Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/232
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2019.12.03.
Iktatószám:21651/2019
CPV Kód:39100000-3
Ajánlatkérő:Érd Megyei Jogú Város Önkormányzata
Teljesítés helye:Valamennyi rész esetében 2 teljesítési helyre: Kincses Óvoda és Aprófalva Bölcsőde, mely ugyanazon a címen található: 2030 Érd, Edit u. 3.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Meixner Csaba E.V
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés módosítása az érvényességi ideje alatt
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg a szerződést kötő összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Érd Megyei Jogú Város Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_95326834
Postai cím: Alsó Utca 1.
Város: Érd
NUTS-kód: HU120
Postai irányítószám: 2030
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Konkoly Zita
Telefon: +36 23522328
E-mail: kozbeszerzes@erd.hu
Fax: +36 23522384
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.erd.hu
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.erd.hu
 

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: Bölcsődei, óvodai játékok, berendezések
Hivatkozási szám: EKR000956972019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39100000-3
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Koncessziós beszerzési eljárásra vonatkozó információk
  A szerződés megkötésére koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával került sor
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1) Elnevezés:
Bútor
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39100000-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés helye: Valamennyi rész esetében 2 teljesítési helyre: Kincses Óvoda és Aprófalva Bölcsőde, mely ugyanazon a címen található: 2030 Érd, Edit u. 3.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
1. rész: 603 db + 564 db bútor,
Valamennyi rész esetében:
Jótállás: valamennyi termék vonatkozásában 12 hónap általános jótállás (kivéve ahol a dokumentáció másképp nem rendelkezik). A jótállás ideje a sikeres átadás-átvétel napját követően kezdődik.
Ajánlatkérő tájékoztatja ajánlattevőket, hogy a felhívásban, valamint a dokumentációban szereplő, meghatározott gyártmányra, típusra történő hivatkozások csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt. Ajánlatkérő a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásáról, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: 321/2015. (X. 30. Korm. rendelet) 46. § (3) bekezdése alapján azzal mindenben egyenértékű terméket elfogad.
Részletes leírás az eszközlistában, mely közbeszerzési dokumentumok mellékleteként kerül megküldésre.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 30
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
II.2.6) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) Az eljárás eredményéről szóló tájékoztató hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
/ (KÉ-szám/évszám)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Bútor
V.1 Az eljárás eredménye
V.1.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/09/10 (éééé/hh/nn)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.1.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Meixner Csaba E.V
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_64154963
Postai cím: Kossuth utca 15. IV/8.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU1
Postai irányítószám: 1151
Ország: Magyarország
E-mail: designbutor@gmail.com
Telefon: +36 203535586
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés megkötésekor; ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 10069434
Pénznem: HUF

VI. szakasz: A szerződés módosításai
VI.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VI.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39100000-3
VI.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39100000-3
VI.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés helye: Valamennyi rész esetében 2 teljesítési helyre: Kincses Óvoda és Aprófalva Bölcsőde, mely ugyanazon a címen található: 2030 Érd, Edit u. 3.
VI.1.4) A közbeszerzés mennyisége:
1. rész: 603 db + 564 db bútor,
Valamennyi rész esetében:
Jótállás: valamennyi termék vonatkozásában 12 hónap általános jótállás (kivéve ahol a dokumentáció másképp nem rendelkezik). A jótállás ideje a sikeres átadás-átvétel napját követően kezdődik.
Ajánlatkérő tájékoztatja ajánlattevőket, hogy a felhívásban, valamint a dokumentációban szereplő, meghatározott gyártmányra, típusra történő hivatkozások csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt. Ajánlatkérő a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásáról, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: 321/2015. (X. 30. Korm. rendelet) 46. § (3) bekezdése alapján azzal mindenben egyenértékű terméket elfogad.
Részletes leírás az eszközlistában, mely közbeszerzési dokumentumok mellékleteként kerül megküldésre.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VI.1.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban:
vagy Kezdés: 2019/09/10 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2019/10/31 (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
VI.1.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 10355034
Pénznem: HUF
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
VI.1.7) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Meixner Csaba E.V
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_64154963
Postai cím: Kossuth utca 15. IV/8.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU1
Postai irányítószám: 1151
Ország: Magyarország
E-mail: designbutor@gmail.com
Telefon: +36 203535586
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
VI.2) Információ a módosításokról
VI.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítás dátuma: 2019/10/07 (éééé/hh/nn)
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt):
Felek megállapították, hogy a megajánlott egyik termék (négyzet asztal) vonatkozásában a vevő fenntartásában lévő, jelen szerződés vonatkozásában kedvezményezettként meghatározott intézményben igény mutatkozott a megajánlott termékkel egyenértékű, de fokozott biztonságú termékre. Ennek megfelelően a kiegészítő biztonsági elemekkel rendelkező termékre vonatkozóan felár fizetése szükséges.
VI.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
x Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata: Felek megállapították, hogy a megajánlott egyik termék (négyzet asztal) vonatkozásában a vevő fenntartásában lévő, jelen szerződés vonatkozásában kedvezményezettként meghatározott intézményben igény mutatkozott a megajánlott termékkel egyenértékű, de fokozott biztonságú termékre. Ennek megfelelően a kiegészítő biztonsági elemekkel rendelkező termékre vonatkozóan felár fizetése szükséges. Felek a szerződést módosítják az előre nem látható igények miatt, a Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pontjának megfelelően, a fokozott biztonságú termék (keresztlábú négyzetasztal) szállítása érdekében. A módosítás nem változtatja meg a szerződés általános jellegét.
A módosítás jogszabályi alapja:
  Kbt. 141. § (2) bekezdés
x Kbt. 141. § (4) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés a) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés b) pont
x Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pont
  Kbt. 141. § (6) bekezdés
VI.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával megkötött szerződések esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték ÁFA nélkül: 10069434 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték ÁFA nélkül: 10355034 Pénznem: HUF

VII. szakasz: Kiegészítő információk
VII.1) További információk:
VII.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/11/05 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben