Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/29
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2020.02.11.
Iktatószám:2156/2020
CPV Kód:35261000-1
Ajánlatkérő:Sopron-Fertő Turisztikai Fejlesztő Nonprofit Zrt.
Teljesítés helye:9421 Fertőrákos, Fő u. 1. hrsz.: 344
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2020.03.09.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Turisztikai fejlesztés
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Sopron-Fertő Turisztikai Fejlesztő Nonprofit Zrt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_60636874
Postai cím: Új Utca 4
Város: Sopron
NUTS-kód: HU221
Postai irányítószám: 9400
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Szalmási Katalin
Telefon: +36 99951594
E-mail: titkarsag@sopronfertozrt.hu
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): https://sopronfertonzrt.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000078492020/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000078492020/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
x Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: Turisztikai fejlesztés

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Turisztikai fejlesztés Fertőrákos
Hivatkozási szám: EKR000078492020
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 35261000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
A Fertőrákosi Kőfejtő és Barlangszínház turisztikai fejlesztése
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
Ajánlatok
  valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Turisztikai fejlesztés
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30195000-2
További tárgyak:30200000-1
30231310-3
32321200-1
39100000-3
48810000-9
72000000-5
72212100-0
79530000-8
92111210-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU221 A teljesítés fő helyszíne: 9421 Fertőrákos, Fő u. 1. hrsz.: 344
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1. Tartalomfejlesztés:
1.1. Témánként 10 ezer karakteres tájékoztatószöveg írása az alábbi 10 témakörben szakértők bevonásával (1. Páneurópai piknik 2. Szárhalmi-erdő felé néző kilátó 3. Fertő-medencére kilátó 4. Denevérbarlang 5. Ősi tengerfenék maradványai 6. Ősi tengeri élőlények terme 7. Színházi interaktív kisfilm irányító pultja 8. Kőfejtés, kőszobrászat 9. Dohnányi terem (nagy zeneszerzők életrajza, zenéje) 10. Emlékhely), kiállítás szöveges és képi anyagának szerkesztése, lektorálása, az audioguide keretében előadott rádiójáték szövegének összeállítása.
1.2. Tájékoztatószövegek szükséges idegennyelvi fordításainak elkészítése 5 nyelven (angol, német, cseh, szlovák, lengyel) (kb. 500000 karakter)
1.3. Tájékoztatószövegek hangfelmondása magyarul és 5 idegennyelven (angol, német, cseh, szlovák, lengyel), kb. 100 perc nyelvenként.
1.4. Multimédia tartalom készítése az 1.1. pontban rögzített 10 tartalmi témakörében: témánként min. 20 db fotó, grafika vagy videó.
2.Immateriális javak:
2.1.Kiállítási mobil applikációk fejlesztése: 1db Andorid és 1db iOS kompatibilis alkalmazás kialakítása. Az applikáció a kiállítás 1.1.pontban rögzítet 10 tartalmi témakörének szöveges, és multimédia tartalmait mutatja be magyarul és 5 idegennyelven.
2.2.Interaktív film készítése: 2 db, egyenként 6 blokkból álló, blokkonként 5 perces tv-játék elkészítése. A film vágott, feliratozott anyaggal mindösszesen 60 perc.
3.Eszközbeszerzés, kiállítási installáció:
3.1.2 db kültéri kiosk érintőképernyős terminál (hardver eszköz): Full HD felbontású képernyő, rozsdamentes acél vázszerkezete ütésálló. Beépített klimatizálás. 21,5" - 27" méretig érintőképernyő 700-3500nits közötti fényerejű monitorral. Edzett vagy ragasztott üvegfelület. Zárható kivitel, vandálbiztos, rejtett rögzítési pontok, kötőelem mentes megjelenés, kéziszerszám nélkül nem bontható, rozsdamentes acél magassága 94 cm, teljes szélesség max.: 50 cm, mélység: max. 41 cm Irányítás módja: érintés. Számítógép: min. duplamagos processzor, min 4 GB memória, min 128GB SSD tároló, op. rendszer, 2 év gar.
3.2.1 db Projektor (hardver eszköz): 13 000 lumen stabil állapotú fényforrás, több mint 20.000 óra megvilágításra képes. Kültéri alkalmazásra is alkalmas.
3.3. 40 db MP3 lejátszó (hardver eszköz) audioguide rendszer kialakításához: billentyűzettel és LCD kijelzővel.
3.4. 30 db kültéri tábla: közvetlen digitális 4szín nyomtatással, 3 mm vastag alumínium szendvicslemez. A nyomtatás után UV álló fóliával kasírozva. Méretei: 30x40cm, döntött felülettel 80cm magas rozsdamentes acél oszlopon, telepítve helyszínre.
3.5. 2 db panoráma távcső: objektív: 100mm, fél-apokromatikus lencse; Nagyítás: 20x; vandálbiztos kivitel.
3.6. Színpadi hangosítás:
3.6.1. 6 db mikrofon
3.6.2. 5 db Mikrofon állvány
3.6.3. 4 db aktív hangfal
3.6.4. 4 db hangfal állvány
3.6.5. 1 db keverő
3.7. Színpadi fénytechnika:
3.7.1. 2 db szett/egység 4BAR led, derítő, DMX, RGB színkeverés, állvány, lábkapcsoló, hordtáska, 5 DMX csatornás rendszer tartalmaz egy három pedálos lábkapcsolót, beállítható háromlábú állványt, hordtáskát és szállító dobozt.
3.7.2. 6 db mozgófejes robotlámpa.
3.8. 24 m2 mobil színpad: extrudált alumínium keretből és 21 mm vastag rétegelt lemezből
3.9. 2 db mobil színpad lépcsőfeljáró: 1000x2500mm vörösfenyő vázszerkezet, rétegelt lemez.
3.10. 1 db mobil elválasztó paraván: fa keret, réteglemez burkolat, festett barlangfal utánzattal. Méret: 7600mmx3000mm.
3.11. 1 db mobil elválasztó paraván: fa keret, réteglemez burkolat, festett barlangfal utánzattal. Méret: 6800x3000mm.
3.12. 130 m2 mobil padozat: vörösfenyő bordavázszerkezetből szállítással, telepítéssel.
3.13. 80 db rakásolható kültéri szék.
3.14. 16 db dekorációs tábla: 40x60cm befoglaló méretben, falon eltartással dübelezve, Közvetlen digitális 4szín nyomtatással, 3 mm vastag alumínium szendvicslemez.
4. Eszközökhöz,szükséges vill. hálózat fejl.: az új 2 db KIOSK vill. ellátása, és az új világítási és vill. hálózat fejl. vill. műszaki spec. alapján
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 M.2.1. pont szerinti szakember alkalmassági követelményen felüli szakmai tapasztalata (0-24 hó)  5
2 M.2.2. pont szerinti szakember alkalmassági követelményen felüli szakmai tapasztalata (0-24 hó) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 5 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-7.1.9-17-2018-00021 „Integrált termék- és szolgáltatás fejlesztés a Sopron-Fertő kiemelt turisztikai fejlesztési térségben” c. projekt
II.2.14) További információ:
A beszerzendő eszközök és kapcsolódó szolgáltatások egyértelműen és szorosan kapcsolódnak egymáshoz, külön-külön a kívánt funkciójukat betölteni nem képesek, a kívánt üzemszerű működést biztosítani nem tudják. Ajánlatkérő a projekt sikeres megvalósítása és fenntartását csak úgy tudja garantálni, hogy a beszerzés egy szerződés keretében valósul meg.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő (továbbiakban: AT), alvállalkozó (továbbiakban: ALV), és nem vehet részt alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62.§ (1)-(2) bek.-ben felsorolt kizáró okok valamelyike fennáll. AK kizárja azon AT-t, ALV-t, alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, akinek a részéről a kizáró ok az eljárás során következett be (Kbt. 74. § (1) bek. b) pont). Öntisztázás: AK felhívja a figyelmet a Kbt. 64. § (1)-(2) bek.-re.
