Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/9
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről – Közszolgáltatások/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2020.01.14.
Iktatószám:0154/2020
CPV Kód:42130000-9
Ajánlatkérő:Dél-Pest Megyei Víziközmű Szolgáltató Zrt.
Teljesítés helye:HU120;HU120;HU120;HU120;HU120;HU120;HU120;HU120;HU120;HU120;HU120;HU120
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:INTEREX-WAGA KFT;MOM Magyar Optikai Művek Zrt.;INTEREX-WAGA KFT;KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft;INTEREX-WAGA KFT;KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft;INTEREX-WAGA KFT;Jankovics és Jankovics Ipari és Kereskedelmi Kft;KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft;KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Víz
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről - Közszolgáltatások
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/25/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Dél-Pest Megyei Víziközmű Szolgáltató Zrt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_58265622
Postai cím: Kőrösi Út. 190.
Város: Gyál
NUTS-kód: HU120
Postai irányítószám: 2360
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Mészáros Sándor
Telefon: +36 29340010
E-mail: dr.meszarossandor@dpmv.hu
Fax: +36 29341518
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.dpmv.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.6) Fő tevékenység
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
x Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Keretszerződés szakmai anyagok beszerzésére
Hivatkozási szám: EKR000467652019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Keretszerződés ívóvíz- és szennyvízhálózat üzemeltetéséhez kapcsolódó szakmai anyagok beszerzésére 12 részben
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
Érték: 324981437 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V.szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Húzásbiztos, univerzális csőkötő idomok
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
További tárgyak:44132000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: 2360 Gyál, Kőrösi Út. 190.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni a közbeszerzési dokumentáció részét képező tétellistában szereplő húzásbiztos, univerzális csőkötő idomokra. Ajánlatkérő 36 hónapos időtartamú, értékalapú keretszerződést kíván kötni nettó 85.002.963 Ft keretösszeg figyelembevételével. Ajánlatkérő ezen keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget. Ajánlatkérő által beszerzendő anyagok a szerződés teljes időtartamára kalkulált, tájékoztató jellegű mennyiségei az alábbiak:
Univerzális csőjavítók: 1143 db.
Az egyes beszerzendő anyagok elvárt műszaki paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
Nyertes ajánlattevő köteles konszignációs raktár működtetésére a szerződés teljes időtartama alatt, az Ajánlatkérő saját tulajdonában álló raktárhelyiségben. A konszignációs raktárban a nyertes ajánlattevő a tárgyhónap utolsó napján köteles legalább az árazótáblázatban „minimális készlet” oszlopban megjelölt darabszámú terméket tárolni, és azt kivételezés esetén a következő tárgyhónap utolsó napjáig újra feltölteni. A konszignációs raktárból Ajánlatkérő által kivételezett termékekkel Felek a tárgyhónap utolsó napján számolnak el, számla kiállítására nyertes ajánlattevő kizárólag a kivételezett termékek tekintetében jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlatkérő által kötelezően előírt 12 hónapos időtartamon felül vállalt jótállás többletidőtartama 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Műanyag csövek tok-karimás csőkötő idomai
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 44132000-4
További tárgyak:42130000-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: 2360 Gyál, Kőrösi Út. 190.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni a közbeszerzési dokumentáció részét képező tétellistában szereplő műanyag csövek tok-karimás húzásbiztos csőkötő idomaira. Ajánlatkérő 36 hónapos időtartamú, értékalapú keretszerződést kíván kötni nettó 2.009.968 Ft keretösszeg figyelembevételével. Ajánlatkérő ezen keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget. Ajánlatkérő által beszerzendő anyagok a szerződés teljes időtartamára kalkulált, tájékoztató jellegű mennyiségei az alábbiak:
Karimás húzásbiztos összekötők: 78 db.
Az egyes beszerzendő anyagok elvárt műszaki paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
Nyertes ajánlattevő köteles konszignációs raktár működtetésére a szerződés teljes időtartama alatt, az Ajánlatkérő saját tulajdonában álló raktárhelyiségben. A konszignációs raktárban a nyertes ajánlattevő a tárgyhónap utolsó napján köteles legalább az árazótáblázatban „minimális készlet” oszlopban megjelölt darabszámú terméket tárolni, és azt kivételezés esetén a következő tárgyhónap utolsó napjáig újra feltölteni. A konszignációs raktárból Ajánlatkérő által kivételezett termékekkel Felek a tárgyhónap utolsó napján számolnak el, számla kiállítására nyertes ajánlattevő kizárólag a kivételezett termékek tekintetében jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlatkérő által kötelezően előírt 12 hónapos időtartamon felül vállalt jótállás többletidőtartama 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Öntvény idomok
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
További tárgyak:44132000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: 2360 Gyál, Kőrösi Út. 190.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni a közbeszerzési dokumentáció részét képező tétellistában szereplő öntvényidomokra. Ajánlatkérő 36 hónapos időtartamú, értékalapú keretszerződést kíván kötni nettó 21.163.740 Ft keretösszeg figyelembevételével. Ajánlatkérő ezen keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget. Ajánlatkérő által beszerzendő anyagok a szerződés teljes időtartamára kalkulált, tájékoztató jellegű mennyiségei az alábbiak:
Különböző típusú és méretű öntvényidomok: 1.014 db.
Az egyes beszerzendő anyagok elvárt műszaki paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
Nyertes ajánlattevő köteles konszignációs raktár működtetésére a szerződés teljes időtartama alatt, az Ajánlatkérő saját tulajdonában álló raktárhelyiségben. A konszignációs raktárban a nyertes ajánlattevő a tárgyhónap utolsó napján köteles legalább az árazótáblázatban „minimális készlet” oszlopban megjelölt darabszámú terméket tárolni, és azt kivételezés esetén a következő tárgyhónap utolsó napjáig újra feltölteni. A konszignációs raktárból Ajánlatkérő által kivételezett termékekkel Felek a tárgyhónap utolsó napján számolnak el, számla kiállítására nyertes ajánlattevő kizárólag a kivételezett termékek tekintetében jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlatkérő által kötelezően előírt 12 hónapos időtartamon felül vállalt jótállás többletidőtartama 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Tolózárak és tartozékaik
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
További tárgyak:44132000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: 2360 Gyál, Kőrösi Út. 190.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni a közbeszerzési dokumentáció részét képező tétellistában szereplő tolózárokra és azok tartozékaira. Ajánlatkérő 36 hónapos időtartamú, értékalapú keretszerződést kíván kötni nettó 30.624.050 Ft keretösszeg figyelembevételével. Ajánlatkérő ezen keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget. Ajánlatkérő által beszerzendő anyagok a szerződés teljes időtartamára kalkulált, tájékoztató jellegű mennyiségei az alábbiak:
Különböző típusú és méretű tolózárak: 414 db.
Tolózárak tartozékok: 517 db
Az egyes beszerzendő anyagok elvárt műszaki paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
Nyertes ajánlattevő köteles konszignációs raktár működtetésére a szerződés teljes időtartama alatt, az Ajánlatkérő saját tulajdonában álló raktárhelyiségben. A konszignációs raktárban a nyertes ajánlattevő a tárgyhónap utolsó napján köteles legalább az árazótáblázatban „minimális készlet” oszlopban megjelölt darabszámú terméket tárolni, és azt kivételezés esetén a következő tárgyhónap utolsó napjáig újra feltölteni. A konszignációs raktárból Ajánlatkérő által kivételezett termékekkel Felek a tárgyhónap utolsó napján számolnak el, számla kiállítására nyertes ajánlattevő kizárólag a kivételezett termékek tekintetében jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlatkérő által kötelezően előírt 12 hónapos időtartamon felül vállalt jótállás többletidőtartama 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Tűzcsapok
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
További tárgyak:44132000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: 2360 Gyál, Kőrösi Út. 190.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni a közbeszerzési dokumentáció részét képező tétellistában szereplő tűzcsapokra. Ajánlatkérő 36 hónapos időtartamú, értékalapú keretszerződést kíván kötni nettó 38.696.556 Ft keretösszeg figyelembevételével. Ajánlatkérő ezen keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget. Ajánlatkérő által beszerzendő anyagok a szerződés teljes időtartamára kalkulált, tájékoztató jellegű mennyiségei az alábbiak:
Különböző típusú és méretű tűzcsapok: 215 db.
Az egyes beszerzendő anyagok elvárt műszaki paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
Nyertes ajánlattevő köteles konszignációs raktár működtetésére a szerződés teljes időtartama alatt, az Ajánlatkérő saját tulajdonában álló raktárhelyiségben. A konszignációs raktárban a nyertes ajánlattevő a tárgyhónap utolsó napján köteles legalább az árazótáblázatban „minimális készlet” oszlopban megjelölt darabszámú terméket tárolni, és azt kivételezés esetén a következő tárgyhónap utolsó napjáig újra feltölteni. A konszignációs raktárból Ajánlatkérő által kivételezett termékekkel Felek a tárgyhónap utolsó napján számolnak el, számla kiállítására nyertes ajánlattevő kizárólag a kivételezett termékek tekintetében jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlatkérő által kötelezően előírt 12 hónapos időtartamon felül vállalt jótállás többletidőtartama 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Golyóscsapok
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
További tárgyak:44132000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: 2360 Gyál, Kőrösi Út. 190.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni a közbeszerzési dokumentáció részét képező tétellistában szereplő golyóscsapokra. Ajánlatkérő 36 hónapos időtartamú, értékalapú keretszerződést kíván kötni nettó 61.691.441 Ft keretösszeg figyelembevételével. Ajánlatkérő ezen keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget. Ajánlatkérő által beszerzendő anyagok a szerződés teljes időtartamára kalkulált, tájékoztató jellegű mennyiségei az alábbiak:
Különböző típusú és méretű golyóscsapok: 11.124 db.
Az egyes beszerzendő anyagok elvárt műszaki paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
Nyertes ajánlattevő köteles konszignációs raktár működtetésére a szerződés teljes időtartama alatt, az Ajánlatkérő saját tulajdonában álló raktárhelyiségben. A konszignációs raktárban a nyertes ajánlattevő a tárgyhónap utolsó napján köteles legalább az árazótáblázatban „minimális készlet” oszlopban megjelölt darabszámú terméket tárolni, és azt kivételezés esetén a következő tárgyhónap utolsó napjáig újra feltölteni. A konszignációs raktárból Ajánlatkérő által kivételezett termékekkel Felek a tárgyhónap utolsó napján számolnak el, számla kiállítására nyertes ajánlattevő kizárólag a kivételezett termékek tekintetében jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlatkérő által kötelezően előírt 12 hónapos időtartamon felül vállalt jótállás többletidőtartama 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Rézfittingek
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
További tárgyak:44132000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: 2360 Gyál, Kőrösi Út. 190.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni a közbeszerzési dokumentáció részét képező tétellistában szereplő rézfittingekre. Ajánlatkérő 36 hónapos időtartamú, értékalapú keretszerződést kíván kötni nettó 20.625.596 Ft keretösszeg figyelembevételével. Ajánlatkérő ezen keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget. Ajánlatkérő által beszerzendő anyagok a szerződés teljes időtartamára kalkulált, tájékoztató jellegű mennyiségei az alábbiak:
Különböző típusú és méretű rézfittingek: 8.652 db.
Az egyes beszerzendő anyagok elvárt műszaki paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
Nyertes ajánlattevő köteles konszignációs raktár működtetésére a szerződés teljes időtartama alatt, az Ajánlatkérő saját tulajdonában álló raktárhelyiségben. A konszignációs raktárban a nyertes ajánlattevő a tárgyhónap utolsó napján köteles legalább az árazótáblázatban „minimális készlet” oszlopban megjelölt darabszámú terméket tárolni, és azt kivételezés esetén a következő tárgyhónap utolsó napjáig újra feltölteni. A konszignációs raktárból Ajánlatkérő által kivételezett termékekkel Felek a tárgyhónap utolsó napján számolnak el, számla kiállítására nyertes ajánlattevő kizárólag a kivételezett termékek tekintetében jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlatkérő által kötelezően előírt 12 hónapos időtartamon felül vállalt jótállás többletidőtartama 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Univerzális (kötő - javító) idomok
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
További tárgyak:44132000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: 2360 Gyál, Kőrösi Út. 190.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni a közbeszerzési dokumentáció részét képező tétellistában szereplő univerzális kötő-javító idomokra. Ajánlatkérő 36 hónapos időtartamú, értékalapú keretszerződést kíván kötni nettó 11.540.078 Ft keretösszeg figyelembevételével. Ajánlatkérő ezen keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget. Ajánlatkérő által beszerzendő anyagok a szerződés teljes időtartamára kalkulált, tájékoztató jellegű mennyiségei az alábbiak:
Különböző típusú és méretű univerzális kötő-javító idomok: 165 db.
Az egyes beszerzendő anyagok elvárt műszaki paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
Nyertes ajánlattevő köteles konszignációs raktár működtetésére a szerződés teljes időtartama alatt, az Ajánlatkérő saját tulajdonában álló raktárhelyiségben. A konszignációs raktárban a nyertes ajánlattevő a tárgyhónap utolsó napján köteles legalább az árazótáblázatban „minimális készlet” oszlopban megjelölt darabszámú terméket tárolni, és azt kivételezés esetén a következő tárgyhónap utolsó napjáig újra feltölteni. A konszignációs raktárból Ajánlatkérő által kivételezett termékekkel Felek a tárgyhónap utolsó napján számolnak el, számla kiállítására nyertes ajánlattevő kizárólag a kivételezett termékek tekintetében jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlatkérő által kötelezően előírt 12 hónapos időtartamon felül vállalt jótállás többletidőtartama 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: KPE rendszerű csövek
Rész száma: 9
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
További tárgyak:44132000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: 2360 Gyál, Kőrösi Út. 190.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni a közbeszerzési dokumentáció részét képező tétellistában szereplő Kpe rendszerű csövekre. Ajánlatkérő 36 hónapos időtartamú, értékalapú keretszerződést kíván kötni nettó 37.531.307 Ft keretösszeg figyelembevételével. Ajánlatkérő ezen keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget. Ajánlatkérő által beszerzendő anyagok a szerződés teljes időtartamára kalkulált, tájékoztató jellegű mennyiségei az alábbiak:
Különböző típusú és méretű Kpe rendszerű csövek: 28.314 db.
Az egyes beszerzendő anyagok elvárt műszaki paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
Nyertes ajánlattevő köteles konszignációs raktár működtetésére a szerződés teljes időtartama alatt, az Ajánlatkérő saját tulajdonában álló raktárhelyiségben. A konszignációs raktárban a nyertes ajánlattevő a tárgyhónap utolsó napján köteles legalább az árazótáblázatban „minimális készlet” oszlopban megjelölt darabszámú terméket tárolni, és azt kivételezés esetén a következő tárgyhónap utolsó napjáig újra feltölteni. A konszignációs raktárból Ajánlatkérő által kivételezett termékekkel Felek a tárgyhónap utolsó napján számolnak el, számla kiállítására nyertes ajánlattevő kizárólag a kivételezett termékek tekintetében jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlatkérő által kötelezően előírt 12 hónapos időtartamon felül vállalt jótállás többletidőtartama 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Elektrofúziós kötőidomok (elektrofittingek)
Rész száma: 10
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
További tárgyak:44132000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: 2360 Gyál, Kőrösi Út. 190.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni a közbeszerzési dokumentáció részét képező tétellistában szereplő elektrofúziós kötőidomokra. Ajánlatkérő 36 hónapos időtartamú, értékalapú keretszerződést kíván kötni nettó 7.234.344 Ft keretösszeg figyelembevételével. Ajánlatkérő ezen keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget. Ajánlatkérő által beszerzendő anyagok a szerződés teljes időtartamára kalkulált, tájékoztató jellegű mennyiségei az alábbiak:
Különböző típusú és méretű elektrofúziós kötőidomok: 1422 db.
Az egyes beszerzendő anyagok elvárt műszaki paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
Nyertes ajánlattevő köteles konszignációs raktár működtetésére a szerződés teljes időtartama alatt, az Ajánlatkérő saját tulajdonában álló raktárhelyiségben. A konszignációs raktárban a nyertes ajánlattevő a tárgyhónap utolsó napján köteles legalább az árazótáblázatban „minimális készlet” oszlopban megjelölt darabszámú terméket tárolni, és azt kivételezés esetén a következő tárgyhónap utolsó napjáig újra feltölteni. A konszignációs raktárból Ajánlatkérő által kivételezett termékekkel Felek a tárgyhónap utolsó napján számolnak el, számla kiállítására nyertes ajánlattevő kizárólag a kivételezett termékek tekintetében jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlatkérő által kötelezően előírt 12 hónapos időtartamon felül vállalt jótállás többletidőtartama 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Megfúró-bilincsek, műanyag és egyéb csövek
Rész száma: 11
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
További tárgyak:44132000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: 2360 Gyál, Kőrösi Út. 190.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni a közbeszerzési dokumentáció részét képező tétellistában szereplő, öntöttvasból készült, műanyag-, azbesztcement-, acél és öntvénycsövekre alkalmazandó megfúró-bilincsekre.. Ajánlatkérő 36 hónapos időtartamú, értékalapú keretszerződést kíván kötni nettó 46.392.701 Ft keretösszeg figyelembevételével. Ajánlatkérő ezen keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget. Ajánlatkérő által beszerzendő anyagok a szerződés teljes időtartamára kalkulált, tájékoztató jellegű mennyiségei az alábbiak:
Különböző típusú és méretű csőbéklyók acélcsőre: 2.781 db.
Megfúróbilincsek pe/pvc csőre: 927 db
Az egyes beszerzendő anyagok elvárt műszaki paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
Nyertes ajánlattevő köteles konszignációs raktár működtetésére a szerződés teljes időtartama alatt, az Ajánlatkérő saját tulajdonában álló raktárhelyiségben. A konszignációs raktárban a nyertes ajánlattevő a tárgyhónap utolsó napján köteles legalább az árazótáblázatban „minimális készlet” oszlopban megjelölt darabszámú terméket tárolni, és azt kivételezés esetén a következő tárgyhónap utolsó napjáig újra feltölteni. A konszignációs raktárból Ajánlatkérő által kivételezett termékekkel Felek a tárgyhónap utolsó napján számolnak el, számla kiállítására nyertes ajánlattevő kizárólag a kivételezett termékek tekintetében jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlatkérő által kötelezően előírt 12 hónapos időtartamon felül vállalt jótállás többletidőtartama 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: KG-PVC Idomok
Rész száma: 12
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
További tárgyak:44132000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: 2360 Gyál, Kőrösi Út. 190.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni a közbeszerzési dokumentáció részét képező tétellistában szereplő KG-PVC idomokra. Ajánlatkérő 36 hónapos időtartamú, értékalapú keretszerződést kíván kötni nettó 2.657.691 Ft keretösszeg figyelembevételével. Ajánlatkérő ezen keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget. Ajánlatkérő által beszerzendő anyagok a szerződés teljes időtartamára kalkulált, tájékoztató jellegű mennyiségei az alábbiak:
Különböző típusú és méretű KG-PVC idomok: 752 db.
Az egyes beszerzendő anyagok elvárt műszaki paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
Nyertes ajánlattevő köteles konszignációs raktár működtetésére a szerződés teljes időtartama alatt, az Ajánlatkérő saját tulajdonában álló raktárhelyiségben. A konszignációs raktárban a nyertes ajánlattevő a tárgyhónap utolsó napján köteles legalább az árazótáblázatban „minimális készlet” oszlopban megjelölt darabszámú terméket tárolni, és azt kivételezés esetén a következő tárgyhónap utolsó napjáig újra feltölteni. A konszignációs raktárból Ajánlatkérő által kivételezett termékekkel Felek a tárgyhónap utolsó napján számolnak el, számla kiállítására nyertes ajánlattevő kizárólag a kivételezett termékek tekintetében jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlatkérő által kötelezően előírt 12 hónapos időtartamon felül vállalt jótállás többletidőtartama 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Meghívásos eljárás
  Felhívással induló tárgyalásos eljárás
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D2. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 144 - 355709
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett időszakos előzetes tájékoztató - közüzemi szolgáltatások; Ajánlati/részvételi felhívás - Közszolgáltatások; Eljárást megindító felhívásként közzétett előminősítési rendszer - közüzemi szolgáltatások; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ az időszakos előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti időszakos előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Húzásbiztos, univerzális csőkötő idomok
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/12/12 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: INTEREX-WAGA KFT
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_23564433
Postai cím: Sárkeresztúri Út 14/b
Város: SZÉKESFEHÉRVÁR
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8000
Ország: Magyarország
E-mail: info@interex-waga.hu
Telefon: +36 22503426
Internetcím(ek): (URL) www.interex-waga.hu
Fax: +36 22503427
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 85002963
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 85002963
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 2 Rész száma: 2 Elnevezés: Műanyag csövek tok-karimás csőkötő idomai
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/12/23 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: MOM Magyar Optikai Művek Zrt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_23979446
Postai cím: Ipari Utca 16
Város: Mátészalka
NUTS-kód: HU323
Postai irányítószám: 4700
Ország: Magyarország
E-mail: ertekesites@momzrt.hu
Telefon: +36 308361870
Internetcím(ek): (URL) www.momzrt.hu
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 2009968
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 2009968
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 3 Rész száma: 3 Elnevezés: Öntvény idomok
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/12/12 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 4 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 4
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: INTEREX-WAGA KFT
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_23564433
Postai cím: Sárkeresztúri Út 14/b
Város: SZÉKESFEHÉRVÁR
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8000
Ország: Magyarország
E-mail: info@interex-waga.hu
Telefon: +36 22503426
Internetcím(ek): (URL) www.interex-waga.hu
Fax: +36 22503427
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 21163740
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 21163740
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
igen

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 4 Rész száma: 4 Elnevezés: Tolózárak és tartozékaik
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/12/19 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 4 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 4
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_59935821
Postai cím: Fő Utca 15-17
Város: Siófok
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 8600
Ország: Magyarország
E-mail: bontovics.janos@kristaly.hu
Telefon: +36 84510089
Internetcím(ek): (URL) www.kristaly.hu
Fax: +36 84312931
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 30624050
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 30624050
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 5 Rész száma: 5 Elnevezés: Tűzcsapok
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/12/12 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: INTEREX-WAGA KFT
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_23564433
Postai cím: Sárkeresztúri Út 14/b
Város: SZÉKESFEHÉRVÁR
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8000
Ország: Magyarország
E-mail: info@interex-waga.hu
Telefon: +36 22503426
Internetcím(ek): (URL) www.interex-waga.hu
Fax: +36 22503427
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 38696556
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 38696556
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 6 Rész száma: 6 Elnevezés: Golyóscsapok
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/12/19 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_59935821
Postai cím: Fő Utca 15-17
Város: Siófok
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 8600
Ország: Magyarország
E-mail: bontovics.janos@kristaly.hu
Telefon: +36 84510089
Internetcím(ek): (URL) www.kristaly.hu
Fax: +36 84312931
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 61691441
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 61691441
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 7 Rész száma: 7 Elnevezés: Rézfittingek
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/12/12 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: INTEREX-WAGA KFT
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_23564433
Postai cím: Sárkeresztúri Út 14/b
Város: SZÉKESFEHÉRVÁR
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8000
Ország: Magyarország
E-mail: info@interex-waga.hu
Telefon: +36 22503426
Internetcím(ek): (URL) www.interex-waga.hu
Fax: +36 22503427
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 20625596
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 20625596
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 8 Rész száma: 8 Elnevezés: Univerzális (kötő - javító) idomok
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/12/16 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: Jankovics és Jankovics Ipari és Kereskedelmi Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_47731042
Postai cím: Halasi Út 14.
Város: Kecskemét
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 6000
Ország: Magyarország
E-mail: info@jankovicskft.hu
Telefon: +36 304752213
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 76500266
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 11540078
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 11540078
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 9 Elnevezés: KPE rendszerű csövek
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2019 - 013651 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? )
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? )
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
  Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 10 Rész száma: 10 Elnevezés: Elektrofúziós kötőidomok (elektrofittingek)
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/12/19 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 4 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 4
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_59935821
Postai cím: Fő Utca 15-17
Város: Siófok
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 8600
Ország: Magyarország
E-mail: bontovics.janos@kristaly.hu
Telefon: +36 84510089
Internetcím(ek): (URL) www.kristaly.hu
Fax: +36 84312931
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 7234344
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 7234344
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
igen

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 11 Rész száma: 11 Elnevezés: Megfúró-bilincsek, műanyag és egyéb csövek
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/12/19 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_59935821
Postai cím: Fő Utca 15-17
Város: Siófok
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 8600
Ország: Magyarország
E-mail: bontovics.janos@kristaly.hu
Telefon: +36 84510089
Internetcím(ek): (URL) www.kristaly.hu
Fax: +36 84312931
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 46392701
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 46392701
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 12 Elnevezés: KG-PVC Idomok
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2019 - 013651 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? )
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? )
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
  Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Ajánlattevők adatai:
1. rész:
INTEREX-WAGA KFT, 8000 SZÉKESFEHÉRVÁR, Sárkeresztúri Út 14/b Adószám: 11110419207
2. Rész
KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft, 8600 Siófok, Fő Utca 15-17 Adószám:10457506214
MOM Magyar Optikai Művek Zrt., 4700 Mátészalka, Ipari Utca 16 Adószám:10248504215
3. Rész
INTEREX-WAGA KFT, 8000 SZÉKESFEHÉRVÁR, Sárkeresztúri Út 14/b Adószám: 11110419207
KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft, 8600 Siófok, Fő Utca 15-17 Adószám:10457506214
MOM Magyar Optikai Művek Zrt., 4700 Mátészalka, Ipari Utca 16 Adószám:10248504215
Paor-Víz Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, 6400 Kiskunhalas, Kéve Utca Adószám: 12654644203
41.
4. rész:
INTEREX-WAGA KFT, 8000 SZÉKESFEHÉRVÁR, Sárkeresztúri Út 14/b Adószám: 11110419207
KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft, 8600 Siófok, Fő Utca 15-17 Adószám:10457506214
MOM Magyar Optikai Művek Zrt., 4700 Mátészalka, Ipari Utca 16 Adószám:10248504215
Paor-Víz Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, 6400 Kiskunhalas, Kéve Utca Adószám: 12654644203
5. rész:
Jankovics és Jankovics Ipari és Kereskedelmi Kft, 6000 Kecskemét, Halasi Út 14. Adószám: 11020648203
MOM Magyar Optikai Művek Zrt., 4700 Mátészalka, Ipari Utca 16 Adószám:10248504215
INTEREX-WAGA KFT, 8000 SZÉKESFEHÉRVÁR, Sárkeresztúri Út 14/b Adószám: 11110419207
6. rész:
INTEREX-WAGA KFT, 8000 SZÉKESFEHÉRVÁR, Sárkeresztúri Út 14/b Adószám: 11110419207
KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft, 8600 Siófok, Fő Utca 15-17 Adószám:10457506214
7. rész:
INTEREX-WAGA KFT, 8000 SZÉKESFEHÉRVÁR, Sárkeresztúri Út 14/b Adószám: 11110419207
KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft, 8600 Siófok, Fő Utca 15-17 Adószám:10457506214
8. rész:
Jankovics és Jankovics Ipari és Kereskedelmi Kft, 6000 Kecskemét, Halasi Út 14. Adószám: 11020648203
KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft, 8600 Siófok, Fő Utca 15-17 Adószám:10457506214
9. rész:
Aliaxis Utilities & Industry Kereskedelmi Kft. 2051 Biatorbágy Vendel Park, Huber utca Utca 5. Adószám: 74118694213
Paor-Víz Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, 6400 Kiskunhalas, Kéve Utca Adószám: 12654644203
41.
10. rész:
FGF Kereskedelmi és Képviseleti Bt., 1145 Budapest, Korong Utca 32. Adószám: 28255103242
KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft, 8600 Siófok, Fő Utca 15-17 Adószám:10457506214
Paor-Víz Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, 6400 Kiskunhalas, Kéve Utca Adószám: 12654644203
41.
Aliaxis Utilities & Industry Kereskedelmi Kft. 2051 Biatorbágy Vendel Park, Huber utca Utca 5. Adószám: 74118694213
11. rész:
INTEREX-WAGA KFT, 8000 SZÉKESFEHÉRVÁR, Sárkeresztúri Út 14/b Adószám: 11110419207
KRISTÁLY Tervező, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft, 8600 Siófok, Fő Utca 15-17 Adószám:10457506214
Jankovics és Jankovics Ipari és Kereskedelmi Kft, 6000 Kecskemét, Halasi Út 14. Adószám: 11020648203
12. rész:
Aliaxis Utilities & Industry Kereskedelmi Kft. 2051 Biatorbágy Vendel Park, Huber utca Utca 5. Adószám: 74118694213
Paor-Víz Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, 6400 Kiskunhalas, Kéve Utca Adószám: 12654644203
41.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. §-a szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/01/09 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D2. melléklet
Közszolgáltatások
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/25/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Felhívás nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/25/EU irányelv 50. cikke alapján történő indokolása
  Felhívással induló korábbi eljárás keretében nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi jelentkezések érkeztek be
  A szóban forgó szerződés kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési célokat szolgál, az irányelvben megállapított feltételek szerint
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  Előnyös vásárlások valamely nagyon rövid ideig, a piaci áraknál lényegesen alacsonyabb áron elérhető, különösen előnyös lehetőség kihasználásával
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)