Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/52
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.03.14.
Iktatószám:3863/2019
CPV Kód:33100000-1
Ajánlatkérő:Békés Megyei Központi Kórház
Teljesítés helye:HU332;HU332;HU332
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:MEDIMŰSZER Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;MEDIMŰSZER Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;Dräger Medical Magyarország Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlatkérő típusa:Költségvetési szerv
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Egészségügy
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Békés Megyei Központi Kórház
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_43342866
Postai cím: Semmelweis Utca 1
Város: Gyula
NUTS-kód: HU332
Postai irányítószám: 5700
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Kovács Mihály
Telefon: +36 66555201
E-mail: kovacsm@bmkk.eu
Fax: +36 66441192
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.bmkk.eu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Költségvetési szerv
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
x Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Orvosi eszközök beszerzése
Hivatkozási szám: EKR001123142018
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33100000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
A Békés Megyei Központi Kórház részére orvosi eszközök beszerzése
1. ajánlati rész: Digitális röntgen készülék beszerzése
2. ajánlati rész: Gyermek kardiológiai és radiológiai ultrahang eszköz beszerzése
3. ajánlati rész: Reanimációs asztal beszerzése
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 118600000 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Digitális röntgen készülék beszerzése
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33111000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU332 A teljesítés fő helyszíne: 5700 Gyula, Semmelweis utca 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A TIOP-2.24-09/2010-0026 számú projekt keretében a Békés Megyei Központi Kórház H épületének felújítása folyamatban van, amelynek célja, hogy a kialakított épületben Gyermekkórház működjön az orvos szakmai szempontoknak, továbbá műszaki-biztonsági előírásoknak megfelelően. A megfelelőség és korszerűség biztosításához az alábbi (összesen 1 db) eszközök beszerzése szükséges:
- 1 db digitális röntgen készülék:
o minimum 150 kg teherbírású asztallap,
o minimum 120 cm-es hosszirányú elmozdulás biztosítása,
o flat detektor,
o DICOM,
o Kiegészítő mennyezeti röntgencső,
o Fali bucky állvány detektorral
Minimális elvárás, hogy az Ajánlattevő által kialakított ajánlati ár tartalmazza a berendezés leszállítását, teljes körű telepítését; üzembe helyezését; az érintett helyiségek – műszaki leírásban részletezettek szerinti – építészeti, statikai, elektromos, gépészeti csatlakozásainak kialakítását a beszállítási útvonal kialakításától a berendezés használatba vételi átadásáig. Különösen vonatkozik a szükséges elektromos szekrények, kábelezések, fali és padlócsatornák, kábeltálcák illetve telepítés utáni helyiségrekonstrukciós munkálatokra. Ajánlattevő feladata biztosítani az eszköz kommunikációját a kórház meglévő rendszereivel (kétirányú PACS és (egyirányú munkalista) HIS ).
Ajánlattevő feladata az ajánlott berendezéshez az engedélyező hatóság előírásainak/elvárásainak megfelelő telepítési javaslat / terv elkészítése, sugárvédelmi engedélyezéshez a dokumentáció összeállítása, illetve az engedély megadásához szükséges MSZ 824 szerinti sugárvédelmi szerkezetek kialakítása.
Ajánlattevő további feladata a személyzet betanítása a berendezés üzembe helyezését követően..
A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő jelen ajánlati rész vonatkozásában lehetőséget nyújt a gazdasági szereplők számára a berendezés elhelyezéséül szolgáló helyiség megtekintésére, a teljesítés helyén (5700 Gyula, Semmelweis u. 1.) az alábbi időpontokban: 2018.01.09. 11:00 óra, 2019.01.18. 11:00.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Flat detektor: Kivehető detektor (Igen=10 pont, Nem=0 pont)  10
2 Radiográfia: Sorozatfelvétel (legkedvezőtlenebb szint:8 fps, legkedvezőbb elvárás: 15 fps,arányosítás) 20
3 Röntgen cső: 180 fokos elfordíthatóság (Igen/Nem; Igen=10 pont, Nem=0 pont)  10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 60
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TIOP-2.24-09/2010-0026 „Új tömb kialakítása a Békés Megyei Képviselő-testület Pándy Kálmán Kórházban”
II.2.14) További információ:
A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.

II.2.1)
Elnevezés: Gyermek kardiológiai és radiológiai uh eszköz
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33112200-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU332 A teljesítés fő helyszíne: 5700 Gyula, Semmelweis utca 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A TIOP-2.24-09/2010-0026 számú projekt keretében a Békés Megyei Központi Kórház H épületének felújítása folyamatban van, amelynek célja, hogy a kialakított épületben Gyermekkórház működjön az orvos szakmai szempontoknak, továbbá műszaki-biztonsági előírásoknak megfelelően. A megfelelőség és korszerűség biztosításához az alábbi eszközök beszerzése szükséges:
- 1 db Gyermek kardiológiai és radiológiai ultrahang diagnosztikai készülék. (Hasi, lágyrész, ízületi, bél, nyaki és végtagi ér, kismedence, felnőtt pediátriai kardiológiai és radiológiai csomag)
Live 3D képalkotás TTE és/vagy TEE vizsgálófejen, Specl tracking, nagy frekvenciás mátrix vizsgálófej
Vizsgálófejek:
- lineráis transducer
-convex transducer
-felnőtt és gyermek kardiológiai transducer
-neonatológiai kardiológiai transducer
-mikrokonvex radiológiai transducer
Ajánlattevő feladata biztosítani az eszköz kommunikációját a kórház meglévő rendszereivel (kétirányú PACS és (egyirányú munkalista) HIS ).
Ajánlattevő feladata a berendezés leszállítása, teljes körű telepítése; üzembe helyezése és a személyzet betanítása.
A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Az ultrahang kép felnagyítása 1 gombnyomásra, a teljes képernyőméretre, felbontás veszteség nélkül. (Igen=10 pont, Nem=0 pont) 3
2 Az UH kép megjeleníthető az érintőképernyőn (Igen=10 pont, Nem=0 pont) 2
3 Live 3D kardiológiai képalkotás TTE vizsgálófejjel 1-5 MHz között (Igen=10 pont, Nem= 0 pont) 3
4 Mátrix lineáris vizsgálófej csatlakoztatható a készülékhez, a vizsgálófej működési frekvenciája 2-22 MHz között legyen (Igen=10 pont, Nem= 0 pont) 2
5 Aktív képalkotó transducer csatlakozók száma (legkedvezőtlenebb szint: 4 db, legkedvezőbb szint 6 db, arányosítás) 5
6 Készülék súlya: (legkedvezőtlenebb színt: 90 kg, legkedvezőtlenebb elvárás: 70 kg, arányosítás 10
7 Intraoperatív lineáris transducer szállítása (Igen=10 pont, Nem=0 pont) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TIOP-2.24-09/2010-0026 „Új tömb kialakítása a Békés Megyei Képviselő-testület Pándy Kálmán Kórházban”
II.2.14) További információ:
A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.

II.2.1)
Elnevezés: Reanimációs asztal beszerzése
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33172200-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU332 A teljesítés fő helyszíne: 5700 Gyula, Semmelweis utca 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A TIOP-2.24-09/2010-0026 számú projekt keretében a Békés Megyei Központi Kórház H épületének felújítása folyamatban van, amelynek célja, hogy a kialakított épületben Gyermekkórház működjön az orvos szakmai szempontoknak, továbbá műszaki-biztonsági előírásoknak megfelelően. A megfelelőség és korszerűség biztosításához az alábbi eszközök beszerzése szükséges:
- 2 db újszülött újraélesztő egység (Reanimációs asztal) beszerzése a dokumentációban részletezett mozgatási lehetőségekkel és funkciókkal.
Tartozékok és egységek (készülékenként):
-O2/Levegő keverő
-Váladékszívó, szabályozóval,mérővel, váladékszívó edénnyel
Áramlásadagoló
-Hálózati kábelek
-1 db fektetőmatrac
-5 db maghőmérő
-5 db felületi hőmérő
-50 db hőmérőtapasz
Ajánlattevő feladata a berendezések leszállítása és üzembe helyezése a részletes műszaki leírásban szereplő paramétereknek megfelelően, az eszközökhöz kapcsolódóan kötelezően szállítandó tartozékokkal.
A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Ágy dönthetősége (legkedvezőtlenebb szint: ±10°, legkedvezőbb elvárás: ±30°, arányosítás) 10
2 A teljesítés igazolás napjától számított jótállás ideje (legkedvezőtlenebb szint: 12 hónap, legkedvezőbb elvárás: 36 hónap, arányosítás) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TIOP-2.24-09/2010-0026 „Új tömb kialakítása a Békés Megyei Képviselő-testület Pándy Kálmán Kórházban”
II.2.14) További információ:
A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018 /S 246 - 563521
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: k/133-4/2019 Rész száma: 1 Elnevezés: Digitális röntgen készülék beszerzése
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/02/18 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: MEDIMŰSZER Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_87160943
Postai cím: Lázár Utca 5.7. ajtó
Város: Békéscsaba
NUTS-kód: HU332
Postai irányítószám: 5600
Ország: Magyarország
E-mail: medimuszer1@gmail.com
Telefon: +36 302258131
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 82500000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
x Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: k/133-4/2019 Rész száma: 2 Elnevezés: Gyermek kardiológiai és radiológiai uh eszköz
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/02/18 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: MEDIMŰSZER Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_87160943
Postai cím: Lázár Utca 5.7. ajtó
Város: Békéscsaba
NUTS-kód: HU332
Postai irányítószám: 5600
Ország: Magyarország
E-mail: medimuszer1@gmail.com
Telefon: +36 302258131
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 31200000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: k/133-4/2019 Rész száma: 3 Elnevezés: Reanimációs asztal beszerzése
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/02/18 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Dräger Medical Magyarország Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_12894822
Postai cím: Szent László út 95.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1135
Ország: Magyarország
E-mail: henrik.krikus@draeger.com
Telefon: +36 309968605
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 12885001
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 4900000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
1. ajánlati rész, nyertes Ajánlattevő: Mediműszer Kft. (24088255-2-04)
2. ajánlati rész, nyertes Ajánlattevő: Mediműszer Kft. (24088255-2-04)
3. ajánlati rész: Dräger Medical Magyarország Kft. (12601134-2-41)
Ajánlattevők: 1 ajánlati rész:
Mediműszer Kft. (24088255-2-04)
Forex Medical Kft (23434419-2-43)
Ajánlattevők: 2. ajánlati rész:
Mediműszer Kft. (24088255-2-04)
Ajánlattevők: 3. ajánlati rész:
Dräger Medical Magyarország Kft. (12601134-2-41)
Medirex Zrt. (11909879-2-42)
Dutchmed Export-Import és Szerviz Kft. (10467969-2-41)
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. § (3) bekezdés szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/03/11 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)