Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/91
Beszerzés tárgya:Építési beruházás
Hirdetmény típusa:Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2019.05.14.
Iktatószám:8611/2019
CPV Kód:45000000-7
Ajánlatkérő:Sarkad Város Önkormányzata
Teljesítés helye:5720 Sarkad, Kossuth u. 14. tetőtér (3/1. hrsz.) 5720 Sarkad, Nagymező u. 33. (970 hrsz.)
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:FUTIZO Kft.
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés módosítása az érvényességi ideje alatt
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg a szerződést kötő összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Sarkad Város Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_80949006
Postai cím: Kossuth Lajos Utca 27
Város: Sarkad
NUTS-kód: HU332
Postai irányítószám: 5720
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Bene László
Telefon: +36 66585710
E-mail: bene.laszlo@sarkad.hu
Fax: +36 66271030
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.sarkad.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: "Szociális városrehabilitáció Sarkadon"
Hivatkozási szám: EKR000855712018
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
II.1.3) A szerződés típusa
x Építési beruházás
  Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Koncessziós beszerzési eljárásra vonatkozó információk
  A szerződés megkötésére koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával került sor
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1) Elnevezés:
3 db szociális bérlakás kialakítása, átalakítása
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
További tárgyak:45310000-3
45315100-9
45320000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU332 A teljesítés helye: 5720 Sarkad, Kossuth u. 14. tetőtér (3/1. hrsz.)
5720 Sarkad, Nagymező u. 33. (970 hrsz.)
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
5720 Sarkad, Kossuth u. 14., 3/1/A/16 hrsz. – 2 db szociális bérlakás (Építési engedélyköteles)
A meglévő padlástér beépítésével egy 59,6 m2 és egy 31,35 m2 hasznos alapterületű lakás kerül kialakításra.
A padlástér beépítésével kialakuló új helyiségek:
• 1. lakás: közlekedő, WC-mosdó, gardrób, nappali, konyha-étkező, fürdő és szoba összesen 59,6 m2 hasznos alapterülettel.
• 2. lakás: előtér, fürdőszoba, étkező, konyha és nappali összesen 31,35 m2 hasznos alapterülettel.
• Közös használatú helyiség: közlekedő 4,14 m2 hasznos alapterülettel.
Épületvillamossági munkák elvégzése (erősáramú fogyasztói hálózat és gyengeáramú hálózat kiépítése).
Épületgépészeti munkák elvégzése (radiátoros központi fűtési rendszer kiépítése, lakásonként 1-1 db Ariston Clas One 24 kombi gázkazán beépítése).
5720 Sarkad, Nagymező u. 33., 970 hrsz. – 1 db szociális bérlakás (NEM építési engedélyköteles)
A meglévő épület (földszint - hasznos alapterület: 42,60 m2, + emelet – hasznos alapterület: 25,46 m2) felújítására, szociális bérlakássá történő átalakítására kerül sor.
Elvégzendő feladatok:
- külső nyílászáró csere,
- homlokzati és tetőtéri ferde és vízszintes felületek hőszigetelése,
- belső padlóburkolat csere,
- alaprajzi átalakítás,
- berendezési tárgyak, szaniterek teljes cseréje,
- fűtési rendszer felújítása, kazáncsere,
- elektromos hálózat teljes cseréje, teljes hő és alelosztókkal, kábelezéssel, vezetékeléssel, lámpatestekkel, szerelvényekkel.
Az építési munkák vonatkozásában a részletes mennyiségi és műszaki adatokat a dokumentáció részét képező műszaki leírás, építési engedély, valamint az árazatlan költségvetés tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 240
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
II.2.6) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TOP-4.3.1-15-BS1-2016-00001

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) Az eljárás eredményéről szóló tájékoztató hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
22925 / 2018 (KÉ-szám/évszám)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: 3 db szociális bérlakás kialakítása, átalakítása
V.1 Az eljárás eredménye
V.1.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/11/30 (éééé/hh/nn)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.1.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: FUTIZO Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_22069184
Postai cím: Siórét tanya 40/c
Város: Gyula
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 5700
Ország: Magyarország
E-mail: info@futizokft.hu
Telefon: +36 66639931
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 66639931
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés megkötésekor; ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 34525348
Pénznem: HUF

VI. szakasz: A szerződés módosításai
VI.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VI.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
VI.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
További tárgyak:45310000-3
45315100-9
45320000-6
VI.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU332 A teljesítés helye: 5720 Sarkad, Kossuth u. 14. tetőtér (3/1. hrsz.)
5720 Sarkad, Nagymező u. 33. (970 hrsz.)
VI.1.4) A közbeszerzés mennyisége:
5720 Sarkad, Kossuth u. 14., 3/1/A/16 hrsz. – 2 db szociális bérlakás (Építési engedélyköteles)
A meglévő padlástér beépítésével egy 59,6 m2 és egy 31,35 m2 hasznos alapterületű lakás kerül kialakításra.
A padlástér beépítésével kialakuló új helyiségek:
• 1. lakás: közlekedő, WC-mosdó, gardrób, nappali, konyha-étkező, fürdő és szoba összesen 59,6 m2 hasznos alapterülettel.
• 2. lakás: előtér, fürdőszoba, étkező, konyha és nappali összesen 31,35 m2 hasznos alapterülettel.
• Közös használatú helyiség: közlekedő 4,14 m2 hasznos alapterülettel.
Épületvillamossági munkák elvégzése (erősáramú fogyasztói hálózat és gyengeáramú hálózat kiépítése).
Épületgépészeti munkák elvégzése (radiátoros központi fűtési rendszer kiépítése, lakásonként 1-1 db Ariston Clas One 24 kombi gázkazán beépítése).
5720 Sarkad, Nagymező u. 33., 970 hrsz. – 1 db szociális bérlakás (NEM építési engedélyköteles)
A meglévő épület (földszint - hasznos alapterület: 42,60 m2, + emelet – hasznos alapterület: 25,46 m2) felújítására, szociális bérlakássá történő átalakítására kerül sor.
Elvégzendő feladatok:
- külső nyílászáró csere,
- homlokzati és tetőtéri ferde és vízszintes felületek hőszigetelése,
- belső padlóburkolat csere,
- alaprajzi átalakítás,
- berendezési tárgyak, szaniterek teljes cseréje,
- fűtési rendszer felújítása, kazáncsere,
- elektromos hálózat teljes cseréje, teljes hő és alelosztókkal, kábelezéssel, vezetékeléssel, lámpatestekkel, szerelvényekkel.
Az építési munkák vonatkozásában a részletes mennyiségi és műszaki adatokat a dokumentáció részét képező műszaki leírás, építési engedély, valamint az árazatlan költségvetés tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VI.1.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 240
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
VI.1.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 34525348
Pénznem: HUF
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
VI.1.7) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: FUTIZO Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_22069184
Postai cím: Siórét tanya 40/c
Város: Gyula
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 5700
Ország: Magyarország
E-mail: info@futizokft.hu
Telefon: +36 66639931
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 66639931
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
VI.2) Információ a módosításokról
VI.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítás dátuma: 2019/05/06 (éééé/hh/nn)
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt):
A Vállalkozási szerződés aláírásakor adminisztrációs hiba folytán az ÁFA mértéke és a Bruttó díj helytelenül került a Vállalkozási szerződésben rögzítésre. A Nettó vállalkozói díj helyes, a szerződés értéke nem változik.
Fentiekre tekintettel szükségessé vált a hiba javítása és a Vállalkozási szerződés módosítása, amelyet Felek okiratban rögzítenek.
Eredeti szerződés:
4. Vállalkozói díj:
a) Szerződő felek a vállalkozói díjat a befejezési határidőre prognosztizált rögzített, fix egyösszegű átalányárként határozzák meg az alábbiak szerint:
Nettó vállalkozói díj: 34.525.348.- Ft
azaz Harmincnégymillió-ötszázhuszonötezer-háromszáznegyvennyolc forint.
ÁFA (27%): 6.621.844.- Ft
Bruttó díj: 41.147.192.- Ft
Módosítás:
Felek a Vállalkozási szerződés 4. pontjának a) alpontját az alábbiak szerint módosítják:
ÁFA (27%): 9.321.844.- Ft
Bruttó díj: 43.847.192.- Ft

VI.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
  Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata:
A módosítás jogszabályi alapja:
  Kbt. 141. § (2) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés a) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés b) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pont
x Kbt. 141. § (6) bekezdés
VI.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával megkötött szerződések esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték ÁFA nélkül: 34525348 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték ÁFA nélkül: 34525348 Pénznem: HUF

VII. szakasz: Kiegészítő információk
VII.1) További információk:
A módosítás a közbeszerzésekről szóló 2015. CXLIII. tv. 141. § (6) bekezdés alapján nem minősül jelentős módosításnak az alábbi okokra tekintettel:
A módosítás nem határoz meg olyan feltételeket, amelyek, ha szerepeltek volna a szerződéskötést megelőző közbeszerzési eljárásban, akkor az eredetileg részt vett ajánlattevőkön kívül más ajánlattevők részvételét vagy a nyertes ajánlat helyett másik ajánlat nyertességét tették volna lehetővé.
A módosítás a szerződés gazdasági egyensúlyát nem változtatta meg a nyertes ajánlattevő javára, mivel az egyösszegű nettó ajánlati ár nem változik a módosítás következtében.
A módosítás a szerződés tárgyát az eredeti szerződésben foglalt vállalkozói kötelezettséghez képest jelentősen új elemre nem terjeszti ki.
VII.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/05/10 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben