Stratégiai tervezés – kampánystratégia készítés körében a „Digitális Fogyasztóvédelem” (DF) – a fogyasztóvédelmi feladatok elektronizálása projekt kommunikációjával összefüggő stratégiai tervezési és tanácsadási szolgáltatás nyújtása, valamint hosszú távú vagy ad-hoc kampánystratégia készítése.
Integrált reklámügynökségi szolgáltatások – kreatív tervezés, szövegírás, grafikai tervezés, nyomdai előkészítés körében a kreatív koncepció és az egyes médiaeszközökre alkalmazott kreatívok kidolgozása, valamint grafikai tervezés és szövegírás. Kreatív tervezési és grafikai tervezési feladatok a következőkre: rádiószpot, TV szpot, sajtóhirdetések, banner, citylight plakát, óriásplakát, szórólap, eredménykommunikációs kiadvány, reklámajándéktárgyak.
Gyártás – nyomda körében szórólapok, füzet, közterületi plakátok, reklámajándékok, dekorációs és marketing eszközök gyártása.
Gyártás – TV szpot, youtube-video, rádió szpot, fotózás körében 5 alkalommal, alkalmanként legalább 15 db jó minőségű, nagy felbontású nyomdai felhasználásra is alkalmas fénykép készítése, továbbá 1 db TV-szpot, 1 db rádiószpot, valamint 3 db 10-15 mp-es online felületre alkalmas video legyártása.
Online ügynökségi szolgáltatások – keresőoptimalizálás, banner, influencer együttműködések kialakítása, menedzselése körében online kommunikációs stratégia kidolgozása, a kapcsolódó cselekvési és ütemterv elkészítése, valamint online tartalommenedzsment feladatok ellátása. Az online és közösségi média-kampányoknál 6 db banner programozása, Google Ads keresőoptimalizálás, social media kampánymenedzsment (preferált felület: Instagram, YouTube) illetve legalább 5 db releváns videótartalom elkészítését biztosító közösségi-média influencer együttműködés.
Rendezvényszervezés körében 3 db regionális workshop, 1 db kitelepülés, 1 db sajtónyilvános zárórendezvény rendezvényszervezési feladatainak teljes körű ellátása (rendezvényhelyszín és a lebonyolításhoz szükséges technikai eszközök, berendezés bérlése, technikai személyzet, dekoráció, catering biztosítása, meghívók kiküldése, regisztrációs lista kezelése, forgatókönyvírás, kapcsolódó szállítás).
Médiatervezés és - vásárlás médiatervező illetve kampányhatékonyság mérésére szolgáló szoftverek segítségével a műszaki leírásban részletesen meghatározott elvárások szerint, belföldi médiatervezési és - vásárlási feladatok teljeskörű lebonyolítása (médiamix, médiaterv elkészítése, médiavásárlás végrehajtása, kapcsolódó ügynökségi szolgáltatások) online display , közösségi- média és PPC kampányokra vonatkozóan.
A részletes műszaki leírást és feltételeket az egyéb közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
A nettó keretösszeg: 74.472.582 HUF
A KIFÜ a keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget.
Fizetés: igazolt teljesítés alapján utólag a Kbt. 135. § (1) és (5)-(6) bekezdése alapján, a Ptk. 6:130. (1)-(2) bekezdésében foglaltak szerint. 272/2014. (XI. 05.) Korm. rendelet 129. § (1) bekezdés alapján Utófinanszírozásos. Az európai uniós támogatás intenzitása 100 % . Az ajánlattétel, a szerződéskötés és a kifizetés pénzneme: HUF. Ajánlatkérő előleget nem bizt. Részletek a keretszerződésben