Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/27
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás - Közszolgáltatások/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2020.02.07.
Iktatószám:1605/2020
CPV Kód:42130000-9
Ajánlatkérő:Dél-Pest Megyei Víziközmű Szolgáltató Zrt.
Teljesítés helye:HU120;HU120
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2020.03.09.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Víz
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás - Közszolgáltatások
2014/25/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Dél-Pest Megyei Víziközmű Szolgáltató Zrt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_58265622
Postai cím: Kőrösi Út. 190.
Város: Gyál
NUTS-kód: HU120
Postai irányítószám: 2360
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Horváth Attila
Telefon: +36 29340010
E-mail: info@dpmv.hu
Fax: +36 29341518
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.dpmv.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001478112019/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001478112019/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.6) Fő tevékenység
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
x Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Szakmai anyagok beszerzése II.
Hivatkozási szám: EKR001478112019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Keretszerződés ívóvíz- és szennyvízhálózat üzemeltetéséhez kapcsolódó szakmai anyagok beszerzésére II.
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 47423342 Pénznem: HUF
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: KPE csövek,elektrofúz. kötőidomok elektrofittingek
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
További tárgyak:44132000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: 2360 Gyál, Kőrösi Út. 190.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni a közbeszerzési dokumentáció részét képező tétellistában szereplő Kpe rendszerű csövekre és elektrofúziós kötőidomokra. Ajánlatkérő 36 hónapos időtartamú, értékalapú keretszerződést kíván kötni nettó 44.765.651 Ft keretösszeg figyelembevételével. Ajánlatkérő ezen keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget. Ajánlatkérő által beszerzendő anyagok a szerződés teljes időtartamára kalkulált, tájékoztató jellegű mennyiségei az alábbiak:
Különböző típusú és méretű termékek összesen: 29.736 db.
Az egyes beszerzendő anyagok elvárt műszaki paramétereit a műszaki leírás tartalmazza. Nyertes ajánlattevő köteles konszignációs raktár működtetésére a szerződés teljes időtartama alatt, az Ajánlatkérő saját tulajdonában álló raktárhelyiségben. A konszignációs raktárban a nyertes ajánlattevő a tárgyhónap utolsó napján köteles legalább az árazótáblázatban „minimális készlet” oszlopban megjelölt darabszámú terméket tárolni, és azt kivételezés esetén a következő tárgyhónap utolsó napjáig újra feltölteni. A konszignációs raktárból Ajánlatkérő által kivételezett termékekkel Felek a tárgyhónap utolsó napján számolnak el, számla kiállítására nyertes ajánlattevő kizárólag a kivételezett termékek tekintetében jogosult.
( az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása; csak árubeszerzések esetében -jelölje meg, hogy a pályázatok adásvételre, lízingre, bérletre, részletvételre, vagy ezek kombinációjára irányulnak-e )
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlatkérő által kötelezően előírt 12 hónapos időtartamon felül vállalt jótállás többletidőtartama 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 44765651 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Az időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információ
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: KG-PVC idomok
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 42130000-9
További tárgyak:44132000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: 2360 Gyál, Kőrösi Út. 190.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Ajánlatkérő keretszerződést kíván kötni a közbeszerzési dokumentáció részét képező tétellistában szereplő KG-PVC idomokra.
Ajánlatkérő 36 hónapos időtartamú, értékalapú keretszerződést kíván kötni nettó 2.657.691 Ft keretösszeg figyelembevételével.
Ajánlatkérő ezen keretösszeg 70 %-ára vállal lehívási kötelezettséget. Ajánlatkérő által beszerzendő anyagok a szerződés teljes
időtartamára kalkulált, tájékoztató jellegű mennyiségei az alábbiak: Különböző típusú és méretű KG-PVC idomok: 752 db.
Az egyes beszerzendő anyagok elvárt műszaki paramétereit a műszaki leírás tartalmazza. Nyertes ajánlattevő köteles konszignációs raktár működtetésére a szerződés teljes időtartama alatt, az Ajánlatkérő saját tulajdonában álló raktárhelyiségben. A konszignációs raktárban a nyertes ajánlattevő a tárgyhónap utolsó napján köteles legalább az árazótáblázatban „minimális készlet” oszlopban megjelölt darabszámú terméket tárolni, és azt kivételezés esetén a következő tárgyhónap utolsó napjáig újra feltölteni. A konszignációs raktárból Ajánlatkérő által kivételezett termékekkel Felek a tárgyhónap utolsó napján számolnak el, számla kiállítására nyertes ajánlattevő kizárólag a kivételezett termékek tekintetében jogosult.
( az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása; csak árubeszerzések esetében -jelölje meg, hogy a pályázatok adásvételre, lízingre, bérletre, részletvételre, vagy ezek kombinációjára irányulnak-e )
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Ajánlatkérő által kötelezően előírt 12 hónapos időtartamon felül vállalt jótállás többletidőtartama 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 2657691 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Az időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információ
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdésében foglalt kizáró okok hatálya alatt áll. Igazolási mód: a Kbt. 81. § (1) bekezdése és a 321/2015. (X. 30.) Kormányrendelet 1-16. §-ában foglaltak szerint. Az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentumot Ajánlatkérő a Közbeszerzési Dokumentum részeként bocsátja ajánlattevők rendelkezésére. A Kbt. 69. § (4), illetve (6) bekezdésében foglalt esetben az ajánlattevőnek a 321/2015. (X. 30.) Kormányrendelet 8-16.§-ában foglaltak szerint kell az igazolásokat benyújtania.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlatkérő nem ír elő pénzügyi alkalmassági feltételt.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Ajánlatkérő nem ír elő pénzügyi alkalmassági feltételt.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: M1. Az ajánlattevőnek az ajánlatában, ajánlatának benyújtásakor az egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel az alkalmassági követelményeknek. Az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentumban ajánlatkérő az alkalmassági követelmények előzetes igazolására elfogadja az érintett gazdasági szereplő egyszerű nyilatkozatát. Ajánlatkérőnek a Kbt. 69. § (4) bekezdése szerinti felhívására a felhívott ajánlattevőnek az alábbi dokumentumokat kell mutatnia. Az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított három év legjelentősebb szállításainak bemutatása. Az igazolás, illetve nyilatkozat tartalmazza legalább a következő adatokat: a teljesítés ideje (kezdő és befejező időpontja), a szerződést kötő másik fél megnevezése, a szállítás tárgya és mennyisége, továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e (321/2015. (X. 30.) Kormányrendelet 21.§ (1) bek. a) pontja és a 22. § (1) és (2) bekezdései szerint).
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M1. Alkalmatlan az ajánlattevő, ha részenként nem rendelkezik az ajánlati felhívás feladását megelőző 36 hónapban legalább 1 db, az alábbiakban felsorolt termékcsoportokba tartozó, ott meghatározott darabszámú termékre vonatkozó, szerződésszerűen teljesített referenciával.
1. rész: legalább 20.000 egyedi db KPE rendszerű csövek és/vagy elektrofúziós kötőidomok szállítására vonatkozó szerződés.
2. rész: legalább 500 egyedi db KG-PVC idomok szállítására vonatkozó szerződés.
A referencia akár egy- akár több referenciával teljesíthető. Ajánlatkérő a vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb hat
éven belül megkezdett referenciákat veszi figyelembe.
III.1.4) A részvételre vonatkozó objektív szabályok és kritériumok
A szabályok és kritériumok felsorolása és rövid ismertetése:
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.1.6) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
III.1.7) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Valamennyi rész tekintetében: Ajánlatkérő előleget nem fizet. Ajánlattevő az egyedi megrendelések igazolt, tényleges és
szerződésszerű teljesítésének megtörténte után, a leszállított szakmai anyagokról havonta állít ki gyűjtőszámlát a tárgyhónapot követő hónap 10. napjáig. Ajánlattevő a számlák mellé köteles csatolni az Ajánlatkérő által elfogadott és aláírt szállítóleveleket. Felek az ellenszolgáltatás kiegyenlítése során a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bek.-ben foglaltak szerint járnak el, azaz Ajánlattevő számláit Ajánlatkérő a számlák kézhezvételétől számított 30 naptári napon belül teljesíti banki átutalással. Ajánlatkérő az árubeszerzés ellenértékét saját forrásból teljesíti. Az ajánlattétel, a szerződés és a számlázás devizaneme Forint. A finanszírozási és fizetési feltételekre a Kbt. 135.§ 1) és (5) - (6) bekezdései is irányadók.
III.1.8) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy:
Ajánlatkérő nem teszi lehetővé gazdasági társaság létrehozását nyertes gazdasági szereplők számára.
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Meghívásos eljárás
  Felhívással induló tárgyalásos eljárás
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Időszakos előzetes tájékoztató - Közszolgáltatások; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2020/03/09 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 10:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 1 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2020/03/09 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:00 (óó:pp) Hely: EKR
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: A bontási eljárás és a jogosultak tekintetében a Kbt. 68. §-ában foglaltak irányadóak.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
  A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1) Ajánlattevők az ajánlatot a Kbt. 40.§ (1) bekezdésében foglaltaknak megfelelően az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben (EKR) vkötelesek benyújtani, amelyben valamennyi eljárási cselekmény előzetes regisztrációhoz kötött. Az EKR rendszer címe:
www.ekr.gov.hu. 2. Ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell - a közbeszerzésnek azon részeiről, amelynek teljesítéséhez
alvállalkozót kíván igénybe venni, továbbá ezen részek tekintetében igénybe venni kívánt és az ajánlat benyújtásakor már ismert
alvállalkozókról. A nyilatkozatot nemleges tartalom esetén is meg kell tenni - a Kbt. 66. § (2) szerint az ajánlati felhívás feltételeire, a szerződés megkötésére és teljesítésére, valamint a kért ellenszolgáltatásra vonatkozóan 2) Az ajánlatnak tartalmaznia kell felolvasólapot, amelyen fel kell tüntetni az ajánlattevő nevét, székhelyét,valamint az értékelési szempont alapján értékelésre kerülő adatokat. 3) Az ajánlatot magyar nyelven kell elkészíteni, valamint az ahhoz csatolt minden igazolást, dokumentumot és okiratot magyar nyelvű fordítással együtt kell benyújtani. 4) Amennyiben ajánlattevő papíralapú, égszerűen aláírt dokumentum egyszerű másolatát nyújtja be az eljárás során, köteles az EKR-be feltölteni a nyilatkozatot tevő képviselő aláírási címpéldány vagy aláírásmintáját is. 5) Közös ajánlattétel esetén az ajánlatban csatolni kell a konzorciumi együttműködési megállapodást, amelyek tartalmaznia kell a Kbt. 35. § (2) bekezdése szerinti meghatalmazást a Kbt. 35.§ (2a) bekezdés szerinti tartalommal. 6. A kapacitásnyújtó szervezet részéről a Kbt. 65. § (7) bekezdése szerinti kötelezettségvállalást tartalmazó okiratnak tartalmaznia kell meghatalmazást arra, hogy ajánlattevő a szervezet nevében az EKR-ben eljárhat. 7) AT köteles nyilatkozni arról, hogy van-e folyamatban vele szemben változásbejegyzési eljárás. Amennyiben igen, köteles feltölteni a változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást. 8) Az AK felhívja az AT-k figyelmét, hogy a jelen ajánlati felhívásban az ajánlattevőnek a szerződés teljesítésére vonatkozó műszaki és szakmai alkalmasságának feltételeit, és ennek igazolását, a minősített AT-k jegyzékéhez képest valamennyi feltétel vonatkozásában szigorúbban határozta meg.9) Az ajánlati árat AT-k a Közbeszerzési Dok I.3. pontjában meghatározottak szerint kötelesek megajánlani.10) A szerződést biztosító mellékkötelezettségeket és a fő finanszírozási és fizetési feltételeket a közbeszerzési dok. részét képező szerződéstervezet tartalmazza. 11) Az eljárásban részt vevő FAKSZ: Dr Dull Attila (00292) 12) AK nem kívánja alkalmazni a Kbt. 75.§ (2) bek e) pont szerinti eredménytelenségi okot. 13) Az 1 hónapos ajánlattételi kötöttség alatt Ajánlatkérő 30 napot ért. 14) A pontszámítás módszerei valamennyi rész tekintetében az alábbiak: 1. sz. értékelési szempont (ajánlati ár): fordított arányosítás 2. sz. értékelési szempont (jótállás): egyenes arányosítás. A pontszámítással kapcsolatos további információkat az Útmutató I.3. pontja tartalmazza. Valamennyi rész valamennyi értékelési szempontja tekintetében az értékelés során adható pontszám alsó határa 0 pont és felső határa 10 pont.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. §-a szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/02/03 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák