Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/230
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.11.29.
Iktatószám:22299/2019
CPV Kód:18412000-0
Ajánlatkérő:Kecskeméti Junior Sport Nonprofit Kft.
Teljesítés helye:HU331;HU331;HU331;HU331;HU331;HU331
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Marczi Skate Kft.;Pro Corona Kereskedelmi Szolgáltató és Ipari Kft;Tóti Kereskedelmi És Szolgáltató Kft.;GOLERO TRADE Korlátolt Felelősségű Társaság;GOLERO TRADE Korlátolt Felelősségű Társaság;Arena Magyarország Kereskedelmi és Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaság;Halász Divat Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlatkérő típusa:Közjogi intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:sport, szabadidő
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Kecskeméti Junior Sport Nonprofit Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_43676183
Postai cím: Izsáki Út 1.
Város: Kecskemét
NUTS-kód: HU331
Postai irányítószám: 6000
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ivkovicné Béres Tímea
Telefon: +36 76500320
E-mail: info@juniorsportkft.hu
Fax: +36 76500320
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://juniorsportkft.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://juniorsportkft.hu/
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
x Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: sport, szabadidő

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Sportruházat és kapcsolódó termékek beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000777942019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 18412000-0
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
„Sportruházat és kapcsolódó termékekbeszerzése”
Ajánlatkérő rendelkezésére álló összesen nettó 77.286.492,- Ft keretösszeg erejéig különböző sportruházat és kapcsolódó termékek beszerzése.
Ajánlatkérő jelzi, hogy a mennyiséget kettő év alatt több részletben fogja megrendelni. Ajánlatkérő 30% opciót biztosít a keretösszeg vonatkozásában valamennyi rész esetében.
Ajánlatkérő nem köteles kimeríteni a keretösszeget.
Ajánlatkérő érvénytelenné nyilváníthatja az ajánlatot a Kbt. 73. § (6) bekezdés c) pontja alapján, amennyiben az ajánlati árak meghaladják a Sportági Szakszövetség által meghatározott Benchmarkot. Ajánlatkérő bontáskor közli a Benchmarkot, amely az adott Sportági Szakszövetség honlapján elérhető.
További részletes információt a Közbeszerzési Dokumentum tartalmazza.
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 100472441 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Jégkorong
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 18412000-0
További tárgyak:37400000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: 6000 Kecskemét Izsáki út 1. Kecskeméti Junior Sport Nonprofit Kft.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1. rész: „Sportruházat és kapcsolódó termékek beszerzése” - jégkorong
CPV kód: 18412000-0 Sportruházat
37400000-2 Sportcikkek és felszerelések

Mennyiség
1. Gyakorló mez Bauer 35 db/év
2. Mérkőzés mez 35 db/év
3. Sportszár Kötött 35 db/év
4. Kapus mez Bauer GC 35 db/év
5. Kabát Bauer EU Winter YTH YTH XS - L 35 db/év
6. Kabát Bauer EU Winter SR SR XS - XXL 35 db/év
7. Melegítő nadrág Bauer EU Team Jogging YTH YTH XS - XL 35 db/év
8. Melegítő nadrág Bauer EU Team Jogging SR SR S - XXL 35 db/év
9. Melegítő felső Bauer EU Team Jogging YTH YTH XS - XL 35 db/év
10. Melegítő felső Bauer EU Team Jogging SR SR S - XXL 35 db/év
11. Sapka Bauer Team Pom-Pom 35 db/év

Keretösszeg: nettó 4.239.855,- Ft (2 évre)
Jótállás időtartama: a termékek ajánlatkérő részére történő átadásának időpontjától számítottan 12 hónap. Amennyiben a jogszabály hosszabb jótállást ír elő, úgy Ajánlattevő annak időtartamát köteles vállalni.
Szállítási határidő: eseti megrendeléstől számított 30 nap.
Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
A részletes műszaki leírást a Közbeszerzési Dokumentum melléklete tartalmazza.
A felhívásban, valamint a közbeszerzési dokumentumokban szereplő meghatározott gyártmányra, eredetre, típusra történő hivatkozás csak a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében történt. Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése alapján azzal mindenben egyenértékű terméket elfogad. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő 30% opciót biztosít a keretösszeg vonatkozásában.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Kézilabda
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 18412000-0
További tárgyak:37400000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: 6000 Kecskemét Izsáki út 1. Kecskeméti Junior Sport Nonprofit Kft.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
2. rész „Sportruházat és kapcsolódó termékek beszerzése” - kézilabda
CPV kód: 18412000-0 Sportruházat
37400000-2 Sportcikkek és felszerelések
Mennyiség 14 év alatt Mennyiség 14 év felett
1. sporttáska 15 db/év 10 db/év
2. gálamelegítő 60 db/év 13 db/év
3. kézilabda mez (meccs) 210 db/év 20 db/év
4. kézilabda nadrág (meccs) 210 db/év 20 db/év
5. edzőpóló 225 db/év 75 db/év
6. Kapus mez 35 db/év 10 db/év
7. Kapus nadrág 35 db/év 10 db/év
8. rövidnadrág 45 db/év 17 db/év
9. zokni 100 db/év 0 db/év
10. törölköző 0 db/év 40 db/év
11. jelölőmez 50 db/év 0 db/év
12. Kézilabda cipő 100 db/év 0 db/év

Keretösszeg: nettó 13.325.257,- Ft (2 évre)
Jótállás időtartama: a termékek ajánlatkérő részére történő átadásának időpontjától számítottan 12 hónap. Amennyiben a jogszabály hosszabb jótállást ír elő, úgy Ajánlattevő annak időtartamát köteles vállalni.
Szállítási határidő: eseti megrendeléstől számított 30 nap.
Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
A részletes műszaki leírást a Közbeszerzési Dokumentum melléklete tartalmazza.
A felhívásban, valamint a közbeszerzési dokumentumokban szereplő meghatározott gyártmányra, eredetre, típusra történő hivatkozás csak a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében történt. Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése alapján azzal mindenben egyenértékű terméket elfogad. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő 30% opciót biztosít a keretösszeg vonatkozásában.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Kosárlabda
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 18412000-0
További tárgyak:37400000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: 6000 Kecskemét Izsáki út 1. Kecskeméti Junior Sport Nonprofit Kft.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
3. rész: „Sportruházat és kapcsolódó termékek beszerzése” - kosárlabda
CPV kód: 18412000-0 Sportruházat
37400000-2 Sportcikkek és felszerelések
Mennyiség
1. Hazai kosárlabda verseny mezgarnitúra (logózás: szita nyomat) 40 db/év
2. Idegenbeli kosárlabda verseny mezgarnitúra (logózás: szita nyomat) 40 db/év
3. Hazai kosárlabda verseny mezgarnitúra (logózás: szublimált) 40 db/év
4. Idegenbeli kosárlabda verseny mezgarnitúra (logózás: szublimált) 40 db/év
5. Utazó melegítő felső + alsó (logózás: szita nyomat) 40 db/év
6. Utazó melegítő felső + alsó (logózás: szublimált) 40 db/év
7. Utazó melegítő felső piros (logózás: hímzett logó) 100 db/év
8. Utazó melegítő felső fekete (logózás: hímzett logó) 40 db/év
9. Utazó melegítő nadrág I. (logózás: hímzett logó) 50 db/év
10. Utazó melegítő nadrág II. (logózás: hímzett logó) 50 db/év
11. Kapucnis-cipzáras melegítő felső (logózás: hímzett logó) 150 db/év
12. Sport zokni (logózás: anyagba szőtt) 500 db/év
13. Ki-befordítható használatú edző mezgarnitúra (logózás: nyomtatott logó) 450 db/év
14. Sport táska (logózás: nyomtatott logó) 100 db/év
15. Hátizsák (logózás: nyomtatott logó) 100 db/év
16. Cipőtartós sporttáska (logózás: szita nyomat) 150 db/év
17. Kereknyakú póló (logózás: szita nyomat) 600 db/év
18. Galléros-gombos póló (logózás: szita nyomat) 50 db/év
19. Cipő (kosárlabda, futó) 100 db/év
20. Kabát (logózás: hímzett logó) 40 db / év
21. Kosárlabda edző nadrág (logózás: nyomtatott logó) 100 db / év


Keretösszeg: nettó 25.439.128,- Ft (2 évre)

Jótállás időtartama: a termékek ajánlatkérő részére történő átadásának időpontjától számítottan 12 hónap. Amennyiben a jogszabály hosszabb jótállást ír elő, úgy Ajánlattevő annak időtartamát köteles vállalni.
Szállítási határidő: eseti megrendeléstől számított 30 nap.
Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
A részletes műszaki leírást a Közbeszerzési Dokumentum melléklete tartalmazza.

A felhívásban, valamint a közbeszerzési dokumentumokban szereplő meghatározott gyártmányra, eredetre, típusra történő hivatkozás csak a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében történt. Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése alapján azzal mindenben egyenértékű terméket elfogad. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő 30% opciót biztosít a keretösszeg vonatkozásában.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Röplabda
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 18412000-0
További tárgyak:37400000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: 6000 Kecskemét Izsáki út 1. Kecskeméti Junior Sport Nonprofit Kft.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
4. rész „Sportruházat és kapcsolódó termékek beszerzése” - röplabda
CPV kód: 18412000-0 Sportruházat
37400000-2 Sportcikkek és felszerelések
Mennyiség:
1. Melegítő felső (fiú) (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 40 db/év
2. Melegítő nadrág (fiú) 40 db/év
3. Utazó póló (fiú) (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 50 db/év
4. Röplabda mez (fiú) (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 40 db/év
5. Röplabda meznadrág (fiú) 40 db/év
6. Pamut Zokni 150 db/év
7. Melegítő felső (lány) (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 60 db/év
8. Melegítő nadrág (lány) 60 db/év
9. Utazó póló (lány) (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 80 db/év
10. Röplabda mez (lány) (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 50 db/év
11. Röplabda meznadrág (lány) 50 db/év
12. Bemelegítő felső (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 150 db/év
13. Bemelegítő nadrág 150 db/év
14. Melegítő felső (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 15 db/év
15. Röplabda cipő 80 db/év
16. Esőkabát (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 75 db/év
17. Téli kabát (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 50 db/év
18. Mellény (logózás:Hőpréses fólia nyomás) 50 db/év
19. Pamut Póló (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 250 db/év
20. Hátizsák (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 30 db/év
21. Utazótáska (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 50 db/év
22. Esőkabát (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 550 db
23. Hosszú póló (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 550 db
24. Pamut póló (logózás: Hőpréses fólia nyomás) 50 db

Keretösszeg: nettó 16.959.418,- Ft (2 évre)
Jótállás időtartama: a termékek ajánlatkérő részére történő átadásának időpontjától számítottan 12 hónap. Amennyiben a jogszabály hosszabb jótállást ír elő, úgy Ajánlattevő annak időtartamát köteles vállalni.
Szállítási határidő: eseti megrendeléstől számított 30 nap.
Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
Ajánlatkérő legkésőbb 2019. december közepéig kívánja az esőkabátot (22.), hosszú pólót (23.), illetve a pamut pólót (24.) beszerezni.
A részletes műszaki leírást a Közbeszerzési Dokumentum melléklete tartalmazza.

A felhívásban, valamint a közbeszerzési dokumentumokban szereplő meghatározott gyártmányra, eredetre, típusra történő hivatkozás csak a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében történt. Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése alapján azzal mindenben egyenértékű terméket elfogad. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő 30% opciót biztosít a keretösszeg vonatkozásában.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Úszás
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 18412000-0
További tárgyak:37400000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: 6000 Kecskemét Izsáki út 1. Kecskeméti Junior Sport Nonprofit Kft.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
5. rész: „Sportruházat és kapcsolódó termékek beszerzése” – úszás
CPV kód: 18412000-0 Sportruházat
37400000-2 Sportcikkek és felszerelések

Mennyiség:
1. Oldalt mintás úszónadrág 5 db/év
2. Színes feliratos vékony pántú fürdőruha 3 db/év
3. Úszódressz 3 db/év
4. Különleges talpkiképzésű papucs 5 db/év
5. Egybeöntött papucs 5 db/év
6. Férfi kerek nyakú póló 3 db/év
7. Gombos, galléros póló 2 db/év
8. Női kereknyakú póló 5 db/év
9. Bermuda rövidnadrág 5 db/év
10. Short rövidnadrág 5 db/év
11. Feliratos törölköző 3 db/év
12. Kapucnis frotír köntös 5 db/év

Keretösszeg: nettó 363.416,- Ft (2 évre)
Jótállás időtartama: a termékek ajánlatkérő részére történő átadásának időpontjától számítottan 12 hónap. Amennyiben a jogszabály hosszabb jótállást ír elő, úgy Ajánlattevő annak időtartamát köteles vállalni.
Szállítási határidő: eseti megrendeléstől számított 30 nap.
Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
A részletes műszaki leírást a Közbeszerzési Dokumentum melléklete tartalmazza.

A felhívásban, valamint a közbeszerzési dokumentumokban szereplő meghatározott gyártmányra, eredetre, típusra történő hivatkozás csak a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében történt. Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése alapján azzal mindenben egyenértékű terméket elfogad. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő 30% opciót biztosít a keretösszeg vonatkozásában.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Vízilabda
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 18412000-0
További tárgyak:37400000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: 6000 Kecskemét Izsáki út 1. Kecskeméti Junior Sport Nonprofit Kft.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
6. rész: „Sportruházat és kapcsolódó termékek beszerzése” – vízilabda
CPV kód: 18412000-0 Sportruházat
37400000-2 Sportcikkek és felszerelések
Mennyiség
1. Fürdőköpeny (logózás: egyedi hímzés) 170 db/év
2. Melegítő alsó + felső (logózás: silicon nyomat) 170 db/év
3. Vízilabda sapka garnitúra (logózás: szublimácios eljárás) 2 db/év
4. Papucs 170 db/év
5. Úszósapka 45 db/év
6. "Galléros póló (logózás: Silicon nyomat + woven /szövött/ márkacímke" 335 db/év
7. Galléros póló Coach (logózás: Silicon nyomat + woven /szövött/márkacímke 14 db/év
8. Páncél dressz (lány) (logózás: szublimácios eljárás) 65 db/év
9. Páncél úszó (fiú) (logózás: szublimácios eljárás) 262 db/év
10. Hátizsák (logózás: szublimácios eljárás) 170 db/év

Keretösszeg: nettó 16.959.418,- Ft (2 évre)
Jótállás időtartama: a termékek ajánlatkérő részére történő átadásának időpontjától számítottan 12 hónap. Amennyiben a jogszabály hosszabb jótállást ír elő, úgy Ajánlattevő annak időtartamát köteles vállalni.
Szállítási határidő: eseti megrendeléstől számított 30 nap.
Ajánlatkérő előteljesítést elfogad.
A részletes műszaki leírást a Közbeszerzési Dokumentum melléklete tartalmazza.
A felhívásban, valamint a közbeszerzési dokumentumokban szereplő meghatározott gyártmányra, eredetre, típusra történő hivatkozás csak a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében történt. Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése alapján azzal mindenben egyenértékű terméket elfogad. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő 30% opciót biztosít a keretösszeg vonatkozásában.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 128 - 312479
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Jégkorong
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/10/17 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Marczi Skate Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_60112002
Postai cím: Váci Út 168/H
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1138
Ország: Magyarország
E-mail: adam.marczi@marcziskate.hu
Telefon: +36 702437878
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 5511811
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 2 Elnevezés: Kézilabda
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/10/19 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Pro Corona Kereskedelmi Szolgáltató és Ipari Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_91929785
Postai cím: Szentendrei Út 39-53
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1035
Ország: Magyarország
E-mail: cegkapu.procorona@gmail.com
Telefon: +36 13889557
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 17322835
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 3 Elnevezés: Kosárlabda
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/10/21 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el igen
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Tóti Kereskedelmi És Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_22383442
Postai cím: Üllői Út 749.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1185
Ország: Magyarország
E-mail: totisport@totisport.hu
Telefon: +36 12925845
Internetcím(ek): (URL) www.totisport.hu
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen

Hivatalos név: GOLERO TRADE Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_32207536
Postai cím: József Attila Út 45.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1042
Ország: Magyarország
E-mail: ildiko.keger@golero.hu
Telefon: +36 207770187
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 33070866
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 4 Elnevezés: Röplabda
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/10/22 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: GOLERO TRADE Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_32207536
Postai cím: József Attila Út 45.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1042
Ország: Magyarország
E-mail: ildiko.keger@golero.hu
Telefon: +36 207770187
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 22047244
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 5 Elnevezés: Úszás
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/11/04 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Arena Magyarország Kereskedelmi és Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_87191882
Postai cím: Kunigunda Útja 60
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1037
Ország: Magyarország
E-mail: info@arena.hu
Telefon: +36 14360710
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 14360716
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 472441
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 6 Elnevezés: Vízilabda
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/10/17 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Halász Divat Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_27957277
Postai cím: Neumann János Utca 4
Város: Baja
NUTS-kód: HU331
Postai irányítószám: 6500
Ország: Magyarország
E-mail: hdivat@ocean.hu
Telefon: +36 209174985
Internetcím(ek): (URL) www.ocean.hu
Fax: +36 79522780
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 22047244
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Ajánlatkérő a beszerzés, illetve a szerződések/részek végleges összértékét opcióval együtt tüntette fel.
Az alábbi ajánlattevők nyújtottak be ajánlatot:
1. rész vonatkozásában:
Marczi Skate Kft. (1138 Budapest Váci út 168/H, adóazonosító: 24369558-2-41)
2. rész vonatkozásában:
Pro Corona Kereskedelmi Szolgáltató és Ipari Kft. (1035 Budapest Szentendrei út 39-53., adóazonosító: 25029080-2-41)
3. rész vonatkozásában:
Tóti Kereskedelmi És Szolgáltató Kft. (1185 Budapest Üllői út 749., adóazonosító: 12182204-2-43) és
GOLERO TRADE Korlátolt Felelősségű Társaság (1042 Budapest József Attila út 45., adóazonosító: 24093321-2-41) közös ajánlattevők
4. rész vonatkozásában:
GOLERO TRADE Korlátolt Felelősségű Társaság (1042 Budapest József Attila út 45., adóazonosító: 24093321-2-41)
5. rész vonatkozásában:
Arena Magyarország Kereskedelmi és Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaság (1037 Budapest Kunigunda útja 60., adóazonosító: 12169825-2-41)
6. rész vonatkozásában:
Halász Divat Korlátolt Felelősségű Társaság (6500 Baja Neumann János utca 4., adóazonosító: 10226896-2-03)
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/11/25 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)