Igazolási mód:
A kizáró okok igazolásának módja: AT-nek a Kbt. 62.§ (1)-(2) bek.-ben felsorolt kizáró okok fenn nem állását a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) szerint kell igazolnia. AK hivatkozik a Kr. 8., 10., 12., 13-16. §-aira. Előzetes igazolás: AT-nek az ajánlat benyújtásakor a Kr. 2-7. §-ának (kivéve Kr. 4. § (2) bek.) megfelelően az egységes európai közbeszerzési dokumentum (továbbiakban: EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1)-(2) bek.-ben felsorolt kizáró okok hatálya alá. Közös AT-k, továbbá a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek) vagy személy(ek) mindegyikére vonatkozóan külön-külön EEKD-t szükséges kitölteni és benyújtani, mellyel igazolható, hogy nem tartoznak a Kbt. 62. § (1)-(2)bek.- ben előírt kizáró okok hatálya alá (Kr. 3. § (3) és (5) bek.). AT-nek az alkalmasságának igazolásában részt vevő ALV vagy más szervezet vonatkozásában csak az EEKD-t kell benyújtania a Kbt. 62.§ (1)-(2) bek.-ben foglalt kizáró okok hiányának igazolása érdekében (Kbt. 67. § 4) bek., Kr. 15. § (1) bek.). AT-nek azon ALV-k tekintetében, akik nem vesznek részt AT alkalmasságának igazolásában, a Kbt. 67. § (4) bek. szerinti nyilatkozatot kell benyújtania a kizáró okok tekintetében (Kr. 15. § (2) bek.). A Kr.-ben feltüntetett igazolások nem kérhetők, ha az AK a Kbt. 69. § (11) bek.-ben foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér a kizáró okok hiányát igazoló adatbázisokhoz, és a gazdasági szereplő ezen adatbázisok elérhetőségét az EEKD-ban megjelölte. Azon adatbázisok elérhetőségének feltüntetése nem szükséges, amelyek ellenőrzését a kizáró okok igazolása körében az AK számára a Kr. előírja. AK hivatkozik a Kr. 6. § (2) bekezdésére. Utólagos igazolás: Az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatala előtt a Kbt. 69. § (4) bek. szerint AT-nek az AK erről szóló felhívásában meghatározott határidőn belül a Kr. szerinti igazolások, nyilatkozatok benyújtásával kell igazolnia, hogy vele szemben nem állnak fenn a Kbt. 62. § (1)-(2) bek.-ben felsorolt kizáró okok. AK hivatkozik a Kr. 13-16. §-aira. A Kbt. 62. § (1) bek. k) pont kb) alpontja tekintetében az AT-nek nyilatkoznia kell a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény 3. § 38. pont a)-b) vagy d) alpontja szerint definiált valamennyi tényleges tulajdonosának nevéről és állandó lakóhelyéről. Ha a gazdasági szereplőnek nincs a 2017. évi LIII. törvény 3. § 38. pont a)-b) vagy d) alpontja szerinti tényleges tulajdonosa, úgy erre vonatkozó nyilatkozatot szükséges csatolni.
- Az egységes európai közbeszerzési dokumentumo(ka)t kitöltve, az EKR-ben kell csatolni az ajánlathoz.
- A Kbt. 69. § (11a) bekezdése és a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 1. § (8) bekezdés irányadó. Ebben az esetben a gazdasági szereplő nyilatkozik arról, hogy mely korábbi eljárásban ill. közbeszerzési részben benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: P.1. Az AT-bej az ajánlatában a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (Kr.) 1. § (1) bekezdésének megfelelően, a Kr. 5. § foglaltaknak megfelelően az egységes európai közbeszerzési dokumentum (EEKD)benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel az AK által meghatározott alkalmassági követelménynek azzal, hogy az EEKD-ban elegendő a IV. rész α pont kitöltése.
Az értékelési szempontokra figyelemmel legkedvezőbbnek tekinthető AT-nek és adott esetben további AT(k)nek az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatalát megelőzően, az AK felhívása alapján aKr. 1. § (2) bekezdésének megfelelően, a Kr. 19. §) foglaltaknak megfelelően kell részletesen igazolnia/igazolniuk, hogy megfelel(nek) az AK által meghatározott alkalmassági követelménynek.
AK nem kéri az érintett AT(k)től a Korm.rend. IV. Fejezete szerinti részletes igazolás(oka)t,ha az ajánlatkérő a Kbt. 69. § (11) bekezdésében foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér a IV. Fejezetben nem említett, a gazd. szereplő alkalmasságát igazoló adatbázisokhoz, és a gazd. szereplő ezek elérhetőségét az EEKD-ban megjelölte.
A Kr. 19. § (1) bek. c) pontja alapján a felhívás feladása napját megelőző utolsó három mérlegfordulónappal lezárt üzleti évre vonatkozó – általános forgalmi adó nélkül számított – teljes árbevételéről szóló nyilatkozatot, attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
AK felhívja a figyelmet arra, hogy amennyiben az AT a fenti irattal azért nem rendelkezik, mert olyan jogi formában működik, amely tekintetében az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges, az e pontokkal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett bármely, az AK által megfelelőnek tekintett egyéb nyilatkozattal vagy dokumentummal igazolhatja pénzügyi és gazdasági alkalmasságát. Az érintett AT kiegészítő tájékoztatás kérése során köteles alátámasztani, hogy olyan jogi formában működik, amely tekintetében az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges és tájékoztatást kérni az e pontokkal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett az alkalmasság igazolásának ajánlatkérő által elfogadott módjáról a Kr. 19. § (3) bekezdés szerint.
Az alkalmassági követelményekre vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós.
Ha egy ajánlattevő az előírt alkalmassági követelményeknek más szervezet vagy személy kapacitásaira támaszkodva kíván megfelelni, az érintett szervezetek vagy személyek mindegyike által kitöltött és aláírt külön formanyomtatványokat is benyújtja. Ilyen esetben a kapacitásaikat rendelkezésre bocsátó szervezetek vagy személyek az alkalmassági feltételek vonatkozásában csak azokról nyilatkoznak, amelyeket az ajánlattevő igénybe kíván venni alkalmasságának igazolásához.
P.2. Az ATnek az ajánlatában a Kr. 1. § (1) bekezdésének megfelelően, a Kr. 5. § foglaltaknak megfelelően az EEKD benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel az AK által meghatározott alkalmassági követelménynek azzal, hogy az EEKD-ban elegendő a IV. rész α pont kitöltése.
Az értékelési szempontokra figyelemmel legkedvezőbbnek tekinthető AT-nek és adott esetben további AT(k)nek az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatalát megelőzően, az ajánlatkérő felhívása alapján a Kr. 1. § (2) bekezdésének megfelelően, Kr. 19. §) foglaltaknak megfelelően kell részletesen igazolnia/igazolniuk, hogy megfelel(nek) az ajánlatkérő által meghatározott alkalmassági követelménynek.
Folytatás a minimumkövetelmények pontban karakterkorlát miatt.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): P.1. Alkalmatlan az ajánlattevő (közös ajánlattevő), ha a felhívás feladását megelőző 3 mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben összesen – általános forgalmi adó nélkül számított – teljes árbevétele nem érte el összesen a 50.000.000,- HUF-ot. A Kbt. 65. § (6) bekezdése szerint az előírt követelménynek a közös ajánlattevők együttesen (összesítve) is megfelelhetnek.
P.2. Alkalmatlan az ajánlattevő, ha az eljárást megindító felhívás feladását megelőző utolsó három lezárt üzleti évre vonatkozó beszámolójának adózott eredménye egynél több évben negatív volt.
A Kr. 19. § (2) bekezdése értelmében – amennyiben a teljes előírt időszakra nem rendelkezik beszámolóval, mert az időszak kezdete után kezdte meg működését – alkalmatlan az ajánlattevő, ha a nem rendelkezik legalább nettó 30.000.000,- HUF közbeszerzés tárgyából származó (tartalomfejlesztés és/vagy applikáció fejlesztés, és/vagy filmkészítés, és / vagy hardver eszköz és/vagy installáció szállítása, és / vagy villamos hálózat fejlesztése és/vagy eszközök és/vagy berendezések és/vagy immateriális javak szállítása) árbevétellel. A Kbt. 65. § (6) bekezdése alapján az előírt alkalmassági követelménynek (P.2.) a közös ajánlattevők közül elegendő, ha egy megfelel.

Kiválasztási szempontok folytatása:
AK nem kéri az érintett ajánlattevő(k)től a Kr. IV. Fejezete szerinti részletes igazolás(oka)t,ha az ajánlatkérő a Kbt. 69. § (11) bekezdésében foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér a IV. Fejezetben nem említett, a gazd. szereplő alkalmasságát igazoló adatbázisokhoz, és a gazd. szereplő ezek elérhetőségét az EEKD-ban megjelölte.
A Kbt. 65. § (1) bekezdés a) pontjára tekintettel a Kr. 19. § (1) bekezdés b) pontja alapján csatolandó az AT saját vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti, a felhívás feladása napját megelőző utolsó 3 lezárt üzleti évre vonatkozó beszámolójának benyújtása (ha a gazd. szereplő letelepedése szerinti ország joga előírja közzétételét); ha az AK által kért beszámoló a céginformációs szolgálat honlapján megismerhető, a beszámoló adatait az ajánlatkérő ellenőrzi, a céginformációs szolgálat honlapján megtalálható beszámoló beküldése nem szükséges.
Az AK felhívja a figyelmet a Kr. 19. § (2)-(3) bekezdésében foglalt rendelkezésekre.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: M1. AT - figyelemmel a Kbt. 65. § (1) bekezdés b) pontjára - a Kr. 21. § (1) ill. (3) bekezdés a) pontja alapján ismertesse az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 3 (három) év (36 hónap) legjelentősebb, a közbeszerzés tárgya ( installáció, filmkészítés, applikáció fejlesztés és hardver eszközök szállítása) szerinti referenciá(i)t, mely(ek)nek tartalmaznia kell legalább az alábbi adatokat: - a teljesítés idejének kezdő és befejező dátuma (év, hónap, nap-tól, év, hónap, nap-ig), - szerződést kötő másik fél megnevezése, címe, a kapcsolattartó személy neve, telefonszáma és e-mail címe, - szállítás tárgya (olyan részletességgel, hogy az adatokból az alkalmasság minimumkövetelményeinek teljesülése egyértelműen megállapítható legyen), - a szállítás mennyisége, - nyilatkozat, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
Az igazolás módjára irányadó a Kr. 3.§, Kr. 21.§ (1) ill (3) bekezdés a) pont, Kr. 21/A.§, Kr. 22.§, Kbt. 65.§ (6)-(7) és (11) bekezdés, Kbt. 66-67.§, Kbt. 69. §. Előzetes igazolás: ATnek a Kr. 1. § (1) bekezdés alapján ajánlatában az EEKD benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel AK által meghatározott műszaki és szakmai alkalmassági követelménynek. AK előzetes igazolásként elfogadja az érintett gazd. szereplő (AT, adott esetben alkalmasság igazolásában résztvevő, kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet) EEKD-ban tett egyszerű nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy megfelel az előírt alkalmassági követelménynek (Kr. 2. § (1) bekezdés c) pont és (5) bekezdés). Közös ATk mindegyikére vonatkozóan szükséges EEKD-t kitölteni és benyújtani. Kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet vagy személy mindegyikére vonatkozóan külön-külön kitöltött EEKD-ban az alkalmassági feltétel vonatkozásában előzetesen és csak arról szükséges nyilatkozni, amelyet az AT igénybe kíván venni alkalmasságának igazolásához (Kr. 3. § (3) bekezdés).
Utólagos igazolás:
ATnek és adott esetben az alkalmasság igazolásában résztvevő, kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezetnek az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatala előtt a Kbt. 69. § (4) bekezdés szerint, AK erről szóló felhívásában meghatározott határidőn belül kért igazolások benyújtásával kell igazolnia az alkalmassági követelménynek való megfelelését. A kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezetnek az előírt igazolási módokkal azonos módon kell igazolnia az alkalmassági követelménynek való megfelelést és csak azon alkalmassági követelmények vonatkozásában kell az igazolásokat benyújtani, melynek tekintetében igénybe vették.
Az M1. alkalmassági kritérium tekintetében, ha az alkalmasság igazolása a vizsgált időszakon túlnyúló szerződéssel történik, az alkalmasság igazolása körében csak a vizsgált időszakra eső teljesítés vehető figyelembe, ezért az igazolás során a megadott időszakra vonatkozó adatokat kell feltüntetni. Ha a teljesítés közös ATként történt, a referencia nyilatkozatban/ referenciaigazolásban szükséges szerepeltetni, hogy AT milyen százalékos arányban vett részt a teljesítésben. AK a Kr. 21. § (1a) ill (3a) bek. alapján a vizsgált időszak alatt, azaz az eljárást megindító felhívás feladásának napjától visszafelé számított 3 (három) év (36 hónap) alatt befejezett, de legfeljebb 6 (hat) éven belül megkezdett szolgáltatásokat veszi figyelembe.
Folytatás a minimumkövetelmények pontban karakterkorlát miatt
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M1. Alkalmatlan az AT, amennyiben nem rendelkezik az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 3 (három) évben (36 hónapban) eszközök/berendezések/immateriális javak szállítására és/vagy megvalósítására vonatkozó szerződésszerűen teljesített (sikeres átadás-átvételi eljárással lezárt) referencia munkával/munkákkal, mely referencia kiterjed legalább az alábbi eszközök/berendezések/immateriális javak szállítására és beüzemelésére (installálására és/vagy beszerelésére és/vagy beállítására és/vagy kiállításban való elhelyezésére): 1 db mobil applikáció, és / vagy 1 db min. 5 perces film készítése, és / vagy 2 db hardver eszköz és/vagy installáció.
Az alkalmasság igazolása több referenciaigazolással teljesíthető.

M.2. Alkalmatlan AT, ha nem rendelkezik:
M2.1) Legalább 1 fő projektvezető szakemberrel, aki felsőfokú végzettséggel és legalább 12 hónap kiállítás megvalósítása során, helyszíni koordinálásában szerzett szakmai tapasztalattal rendelkezik. (A kiállítás eszközei és/vagy kiállítás berendezései, szállításának és beüzemelésének és/vagy kiállításban való elhelyezésének, beépítésének koordinálása, és/vagy irányítása. Kiállítási eszköznek, kiállítási berendezésnek minősül minden olyan eszköz, tárgy, berendezés, mely az adott kiállítás vonatkozásában a kiállítási tartalom, tematika részét alkotja.)
M2.2) Legalább 1 fő középfokú végzettségű IT területen szerzett tapasztalattal rendelkező szakemberrel, aki rendelkezik legalább 12 hónap időtartamban kiállítás interaktív (IT) kiállítási elemeinek (pl. mobil applikáció) rendszertervezésére és/vagy fejlesztésére és/vagy szállítására vonatkozó szakmai tapasztalattal.
Kiválasztási szempontok folytatása:
M.2. A Kr. 21. § (1) bekezdés b) ill. (3) bekezdés b) pontja alapján azoknak a szakembereknek a megnevezését, képzettségük, gyakorlatuk a szakember által aláírt szakmai önéletrajzzal történő ismertetését, végzettséget igazoló okirat másolatokkal, akiket be kíván vonni a teljesítésbe. A szakmai önéletrajz részletesen – dátumokkal (év/hó) - térjen ki a képzettségre, a szakember által végzett szakmai gyakorlatra. A szakembernek nyilatkoznia kell arról, hogy az AT nyertessége esetén a szerződés teljesítésében személyesen részt vesz és a szerződés teljesítése során rendelkezésre fog állni. Amennyiben a szakember egyazon időben több tárgyi projektben is részt vett, úgy az egyes projektek során szerzett gyakorlatainak hónapszáma nem összeadható, vagyis egy évben maximálisan 12 hónap számítható függetlenül attól, hogy a szakember esetleg egy időben több projekten is dolgozott. Az alk. igazolására a Kbt. 65. § (6) – (7), (9), (11) bekezdésben foglaltak is irányadók.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Benyújtott számla ellenértékének kiegyenlítése a Kbt.135. § (1), (5)-(6) bek. Ptk. 6:130. § (1) bekezdése, valamint a szerződésben foglaltak szerint történik.
A beszerzés támogatásból valósul meg: A jelen eljárás utófinanszírozású, támogatásból valósul meg. Támogatásra történő hivatkozás: GINOP-7.1.9-17-2018-00021 - Integrált termék- és szolgáltatás fejlesztés a Sopron-Fertő kiemelt turisztikai fejlesztési térségben.
Támogatási intenzitás: 100%
Számlázás:
AK előleget nem biztosít.
AK a hiba és hiánymentes teljesítést követő 15 napon belül köteles kiállítani a teljesítési igazolását. AT számláját ezen teljesítési igazolás birtokában állíthatja ki. A benyújtott számla ellenértékének kiegyenlítése 30 napos fizetési határidő mellett, a Kbt. 135. § (1)-(2) és (5)-(6) bekezdései, a Ptk. 6:130. § (1)-(2), bekezdései, valamint a szerződésben foglaltak szerint történik.
Nyertes AT 1 részszámlát és egy végszámlát jogosult kiállítani, az alábbiak szerint:
Folytatás a VI.4.3 pontban
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2020/03/09 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 09:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2020/03/09 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp) Hely: www.ekr.gov.hu
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az ajánlatok bontása az EKR-ben történik. A bontás időpontjában az ajánlatok az EKR rendszerben az ajánlatkérő számára hozzáférhetővé válnak. A Kbt. 68. § (4) bekezdése szerinti adatokat az EKR a bontás időpontjától kezdve azonnal -elektronikusan azzal a tartalommal, ahogyan azok az ajánlatban szerepelnek- az ajánlattevők részére elérhetővé teszi.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
x Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
Az ajánlatot az EKR rendelet 15. § (3) bekezdése szerint kell benyújtani.
Az EKR útján elektronikus úton benyújtott ajánlatnak tartalmaznia kell amennyiben az EKR erre formanyomtatványt biztosít, annak kitöltésével:
- Kbt. 66. § (5) bek. szerinti felolvasólap
- AT, adott esetben az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet nevében aláíró személy aláírási címpéldányának v aláírás mintája
- amennyiben a cégjegyzésre jogosult és a kötelezettségvállaló személye különböző, a kötelezettségvállaló aláírását is tartalmazó, legalább teljes bizonyító erejű okiratba foglalt meghatalmazás
- AT a Kbt. 66. § (2) bek.-ben foglaltaknak megfelelő kifejezett nyil.
- ATnek a Kbt. 66. § (6) bek. szerinti nyil. (nemleges tartalommal is)
- nyil. a Kbt. 65. § (7) bek. alapján, (nemleges tartalommal is) továbbá kötelezettségvállalást tartalmazó okirat (adott esetben)
- szakmai ajánlat: árazott költségvetés, értékelési részszempont vonatkozásban a bemutatott szakemberre vonatkozó nyil., amelyben a szakember név szerint megjelölésre kerül
- Kbt. 134. § (5) bek. szerinti nyilatkozat
- folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében az AT az ajánlathoz köteles csatolni a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást;
- közös ATi megállapodás, amely tartalmazza a dokumentációban leírtakat.
AK a Kr. 30. § (4) bek. szerint felhívja ATk figyelmét, h az alkalmasság feltételeit és igazolását a III.1.2)-3) pontok vonatkozásában a 321/2015. (X.30) Kr. 28. § (3) bek.hez képest szigorúbban állapítja meg.
Az ajánlatban benyújtott dokumentumokat a Kbt. 47. § (2) bek. alapján egyszerű másolatban is be lehet nyújtani.
Nem teszi lehetővé a szerződés teljesítése érdekében gazdálkodó szervezet (projekttársaság) létrehozását sem közös ATk, sem önálló ATk vonatkozásában.
IV.2.6) pontban jelölt ajánlati kötöttség minimális időtartamának megadott 2 hónap 60 napban értendő.
AK a jelen eljárásban alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bek. e) pontját.
FAKSZT: Krizmanich Gergely 000086, dr. Wellmann-Kiss Katalin 00241
A további részleteket a további közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
AK jelen közbeszerzési eljárást a 424/2017. (XII.19.) Korm. r. alapján elektronikus úton bonyolítja. Valamennyi eljárási cselekmény lebonyolítására a regisztrációhoz kötött EKR rendszeren keresztül kerül sor. Elfogadott fájlformátum: olvasható és nem szerkeszthető pdf, xls, zip, rar.
AK felhívja ATk figyelmét a Kbt. 35. § (2a) bekezdésére, a Kbt. 41./A-B §-aira, valamint a Kbt. 65. § (12) bekezdésére, valamint az EKR rendelet 11. § (4) és (8) bekezdésére.
AK hiánypótlásra lehetőséget a Kbt.71. § szerint, az EKR rendszeren keresztül biztosít. Az AK köteles újabb hiánypótlást elrendelni, ha a korábbi hiánypótlási felhívás(ok)ban nem szereplő hiányt észlelt. AK újabb hiánypótlást azonban NEM rendel el arra vonatkozóan, ha a hiánypótlással az AT az ajánlatban korábban nem szereplő gazd-i szereplőt von be az eljárásba, és e gazd-i szereplőre tekintettel lenne szükséges az újabb hiánypótlás. A korábban megjelölt hiányok a későbbi hiánypótlások során már nem pótolhatók.
Kiegészítő tájékoztatás kérésére a Kbt. 56. §-a szerint, az EKR rendszeren keresztül van lehetőség.
Az eljárás nyelve magyar, más nyelven nem nyújtható be ajánlat.
Az ajánlatban szereplő valamennyi adatot forintban(HUF) kell megadni, az ajánlatok összehasonlíthatósága érdekében.
AK a Kbt. 81. § (5) bekezdése szerint jár el.
Értékelés: a legjobb ár-érték arány szempont szerint, pontskála: 0-100, 1. RSZ (ár): fordított arányosítás, 2. RSZ: egyenes arányosítás.
A további részleteket a további közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. § szerint
III.2.2.) folytatása:
Nyertes AT 1 részszámlát és egy végszámlát jogosult kiállítani, az alábbiak szerint:
AK részszámlázást biztosít a Közbeszerzési Dokumentumok részét képező szerződéstervezetben rögzítettek szerint a tartalomfejlesztésre és az immateriális javak beszerzésére irányuló tételek teljesítését követően.
A végszámla az eszközbeszerzésre, illetve az eszközökhöz, installációkhoz szükséges villamos hálózat kialakítására irányuló tételek teljes körű teljesítését követően állítható ki.
Az ajánlattétel, a szerződés és az elszámolás kifizetések pénzneme: HUF. A fizetési feltételek és szerződést megerősítő rendelkezések szabályait a szerződéstervezet rögzíti.
Jótállás: 60 hónap
Jótállási biztosíték: 5%
Késedelmi kötbér: 0,8 %, de max 20 %
Meghiúsulási kötbér 30%
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/02/05 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák