe vételével parkoló felület alakítandó ki. Parkoló burkolatot tégla burkolattal kell ellátni, bontásból származó keramit téglák felhasználásával. Kiemelt szegély mellett a futósortól számítva 80 cm szélességben a kerékpáros forgalom biztonsága érdekében, csúszásmentes új klinker tégla burkolati sávokat kell építeni. Az új keramit tégla sávok között városképi szempontokat érvényesítve, a bontásból származó keramit téglák felhasználásával alakítandó ki a burkolat kopórétege. Szabadkai úti csatlakozásban a gyalogos forgalom biztosága érdekében, kijelölt gyalogátkelőhely kiépítése szükséges.
- Összesen 283,13 m szakasz .
- A részletes műszaki leírást és a követelményeket a Műszaki Leírás és az egyéb műszaki tartamú dok. tartalmazzák.
- Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.-
- Nyertes ajánlattevőnek az ajánlati árat fentiekre figyelemmel kell megadnia, oly módon, hogy az árazatlan költségvetés vonatkozó tételeinek árazásánál az esetlegesen kapcsolódó mérnöki, dokumentálási feladatok ellenértékét is figyelembe kell vennie.
- Nyertes ajánlattevőnek a sikeres műszaki átadás-átvételt követően, a beruházás aktiválásához szükséges adatokat, az Ajánlatkérő által biztosított formanyomtatványon papír alapon és elektronikus úton is rendelkezésre kell bocsátania.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 120
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
II.2.6) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) Az eljárás eredményéről szóló tájékoztató hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
08692 / 2019 (KÉ-szám/évszám)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: Elnevezés: Szabadkai út és Szent Imre utca felújítása
V.1 Az eljárás eredménye
V.1.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/05/07 (éééé/hh/nn)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.1.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: RexTerra Építőipari Fővállalkozó és Környezetvédelmi Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_99297095
Postai cím: Vörösmarty Utca 5.
Város: Kiskunhalas
NUTS-kód: HU331
Postai irányítószám: 6400
Ország: Magyarország
E-mail: palyazat@rexterra.hu
Telefon: +36 309613087
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 77999652
A nyertes ajánlattevő Kkv nem
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés megkötésekor; ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 65383990
Pénznem: HUF

VI. szakasz: A szerződés módosításai
VI.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VI.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
VI.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45233220-7
VI.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés helye: 6400 Kiskunhalas, 4634, 4577,4600, 4579 hrsz .
VI.1.4) A közbeszerzés mennyisége:
Kiskunhalason az alábbi útszakaszok felújítása:
1) Szent Imre utcát a Petőfi S u . és a Kard u. közötti szakaszon érinti. Fejkő burkolatot aszfalt burkolatú útpálya szerkezetre kell megújítani. Burkolat felületére hulló csapadékvizet továbbra is a meglévő zárt elvezető rendszerben kell elvezetni. Kiemelt szegélyt a bontásra kerülő fejkő burkolatból kell megújítani. Szent Imre u. - Kard u. közúti csatlakozás forgalmi helyzetét rendezni kell.
2) Szentháromság teret a Szent Imre u. - Árpád u - Szabadkai u. által határolt szakaszon érinti. Meglévő keramit tégla burkolati kopóréteget meg kell tartani a felújítás során. Burkolat felületére hulló csapadékvizet továbbra is a meglévő, zárt elvezető rendszerben kell elvezetni. Kiemelt szegélyt a bontásra kerülő keramit burkolatból kell megújítani. Templom melletti szakaszon az adottságok figyelembe vételével parkoló felület alakítandó ki. Parkoló burkolatot tégla burkolattal kell ellátni, bontásból származó keramit téglák felhasználásával. Kiemelt szegély mellett a futósortól számítva 80 cm szélességben a kerékpáros forgalom biztonsága érdekében, csúszásmentes új klinker tégla burkolati sávokat kell építeni. Az új keramit tégla sávok között városképi szempontokat érvényesítve, a bontásból származó keramit téglák felhasználásával alakítandó ki a burkolat kopórétege. Szabadkai úti csatlakozásban a gyalogos forgalom biztosága érdekében, kijelölt gyalogátkelőhely kiépítése szükséges.
- Összesen 283,13 m szakasz .
- A részletes műszaki leírást és a követelményeket a Műszaki Leírás és az egyéb műszaki tartamú dok. tartalmazzák.
- Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.-
- Nyertes ajánlattevőnek az ajánlati árat fentiekre figyelemmel kell megadnia, oly módon, hogy az árazatlan költségvetés vonatkozó tételeinek árazásánál az esetlegesen kapcsolódó mérnöki, dokumentálási feladatok ellenértékét is figyelembe kell vennie.
- Nyertes ajánlattevőnek a sikeres műszaki átadás-átvételt követően, a beruházás aktiválásához szükséges adatokat, az Ajánlatkérő által biztosított formanyomtatványon papír alapon és elektronikus úton is rendelkezésre kell bocsátania.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VI.1.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 170
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
VI.1.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 65383990
Pénznem: HUF
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
VI.1.7) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: RexTerra Építőipari Fővállalkozó és Környezetvédelmi Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_99297095
Postai cím: Vörösmarty Utca 5.
Város: Kiskunhalas
NUTS-kód: HU331
Postai irányítószám: 6400
Ország: Magyarország
E-mail: palyazat@rexterra.hu
Telefon: +36 309613087
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 77999652
A nyertes ajánlattevő Kkv nem
VI.2) Információ a módosításokról
VI.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítás dátuma: 2019/09/12 (éééé/hh/nn)
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt):
A Felek a teljesítési határidőt módosították.
II. Módosuló rendelkezések
II.1. Az eredeti szerződésben:
4. Teljesítési határidő 4.1 pont: „Jelen szerződés Vállalkozó általi végső teljesítési határideje a munkaterület átadásától számított 120 nap. A munkaterület átadására a szerződéskötést követően 10 napon belül kerül sor a Megrendelő által meghatározott időpontban. A munkaterület átvételét, annak időpontját a Felek az építési naplóban rögzítik. Megrendelő előteljesítést elfogad.”

A módosítást követően:
4. Teljesítési határidő 4.1 pont: „Jelen szerződés Vállalkozó általi végső teljesítési határideje a munkaterület átadásától számított 170 nap. A munkaterület átadására a szerződéskötést követően 10 napon belül kerül sor a Megrendelő által meghatározott időpontban. A munkaterület átvételét, annak időpontját a Felek az építési naplóban rögzítik. Megrendelő előteljesítést elfogad.”
VI.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
x Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata: 2019. szeptember 9-én leesett nagy mennyiségű, és az előrejelzések alapján nem várható felhőszakadás következtében, mind a Szent Imre, mind pedig a Szabadkai utcában Havária helyzet alakult ki. A nagy mennyiségű csapadék, valamint a városi hálózatból a munkaterületre áramló víz következtében a kiépített csapadékvíz elvezető rendszer eddig megépített szakasza teljesen tönkre ment, az eddig elvégezett munkák újraépítése szükséges. A Havária helyzet okán a szerződés szerinti véghatáridő meghosszabbítása szükséges a helyreállítási és a szerződéses feladatok elvégzésére, a vállalkozó kérte a végteljesítési határidő további 50 nappal történő meghosszabbítását. A műszaki ellenőr a teljesítési határidő 50 nappal történő meghosszabbítását támogatja.
A módosítás jogszabályi alapja:
  Kbt. 141. § (2) bekezdés
x Kbt. 141. § (4) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés a) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés b) pont
x Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pont
  Kbt. 141. § (6) bekezdés
VI.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával megkötött szerződések esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték ÁFA nélkül: 65383990 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték ÁFA nélkül: 65383990 Pénznem: HUF

VII. szakasz: Kiegészítő információk
VII.1) További információk:
VII.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/10/07 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben