Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/148
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2020.07.31.
Iktatószám:13605/2020
CPV Kód:79710000-4
Ajánlatkérő:Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Teljesítés helye:HU1;HU3;HU2
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Multi Alarm Biztonságtechnikai, Fejlesztő, Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt.;Multi Alarm Biztonságtechnikai, Fejlesztő, Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt.;Multi Alarm Biztonságtechnikai, Fejlesztő, Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt.
Ajánlatkérő típusa:Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Gazdasági és pénzügyek
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_23305041
Postai cím: Széchenyi Utca 2
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1054
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Póczosné Jákfalvi Szilvia
Telefon: +36 14125603
E-mail: ki.kozb@nav.gov.hu
Fax: +36 14125819
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.nav.gov.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
x Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
x Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Távfelügyelet és kivonuló szolgálat biztosítása
Hivatkozási szám: EKR001291832019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 79710000-4
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
A beszerzés tárgya a NAV objektumaiban kiépített biztonságtechnikai rendszerek távfelügyeletének és a hozzá tartozó kivonuló szolgálat biztosítása. A NAV által használt épületek biztonságának megteremtése érdekében a vagyonvédelmi távfelügyeleti szolgáltatást olyan objektumok tekintetében szükséges igénybe venni, amelyekben behatolásjelző, tűzjelző, vagy mindkét rendszer kiépítésre került és az épületben humánerős őrzésvédelem nem biztosított.
A II.1.1. pontban csak rövid elnevezés szerepel karakterkorlát miatt. Az eljárás tárgya: A NAV meghatározott objektumaira vonatkozóan távfelügyelet és kivonuló szolgálat biztosítása 24 hónapra 3 részben.
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 95333400 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: 1. rész: Budapest és Pest megye
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 79710000-4
További tárgyak:79711000-1
79713000-5
79714000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1 A teljesítés fő helyszíne: A közbeszerzési dokumentumokban meghatározott NAV objektumok részére Budapest és Pest megye területén.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A beszerzés tárgya a NAV objektumaiban kiépített biztonságtechnikai rendszerek távfelügyeletének és a hozzá tartozó kivonuló szolgálat biztosítása Budapest és Pest megye területén. A NAV által használt épületek biztonságának megteremtése érdekében a vagyonvédelmi távfelügyeleti szolgáltatást olyan objektumok tekintetében szükséges igénybe venni, amelyekben behatolásjelző, tűzjelző, vagy mindkét rendszer kiépítésre került és az épületben humánerős őrzésvédelem nem biztosított.
A távfelügyelet és hozzá tartozó kivonuló szolgálat célja a NAV objektumaiban, az ott található javakban a szándékos vagy gondatlan károkozás megelőzése, a bekövetkezett kár enyhítése, illetéktelen személyek bejutásának megakadályozása és a veszélyes anyagok, tárgyak bejuttatásának megakadályozása, a munkavégzés zavartalanságának biztosítása, valamint a jogsértő cselekmények és rendkívüli események megelőzése, elhárítása, bekövetkezésük esetén a szükségessé váló intézkedések azonnali végrehajtása, a helyszín és a rend biztosítása.
Budapest és Pest megye területén jelenleg 35 objektum van a NAV kezelésében, melyekben 12 db behatolás jelző, 18 db kombinált behatolás – és tűzjelző, valamint 16 db önálló tűzjelző rendszer működik.
Az objektumokra vonatkozó részletes adatokat a közbeszerzési dokumentumok részét képező táblázat és műszaki leírás tartalmazza.
A fenti adatok a beszerzendő mennyiség vonatkozásában tájékoztató jellegűek. A szerződés időbeli hatálya alatt a rendszerek száma tekintetében 20 % változás lehetséges, mely esetlegesen magával vonhatja az objektumok számnak változását is.
A szerződéses keretösszeg mértéke: nettó 24.065.904.- Ft. A megrendelések a keretösszegből kerülnek kifizetésre keretösszeg erejéig, amely keretösszeg tekintetében az Ajánlatkérő (továbbiakban: AK) legalább 70% lehívási kötelezettséget vállal.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Jelátvitel módja (igen/ nem) 2
2 Havi díjba foglalt téves riasztásokra történő kivonulások száma évenként és rendszerenként (minimum 0 db- maximum 10 db kivonulás ) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 93
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: 2. rész: Kelet-Magyarország
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 79710000-4
További tárgyak:79711000-1
79713000-5
79714000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU3 A teljesítés fő helyszíne: A közbeszerzési dokumentumokban meghatározott NAV objektumok részére Kelet-Magyarország területén.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A beszerzés tárgya a NAV objektumaiban kiépített biztonságtechnikai rendszerek távfelügyeletének és a hozzá tartozó kivonuló szolgálat biztosítása Kelet- Magyarország területén. A NAV által használt épületek biztonságának megteremtése érdekében a vagyonvédelmi távfelügyeleti szolgáltatást olyan objektumok tekintetében szükséges igénybe venni, amelyekben behatolásjelző, tűzjelző, vagy mindkét rendszer kiépítésre került és az épületben humánerős őrzésvédelem nem biztosított.
A távfelügyelet és hozzá tartozó kivonuló szolgálat célja a NAV objektumaiban, az ott található javakban a szándékos vagy gondatlan károkozás megelőzése, a bekövetkezett kár enyhítése, illetéktelen személyek bejutásának megakadályozása és a veszélyes anyagok, tárgyak bejuttatásának megakadályozása, a munkavégzés zavartalanságának biztosítása, valamint a jogsértő cselekmények és rendkívüli események megelőzése, elhárítása, bekövetkezésük esetén a szükségessé váló intézkedések azonnali végrehajtása, a helyszín és a rend biztosítása.
Kelet- Magyarország területén jelenleg 44 objektum van a NAV kezelésében, melyekben 14 db behatolás jelző, 23 db kombinált behatolás – és tűzjelző, valamint 18 db önálló tűzjelző rendszer működik.
Az objektumokra vonatkozó részletes adatokat a közbeszerzési dokumentumok részét képező táblázat és műszaki leírás tartalmazza.
A fenti adatok a beszerzendő mennyiség vonatkozásában tájékoztató jellegűek. A szerződés időbeli hatálya alatt a rendszerek száma tekintetében 20 % változás lehetséges, mely esetlegesen magával vonhatja az objektumok számnak változását is.
A szerződéses keretösszeg mértéke: nettó 28.835.256.- Ft. A megrendelések a keretösszegből kerülnek kifizetésre keretösszeg erejéig, amely keretösszeg tekintetében az AK legalább 70% lehívási kötelezettséget vállal.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Jelátvitel módja (igen/nem) 2
2 Havi díjba foglalt téves riasztásokra történő kivonulások száma évenként és rendszerenként (minimum 0 db- maximum 10 db kivonulás ) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 93
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: 3. rész: Nyugat-Magyarország
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 79710000-4
További tárgyak:79711000-1
79713000-5
79714000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU2 A teljesítés fő helyszíne: A közbeszerzési dokumentumokban meghatározott NAV objektumok részére Nyugat-Magyarország területén.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A beszerzés tárgya a NAV objektumaiban kiépített biztonságtechnikai rendszerek távfelügyeletének és a hozzá tartozó kivonuló szolgálat biztosítása Nyugat- Magyarország területén. A NAV által használt épületek biztonságának megteremtése érdekében a vagyonvédelmi távfelügyeleti szolgáltatást olyan objektumok tekintetében szükséges igénybe venni, amelyekben behatolásjelző, tűzjelző, vagy mindkét rendszer kiépítésre került és az épületben humánerős őrzésvédelem nem biztosított.
A távfelügyelet és hozzá tartozó kivonuló szolgálat célja a NAV objektumaiban, az ott található javakban a szándékos vagy gondatlan károkozás megelőzése, a bekövetkezett kár enyhítése, illetéktelen személyek bejutásának megakadályozása és a veszélyes anyagok, tárgyak bejuttatásának megakadályozása, a munkavégzés zavartalanságának biztosítása, valamint a jogsértő cselekmények és rendkívüli események megelőzése, elhárítása, bekövetkezésük esetén a szükségessé váló intézkedések azonnali végrehajtása, a helyszín és a rend biztosítása.
Nyugat- Magyarország területén jelenleg 70 objektum van a NAV kezelésében, melyekben 25 db behatolás jelző, 31 db kombinált behatolás – és tűzjelző, valamint 30 db önálló tűzjelző rendszer működik.
Az objektumokra vonatkozó részletes adatokat a közbeszerzési dokumentumok részét képező táblázat és műszaki leírás tartalmazza.
A fenti adatok a beszerzendő mennyiség vonatkozásában tájékoztató jellegűek. A szerződés időbeli hatálya alatt a rendszerek száma tekintetében 20 % változás lehetséges, mely esetlegesen magával vonhatja az objektumok számnak változását is.
A szerződéses keretösszeg mértéke: nettó 42.432.240.- Ft. A megrendelések a keretösszegből kerülnek kifizetésre keretösszeg erejéig, amely keretösszeg tekintetében az AK legalább 70% lehívási kötelezettséget vállal.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Jelátvitel módja (igen/nem) 2
2 Havi díjba foglalt téves riasztásokra történő kivonulások száma évenként és rendszerenként (minimum 0 db- maximum 10 db kivonulás) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 93
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 221 - 542360
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: 1. rész: Budapest és Pest megye
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2020/07/22 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Multi Alarm Biztonságtechnikai, Fejlesztő, Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_22209054
Postai cím: Fátyolka utca 8.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1106
Ország: Magyarország
E-mail: komaromi.attila@multialarm.hu
Telefon: +36 16662160
Internetcím(ek): (URL) www.multialarm.hu
Fax: +36 16662180
A nyertes ajánlattevő kkv nem
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 24065904
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 24065904
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 2 Elnevezés: 2. rész: Kelet-Magyarország
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2020/07/22 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Multi Alarm Biztonságtechnikai, Fejlesztő, Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_22209054
Postai cím: Fátyolka utca 8.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1106
Ország: Magyarország
E-mail: komaromi.attila@multialarm.hu
Telefon: +36 16662160
Internetcím(ek): (URL) www.multialarm.hu
Fax: +36 16662180
A nyertes ajánlattevő kkv nem
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 28835256
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 28835256
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 3 Elnevezés: 3. rész: Nyugat-Magyarország
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2020/07/22 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Multi Alarm Biztonságtechnikai, Fejlesztő, Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_22209054
Postai cím: Fátyolka utca 8.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1106
Ország: Magyarország
E-mail: komaromi.attila@multialarm.hu
Telefon: +36 16662160
Internetcím(ek): (URL) www.multialarm.hu
Fax: +36 16662180
A nyertes ajánlattevő kkv nem
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 42432240
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 42432240
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Valamennyi rész tekintetében ajánlattevők:
- Multi Alarm Biztonságtechnikai, Fejlesztő, Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt. (Székhelye: 1106 Budapest, Fátyolka utca 8., adószáma: 11365073-2-42)
- S-Group Közép-európai Biztonsági és Védelmi Zártkörűen működő Részvénytársaság (Székhelye: 9600 Sárvár, Batthyány utca 63., adószáma: 23490103-2-18)
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. §-a szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/07/27 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)