Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/215
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről – Közszolgáltatások/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.11.08.
Iktatószám:21422/2019
CPV Kód:09211000-1
Ajánlatkérő:Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Teljesítés helye:HU110;HU110;HU110;HU110
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:F & K Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;F & K Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;MOL-LUB Kenőanyag Gyártó Forgalmazó és Szolgáltató Kft.;F & K Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről - Közszolgáltatások
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/25/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_71040624
Postai cím: Akácfa Utca 15.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1980
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Gara Richárd
Telefon: +36 14616578
E-mail: kozbeszerzes@bkv.hu
Fax: +36 13226438
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.bkv.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.bkv.hu/beszerzesek
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.6) Fő tevékenység
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
x Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Kenőanyagok és hajtóműolajok beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000685452019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 09211000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Különféle kenőanyagok és hajtóműolajok beszerzése Adásvételi keretszerződés keretében 48 hónapos időtartamra, tapasztalati mennyiség: 75 501 mennyiségi egység (me)/12 hónap, az alábbi részajánlattételi lehetőség mellett:
1. rész: Ipari olajok beszerzése
2. rész: Egyéb kenőanyag beszerzése
3. rész: Hajtóműolajok beszerzése
4. rész: CAF járművekhez kenőanyag beszerzése
Az ártáblázatban megjelölt mennyiségek a korábbi üzemeltetési tapasztalatok felhasználásával kerültek meghatározásra, ún. tapasztalati mennyiségek. A tapasztalati mennyiségek az ajánlatok megalapozott elbírálása érdekében, az ajánlati összár meghatározásához kerültek megadásra, a szerződés keretében beszerzett mennyiségek ezen tapasztalati adatoktól eltérhetnek. Ajánlattevőnek az előzőek ismeretében kell benyújtania ajánlatát. A megkötésre kerülő szerződés mellékletében csak az egységárak kerülnek feltüntetésre.
A részletes műszaki, szakmai követelményeket az ajánlati árak táblázata valamint a műszaki leírás tartalmazza.
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
Érték: 708762640 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V.szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Ipari olajok beszerzése
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 09211000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Ajánlatkérő budapesti telephelyei, melyek a közbeszerzési dokumentumokban kerülnek részletezésre.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ipari olajok beszerzése
Tapasztalati mennyiség: 24 677 mennyiségi egység/12 hónap
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésében foglaltakra.
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a szerződés tárgyához tartozó, de a közbeszerzési dokumentumokban nem szereplő új tételek megrendelésére – a közbeszerzés tárgyának új elemre történő kiterjesztése nélkül – a felek külön megállapodása alapján, a szerződés módosításával kerülhet sor, legfeljebb a szerződésben meghatározott keretösszeg 10%-áig.
A szállított termékeknek az ajánlati árak táblázatban meghatározott minimum specifikáció szerinti minőségűnek kell lenniük. Viszkozitás, ill. viszkozitási index tekintetében nem lehet eltérni, magasabb teljesítményszíntű, minőségű és/vagy gyártóműi jóváhagyású terméket Ajánlatkérő elfogad.
Ajánlattevőnek szakmai ajánlatának részeként az ártáblázat megfelelő oszlopainak kitöltésével meg kell adnia a szállítani kívánt termék termékgyártóját és a termékgyártói azonosító számát, valamint csatolnia kell valamennyi termék terméklapját vagy olyan dokumentumot, amelyből az előírt minimum specifikáció egyértelműen megállapítható. (műszaki leírásban részletezettek szerint) Ezen túlmenően meg kell adnia az ajánlott termékek kereskedelmi megnevezését is.
Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy a szerződéses időszakban szállított teljes mennyiség vonatkozásában a keletkező és összegyűjtött „használt olajat”, valamint az olajcserék, olajfeltöltések alkalmával keletkezett egyéb veszélyes hulladéknak minősülő hulladékot a vonatkozó jogszabályok szerint térítésmentesen elszállítja és kezeli.
A környezetvédelmi termékdíj mindenkor érvényes hatósági értékét minden esetben külön fel kell tüntetni a benyújtott számlákon.
Ajánlattevőnek ajánlatában cégszerűen aláírtan nyilatkoznia kell továbbá, hogy:
- minimum megrendelhető mennyiséget és értéket - az ajánlati árak táblázatban meghatározott kiszerelési egységeken kívül - nem kötnek ki.
- az eljáráshoz kapcsolódó közbeszerzési dokumentumokban meghatározott termékeket az ott meghatározott mennyiségben és minőségben biztosítják, a nyertességük esetén – a keretszerződés 3.4. pontjában foglaltesetek kivételével;
- a szerződés időtartama alatt az Ajánlatkérő által kért ütemezésben és a lehívások (megrendelések) szerinti mennyiségben vállalják a teljesítést;
- a vállalt jótállási időről, mely nem lehet kevesebb, mint az átvételtől számított 12 hónap;
- hogy tudomásul veszi, hogy amennyiben a jótállási időn belül fellépő főegység meghibásodás bizonyítható módon az ajánlattevő által szállított kenőanyag nem megfelelősége miatt következett be, úgy a hibás főegység javításának/felújításának mindennemű költsége ajánlattevőt terheli;
- hogy tudomásul veszi, hogy ajánlatkérő a megrendeléseket kizárólag e-mailen küldi, melynek érdekében:
nyertessége esetén biztosítja, hogy a megrendeléseket egyetlen e-mail címen fogadja,
amennyiben ajánlatkérő – legalább az elektronikus levelezési rendszer által küldött kézbesítési visszaigazolással – a megrendelés megadott e-mail-címre történő elektronikus megküldését igazolni tudja, a megrendelés kézbesítettnek tekintendő;
- az ajánlatkérő honlapján található:
személyes adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatóban foglaltakat (www.bkv.hu/adatvedelmi_tajekoztatas_beszerzesek), valamint
az ajánlatkérő Minőségirányítási-, Energiairányítási-, valamint Környezetközpontú Irányítási Rendszerének követelményeit (www.bkv.hu/isoiranyitasirendszerekiso)
megismerte és azt a szerződés megkötése és teljesítése során eljáró munkavállalóival, illetve az érdek- és tevékenységi körében azzal kapcsolatban eljáró egyéb személyekkel is ismertette;
- a szerződés teljesítése során törekszik a minőségi és energiahatékony munkavégzésre, a környezetszennyezés csökkentésére és a környezetbarát anyagok felhasználására;
- az ajánlatkérőnek nyújtott szolgáltatások kapcsán adatfeldolgozónak minősül-e.
A részleteket a további közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Szállítási határidő (6-10 munkanap) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 95
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Adható pontszám az értékelési szempontok esetén: 0-10. Az értékelés módszere: 1. szempont esetén: arányosítás, a 2. szempont esetén: fordított arányosítás. A módszerek részletes ismertetése a további közbeszerzési dokumentumokban történik.

II.2.1)
Elnevezés: Egyéb kenőanyag beszerzése
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 09211000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: A teljesítés fő helyszíne: Ajánlatkérő budapesti telephelyei, melyek a közbeszerzési dokumentumokban kerülnek részletezésre.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Egyéb kenőanyag beszerzése
Tapasztalati mennyiség: 7 855 mennyiségi egység / 12 hónap

Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésében foglaltakra.
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a szerződés tárgyához tartozó, de a közbeszerzési dokumentumokban nem szereplő új tételek megrendelésére – a közbeszerzés tárgyának új elemre történő kiterjesztése nélkül – a felek külön megállapodása alapján, a szerződés módosításával kerülhet sor, legfeljebb a szerződésben meghatározott keretösszeg 10%-áig.
A szállított termékekre az az ajánlati árak táblázatban meghatározott minimum specifikáció szerinti minőségűnek kell lenniük. Viszkozitás, ill. viszkozitási index tekintetében nem lehet eltérni, magasabb teljesítményszintű, minőségű és/vagy gyártóműi jóváhagyású terméket Ajánlatkérő elfogad.
Ajánlattevőnek szakmai ajánlatának részeként az ártáblázat megfelelő oszlopainak kitöltésével meg kell adnia a szállítani kívánt termék termékgyártóját és a termékgyártói azonosító számát, valamint be kell nyújtania valamennyi termék terméklapját vagy olyan dokumentumot, amelyből az előírt minimum specifikáció egyértelműen megállapítható. Ezen túlmenően meg kell adnia az ajánlott termékek kereskedelmi megnevezését is.
Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy a szerződéses időszakban szállított teljes mennyiség vonatkozásában a keletkező és összegyűjtött „használt olajat”, valamint az olajcserék, olajfeltöltések alkalmával keletkezett egyéb veszélyes hulladéknak minősülő hulladékot a vonatkozó jogszabályok szerint térítésmentesen elszállítja és kezeli.
A környezetvédelmi termékdíj mindenkor érvényes hatósági értékét minden esetben külön fel kell tüntetni a benyújtott számlákon.
Ajánlattevőnek ajánlatában cégszerűen aláírtan nyilatkoznia kell továbbá, hogy:
- minimum megrendelhető mennyiséget és értéket - az ajánlati árak táblázatban meghatározott kiszerelési egységeken kívül - nem kötnek ki.
- az eljáráshoz kapcsolódó közbeszerzési dokumentumokban meghatározott termékeket az ott meghatározott mennyiségben és minőségben biztosítják, a nyertességük esetén – a keretszerződés 3.4. pontjában foglaltesetek kivételével;
- a szerződés időtartama alatt az Ajánlatkérő által kért ütemezésben és a lehívások (megrendelések) szerinti mennyiségben vállalják a teljesítést;
- a vállalt jótállási időről, mely nem lehet kevesebb, mint az átvételtől számított 12 hónap;
- hogy tudomásul veszi, hogy amennyiben a jótállási időn belül fellépő főegység meghibásodás bizonyítható módon az ajánlattevő által szállított kenőanyag nem megfelelősége miatt következett be, úgy a hibás főegység javításának/felújításának mindennemű költsége ajánlattevőt terheli;
- hogy tudomásul veszi, hogy ajánlatkérő a megrendeléseket kizárólag e-mailen küldi, melynek érdekében:
nyertessége esetén biztosítja, hogy a megrendeléseket egyetlen e-mail címen fogadja,
amennyiben ajánlatkérő – legalább az elektronikus levelezési rendszer által küldött kézbesítési visszaigazolással – a megrendelés megadott e-mail-címre történő elektronikus megküldését igazolni tudja, a megrendelés kézbesítettnek tekintendő;
- az ajánlatkérő honlapján található:
személyes adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatóban foglaltakat (www.bkv.hu/adatvedelmi_tajekoztatas_beszerzesek), valamint
az ajánlatkérő Minőségirányítási-, Energiairányítási-, valamint Környezetközpontú Irányítási Rendszerének követelményeit (www.bkv.hu/isoiranyitasirendszerekiso)
megismerte és azt a szerződés megkötése és teljesítése során eljáró munkavállalóival, illetve az érdek- és tevékenységi körében azzal kapcsolatban eljáró egyéb személyekkel is ismertette;
- a szerződés teljesítése során törekszik a minőségi és energiahatékony munkavégzésre, a környezetszennyezés csökkentésére és a környezetbarát anyagok felhasználására;
- az ajánlatkérőnek nyújtott szolgáltatások kapcsán adatfeldolgozónak minősül-e.
A részleteket a további közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Szállítási határidő (6-10 munkanap) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 95
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Adható pontszám az értékelési szempontok esetén: 0-10. Az értékelés módszere: 1. szempont esetén: arányosítás, a 2. szempont esetén: fordított arányosítás. A módszerek részletes ismertetése a további közbeszerzési dokumentumokban történik.

II.2.1)
Elnevezés: Hajtóműolajok beszerzése
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 09211000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Ajánlatkérő budapesti telephelyei, melyek a közbeszerzési dokumentumokban kerülnek részletezésre.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Hajtóműolajok beszerzése
Tapasztalati mennyiség: 39 779 mennyiségi egység / 12 hónap
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésében foglaltakra.
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a szerződés tárgyához tartozó, de a közbeszerzési dokumentumokban nem szereplő új tételek megrendelésére – a közbeszerzés tárgyának új elemre történő kiterjesztése nélkül – a felek külön megállapodása alapján, a szerződés módosításával kerülhet sor, legfeljebb a szerződésben meghatározott keretösszeg 10%-áig.
A szállított termékekre az ajánlati árak táblázatban meghatározott minimum specifikáció szerinti minőségűnek kell lenniük. Viszkozitás, ill. viszkozitási index tekintetében nem lehet eltérni, magasabb teljesítményszintű, minőségű és/vagy gyártóműi jóváhagyású terméket Ajánlatkérő elfogad.
Ajánlattevőnek szakmai ajánlatának részeként az ártáblázat megfelelő oszlopainak kitöltésével meg kell adnia a szállítani kívánt termék termékgyártóját és a termékgyártói azonosító számát, valamint be kell nyújtania valamennyi termék terméklapját vagy olyan dokumentumot, amelyből az előírt minimum specifikáció egyértelműen megállapítható. Ezen túlmenően meg kell adnia az ajánlott termékek kereskedelmi megnevezését is.
Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy a szerződéses időszakban szállított teljes mennyiség vonatkozásában a keletkező és összegyűjtött „használt olajat”, valamint az olajcserék, olajfeltöltések alkalmával keletkezett egyéb veszélyes hulladéknak minősülő hulladékot a vonatkozó jogszabályok szerint térítésmentesen elszállítja és kezeli.
A környezetvédelmi termékdíj mindenkor érvényes hatósági értékét minden esetben külön fel kell tüntetni a benyújtott számlákon.
Ajánlattevőnek ajánlatában cégszerűen aláírtan nyilatkoznia kell továbbá, hogy:
- minimum megrendelhető mennyiséget és értéket - az ajánlati árak táblázatban meghatározott kiszerelési egységeken kívül - nem kötnek ki.
- az eljáráshoz kapcsolódó közbeszerzési dokumentumokban meghatározott termékeket az ott meghatározott mennyiségben és minőségben biztosítják, a nyertességük esetén – a keretszerződés 3.4. pontjában foglaltesetek kivételével;
- a szerződés időtartama alatt az Ajánlatkérő által kért ütemezésben és a lehívások (megrendelések) szerinti mennyiségben vállalják a teljesítést;
- a vállalt jótállási időről, mely nem lehet kevesebb, mint az átvételtől számított 12 hónap;
- hogy tudomásul veszi, hogy amennyiben a jótállási időn belül fellépő főegység meghibásodás bizonyítható módon az ajánlattevő által szállított kenőanyag nem megfelelősége miatt következett be, úgy a hibás főegység javításának/felújításának mindennemű költsége ajánlattevőt terheli;
- hogy tudomásul veszi, hogy ajánlatkérő a megrendeléseket kizárólag e-mailen küldi, melynek érdekében:
nyertessége esetén biztosítja, hogy a megrendeléseket egyetlen e-mail címen fogadja,
amennyiben ajánlatkérő – legalább az elektronikus levelezési rendszer által küldött kézbesítési visszaigazolással – a megrendelés megadott e-mail-címre történő elektronikus megküldését igazolni tudja, a megrendelés kézbesítettnek tekintendő;
- az ajánlatkérő honlapján található:
személyes adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatóban foglaltakat (www.bkv.hu/adatvedelmi_tajekoztatas_beszerzesek), valamint
az ajánlatkérő Minőségirányítási-, Energiairányítási-, valamint Környezetközpontú Irányítási Rendszerének követelményeit (www.bkv.hu/isoiranyitasirendszerekiso)
megismerte és azt a szerződés megkötése és teljesítése során eljáró munkavállalóival, illetve az érdek- és tevékenységi körében azzal kapcsolatban eljáró egyéb személyekkel is ismertette;
- a szerződés teljesítése során törekszik a minőségi és energiahatékony munkavégzésre, a környezetszennyezés csökkentésére és a környezetbarát anyagok felhasználására;
- az ajánlatkérőnek nyújtott szolgáltatások kapcsán adatfeldolgozónak minősül-e.
A részleteket a további közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Szállítási határidő (6-10 munkanap) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 95
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Adható pontszám az értékelési szempontok esetén: 0-10. Az értékelés módszere: 1. szempont esetén: arányosítás, a 2. szempont esetén: fordított arányosítás. A módszerek részletes ismertetése a további közbeszerzési dokumentumokban történik.

II.2.1)
Elnevezés: CAF járművekhez kenőanyag beszerzése
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 09211000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Ajánlatkérő budapesti telephelyei, melyek a közbeszerzési dokumentumokban kerülnek részletezésre.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
CAF járművekhez kenőanyag beszerzése
Tapasztalati menny.: 3190 me/12 hónap
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a 321/2015.(X. 30.)Korm.rendelet 46.§(3) bek-ben foglaltakra.
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a szerződés tárgyához tartozó, de a közbeszerzési dokumentumokban nem szereplő új tételek megrendelésére – a közbeszerzés tárgyának új elemre történő kiterjesztése nélkül –a felek külön megállapodása alapján, a szerződés módosításával kerülhet sor, legfeljebb a szerződésben meghatározott keretösszeg 10%-áig.
A szállított termékekre az ajánlati árak táblázatban meghatározott minimum specifikáció szerinti minőségűnek kell lenniük. Viszkozitás, ill. viszkozitási index tekintetében nem lehet eltérni, magasabb teljesítményszintű, minőségű és/vagy gyártóműi jóváhagyású terméket Ajánlatkérő elfogad.
Ajánlattevőnek szakmai ajánlatának részeként az ártáblázat megfelelő oszlopainak kitöltésével meg kell adnia a szállítani kívánt termék termékgyártóját és a termékgyártói azonosító számát, valamint be kell nyújtania valamennyi termék terméklapját vagy olyan dokumentumot, amelyből az előírt minimum specifikáció egyértelműen megállapítható.
Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy a szerződéses időszakban szállított teljes mennyiség vonatkozásában a keletkező és összegyűjtött „használt olajat”, valamint az olajcserék, olajfeltöltések alkalmával keletkezett egyéb veszélyes hulladéknak minősülő hulladékot a vonatkozó jogszabályok szerint térítésmentesen elszállítja és kezeli.
A környezetvédelmi termékdíj mindenkor érvényes hatósági értékét minden esetben külön fel kell tüntetni a benyújtott számlákon.
Ajánlattevőnek rendelkeznie kell a jármű gyártójától származó nyilatkozattal, amely szerint az ajánlattevő által megajánlott termékek alkalmasak az adott felhasználású területen jelenleg alkalmazott kenőanyagok kiváltására, a járművek karbantartásához, üzemképességük biztosításához használhatók.
Ajánlattevőnek ajánlatában cégszerűen aláírtan nyilatkoznia kell továbbá, hogy:
-minimum megrendelhető mennyiséget és értéket - az ajánlati árak táblázatban meghatározott kiszerelési egységeken kívül - nem kötnek ki.
-az eljáráshoz kapcsolódó közbeszerzési dokumentumokban meghatározott termékeket az ott meghatározott mennyiségben és minőségben biztosítják, a nyertességük esetén – a keretszerződés 3.4. pontjában foglalt esetek kivételével;
-a szerződés időtartama alatt az Ajánlatkérő által kért ütemezésben és a lehívások (megrendelések) szerinti mennyiségben vállalják a teljesítést;
-a vállalt jótállási időről, mely nem lehet kevesebb, mint az átvételtől számított 12hónap;
-hogy tudomásul veszi, hogy amennyiben a jótállási időn belül fellépő főegység meghibásodás bizonyítható módon az ajánlattevő által szállított kenőanyag nem megfelelősége miatt következett be, úgy a hibás főegység javításának/felújításának mindennemű költsége ajánlattevőt terheli;
-hogy tudomásul veszi, hogy ajánlatkérő a megrendeléseket kizárólag e-mailen küldi, melynek érdekében:
nyertessége esetén biztosítja, hogy a megrendeléseket egyetlen e-mail címen fogadja,
amennyiben ajánlatkérő – legalább az elektronikus levelezési rendszer által küldött kézbesítési visszaigazolással – a megrendelés megadott e-mail-címre történő elektronikus megküldését igazolni tudja, a megrendelés kézbesítettnek tekintendő;
-az ajánlatkérő honlapján található:
személyes adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatóban foglaltakat, valamint
az ajánlatkérő Minőségirányítási-, Energiairányítási-, valamint Környezetközpontú Irányítási Rendszerének követelményeit
megismerte és azt a szerződés megkötése és teljesítése során eljáró munkavállalóival, illetve az érdek- és tevékenységi körében azzal kapcsolatban eljáró egyéb személyekkel is ismertette;
-a szerződés teljesítése során törekszik a minőségi és energiahatékony munkavégzésre, a környezetszennyezés csökkentésére és a környezetbarát anyagok felhasználására;
-az ajánlatkérőnek nyújtott szolgáltatások kapcsán adatfeldolgozónak minősül-e.
Részletek KD-ban.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Szállítási határidő (6-10 munkanap) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 95
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Adható pontszám az értékelési szempontok esetén: 0-10. Az értékelés módszere: 1. szempont esetén: arányosítás, a 2. szempont esetén: fordított arányosítás. A módszerek részletes ismertetése a további közbeszerzési dokumentumokban történik.

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Meghívásos eljárás
  Felhívással induló tárgyalásos eljárás
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D2. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 112 - 275924
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett időszakos előzetes tájékoztató - közüzemi szolgáltatások; Ajánlati/részvételi felhívás - Közszolgáltatások; Eljárást megindító felhívásként közzétett előminősítési rendszer - közüzemi szolgáltatások; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ az időszakos előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti időszakos előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: T-299/18/I Rész száma: 1 Elnevezés: Ipari olajok beszerzése
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/10/22 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: F & K Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_72098071
Postai cím: Szabadság Út 1/a
Város: Kerepes
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 2144
Ország: Magyarország
E-mail: info@f-and-k.hu
Telefon: +36 28560630
Internetcím(ek): (URL) www.f-and-k.hu
Fax: +36 28560631
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 218100000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 218847440
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: T-299/18/III Rész száma: 2 Elnevezés: Egyéb kenőanyag beszerzése
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/10/22 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: F & K Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_72098071
Postai cím: Szabadság Út 1/a
Város: Kerepes
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 2144
Ország: Magyarország
E-mail: info@f-and-k.hu
Telefon: +36 28560630
Internetcím(ek): (URL) www.f-and-k.hu
Fax: +36 28560631
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 28300000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 31192360
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: T-299/18/II Rész száma: 3 Elnevezés: Hajtóműolajok beszerzése
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/10/10 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: MOL-LUB Kenőanyag Gyártó Forgalmazó és Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_43300183
Postai cím: Fő Út 21
Város: Almásfüzitő
NUTS-kód: HU212
Postai irányítószám: 2931
Ország: Magyarország
E-mail: kozbeszerzes@mol.hu
Telefon: +36 209241704
Internetcím(ek): (URL) www.mol.hu
Fax: +36 18877841
A nyertes ajánlattevő kkv nem
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 134800000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 116798440
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
x Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése: Áruszállítás; Veszélyes-hulladék elszállítása és kezelése
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: T-299/18/IV Rész száma: 4 Elnevezés: CAF járművekhez kenőanyag beszerzése
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/10/24 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: F & K Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_72098071
Postai cím: Szabadság Út 1/a
Város: Kerepes
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 2144
Ország: Magyarország
E-mail: info@f-and-k.hu
Telefon: +36 28560630
Internetcím(ek): (URL) www.f-and-k.hu
Fax: +36 28560631
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 80400000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 341924400
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Nyertes ajánlattevők székhelyes és adószáma:
1. 2. 4 rész vonatkozásában: F & K Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság,
2144 Kerepes, Szabadság út 1/a.
12024009-2-13
3. rész vonatkozásában: MOL-LUB Kenőanyag Gyártó Forgalmazó és Szolgáltató Kft.,
2931 Almásfüzitő, Fő út 21.
12517606-4-11
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
A Kbt. 148.§ (2)-(7) bekezdése szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/11/05 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D2. melléklet
Közszolgáltatások
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/25/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Felhívás nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/25/EU irányelv 50. cikke alapján történő indokolása
  Felhívással induló korábbi eljárás keretében nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi jelentkezések érkeztek be
  A szóban forgó szerződés kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési célokat szolgál, az irányelvben megállapított feltételek szerint
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  Előnyös vásárlások valamely nagyon rövid ideig, a piaci áraknál lényegesen alacsonyabb áron elérhető, különösen előnyös lehetőség kihasználásával
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)