Ugrás a tartalomra Ugrás a láblécre

Publikus Core
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/232
Beszerzés tárgya: Árubeszerzés
Hirdetmény típusa: Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2020.11.30.
Iktatószám: 21839/2020
CPV Kód: 48000000-8
Ajánlatkérő: Szombathely Megyei Jogú Város Önkormányzata
Teljesítés helye: HU-9700 Szombathely, Rákóczi F. u. 12. szám, 6349/13 hrsz.;9700 Szombathely, Rákóczi F. u. 12. szám, 6349/13 hrsz.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.12.29.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa: Regionális vagy helyi hatóság
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Szombathely Megyei Jogú Város Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_12861114
Postai cím: Kossuth Lajos Utca 1-3
Város: Szombathely
NUTS-kód: HU222
Postai irányítószám: 9700
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Molnár Hajnalka
Telefon: +36 94520201
E-mail: kozbeszerzes@szombathely.hu
Fax: +36 94328148
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.szombathely.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000855262020/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000855262020/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
x Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
x Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Képtár eszközbeszerzés III.
Hivatkozási szám: EKR000855262020
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 48000000-8
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
A TOP-6.1.4-16-SH1-2017-00001 projekt azonosító számú „Képtár turisztikai célú felújítása” projekt megvalósításához szükséges eszközök beszerzése szállítási szerződés keretében.
1. RÉSZ: Informatikai eszközök beszerzése
2. RÉSZ: Installáció, berendezési tárgyak és információs táblák beszerzése
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Informatikai eszközök
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 48000000-8
További tárgyak: 30200000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU222 A teljesítés fő helyszíne: HU-9700 Szombathely, Rákóczi F. u. 12. szám, 6349/13 hrsz.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A TOP-6.1.4-16-SH1-2017-00001 projekt azonosító számú „Képtár turisztikai célú felújítása” projektmegvalósításához szükséges eszközök beszerzése szállítási szerződés keretében.
1. RÉSZ: Informatikai eszközök
Összesen:
- 1 db tárlatvezető alkalmazás
- 50 db tablet (kijelző: min. 10", Processzor: min. 1,3 GHz, Android operációs rendszer, RAM: min. 2 GB, Belső memória: min. 16 GB, Adatátvitel: WiFi, Bluetooth, WLAN típusa: 802.11b/g/n, Csatlakozók: 3,5 mm Jack, Micro USB, Beépített hátlapi kamera, min. 5 MP, bővíthető memória)
- 1 db toronyszerver (3.5GHz, 8MB cache, 4C/8T, Turbo (71W), 16GB UDIMM 2666MHz (1*16GB), 2x4TB 7.2K RPM NLSAS 12Gbps 3.5in Cabled Hard Drive,operációs rendszer) A preferált operációs rendszer: Linux ubuntu 16.04.1 x86_64, de az Ajánlatkérő minden más, a szerverrel kompatibilis operációs rendszert is elfogad.
- 4 db wifi eszköz a lokális hálózat kiépítéséhez (Hálózati interface: 10/100/1000 Mbit/s, Működési frekvencia: 2,4 GHz és 5 GHz, Vezeték nélküli szabványok: 802.11 a/b/g/n/r/k/v/ac, Titkosítás: WEP, WPA‑PSK, WPA‑Enterprise (WPA/WPA2, TKIP/AES, 2.4 GHz adatátvitel: min. 450 Mbps, 5 GHz adatátvitel: min. 867 Mbps, Passzív PoE támogatás)
- 1 db információs terminál (beépített PC 4 GB RAM, 120 GB SSD vagy ezzel egyenértékű, ütésálló kijelző, vandálbiztos beltéri kivitel, IP66 érintőképernyő 17”, beépített automatikus szellőztető, a webes alkalmazás futtatására alkalmas előre telepített kiszolgáló (linux operációs rendszer alapjaira), távmenedzselhető, vandálbiztos beltéri kivitel, esztétikus megjelenés, környezeti hőmérséklet: 0 - +40°C, relatív páratartalom: max. 80%)
- 1 db információs terminál alkalmazás
- 1 db kijelző (képátló: 49 inch, képarány: 16:9, felbontás: 1920 x 1080, fényerő 500 cd/m2, kontraszt: 4000:1, látószög: 178°, DVI csatlakozó, HDMI csatlakozó, beépített médialejátszó, audio be- és kimenet: stereo mini jack, Wifi, RJ45 be- és kimenet, rögzítés: VESA 400x400 mm)
- 5 db monitor (képernyő átmérő (cm / inch): 54,61 cm/ 21,5 col, felbontás:1920 x 1080, csatlakozók: 2x USB 2.0, 3x USB 3.0, 1x HDMI, VGA, DisplayPort, képarány:16:9)
- 2 db monitor (képarány: 16:9, felbontás: 1920 x 1080, képátló: min. 23", DVI, HDMI)
- 5 db pendrive (64 GB)
- 2 db PC (CPU: i5 (LGA-1151 (300), RAM: 8 GB DDR4, VGA: min. 2 GB GDDR5, HMDI, HDD: 1 TB, SSD: 240 GB, billentyűzet + egér, Windows 10 PRO Hun, Office 2019 Home and Business 2019 Hun)
Szállítás, csomagolás és üzembe helyezés.
A leszállítandó termékek, berendezések, eszközök kapcsolatos részletes specifikációját (minőségi és műszaki elvárásokat) az egyéb közbeszerzési dokumentumok és az árazatlan költségvetés tartalmazzák.
Koncepció:
Ajánlatkérő a Szombathelyi Képtár új állandó kiállításában a látogatói élmény fokozását digitális eszközökkel kívánja elérni. A koncepció alaptézise, hogy a kerek egész kiállítás mellé további kiegészítő információkat bocsáthasson a látogató rendelkezésére, melyeket hétköznapi eszközökön (saját okostelefon, tablet) saját magának tud megjeleníteni.
A tartalmat egy platform független mobilalkalmazás segítségével kívánja a látogatónak átadni, melynek Androidos és iOS eszközökön kell működnie.
- Android eszköz követelmények: olyan Android verzió, amely android operációs rendszerű telefon készülék legalább 2 évig történő támogatását biztosítja.
- iOS eszköz követelmények: olyan iOS verzió, amely iOS operációs rendszer telefon készülék legalább 2 évig történő támogatását biztosítja.
Az alkalmazásnak igazodnia kell a kiállítás designjához. Meglétére és használatára a látogató-, fogadótérben és a kiállításban kihelyezett információs tablók hívnák fel a figyelmet. Az alkalmazás segítségével mintegy 50 db műtárgy kapna kiegészítő információt, de az alkalmazás rugalmasságától függően ez a szám korlátlanul bővíthető. A kiegészítő információ lehet képi, szöveges, hang, illetve videó, tartalmazza a mű leírását és elemzését, a szerző életrajzát, valamint további kapcsolódó anyagokat. A kapcsolódó anyagok magyarul jelennek meg, de az alkalmazásnak lehetőséget kell biztosítania több nyelv kezelésére. Az alkalmazást egy adatbázis szolgálja ki képi és szöveges adatokkal, mely a későbbiekben kiegészíthető, bővíthető. A videókat és a hanganyagokat az alkalmazás hálózatról streameli, így a lokális hálózati infrastruktúra kiépítése elengedhetetlen, mely vezeték nélküli hálózati eszközökből és egy szerverből áll. A videó- és hanganyagokat automatikus titkosítással kell a látogató rendelkezésére bocsátani a tartalom védelme céljából.
Jelszóval védett adminisztrációs felületen a tartalmaknak online szerkeszthetőknek kell lenniük.
Az alkalmazás kiegészül egy tárlatvezető modullal, mely logikai sorrendben vezetné végig a látogatót a műtárgyakon, átvezető animációval összekötve azokat. Virtualizált térképpel ajánlott útvonalat lehet meghatározni, a fontos pontok megjelölésével.
Az alkalmazást a látogató már a fogadótérben letöltheti az App Store-ból, illetve a Google Play-ről. A kiállításban a felhasználó a mű rövid információs tábláján található QR kód segítségével azonosítja a műtárgyat és az információ már meg is jelenik az eszközén. Az alkalmazásnak tudnia kell több kiállító helyszín és kiállítás kiszolgálását és annak a lehetőségét, hogy a későbbiekben akár az egész múzeumi szervezetre kiterjesztésre kerüljön. A letöltött alkalmazással a felhasználó a kiállításhoz kapcsolódó, városban elhelyezett információs pontokról is tud szöveges és képi információt fogadni.
Azoknak a látogatóknak, akik nem rendelkeznek okos eszközzel, vagy nagyobb felületen kívánják látni az információt, a Képtár portáján rendelkezésre állna 50 db táblagép, melyeket bérleti konstrukcióban, előre telepített alkalmazással igénybe tudnának venni. Azoknak a felhasználóknak pedig, akiknek egyik fentebb említett konstrukció sem felel meg, egy kihelyezett érintőképernyős terminál állna rendelkezésre, amelyen futó program megjelenése igazodik a mobil alkalmazás tartalmához és a kiállítás designjához, információs szinten ugyanazt adná a látogatóknak. Ezen információs pultokon keresztül csak az alkotások/ műtárgyak listája, illetve információs adatlapja jelenik meg.
A kiállítótérben elhelyezésre kerül továbbá egy nagyméretű kijelző, melyen offline videó tartalmakat jelenítenének meg, a művekkel és a kiállítás koncepciójával összhangban.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 6 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TOP-6.1.4-16-SH1-2017-00001
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Installáció és információs táblák
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39133000-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU222 A teljesítés fő helyszíne: 9700 Szombathely, Rákóczi F. u. 12. szám, 6349/13 hrsz.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A TOP-6.1.4-16-SH1-2017-00001 projekt azonosító számú „Képtár turisztikai célú felújítása” projektmegvalósításához szükséges eszközök beszerzése szállítási szerződés keretében.
2. RÉSZ: Installáció, berendezési tárgyak és információs táblák
A) Installáció:
Posztamensek (26 db): Minden kisplasztika, szobor és tér kompozíció a kiállításon - méretéhez igazodó,vizuális szempontokat is szem előtt tartva - posztamensekre kerül.
Oszlopvitrinek (6 db): Négy oldalról üvegfallal ellátott vitrinek, melyek körbejárhatók, egyszerre több műtárgyat, műtárgy-együttest hivatottak a látogatónak egyidejűleg láthatóvá, szemlélhetővé tenni.
B) Berendezési tárgyak és információs táblák:
Bútorzat (8 db szék, 6 db asztal, 16 db ülőke, 1 db szövőállvány) a költségvetési kiírás szerinti tartalommal.
Információs táblák (53 db): a költségvetési kiírás szerinti tartalommal.
Szállítást megelőzően minden tételre vonatkozóan mintadarab bemutatása szükséges Megrendelő részére, melynek elfogadását követően szállítható csak a termék.
Szállítás, csomagolás és üzembe helyezés.
A leszállítandó termékek, berendezések, eszközök kapcsolatos részletes specifikációját (minőségi és műszaki elvárásokat) az egyéb közbeszerzési dokumentumok és az árazatlan költségvetés tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 4 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TOP-6.1.4-16-SH1-2017-00001
II.2.14) További információ:

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 62. § (1)–(2) bekezdésének hatálya alatt áll.
A közbeszerzési eljárásokban a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) 1. § (1) bekezdése alapján az ajánlattevőnek az ajánlatának benyújtásakor, a Kr. II. Fejezete szerinti egységes európai közbeszerzési dokumentum (továbbiakban: EEKD) benyújtásával, a Kr. 3–4. és 5–6. §-a szerint kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdésének hatálya alá. Közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevőknek külön-külön kell az EEKD formanyomtatványt benyújtani. A közös ajánlattételre a Kbt. 35. § (2) bekezdése, valamint a Kr. 3. § (5) bekezdése az irányadó.
Ha az ajánlattevő az előírt alkalmassági követelményeknek más szervezet vagy személy kapacitásaira támaszkodva kíván megfelelni, az érintett szervezetek vagy személyekre vonatkozóan kitöltött EEKD formanyomtatványokat is be kell nyújtani.
Az EEKD-ben az érintett gazdasági szereplő egyrészt nyilatkozik arról, hogy a kizáró okok nem állnak fenn, másrészt megadja az eljárásban kért információkat. A kizáró okok hatálya alá nem tartozás előzetes igazolására Ajánlatkérő kéri a formanyomtatvány III. részében szereplő részletes információk megadását, olyan módon, hogy abból egyértelműen és ellenőrizhető módon, kétséget kizáróan megállapítható legyen az egyes kizáró okok hatálya alá tartozás ténye. A nyilatkozat tartalmazza annak megjelölését, hogy a Kbt. 69. § (4) bekezdés szerint benyújtandó igazolás kiállítására mely szerv jogosult, valamint tartalmazza a 69. § (11) bekezdés szerinti adatbázis alkalmazásához szükséges adatokat és szükség esetén a hozzájáruló nyilatkozatot.
Az Ajánlatkérő által a Kbt. 69. § (4) bekezdése alapján a kizáró okokra vonatkozó igazolások benyújtására felhívott ajánlattevő az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatalát megelőzően, a Kr. 8–14. §-a és 16. §-a szerint további igazolások benyújtására köteles.
A Kr. 15. § (1) bekezdése alapján az alkalmasság igazolásában résztvevő alvállalkozó vagy más szervezet (személy) vonatkozásában az ajánlattevő az ajánlatban csak EEKD-t köteles benyújtani a Kbt. 62. § (1)–(2) bekezdésében foglalt kizáró okok hiányának igazolására, további igazolások benyújtására nem köteles. A Kr. 15. § (2) bekezdése alapján azon alvállalkozók tekintetében, amelyek nem vesznek részt az alkalmasság igazolásában ajánlattevő az ajánlatban a Kbt. 67. § (4) bekezdése szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani, további igazolások benyújtására nem köteles.
Ha a Kr. szerinti minősített ajánlattevők hivatalos jegyzéke bizonyítja, hogy a gazdasági szereplő nem esik valamely kizáró ok hatálya alá, az Ajánlatkérő a minősített ajánlattevők elektronikusan elérhető hivatalos jegyzékén való szereplés tényét, illetve az Európai Unió egy másik tagállamában letelepedett gazdasági szereplő által benyújtott, a letelepedési helye szerinti elismert ajánlattevők hivatalos listáját vezető szervezettől származó jegyzék szerinti igazolást is elfogadja, azonban erre a körülményre már az EEKD-ban, amennyiben annak megadása ott nem lehetséges, az ajánlatba csatolt külön nyilatkozatban utalni kell, megjelölve, hogy mi az ezen tényt vagy adatot tartalmazó nyilvántartás, illetve, elektronikus nyilvántartás esetén, hogy mi az elérési út.
A Kbt. 69. § (7) bekezdése, a 62. § (1) bekezdés i) pontja és a 74. § (1) bekezdés b) pontja esetén a nyilatkozat kelte nem eshet a felhívás közzétételének napját
megelőző napra. Az igazolási módok részletes leírása az egyéb közbeszerzési dokumentumokban.
Az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII.19.) Korm. rendelet (EKR rendelet) irányadó.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (Kr.) II. fejezetnek megfelelően az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum (EEKD) IV. részének az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben (EKR) elektronikus űrlap formájában történő kitöltésével kell igazolni a P1) pontban megadott alkalmassági követelménynek való megfelelést.
Ajánlatkérő előzetes igazolásként elfogadja az EEKD-ban tett nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy ajánlattevő megfelel az előírt alkalmassági követelménynek (Kr. 2. § (1) bek. c) pont, (5) bek.).
P1) Az ajánlattevőnek a szerződés teljesítéséhez szükséges gazdasági és pénzügyi alkalmassága igazolható a Kr. 19. § (1) bekezdés c) pontja alapján az előző legfeljebb három, mérlegfordulónappal lezárt üzleti évre vonatkozó, közbeszerzés tárgya szerinti - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevételről szóló nyilatkozattal attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, ha ezek az adatok rendelkezésre állnak.
Előzetes igazolás: Ajánlattevőnek az ajánlatában az EEKD benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel az ajánlatkérő által meghatározott gazdasági és pénzügyi alkalmassági követelménynek. Ajánlatkérő előzetes igazolásként elfogadja ajánlattevő EEKD formájában tett nyilatkozatát, arra vonatkozóan, hogy megfelel az előírt alkalmassági követelménynek (Kr. 2. § (1) bekezdés c) pont, (5) bekezdés).
Közös ajánlattevők a Kbt. 65. § (6) bekezdése alapján az előírt alkalmassági követelményeknek együttesen is megfelelhetnek. Azon követelményeknek, amelyek értelemszerűen kizárólag egyenként vonatkoztathatók a gazdasági szereplőkre, elegendő, ha közülük egy felel meg.
A Kbt. 65. § (7)-(8) bekezdése alapján az előírt alkalmassági követelményeknek az ajánlattevő bármely más szervezet vagy személy kapacitására támaszkodva is megfelelhet, a közöttük fennálló kapcsolat jogi jellegétől függetlenül. Ebben az esetben meg kell jelölni az ajánlatban ezt a szervezetet és a felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével azon alkalmassági követelmény(eke)t, amelynek igazolása érdekében az ajánlattevő ezen szervezet erőforrására vagy arra is támaszkodik.
A Kbt. 65. § (8) bekezdésében foglalt esetben az ajánlatban csatolni kell a kapacitást nyújtó gazdasági szereplő által az ajánlattevő részére szóló meghatalmazást arra vonatkozóan, hogy az EKR-ben elektronikus úton teendő nyilatkozatok megtételekor a kapacitást nyújtó gazdasági szereplő képviseletében eljárhat.
A Kbt. 65. § (8) szerint az a szervezet, amelynek adatait az ajánlattevő a gazdasági és pénzügyi alkalmasság igazolásához felhasználja, a Ptk. 6:419. §-ban foglaltak szerint kezesként felel az Ajánlatkérőt az ajánlattevő teljesítésének elmaradásával vagy hibás teljesítésével összefüggésben ért kár megtérítéséért.
Utólagos igazolás: Az ajánlattevőnek az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatala előtt a Kbt. 69. § (4) bekezdés szerint, az Ajánlatkérő erről szóló felhívásától számított megfelelő határidőben a kért igazolások benyújtásával kell igazolnia az alkalmassági követelménynek való megfelelését. A kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezetnek az előírt igazolási módokkal azonos módon kell igazolnia és csak azon alkalmassági követelmények tekintetében kell az igazolásokat benyújtani melynek tekintetében igénybe vették.
A gazdasági szereplő az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat tartalmazó, az eljárást megindító felhívásban előírt saját nyilatkozatait az alkalmassági követelmények tekintetében az eljárást megindító felhívásban előírt igazolások benyújtására vonatkozó szabályok szerint, az Ajánlatkérő Kbt. 69. § szerinti felhívására köteles benyújtani. Ha az Ajánlatkérőnek az ajánlatok bírálata során alapos kétsége merül fel valamely gazdasági szereplő nyilatkozatának valóságtartalmára vonatkozóan, bármikor öt munkanapos határidő tűzésével kérheti az érintett ajánlattevőt, hogy nyújtsa be a Kbt. 69. § (4) bekezdés szerinti igazolásokat.
A Kr. 15. § (2) bekezdése alapján azon alvállalkozók tekintetében, amelyek nem vesznek részt az alkalmasság igazolásában ajánlattevő az ajánlatban a Kbt. 67. § (4) bekezdése szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani, további igazolások benyújtására nem köteles.
A Kbt. 65. § (7) és (11) bekezdése, továbbá 69. § (11a) bekezdése az eljárásban irányadó. Az igazolási módok részletes leírása az egyéb közbeszerzési dokumentumokban.
Az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII.19.) Korm. rendelet (EKR rendelet) irányadó.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): P1) Alkalmatlan az ajánlattevő (közös ajánlattevők), ha a felhívás feladásának napját megelőző három, mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben vagy ha tevékenységét nem folytatja három éve, akkor amióta az ajánlattevő megkezdte a tevékenységét,
- az 1. RÉSZ esetén a közbeszerzés tárgya (informatikai eszközök és/vagy alkalmazások szállítása) szerinti - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevételének számtani átlaga nem éri el a 12.500.000 Ft-ot,
- a 2. RÉSZ esetén a közbeszerzés tárgya (beltéri bútorok szállítása) szerinti - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevételének számtani átlaga nem éri el a 1.500.000 Ft-ot,
attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
A Kbt. 65. § (6) bekezdésének megfelelően az előírt alkalmassági követelménynek - amely értelemszerűen kizárólag egyenként vonatkoztatható a gazdasági szereplőkre - az együttes megfelelés lehetősége értelmében elegendő, ha közülük egy felel meg.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy a P1) alkalmassági minimumkövetelményeket szigorúbban állapította meg a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékéhez képest.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (Kr.) II. fejezetnek megfelelően az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum (EEKD) IV. részének az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben (EKR) elektronikus űrlap formájában történő kitöltésével kell igazolni az M1) pontban megadott alkalmassági követelménynek való megfelelést.
Ajánlatkérő előzetes igazolásként elfogadja az EEKD-ban tett nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy ajánlattevő megfelel az előírt alkalmassági követelménynek (Kr. 2. § (1) bek. c) pont, (5) bek.).
M1) Az ajánlattevőnek a szerződés teljesítéséhez szükséges műszaki, illetve szakmai alkalmassága igazolható a Kr. 21. § (1) bekezdés a) pontja alapján az eljárást megindító felhívás feladásának napjától visszafelé számított három év (a vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett) legjelentősebb szállításainak ismertetésével.
A Kr. 22. § (1) bekezdése szerint – az Ajánlatkérő Kbt. 69. § (4) bekezdése szerinti felhívására – az ajánlattevőnek a szerződés teljesítéséhez szükséges műszaki, illetve szakmai alkalmasságát a következő módon kell igazolni:
a) ha a szerződést kötő másik fél a Kbt. 5. § (1) bekezdés a)-c) és e) pontja szerinti szervezet, illetve nem magyarországi szervezetek esetében olyan szervezet, amely a 2014/24/EU európai parlamenti és tanácsi irányelv alapján ajánlatkérőnek minősül, az általa kiadott vagy aláírt igazolással;
b) ha a szerződést kötő másik fél az a) pontban foglalthoz képest egyéb szervezet, az általa adott igazolással vagy az ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet nyilatkozatával.
Az igazolás, illetve nyilatkozat tartalmazza legalább a következő adatokat:
- teljesítés ideje (év, hó, nap, -tól, -ig),
- a szerződést kötő másik fél megnevezése,
- a szállítás tárgya, mennyisége (olyan részletezettséggel meghatározva, hogy abból az alkalmasság minimumkövetelményeinek való megfelelés megállapítható legyen),
- a teljesítésről nyilatkozattételre jogosult személy neve, elérhetősége (telefonszáma, e-mail-címe),
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
Előzetes igazolás: Ajánlattevőnek az ajánlatában az EEKD benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel az ajánlatkérő által meghatározott műszaki és szakmai alkalmassági követelménynek. Ajánlatkérő előzetes igazolásként elfogadja ajánlattevő EEKD formájában tett nyilatkozatát, arra vonatkozóan, hogy megfelel az előírt alkalmassági követelménynek (Kr. 2. § (1) bekezdés c) pont, (5) bekezdés).
Közös ajánlattevők a Kbt. 65. § (6) bekezdése alapján az előírt alkalmassági követelményeknek együttesen is megfelelhetnek. Azon követelményeknek, amelyek értelemszerűen kizárólag egyenként vonatkoztathatók a gazdasági szereplőkre, elegendő, ha közülük egy felel meg.
A Kbt. 65. § (7)-(8) bekezdése alapján az előírt alkalmassági követelményeknek az ajánlattevő bármely más szervezet vagy személy kapacitására támaszkodva is megfelelhet, a közöttük fennálló kapcsolat jogi jellegétől függetlenül. Ebben az esetben meg kell jelölni az ajánlatban ezt a szervezetet és a felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével azon alkalmassági követelmény(eke)t, amelynek igazolása érdekében az ajánlattevő ezen szervezet erőforrására vagy arra is támaszkodik.
Utólagos igazolás: Az ajánlattevőnek az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatala előtt a Kbt. 69. § (4) bekezdés szerint, az Ajánlatkérő erről szóló felhívásától számított megfelelő határidőben a kért igazolások benyújtásával kell igazolnia az alkalmassági követelménynek való megfelelését. A kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezetnek az előírt igazolási módokkal azonos módon kell igazolnia és csak azon alkalmassági követelmények tekintetében kell az igazolásokat benyújtani melynek tekintetében igénybe vették.
A gazdasági szereplő az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat tartalmazó, az eljárást megindító felhívásban előírt saját nyilatkozatait az alkalmassági követelmények tekintetében az eljárást megindító felhívásban előírt igazolások benyújtására vonatkozó szabályok szerint, az Ajánlatkérő Kbt. 69. § szerinti felhívására köteles benyújtani. Ha az Ajánlatkérőnek az ajánlatok bírálata során alapos kétsége merül fel valamely gazdasági szereplő nyilatkozatának valóságtartalmára vonatkozóan, bármikor öt munkanapos határidő tűzésével kérheti az érintett ajánlattevőt, hogy nyújtsa be a Kbt. 69. § (4) bekezdés szerinti igazolásokat.
A Kr. 15. § (2) bekezdése alapján azon alvállalkozók tekintetében, amelyek nem vesznek részt az alkalmasság igazolásában ajánlattevő az ajánlatban a Kbt. 67. § (4) bekezdése szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani, további igazolások benyújtására nem köteles.
A Kbt. 65. § (7) és (11) bekezdése, továbbá 69. § (11a) bekezdése az eljárásban irányadó. Az igazolási módok részletes leírása az egyéb közbeszerzési dokumentumokban.
Az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII.19.) Korm. rendelet (EKR rendelet) irányadó.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M1) Alkalmatlan az ajánlattevő (közös ajánlattevők), ha nem rendelkezik az eljárást megindító felhívás feladásának napjától visszafelé számított 3 évben befejezett, de legfeljebb 6 éven belül megkezdett olyan referenciával, amely
a) az 1. RÉSZ esetében legalább 10 db informatikai eszköz és/vagy informatikai alkalmazás
b) a 2. RÉSZ esetében legalább 20 db beltéri bútor
szállítására irányult.
A műszaki, szakmai alkalmassági feltételeknek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek.
Az alkalmassági feltételnek való megfelelés több referenciával is igazolható.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy az M1) alkalmassági minimumkövetelményeket szigorúbban állapította meg a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékéhez képest.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Ajánlatkérő az ellenértéket a TOP-6.1.4-16-SH1-2017-00001 számú projekt keretében elnyert támogatásból finanszírozza. A szerződés utófinanszírozású. Támogatási intenzitás: 100 %.
Az ajánlattétel, a kifizetések és az elszámolás pénzneme magyar forint (HUF).
Előlegszámla és az igazolt teljesítést követően végszámla benyújtására van lehetőség.
Előleg: a nettó ajánlati ár 5 %-a.
Késedelmi kötbér: a nettó ajánlati ár 1 %-a/naptári nap, legfeljebb 15 naptári napig.
Meghiúsulási kötbér: a nettó ajánlati ár 30 %-a.
Teljesítési biztosíték szerződés teljesítésének elmaradásával kapcsolatos igényekre: a nettó ajánlati ár 5 %-a.
Teljesítési biztosíték a szerződés hibás teljesítésével kapcsolatos igényekre: a nettó ajánlati ár 5 %-a.
Jótállás valamennyi leszállításra kerülő termékre: a szerződésszerű teljesítéstől számított 24 hónap.
A szerződést biztosító mellékkötelezettségek részletes feltételeit a szerződéstervezet tartalmazza.
Ajánlatkérő részteljesítést nem fogad el.
A késedelmi kamatra a vonatkozóan a Ptk. 6:155. § (1) bekezdés az irányadó.
Az Ajánlatkérő nem írja elő és nem teszi lehetővé a szerződésnek nyertes közös ajánlattevők által létrehozandó gazdálkodó szervezet általi teljesítését.
Az eljárásban a Kbt. 135. § (1)-(2) és (6) bekezdése, valamint a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdése is irányadó.
További részletek, szerződési feltételek és irányadó jogszabályok az egyéb közbeszerzési dokumentumokban (szerződéstervezetben).
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2020/12/29 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2020/12/29 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 13:00 (óó:pp) Hely: Az elektronikusan benyújtott ajánlatok felbontását az EKR végzi úgy, hogy a bontás időpontjában az ajánlatok az ajánlatkérő számára hozzáférhetővé válnak. Az ajánlatokat tartalmazó iratok felbontását az EKR az ajánlattétel határidő lejártát követően, kettő órával később kezdi meg.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: A Kbt. 68. §-a és a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 15. §-a szerint. Az ajánlatnak az ajánlattételi határidő lejártának időpontjáig kell elektronikusan beérkeznie. A beérkezés időpontjáról az EKR visszaigazolást küld. Az ajánlatokat tartalmazó iratok felbontását az EKR az ajánlattételi határidő lejártát követően, kettő órával később kezdi meg.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
x Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1. A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 30. § (4) bekezdésének és a 39. § (3) bekezdésének megfelelően a minősített ajánlattevőnek külön kell igazolnia a szerződés teljesítésére való alkalmasságát azon alkalmassági követelmények tekintetében, amelyeknél az Ajánlatkérő a közbeszerzési eljárásban vagy az előminősítési rendszerében - a 28. § (3) bekezdése vagy a 37. § (3) bekezdése alapján meghatározott minősítési szempontokhoz képest - szigorúbban állapítja meg az ajánlattevő pénzügyi és gazdasági, valamint műszaki, illetve szakmai alkalmasságának feltételeit és igazolását. Az Ajánlatkérő a szigorúbban meghatározott alkalmassági követelményekre kifejezetten utal a felhívás III.1.3) P1) és M1) alkalmassági feltétel vonatkozásában.
2. Az ajánlatban NEM kell megjelölni a közbeszerzésnek azt (azokat) a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő alvállalkozót kíván igénybe venni.
3. Az Ajánlatkérő a nyertes közös ajánlattevők számára projekttársaság létrehozását nem írja elő és nem teszi lehetővé.
4. Ajánlatkérő az eljárás során a hiánypótlás lehetőségét teljes körben biztosítja. Az ajánlatban korábban nem szereplő gazdasági szereplő hiánypótlással történő eljárásba bevonása esetében újabb hiánypótlás elrendelése: NEM.
5. Ajánlatkérő a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontja szerinti eredménytelenségi okot NEM alkalmazza.
6. FAKSZ: dr. Balogh László Csaba (lajstromszám: 00252) és dr. Cseh Katalin ( lajstromszám: 01201).
7. Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy az ajánlattevő a műszaki megfelelőség igazolása érdekében az ajánlatban köteles megjelölni valamennyi megajánlott termék, eszköz gyártmányát, típusát (konkrét típusmegjelölés szükséges) és származási helyét!
8. Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy a műszaki leírás - ha a szerződés tárgya indokolja és/vagy jogszabályban így rendelkezik - hivatkozhat meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve konkrét eljárásra, amely egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemzi, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra. Az ilyen hivatkozás csak kivételes esetekben fordulhat elő, ha nem lehetséges a szerződés tárgyának kellően pontos és érthető leírása. Ilyenkor minden esetben az ilyen megnevezés esetén a „vagy azzal egyenértékű” kifejezést is érteni kell alatta, azaz az adott típussal egyenértékű teljesítést/ajánlatot is elfogad az ajánlatkérő, ez esetben azonban az ajánlattevőnek ajánlatában műszaki dokumentációval alátámasztva be kell mutatnia az eltérést és az egyenértékűség fennállását.
9. Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy a 2011. évi CXCV. törvény (Áht.) 41. § (6) bekezdésének megfelelően a szerződéskötés feltétele a nyertes ajánlattevő Áht. 55. § szerinti átláthatósági nyilatkozata.
10. Ajánlatkérő előírja, hogy az EKR-ben csatolt dokumentumokat – kivéve azon nyilatkozatokat, amelyek az EKR-ben elektronikus űrlap formájában rendelkezésre állnak – pdf. formátumban kell benyújtani. Az EKR-ben elektronikus űrlapként rendelkezésre álló nyilatkozatokat az elektronikus űrlap kitöltése útján kell az ajánlat részeként megtenni és benyújtani. Az árazott költségvetést excel formátumban kell benyújtani. A Kbt. 41/A. § (1)-(5) bekezdése, valamint a 47. § (2a) bekezdése a közbeszerzési eljárásban irányadó.
11. Ajánlatkérő a közbeszerzési eljárást lezáró döntését akkor hozhatja meg vagy a megkötésre kerülő szerződés akkor köthető meg, illetve léphet hatályba, ha a közbeszerzésekért felelős miniszter az eljárás lefolytatását ellenőrizte és erről közbeszerzési záró tanúsítványt állított ki.
12. További részletek az egyéb közbeszerzési dokumentumokban!
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. §-a szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/11/24 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák