Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/145
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2020.07.28.
Iktatószám:13126/2020
CPV Kód:38000000-5
Ajánlatkérő:Pécsi Tudományegyetem
Teljesítés helye:Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kar (7624 Pécs, Boszorkány út 2.);Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kar (7624 Pécs Boszorkány u. 2.);Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kar (7624 Pécs Boszorkány u. 2.)
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2020.09.01.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Központi költségvetési szerv
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Egészségügy, Oktatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Pécsi Tudományegyetem
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_89809802
Postai cím: Vasvári Pál Utca 4.
Város: Pécs
NUTS-kód: HU231
Postai irányítószám: 7622
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Onhausz Nikolett
Telefon: +36 309147518
E-mail: onhausz.nikolett@pte.hu
Fax: +36 72536345
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.pte.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000713272020/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000713272020/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Központi költségvetési szerv
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: Egészségügy, Oktatás

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Kutatási eszközök besz. - EFOP-3.6.2-16-2017-00010
Hivatkozási szám: EKR000713272020
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38000000-5
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Kutatási célú eszközök beszerzése a PTE részére az EFOP-3.6.2-16-2017-00010. számú pályázat keretében a közbeszerzési dokumentumokban meghatározottak szerint az alábbi bontásban:
1.ajánlati rész: Automata mintaadagolóval ellátott ionkromatográf rendszer
2.ajánlati rész: TOC/TN analizátor
3.ajánlati rész: Ultrahangos kavitációs kutató eszköz
Teljesítésre rendelkezésre álló időtartam 1.-2. rész esetében 60, 3. rész esetében 30 naptári nap, de legkésőbb 2021. január 11.
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: 1-Ionkromatográf rendszer automata mintaadagolóval
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38432200-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés fő helyszíne: Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kar (7624 Pécs, Boszorkány út 2.)
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1 darab automata mintaadagolóval ellátott ionkromatográf rendszer beszerzése a Pécsi Tudományegyetem EFOP-3.6.2-16-2017-00010 pályázata keretein belül.
Számítógép-vezérelt ionkromatográfiás rendszer, amely tartalmaz pumpát, eluens gázmentesítő egységet, oszloptermosztátot, elektronikusan vezérelt injektáló szelepet, elektrolitikusan regenerált szupresszort és vezetőképességi detektort cellával továbbá analitikai és előtét oszlopot. A rendszerhez automata mintaadagoló csatlakozik.
Továbbiak a közbeszerzési dokumentáció részeként kiadott műszaki leírásban.
Jótállás időtartama ajánlat szerint, min. 12 hónap.
A teljesítési időszakban Szállító által elvégzendő további feladatok: szállítás, üzembehelyezés, próba, felhasználói szintű oktatás legalább 8 óra, maximum 2 fő, melynek helyszíne, pontos időpontja a szállítás részleteinek, felek közös egyeztetése révén kerül pontosításra.
Az Eszközök átadás-átvétele során a Vevő próbával győződik meg arról, hogy azok a rendetetésszerű használatra alkalmasak, rendelkeznek a Szerződésben és annak elválaszthatatlan részét képező dokumentációban – így különösen a Műszaki Leírásban –, valamint a jogszabályokban előírt tulajdonságokkal. Ajánlatkérő próba alatt az eszköz kipróbálását és nem üzempróbát ért. A próba során Szállító beindítja, üzembe helyezi az Eszközt, szükség esetén lefuttat rajta egy tesztüzemet, annak vizsgálata céljából, hogy a Vevő meggyőződhessen arról, hogy az Eszköz működőképes-e, valamint alkalmas-e annak a funkciónak az ellátására, amelyre az Eladó jelen szerződéssel kötelezettséget vállalt.
1.2 értékelési szempont esetében Ajánlatkérő a jótállás időtartamára vonatkozó azon legkedvezőbb megajánlás szintjét, amelyre, illetve amely felett maximális pontot ad 24 hónapban határozta meg.
Tárgyi ajánlati rész eredményeképpen kötendő szerződés hatályba lépésének feltétele, Ajánlatkérő által benyújtott módosítási kérelem pozitív elbírálásban részesüljön fenti pályázati forrás, illetve a projekt időtartama vonatkozásában. Az ajánlatkérő a Kbt. 53. § (5)-(6) bekezdés alapján felhívja a gazdasági szereplők figyelmét arra, hogy ajánlatkérő a módosításra irányuló igény el nem fogadását, vagy az igényeltnél kisebb összegben történő elfogadását olyan körülménynek tekinti, amely miatt az eljárást eredménytelenné nyilváníthatja (feltételes közbeszerzés).
Amennyiben a szerződés teljesítése nem történik meg 2021. január 11. napjáig, abban az esetben a Vevő részéről érdekmúlás következik be – a pályázat elszámolására tekintettel -, így Ajánlatkérő a szerződéstől jogosult elállni. Ajánlatkérő rögzíti, hogy a megadott véghatáridő, illetve a teljesítésre rendelkezésre álló időtartam a módosítási kérelem pozitív elbírálása esetén sem módosulhat.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Jótállás időtartama (min. 12, max. 24 hónap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 2 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-3.6.2-16-2017-00010
II.2.14) További információ:
II.2.7) pontban megadott 2 hónapon Ajánlatkérő 60 naptári napot ért.

II.2.1)
Elnevezés: 2-TOC/TN analizátor
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38434560-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés fő helyszíne: Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kar (7624 Pécs Boszorkány u. 2.)
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1 darab TOC/TN analizátor beszerzése a Pécsi Tudományegyetem EFOP-3.6.2-16-2017-00010 pályázata keretein belül.
Számítógép-vezérelt TOC/TN analizátor vizekben, vizes oldatokban, szuszpenziókban történő mérésre. Mérendő paraméterek: TIC, TOC, TC, NPOC és összes nitrogén (TN) tartalom.
Továbbiak a közbeszerzési dokumentáció részeként kiadott műszaki leírásban.
Jótállás időtartama 12 hónap.
A teljesítési időszakban Szállító által elvégzendő további feladatok: szállítás, üzembehelyezés, próba, felhasználói szintű oktatás legalább 8 óra, maximum 2 fő, melynek helyszíne, pontos időpontja a szállítás részleteinek, felek közös egyeztetése révén kerül pontosításra.
Az Eszközök átadás-átvétele során a Vevő próbával győződik meg arról, hogy azok a rendetetésszerű használatra alkalmasak, rendelkeznek a Szerződésben és annak elválaszthatatlan részét képező dokumentációban – így különösen a Műszaki Leírásban –, valamint a jogszabályokban előírt tulajdonságokkal. Ajánlatkérő próba alatt az eszköz kipróbálását és nem üzempróbát ért. A próba során Szállító beindítja, üzembe helyezi az Eszközt, szükség esetén lefuttat rajta egy tesztüzemet, annak vizsgálata céljából, hogy a Vevő meggyőződhessen arról, hogy az Eszköz működőképes-e, valamint alkalmas-e annak a funkciónak az ellátására, amelyre az Eladó jelen szerződéssel kötelezettséget vállalt.
2.2 értékelési szempont esetében Ajánlatkérő a tárolható kalibrációs görbék számára vonatkozó azon legkedvezőbb megajánlás szintjét, amelyre, illetve amely felett maximális pontot ad 20 darabban határozta meg.
2.3 értékelési szempont esetében Ajánlatkérő a mintahelyek térfogatára vonatkozó azon legkedvezőbb megajánlás szintjét, amelyre, illetve amely felett maximális pontot ad 40 ml értékben határozta meg.
Tárgyi ajánlati rész eredményeképpen kötendő szerződés hatályba lépésének feltétele, Ajánlatkérő által benyújtott módosítási kérelem pozitív elbírálásban részesüljön fenti pályázati forrás, illetve a projekt időtartama vonatkozásában. Az ajánlatkérő a Kbt. 53. § (5)-(6) bekezdés alapján felhívja a gazdasági szereplők figyelmét arra, hogy ajánlatkérő a módosításra irányuló igény el nem fogadását, vagy az igényeltnél kisebb összegben történő elfogadását olyan körülménynek tekinti, amely miatt az eljárást eredménytelenné nyilváníthatja (feltételes közbeszerzés).
Amennyiben a szerződés teljesítése nem történik meg 2021. január 11. napjáig, abban az esetben a Vevő részéről érdekmúlás következik be – a pályázat elszámolására tekintettel -, így Ajánlatkérő a szerződéstől jogosult elállni. Ajánlatkérő rögzíti, hogy a megadott véghatáridő, illetve a teljesítésre rendelkezésre álló időtartam a módosítási kérelem pozitív elbírálása esetén sem módosulhat.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Tárolható kalibrációs görbék száma, melyek használhatók kell, hogy legyenek egy sorozaton belül is, váltakozva (min. 10, max. 20) 10
2 Az automata folyadék mintaváltó mintahelyenkénti térfogata (min. 30ml, max. 40 ml) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 2 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-3.6.2-16-2017-00010
II.2.14) További információ:
II.2.7) pontban megadott 2 hónapon Ajánlatkérő 60 naptári napot ért.

II.2.1)
Elnevezés: 3-Ultrahangos kavitációs kutató eszköz
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 38000000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés fő helyszíne: Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kar (7624 Pécs Boszorkány u. 2.)
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1 darab ultrahangos kavitációs kutató eszköz beszerzése a Pécsi Tudományegyetem EFOP-3.6.2-16-2017-00010 pályázata keretein belül.
A berendezés alkalmas legfeljebb 80 oC-os víz, egyéb folyadékok, továbbá folyadékban oldott szilárd anyagok, szuszpenziók ultrahangos besugárzására, kavitáció előidézésére, szonolumineszcencia előállítására folyadékban.
Továbbiak a közbeszerzési dokumentáció részeként kiadott műszaki leírásban.
Jótállás időtartama 12 hónap, nem kopó alkatrészekre 24 hónap.
A teljesítési időszakban Szállító által elvégzendő további feladatok: szállítás, üzembe helyezés, próba.
Az Eszközök átadás-átvétele során a Vevő próbával győződik meg arról, hogy azok a rendetetésszerű használatra alkalmasak, rendelkeznek a Szerződésben és annak elválaszthatatlan részét képező dokumentációban – így különösen a Műszaki Leírásban –, valamint a jogszabályokban előírt tulajdonságokkal. Ajánlatkérő próba alatt az eszköz kipróbálását és nem üzempróbát ért. A próba során Szállító beindítja, üzembe helyezi az Eszközt, szükség esetén lefuttat rajta egy tesztüzemet, annak vizsgálata céljából, hogy a Vevő meggyőződhessen arról, hogy az Eszköz működőképes-e, valamint alkalmas-e annak a funkciónak az ellátására, amelyre az Eladó jelen szerződéssel kötelezettséget vállalt.
3.2 értékelési szempont esetében Ajánlatkérő a teljesítményre vonatkozó azon legkedvezőbb megajánlás szintjét, amelyre, illetve amely felett maximális pontot ad 200 W értékben határozta meg.
3.3 értékelési szempont esetében Ajánlatkérő a kémcsövek számára vonatkozó azon legkedvezőbb megajánlás szintjét, amelyre, illetve amely felett maximális pontot ad 10 darabban határozta meg.
Tárgyi ajánlati rész eredményeképpen kötendő szerződés hatályba lépésének feltétele, Ajánlatkérő által benyújtott módosítási kérelem pozitív elbírálásban részesüljön fenti pályázati forrás, illetve a projekt időtartama vonatkozásában. Az ajánlatkérő a Kbt. 53. § (5)-(6) bekezdés alapján felhívja a gazdasági szereplők figyelmét arra, hogy ajánlatkérő a módosításra irányuló igény el nem fogadását, vagy az igényeltnél kisebb összegben történő elfogadását olyan körülménynek tekinti, amely miatt az eljárást eredménytelenné nyilváníthatja (feltételes közbeszerzés).
Amennyiben a szerződés teljesítése nem történik meg 2021. január 11. napjáig, abban az esetben a Vevő részéről érdekmúlás következik be – a pályázat elszámolására tekintettel -, így Ajánlatkérő a szerződéstől jogosult elállni. Ajánlatkérő rögzíti, hogy a megadott véghatáridő, illetve a teljesítésre rendelkezésre álló időtartam a módosítási kérelem pozitív elbírálása esetén sem módosulhat.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Ultrahangos teljesítmény (min. 150 W, max. 200 W) 5
2 Egyszerre besugározható kémcsövek száma (min. 1 darab, max. 10 darab) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 1 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-3.6.2-16-2017-00010
II.2.14) További információ:
II.2.7) pontban megadott 1 hónapon Ajánlatkérő 30 naptári napot ért.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Valamennyi ajánlati rész esetében:
A kizáró okok igazolásának módja és folyamata:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő (közös ajánlattevő), alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá tartozik.
A kizáró okok igazolásának módja tekintetében irányadó: a Kbt. 67. § (1)-(3) bekezdése, a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 1.§, 3. §-a és a 4. § (1) bekezdésében foglaltak.
A kizáró okok fenn nem állását: a Kbt. 69. § (4) bekezdés szerinti felhívásra ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) a 321/2015. (X. 30.) Kr. 12-16. §-aiban meghatározottak szerint kell igazolnia.
A Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) pontja tekintetében az igazolás módja: a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény 3. § 38. pont a)-b) vagy d) alpontja szerint definiált valamennyi tényleges tulajdonos nevének és állandó lakóhelyének bemutatását tartalmazó nyilatkozatot szükséges benyújtani; ha a gazdasági szereplőnek nincs a 2017. évi LIII. törvény 3. § 38. pont a)-b) vagy d) alpontja szerinti tényleges tulajdonosa, úgy erre vonatkozó nyilatkozatot szükséges csatolni;
A Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kc) pontja tekintetében az igazolás módja: a Kr. 8. § i) pont ic) alpontjában, valamint a 10. § g) pont gc) alpontjában foglaltak szerint.
A ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) nyilatkoznia kell továbbá a Kbt. 67. § (4) bekezdése alapján, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdés szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót.
A kizáró okokra és az alkalmassági követelményekre vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az ajánlatkérő - ellenkező bizonyításig - az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi. (321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 1.§ (7)bek).
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy csak az adott közbeszerzési eljárásra vonatkozóan tett nyilatkozat, igazolás alkalmas arra, hogy a szerződés teljesítéséhez igénybe vett alvállalkozó nem áll a kizáró okok hatálya alatt. A Kbt. 74. § (1) bekezdése értelmében: Az ajánlatkérőnek ki kell zárnia az eljárásból azt az ajánlattevőt, alvállalkozót vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, aki a kizáró okok [62. § (1)-(2) bekezdés] hatálya alá tartozik; illetőleg akinek a részéről a kizáró ok az eljárás során következett be; figyelemmel a Kbt. 64. §-(1)-(2) foglaltakra is.
Ajánlattevő (közös ajánlattevő) ajánlatában a Kbt. 67. § (1) bekezdés alapján köteles az egységes európai közbeszerzési dokumentumban foglalt nyilatkozatát benyújtani.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 13. §-a alapján folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében ajánlattevő, ajánlatához köteles csatolni a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást. Amennyiben ajánlattevő tekintetében nincs folyamatban változásbejegyzési eljárás, úgy erre vonatkozó nemleges nyilatkozat benyújtása szükséges.
Az EKR-ben elektronikus űrlap benyújtásával teendő nyilatkozatot a közös ajánlattevők képviseletében az ajánlatot benyújtó gazdasági szereplő teszi meg.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlatkérő a Kbt. 65. § (2) bekezdése által biztosított lehetőséggel élve nem ír elő gazdasági és pénzügyi alkalmassági követelményt.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Ajánlatkérő a Kbt. 65. § (2) bekezdése által biztosított lehetőséggel élve nem ír elő gazdasági és pénzügyi alkalmassági követelményt.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlattevőnek elektronikus űrlapként be kell nyújtania az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentumot, amelyben ajánlatkérő az alkalmassági követelmények előzetes igazolására elfogadja az ajánlattevő egyszerű nyilatkozatát (IV. rész: Alfa).
A Kbt. 69. § (4) bekezdése alapján az értékelési szempontokra figyelemmel legkedvezőbbnek tekinthető ajánlattevő, illetőleg adott esetben a Kbt. 69. § (6) bekezdése alapján az értékelési sorrendben azt követő következő legkedvezőbb ajánlattevő által az utólagos igazolási kötelezettség körében, a műszaki, illetve szakmai alkalmasság alátámasztása céljából benyújtandó igazolások:
M.1.) az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 6 éven belül megkezdett és 3 éven belül befejezett jelentősebb közbeszerzés tárgykörében végzett, Ajánlatkérő által meghatározott szállításokat is magukban foglaló, a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 22. § (1)-(2) bekezdése szerint kiállított referencia-igazolás vagy- nyilatkozat, amelynek tartalmaznia kell legalább:
- a szerződést kötő másik fél megnevezését, címét,
- a szállítás tárgyát, rövid leírását (amelynek alapján az alkalmassági követelményeknek való megfelelés megállapítható),
- a teljesítés kezdő és befejező időpontját (év/hónap/nap pontossággal),
- ellenszolgáltatás összegét,
- a referenciáról információt nyújtó személy nevét és elérhetőségét,
- arra vonatkozó információ, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e [Kbt. 65. § (1) bekezdés b) pont; 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés a) pont].
A referencia igazolása több szerződésből is lehetséges.
Irányadóak továbbá a Kbt. 69. § (11a) bekezdésében, valamint a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 1. § (8) bekezdésében foglaltak.
Az Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 24. § (1) bekezdése szerinti igazolásokat is elfogad az M.1.) pontban meghatározott igazolási módok helyett, illetve mellett.
M.2.) A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés b) pontja alapján a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberek - különösen a minőség-ellenőrzésért felelős személy - bemutatása az alábbiak szerint: A szakember képzettségének ismertetése, a megkívánt szakmai tapasztalatot igazoló, az adott szakember által aláírt szakmai önéletrajz, valamint a gyártó által kiadott, a képzettséget igazoló okirat(ok) egyszerű másolati példányának csatolásával. (A szakmai tapasztalat igazolására az aláírt szakmai önéletrajz szolgál.) A szakmai önéletrajz részletesen - dátumokkal (év/hó) - térjen ki a szakember által végzett szakmai gyakorlatra. A szakembernek nyilatkoznia kell arról, hogy az ajánlattevő nyertessége esetén a szerződés teljesítésében személyesen részt vesz.
Az alkalmasság igazolására a Kbt. 65. §-ban foglaltak is irányadók.
Az ajánlattevő az előírt alkalmassági követelményeknek bármely más szervezet (vagy személy) kapacitására támaszkodva is megfelelhet, a közöttük fennálló kapcsolat jogi jellegétől függetlenül.
A kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet az előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni az adott alkalmassági feltételnek történő megfelelést.
Az alkalmasságot igazoló szervezetek igénybevételére tárgyi eljárásban a Kbt. 65. § (10) bekezdése szerinti korlátozó feltétel nem alkalmazandó.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Alkalmatlan az ajánlattevő, ha
M.1.) az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 3 évben nem rendelkezik összességében legalább
1. ajánlati rész esetében nettó 8 000 000 HUF (nyolcmillió forint) értékű ionkromatográf szállításból származó referenciával
2. ajánlati rész esetében nettó 11 000 000 HUF (tizenegymillió forint) értékű kémiai analizátor szállításból származó referenciával
3. ajánlati rész esetében nettó 2 000 000 HUF (kettőmillió forint) értékű laboratóriumi és/vagy optikai és/vagy precíziós felszerelések szállításból származó referenciával
Tekintettel arra, hogy az 1.-3. ajánlati részek esetében nem értelmezhető a 75%-os normatív alkalmassági követelmény (a beszerzés tárgya 1-1 eszköz vagy eszközrendszer), Ajánlatkérő az alkalmassági követelményt az ellenszolgáltatás összegében határozta meg.
M.2.) 1. ajánlati rész esetében nem rendelkezik legalább 1 fő gyártó által kiképzett szerviz szakemberrel, aki legalább 1 darab ionkromatográf berendezés üzembehelyezéséből és/vagy karbantartásából és/vagy javításából és/vagy időszakos felülvizsgálatából származó tapasztalattal rendelkezik.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Vmennyi rész: Ajánlatkérő (AK) a kifizetést a Kbt. 135. § (1),(5), a Ptk. 6:130. § (1)-(2), és az Áht. rendelkezéseinek figyelembe vételével a KD.ban rögzített részletes fizetési feltételek szerint teljesíti. AK a vételárat 100,000000%-ban EU-s forrásból finanszírozza.
Részszámla nincs, a számla kiegyenlítése teljesítés igazolás alapján átutalással történik, a 272/2014 Korm. rendelet szabályainak megfelelően utófinanszírozással, a számla kézhezvételétől számított 30 napon belül.
Ajánlatkérő előleget nem ad, ajánlati biztosítékot nem ír elő. A késedelmi kamat Ptk. 6:155. § (1). Az ajánlattétel, az elszámolás és a kifizetés pénzneme a magyar forint (HUF).
Felmondás, elállás: Kbt. 143. § (1)-(3); Ptk. 6:213. §.
A késedelmi kötbér alapja az Eszköz nettó vételára; mértéke a késedelemmel érintett naptári naponként a kötbéralap 1%-a, de legfeljebb 10 naptári napnak megfelelő összeg.
A meghiúsulási kötbér alapja az Eszköz nettó vételára, mértéke a kötbéralap 20%- a.
Részletes felt.: KD.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2020/09/01 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 09:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2020/09/01 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp) Hely: Az ajánlatok felbontása elektronikusan történik az EKR-ben.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az elektronikus bontás szabályait a Kbt. 68. § és a 424/2017. (XII.19.) Korm. rendelet 15. § tartalmazza.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
x Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
Ajánlatkérő (AK) Kbt. 40. § alapján az eljárás EKR-ben való lebonyolítását írja elő a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet szerint.
AK ajánlati biztosítékot nem ír elő.
Hiánypótlás (HP): Kbt. 71. §. AK a Kbt. 71. § (6) nem rendel el újabb HP-t, ha a HP-al az ajánlattevő az ajánlatban korábban nem szereplő gazd.i szereplőt vont be, és e szereplőre tekintettel lenne szükséges az újabb HP.
Benyújtandó:
Felolvasólap a Kbt. 66. § (5) információkkal.
A Kbt. 66. § (2), (6) nyíl.-ok, nemleges nyíl. esetén is.
Szakmai ajánlat: 1. a megajánlott termék paramétereit bemutató műszaki leírás - AK felhívja a figyelmet, hogy a szakmai ajánlat teljes egészében hiányzó része vonatkozásában hiánypótlás nem rendelhető el. Ajánlattevőnek a műszaki leírásban meg kell adnia a megajánlott berendezés gyártóját, típusát és származási helyét.
További benyújtandó dok.-ok: 2. CE megfelelőség értékelési tanúsítvány. Nem kell tanúsítványt csatolni abban az esetben, ha az EK irányelvek a CE tanúsítvány használatát nem teszik lehetővé, ezen esetben kérjük benyújtani Ajánlattevő Cégszerűen aláírt nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a megajánlott terméken a CE jelölés elhelyezése TILOS!; 3. a megajánlott termékekre vonatkozó, gyártó vagy meghatalmazott képviselője által kiadott magyar és/vagy angol nyelvű termékleírás. Ha Ajánlattevő nyilatkozata, illetve a gyártó által aláírt termékleírás között ellentmondás merül fel, Ajánlatkérő a gyártói termékleírást tekinti irányadónak.
Meg kell jelölni az alk. ig.-ban részt vevő gazd. szer.-t és azon alk. köv.-t, amelynek ig. érdekében az ajánlattevő ezen szervezet erőforrására (is) támaszkodik [Kbt. 65. § (7)].
Közös ajánlattétel: a felelősségi hatás-köröket bemutató együttműködésről szóló megállapodás, ill. a közösajánlattevők nyilatkozatát arról, hogy ki az eljárni jogosult képviselő, akit a Kbt. 35. § (2) bekezdésében foglaltak szerint megjelölnek. Az együttműködési megállapodásnak tartalmaznia kell a közös ajánlattevők szerződés teljesítésére vonatkozó egyetemleges felelősségvállalási nyilatkozatát [Kbt. 35. § (6)]. Figyelemmel: Kbt. 35. § (3)-(4)
Az ajánlattevő, illetőleg az alk. ig.-ban részt vevő, az ajánlattevő által az eljárásba bevont gazd. szereplő cégjegyzésre jogosult, nyilatkozatot, dokumentumot aláíró képviselő aláírási címpéldányát vagy ügyvéd vagy kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett aláírás mintáját. Amennyiben az ajánlat meghatalmazott(ak) aláírásával kerül benyújtásra, úgy az előbbieken túl teljes bizonyító erejű magánokiratba vagy közokiratba foglalt meghatalmazást (is) kell csatolni, illetőleg csatolni kell a meghatalmazott aláírás mintáját is.
Az igazolások benyújtásának nyelve: magyar. Egyéb info:KD
Nem szabályozott kérdések: a Kbt. és végrehajtási rend-i, a KH tájékoztatói és ajánlásai szerint kell eljárni.
Az III.1.3) alk. min.köv.-ek a 321/2015. (X. 30.) Korm. rend. 28. § (3) min. szempontokhoz képest szigorúbban kerültek meghatározásra.
Kbt.73.§(4)-(5) alapján Ajánlattevő tájékozódjon a körny. védelmi, szociális és munkajogi követelményekről.
Referenciák: devizák átszámításánál az MNB által meghat., a telj. időpontjában érvényes devizaárfolyam irányadó.
FAKSZ: Kiss Adrienn (00883), Onhausz Nikolett (01030)
AK a IV.2.6) pontban megadott 2 hónap alatt 60 naptári napot ért, a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontját nem alkalmazza.
Ért.szep: Legjobb ár-érték arány. A pontszám alsó és felső határa: 0-10, a módszer: ár fordított arány, min ért. szempont: arányosítás KD szerint
Amennyiben a szerződés teljesítése nem történik meg 2021. január 11. napjáig, abban az esetben a Vevő részéről érdekmúlás következik be – a pályázat elszámolására tekintettel -, így Ajánlatkérő a szerződéstől jogosult elállni.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információkat a Kbt. 148. § tartalmazza.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/07/22 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák