Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Péterfy Sándor Utcai Kórház - Rendelőintézet Országos Traumatológiai Intézet
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_32559260
Postai cím: Péterfy Sándor Utca 8-20.
Postai irányítószám: 1076
Kapcsolattartó személy: Zsarnay István
E-mail: gazdig.titkarsag@peterfykh.hu
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.peterfykh.hu
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.peterfykh.hu
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
Regionális vagy helyi hatóság
Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Egészségügyi intézmény
Általános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szabadidő, kultúra és vallás
II.1) A beszerzés mennyisége
Elnevezés: Élelmiszerbeszerzés - Péterfy Kórház
Hivatkozási szám: EKR000492632019
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 15890000-3 | |
II.1.3) A szerződés típusa
II.1.4) Rövid meghatározás:
Élelmiszerbeszerzés a Péterfy Kórház – Rendelőintézet Országos Traumatológiai Intézet részére
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 55246150 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
Elnevezés: Zöldség, gyümölcs, savanyúság, száraz hüvelyesek
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 03200000-3 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Péterfy Kórház – Rendelőintézet Országos Traumatológiai Intézet, 1076 Budapest, Péterfy Sándor utca 8-20., Alsóerdősor utcai telephely élelmiszer raktára 1074 Budapest, Alsóerdősor 7., Fiumei úti tele
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adás-vételi szerződés, amelynek tárgya „Élelmiszerbeszerzés a Péterfy Kórház – Rendelőintézet Országos Traumatológiai Intézet részére” – Zöldség, gyümölcs, savanyúság, száraz hüvelyesek
Tétel sorszám Megnevezés Teljes mennyiség (12 hónapra tervezett) Mennyiségi egység kiszerelés
1 burgonya 10000 kg
2 burgonya 50000 kg
3 vöröshagyma 8000 kg
4 lilahagyma 300 kg
5 fokhagyma 600 kg
6 póréhagyma 4000 db
7 fejes káposzta primőr 1000 kg
8 fejes káposzta 3700 kg
9 vöröskáposzta primőr 100 kg
10 vöröskáposzta 300 kg
11 kelkáposzta primőr 600 kg
12 kelkáposzta 3000 kg
13 karfiol 150 kg
14 sárgarépa 5500 kg
15 gyökér 4500 kg
16 zeller 500 kg
17 karalábé 500 kg
18 karalábé primőr 3500 db
19 kígyóuborka 6000 kg
20 kígyóuborka primőr 2000 kg
21 petrezselyemzöld 24000 csomag
22 fejes saláta 1000 db
23 dióbél 400 kg
24 mák 300 kg
25 narancs 7000 kg
26 retek(piros) 1400 csomag
27 feketeretek 100 kg
28 jégcsapretek 450 kg
29 citrom 700 kg
30 zöldpaprika 2000 kg
31 zöldpaprika primőr 5000 db
32 kaliforniai paprika primőr 650 kg
33 paradicsom 2000 kg
34 paradicsom primőr 1000 kg
35 gomba 1200 kg
36 alma 15000 kg
37 alma nyári 3000 kg
38 görögdinnye 1000 kg
39 körte 600 kg
40 szilva 800 kg
41 szőlő 800 kg
42 öszibarack 1500 kg
43 nektarin 800 kg
44 kajszibarack 600 kg
45 földieper 50 kg
46 meggy 700 kg
47 cseresznye 400 kg
48 kivi 400 kg
49 banán 10000 kg
50 szárazbab 200 kg
51 sárgaborsó 100 kg
52 lencse 100 kg
53 ecetes cékla 180 kg
54 savanyú káposzta 1700 kg
55 csalamádé 1800 kg
56 kovászos uborka 3000 kg
57 csemege uborka 800 kg
58 ecetes almapaprika 300 kg
59 savanyított dinnye 450 kg
60 savanyított káposztával töltött paprika 850 kg
61 zöldhagyma 1100 csomag
62 mandarin 2000 kg
Összesen 159680 kg
Összesen 13500 db
Összesen 26500 csomag
A leszállításra kerülő áruknak az áruátvétel időpontjában rendelkezniük kell a szavatosságuk minimum 70%-ával, a rövid lejáratú élelmiszerek (pl. friss tej, ahol nem létezik hosszabb lejárat, mint 7 nap) esetében a minőség megőrzési idő legalább 90%-ával.
A számlázás a szerződés hatálya alatti ténylegesen megrendelt/átvett élelmiszerféleségek és mennyiségek alapján történik a nyertes ajánlatban megajánlott egységárak alapján. A szerződésben a nyertes Ajánlat szerinti egységárak kerülnek feltüntetésre. A mennyiségeket Ajánlatkérő az ajánlatok összehasonlíthatósága érdekében, tervezett/irányadó jelleggel adta meg, amelytől a szerződések időtartama alatt nettó 54.730.910,- Ft keretösszeg erejéig eltérhet.
A részletes műszaki leírás és részletes mennyiség meghatározása a felhívást kiegészítő további közbeszerzési dokumentumokban került meghatározásra.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Irányadó: 2013. évi V. törvény, 2015. évi CXLIII. törvény, 64/2007. (VII. 23.) FVM - EüM együttes rendelet, 62/2011. (VI.30.) VM rendelet, 68/2007. (VII.26.) FVM-EüM-SZMM együttes rendelet, 82/2012. (VIII. 2.) VM rendelet, Európai Parlament és a Tanács 852/2004/EK rendelete az élelmiszer-higiéniáról II.sz. Melléklet IV. fejezet, 2008. évi XLVI. tv. 35. §-a
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 03142500-3 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Péterfy Kórház – Rendelőintézet Országos Traumatológiai Intézet, 1076 Budapest, Péterfy Sándor utca 8-20., Alsóerdősor utcai telephely élelmiszer raktára 1074 Budapest, Alsóerdősor 7., Fiumei úti tele
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adás-vételi szerződés, amelynek tárgya „Élelmiszerbeszerzés a Péterfy Kórház – Rendelőintézet Országos Traumatológiai Intézet részére” – Tojás, az alábbiak szerint:
Tétel sorszám Megnevezés Teljes mennyiség (12 hónapra tervezett) Mennyiségi egység kiszerelés
1 tojás 180000 db
A leszállításra kerülő áruknak az áruátvétel időpontjában rendelkezniük kell a szavatosságuk minimum 70%-ával, a rövid lejáratú élelmiszerek (pl. friss tej, ahol nem létezik hosszabb lejárat, mint 7 nap) esetében a minőség megőrzési idő legalább 90%-ával.
A számlázás a szerződés hatálya alatti ténylegesen megrendelt/átvett élelmiszerféleségek és mennyiségek alapján történik a nyertes ajánlatban megajánlott egységárak alapján. A szerződésben a nyertes Ajánlat szerinti egységárak kerülnek feltüntetésre. A mennyiségeket Ajánlatkérő az ajánlatok összehasonlíthatósága érdekében, tervezett/irányadó jelleggel adta meg, amelytől a szerződések időtartama alatt nettó 8.190.000,- Ft keretösszeg erejéig eltérhet.
A részletes műszaki leírás és részletes mennyiség meghatározása a felhívást kiegészítő további közbeszerzési dokumentumokban került meghatározásra
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Irányadó: 2013. évi V. törvény, 2015. évi CXLIII. törvény, 64/2007. (VII. 23.) FVM - EüM együttes rendelet, 62/2011. (VI.30.) VM rendelet, 68/2007. (VII.26.) FVM-EüM-SZMM együttes rendelet, 82/2012. (VIII. 2.) VM rendelet, Európai Parlament és a Tanács 852/2004/EK rendelete az élelmiszer-higiéniáról II.sz. Melléklet IV. fejezet, 2008. évi XLVI. tv. 35. §-a
Elnevezés: Baromfihús és húskészítményei
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 15131500-0 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Péterfy Kórház – Rendelőintézet Országos Traumatológiai Intézet, 1076 Budapest, Péterfy Sándor utca 8-20., Alsóerdősor utcai telephely élelmiszer raktára 1074 Budapest, Alsóerdősor 7., Fiumei úti tele
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adás-vételi szerződés, amelynek tárgya „Élelmiszerbeszerzés a Péterfy Kórház – Rendelőintézet Országos Traumatológiai Intézet részére” – Baromfihús és húskészítményei, az alábbiak szerint:
Tétel sorszám Megnevezés Teljes mennyiség (12 hónapra tervezett) Mennyiségi egység kiszerelés
1 Csirkemell sonka 1600 kg
2 Csirke felsőcomb 10050 kg
3 Csirkecomb egész 300 kg
4 Csirke szárny 300 kg
5 Csirkemell filé 800 kg
6 Csirkemáj 450 kg
7 Pulykamáj 300 kg
8 Pulyka felsőcomb filé 750 kg
9 Pulykamell filé 3500 kg
Összesen 18 050 kg
A leszállításra kerülő áruknak az áruátvétel időpontjában rendelkezniük kell a szavatosságuk minimum 70%-ával, a rövid lejáratú élelmiszerek (pl. friss tej, ahol nem létezik hosszabb lejárat, mint 7 nap) esetében a minőség megőrzési idő legalább 90%-ával.
A számlázás a szerződés hatálya alatti ténylegesen megrendelt/átvett élelmiszerféleségek és mennyiségek alapján történik a nyertes ajánlatban megajánlott egységárak alapján. A szerződésben a nyertes Ajánlat szerinti egységárak kerülnek feltüntetésre. A mennyiségeket Ajánlatkérő az ajánlatok összehasonlíthatósága érdekében, tervezett/irányadó jelleggel adta meg, amelytől a szerződések időtartama alatt nettó 19.420.050,- Ft keretösszeg erejéig eltérhet.
A részletes műszaki leírás és részletes mennyiség meghatározása a felhívást kiegészítő további közbeszerzési dokumentumokban került meghatározásra
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Irányadó: 2013. évi V. törvény, 2015. évi CXLIII. törvény, 64/2007. (VII. 23.) FVM - EüM együttes rendelet, 62/2011. (VI.30.) VM rendelet, 68/2007. (VII.26.) FVM-EüM-SZMM együttes rendelet, 82/2012. (VIII. 2.) VM rendelet, Európai Parlament és a Tanács 852/2004/EK rendelete az élelmiszer-higiéniáról II.sz. Melléklet IV. fejezet, 2008. évi XLVI. tv. 35. §-a
Elnevezés: Gyorsfagyasztott termékek
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 15896000-5 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Péterfy Kórház – Rendelőintézet Országos Traumatológiai Intézet, 1076 Budapest, Péterfy Sándor utca 8-20., Alsóerdősor utcai telephely élelmiszer raktára 1074 Budapest, Alsóerdősor 7., Fiumei úti tele
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adás-vételi szerződés, amelynek tárgya „Élelmiszerbeszerzés a Péterfy Kórház – Rendelőintézet Országos Traumatológiai Intézet részére” – Gyorsfagyasztott termékek, az alábbiak szerint:
Tétel sorszám Megnevezés Teljes mennyiség (12 hónapra tervezett) Mennyiségi egység kiszerelés
1 Húsleves zöldség 4500 kg
2 Brokkoli rózsa 2780 kg
3 Karalábé kocka 850 kg
4 Karfiol rózsa 3350 kg
5 Gyalult tök kaporral 6500 kg
6 Zöldbab 6500 kg
7 Ceruzabab 275 kg
8 Zöldborsó 4000 kg
9 Sárgarépa kocka 3250 kg
10 Bébirépa 825 kg
11 Zeller kocka 275 kg
12 Gyökér kocka 1000 kg
13 Sóska 500 kg
14 Parajkrém 1900 kg
15 Kukorica morzsolt 500 kg
16 Petrezselyem zöld 300 kg
17 Kapor 90 kg
18 Gesztenye massza 90 kg
19 Fejtett bab 150 kg
20 Mexikói salátakeverék 150 kg
21 Vegyesfőzelék 1750 kg
22 Meggy 3300 kg
23 Szilva 500 kg
24 Egres 700 kg
25 Gnocchi 250 kg
26 Burgonya krokett 200 kg
27 Kelbimbó 1500 kg
28 Gomba 100 kg
29 Almakocka 3000 kg
30 Szilvásgombóc 600 kg
31 Szilvalekváros derelye 600 kg
32 Túrós derelye 500 kg
33 Rántott halrudak 100 kg
34 Hekk filé 600 kg
35 Ponty filé 75 kg
36 Afrikai harcsafilé 1000 kg
Összesen 52560 kg
A leszállításra kerülő áruknak az áruátvétel időpontjában rendelkezniük kell a szavatosságuk minimum 70%-ával, a rövid lejáratú élelmiszerek (pl. friss tej, ahol nem létezik hosszabb lejárat, mint 7 nap) esetében a minőség megőrzési idő legalább 90%-ával.
A számlázás a szerződés hatálya alatti ténylegesen megrendelt/átvett élelmiszerféleségek és mennyiségek alapján történik a nyertes ajánlatban megajánlott egységárak alapján. A szerződésben a nyertes Ajánlat szerinti egységárak kerülnek feltüntetésre. A mennyiségeket Ajánlatkérő az ajánlatok összehasonlíthatósága érdekében, tervezett/irányadó jelleggel adta meg, amelytől a szerződések időtartama alatt nettó 25.662.866- Ft keretösszeg erejéig eltérhet.
A részletes műszaki leírás és részletes mennyiség meghatározása a felhívást kiegészítő további közbeszerzési dokumentumokban került meghatározásra.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Irányadó: 2013. évi V. törvény, 2015. évi CXLIII. törvény, 64/2007. (VII. 23.) FVM - EüM együttes rendelet, 62/2011. (VI.30.) VM rendelet, 68/2007. (VII.26.) FVM-EüM-SZMM együttes rendelet, 82/2012. (VIII. 2.) VM rendelet, Európai Parlament és a Tanács 852/2004/EK rendelete az élelmiszer-higiéniáról II.sz. Melléklet IV. fejezet, 2008. évi XLVI. tv. 35. §-a
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 092 - 221523
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
1. rész:
Andosa Market Korlátolt Felelősségű Társaság, 1211 Budapest, Kossuth Lajos Utca 62. fszt. 2. 23006997243
I'Fresh Vegetables & Fruits Kft, 1098 Budapest, Dési Huber Utca 16/1 25317121243
BÖRMY Korlátolt Felelősségű Társaság, 1078 Budapest, Rottenbiller Utca 44 23849167242 (nyertes)
M és Társa Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., 6782 Mórahalom Röszkei Út 48. 11392929206
Oligo 2000 Kft, 1214 Budapest Orion Utca 14. 10864672243
2. rész:
Andosa Market Korlátolt Felelősségű Társaság, 1211 Budapest, Kossuth Lajos Utca 62. fszt. 2. 23006997243
BÖRMY Korlátolt Felelősségű Társaság, 1078 Budapest, Rottenbiller Utca 44 23849167242 (nyertes)
I'Fresh Vegetables & Fruits Kft, 1098 Budapest, Dési Huber Utca 16/1 25317121243
Jégtrade Élelmiszeripari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság, 2220 Vecsés Ecseri Út 0127/15/A 10828694213
M és Társa Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., 6782 Mórahalom Röszkei Út 48. 11392929206
Oligo 2000 Kft, 1214 Budapest Orion Utca 14. 10864672243
3. rész:
Alfa-Meat Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság, 1182 Budapest Tölgyesi Utca 6/b 12489408243 (nyertes)
Helit Kereskedelmi Kft., 1117 Budapest Budafoki út Út 1117 10646036243
Húsház Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság, 8638 Balatonlelle Rákóczi út 356/B. 23913178214
Jégtrade Élelmiszeripari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság, 2220 Vecsés Ecseri Út 0127/15/A 10828694213
Pásztor-Hús Húsipari és Kereskedelmi Kft, 3300 Eger Kistályai Út 8/a 11864376210
4. rész:
Eredménytelen rész a Kbt. 75. § (1) bek. c) pontja alapján.
BA-HA-MA'S Élelmiszer nagykereskedelem és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, 2120 Dunakeszi Pallag Utca 55. 12245442213
Helit Kereskedelmi Kft., 1117 Budapest Budafoki út Út 1117 10646036243
Húsház Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság, 8638 Balatonlelle Rákóczi út 356/B. 23913178214
Jégtrade Élelmiszeripari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság, 2220 Vecsés Ecseri Út 0127/15/A 10828694213
Naturice Korlátolt Felelősségű Társaság, 4080 Hajdúnánás Szikra telep 0946/13. hrsz. 25400263209
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § rendelkezései szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák
D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
verseny hiánya technikai okokból
a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)