Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/26
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2020.02.06.
Iktatószám:1772/2020
CPV Kód:30200000-1
Ajánlatkérő:Hódmezővásárhelyi Szakképzési Centrum
Teljesítés helye:HU333;HU333
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:R+R Periféria Kft.
Ajánlatkérő típusa:Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Oktatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Hódmezővásárhelyi Szakképzési Centrum
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_62161800
Postai cím: Andrássy Út 3/8
Város: Hódmezővásárhely
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6800
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Orvosné Bánvölgyi Éva
Telefon: +36 62202475
E-mail: orvosevi@hiszk.hu
Fax: +36 62202475
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.hszc.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.hszc.hu/
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
x Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
x Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: IKT eszközfejlesztés
Hivatkozási szám: EKR000624082018
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30200000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Informatikai eszközök (IKT) és okos tanterem informatikai eszközrendszerének beszerzése a szükséges szoftver eszközökkel kiegészítve
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 6064412 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Informatikai eszközök (IKT)
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30213000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6800 Hódmezővásárhely, Andrássy út 3/8.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Igényelt eszközök és azok főbb műszaki jellemzői:
1.) 150 db Asztali számítógép (PC) - ügyintézői konfiguráció:
CPU- legalább 2 magos 3.9GHz,
RAM - legalább 8GB DDR4 2400 MHz,
SSD-HDD - legalább 1TB HDD,
Videókártya - legalább 2GB GDDR5, 954 MHz GPU, 64 bit.
2.) 24 db Asztali számítógép (PC) - vezetői konfiguráció
CPU - legalább 4 magos, 3,4GHz,
RAM - legalább 16GB DDR4 2400 MHz,
SSD-HDD - legalább 256 GB + 1000GB HDD,
Videókártya - legalább 4GB GDDR5, 1124 MHz GPU, 128 bit.
3.) 55 db Asztali számítógép (PC) - multimédiás konfiguráció:
CPU - legalább 8 magos. 3.6GHz,
RAM - legalább 32GB DDR4 2400 MHz,
SSD-HDD - legalább 512 GB + 1000GB HDD,
Videókártya - legalább 3GB GDDR5, 1556 MHz GPU, 192bit.
4.) 24 db Laptop - ügyintézői konfiguráció:
CPU - legalább 4 magos, 2.6 GHz,
RAM - legalább 8 GB DDR4 2400 MHz,
SSD - legalább 256 GB,
Videókártya, legalább 2GB GDDR5, 952 MHz GPU, 64 bit.
5.) 7 db Multimédiás laptop:
CPU - legalább 8 magos, 2.8 GHz,
RAM - legalább 16 GB DDR4 2400 MHz,
SSD-HDD - legalább 512 GB SSD,
Videókártya, legalább 2GB GDDR5, 1122 MHz GPU, 64 bit.
6.) 40 db Tablet:
CPU - legalább 8 magos 1,8GHz,
RAM - legalább 3 GB,
Belső memória mérete legalább 32 GB.
7.) 1 db szerverközpont, mely 2 db Szerver egységből és 1 db külső storage diszk alrendszer vezérlőből áll:
CPU - legalább 2db 10magos, 2.2GHz, 25M Cache,
SAS HDD - legalább 4db 300GB 10K 12Gbps SAS 2.5”,
RAM - legalább 4db 16GB TruDDR4 ECC 2400 MHz CL17,
Interface kártya - legalább 1db 16Gbps Fibre Channel Dual-port Host Bus Adapter,
Interface csatlakozó - legalább 2db PCIe Riser (2x8 FH/FL + 1x8 FH/HL),
Tápegységek - legalább 2db System x 900W platinum,
Optikai meghajtó - legalább 1db x3650 M5 Front IO cage Adv. (3x USB, LCD, Optical drive).
8.) 9 db Interaktív tábla:
Felbontás - legalább Full-HD 1080p 16:9.
9.) 8 + 2 db Projektor (három különböző fénykibocsájtású típus):
Felbontás - legalább Full-HD 1080p 16:9,
Fénykibocsátás – 1 db legalább 5000 Lumen (L), 1 db legalább 3300 L és 8 db legalább 4000 L.
10.) 2 db Komplex számítógép infrastruktúra:
Switch - legalább 48 port 10/100/1000BASE-TX, 4 SFP port, POE támogatás 802.3af/802.3at/24 ports/193W;
Switch modulok (2 db);
Szünetmentes tápegység - legalább 1000VA, LCD kijelzővel;
Rackbe szerelhető elosztó, 1U, 8 aljzat, túlfeszültség védelemmel.
11.) 1 db Vetítővászon:
Mérete - 240cmx135cm 16:9, (fehér.).
12.) 1 db Router és kihelyezése:
LAN sebessége legalább 10/100/1000 Mbit/s,
Wifi sebessége legalább 1300Mbit/s.
13.) 6 db Pendrive, legalább 128 Gb, USB 3.0 pendrive.
14.) 4 db 3D nyomtató és 20 tekercs tartalék nyomtatószál (1,75 mm atm.):
Nyomtatási térfogat: legalább 25x20x20 cm,
Pozícionálási pontosság: legalább X,Y - 4 mikron, Z - 2 mikron.
15.) 25 db Oktatási szoftver csomag (Adobe Creative Cloud, vagy azzal egyenértékű),
16.) 310 db Vírusvédelmi szoftver (ESET Endpoint Security Business Edition, vagy azzal egyenértékű).
17.) 8 db Órarend tervező program (aScÓrarend standard, vagy azzal egyenértékű).
Az ajánlatkérő (AK) a Kbt. 117. § (7) bek-ben meghatározottak szem előtt tartásával felhívja az ajánlattevők (AT) figyelmét, hogy amennyiben az ajánlati felhívás vagy a dokumentáció meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, műszaki előírásra, műszaki ajánlásra való hivatkozást tartalmaz, az csak a beszerzés tárgyának jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt. Az AK az eszközök és berendezések megnevezés mellett mindig a „vagy azzal egyenértékű” kifejezést alkalmazza.
Az AK a 4 - 17. tételek esetében szükségesnek tekinti közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározását. Ezért ezen tételek esetében szükséges meghatározott gyártmányú, eredetű típusú dologra való hivatkozás. Ezen eszközök esetében a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt.
További információ az ajánlati dokumentációban található.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Jótállás időtartama, a kötelező 36 hónap felett (hónap) legkedvezőtlenebb 0 hónap, legkedvezőbb 24 hónap  5
2 A hibaelhárítás megkezdése a hibabejelentés időpontjától számítottan, üzem- képtelenség esetén (munkaóra) (legkedvezőbb: 8 munkaóra, legkedvezőtlenebb: 16 munkaóra) (munkaóra*) 10
3 Távfelügyeleti úton történő hibajavítás megkezdése a hiba bejelentésestől számítottan (munkaóra) (legkedvezőbb: 1 munkaóra, legkedvezőtlenebb: 8 munkaóra) (munkaóra*) 5
4 Előteljesítési határidő (legkedvezőbb: 30 naptári nap, legkedvezőtlenebb: 0 naptári nap) (naptári nap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-6.2.3-17-2017-00037
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Okos tanterem informatikai eszközrendszere
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30230000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: 6800 Hódmezővásárhely, Andrássy út 3/8.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1 komplex rendszer, okos tantermi informatikai eszközök együttese:
1 db Smart school 75"-ös IT csomag, melynek része: Speciális LFD 75" fali érintő kijelzős 4K HD monitor, 3db USB port, 3db HDMI port, 1db VGA port, beépített wifi adapter, hangszóró, többujjas vezérlés támogatás;
1 db notebook 15.6" Full HD, 4 magos 2.50GHz CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, Windows 10 pro;
22 db Tablet: 10.1" érintőképernyő, 1200x1920 felbontás, 3GB RAM, 16GB Belső memória, 1.6 GHz 8 magos processzor, 2 db Wifi router;
22 db Tablet asztali tok;
22 db Tablet billentyűzet,
25 db Smart school software licence;
22 db KC (Knox Configurator) software biztosítása 2 éves időszakra;
1 db Tölthető rackszekrény, fakkos szekrény 20 fakk, elektromos töltés minden fakkban, 109.5x45x93cm.
Kapcsolódó szolgáltatások:
Telepített rendszerek helyszíni betanítása, magyar nyelven 15 fő részére 2 x 16 óra (2x8) óra időtartamban. Felhasználói, módszertani tréning és Felhasználói, rendszerfelügyeleti szoftver tréning.
Rendszer installáció elvégzése.
L2 támogatás max. 22 db tablet, 3 év.
Az ajánlatkérő a Kbt. 117. § (7) bekezdésben meghatározottak szem előtt tartásával felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy amennyiben az ajánlati felhívás vagy a dokumentáció meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, műszaki előírásra, műszaki ajánlásra való hivatkozást tartalmaz, az csak a beszerzés tárgyának jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt. Az ajánlatkérő az eszközök és berendezések megnevezés mellett mindig a „vagy azzal egyenértékű” kifejezést alkalmazza.
Az ajánlatkérő a adott tételek esetében szükségesnek tekinti közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározását. Ezért ezen tételek esetében szükséges meghatározott gyártmányú, eredetű típusú dologra való hivatkozás. Ezen eszközök esetében a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt.
További információ az ajánlati dokumentációban található.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Jótállás időtartama, a kötelező 36 hónap felett (hónap) legkedvezőtlenebb 0 hónap, legkedvezőbb 24 hónap  5
2 A hibaelhárítás megkezdése a hibabejelentés időpontjától számítottan, üzem- képtelenség esetén (munkaóra) (legkedvezőbb: 8 munkaóra, legkedvezőtlenebb: 16 munkaóra) (munkaóra*) 10
3 Távfelügyeleti úton történő hibajavítás megkezdése a hiba bejelentésestől számítottan (munkaóra) (legkedvezőbb: 1 munkaóra, legkedvezőtlenebb: 8 munkaóra) (munkaóra*) 5
4 Előteljesítési határidő (legkedvezőbb: 30 naptári nap, legkedvezőtlenebb: 0 naptári nap) (naptári nap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 70
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-6.2.3-17-2017-00037
II.2.14) További információ:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 019 - 040323
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 1 Elnevezés: Informatikai eszközök (IKT)
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2019 - 001630 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 6
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 6 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 6
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 2 Rész száma: 2 Elnevezés: Okos tanterem informatikai eszközrendszere
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2020/01/21 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: R+R Periféria Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_31204013
Postai cím: Fehér Út 10. 12. ép.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1106
Ország: Magyarország
E-mail: kozbeszerzes@periferia.hu
Telefon: +36 13213588
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 13225997
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 7839116
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 6064412
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Ajánlattevők az 1. részajánlati körben (Informatikai eszközök):
Érvénytelen ajánlatot tevő ajánlattevők ( valamennyi KKV)
Freedom-Tech Kft., 2724 Újlengyel, Petőfi Sándor utca 48., adószám: 23444054-2-13,
PC Trade Systems Kft., 1103 Budapest, Kőér utca 2/a., adószám: 12937303-2-42,
The Blue Chip Kft., 1133 Budapest, Váci út 102., adószám: 12483378-2-41,
ETIAM Kft., 6723 Szeged, Szakolcai utca 7., adószám: 24909707-20-6,
IMG Solution Kft., 1023 Budapest, Lajos utca 26, adószám: 14894262-2-41,
System Service Kft., 6800 Hódmezővásárhely, Bánát utca 1/a., adószám: 13385826-2-06,
Az eljárás az 1. rész vonatkozásában eredménytelen lett. Az eredménytelenség indoka: Kbt. 75. § (1) bek. b) pontja, nem nyújtottak be érvényes ajánlatot.
Ajánlattevők a 2. részajánlati körben (Okos tanterem informatikai eszközrendszere):
Nyertes ajánlattevő: R+R Periféria Kft.1106 Budapest, Fehér Út 10. 12. ép., adószám: 12221402-24-2, KKV,
Érvénytelen ajánlatot tevő ajánlattevő:
ETIAM Kft., 6723 Szeged, Szakolcai utca 7. adószám: 24909707-20-6, KKV.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § előírásainak megfelelően.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/01/31 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)