Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/74
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.04.16.
Iktatószám:6502/2019
CPV Kód:30192800-9
Ajánlatkérő:Országos Vérellátó Szolgálat
Teljesítés helye:Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.) Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.;Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.) Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.;Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.) Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.;Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.) Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.;Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.) Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.;Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.) Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.;Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.) Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.;Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.) Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.;Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.) Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.;Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.) Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.05.15.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Önállóan gazdálkodó költségvetési szerv
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Egészségügy
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Országos Vérellátó Szolgálat
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_17001700
Postai cím: Karolina Út 19-21.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1113
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Zimmermann Ágnes
Telefon: +36 13724274
E-mail: kozbeszerzes@ovsz.hu
Fax: +36 13724453
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.ovsz.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000273802019/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000273802019/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Önállóan gazdálkodó költségvetési szerv
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
x Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Nyomatlan címke és címkekészletek beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000273802019
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30192800-9
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
„ Nyomatlan címke és címkekészletek beszerzése”-Adásvételi szerződés
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: A/M kódú címke beszerzése
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30192800-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.)
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés
Teljes mennyiség (alapmennyiség): 800 000 db nyomatlan címke
A teljes mennyiséget egy termékből, azaz ugyanazon gyártó azonos cikkszámmal rendelkező termékéből kell megajánlani.
Egynél több termék, azaz különböző fajtájú termék megajánlása esetén az ajánlat érvénytelennek minősül.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése szerint, ha ajánlatkérő meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemző konkrét eljárásra, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra utal, akkor az azokkal egyenértékűt is köteles elfogadni.
A megajánlott termékekkel kapcsolatos általános és szakmai követelményeket az egyéb közbeszerzési dokumentumok VI. fejezete tartalmazza.
A teljesítési helyekre külföldi ajánlattevőnek DDP (INCOTERMS 2000.) paritáson, belföldi ajánlattevőnek költségmentesen kell a megajánlott terméket leszállítani.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő vételi jogot (opciót) köt ki a jelen felhívás II.2.4. pontjában meghatározott részenkénti teljes mennyiség további maximum 30%-ának szállítása tekintetében.
Az opció ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, ezért ajánlatkérő nem vállal kötelezettséget arra, hogy vételi joga alapján lehívást (megrendelést) bocsát ki bármilyen mennyiségre. Ajánlatkérő egyoldalúan határozza meg az opciós mennyiségből általa megvásárolni kívánt mennyiséget, tehát a teljes opciós mennyiség megvásárlására nem köteles. Vételi jogát ajánlatkérő egyoldalú írásbeli nyilatkozattal jogosult gyakorolni a szerződés lehívási hatálya alatt (a szerződéskötést követő 24 hónap), annak időbeli lejártát megelőzően. A vételi joggal érintett terméknek meg kell egyeznie az alapmennyiségre megajánlott termékekkel, továbbá azt az alapmennyiséggel egyező ajánlati egységáron kell biztosítani. Egyebekben a vételi jogra a Ptk. rendelkezései az irányadóak.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Értékelési szempont a Kbt. 76. § (2) bekezdés a) pontja szerinti legalacsonyabb ár. AK igényeinek konkrétan meghatározott minőségi és műszaki követelményeknek megfelelő áru felel meg és a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását az adott esetben további minőségi jellemzők nem szolgálják. A beszerezni kívánt címkék esetében nincs olyan minőségi jellemző, melyet AK értékelni tudna.

II.2.1)
Elnevezés: T kódú címke beszerzése
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30192800-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.)
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés
Teljes mennyiség (alapmennyiség): 3 000 000 db nyomatlan címke
A teljes mennyiséget egy termékből, azaz ugyanazon gyártó azonos cikkszámmal rendelkező termékéből kell megajánlani.
Egynél több termék, azaz különböző fajtájú termék megajánlása esetén az ajánlat érvénytelennek minősül.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése szerint, ha ajánlatkérő meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemző konkrét eljárásra, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra utal, akkor az azokkal egyenértékűt is köteles elfogadni.
A megajánlott termékekkel kapcsolatos általános és szakmai követelményeket az egyéb közbeszerzési dokumentumok VI. fejezete tartalmazza.
A teljesítési helyekre külföldi ajánlattevőnek DDP (INCOTERMS 2000.) paritáson, belföldi ajánlattevőnek költségmentesen kell a megajánlott terméket leszállítani.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő vételi jogot (opciót) köt ki a jelen felhívás II.2.4. pontjában meghatározott részenkénti teljes mennyiség további maximum 30%-ának szállítása tekintetében.
Az opció ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, ezért ajánlatkérő nem vállal kötelezettséget arra, hogy vételi joga alapján lehívást (megrendelést) bocsát ki bármilyen mennyiségre. Ajánlatkérő egyoldalúan határozza meg az opciós mennyiségből általa megvásárolni kívánt mennyiséget, tehát a teljes opciós mennyiség megvásárlására nem köteles. Vételi jogát ajánlatkérő egyoldalú írásbeli nyilatkozattal jogosult gyakorolni a szerződés lehívási hatálya alatt (a szerződéskötést követő 24 hónap), annak időbeli lejártát megelőzően. A vételi joggal érintett terméknek meg kell egyeznie az alapmennyiségre megajánlott termékekkel, továbbá azt az alapmennyiséggel egyező ajánlati egységáron kell biztosítani. Egyebekben a vételi jogra a Ptk. rendelkezései az irányadóak.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Értékelési szempont a Kbt. 76. § (2) bekezdés a) pontja szerinti legalacsonyabb ár. AK igényeinek konkrétan meghatározott minőségi és műszaki követelményeknek megfelelő áru felel meg és a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását az adott esetben további minőségi jellemzők nem szolgálják. A beszerezni kívánt címkék esetében nincs olyan minőségi jellemző, melyet AK értékelni tudna.

II.2.1)
Elnevezés: A/K kódú címke beszerzése
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30192800-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.)
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés
Teljes mennyiség (alapmennyiség): 3 500 000 db nyomatlan címke
A teljes mennyiséget egy termékből, azaz ugyanazon gyártó azonos cikkszámmal rendelkező termékéből kell megajánlani.
Egynél több termék, azaz különböző fajtájú termék megajánlása esetén az ajánlat érvénytelennek minősül.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése szerint, ha ajánlatkérő meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemző konkrét eljárásra, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra utal, akkor az azokkal egyenértékűt is köteles elfogadni.
A megajánlott termékekkel kapcsolatos általános és szakmai követelményeket az egyéb közbeszerzési dokumentumok VI. fejezete tartalmazza.
A teljesítési helyekre külföldi ajánlattevőnek DDP (INCOTERMS 2000.) paritáson, belföldi ajánlattevőnek költségmentesen kell a megajánlott terméket leszállítani.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő vételi jogot (opciót) köt ki a jelen felhívás II.2.4. pontjában meghatározott részenkénti teljes mennyiség további maximum 30%-ának szállítása tekintetében.
Az opció ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, ezért ajánlatkérő nem vállal kötelezettséget arra, hogy vételi joga alapján lehívást (megrendelést) bocsát ki bármilyen mennyiségre. Ajánlatkérő egyoldalúan határozza meg az opciós mennyiségből általa megvásárolni kívánt mennyiséget, tehát a teljes opciós mennyiség megvásárlására nem köteles. Vételi jogát ajánlatkérő egyoldalú írásbeli nyilatkozattal jogosult gyakorolni a szerződés lehívási hatálya alatt (a szerződéskötést követő 24 hónap), annak időbeli lejártát megelőzően. A vételi joggal érintett terméknek meg kell egyeznie az alapmennyiségre megajánlott termékekkel, továbbá azt az alapmennyiséggel egyező ajánlati egységáron kell biztosítani. Egyebekben a vételi jogra a Ptk. rendelkezései az irányadóak.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Értékelési szempont a Kbt. 76. § (2) bekezdés a) pontja szerinti legalacsonyabb ár. AK igényeinek konkrétan meghatározott minőségi és műszaki követelményeknek megfelelő áru felel meg és a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását az adott esetben további minőségi jellemzők nem szolgálják. A beszerezni kívánt címkék esetében nincs olyan minőségi jellemző, melyet AK értékelni tudna.

II.2.1)
Elnevezés: S 2/0 kódú címkekészlet beszerzése
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30192800-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.)
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés
Teljes mennyiség (alapmennyiség): 50 000 db nyomatlan címkekészlet
A teljes mennyiséget egy termékből, azaz ugyanazon gyártó azonos cikkszámmal rendelkező termékéből kell megajánlani.
Egynél több termék, azaz különböző fajtájú termék megajánlása esetén az ajánlat érvénytelennek minősül.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése szerint, ha ajánlatkérő meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemző konkrét eljárásra, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra utal, akkor az azokkal egyenértékűt is köteles elfogadni.
A megajánlott termékekkel kapcsolatos általános és szakmai követelményeket az egyéb közbeszerzési dokumentumok VI. fejezete tartalmazza.
A teljesítési helyekre külföldi ajánlattevőnek DDP (INCOTERMS 2000.) paritáson, belföldi ajánlattevőnek költségmentesen kell a megajánlott terméket leszállítani.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő vételi jogot (opciót) köt ki a jelen felhívás II.2.4. pontjában meghatározott részenkénti teljes mennyiség további maximum 30%-ának szállítása tekintetében.
Az opció ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, ezért ajánlatkérő nem vállal kötelezettséget arra, hogy vételi joga alapján lehívást (megrendelést) bocsát ki bármilyen mennyiségre. Ajánlatkérő egyoldalúan határozza meg az opciós mennyiségből általa megvásárolni kívánt mennyiséget, tehát a teljes opciós mennyiség megvásárlására nem köteles. Vételi jogát ajánlatkérő egyoldalú írásbeli nyilatkozattal jogosult gyakorolni a szerződés lehívási hatálya alatt (a szerződéskötést követő 24 hónap), annak időbeli lejártát megelőzően. A vételi joggal érintett terméknek meg kell egyeznie az alapmennyiségre megajánlott termékekkel, továbbá azt az alapmennyiséggel egyező ajánlati egységáron kell biztosítani. Egyebekben a vételi jogra a Ptk. rendelkezései az irányadóak.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Értékelési szempont a Kbt. 76. § (2) bekezdés a) pontja szerinti legalacsonyabb ár. AK igényeinek konkrétan meghatározott minőségi és műszaki követelményeknek megfelelő áru felel meg és a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását az adott esetben további minőségi jellemzők nem szolgálják. A beszerezni kívánt címkék esetében nincs olyan minőségi jellemző, melyet AK értékelni tudna.

II.2.1)
Elnevezés: S 4/0 kódú címkekészlet beszerzése
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30192800-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.)
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés
Teljes mennyiség (alapmennyiség): 1 002 000 db nyomatlan címkekészlet
A teljes mennyiséget egy termékből, azaz ugyanazon gyártó azonos cikkszámmal rendelkező termékéből kell megajánlani.
Egynél több termék, azaz különböző fajtájú termék megajánlása esetén az ajánlat érvénytelennek minősül.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése szerint, ha ajánlatkérő meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemző konkrét eljárásra, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra utal, akkor az azokkal egyenértékűt is köteles elfogadni.
A megajánlott termékekkel kapcsolatos általános és szakmai követelményeket az egyéb közbeszerzési dokumentumok VI. fejezete tartalmazza.
A teljesítési helyekre külföldi ajánlattevőnek DDP (INCOTERMS 2000.) paritáson, belföldi ajánlattevőnek költségmentesen kell a megajánlott terméket leszállítani.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő vételi jogot (opciót) köt ki a jelen felhívás II.2.4. pontjában meghatározott részenkénti teljes mennyiség további maximum 30%-ának szállítása tekintetében.
Az opció ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, ezért ajánlatkérő nem vállal kötelezettséget arra, hogy vételi joga alapján lehívást (megrendelést) bocsát ki bármilyen mennyiségre. Ajánlatkérő egyoldalúan határozza meg az opciós mennyiségből általa megvásárolni kívánt mennyiséget, tehát a teljes opciós mennyiség megvásárlására nem köteles. Vételi jogát ajánlatkérő egyoldalú írásbeli nyilatkozattal jogosult gyakorolni a szerződés lehívási hatálya alatt (a szerződéskötést követő 24 hónap), annak időbeli lejártát megelőzően. A vételi joggal érintett terméknek meg kell egyeznie az alapmennyiségre megajánlott termékekkel, továbbá azt az alapmennyiséggel egyező ajánlati egységáron kell biztosítani. Egyebekben a vételi jogra a Ptk. rendelkezései az irányadóak.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Értékelési szempont a Kbt. 76. § (2) bekezdés a) pontja szerinti legalacsonyabb ár. AK igényeinek konkrétan meghatározott minőségi és műszaki követelményeknek megfelelő áru felel meg és a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását az adott esetben további minőségi jellemzők nem szolgálják. A beszerezni kívánt címkék esetében nincs olyan minőségi jellemző, melyet AK értékelni tudna.

II.2.1)
Elnevezés: S 6/0 kódú címkekészlet (nagy) beszerzése
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30192800-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.)
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés
Teljes mennyiség (alapmennyiség): 700 000 db nyomatlan címkekészlet
A teljes mennyiséget egy termékből, azaz ugyanazon gyártó azonos cikkszámmal rendelkező termékéből kell megajánlani.
Egynél több termék, azaz különböző fajtájú termék megajánlása esetén az ajánlat érvénytelennek minősül.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése szerint, ha ajánlatkérő meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemző konkrét eljárásra, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra utal, akkor az azokkal egyenértékűt is köteles elfogadni.
A megajánlott termékekkel kapcsolatos általános és szakmai követelményeket az egyéb közbeszerzési dokumentumok VI. fejezete tartalmazza.
A teljesítési helyekre külföldi ajánlattevőnek DDP (INCOTERMS 2000.) paritáson, belföldi ajánlattevőnek költségmentesen kell a megajánlott terméket leszállítani.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő vételi jogot (opciót) köt ki a jelen felhívás II.2.4. pontjában meghatározott részenkénti teljes mennyiség további maximum 30%-ának szállítása tekintetében.
Az opció ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, ezért ajánlatkérő nem vállal kötelezettséget arra, hogy vételi joga alapján lehívást (megrendelést) bocsát ki bármilyen mennyiségre. Ajánlatkérő egyoldalúan határozza meg az opciós mennyiségből általa megvásárolni kívánt mennyiséget, tehát a teljes opciós mennyiség megvásárlására nem köteles. Vételi jogát ajánlatkérő egyoldalú írásbeli nyilatkozattal jogosult gyakorolni a szerződés lehívási hatálya alatt (a szerződéskötést követő 24 hónap), annak időbeli lejártát megelőzően. A vételi joggal érintett terméknek meg kell egyeznie az alapmennyiségre megajánlott termékekkel, továbbá azt az alapmennyiséggel egyező ajánlati egységáron kell biztosítani. Egyebekben a vételi jogra a Ptk. rendelkezései az irányadóak.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Értékelési szempont a Kbt. 76. § (2) bekezdés a) pontja szerinti legalacsonyabb ár. AK igényeinek konkrétan meghatározott minőségi és műszaki követelményeknek megfelelő áru felel meg és a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását az adott esetben további minőségi jellemzők nem szolgálják. A beszerezni kívánt címkék esetében nincs olyan minőségi jellemző, melyet AK értékelni tudna.

II.2.1)
Elnevezés: S 16/12 kódú címkekészlet beszerzése
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30192800-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.)
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés
Teljes mennyiség (alapmennyiség): 1 100 000 db nyomatlan címkekészlet
A teljes mennyiséget egy termékből, azaz ugyanazon gyártó azonos cikkszámmal rendelkező termékéből kell megajánlani.
Egynél több termék, azaz különböző fajtájú termék megajánlása esetén az ajánlat érvénytelennek minősül.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése szerint, ha ajánlatkérő meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemző konkrét eljárásra, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra utal, akkor az azokkal egyenértékűt is köteles elfogadni.
A megajánlott termékekkel kapcsolatos általános és szakmai követelményeket az egyéb közbeszerzési dokumentumok VI. fejezete tartalmazza.
A teljesítési helyekre külföldi ajánlattevőnek DDP (INCOTERMS 2000.) paritáson, belföldi ajánlattevőnek költségmentesen kell a megajánlott terméket leszállítani.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő vételi jogot (opciót) köt ki a jelen felhívás II.2.4. pontjában meghatározott részenkénti teljes mennyiség további maximum 30%-ának szállítása tekintetében.
Az opció ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, ezért ajánlatkérő nem vállal kötelezettséget arra, hogy vételi joga alapján lehívást (megrendelést) bocsát ki bármilyen mennyiségre. Ajánlatkérő egyoldalúan határozza meg az opciós mennyiségből általa megvásárolni kívánt mennyiséget, tehát a teljes opciós mennyiség megvásárlására nem köteles. Vételi jogát ajánlatkérő egyoldalú írásbeli nyilatkozattal jogosult gyakorolni a szerződés lehívási hatálya alatt (a szerződéskötést követő 24 hónap), annak időbeli lejártát megelőzően. A vételi joggal érintett terméknek meg kell egyeznie az alapmennyiségre megajánlott termékekkel, továbbá azt az alapmennyiséggel egyező ajánlati egységáron kell biztosítani. Egyebekben a vételi jogra a Ptk. rendelkezései az irányadóak.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Értékelési szempont a Kbt. 76. § (2) bekezdés a) pontja szerinti legalacsonyabb ár. AK igényeinek konkrétan meghatározott minőségi és műszaki követelményeknek megfelelő áru felel meg és a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását az adott esetben további minőségi jellemzők nem szolgálják. A beszerezni kívánt címkék esetében nincs olyan minőségi jellemző, melyet AK értékelni tudna.

II.2.1)
Elnevezés: S 6/0 kódú címkekészlet (kicsi) beszerzése
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30192800-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.)
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés
Teljes mennyiség (alapmennyiség): 1 100 000 db nyomatlan címke
A teljes mennyiséget egy termékből, azaz ugyanazon gyártó azonos cikkszámmal rendelkező termékéből kell megajánlani.
Egynél több termék, azaz különböző fajtájú termék megajánlása esetén az ajánlat érvénytelennek minősül.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése szerint, ha ajánlatkérő meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemző konkrét eljárásra, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra utal, akkor az azokkal egyenértékűt is köteles elfogadni.
A megajánlott termékekkel kapcsolatos általános és szakmai követelményeket az egyéb közbeszerzési dokumentumok VI. fejezete tartalmazza.
A teljesítési helyekre külföldi ajánlattevőnek DDP (INCOTERMS 2000.) paritáson, belföldi ajánlattevőnek költségmentesen kell a megajánlott terméket leszállítani.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő vételi jogot (opciót) köt ki a jelen felhívás II.2.4. pontjában meghatározott részenkénti teljes mennyiség további maximum 30%-ának szállítása tekintetében.
Az opció ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, ezért ajánlatkérő nem vállal kötelezettséget arra, hogy vételi joga alapján lehívást (megrendelést) bocsát ki bármilyen mennyiségre. Ajánlatkérő egyoldalúan határozza meg az opciós mennyiségből általa megvásárolni kívánt mennyiséget, tehát a teljes opciós mennyiség megvásárlására nem köteles. Vételi jogát ajánlatkérő egyoldalú írásbeli nyilatkozattal jogosult gyakorolni a szerződés lehívási hatálya alatt (a szerződéskötést követő 24 hónap), annak időbeli lejártát megelőzően. A vételi joggal érintett terméknek meg kell egyeznie az alapmennyiségre megajánlott termékekkel, továbbá azt az alapmennyiséggel egyező ajánlati egységáron kell biztosítani. Egyebekben a vételi jogra a Ptk. rendelkezései az irányadóak.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Értékelési szempont a Kbt. 76. § (2) bekezdés a) pontja szerinti legalacsonyabb ár. AK igényeinek konkrétan meghatározott minőségi és műszaki követelményeknek megfelelő áru felel meg és a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását az adott esetben további minőségi jellemzők nem szolgálják. A beszerezni kívánt címkék esetében nincs olyan minőségi jellemző, melyet AK értékelni tudna.

II.2.1)
Elnevezés: ZEBRA GK 420t nyomtatóhoz címke beszerzése
Rész száma: 9
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30192800-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.)
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés
Teljes mennyiség (alapmennyiség): 16 000 db nyomatlan papír címke
A teljes mennyiséget egy termékből, azaz ugyanazon gyártó azonos cikkszámmal rendelkező termékéből kell megajánlani.
Egynél több termék, azaz különböző fajtájú termék megajánlása esetén az ajánlat érvénytelennek minősül.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése szerint, ha ajánlatkérő meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemző konkrét eljárásra, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra utal, akkor az azokkal egyenértékűt is köteles elfogadni.
A megajánlott termékekkel kapcsolatos általános és szakmai követelményeket az egyéb közbeszerzési dokumentumok VI. fejezete tartalmazza.
A teljesítési helyekre külföldi ajánlattevőnek DDP (INCOTERMS 2000.) paritáson, belföldi ajánlattevőnek költségmentesen kell a megajánlott terméket leszállítani.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő vételi jogot (opciót) köt ki a jelen felhívás II.2.4. pontjában meghatározott részenkénti teljes mennyiség további maximum 30%-ának szállítása tekintetében.
Az opció ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, ezért ajánlatkérő nem vállal kötelezettséget arra, hogy vételi joga alapján lehívást (megrendelést) bocsát ki bármilyen mennyiségre. Ajánlatkérő egyoldalúan határozza meg az opciós mennyiségből általa megvásárolni kívánt mennyiséget, tehát a teljes opciós mennyiség megvásárlására nem köteles. Vételi jogát ajánlatkérő egyoldalú írásbeli nyilatkozattal jogosult gyakorolni a szerződés lehívási hatálya alatt (a szerződéskötést követő 24 hónap), annak időbeli lejártát megelőzően. A vételi joggal érintett terméknek meg kell egyeznie az alapmennyiségre megajánlott termékekkel, továbbá azt az alapmennyiséggel egyező ajánlati egységáron kell biztosítani. Egyebekben a vételi jogra a Ptk. rendelkezései az irányadóak.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Értékelési szempont a Kbt. 76. § (2) bekezdés a) pontja szerinti legalacsonyabb ár. AK igényeinek konkrétan meghatározott minőségi és műszaki követelményeknek megfelelő áru felel meg és a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását az adott esetben további minőségi jellemzők nem szolgálják. A beszerezni kívánt címkék esetében nincs olyan minőségi jellemző, melyet AK értékelni tudna.

II.2.1)
Elnevezés: Papírcímke ZEBRA GK 420t nyomtatóhoz címke beszerz
Rész száma: 10
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30192800-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Országos Vérellátó Szolgálat Budaörsi Raktára (2040 Budaörs, Kamaraerdei út 13.)
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a teljesítés helyét megváltoztassa.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés
Teljes mennyiség (alapmennyiség): 43 095 db nyomatlan papír címke
A teljes mennyiséget egy termékből, azaz ugyanazon gyártó azonos cikkszámmal rendelkező termékéből kell megajánlani.
Egynél több termék, azaz különböző fajtájú termék megajánlása esetén az ajánlat érvénytelennek minősül.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése szerint, ha ajánlatkérő meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemző konkrét eljárásra, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra utal, akkor az azokkal egyenértékűt is köteles elfogadni.
A megajánlott termékekkel kapcsolatos általános és szakmai követelményeket az egyéb közbeszerzési dokumentumok VI. fejezete tartalmazza.
A teljesítési helyekre külföldi ajánlattevőnek DDP (INCOTERMS 2000.) paritáson, belföldi ajánlattevőnek költségmentesen kell a megajánlott terméket leszállítani.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő vételi jogot (opciót) köt ki a jelen felhívás II.2.4. pontjában meghatározott részenkénti teljes mennyiség további maximum 30%-ának szállítása tekintetében.
Az opció ajánlatkérő számára lehívási (megrendelési) kötelezettséget nem jelent, ezért ajánlatkérő nem vállal kötelezettséget arra, hogy vételi joga alapján lehívást (megrendelést) bocsát ki bármilyen mennyiségre. Ajánlatkérő egyoldalúan határozza meg az opciós mennyiségből általa megvásárolni kívánt mennyiséget, tehát a teljes opciós mennyiség megvásárlására nem köteles. Vételi jogát ajánlatkérő egyoldalú írásbeli nyilatkozattal jogosult gyakorolni a szerződés lehívási hatálya alatt (a szerződéskötést követő 24 hónap), annak időbeli lejártát megelőzően. A vételi joggal érintett terméknek meg kell egyeznie az alapmennyiségre megajánlott termékekkel, továbbá azt az alapmennyiséggel egyező ajánlati egységáron kell biztosítani. Egyebekben a vételi jogra a Ptk. rendelkezései az irányadóak.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Értékelési szempont a Kbt. 76. § (2) bekezdés a) pontja szerinti legalacsonyabb ár. AK igényeinek konkrétan meghatározott minőségi és műszaki követelményeknek megfelelő áru felel meg és a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását az adott esetben további minőségi jellemzők nem szolgálják. A beszerezni kívánt címkék esetében nincs olyan minőségi jellemző, melyet AK értékelni tudna.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Valamennyi rész tekintetében:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdéseiben foglalt kizáró okok bármelyike fennáll.
Az ajánlatkérőnek (a továbbiakban: AK) ki kell zárnia az eljárásból azt az ajánlattevőt, alvállalkozót, vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, aki a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdéseiben szereplő kizáró okok hatálya alá tartozik vagy a részéről (részükről) a kizáró ok az eljárás során következett be. [Kbt. 74. § (1) bek.]
Az eljárásra irányadó továbbá a Kbt. 63. § (3) bekezdése is.
Igazolási mód valamennyi rész tekintetében:
Az ajánlattevőnek (közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők mindegyikének külön) és az alkalmasság igazolásában részt vevő gazdasági szereplőnek az ajánlatban a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Kr.) 1. § (1) bekezdésének megfelelően, a Kr. II. Fejezetében (2-4. §) foglaltaknak megfelelően az egységes európai közbeszerzési dokumentum (a továbbiakban: ESPD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdéseinek hatálya alá.
AK az ESPD-t a Miniszterelnökség által üzemeltetett, egységes, elektronikus közbeszerzési rendszerben (a továbbiakban: EKR) elektronikus űrlapként bocsátja a gazdasági szereplők rendelkezésére. Erre való tekintettel közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők képviseletében a nyilatkozatot az ajánlatot benyújtó gazdasági szereplőnek kell megtenni.
A Kbt. 64. §-ában foglalt esetben, amennyiben AT élni kíván a lehetőséggel, úgy azt az ESPD-ben meg kell jelölnie (mind a kizáró ok fennállását, mind a megtett intézkedések rövid leírását), valamint annak mellékleteként csatolni kell az ajánlatába a K.H. a Kbt. 188. § (4) bekezdése szerinti véglegessé vált határozat másolatát vagy bírósági felülvizsgálata esetén a bíróság a Kbt. 188. § (5) bekezdése szerinti jogerős határozat másolatát.
Az ajánlatban be kell nyújtani - a Kr. 15. §-ában foglaltaknak megfelelően - az ajánlattevő arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem vesz igénybe a szerződés teljesítéséhez a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdései szerinti kizáró okok hatálya alá eső – alkalmasság igazolásában részt nem vevő - alvállalkozót. [Kbt. 67. § (4) bek.]
A Kbt. 69. § (4) bekezdése alapján az értékelési szempontokra figyelemmel legkedvezőbbnek tekinthető ajánlattevőnek az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatalát megelőzően, az AK megfelelő határidő tűzésével kiadott felhívása alapján a Kr. 1.§ (2) bekezdése szerint, a Kr. III. Fejezetében (8-14. § és 16. §) foglaltaknak megfelelően kell részletesen igazolnia/igazolniuk, hogy nem tartozik/tartoznak az eljárásban előírt kizáró okok hatálya alá.
AK az eljárást lezáró döntés meghozatalát megelőzően dönthet úgy, hogy nemcsak a legkedvezőbb, hanem az értékelési sorrendben azt követő meghatározott számú következő legkedvezőbb ajánlattevőt is felhívja az igazolások benyújtására.
AK nem kéri az érintett ajánlattevő(k)től a Kr. III. Fejezete szerinti részletes igazolás(oka)t, ha AK a Kbt. 69. § (11) bekezdésében foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér a III. Fejezetben nem említett, a kizáró okok hiányát igazoló adatbázisokhoz, és a gazdasági szereplő ezek elérhetőségét az ESPD-ben megjelölte. Nem szükséges azon adatbázisok elérhetőségének feltüntetése az ESPD-ben, amelyek ellenőrzését az ajánlatkérő számára a Kr. előírja.
A Kr. III. Fejezetében meghatározott igazolási módok a Kr. V. Fejezetének megfelelőn kiválthatók, ha az érintett gazdasági szereplő minősített ajánlattevői jegyzéken való szerepléssel bizonyítja, hogy megfelel a közbeszerzési eljárásban előírt követelményeknek.
Nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők esetén AK az igazolások hitelességét a Kr. VI. Fejezetének megfelelően ellenőrzi.
A közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlatkérő nem kíván gazdasági és pénzügyi alkalmassági követelményt meghatározni.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Ajánlattevőnek (a továbbiakban: AT) a Kr. 1.§ (1) bek. alapján az ESPD benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel az ajánlatkérő (a továbbiakban: AK) által meghatározott alkalmassági követelményeknek. Közös ajánlattétel esetén mindegyik közös AT-nek külön formanyomtatványt kell benyújtani.
AK az ESPD-t az EKR-ben elektronikus űrlapként bocsátja a gazdasági szereplők rendelkezésére. Erre való tekintettel közös ajánlattétel esetén a közös AT-k képviseletében a nyilatkozatot az ajánlatot benyújtó gazdasági szereplőnek kell megtenni.
AK a Kr. 5.§-a alapján a 2.§ (5) bek.-nek megfelelően az alkalmassági követelmények előzetes igazolására elfogadja az ESPD IV. rész alfa szakaszának kitöltésével tett egyszerű nyilatkozatot.
Az értékelési szempontokra figyelemmel legkedvezőbbnek tekinthető AT-nek és adott esetben további AT-knek az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatalát megelőzően, AK felhívása alapján a Kr. IV. Fejezetében (21-22. és 24. §) foglaltaknak megfelelően kell részletesen igazolniuk, hogy megfelelnek az AK által meghatározott műszaki, illetve szakmai alkalmassági követelménynek. AK nem kéri az érintett AT-(k)től a Kr. IV. Fejezete szerinti részletes igazolásokat, ha AK a Kbt. 69.§ (11) bekezdésében foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér a gazdasági szereplő alkalmasságát igazoló adatbázisokhoz, és a gazdasági szereplő ezek elérhetőségét az ESPD-ben megjelölte. Nem szükséges azon adatbázisok elérhetőségének feltüntetése az ESPD-ben, amelyek ellenőrzését a kizáró okok igazolása körében AK számára a Kr. előírja.
Nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők esetén AK az igazolások hitelességét a Kr. VI. Fejezetének megfelelően ellenőrzi.
Az ajánlatkérői felhívásra történő részletes igazolás módja:
M1.) A Kr. 21.§ (1) bek. a) pont tekintetében az ajánlati felhívás feladásától (ld. felhívás VI.5. pontja) visszafelé számított 3 év legjelentősebb, a beszerzés tárgyát képező, azaz
az 1. rész: A/M címkék alapanyagával megegyező alapanyagú címkék;
2. rész: T kódú címkék alapanyagával megegyező alapanyagú címkék;
3. rész: A/K kódú címkék alapanyagával megegyező alapanyagú címkék;
4. rész: S 2/0 kódú címkekészletek alapanyagával megegyező alapanyagú címkekészletek;
5. rész: S 4/0 kódú címkekészletek alapanyagával megegyező alapanyagú címkekészletek;
6. rész: S 6/0 kódú (nagy) címkekészletek alapanyagával megegyező alapanyagú címkekészletek;
7. rész: S 16/12 kódú címkekészletek alapanyagával megegyező alapanyagú címkekészletek;
8. rész: S 6/0 kódú (kicsi) címkekészletek alapanyagával megegyező alapanyagú címkekészletek;
9. rész: ZEBRA GK 420t nyomtatóhoz címke alapanyagával megegyező alapanyagú címke;
10. rész: papírcímke ZEBRA GK 420t nyomtatóhoz címke alapanyagával megegyező alapanyagú címke eladására vagy szállítására vonatkozó referenciáinak csatolása egyszerű másolatban, a Kr. 22.§ (1)-(2) bekezdésével összhangban.
A referenciáknak legalább az alábbi adatokat tartalmaznia kell:
- a szerződést teljesítő szervezet (ajánlattevő/közös ajánlattevő/a Kbt. 65.§ (7) bek. szerinti szervezet) neve, címe (székhelye),
- a teljesítés ideje, intervalluma (kezdő és befejező időpontja: év, hónap, nap),
- a szerződést kötő másik fél megnevezése,
- a szállítás tárgya olyan részletessséggel meghatározva, hogy abból az alkalmasság egyértelműen megállapítható legyen,
- a szállítás mennyisége (db),
- a referenciát nyújtó személy neve és elérhetősége,
- nyilatkozat arról, hogy a teljesítés a szerződésnek és az előírásoknak megfelelően történt-e,
- adott esetben információ a saját teljesítés arányáról (%).

M2.) A Kr. 21.§ (1) bek. i) pontja szerint valamennyi címke és címkekészlet – beleértve azok ragasztóanyagát is – ISO 3826 vagy ezzel egyenértékű szabvány szerinti tanúsítványa.
Irányadók a Kr. 19. § (7) bek. rendelkezései is.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Alkalmatlan a szerződés teljesítésére az ajánlattevő, közös ajánlattevők amennyiben
M1.) nem rendelkezik az eljárást megindító felhívás feladásától (ld. jelen felhívás VI.5. pontja) visszafelé számított 3 évből származó, maximum 3 különböző szervezetnek szállított, a szerződésnek és az előírásoknak megfelelő teljesítést igazoló,
az 1. rész tekintetében A/M kódú címke alapanyagával megegyező alapanyagú 600 000 db címke;
a 2. rész tekintetében T kódú 2 250 000 db címke;
a 3. rész tekintetében A/K kódú 2 625 000 db címke;
a 4. rész tekintetében S 2/0 kódú 37 500 db címkekészlet;
az 5. rész tekintetében S 4/0 kódú 751 500 db címkekészlet;
a 6. rész tekintetében S 6/0 kódú 525 000 db címkekészlet (nagy);
a 7. rész tekintetében S 16/12 kódú 825 000 db címkekészlet;
a 8. rész tekintetében S 6/0 kódú 825 000 db címkekészlet (kicsi);
a 9. rész tekintetében ZEBRA GK 420t nyomtatóhoz 12 000 db címke;
a 10. rész tekintetében papírcímke ZEBRA GK 420t nyomtatóhoz 32 000 db címke szállítására vonatkozó referenciával.
Ajánlatkérő a Kr. 21.§ (1a) bek. a) pontja alapján a vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb 6 éven belül megkezdett szállításokat veszi figyelembe.
A Kr. 21/A. §-a alapján ajánlatkérő a teljesítés igazolásaként elfogadja annak igazolását is, ha a referencia követelményben foglalt eredmény vagy tevékenység a szerződés részteljesítéseként valósult meg.
Amennyiben a szerződést kötő fél nem magyarországi szervezet, akkor kérjük a referencianyilatkozatban megjelölni, hogy a 2014/24/EU európai parlamenti és tanácsi irányelv alapján ajánlatkérőnek minősül-e.
M2.) az általa megajánlott címke vagy címkekészlet – beleértve azok ragasztóanyagát is – nem rendelkezik ISO 3826 vagy ezzel egyenértékű szabvány szerinti tanúsítvánnyal.
A fenti alkalmassági követelménynek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek vagy elegendő ha közülük egy felel meg (Kbt. 65. § (6) bekezdés).
A Kbt. 65. § (7) bekezdése alapján az előírt alkalmassági követelményeknek az ajánlattevők bármely más szervezet (vagy személy) kapacitására támaszkodva is megfelelhetnek, a közöttük fennálló kapcsolat jogi jellegétől függetlenül. Ebben az esetben meg kell jelölni az ajánlatban ezt a szervezetet és az eljárást megindító felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével azon alkalmassági követelményt (követelményeket), melynek igazolása érdekében az ajánlattevő ezen szervezet erőforrására vagy arra is támaszkodik. A Kbt. 67. § (3) bekezdése alapján a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet az előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni az adott alkalmassági feltételnek történő megfelelést.
Ajánlattevő élhet a Kbt. 69.§ (11a) bekezdésében biztosított lehetőséggel. Ebben az esetben a gazdasági szereplő nyilatkozik arról, hogy mely korábbi eljárásban benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Szerződést biztosító mellékkötelezettségek: Késedelmi kötbér, hibás teljesítési kötbér, meghiúsulási kötbér, teljesítési biztosíték, amelyek terjedelmi korlátok miatt részletezve a szerződéstervezet 3. pontjában találhatóak!
Irányadó a Ptk. 6:186. §-a.
Számlázás: utólag, a tárgyi lehívásban szereplő teljes mennyiség leszállítását követően.
Az ellenszolgáltatás teljesítése a Kbt. 135. § (1) és (5)-(6) bekezdése és az 1997. évi LXXXIII. tv. 9/A § a) pontja szerint történik, figyelemmel a Ptk. 6:155. §-ában foglaltakra.
Ajánlatkérő az ellenszolgáltatás összegét saját forrásból biztosítja, a teljesítés igazolása után az ajánlattevő által kiállított számla ellenében banki átutalással egyenlíti ki a számla kézhezvételétől számított 60 napon belül. Előleg nem fizethető. Az ellenszolgáltatás kifizetésének pénzneme: magyar forint (HUF).
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2019/05/15 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 10:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2019/05/15 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:00 (óó:pp) Hely: https://ekr.gov.hu
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Kbt. 68. § (1), (1a)-(1d), (4) és (6) bekezdései szerint.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
x Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1.) Az ajánlatkérő és a gazdasági szereplők között a közbeszerzési eljárással kapcsolatos, a Kbt-ben vagy végrehajtási rendeletében szabályozott minden nyilatkozat vagy más információ közlése - ha Kbt-ből más nem következik - írásban, elektronikus úton történik. Az elektronikus kommunikáció - ha a Kbt. vagy a Kbt. felhatalmazása alapján alkotott jogszabály eltérően nem rendelkezik - az EKR-ben történik.
2.) Az eljárásra irányadó a Kbt.41/A. § (2) bekezdése, a Kbt. 69. § (11a) bekezdése és a 424/2017. Korm. rendelet 11-12. §-a. Ennek megfelelően a dokumentumok benyújthatóak az EKR-ben kitöltött elektronikus űrlap alkalmazásával, vagy - ha űrlap nem áll rendelkezésre – a papír alapú dokumentum egyszerű elektronikus másolata formájában, ide nem értve az ajánlattevő által megtett, közvetlenül valamely követelés érvényesítésének alapjául szolgáló nyilatkozatokat, amelyeket teljes bizonyító erejű magánokiratként kell elektronikusan benyújtani.
3.) Ajánlatkérő a szerződés teljesítésére vonatkozó alkalmassági feltételeket a III.1.3) pont M.1)-M2) alpontjában a minősített ajánlattevők névjegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg, így a minősített ajánlattevőknek a Közbeszerzési Hatóság által kiadott határozaton túl - az igazolásban nem érintett területekre vonatkozóan – az Egyéb közbeszerzési dokumentumokban megnevezett dokumentumokat ajánlatukhoz csatolniuk kell (Kr. 30. § (4) bek.)
4.) Ajánlatkérő kizárhatja azt az ajánlattevőt, aki számára nem kell nemzeti elbánást nyújtani, illetőleg aki az ajánlatában olyan származású árut ajánl, amely számára nem kell nemzeti elbánást nyújtani.

5.) Ajánlatkérő közös ajánlattétel esetén a nyertes ajánlattevőktől nem követeli meg és nem teszi lehetővé gazdálkodó szervezet (projekttársaság) létrehozását.
6.) Közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők közötti megállapodást az ajánlathoz csatolni kell.
7.) Ajánlattevői nyilatkozatot kell csatolni a Kbt. 66. § (2) és (6) bekezdésének megfelelően.
8.) Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetén felhívjuk a figyelmet a Kr. 13. §-ára.
9.) A Kbt. 71. § (6) bekezdése szerinti esetben ajánlatkérő nem rendel el újabb hiánypótlást.
10.) Ajánlatkérő az eljárás során nem alkalmazza a Kbt. 75.§ (2) bek. e) pontja szerinti eredménytelenségi okot.
11.) Az ajánlattétel valamennyi költsége ajánlattevőt terheli.
12.) Irányadó idő: A közbeszerzési dokumentumokban megadott határidők közép-európai idő szerint értendők (CET).
13.) A IV.2.6.) pontban megadott 2 hónap időtartam alatt – a Kbt. 81. § (11) bekezdésének megfelelően – 60 nap értendő.
14.) A nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó, így különösen a Kbt., valamint - a Kbt. 198. §-ában foglalt felhatalmazás alapján közzétett - végrehajtási rendeletek.
15.) A további információkat terjedelmi korlátok miatt részletezve az Egyéb közbeszerzési dokumentumok tartalmazza.
16.) Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: dr. Takács Mária (lajstromszám: 00799).
17.) Az ajánlat részeként az egyéb közbeszerzési dokumentációban az ártáblázat valamint a szakmai követelménytáblázat benyújtása kötelező.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
Kbt. 148. § szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/04/11 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák