Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/10
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2020.01.15.
Iktatószám:23323/2019
CPV Kód:42000000-6
Ajánlatkérő:Tiszaszőlős Község Önkormányzata
Teljesítés helye:Magyarország 5244 Tiszaszőlős, Alkotmány út 12-17.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Kappa HV Kft
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés módosítása az érvényességi ideje alatt
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg a szerződést kötő összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Tiszaszőlős Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_51189970
Postai cím: Fő Út 21.
Város: Tiszaszőlős
NUTS-kód: HU322
Postai irányítószám: 5244
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Bakos László
Telefon: +36 308488454
E-mail: archibakos@gmail.com
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
 

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: Konyha kialakítása Tiszaszőlősön - árubeszerzés
Hivatkozási szám: EKR001065462018
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42000000-6
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Koncessziós beszerzési eljárásra vonatkozó információk
  A szerződés megkötésére koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával került sor
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1) Elnevezés:
Szociális Konyha fejlesztése Tiszaszőlősön
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42000000-6
További tárgyak:39220000-0
39221000-7
39221180-2
39222000-4
39314000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU322 A teljesítés helye: Magyarország 5244 Tiszaszőlős, Alkotmány út 12-17.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
1. ajánlati rész: Konyhatechnológiai berendezések
Tsz Megnevezés db

1. Áruszállító kocsi 2
2. Asztal 1
3. Polcos tároló állvány 3
4. Polcos tároló állvány 1
5. Euro raklap 3
6. Polcos tároló állvány 1
7. Egyoldalas háttámlás öltözőpad 1
8. Z-ajtós öltözőszekrény 4 rekesszel 4
9. Hűtőszekrény (pult alá helyezhető kivitel) 1
10. Polcos tároló állvány 1
11. Polcos tároló állvány 2
12. Polcos tároló állvány 3
13. Asztal 1
14. Hűtőszekrény GN2/1 7
15. Kétmedencés mosogató 1
16. Fali csepegtető polc 1
17. Előkészítő asztal 1
18. Hulladékgyűjtő 4
19. Edényalátét asztal (stoki) 2
20. Kétmedencés mosogató 1
21. Asztali zöldségszeletelő gép 1
22. Csaptelep 1
23. Fali csepegtető polc 1
24. Burgonyakoptató gép (KG-503) 1
25. Habverő-keverő-dagasztó gép - 30 literes 1
26. Asztali dagasztó-keverő-habverő gép 1
27. Faliszekrény 2
28. Tálalókocsi 2
29. Univerzális konyhagép gördíthető állványon 1
30. Előkészítő asztal 1
31. Tároló asztal fiókegységgel 1
32. Asztali szeletelő gép 1
33. Légkeveréses kombinált sütő-pároló 1
34. Blokkba építhető tűzhely alsó gázsütővel 1
35. Főzőzsámoly 2
36. Blokkba építhető tűzhely, alsó nyitott tárolóval 1
37. Billenőserpenyő 1
38. Semleges kiszolgáló pult 2
39. Kiadó polc leheletvédővel 2
40. Tároló asztal fiókegységgel 2
41. Faliszekrény 2
42. Mosogatógép (szakaszos üzemű, átadó rendszer) 1
43. Mosogatógép kivezető asztal 1
44. Gördíthető mosogatókosár tároló állvány 1
45. Tálcacsúsztató 1
46. Tálcacsúsztató 1
47. Tálcacsúsztató 1
48. Gördíthető tálcatároló állvány 3
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 240
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
II.2.6) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TOP-4.2.1-15-JN1-2016-00008

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) Az eljárás eredményéről szóló tájékoztató hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
05954 / 2019 (KÉ-szám/évszám)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Szociális Konyha fejlesztése Tiszaszőlősön
V.1 Az eljárás eredménye
V.1.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/03/30 (éééé/hh/nn)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.1.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Kappa HV Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_92712524
Postai cím: Uszály Utca 22.
Város: Szolnok
NUTS-kód: HU322
Postai irányítószám: 5000
Ország: Magyarország
E-mail: kappahv@invitel.hu
Telefon: +36 205320322
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv nem
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés megkötésekor; ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 15268360
Pénznem: HUF

VI. szakasz: A szerződés módosításai
VI.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VI.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42000000-6
VI.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42000000-6
További tárgyak:39220000-0
39221000-7
39221180-2
39222000-4
39314000-6
VI.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU322 A teljesítés helye: Magyarország 5244 Tiszaszőlős, Alkotmány út 12-17.
VI.1.4) A közbeszerzés mennyisége:
1. ajánlati rész: Konyhatechnológiai berendezések
Tsz Megnevezés db

1. Áruszállító kocsi 2
2. Asztal 1
3. Polcos tároló állvány 3
4. Polcos tároló állvány 1
5. Euro raklap 3
6. Polcos tároló állvány 1
7. Egyoldalas háttámlás öltözőpad 1
8. Z-ajtós öltözőszekrény 4 rekesszel 4
9. Hűtőszekrény (pult alá helyezhető kivitel) 1
10. Polcos tároló állvány 1
11. Polcos tároló állvány 2
12. Polcos tároló állvány 3
13. Asztal 1
14. Hűtőszekrény GN2/1 7
15. Kétmedencés mosogató 1
16. Fali csepegtető polc 1
17. Előkészítő asztal 1
18. Hulladékgyűjtő 4
19. Edényalátét asztal (stoki) 2
20. Kétmedencés mosogató 1
21. Asztali zöldségszeletelő gép 1
22. Csaptelep 1
23. Fali csepegtető polc 1
24. Burgonyakoptató gép (KG-503) 1
25. Habverő-keverő-dagasztó gép - 30 literes 1
26. Asztali dagasztó-keverő-habverő gép 1
27. Faliszekrény 2
28. Tálalókocsi 2
29. Univerzális konyhagép gördíthető állványon 1
30. Előkészítő asztal 1
31. Tároló asztal fiókegységgel 1
32. Asztali szeletelő gép 1
33. Légkeveréses kombinált sütő-pároló 1
34. Blokkba építhető tűzhely alsó gázsütővel 1
35. Főzőzsámoly 2
36. Blokkba építhető tűzhely, alsó nyitott tárolóval 1
37. Billenőserpenyő 1
38. Semleges kiszolgáló pult 2
39. Kiadó polc leheletvédővel 2
40. Tároló asztal fiókegységgel 2
41. Faliszekrény 2
42. Mosogatógép (szakaszos üzemű, átadó rendszer) 1
43. Mosogatógép kivezető asztal 1
44. Gördíthető mosogatókosár tároló állvány 1
45. Tálcacsúsztató 1
46. Tálcacsúsztató 1
47. Tálcacsúsztató 1
48. Gördíthető tálcatároló állvány 3
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VI.1.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 240
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
VI.1.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 15268360
Pénznem: HUF
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
VI.1.7) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Kappa HV Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_92712524
Postai cím: Uszály Utca 22.
Város: Szolnok
NUTS-kód: HU322
Postai irányítószám: 5000
Ország: Magyarország
E-mail: kappahv@invitel.hu
Telefon: +36 205320322
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv nem
VI.2) Információ a módosításokról
VI.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítás dátuma: 2019/11/25 (éééé/hh/nn)
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt):
Felek közös akaratukból a projekt befejezési határidejét kívánják korrigálni az akadályoztatás (el nem készült épület megvalósítása nélkül az eszközök nem építhetők be, nem végezhető el az üzembe helyezés) okán.
2.1. Eredeti szerződésben szereplő szöveg:
6. A teljesítés határideje:
Szállítási határidő pontos napja: 2019. év 11. hó 25. napja

2.2. Módosult szövegrész:
6. A teljesítés határideje:
Szállítási határidő pontos napja: 2020. év 02. hó 23. napja

VI.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
x Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata: 2015. évi CXLIII. törvény 141. § (4) c)
ca) a módosítást olyan körülmények tették szükségessé, amelyeket az ajánlatkérő kellő gondossággal eljárva nem láthatott előre: a közbeszerzési eljárás megindításakor nem volt ismert az építési beruházás befejezési határideje, mivel az építéshez kapcsolódó megvalósítási költségek több támogatásból kerülnek biztosításra (BM + TOP), így Ajánlatkérő nem ismerhette az építési munkák vállalási körülményeit.
cb) a módosítás nem változtatja meg a szerződés általános jellegét; a szerződés általános jellege a határidő módosításától nem változik meg.
A Miniszterelnökség részéről kiadott a közbeszerzések központi ellenőrzéséről és engedélyezéséről szóló 320/2015. (X. 30.) Korm. rendelet szerinti szerződéskötések és szerződésmódosítások ellenőrzéséhez szóló útmutató az alábbiakat rögzíti:
A módosítás jogszabályi alapja:
  Kbt. 141. § (2) bekezdés
x Kbt. 141. § (4) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés a) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés b) pont
x Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pont
x Kbt. 141. § (6) bekezdés
VI.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával megkötött szerződések esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték ÁFA nélkül: 15268360 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték ÁFA nélkül: 15268360 Pénznem: HUF

VII. szakasz: Kiegészítő információk
VII.1) További információk:
Az alábbi információk a 2. ajánlati részre vonatkozó szerződésmódosításra vonatkoznak:
A módosítás dátuma:
2019.11.25
Felek közös akaratukból a projekt befejezési határidejét kívánják korrigálni az akadályoztatás (el nem készült épület megvalósítása nélkül az eszközök nem építhetők be, nem végezhető el az üzembe helyezés) okán.
2.1. Eredeti szerződésben szereplő szöveg:
6. A teljesítés határideje:
Szállítási határidő pontos napja: 2019. év 11. hó 25. napja

2.2. Módosult szövegrész:
6. A teljesítés határideje:
Szállítási határidő pontos napja: 2020. év 02. hó 23. napja
A módosítás jogalapjai:
2015. évi CXLIII. törvény 141. § (4) c)
(4) A (2) bekezdésben szabályozott esetek mellett a szerződés - a (6) bekezdésben foglalt feltételek vizsgálata nélkül - új közbeszerzési eljárás lefolytatása nélkül módosítható, illetve módosulhat az alábbiak közül bármely esetben:
c) a következő feltételek együttes teljesülése esetén:
ca) a módosítást olyan körülmények tették szükségessé, amelyeket az ajánlatkérő kellő gondossággal eljárva nem láthatott előre;
cb) a módosítás nem változtatja meg a szerződés általános jellegét;
cc) az ellenérték növekedése nem haladja meg az eredeti szerződés értékének 50%-át. Ha egymást követően több olyan módosításra kerül sor, amelyek a ca) alpont szerinti több, egymással nem összefüggő körülmény miatt merültek fel, ez a korlátozás az egyes módosítások nettó értékére alkalmazandó. Az egymást követő módosítások nem célozhatják e rendelkezés megkerülését.
ca) a módosítást olyan körülmények tették szükségessé, amelyeket az ajánlatkérő kellő gondossággal eljárva nem láthatott előre: a közbeszerzési eljárás megindításakor nem volt ismert az építési beruházás befejezési határideje, mivel az építéshez kapcsolódó megvalósítási költségek több támogatásból kerülnek biztosításra (BM + TOP), így Ajánlatkérő nem ismerhette az építési munkák vállalási körülményeit.
cb) a módosítás nem változtatja meg a szerződés általános jellegét; a szerződés általános jellege a határidő módosításától nem változik meg.
A Miniszterelnökség részéről kiadott a közbeszerzések központi ellenőrzéséről és engedélyezéséről szóló 320/2015. (X. 30.) Korm. rendelet szerinti szerződéskötések és szerződésmódosítások ellenőrzéséhez szóló útmutató az alábbiakat rögzíti:
Sem a Kbt., sem az irányelv nem definiálja, hogy mi értünk a szerződés általános jellege alatt. A 2014/24/EU irányelv 108. preambulumbekezdése azonban annyit rögzít, hogy a szerződés általános jellege például akkor változik meg, ha a megvalósítandó építési beruházásokat, beszerzendő árukat, vagy szolgáltatásokat valami mással helyettesítik, vagy alapvetően megváltoztatják a beszerzés fajtáját.
A szerződés általános jellégének vizsgálata során azt tartjuk szükségesnek áttekinteni, hogy az adott közbeszerzési eljárás tárgyát, miként határozta meg az ajánlatkérőként szerződő fél.
Fentiekre tekintettel egyértelműen megállapítható, a szerződés akadályoztatás okán felmerült teljesítési határidő-növekedése nem változtatja meg a szerződés jellegét, a szállított eszközcsomag funkcionális egységként megvalósul.
cc) A szerződéses árakra vonatkozó kimutatás:
A szerződés ára nem módosul.
Az ellenérték növekedése nem haladja meg az eredeti szerződés értékének 50%-át.
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával megkötött szerződések esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték ÁFA nélkül: 10.272.779 HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték ÁFA nélkül:10.272.779 HUF
VII.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/01/14 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben