Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/194
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 KÉ
Eljárás fajtája:A Kbt. 117. § szerinti saját beszerzési szabályok szerinti eljárás
Közzététel dátuma:2019.10.08.
Iktatószám:19135/2019
CPV Kód:85120000-6
Ajánlatkérő:Királyegyháza Községi Önkormányzat
Teljesítés helye:Bicsérd, Aranyosgadány, Zók, Boda közigazgatási területe;Szabaszentkirály, Gerde, Velény, Pécsbagota közigazgatási terület;Királyegyháza, Sumony, Gyöngyfa közigazgatási terület;Nagypeterd, Szigetvár, Rózsafa, Botykapeterd, Katádfa, Bánfa közigazgatási terület;Nagypeterd, Nagyváty, Nyugotszenterzsébet, Kispeterd, Szentdénes közigazgatási terület;A királyegházai praxisközösség működési területe.;A királyegházai praxisközösség működési területe.;A királyegházai praxisközösség működési területe.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:MYOSIN Egészségügyi Szolgáltató Betéti Társaság;Dr. Hóvári Éva;WOM Egészségügyi Szolgáltató Betéti Társaság;Dr. Madaras Krisztina;MEGYERI EGÉSZSÉGÜGYI SZOLGÁLTATÓ KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG;Budavári Egészségügyi és Szolgáltató Betéti Társaság;Med-Masters Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság;Petrikné Gimesi Ágnes
Ajánlatkérő típusa:Regionális/helyi szintű
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Királyegyháza Községi Önkormányzat
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_18049413
Postai cím: Petőfi Utca 66.
Város: Királyegyháza
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7953
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Palkó Ottó
Telefon: +36 73340002
E-mail: korjegyzoseg@kiralyegyhaza.hu
Fax: +36 73340002
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kiralyegyhaza.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
  Meghatalmazott ajánlatkérő nélkül.
  Az I.1) pontban feltüntetett ajánlatkérők közül meghatalmazott ajánlatkérő: (adja meg ajánlatkérő nevét)
  Ajánlatkérőnek minősülő meghatalmazott szervezet, mely az I.1) pontban nem került feltüntetésre: (adja meg a szerződést nem kötő ajánlatkérőnek minősülő szervezet nevét, címét és azonosítószámát)
  Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés.
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Az ajánlatkérő típusa
  Központi szintű
x Regionális/helyi szintű
  Közjogi szervezet
  Közszolgáltató
  Támogatott szervezet [Kbt. 5. § (2)-(3) bekezdés]
  Egyéb:
I.4 ) Fő tevékenység (klasszikus ajánlatkérők esetében)
x Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:
I.5 ) Fő tevékenység (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: praxisközösségi feladatok ellátása
Hivatkozási szám: EKR000907022019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 85120000-6
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) A közbeszerzés rövid ismertetése:
Megbízási szerződés praxisközösségi szolgáltatások nyújtására az EFOP1.8.2-17-2017-00048 kódszámú „Királyegyházai praxisközösség – a közösségi egészségi állapotának javításáért” projekt keretében. 1. rész: háziorvosi havi 15 óra
szakmai vezető heti 10 óra, népegészségügyi koordinátor heti 40 óra, ápoló havi 15 óra, egészségfelelősi heti 8 óra. 2. rész: háziorvosi havi 15 óra, ápoló havi 15 óra, egészségfelelősi heti 4 óra. 3. rész: háziorvosi havi 15 óra, ápoló havi 30 óra, egészségfelelősi heti 8 óra. 4. rész: háziorvosi havi 15 óra, ápoló havi 15 óra, egészségfelelősi heti 8 óra. 5. rész: háziorvosi havi 15 óra, ápoló havi 30 óra, egészségfelelősi heti 8 óra. 6. rész: gyerekorvosi havi 15 óra. 7. rész: dietetikus heti 20 óra. 8. rész: gyógytornász heti 30 óra.


II.1.5) Részekre bontás
A beszerzés részekből áll igen
II.1.6) A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül)
Érték: 38539000 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) A közbeszerzés mennyisége
 
II.2.1)
Elnevezés: Praxisközösségi háziorvosi szol. Bicsérd
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 85120000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés helye: Bicsérd, Aranyosgadány, Zók, Boda közigazgatási területe
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Köteles alkalmazni az EFOP-1.8.0-VEKOP-17 „Egészségügyi ellátórendszer szakmai módszertani fejlesztése” projekt által meghatározott módszertani útmutatásokat és eljárásrendeket. Feladatait a szakmai vezető irányításával látja el. Munkája során köteles a lehető legteljesebb mértékben együttműködni a praxisközösség valamennyi szakemberével, a szakmai vezetővel, és a szakmai vezető által meghatározott személlyel. Napi háziorvosi feladatai ellátása során – a praxisközösség többi tagjával együttműködve – kiemelt figyelmet fordít a háziorvosra háruló primer, szekunder és tercier prevenciós feladatokra. (Minden orvos-beteg találkozás során egészséges életmódra való rákérdezés, figyelemfelhívás, népegészségügyi szűréseken való részvételre rákérdezés, motiválás, gondozási feladatok.) A praxisközösség szakembereinek együttműködése keretében részt vesz a praxisközösség rendes és rendkívüli egyeztetésein, értekezletein. A népegészségügyi koordinátor által kidolgozott, és a szakmai vezető által jóváhagyott ütemterv alapján ellátja a praxisközösség háziorvosi teendőit. Ezen belül különösen az alábbi tevékenységek megvalósításában vállal aktív szerepet:
• Tájékoztatja az ellátási területén élő lakosságot a többletszolgáltatások igénybe vételének a lehetőségéről;
• Részt vesz a prevenciós szolgáltatások tervezésében és végrehajtásában.
• Valamennyi kliens egészségi állapot felmérésének az adatait elemzi, dönt a prevenciós rendelésre behívandók köréről.
• A behívott kliensek esetében elvégzi az indokolt fizikális vizsgálatokat, ezt követően kockázatértékelést és célzott minimál intervenciót tart. Szükség esetén további ellátást és/ vagy szakellátást indikál.
• Szükség esetén indikálja az életmód tanácsadás és közösségi egészségfejlesztés igénybevételét.
• Ellátja a praxisközösség krónikus szolgáltatásának háziorvosi teendőit. Szükség esetén saját hatáskörben, vagy szakellátással történt konzultáció követően szakemberek bevonását indikálja a gondozási folyamatba.
• Közreműködik a praxisközösséghez tartozó lakosság számára egészségtudatos magatartást kialakító egyéni és közösségi programok, szűrések, tervezésében, szervezésében és lebonyolításában.
• Aktívan részt vesz az egészségkommunikáció szervezésében (pl. felhívások, tájékoztatások közzététele);
- Közreműködik a projekt keretében a praxisközösség által választott, önállóan nem támogatható tevékenységek megvalósításában.
- Saját beszámolási kötelezettségének határidőben, megfelelő tartalommal, magas színvonalon tesz eleget. Havi jelentésében beszámol a praxisközösségi többletszolgáltatások lebonyolításával kapcsolatos eredményekről, fejleményekről.
- Prevenciós rendelést biztosít az alábbiak szerint:
• háziorvos vagy gyermekorvos által biztosított rendelés, amelynek célja az egészségi kockázatok ismeretében a krónikus nem fertőző megbetegedések kialakulásának megelőzése, ehhez kapcsolódó tanácsadás, minimál-intervenció. A praxisközösségben tagként részvevő háziorvosok, házi gyermekorvosok részéről minden praxisban a projekt időtartama alatt legalább heti 2 óra prevenciós rendelés biztosítása kötelező. A prevenciós rendelés számára a közfinanszírozott rendelési időtől elkülönülten szükséges rendszeres idősávot biztosítani, amit a lakosság irányába kommunikálni kell. A prevenciós rendelésen havi szinten leszűrt személyek száma legalább 15 fő. Ellátandó szolgáltatási terület: Bicsérd, Aranyosgadány, Zók, Boda közigazgatási területe. A szerződés időtartama a megkötésétől számított 35 hónap, amelyből 17 hónap a projekt megvalósításának időszaka, 18 hónap az azt követő fenntartási időszak. Szolgáltatások: háziorvosi szolgáltatás, ápolói szolgáltatás, egészségfelelősi szolgáltatás, népegészségügyi koordinátori szolgáltatás, szakmai vezetői szolgáltatás. Időkeretek: háziorvosi havi 15 óra szakmai vezető heti 10 óra, népegészségügyi koordinátor heti 40 óra, ápoló havi 15 óra, egészségfelelősi heti 8 óra. A részletes műszaki leírást és a szerződéstervezetet a Közbeszerzési Dokumentumok tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 Az alkalmassági követelmény tekintetében bemutatott szakember 12 hónapot meghaladó többlet szakmai tapasztalata (egész hónapban, minimum 0 hónap, maximum 24 hónap) 20
  Költség szempont –
x Ár szempont – Ajánlati ár (17 hónap megvalósítás, bruttó Ft) Súlyszám - 80
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.2-17-2017-00048
II.2.9) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Praxisközösség háziorvosi szolg. Szabadszentkirály
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 85120000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés helye: Szabaszentkirály, Gerde, Velény, Pécsbagota közigazgatási terület
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Köteles alkalmazni az EFOP-1.8.0-VEKOP-17 „Egészségügyi ellátórendszer szakmai módszertani fejlesztése” projekt által meghatározott módszertani útmutatásokat és eljárásrendeket. Feladatait a szakmai vezető irányításával látja el.
Munkája során köteles a lehető legteljesebb mértékben együttműködni a praxisközösség valamennyi szakemberével, a szakmai vezetővel, és a szakmai vezető által meghatározott személlyel.
Napi háziorvosi feladatai ellátása során – a praxisközösség többi tagjával együttműködve – kiemelt figyelmet fordít a háziorvosra háruló primer, szekunder és tercier prevenciós feladatokra. (Minden orvos-beteg találkozás során egészséges életmódra való rákérdezés, figyelemfelhívás, népegészségügyi szűréseken való részvételre rákérdezés, motiválás, gondozási feladatok.)
A praxisközösség szakembereinek együttműködése keretében részt vesz a praxisközösség rendes és rendkívüli egyeztetésein, értekezletein. A népegészségügyi koordinátor által kidolgozott, és a szakmai vezető által jóváhagyott ütemterv alapján ellátja a praxisközösség háziorvosi teendőit. Ezen belül különösen az alábbi tevékenységek megvalósításában vállal aktív szerepet:
• Tájékoztatja az ellátási területén élő lakosságot a többletszolgáltatások igénybe vételének a lehetőségéről;
• Részt vesz a prevenciós szolgáltatások tervezésében és végrehajtásában.
• Valamennyi kliens egészségi állapot felmérésének az adatait elemzi, dönt a prevenciós rendelésre behívandók köréről.
• A behívott kliensek esetében elvégzi az indokolt fizikális vizsgálatokat, ezt követően kockázatértékelést és célzott minimál intervenciót tart. Szükség esetén további ellátást és/ vagy szakellátást indikál.
• Szükség esetén indikálja az életmód tanácsadás és közösségi egészségfejlesztés igénybevételét.
• Ellátja a praxisközösség krónikus szolgáltatásának háziorvosi teendőit. Szükség esetén saját hatáskörben, vagy szakellátással történt konzultáció követően szakemberek bevonását indikálja a gondozási folyamatba.
• Közreműködik a praxisközösséghez tartozó lakosság számára egészségtudatos magatartást kialakító egyéni és közösségi programok, szűrések, tervezésében, szervezésében és lebonyolításában.
• Aktívan részt vesz az egészségkommunikáció szervezésében (pl. felhívások, tájékoztatások közzététele);
- Közreműködik a projekt keretében a praxisközösség által választott, önállóan nem támogatható tevékenységek megvalósításában. Saját beszámolási kötelezettségének határidőben, megfelelő tartalommal, magas színvonalon tesz eleget. Havi jelentésében beszámol a praxisközösségi többletszolgáltatások lebonyolításával kapcsolatos eredményekről, fejleményekről. Prevenciós rendelést biztosít az alábbiak szerint:
• háziorvos vagy gyermekorvos által biztosított rendelés, amelynek célja az egészségi kockázatok ismeretében a krónikus nem fertőző megbetegedések kialakulásának megelőzése, ehhez kapcsolódó tanácsadás, minimál-intervenció. A praxisközösségben tagként részvevő háziorvosok, házi gyermekorvosok részéről minden praxisban a projekt időtartama alatt legalább heti 2 óra prevenciós rendelés biztosítása kötelező. A prevenciós rendelés számára a közfinanszírozott rendelési időtől elkülönülten szükséges rendszeres idősávot biztosítani, amit a lakosság irányába kommunikálni kell. A prevenciós rendelésen havi szinten leszűrt személyek száma legalább 15 fő. Ellátandó szolgáltatási terület: Szabaszentkirály, Gerde, Velény, Pécsbagota közigazgatási területe. A szerződés időtartama a megkötésétől számított 35 hónap, amelyből 17 hónap a projekt megvalósításának időszaka, 18 hónap az azt követő fenntartási időszak. Szolgáltatások: háziorvosi szolgáltatás, ápolói szolgáltatás, egészségfelelősi szolgáltatás. Időkeretek: háziorvosi havi 15 óra, ápoló havi 15 óra, egészségfelelősi heti 4 óra. A részletes műszaki leírást és a szerződéstervezetet a Közbeszerzési Dokumentumok tartalmazza.

(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 Az alkalmassági követelmény tekintetében bemutatott szakember 12 hónapot meghaladó többlet szakmai tapasztalata (egész hónapban, minimum 0 hónap, maximum 24 hónap) 20
  Költség szempont –
x Ár szempont – Ajánlati ár (17 hónap megvalósítás, bruttó Ft) Súlyszám - 80
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.2-17-2017-00048
II.2.9) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Praxisközösségi háziorvosi szolg., Királyegyháza
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 85120000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés helye: Királyegyháza, Sumony, Gyöngyfa közigazgatási terület
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Feladat meghatározás: Köteles alkalmazni az EFOP-1.8.0-VEKOP-17 „Egészségügyi ellátórendszer szakmai módszertani fejlesztése” projekt által meghatározott módszertani útmutatásokat és eljárásrendeket. Feladatait a szakmai vezető irányításával látja el. Munkája során köteles a lehető legteljesebb mértékben együttműködni a praxisközösség valamennyi szakemberével, a szakmai vezetővel, és a szakmai vezető által meghatározott személlyel. Napi háziorvosi feladatai ellátása során – a praxisközösség többi tagjával együttműködve – kiemelt figyelmet fordít a háziorvosra háruló primer, szekunder és tercier prevenciós feladatokra. (Minden orvos-beteg találkozás során egészséges életmódra való rákérdezés, figyelemfelhívás, népegészségügyi szűréseken való részvételre rákérdezés, motiválás, gondozási feladatok.) A praxisközösség szakembereinek együttműködése keretében részt vesz a praxisközösség rendes és rendkívüli egyeztetésein, értekezletein. A népegészségügyi koordinátor által kidolgozott, és a szakmai vezető által jóváhagyott ütemterv alapján ellátja a praxisközösség háziorvosi teendőit. Ezen belül különösen az alábbi tevékenységek megvalósításában vállal aktív szerepet:
• Tájékoztatja az ellátási területén élő lakosságot a többletszolgáltatások igénybe vételének a lehetőségéről;
• Részt vesz a prevenciós szolgáltatások tervezésében és végrehajtásában.
• Valamennyi kliens egészségi állapot felmérésének az adatait elemzi, dönt a prevenciós rendelésre behívandók köréről.
• A behívott kliensek esetében elvégzi az indokolt fizikális vizsgálatokat, ezt követően kockázatértékelést és célzott minimál intervenciót tart. Szükség esetén további ellátást és/ vagy szakellátást indikál.
• Szükség esetén indikálja az életmód tanácsadás és közösségi egészségfejlesztés igénybevételét.
• Ellátja a praxisközösség krónikus szolgáltatásának háziorvosi teendőit. Szükség esetén saját hatáskörben, vagy szakellátással történt konzultáció követően szakemberek bevonását indikálja a gondozási folyamatba.
• Közreműködik a praxisközösséghez tartozó lakosság számára egészségtudatos magatartást kialakító egyéni és közösségi programok, szűrések, tervezésében, szervezésében és lebonyolításában.
• Aktívan részt vesz az egészségkommunikáció szervezésében (pl. felhívások, tájékoztatások közzététele); Közreműködik a projekt keretében a praxisközösség által választott, önállóan nem támogatható tevékenységek megvalósításában. Saját beszámolási kötelezettségének határidőben, megfelelő tartalommal, magas színvonalon tesz eleget. Havi jelentésében beszámol a praxisközösségi többletszolgáltatások lebonyolításával kapcsolatos eredményekről, fejleményekről. Prevenciós rendelést biztosít az alábbiak szerint:
• háziorvos vagy gyermekorvos által biztosított rendelés, amelynek célja az egészségi kockázatok ismeretében a krónikus nem fertőző megbetegedések kialakulásának megelőzése, ehhez kapcsolódó tanácsadás, minimál-intervenció. A praxisközösségben tagként részvevő háziorvosok, házi gyermekorvosok részéről minden praxisban a projekt időtartama alatt legalább heti 2 óra prevenciós rendelés biztosítása kötelező. A prevenciós rendelés számára a közfinanszírozott rendelési időtől elkülönülten szükséges rendszeres idősávot biztosítani, amit a lakosság irányába kommunikálni kell. A prevenciós rendelésen havi szinten leszűrt személyek száma legalább 15 fő. Ellátandó szolgáltatási terület: Királyegyháza, Sumony, Gyöngyfa közigazgatási területe. A szerződés időtartama a megkötésétől számított 35 hónap, amelyből 17 hónap a projekt megvalósításának időszaka, 18 hónap az azt követő fenntartási időszak. Szolgáltatások: háziorvosi szolgáltatás, ápolói szolgáltatás, egészségfelelősi szolgáltatás. Időkeretek: háziorvosi havi 15 óra, ápoló havi 30 óra, egészségfelelősi heti 8 óra.A részletes műszaki leírást és a szerződéstervezetet a Közbeszerzési Dokumentumok tartalmazza.


(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 Az alkalmassági követelmény tekintetében bemutatott szakember 12 hónapot meghaladó többlet szakmai tapasztalata (egész hónapban, minimum 0 hónap, maximum 24 hónap) 20
  Költség szempont –
x Ár szempont – Ajánlati ár (17 hónap megvalósítás, bruttó Ft) Súlyszám - 80
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.2-17-2017-00048
II.2.9) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Praxisközösségi háziorvosi szolg., Nagypeterd 1.
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 85120000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés helye: Nagypeterd, Szigetvár, Rózsafa, Botykapeterd, Katádfa, Bánfa közigazgatási terület
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Feladat meghatározás: Köteles alkalmazni az EFOP-1.8.0-VEKOP-17 „Egészségügyi ellátórendszer szakmai módszertani fejlesztése” projekt által meghatározott módszertani útmutatásokat és eljárásrendeket. Feladatait a szakmai vezető irányításával látja el. Munkája során köteles a lehető legteljesebb mértékben együttműködni a praxisközösség valamennyi szakemberével, a szakmai vezetővel, és a szakmai vezető által meghatározott személlyel. Napi háziorvosi feladatai ellátása során – a praxisközösség többi tagjával együttműködve – kiemelt figyelmet fordít a háziorvosra háruló primer, szekunder és tercier prevenciós feladatokra. (Minden orvos-beteg találkozás során egészséges életmódra való rákérdezés, figyelemfelhívás, népegészségügyi szűréseken való részvételre rákérdezés, motiválás, gondozási feladatok.) A praxisközösség szakembereinek együttműködése keretében részt vesz a praxisközösség rendes és rendkívüli egyeztetésein, értekezletein. A népegészségügyi koordinátor által kidolgozott, és a szakmai vezető által jóváhagyott ütemterv alapján ellátja a praxisközösség háziorvosi teendőit. Ezen belül különösen az alábbi tevékenységek megvalósításában vállal aktív szerepet:
• Tájékoztatja az ellátási területén élő lakosságot a többletszolgáltatások igénybe vételének a lehetőségéről;
• Részt vesz a prevenciós szolgáltatások tervezésében és végrehajtásában.
• Valamennyi kliens egészségi állapot felmérésének az adatait elemzi, dönt a prevenciós rendelésre behívandók köréről.
• A behívott kliensek esetében elvégzi az indokolt fizikális vizsgálatokat, ezt követően kockázatértékelést és célzott minimál intervenciót tart. Szükség esetén további ellátást és/ vagy szakellátást indikál.
• Szükség esetén indikálja az életmód tanácsadás és közösségi egészségfejlesztés igénybevételét.
• Ellátja a praxisközösség krónikus szolgáltatásának háziorvosi teendőit. Szükség esetén saját hatáskörben, vagy szakellátással történt konzultáció követően szakemberek bevonását indikálja a gondozási folyamatba.
• Közreműködik a praxisközösséghez tartozó lakosság számára egészségtudatos magatartást kialakító egyéni és közösségi programok, szűrések, tervezésében, szervezésében és lebonyolításában.
• Aktívan részt vesz az egészségkommunikáció szervezésében (pl. felhívások, tájékoztatások közzététele); Közreműködik a projekt keretében a praxisközösség által választott, önállóan nem támogatható tevékenységek megvalósításában. Saját beszámolási kötelezettségének határidőben, megfelelő tartalommal, magas színvonalon tesz eleget. Havi jelentésében beszámol a praxisközösségi többletszolgáltatások lebonyolításával kapcsolatos eredményekről, fejleményekről.
- Prevenciós rendelést biztosít az alábbiak szerint:
• háziorvos vagy gyermekorvos által biztosított rendelés, amelynek célja az egészségi kockázatok ismeretében a krónikus nem fertőző megbetegedések kialakulásának megelőzése, ehhez kapcsolódó tanácsadás, minimál-intervenció. A praxisközösségben tagként részvevő háziorvosok, házi gyermekorvosok részéről minden praxisban a projekt időtartama alatt legalább heti 2 óra prevenciós rendelés biztosítása kötelező. A prevenciós rendelés számára a közfinanszírozott rendelési időtől elkülönülten szükséges rendszeres idősávot biztosítani, amit a lakosság irányába kommunikálni kell. A prevenciós rendelésen havi szinten leszűrt személyek száma legalább 15 fő. Ellátandó szolgáltatási terület: Nagypeterd, Szigetvár, Rózsafa, Botykapeterd, Katádfa, Bánfa közigazgatási területe. A szerződés időtartama a megkötésétől számított 35 hónap, amelyből 17 hónap a projekt megvalósításának időszaka, 18 hónap az azt követő fenntartási időszak. Szolgáltatások: háziorvosi szolgáltatás, ápolói szolgáltatás, egészségfelelősi szolgáltatás. Időkeretek: háziorvosi havi 15 óra, ápoló havi 15 óra, egészségfelelősi heti 8 óra. A részletes műszaki leírást és a szerződéstervezetet a Közbeszerzési Dokumentumok tartalmazza.



(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 Az alkalmassági követelmény tekintetében bemutatott szakember 12 hónapot meghaladó többlet szakmai tapasztalata (egész hónapban, minimum 0 hónap, maximum 24 hónap) 20
  Költség szempont –
x Ár szempont – Ajánlati ár (17 hónap megvalósítás, bruttó Ft) Súlyszám - 80
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.2-17-2017-00048
II.2.9) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Praxisközösségi háziorvosi szolg., Nagypeterd 2.
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 85120000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés helye: Nagypeterd, Nagyváty, Nyugotszenterzsébet, Kispeterd, Szentdénes közigazgatási terület
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Feladat meghatározás: Köteles alkalmazni az EFOP-1.8.0-VEKOP-17 „Egészségügyi ellátórendszer szakmai módszertani fejlesztése” projekt által meghatározott módszertani útmutatásokat és eljárásrendeket. Feladatait a szakmai vezető irányításával látja el. Munkája során köteles a lehető legteljesebb mértékben együttműködni a praxisközösség valamennyi szakemberével, a szakmai vezetővel, és a szakmai vezető által meghatározott személlyel. Napi háziorvosi feladatai ellátása során – a praxisközösség többi tagjával együttműködve – kiemelt figyelmet fordít a háziorvosra háruló primer, szekunder és tercier prevenciós feladatokra. (Minden orvos-beteg találkozás során egészséges életmódra való rákérdezés, figyelemfelhívás, népegészségügyi szűréseken való részvételre rákérdezés, motiválás, gondozási feladatok.) A praxisközösség szakembereinek együttműködése keretében részt vesz a praxisközösség rendes és rendkívüli egyeztetésein, értekezletein. A népegészségügyi koordinátor által kidolgozott, és a szakmai vezető által jóváhagyott ütemterv alapján ellátja a praxisközösség háziorvosi teendőit. Ezen belül különösen az alábbi tevékenységek megvalósításában vállal aktív szerepet:
• Tájékoztatja az ellátási területén élő lakosságot a többletszolgáltatások igénybe vételének a lehetőségéről;
• Részt vesz a prevenciós szolgáltatások tervezésében és végrehajtásában.
• Valamennyi kliens egészségi állapot felmérésének az adatait elemzi, dönt a prevenciós rendelésre behívandók köréről.
• A behívott kliensek esetében elvégzi az indokolt fizikális vizsgálatokat, ezt követően kockázatértékelést és célzott minimál intervenciót tart. Szükség esetén további ellátást és/ vagy szakellátást indikál.
• Szükség esetén indikálja az életmód tanácsadás és közösségi egészségfejlesztés igénybevételét.
• Ellátja a praxisközösség krónikus szolgáltatásának háziorvosi teendőit. Szükség esetén saját hatáskörben, vagy szakellátással történt konzultáció követően szakemberek bevonását indikálja a gondozási folyamatba.
• Közreműködik a praxisközösséghez tartozó lakosság számára egészségtudatos magatartást kialakító egyéni és közösségi programok, szűrések, tervezésében, szervezésében és lebonyolításában.
• Aktívan részt vesz az egészségkommunikáció szervezésében (pl. felhívások, tájékoztatások közzététele); Közreműködik a projekt keretében a praxisközösség által választott, önállóan nem támogatható tevékenységek megvalósításában. Saját beszámolási kötelezettségének határidőben, megfelelő tartalommal, magas színvonalon tesz eleget. Havi jelentésében beszámol a praxisközösségi többletszolgáltatások lebonyolításával kapcsolatos eredményekről, fejleményekről.
- Prevenciós rendelést biztosít az alábbiak szerint:
• háziorvos vagy gyermekorvos által biztosított rendelés, amelynek célja az egészségi kockázatok ismeretében a krónikus nem fertőző megbetegedések kialakulásának megelőzése, ehhez kapcsolódó tanácsadás, minimál-intervenció. A praxisközösségben tagként részvevő háziorvosok, házi gyermekorvosok részéről minden praxisban a projekt időtartama alatt legalább heti 2 óra prevenciós rendelés biztosítása kötelező. A prevenciós rendelés számára a közfinanszírozott rendelési időtől elkülönülten szükséges rendszeres idősávot biztosítani, amit a lakosság irányába kommunikálni kell. A prevenciós rendelésen havi szinten leszűrt személyek száma legalább 15 fő. Ellátandó szolgáltatási terület: Nagypeterd, Nagyváty, Nyugotszenterzsébet, Kispeterd, Szentdénes közigazgatási területe. A szerződés időtartama a megkötésétől számított 35 hónap, amelyből 17 hónap a projekt megvalósításának időszaka, 18 hónap az azt követő fenntartási időszak. Szolgáltatások: háziorvosi szolgáltatás, ápolói szolgáltatás, egészségfelelősi szolgáltatás. Időkeretek: háziorvosi havi 15 óra, ápoló havi 30 óra, egészségfelelősi heti 8 óra. A részletes műszaki leírást és a szerződéstervezetet a Közbeszerzési Dokumentumok tartalmazza.


(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 Az alkalmassági követelmény tekintetében bemutatott szakember 12 hónapot meghaladó többlet szakmai tapasztalata (egész hónapban, minimum 0 hónap, maximum 24 hónap) 20
  Költség szempont –
x Ár szempont – Ajánlati ár (17 hónap megvalósítás, bruttó Ft) Súlyszám - 80
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.2-17-2017-00048
II.2.9) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Praxisközösségi gyermekorvosi szolgáltatás
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 85120000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés helye: A királyegházai praxisközösség működési területe.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Feladat meghatározás:
Köteles alkalmazni az EFOP-1.8.0-VEKOP-17 „Egészségügyi ellátórendszer szakmai módszertani fejlesztése” projekt által meghatározott módszertani útmutatásokat és eljárásrendeket. Feladatait a népegészségügyi koordinátor irányításával látja el.
Munkája során köteles a lehető legteljesebb mértékben együttműködni a praxisközösség valamennyi szakemberével, a szakmai vezetővel, és a szakmai vezető által meghatározott személlyel. Napi gyermekorvosi feladatai ellátása során – a praxisközösség többi tagjával együttműködve – kiemelt figyelmet fordít a házi gyermekorvosra háruló primer, szekunder és tercier prevenciós feladatokra. (Minden orvos-beteg találkozás során egészséges életmódra való rákérdezés, figyelemfelhívás, előírt népegészségügyi szűrések végzése, eredmények megbeszélése, gondozási feladatok) A praxisközösség szakembereinek együttműködése keretében részt vesz a praxisközösség rendes és rendkívüli egyeztetésein, értekezletein. A népegészségügyi koordinátor által kidolgozott, és a szakmai vezető által jóváhagyott ütemterv alapján ellátja a praxisközösség gyermekorvosi teendőit. Ezen belül különösen az alábbi tevékenységek megvalósításában vállal aktív szerepet:
• Tájékoztatja az ellátási területén élő lakosságot a többletszolgáltatások igénybevételének a lehetőségéről.
• Részt vesz a prevenciós szolgáltatások tervezésében és végrehajtásában.
• Dönt a prevenciós rendelésre behívandók köréről.
• A behívott kliensek esetében elvégzi és dokumentálja az indokolt fizikális vizsgálatokat, ezt követően kockázatértékelést és célzott minimál intervenciót tart. Szükség esetén további ellátást és/ vagy szakellátást indikál.
• Szükség esetén indikálja az életmód tanácsadás és közösségi egészségfejlesztés igénybevételét.
• Ellátja a praxisa gyermekorvosi teendőit, szükség esetén konzultatív módon közreműködik a praxisközösség krónikus betegeinek gondozásában. Szükség esetén saját hatáskörben, vagy szakellátással történt konzultációt követően szakemberek bevonását indikálja a gondozási folyamatba.
• Közreműködik a praxisközösséghez tartozó lakosság számára egészségtudatos magatartást kialakító egyéni és közösségi programok, szűrések tervezésében, szervezésében és lebonyolításában.
• Aktívan részt vesz az egészségkommunikáció szervezésében (pl. felhívások, tájékoztatások közzététele). Közreműködik a projekt keretében a praxisközösség által választott, önállóan nem támogatható tevékenységek megvalósításában. Feladatkörében kötelezettsége továbbá minden más - jogszabályoknak, képesítésének, szakmai ismeretének és tapasztalatainak megfelelő-, a szakmai vezető által a program teljesítése érdekében meghatározott feladat ellátása is. Saját beszámolási kötelezettségének határidőben, megfelelő tartalommal, magas színvonalon tesz eleget. Havi jelentésében beszámol a praxisközösségi többletszolgáltatások lebonyolításával kapcsolatos eredményekről, fejleményekről. Ellátandó szolgáltatási terület: a királyegházai praxisközösség működési területe. A szerződés időtartama a megkötésétől számított 35 hónap, amelyből 17 hónap a projekt megvalósításának időszaka, 18 hónap az azt követő fenntartási időszak. Szolgáltatások: gyermekorvosi szolgáltatás. Időkeret: gyerekorvosi havi 15 óra. A részletes műszaki leírást és a szerződéstervezetet a Közbeszerzési Dokumentumok tartalmazza.


(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 Az alkalmassági követelmény tekintetében bemutatott szakember 12 hónapot meghaladó többlet szakmai tapasztalata (egész hónapban, minimum 0 hónap, maximum 24 hónap) 20
  Költség szempont –
x Ár szempont – Ajánlati ár (17 hónap megvalósítás, bruttó Ft) Súlyszám - 80
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.2-17-2017-00048
II.2.9) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Praxisközösségi dietetikus szolgáltatás
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 85000000-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés helye: A királyegházai praxisközösség működési területe.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Feladatai ellátása során megfelel a mindenkor hatályos jogszabályoknak, a szerződésében és az EFOP-1.8.0-VEKOP-17 „Egészségügyi ellátórendszer szakmai módszertani fejlesztése” projekt által meghatározott módszertani útmutatásoknak és eljárásrendeknek, továbbá a jelen felhívás által kitűzött céloknak. Feladatait az orvosszakmai felettese és a népegészségügyi koordinátor irányításával látja el. Szakképzettségének megfelelően egyéni és csoportos terápiás fogadóórákat tart a praxisközösség területén.
A munkatervében rögzíti a feladatellátás idejét, helyét (telephely megjelölése, egyéni, lakáson történő ellátás esetén a település megjelölése).Előjegyzés alapján rizikóstátusznak megfelelő, célzott életmód tanácsadást tart, amelyet dokumentál. A háziorvos indikációja alapján – a krónikus betegek gondozása keretében – kezelési/dietetikai tervet készít és hajt végre, ezekről dokumentációt készít. Közreműködik a lakosság tájékoztatásában és a projekt keretében megrendezett rendezvények lebonyolításában, felkérésre szakterületének megfelelő alkalmi csoportfoglalkozást, ismeretterjesztő, egészségnevelő előadást tart. Részt vesz a praxisközösség értekezletein. Munkája során köteles a lehető legteljesebb mértékben együttműködni a 
praxisközösség valamennyi szakemberével. Saját beszámolási kötelezettségének határidőben, megfelelő tartalommal, magas színvonalon tesz eleget. Havi jelentésében beszámol a praxisközösségi többletszolgáltatások lebonyolításával kapcsolatos eredményekről, fejleményekről. Ellátandó szolgáltatási terület: a királyegházai praxisközösség működési területe. A szerződés időtartama a megkötésétől számított 35 hónap, amelyből 17 hónap a projekt megvalósításának időszaka, 18 hónap az azt követő fenntartási időszak. Szolgáltatások: dietetikus szolgáltatás. Időkeret: dietetikus heti 20 óra. A részletes műszaki leírást és a szerződéstervezetet a Közbeszerzési Dokumentumok tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 Az alkalmassági követelmény tekintetében bemutatott szakember 12 hónapot meghaladó többlet szakmai tapasztalata (egész hónapban, minimum 0 hónap, maximum 24 hónap) 20
  Költség szempont –
x Ár szempont – Ajánlati ár (17 hónap megvalósítás, bruttó Ft) Súlyszám - 80
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.2-17-2017-00048
II.2.9) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Praxisközösségi gyógytornász szolgáltatás
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 85000000-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés helye: A királyegházai praxisközösség működési területe.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Feladatok:
Feladatai ellátása során megfelel a mindenkor hatályos jogszabályoknak, a szerződésében és az EFOP-1.8.0-VEKOP-17 „Egészségügyi ellátórendszer szakmai módszertani fejlesztése” projekt által meghatározott módszertani útmutatásoknak és eljárásrendeknek, továbbá a jelen pályázat által kitűzött céloknak. Feladatait a népegészségügyi koordinátor irányításával látja el.
Szakképzettségének megfelelően egyéni és csoportos terápiás fogadóórákat tart a praxisközösség területén. Előjegyzés alapján rizikóstátusznak megfelelő célzott életmód tanácsadást tart, amelyet dokumentál. A háziorvos indikációja alapján – a krónikus betegek gondozása keretében – kezelési tervet készít és hajt végre, ezekről dokumentációt készít. Közreműködik a lakosság tájékoztatásában és a projekt keretében megrendezett rendezvények lebonyolításában, felkérésre szakterületével megfelelő alkalmi csoportfoglalkozást, ismeretterjesztő, egészségnevelő előadást tart.
Részt vesz a praxisközösség értekezletein. Munkája során köteles a lehető legteljesebb mértékben együttműködni a praxisközösség valamennyi szakemberével. Saját beszámolási kötelezettségének határidőben, megfelelő tartalommal, magas színvonalon tesz eleget. Havi jelentésében beszámol a praxisközösségi többletszolgáltatások lebonyolításával kapcsolatos eredményekről, fejleményekről. Ellátandó szolgáltatási terület: a királyegházai praxisközösség működési területe. A szerződés időtartama a megkötésétől számított 35 hónap, amelyből 17 hónap a projekt megvalósításának időszaka, 18 hónap az azt követő fenntartási időszak. Szolgáltatások: gyógytornász szolgáltatás. Időkeret: gyógytornász heti 30 óra. A részletes műszaki leírást és a szerződéstervezetet a Közbeszerzési Dokumentumok tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 Az alkalmassági követelmény tekintetében bemutatott szakember 12 hónapot meghaladó többlet szakmai tapasztalata (egész hónapban, minimum 0 hónap, maximum 24 hónap) 20
  Költség szempont –
x Ár szempont – Ajánlati ár (17 hónap megvalósítás, bruttó Ft) Súlyszám - 80
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.2-17-2017-00048
II.2.9) További információ:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x A Kbt. 117. § szerinti saját beszerzési szabályok szerinti eljárás
  Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Előzetes/időszakos előzetes tájékoztatóval meghirdetett meghívásos eljárás
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Előzetes/időszakos előzetes tájékoztatóval meghirdetett tárgyalásos eljárás
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívás Közbeszerzési Értesítőben történt közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben
  Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás
  A Kbt. 113. § szerinti nyílt eljárás
  A Kbt. 113. § szerinti meghívásos eljárás
  A Kbt. 113. § szerinti tárgyalásos eljárás
  A Kbt. 115. § szerinti nyílt eljárás
  A Kbt. 115. § szerinti hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás
IV.1.2) A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás, valamint a gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása:
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
IV.1.4) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
15467 / 2019 (KÉ-szám/évszám)
IV.2.2) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.3) Információ az előzetes/időszakos előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást meghirdető felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes/időszakos előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1/2019 Rész száma: 1 Elnevezés: Praxisközösségi háziorvosi szol. Bicsérd
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/09/30 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: MYOSIN Egészségügyi Szolgáltató Betéti Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_21707250
Postai cím: Alkotmány Tér 4. 265/3
Város: Bicsérd
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7671
Ország: Magyarország
E-mail:
Telefon: +36 309168112
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 21486324102
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 10693000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele):
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: MYOSIN Egészségügyi Szolgáltató Betéti Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_21707250
Postai cím: Alkotmány Tér 4. 265/3
Város: Bicsérd
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7671
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 21486324102

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 2/2019 Rész száma: 2 Elnevezés: Praxisközösség háziorvosi szolg. Szabadszentkirály
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/09/30 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 0
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Dr. Hóvári Éva
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_15283544
Postai cím: Ifjúság Utca 37 62/22
Város: Szabadszentkirály
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7951
Ország: Magyarország
E-mail: hovaridr@t-online.hu
Telefon: +36 302260457
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 8331223667
A nyertes ajánlattevő Kkv nem
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 4658000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele):
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: Dr. Hóvári Éva
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_15283544
Postai cím: Ifjúság Utca 37 62/22
Város: Szabadszentkirály
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7951
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 8331223667

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 3/2019 Rész száma: 3 Elnevezés: Praxisközösségi háziorvosi szolg., Királyegyháza
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/09/30 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: WOM Egészségügyi Szolgáltató Betéti Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_47713695
Postai cím: Szőnyi Ottó Utca 10/A 533/20/A/1
Város: Pécs
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7633
Ország: Magyarország
E-mail:
Telefon: +36 303850940
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 20106524102
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 5916000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele):
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: WOM Egészségügyi Szolgáltató Betéti Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_47713695
Postai cím: Szőnyi Ottó Utca 10/A 533/20/A/1
Város: Pécs
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7633
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 20106524102

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 4/2019 Rész száma: 4 Elnevezés: Praxisközösségi háziorvosi szolg., Nagypeterd 1.
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/09/30 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 0
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Dr. Madaras Krisztina
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_94029981
Postai cím: Petőfi Sándor Utca 1/B.
Város: Nagypeterd
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7912
Ország: Magyarország
E-mail:
Telefon: +36 305391490
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 76509528122
A nyertes ajánlattevő Kkv nem
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 5916000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele):
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: Dr. Madaras Krisztina
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_94029981
Postai cím: Petőfi Sándor Utca 1/B.
Város: Nagypeterd
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7912
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 76509528122

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 5/2019 Rész száma: 5 Elnevezés: Praxisközösségi háziorvosi szolg., Nagypeterd 2.
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/09/30 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: MEGYERI EGÉSZSÉGÜGYI SZOLGÁLTATÓ KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_73242802
Postai cím: Kossuth Lajos Utca 1
Város: Nagypeterd
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7912
Ország: Magyarország
E-mail:
Telefon: +36 209146313
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 11545622102
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 5916000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele):
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: MEGYERI EGÉSZSÉGÜGYI SZOLGÁLTATÓ KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_73242802
Postai cím: Kossuth Lajos Utca 1
Város: Nagypeterd
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7912
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 11545622102

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 6/2019 Rész száma: 6 Elnevezés: Praxisközösségi gyermekorvosi szolgáltatás
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/09/30 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Budavári Egészségügyi és Szolgáltató Betéti Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_52576993
Postai cím: Deák Ferenc Utca 1/B
Város: Szentlőrinc
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7940
Ország: Magyarország
E-mail:
Telefon: +36 309694540
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 20064440102
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 1105000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele):
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: Budavári Egészségügyi és Szolgáltató Betéti Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_52576993
Postai cím: Deák Ferenc Utca 1/B
Város: Szentlőrinc
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7940
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 20064440102

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 7/2019 Rész száma: 7 Elnevezés: Praxisközösségi dietetikus szolgáltatás
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/09/30 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Med-Masters Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_17773690
Postai cím: Király Utca 75 166691/2/A/9
Város: Pécs
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7626
Ország: Magyarország
E-mail: drsebokpeter@gmail.com
Telefon: +36 203590007
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 20731418102
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 1955000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele):
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: Med-Masters Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_17773690
Postai cím: Király Utca 75 166691/2/A/9
Város: Pécs
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7626
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 20731418102

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 8/2019 Rész száma: 8 Elnevezés: Praxisközösségi gyógytornász szolgáltatás
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/09/30 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 0
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Petrikné Gimesi Ágnes
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_45942123
Postai cím: Kossuth Lajos Utca 39
Város: Bicsérd
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7621
Ország: Magyarország
E-mail:
Telefon: +36 303588788
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 8421410903
A nyertes ajánlattevő Kkv nem
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 2380000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele):
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: Petrikné Gimesi Ágnes
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_45942123
Postai cím: Kossuth Lajos Utca 39
Város: Bicsérd
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7621
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 8421410903

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) További információk:
VI.1.1) Hirdetmény közzététele nélkül induló eljárás esetén az eljárást megindító felhívás megküldésének, illetőleg a Közbeszerzési Hatóság tájékoztatásának napja:
(éééé/hh/nn)
VI.1.2) Az eljárás során figyelembe vett környezetvédelmi szempontok:
  Szerződéses feltételként
  Értékelési szempontként
  Műszaki leírásrészeként
  Alkalmassági feltételek körében meghatározott környezetvédelmi intézkedések
  Alkalmassági feltételek körében meghatározott környezetvédelmi vezetési rendszereknek való megfelelés
VI.1.3) Az eljárás során figyelembe vett szociális szempontok:
  Szerződéses feltételként
  Értékelési szempontként
  Műszaki leírás részeként
  Alkalmassági feltételként
  Védett foglalkoztatók számára fenntartott közbeszerzés
VI.1.4) Fenntartott szerződés:
  A szerződés a Kbt. 114. § (11) bekezdése szerint fenntartott
VI.1.5) További információk:
VI.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/10/07 (éééé/hh/nn/)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 súlyszám helyett fontosság is megadható
21 súlyszám helyett fontosság is megadható; ha az ár az egyetlen értékelési szempont, súlyszám nem szükséges