Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/195
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 EUHL
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2019.10.09.
Iktatószám:19149/2019
CPV Kód:72260000-5
Ajánlatkérő:Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
Teljesítés helye:HU1, HU2, HU3
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:GriffSoft Informatikai Zrt.
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés/koncesszió módosítása az érvényességi ideje alatt
2014/23/EU irányelv  
2014/24/EU irányelv x
2014/25/EU irányelv  
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek
Hivatalos név: Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
Nemzeti azonosítószám: AK04357
Postai cím: Szabolcs utca 37-43.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1135
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Nemesné Vécsei Mariann
Telefon: +36 17955237
E-mail: kozbeszerzes@kef.gov.hu
Fax: +36 17950432
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kozbeszerzes.gov.hu
A felhasználói oldal címe (URL):

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: KGR IKM modul support szolgáltatás
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:72260000-5
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.2) Meghatározás
II.2.1)
Elnevezés: KGR IKM modul support szolgáltatás
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:72260000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1, HU3, HU2 A teljesítés fő helyszíne: Magyarország, az Intézmények székhelyei, telephelyei illetve az általuk kijelölt teljesítési helyek
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése a szerződéskötés időpontjában :
A központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó, illetve a központosított közbeszerzési eljáráshoz önként csatlakozó intézmények részére a Költségvetési Gazdálkodási Rendszer (KGR) alrendszerét képező Intézményi Könyvelési Modul (IKM) szoftverelemeinek támogatási, jogszabálykövetési és fejlesztési feladatainak ellátása 39 db. árlista soron.
A rész keretszáma: 1
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás, a dinamikus beszerzési rendszer, illetve a koncesszió időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
2014/24/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
2014/25/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a nyolc évet meghaladó időtartam indoklása:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: A keretmegállapodásos eljárás 2. részében lefolytatott eljárások esetében az intézmény köteles az eljárást megindító felhívásban megjelölni az uniós projektre vagy programra vonatkozó adatokat.

IV. szakasz: Eljárás
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Tájékoztató az eljárás eredményéről ezen szerződés vonatkozásában
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2017 /S 230 - 479925

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: KGR IKM modul support szolgáltatás
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződéskötés/a koncesszió odaítéléséről szóló döntés dátuma:
2017/11/21 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést/koncessziót gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult neve és címe
 
Hivatalos név: GriffSoft Informatikai Zrt.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Görgey Artúr utca 69-71.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1041
Ország: HU
E-mail:
Telefon: +36 14502204
Internetcím(ek): (URL) www.griffsoft.hu
Fax: +36 12390056
A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult kkv igen (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
V.2.4) A szerződés/rész/ koncesszió értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés idején; áfa nélkül)
A beszerzés végleges összértéke: 8000000000 Pénznem: HUF

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
A "KGR IKM modul support szolgáltatások" tárgyú keretmegállapodás vonatkozásában: a keretmegállapodás módosításának időpontja 2019. október 01.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. §-ában foglaltak szerint
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/10/04 (éééé/hh/nn)

VII. szakasz: A szerződés/koncesszió módosításai
VII.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VII.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:72260000-5
VII.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:72260000-5
VII.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1, HU2, HU3 A teljesítés fő helyszíne: Magyarország, az Intézmények székhelyei, telephelyei illetve az általuk kijelölt teljesítési helyek
VII.1.4) A közbeszerzés ismertetése:
A központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó, illetve a központosított közbeszerzési eljáráshoz önként csatlakozó intézmények részére a Költségvetési Gazdálkodási Rendszer (KGR) alrendszerét képező Intézményi Könyvelési Modul (IKM) szoftverelemeinek támogatási, jogszabálykövetési és fejlesztési feladatainak ellátása 39 db. árlista soron.
A rész keretszáma: 1
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VII.1.5) A szerződés, a keretmegállapodás, a dinamikus beszerzési rendszer, illetve a koncesszió időtartama
Az időtartam hónapban: 48 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
2014/24/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
2014/25/EU irányelv - Keretmegállapodás esetében - a nyolc évet meghaladó időtartam indoklása:
VII.1.6) A szerződés/rész/koncesszió értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész/koncesszió végleges összértéke: 12000000000
Pénznem: HUF
A szerződést/koncessziót gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
VII.1.7) A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult neve és címe
 
Hivatalos név: GriffSoft Informatikai Zrt.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Görgey Artúr utca 69-71.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1041
Ország: HU
E-mail:
Telefon: +36 14502204
Internetcím(ek): (URL) www.griffsoft.hu
Fax: +36 12390056
A nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult kkv igen (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
VII.2) Információ a módosításokról
VII.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt): A keretmegállapodás V.3.1. pontja az alábbiak szerint módosul: „A közbeszerzési díj számítása, megfizetése a Kr. 12. §-ában meghatározottak szerint történik, kivéve azon megrendelések megvalósítására és egyedi szerződések megkötésére irányuló eljárások esetén, melyet az Intézmény helyett a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: DKÜ) folytat le a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ Kr.) 13. § (1) bekezdésének a) pontja alapján.”
A keretmegállapodás az alábbi új, V.3.6. új ponttal egészül ki: „Az Intézmény a KEF Portálon, a megrendelés adatlapján a „Megjegyzés” (csak az intézmény látja) rovatban köteles megjelölni, hogy a közbeszerzési díj megfizetése az Eladón keresztül a KEF részére vagy a DKÜ részére történik az alábbi szövegek megadásával:
„A közbeszerzési díj a DKÜ részére kerül megfizetésre.”
„A közbeszerzési díj a KEF részére kerül megfizetésre; DKÜ Portál által generált tájékoztatás száma:…..”.
Továbbá a fenti hivatkozott adatlapon az Egyéb megrendelés, dokumentum „új fájl” feltöltése funkció használatával köteles az Intézmény a DKÜ Portál által generált tájékoztatást feltölteni.”
A keretmegállapodás II.2. pontja helyébe az alábbi rendelkezés lép: „A rendelkezésre álló keretösszeg: nettó 12.000.000.000 Ft., azaz tizenkétmilliárd forint.”
A keretmegállapodás IV.6. pontja helyébe az alábbi rendelkezés lép: „A keretmegállapodás időtartama: jelen keretmegállapodás aláírásától számított 48 hónapig, azaz 2021. november 20-ig terjedő határozott időtartam.
Amennyiben a keretmegállapodás keretösszege kimerül, vagy a DKÜ a beszerzés tárgya szerinti keretmegállapodást köt, akkor a DKÜ által a KEF részére küldött értesítés kézhezvételét követő ötödik munkanaptól „passzív időszak” veszi kezdetét, melynek időtartama a 48 hónapos határozott időtartam végéig tart. A passzív időszakban új egyedi szerződés megkötése már nem lehetséges, kivéve, ha az Intézmény a keretmegállapodás aktív időszakában az eljárását a központosított közbeszerzési Portálon megindította, figyelemmel a jelen keretmegállapodás VI.1.10 pontjában előírtakra.
A keretmegállapodásos eljárás 2. része eredményeképpen a megrendelések és egyedi szerződések teljesítése nem haladhatja meg a keretmegállapodás időtartamát.
A keretmegállapodás időbeli hatályát az alábbi jogcselekmények haladhatják meg:
a) a keretmegállapodás időtartamán belül teljesített szolgáltatás/ok/ra vonatkozó - és Intézmény, mint megrendelő fizetési kötelezettségét nem keletkeztető - jótállási vagy szavatossági igények érvényesítése.
b) Hosszú időtartamra vonatkozó pl.: ,,örökös” megvásárolt szoftver licenc használati jogok (amennyiben az arról szóló végleges licencigazolás a keretmegállapodás IV/6. pontban meghatározott időtartam lejártáig átadásra kerül az Intézmény részére) és az ezekhez - külön ellenszolgáltatás nélkül - kapcsolódó jogosultságok, kötelezettségek terméktámogatási szolgáltatások
Szolgáltató a keretmegállapodás X/2.6. pontja szerinti adatszolgáltatási biztosíték hatályát a keretmegállapodás időtartamáig köteles meghosszabbítani (meghosszabbítás időtartama +30 munkanap) és a meghosszabbított hatályú adatszolgáltatási biztosítékot Beszerző részére a meghosszabbított időtartam első munkanapjáig rendelkezésre bocsátani.
A Szolgáltató jelen keretmegállapodás szerinti teljesítést a keretmegállapodás alapján szállítható termékek Portálon történő megjelenítését követően kezdheti meg.”
VII.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre (a 2014/23/EU irányelv 43. cikke (1) bekezdésének b) pontja, a 2014/24/EU irányelv 72. cikke (1) bekezdésének b) pontja, a 2014/25/EU irányelv 89. cikke (1) bekezdésének b) pontja)
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
x Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre (a 2014/23/EU irányelv 43. cikke (1) bekezdésének c) pontja, a 2014/24/EU irányelv 72. cikke (1) bekezdésének c) pontja, a 2014/25/EU irányelv 89. cikke (1) bekezdésének c) pontja)
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata: A keretmegállapodás módosítására a Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pontja alapján kerül sor, tekintettel arra, hogy a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (DKÜ Korm. rendelet) hatálya alá tartozó szervezetek az informatikai tárgyú beszerzéseiket a DKÜ Korm. Rendelet alapján kötelesek megvalósítani. A keretmegállapodás módosítása a DKÜ Korm. Rendelet 14. § (1) bekezdés, a 14. § (6) bekezdése, valamint a 27/D. §-ának rendelkezései miatt vált szükségessé. Ajánlatkérő a keretmegállapodás időtartamát és keretösszegét módosította annak érdekében, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság akadálytalan működésének megkezdéséig tartó időtartam alatt a Kormány irányítása alá tartozó intézmények folyamatos ellátása biztosított legyen.
VII.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a 2014/23/EU irányelv esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték áfa nélkül: 8000000000 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték áfa nélkül: 12000000000 Pénznem: HUF
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben