Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/212
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.11.05.
Iktatószám:19949/2019
CPV Kód:15000000-8
Ajánlatkérő:Kövál Közüzemi és Vállalkozási Nonprofit Zrt.
Teljesítés helye:HU12;HU12;HU12;HU12;HU12;HU12;HU12;HU12;HU12;HU12
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Iker és Társa Kft.;ABAÚJTEJ Tejfelvásárló-Feldolgozó és Forgalmazó Közös Vállalat;Jégtrade Élelmiszeripari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlatkérő típusa:nonprofit korlátolt felelősségű társaság
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:közétkeztetés
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Kövál Közüzemi és Vállalkozási Nonprofit Zrt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_26829454
Postai cím: Kossuth Lajos Utca 147
Város: Monor
NUTS-kód: HU12
Postai irányítószám: 2200
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Polyák Csaba
Telefon: +36 202312982
E-mail: polyak.csaba@kzhorizontal.hu
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://kovalzrt.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: nonprofit korlátolt felelősségű társaság
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: közétkeztetés

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Élelmiszertermékek és alapanyagok beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000131362019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15000000-8
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Adásvételi keretszerződés élelmiszertermékek és alapanyagok szállítására a KÖVÁL Nonprofit Kft. részére 12 hónap időtartamra, vagy összesen nettó 162.520.000.- HUF keretösszeg erejéig a közbeszerzési dokumentumokban foglaltak szerint.
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 34369230 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: 1. rész: Tartós élelmiszerek, száraztészták
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15851100-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU12 A teljesítés fő helyszíne: Katona konyha 2200 Monor Katona József utca 26., Jászai konyha 2200 Jászai Mari tér 1.,JAG konyha 2200 Monor Ady Endre út 12-14.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés tartós élelmiszerek és száraztészták szállítására a KÖVÁL Nonprofit Kft. részére 12 hónap időtartamra, vagy a nettó 25.600.000.- HUF keretösszeg teljesüléséig.
Szerződés teljes értéke mindösszesen nettó 25.600.000 Ft, melyből a lehívási kötelezettséggel terhelt keretösszeg értéke nettó 19.692.308.- Ft, az opciós keretösszeg értéke pedig nettó 5.907.692.- Ft.
Ajánlatkérő adásvételi keretszerződést kíván kötni oly módon, hogy a keretösszegre lehívási kötelezettséget vállal. Amennyiben Ajánlatkérő a szerződés időbeli hatályának lejárta előtt a Keretösszeget kimerítette, jogosult további megrendelések lehívására a keretösszeg 30 %-ának megfelelő keretösszeg erejéig a szerződés időbeli hatálya alatt.
A nyertes ajánlattevő köteles az egyedi megrendelésekben meghatározott árut a teljesítés helyére szállítani (naponta, reggel 5 óra és 6 óra között, illetve igény szerint), az árut szállítóeszközről lerakodni-, tételek átadás/átvétele-, minőségi-, mennyiségi ellenőrzést elvégezni, valamint az esetleges kifogásemelést rögzíteni és kezelni.
Becsült (12 havi) mennyiség, az opciós részt is beleszámolva: (tájékoztató jelleggel)
Tartós élelmiszerek: 6760 csomag, 29157 darab, 1040 doboz, 7340 liter, 1539 üveg, 33172,8 kg, melyből 940 kg só, 3420 kg cukor, 3530 kg liszt, 9173 kg tésztafélék, 6790 liter étolaj.
A szerződés teljesítésére vonatkozó részletes feltételeket és a beszerzésre kerülő termékek pontos leírását a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő a minimum terméktulajdonságokkal egyenértékű, vagy attól kedvezőbb terméktulajdonságú terméket is elfogad. Az egyenértékűség tekintetében Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30) K.r. 46.§ (3) bek foglaltakra tekintettel jár el.
Ajánlattevő kizárólag az Ajánlatkérő előírásainak mindenben megfelelő, I. osztályú, a Magyar Élelmiszerkönyvben meghatározott előírásoknak eleget tevő termékekre tehet ajánlatot. A termékekkel kapcsolatosan az ajánlattevőnek figyelembe kell vennie a közbeszerzési dokumentumokban leírtakat is. A megajánlott termékek adatainak pontos megadásával kapcsolatosan Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Közbeszerzési Döntőbizottság D.225/9/2009. számú határozatára.
Ajánlatkérő a Kbt. 53. § (4) bekezdése valamint a 131. § (9) bekezdése alkalmazásának tekintetében általa előre nem látható és ellenőrzési körén kívül eső körülménynek tekinti azt az esetet, ha a jelen közbeszerzési eljárás tárgyában központosított vagy közös közbeszerzési rendszerben keretmegállapodás vagy szerződés kerül megkötésre a központi beszerző szervezet (vagy közös ajánlatkérők nevében eljáró szervezet) által, és erre tekintettel az ajánlatkérőként szerződő félnek jogszabályban előírt csatlakozási kötelezettsége áll fenn az adott tételek vonatkozásában.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 II. Hibás termék(ek) cseréje a bejelentéstől számítottan (max. 60 perc) 30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Kbt. 76. § (9) bek: Ajánlatkérő az ajánlatokat a Kbt. 76 § (2) bekezdés c) pontja alapján (legjobb ár – érték arány) értékeli. Az értékelési szempontok alsó és felső határa: 0-10 pont, érték. módszere I. és II. részszempont esetében is fordított arányosítás.

II.2.1)
Elnevezés: 2. rész: Tojás
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 03142500-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU12 A teljesítés fő helyszíne: : Katona konyha 2200 Monor Katona József utca 26., Jászai konyha 2200 Jászai Mari tér 1.,JAG konyha 2200 Monor Ady Endre út 12-14.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés tojás szállítására a KÖVÁL Nonprofit Kft. részére 12 hónap időtartamra, vagy a nettó 1.100.000.- HUF keretösszeg teljesüléséig.
Szerződés teljes értéke mindösszesen nettó 1.100.000 Ft, melyből a lehívási kötelezettséggel terhelt keretösszeg értéke nettó 846.154.- Ft, az opciós keretösszeg értéke pedig nettó 253.846.- Ft.
Ajánlatkérő adásvételi keretszerződést kíván kötni oly módon, hogy a keretösszegre lehívási kötelezettséget vállal. Amennyiben Ajánlatkérő a szerződés időbeli hatályának lejárta előtt a Keretösszeget kimerítette, jogosult további megrendelések lehívására a keretösszeg 30 %-ának megfelelő keretösszeg erejéig a szerződés időbeli hatálya alatt.
A nyertes ajánlattevő köteles az egyedi megrendelésekben meghatározott árut a teljesítés helyére szállítani (naponta, reggel 5 óra és 6 óra között, illetve igény szerint), az árut szállítóeszközről lerakodni-, tételek átadás/átvétele-, minőségi-, mennyiségi ellenőrzést elvégezni, valamint az esetleges kifogásemelést rögzíteni és kezelni.
Becsült (12 havi) mennyiség, az opciós részt is beleszámolva: (tájékoztató jelleggel) 32580 darab
A szerződés teljesítésére vonatkozó részletes feltételeket és a beszerzésre kerülő termékek pontos leírását a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő a minimum terméktulajdonságokkal egyenértékű, vagy attól kedvezőbb terméktulajdonságú terméket is elfogad. Az egyenértékűség tekintetében Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30) K.r. 46.§ (3) bek foglaltakra tekintettel jár el.
Ajánlattevő kizárólag az Ajánlatkérő előírásainak mindenben megfelelő, I. osztályú, a Magyar Élelmiszerkönyvben meghatározott előírásoknak eleget tevő termékekre tehet ajánlatot. A termékekkel kapcsolatosan az ajánlattevőnek figyelembe kell vennie a közbeszerzési dokumentumokban leírtakat is. A megajánlott termékek adatainak pontos megadásával kapcsolatosan Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Közbeszerzési Döntőbizottság D.225/9/2009 számú határozatára.
Ajánlatkérő a Kbt. 53. § (4) bekezdése valamint a 131. § (9) bekezdése alkalmazásának tekintetében általa előre nem látható és ellenőrzési körén kívül eső körülménynek tekinti azt az esetet, ha a jelen közbeszerzési eljárás tárgyában központosított vagy közös közbeszerzési rendszerben keretmegállapodás vagy szerződés kerül megkötésre a központi beszerző szervezet (vagy közös ajánlatkérők nevében eljáró szervezet) által, és erre tekintettel az ajánlatkérőként szerződő félnek jogszabályban előírt csatlakozási kötelezettsége áll fenn az adott tételek vonatkozásában.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 II. Hibás termék(ek) cseréje a bejelentéstől számítottan (max. 60 perc) 30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Kbt. 76. § (9) bek: Ajánlatkérő az ajánlatokat a Kbt. 76 § (2) bekezdés c) pontja alapján (legjobb ár – érték arány) értékeli. Az értékelési szempontok alsó és felső határa: 0-10 pont, érték. módszere I. és II. részszempont esetében is fordított arányosítás.

II.2.1)
Elnevezés: 3. rész: Sütőipari termékek (kenyér, péksütemények
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15810000-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU12 A teljesítés fő helyszíne: Katona konyha 2200 Monor Katona József utca 26., Jászai konyha 2200 Jászai Mari tér 1.,JAG konyha 2200 Monor Ady Endre út 12-14.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés kenyér, péksütemény szállítására a KÖVÁL Nonprofit Kft. részére 12 hónap időtartamra, vagy a nettó 17.200.000.- HUF keretösszeg teljesüléséig.
Szerződés teljes értéke mindösszesen nettó 17.200.000 Ft, melyből a lehívási kötelezettséggel terhelt keretösszeg értéke nettó 13.230.769.- Ft, az opciós keretösszeg értéke pedig nettó 3.969.231.- Ft.
Ajánlatkérő adásvételi keretszerződést kíván kötni oly módon, hogy a keretösszegre lehívási kötelezettséget vállal. Amennyiben Ajánlatkérő a szerződés időbeli hatályának lejárta előtt a Keretösszeget kimerítette, jogosult további megrendelések lehívására a keretösszeg 30 %-ának megfelelő keretösszeg erejéig a szerződés időbeli hatálya alatt.
A nyertes ajánlattevő köteles az egyedi megrendelésekben meghatározott árut a teljesítés helyére szállítani (naponta, reggel 5 óra és 6 óra között, illetve igény szerint), az árut szállítóeszközről lerakodni-, tételek átadás/átvétele-, minőségi-, mennyiségi ellenőrzést elvégezni, valamint az esetleges kifogásemelést rögzíteni és kezelni.
Becsült (12 havi) mennyiség, az opciós részt is beleszámolva: (tájékoztató jelleggel) 410322 darab péksütemény, 16061 kg kenyér.
A szerződés teljesítésére vonatkozó részletes feltételeket és a beszerzésre kerülő termékek pontos leírását a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő a minimum terméktulajdonságokkal egyenértékű, vagy attól kedvezőbb terméktulajdonságú terméket is elfogad. Az egyenértékűség tekintetében Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30) K.r. 46.§ (3) bek foglaltakra tekintettel jár el.
Ajánlattevő kizárólag az Ajánlatkérő előírásainak mindenben megfelelő, I. osztályú, a Magyar Élelmiszerkönyvben meghatározott előírásoknak eleget tevő termékekre tehet ajánlatot. A termékekkel kapcsolatosan az ajánlattevőnek figyelembe kell vennie a közbeszerzési dokumentumokban leírtakat is. A megajánlott termékek adatainak pontos megadásával kapcsolatosan Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Közbeszerzési Döntőbizottság D.225/9/2009 számú határozatára.
Ajánlatkérő a Kbt. 53. § (4) bekezdése valamint a 131. § (9) bekezdése alkalmazásának tekintetében általa előre nem látható és ellenőrzési körén kívül eső körülménynek tekinti azt az esetet, ha a jelen közbeszerzési eljárás tárgyában központosított vagy közös közbeszerzési rendszerben keretmegállapodás vagy szerződés kerül megkötésre a központi beszerző szervezet (vagy közös ajánlatkérők nevében eljáró szervezet) által, és erre tekintettel az ajánlatkérőként szerződő félnek jogszabályban előírt csatlakozási kötelezettsége áll fenn az adott tételek vonatkozásában.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 II. Hibás termék(ek) cseréje a bejelentéstől számítottan (max. 60 perc) 30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Kbt. 76. § (9) bek: Ajánlatkérő az ajánlatokat a Kbt. 76 § (2) bekezdés c) pontja alapján (legjobb ár – érték arány) értékeli. Az értékelési szempontok alsó és felső határa: 0-10 pont, érték. módszere I. és II. részszempont esetében is fordított arányosítás.

II.2.1)
Elnevezés: 4. rész: Tej, tejtermékek
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15500000-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU12 A teljesítés fő helyszíne: Katona konyha 2200 Monor Katona József utca 26., Jászai konyha 2200 Jászai Mari tér 1.,JAG konyha 2200 Monor Ady Endre út 12-14.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés tej, és tejtermékek szállítására a KÖVÁL Nonprofit Kft. részére 12 hónap időtartamra, vagy a nettó 23.350.000.- HUF keretösszeg teljesüléséig.
Szerződés teljes értéke mindösszesen nettó 23.350.000.- Ft, melyből a lehívási kötelezettséggel terhelt keretösszeg értéke nettó 17.961.538.- Ft, az opciós keretösszeg értéke pedig nettó 5.388.462.- Ft.
Ajánlatkérő adásvételi keretszerződést kíván kötni oly módon, hogy a keretösszegre lehívási kötelezettséget vállal. Amennyiben Ajánlatkérő a szerződés időbeli hatályának lejárta előtt a Keretösszeget kimerítette, jogosult további megrendelések lehívására a keretösszeg 30 %-ának megfelelő keretösszeg erejéig a szerződés időbeli hatálya alatt.
A nyertes ajánlattevő köteles az egyedi megrendelésekben meghatározott árut a teljesítés helyére szállítani (naponta, reggel 5 óra és 6 óra között, illetve igény szerint), az árut szállítóeszközről lerakodni-, tételek átadás/átvétele-, minőségi-, mennyiségi ellenőrzést elvégezni, valamint az esetleges kifogásemelést rögzíteni és kezelni.
Becsült (12 havi) mennyiség, az opciós részt is beleszámolva: (tájékoztató jelleggel)
kg 2365
liter 59156
darab 56218
doboz 3525, melyből
1050 kg sajt, 1315 kg túró, 50880 liter tej.
A szerződés teljesítésére vonatkozó részletes feltételeket és a beszerzésre kerülő termékek pontos leírását a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő a minimum terméktulajdonságokkal egyenértékű, vagy attól kedvezőbb terméktulajdonságú terméket is elfogad. Az egyenértékűség tekintetében Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30) K.r. 46.§ (3) bek foglaltakra tekintettel jár el.
Ajánlattevő kizárólag az Ajánlatkérő előírásainak mindenben megfelelő, I. osztályú, a Magyar Élelmiszerkönyvben meghatározott előírásoknak eleget tevő termékekre tehet ajánlatot. A termékekkel kapcsolatosan az ajánlattevőnek figyelembe kell vennie a közbeszerzési dokumentumokban leírtakat is. A megajánlott termékek adatainak pontos megadásával kapcsolatosan Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Közbeszerzési Döntőbizottság D.225/9/2009 számú határozatára.
Ajánlatkérő a Kbt. 53. § (4) bekezdése valamint a 131. § (9) bekezdése alkalmazásának tekintetében általa előre nem látható és ellenőrzési körén kívül eső körülménynek tekinti azt az esetet, ha a jelen közbeszerzési eljárás tárgyában központosított vagy közös közbeszerzési rendszerben keretmegállapodás vagy szerződés kerül megkötésre a központi beszerző szervezet (vagy közös ajánlatkérők nevében eljáró szervezet) által, és erre tekintettel az ajánlatkérőként szerződő félnek jogszabályban előírt csatlakozási kötelezettsége áll fenn az adott tételek vonatkozásában.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 II. Hibás termék(ek) cseréje a bejelentéstől számítottan (max. 60 perc) 30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Kbt. 76. § (9) bek: Ajánlatkérő az ajánlatokat a Kbt. 76 § (2) bekezdés c) pontja alapján (legjobb ár – érték arány) értékeli. Az értékelési szempontok alsó és felső határa: 0-10 pont, érték. módszere I.ésII. részszempont esetében is fordított arányosítás.

II.2.1)
Elnevezés: 5. rész: Tőkehúsok (sertés, marha)
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15113000-3
További tárgyak:15111100-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU12 A teljesítés fő helyszíne: Katona konyha 2200 Monor Katona József utca 26., Jászai konyha 2200 Jászai Mari tér 1.,JAG konyha 2200 Monor Ady Endre út 12-14.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés tőkehúsok szállítására a KÖVÁL Nonprofit Kft. részére 12 hónap időtartamra, vagy a nettó 23.160.000.- HUF keretösszeg teljesüléséig.
Szerződés teljes értéke mindösszesen nettó 23.160.000.- Ft, melyből a lehívási kötelezettséggel terhelt keretösszeg értéke nettó 17.815.385.- Ft, az opciós keretösszeg értéke pedig nettó 5.344.615.- Ft.
Ajánlatkérő adásvételi keretszerződést kíván kötni oly módon, hogy a keretösszegre lehívási kötelezettséget vállal. Amennyiben Ajánlatkérő a szerződés időbeli hatályának lejárta előtt a Keretösszeget kimerítette, jogosult további megrendelések lehívására a keretösszeg 30 %-ának megfelelő keretösszeg erejéig a szerződés időbeli hatálya alatt.
A nyertes ajánlattevő köteles az egyedi megrendelésekben meghatározott árut a teljesítés helyére szállítani (naponta, reggel 5 óra és 6 óra között, illetve igény szerint), az árut szállítóeszközről lerakodni-, tételek átadás/átvétele-, minőségi-, mennyiségi ellenőrzést elvégezni, valamint az esetleges kifogásemelést rögzíteni és kezelni.
Becsült (12 havi) mennyiség, az opciós részt is beleszámolva: (tájékoztató jelleggel) 50 csomag, 18653 kg.
A szerződés teljesítésére vonatkozó részletes feltételeket és a beszerzésre kerülő termékek pontos leírását a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő a minimum terméktulajdonságokkal egyenértékű, vagy attól kedvezőbb terméktulajdonságú terméket is elfogad. Az egyenértékűség tekintetében Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30) K.r. 46.§ (3) bek foglaltakra tekintettel jár el.
Ajánlattevő kizárólag az Ajánlatkérő előírásainak mindenben megfelelő, I. osztályú, a Magyar Élelmiszerkönyvben meghatározott előírásoknak eleget tevő termékekre tehet ajánlatot. A termékekkel kapcsolatosan az ajánlattevőnek figyelembe kell vennie a közbeszerzési dokumentumokban leírtakat is. A megajánlott termékek adatainak pontos megadásával kapcsolatosan Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Közbeszerzési Döntőbizottság D.225/9/2009 számú határozatára.
Ajánlatkérő a Kbt. 53. § (4) bekezdése valamint a 131. § (9) bekezdése alkalmazásának tekintetében általa előre nem látható és ellenőrzési körén kívül eső körülménynek tekinti azt az esetet, ha a jelen közbeszerzési eljárás tárgyában központosított vagy közös közbeszerzési rendszerben keretmegállapodás vagy szerződés kerül megkötésre a központi beszerző szervezet (vagy közös ajánlatkérők nevében eljáró szervezet) által, és erre tekintettel az ajánlatkérőként szerződő félnek jogszabályban előírt csatlakozási kötelezettsége áll fenn az adott tételek vonatkozásában.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 II. Hibás termék(ek) cseréje a bejelentéstől számítottan (max. 60 perc) 30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Kbt. 76. § (9) bek: Ajánlatkérő az ajánlatokat a Kbt. 76 § (2) bekezdés c) pontja alapján (legjobb ár – érték arány) értékeli. Az értékelési szempontok alsó és felső határa: 0-10 pont, érték. módszere I. és II. részszempont esetében is fordított arányosítás.

II.2.1)
Elnevezés: 6. rész: Szárnyas húsok
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15110000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU12 A teljesítés fő helyszíne: Katona konyha 2200 Monor Katona József utca 26., Jászai konyha 2200 Jászai Mari tér 1.,JAG konyha 2200 Monor Ady Endre út 12-14.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés szárnyas húsok szállítására a KÖVÁL Nonprofit Kft. részére 12 hónap időtartamra, vagy a nettó 20.230.000.- HUF keretösszeg teljesüléséig.
Szerződés teljes értéke mindösszesen nettó 20.230.000.- Ft, melyből a lehívási kötelezettséggel terhelt keretösszeg értéke nettó 15.561.538.- Ft, az opciós keretösszeg értéke pedig nettó 4.668.462.- Ft.
Ajánlatkérő adásvételi keretszerződést kíván kötni oly módon, hogy a keretösszegre lehívási kötelezettséget vállal. Amennyiben Ajánlatkérő a szerződés időbeli hatályának lejárta előtt a Keretösszeget kimerítette, jogosult további megrendelések lehívására a keretösszeg 30 %-ának megfelelő keretösszeg erejéig a szerződés időbeli hatálya alatt.
A nyertes ajánlattevő köteles az egyedi megrendelésekben meghatározott árut a teljesítés helyére szállítani (naponta, reggel 5 óra és 6 óra között, illetve igény szerint), az árut szállítóeszközről lerakodni-, tételek átadás/átvétele-, minőségi-, mennyiségi ellenőrzést elvégezni, valamint az esetleges kifogásemelést rögzíteni és kezelni.
Becsült (12 havi) mennyiség, az opciós részt is beleszámolva: (tájékoztató jelleggel) 17456 kg.
A szerződés teljesítésére vonatkozó részletes feltételeket és a beszerzésre kerülő termékek pontos leírását a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő a minimum terméktulajdonságokkal egyenértékű, vagy attól kedvezőbb terméktulajdonságú terméket is elfogad. Az egyenértékűség tekintetében Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30) K.r. 46.§ (3) bek foglaltakra tekintettel jár el.
Ajánlattevő kizárólag az Ajánlatkérő előírásainak mindenben megfelelő, I. osztályú, a Magyar Élelmiszerkönyvben meghatározott előírásoknak eleget tevő termékekre tehet ajánlatot. A termékekkel kapcsolatosan az ajánlattevőnek figyelembe kell vennie a közbeszerzési dokumentumokban leírtakat is. A megajánlott termékek adatainak pontos megadásával kapcsolatosan Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Közbeszerzési Döntőbizottság D.225/9/2009 számú határozatára.
Ajánlatkérő a Kbt. 53. § (4) bekezdése valamint a 131. § (9) bekezdése alkalmazásának tekintetében általa előre nem látható és ellenőrzési körén kívül eső körülménynek tekinti azt az esetet, ha a jelen közbeszerzési eljárás tárgyában központosított vagy közös közbeszerzési rendszerben keretmegállapodás vagy szerződés kerül megkötésre a központi beszerző szervezet (vagy közös ajánlatkérők nevében eljáró szervezet) által, és erre tekintettel az ajánlatkérőként szerződő félnek jogszabályban előírt csatlakozási kötelezettsége áll fenn az adott tételek vonatkozásában.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 II. Hibás termék(ek) cseréje a bejelentéstől számítottan (max. 60 perc) 30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Kbt. 76. § (9) bek: Ajánlatkérő az ajánlatokat a Kbt. 76 § (2) bekezdés c) pontja alapján (legjobb ár – érték arány) értékeli. Az értékelési szempontok alsó és felső határa: 0-10 pont, érték. módszere I. és II. részszempont esetében is fordított arányosítás.

II.2.1)
Elnevezés: 7. rész: Felvágottak
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15131000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU12 A teljesítés fő helyszíne: Katona konyha 2200 Monor Katona József utca 26., Jászai konyha 2200 Jászai Mari tér 1.,JAG konyha 2200 Monor Ady Endre út 12-14.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés felvágottak szállítására a KÖVÁL Nonprofit Kft. részére 12 hónap időtartamra, vagy a nettó 8.000.000.- HUF keretösszeg teljesüléséig.
Szerződés teljes értéke mindösszesen nettó 8.000.000.- Ft, melyből a lehívási kötelezettséggel terhelt keretösszeg értéke nettó 6.153.846.- Ft, az opciós keretösszeg értéke pedig nettó 1.846.154.- Ft.
Ajánlatkérő adásvételi keretszerződést kíván kötni oly módon, hogy a keretösszegre lehívási kötelezettséget vállal. Amennyiben Ajánlatkérő a szerződés időbeli hatályának lejárta előtt a Keretösszeget kimerítette, jogosult további megrendelések lehívására a keretösszeg 30 %-ának megfelelő keretösszeg erejéig a szerződés időbeli hatálya alatt.
A nyertes ajánlattevő köteles az egyedi megrendelésekben meghatározott árut a teljesítés helyére szállítani (naponta, reggel 5 óra és 6 óra között, illetve igény szerint), az árut szállítóeszközről lerakodni-, tételek átadás/átvétele-, minőségi-, mennyiségi ellenőrzést elvégezni, valamint az esetleges kifogásemelést rögzíteni és kezelni.
Becsült (12 havi) mennyiség, az opciós részt is beleszámolva: (tájékoztató jelleggel) 8513 kg.
A szerződés teljesítésére vonatkozó részletes feltételeket és a beszerzésre kerülő termékek pontos leírását a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő a minimum terméktulajdonságokkal egyenértékű, vagy attól kedvezőbb terméktulajdonságú terméket is elfogad. Az egyenértékűség tekintetében Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30) K.r. 46.§ (3) bek foglaltakra tekintettel jár el.
Ajánlattevő kizárólag az Ajánlatkérő előírásainak mindenben megfelelő, I. osztályú, a Magyar Élelmiszerkönyvben meghatározott előírásoknak eleget tevő termékekre tehet ajánlatot. A termékekkel kapcsolatosan az ajánlattevőnek figyelembe kell vennie a közbeszerzési dokumentumokban leírtakat is. A megajánlott termékek adatainak pontos megadásával kapcsolatosan Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Közbeszerzési Döntőbizottság D.225/9/2009 számú határozatára.
Ajánlatkérő a Kbt. 53. § (4) bekezdése valamint a 131. § (9) bekezdése alkalmazásának tekintetében általa előre nem látható és ellenőrzési körén kívül eső körülménynek tekinti azt az esetet, ha a jelen közbeszerzési eljárás tárgyában központosított vagy közös közbeszerzési rendszerben keretmegállapodás vagy szerződés kerül megkötésre a központi beszerző szervezet (vagy közös ajánlatkérők nevében eljáró szervezet) által, és erre tekintettel az ajánlatkérőként szerződő félnek jogszabályban előírt csatlakozási kötelezettsége áll fenn az adott tételek vonatkozásában.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 II. Hibás termék(ek) cseréje a bejelentéstől számítottan (max. 60 perc) 30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Kbt. 76. § (9) bek: Ajánlatkérő az ajánlatokat a Kbt. 76 § (2) bekezdés c) pontja alapján (legjobb ár – érték arány) értékeli. Az értékelési szempontok alsó és felső határa: 0-10 pont, érték. módszere I. és II. részszempont esetében is fordított arányosítás.

II.2.1)
Elnevezés: 8. rész: Fagyasztott (mirelit) termékek
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15896000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU12 A teljesítés fő helyszíne: Katona konyha 2200 Monor Katona József utca 26., Jászai konyha 2200 Jászai Mari tér 1.,JAG konyha 2200 Monor Ady Endre út 12-14.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés fagyasztott termékek (mirelit) szállítására a KÖVÁL Nonprofit Kft. részére 12 hónap időtartamra, vagy a nettó 13.000.000.- HUF keretösszeg teljesüléséig.
Szerződés teljes értéke mindösszesen nettó 13.000.000.- Ft, melyből a lehívási kötelezettséggel terhelt keretösszeg értéke nettó 10.000.000.- Ft, az opciós keretösszeg értéke pedig nettó 3.000.000.- Ft.
Ajánlatkérő adásvételi keretszerződést kíván kötni oly módon, hogy a keretösszegre lehívási kötelezettséget vállal. Amennyiben Ajánlatkérő a szerződés időbeli hatályának lejárta előtt a Keretösszeget kimerítette, jogosult további megrendelések lehívására a keretösszeg 30 %-ának megfelelő keretösszeg erejéig a szerződés időbeli hatálya alatt.
A nyertes ajánlattevő köteles az egyedi megrendelésekben meghatározott árut a teljesítés helyére szállítani (naponta, reggel 5 óra és 6 óra között, illetve igény szerint), az árut szállítóeszközről lerakodni-, tételek átadás/átvétele-, minőségi-, mennyiségi ellenőrzést elvégezni, valamint az esetleges kifogásemelést rögzíteni és kezelni.
Becsült (12 havi) mennyiség, az opciós részt is beleszámolva: (tájékoztató jelleggel) 39639 kg.
A szerződés teljesítésére vonatkozó részletes feltételeket és a beszerzésre kerülő termékek pontos leírását a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő a minimum terméktulajdonságokkal egyenértékű, vagy attól kedvezőbb terméktulajdonságú terméket is elfogad. Az egyenértékűség tekintetében Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30) K.r. 46.§ (3) bek foglaltakra tekintettel jár el.
Ajánlattevő kizárólag az Ajánlatkérő előírásainak mindenben megfelelő, I. osztályú, a Magyar Élelmiszerkönyvben meghatározott előírásoknak eleget tevő termékekre tehet ajánlatot. A termékekkel kapcsolatosan az ajánlattevőnek figyelembe kell vennie a közbeszerzési dokumentumokban leírtakat is. A megajánlott termékek adatainak pontos megadásával kapcsolatosan Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Közbeszerzési Döntőbizottság D.225/9/2009 számú határozatára.
Ajánlatkérő a Kbt. 53. § (4) bekezdése valamint a 131. § (9) bekezdése alkalmazásának tekintetében általa előre nem látható és ellenőrzési körén kívül eső körülménynek tekinti azt az esetet, ha a jelen közbeszerzési eljárás tárgyában központosított vagy közös közbeszerzési rendszerben keretmegállapodás vagy szerződés kerül megkötésre a központi beszerző szervezet (vagy közös ajánlatkérők nevében eljáró szervezet) által, és erre tekintettel az ajánlatkérőként szerződő félnek jogszabályban előírt csatlakozási kötelezettsége áll fenn az adott tételek vonatkozásában.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 II. Hibás termék(ek) cseréje a bejelentéstől számítottan (max. 60 perc) 30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Kbt. 76. § (9) bek: Ajánlatkérő az ajánlatokat a Kbt. 76 § (2) bekezdés c) pontja alapján (legjobb ár – érték arány) értékeli. Az értékelési szempontok alsó és felső határa: 0-10 pont, érték. módszere I. és II. részszempont esetében is fordított arányosítás.

II.2.1)
Elnevezés: 9. rész: Zöldség, gyümölcs, savanyúság
Rész száma: 9
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15300000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU12 A teljesítés fő helyszíne: Katona konyha 2200 Monor Katona József utca 26., Jászai konyha 2200 Jászai Mari tér 1.,JAG konyha 2200 Monor Ady Endre út 12-14.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés zöldség, gyümölcs, savanyúság szállítására a KÖVÁL Nonprofit Kft. részére 12 hónap időtartamra, vagy a nettó 30.330.000.- HUF keretösszeg teljesüléséig.
Szerződés teljes értéke mindösszesen nettó 30.330.000.- Ft, melyből a lehívási kötelezettséggel terhelt keretösszeg értéke nettó 23.330.769.- Ft, az opciós keretösszeg értéke pedig nettó 6.999.231.- Ft.
Ajánlatkérő adásvételi keretszerződést kíván kötni oly módon, hogy a keretösszegre lehívási kötelezettséget vállal. Amennyiben Ajánlatkérő a szerződés időbeli hatályának lejárta előtt a Keretösszeget kimerítette, jogosult további megrendelések lehívására a keretösszeg 30 %-ának megfelelő keretösszeg erejéig a szerződés időbeli hatálya alatt.
A nyertes ajánlattevő köteles az egyedi megrendelésekben meghatározott árut a teljesítés helyére szállítani (naponta, reggel 5 óra és 6 óra között, illetve igény szerint), az árut szállítóeszközről lerakodni-, tételek átadás/átvétele-, minőségi-, mennyiségi ellenőrzést elvégezni, valamint az esetleges kifogásemelést rögzíteni és kezelni.
Becsült (12 havi) mennyiség, az opciós részt is beleszámolva: (tájékoztató jelleggel)
zöldség: 3482 csomag, 2215 darab, 47980 kg
gyümölcs: 15372 kg
savanyúság: 8051 kg.
A szerződés teljesítésére vonatkozó részletes feltételeket és a beszerzésre kerülő termékek pontos leírását a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő a minimum terméktulajdonságokkal egyenértékű, vagy attól kedvezőbb terméktulajdonságú terméket is elfogad. Az egyenértékűség tekintetében Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30) K.r. 46.§ (3) bek foglaltakra tekintettel jár el.
Ajánlattevő kizárólag az Ajánlatkérő előírásainak mindenben megfelelő, I. osztályú, a Magyar Élelmiszerkönyvben meghatározott előírásoknak eleget tevő termékekre tehet ajánlatot. A termékekkel kapcsolatosan az ajánlattevőnek figyelembe kell vennie a közbeszerzési dokumentumokban leírtakat is. A megajánlott termékek adatainak pontos megadásával kapcsolatosan Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Közbeszerzési Döntőbizottság D.225/9/2009 számú határozatára.
Ajánlatkérő a Kbt. 53. § (4) bekezdése valamint a 131. § (9) bekezdése alkalmazásának tekintetében általa előre nem látható és ellenőrzési körén kívül eső körülménynek tekinti azt az esetet, ha a jelen közbeszerzési eljárás tárgyában központosított vagy közös közbeszerzési rendszerben keretmegállapodás vagy szerződés kerül megkötésre a központi beszerző szervezet (vagy közös ajánlatkérők nevében eljáró szervezet) által, és erre tekintettel az ajánlatkérőként szerződő félnek jogszabályban előírt csatlakozási kötelezettsége áll fenn az adott tételek vonatkozásában.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 II. Hibás termék(ek) cseréje a bejelentéstől számítottan (max. 60 perc) 30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Kbt. 76. § (9) bek: Ajánlatkérő az ajánlatokat a Kbt. 76 § (2) bekezdés c) pontja alapján (legjobb ár – érték arány) értékeli. Az értékelési szempontok alsó és felső határa: 0-10 pont, érték. módszere I. és II. részszempont esetében is fordított arányosítás.

II.2.1)
Elnevezés: 10. rész: Allergén mentes termékek
Rész száma: 10
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15880000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU12 A teljesítés fő helyszíne: Katona konyha 2200 Monor Katona József utca 26., Jászai konyha 2200 Jászai Mari tér 1.,JAG konyha 2200 Monor Ady Endre út 12-14.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés allergén mentes termékek szállítására a KÖVÁL Nonprofit Kft. részére 12 hónap időtartamra, vagy a nettó 550.000.- HUF keretösszeg teljesüléséig.
Szerződés teljes értéke mindösszesen nettó 550.000 Ft, melyből a lehívási kötelezettséggel terhelt keretösszeg értéke nettó 423.077.- Ft, az opciós keretösszeg értéke pedig nettó 126.923.- Ft.
Ajánlatkérő adásvételi keretszerződést kíván kötni oly módon, hogy a keretösszegre lehívási kötelezettséget vállal. Amennyiben Ajánlatkérő a szerződés időbeli hatályának lejárta előtt a Keretösszeget kimerítette, jogosult további megrendelések lehívására a keretösszeg 30 %-ának megfelelő keretösszeg erejéig a szerződés időbeli hatálya alatt.
A nyertes ajánlattevő köteles az egyedi megrendelésekben meghatározott árut a teljesítés helyére szállítani (naponta, reggel 5 óra és 6 óra között, illetve igény szerint), az árut szállítóeszközről lerakodni-, tételek átadás/átvétele-, minőségi-, mennyiségi ellenőrzést elvégezni, valamint az esetleges kifogásemelést rögzíteni és kezelni.
Becsült (12 havi) mennyiség, az opciós részt is beleszámolva: (tájékoztató jelleggel) 283 kg, 1100 liter, 701 csomag, melyből 1094 liter rizstej, 193,5 kg gm tészta.
A szerződés teljesítésére vonatkozó részletes feltételeket és a beszerzésre kerülő termékek pontos leírását a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő a minimum terméktulajdonságokkal egyenértékű, vagy attól kedvezőbb terméktulajdonságú terméket is elfogad. Az egyenértékűség tekintetében Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30) K.r. 46.§ (3) bek foglaltakra tekintettel jár el.
Ajánlattevő kizárólag az Ajánlatkérő előírásainak mindenben megfelelő, I. osztályú, a Magyar Élelmiszerkönyvben meghatározott előírásoknak eleget tevő termékekre tehet ajánlatot. A termékekkel kapcsolatosan az ajánlattevőnek figyelembe kell vennie a közbeszerzési dokumentumokban leírtakat is. A megajánlott termékek adatainak pontos megadásával kapcsolatosan Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Közbeszerzési Döntőbizottság D.225/9/2009 számú határozatára.
Ajánlatkérő a Kbt. 53. § (4) bekezdése valamint a 131. § (9) bekezdése alkalmazásának tekintetében általa előre nem látható és ellenőrzési körén kívül eső körülménynek tekinti azt az esetet, ha a jelen közbeszerzési eljárás tárgyában központosított vagy közös közbeszerzési rendszerben keretmegállapodás vagy szerződés kerül megkötésre a központi beszerző szervezet (vagy közös ajánlatkérők nevében eljáró szervezet) által, és erre tekintettel az ajánlatkérőként szerződő félnek jogszabályban előírt csatlakozási kötelezettsége áll fenn az adott tételek vonatkozásában.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 II. Hibás termék(ek) cseréje a bejelentéstől számítottan (max. 60 perc) 30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Kbt. 76. § (9) bek: Ajánlatkérő az ajánlatokat a Kbt. 76 § (2) bekezdés c) pontja alapján (legjobb ár – érték arány) értékeli. Az értékelési szempontok alsó és felső határa: 0-10 pont, érték. módszere I. és II. részszempont esetében is fordított arányosítás.

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 033 - 073707
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 1 Elnevezés: 1. rész: Tartós élelmiszerek, száraztészták
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2019 - 002699 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 2 Rész száma: 2 Elnevezés: 2. rész: Tojás
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/10/01 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 4 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 4
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Iker és Társa Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_86849397
Postai cím: Külterület
Város: Albertirsa
NUTS-kód: HU120
Postai irányítószám: 2730
Ország: Magyarország
E-mail: arajanlat@ikerestarsa.hu
Telefon: +36 202221029
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 846154
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 3 Elnevezés: 3. rész: Sütőipari termékek (kenyér, péksütemények
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2019 - 002699 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 4 Rész száma: 4 Elnevezés: 4. rész: Tej, tejtermékek
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/10/01 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: ABAÚJTEJ Tejfelvásárló-Feldolgozó és Forgalmazó Közös Vállalat
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_72564956
Postai cím: Kakastanya Kültelek
Város: Forró
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3849
Ország: Magyarország
E-mail: abaujtej@skylan.hu
Telefon: +36 303822278
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 46587384
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 17961538
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 5 Elnevezés: 5. rész: Tőkehúsok (sertés, marha)
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2019 - 002699 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 5
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 5 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 5
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 6 Rész száma: 6 Elnevezés: 6. rész: Szárnyas húsok
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/10/01 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 6
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 6 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 6
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Jégtrade Élelmiszeripari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_55214902
Postai cím: Ecseri Út 0127/15/A
Város: Vecsés
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 2220
Ország: Magyarország
E-mail: d.fazekas@jegtrade.hu
Telefon: +36 304868111
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 29552374
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 15561538
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 7 Elnevezés: 7. rész: Felvágottak
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2019 - 002699 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 8 Elnevezés: 8. rész: Fagyasztott (mirelit) termékek
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2019 - 002699 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 4 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 4
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 9 Elnevezés: 9. rész: Zöldség, gyümölcs, savanyúság
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2019 - 002699 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 10 Elnevezés: 10. rész: Allergén mentes termékek
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2019 - 002699 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
1. Az eredményes részek esetében a nyertes AT ajánlatának az értékelési szempont szerinti tartalmi eleme(i):
A 2. ajánlati rész: Iker és Társa Kft., 2730 Albertirsa, Külterület ajánlatának az értékelési szempont szerinti tartalmi eleme(i): I. Egyösszegű nettó (összehasonlító) ajánlati ár (HUF): 1 042 560 II. Hibás termék(ek) cseréje a bejelentéstől számítottan (max. 60 perc): 28
A 4. ajánlati rész: ABAÚJTEJ Tejfelvásárló-Feldolgozó és Forgalmazó Közös Vállalat, 3849 Forró, Kakastanya Kültelek ajánlatának az értékelési szempont szerinti tartalmi eleme(i): I.: 22 634 640 II.: 46
A 6. ajánlati rész: Jégtrade Élelmiszeripari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság, 2220 Vecsés, Ecseri Út 0127/15/A) ajánlatának az értékelési szempont szerinti tartalmi eleme(i): I.: 17 275 420 II.: 40
2. Ajánlatkérő a közbeszerzési eljárás során 3 darab közbenső döntést hozott az ajánlatok érvénytelensége vonatkozásában 2019/06/11., 2019/08/02. és 2019/08/16. napon.
3. A 44/2015. (XI. 2.) MvM rendelet 18. §-a szerinti információk:
- a nyertes ajánlattevő(k) adószáma (adóazonosító jele) V.2.3) pontok szerint;
- az ajánlattevők neve, címe és adószáma (adóazonosító jele), részajánlat-tétel lehetősége esetén részenkénti bontásban:
1. rész: Iker és Társa Kft. 2730 Albertirsa, Külterület 0150/7 hrsz. , Kedvenc Kereskedőház Zrt. 1117 Budapest Budafoki út 209/b.26105198243 2. rész: Jégtrade Kft. 2220 Vecsés, Ecseri út 0127/15/A. 10828694213, Iker és Társa Kft. 2730 Albertirsa, Külterület 0150/7 hrsz., Kedvenc Kereskedőház Zrt. 1117 Budapest Budafoki út 209/b., Immofix Kft. 1192 Budapest, Bajza köz 6. 13528393243 3. rész: Paning Sütőipari és Kereskedelmi Kft. 2200. Monor, Ady E.út 19. 4. rész: Kedvenc Kereskedőház Zrt. 1117 Budapest Budafoki út 209/b., ABAÚJTEJ Közös Vállalat 3849 Forró, Kakastanya 10570267205, Immofix Kft. 1192 Budapest, Bajza köz 6. 5. rész: Gulyás János és Társa Kft 6645 Felgyő, II. kerület 80. 11399531206, Jégtrade Kft. 2220 Vecsés, Ecseri út 0127/15/A., Kedvenc Kereskedőház Zrt. 1117 Budapest Budafoki út 209/b., Immofix Kft. 1192 Budapest, Bajza köz 6., Zsiros Sándor egyéni vállalkozó 2200 Monor Dobó Istvá u. 2. 6. rész: Gulyás János és Társa Kft 6645 Felgyő, II. kerület 80., Jégtrade Kft. 2220 Vecsés, Ecseri út 0127/15/A., Kedvenc Kereskedőház Zrt. 1117 Budapest Budafoki út 209/b., Immofix Kft. 1192 Budapest, Bajza köz 6., Zsiros Sándor egyéni vállalkozó 2200 Monor Dobó Istvá u. 2., P+P Szabi Kereskedelmi Betéti Társaság 2351 Alsónémedi Tulipán u. 36. 20255006213 7. rész: Gulyás János és Társa Kft 6645 Felgyő, II. kerület 80., Kedvenc Kereskedőház Zrt. 1117 Budapest Budafoki út 209/b., Immofix Kft. 1192 Budapest, Bajza köz 6. 8. rész: Jégtrade Kft. 2220 Vecsés, Ecseri út 0127/15/A., Kedvenc Kereskedőház Zrt. 1117 Budapest Budafoki út 209/b., Immofix Kft. 1192 Budapest, Bajza köz 6., SIRACUSA Kft. 2700 Cegléd, Ipari Park 6. 9. rész: Immofix Kft. 1192 Budapest, Bajza köz 6., Zsombok László Antalné 2200 Monor Kossuth u 1. 10. rész: Iker és Társa Kft. 2730 Albertirsa, Külterület 0150/7 hrsz.
- eredménytelen sorok indoka:
1. rész: Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pontja, azaz kizárólag érvénytelen ajánlatot nyújtottak be.
3. rész: Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pontja, azaz kizárólag érvénytelen ajánlatot nyújtottak be.
5. rész: Kbt. 75. § (1) bekezdés c) pontja, mivel az egyetlen érvényes ajánlat tekintetében lejárt az ajánlati kötöttség, és az Ajánlattevő nem
tartotta fenn az ajánlatát.
7. rész: Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pontja, azaz kizárólag érvénytelen ajánlatot nyújtottak be.
8. rész: Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pontja, azaz kizárólag érvénytelen ajánlatot nyújtottak be.
9. rész: Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pontja, azaz kizárólag érvénytelen ajánlatot nyújtottak be.
10. rész: Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pontja, azaz kizárólag érvénytelen ajánlatot nyújtottak be.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. §-a szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/10/30 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)