Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/9
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2020.01.14.
Iktatószám:0234/2020
CPV Kód:33100000-1
Ajánlatkérő:Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház és Egyetemi Oktatókórház
Teljesítés helye:HU311;HU311;HU311
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Medirex Egészségügyi, Kereskedelmi és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság;VATNER Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Ajánlatkérő típusa:Egészségügyi Intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Egészségügy
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház és Egyetemi Oktatókórház
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_31769316
Postai cím: Szentpéteri Kapu 72-76.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3526
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Czaga János András
Telefon: +36 46515207
E-mail: czaga.beszir@bazmkorhaz.hu
Fax: +36 46323694
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.bazmkorhaz.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.bazmkorhaz.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Egészségügyi Intézmény
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
x Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Családbarát szülészet kialakítása
Hivatkozási szám: EKR000769372019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33100000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Családbarát szülészet kialakítása
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 172876000 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Műszerbeszerzés
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 31521000-4
További tárgyak:33100000-1
33112300-1
33112320-7
33152000-0
33192120-9
42923200-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház és Egyetemi Oktatókórház 3526 Miskolc, Szentpéteri kapu 72-76.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
AK az alábbi - a műszaki leírásban meghatározott műszaki paraméterek minimális szintjét elérő - termékeket kívánja beszerezni:
- CTG Készülék vizsgálófejjel 8 db,
- CTG Készülék iker monitorozásra alkalmas 2 db vizsgálófejjel 3 db,
- újszülött melegítő és újraélesztő asztal 10 db,
- hordozható baby doppler 3 db,
- transport inkubátor 2 db,
- klinikai inkubátor 3 db,
- videolaringoszkóp 2 db,
- laringoszkóp lapocsorozattal 7 db,
- csecsemőmérleg 8 db,
- légzésfigyelő készülék 37 db,
- kékfény lámpa állványos 3 db,
- mobil kékfény ágy 5 db,
- elektromos mellszívó 5 db,
- kézi mellszívó 10 db,
- nagy teljesítményű mellszívó 6 db.
A teljes mennyiséghez képest +30 %-os eltérés lehetséges. Az ajánlatban csak új, azaz nem használt, nem gyárilag felújított és nem demo készülék, termék ajánlható meg. Jótállási idő: min.12 hónap, Kbt. 71. § (1) bekezdése szerinti legkedvezőbb szint: 60 hónap. A jótállási idő alatt a szervizellátást a nyertes ATnek kell biztosítania. A teljesítés folyamatosan működő egészségügyi intézményben, a betegellátás zavarása nélkül történhet.
A megajánlott termékek a Kbt.3.§37. pontja szerinti szakmai ajánlatnak minősülnek. A Kbt.73.§(1)bek.e) pontja alapján érvénytelen az ajánlat, amennyiben a megajánlott termékek nem felelnek meg az ajánlati felhívásban, közbeszerzési dokumentumokban (különösen a műszaki leírásban) előírt minimumfeltételeknek.
A műszaki leírásban meghatározott tartozékok minden esetben termékenként értendők.
A megajánlott termékek vonatkozásában az alábbi dokumentumokat kell az ajánlatban benyújtani: az ajánlott termék és tartozékai pontos gyártóját, típusát; ajánlati lapot az ajánlott berendezés paramétereivel kitöltve; a megajánlott termékhez kapcsolódó prospektust (színes vagy fekete fehér), és/vagy műszaki leírást, színes vagy fekete fehér képpel; a megajánlott termékek gyártói adatlappal történő igazolását és/vagy gyártó képviseletre jogosult személy által tett megerősítő nyilatkozatot.
Azon termékek esetében, amelyek kereskedelmi forgalomban is kaphatók, AK nem kéri a gyártóműig történő visszavezethetőség igazolását (kenguru, ágy, takarók stb.), de kéri AT nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a magajánlott termék a kiírt specifikáció vonatkozásában megfelel valamennyi hatályos kapcsolódó jogszabályi feltételnek, ill. amennyiben a kereskedelmi forgalomból beszerzett termék esetében nem áll rendelkezésre műszaki adatlap, tanúsítvány, AT csatoljon általa összeállított, aláírt termékleírást, amelyből kiderül, hogy a megajánlott termék megfelel a kiírt feltételeknek.
A részletes feladatleírást a műszaki leírás tartalmazza.
Ajánlatkérő által a Kbt. 77. § (1) bekezdése alapján meghatározott legkedvezőbb érték, amire a maximális pontszámot adja:
CTG Készülék vizsgálófejjel: Színes érintőképernyő 12”
CTG Készülék vizsgálófejjel: Ultrahang vizsgálófejek kristályelemeinek száma 12 db
CTG Készülék iker monitorozásra alkalmas 2 db vizsgálófejjel: Színes érintőképernyő 12”
CTG Készülék iker monitorozásra alkalmas 2 db vizsgálófejjel: Ultrahang vizsgálófejek kristályelemeinek száma 12 db
Ajánlatkérő által a Kbt. 77. § (1) bekezdése alapján meghatározott legkedvezőtlenebb érték, amire a minimális pontszámot adja:
CTG Készülék vizsgálófejjel: Színes érintőképernyő 6”
CTG Készülék vizsgálófejjel: Ultrahang vizsgálófejek kristályelemeinek száma 7 db
CTG Készülék iker monitorozásra alkalmas 2 db vizsgálófejjel: Színes érintőképernyő 6”
CTG Készülék iker monitorozásra alkalmas 2 db vizsgálófejjel: Ultrahang vizsgálófejek kristályelemeinek száma 7 db
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 CTG Készülék vizsgálófejjel: Színes érintőképernyő 6”-12” 5
2 CTG Készülék vizsgálófejjel: Ultrahang vizsgálófejek kristályelemeinek száma 7-12 (db) 5
3 CTG Készülék vizsgálófejjel: Kompatibilis a meglévő CTG rendszerrel (Philips) 15
4 CTG Készülék iker monitorozásra alkalmas 2 db vizsgálófejjel: Színes érintőképernyő 6”-12” 5
5 CTG Készülék iker monitorozásra alkalmas 2 db vizsgálófejjel: Ultrahang vizsgálófejek kristályelemeinek száma 7-12 5
6 CTG Készülék vizsgálófejjel: Kompatibilis a meglévő CTG rendszerrel (Philips) 5
7 Klinikai inkubátor: A levegőfüggöny intenzitása ajtónyitáskor automatikusan növekszik (a buratéri hőmérséklet stabilizálására hosszú idejű beavatkozás esetén) 5
8 Klinikai inkubátor: Buratéri kondenzátum elvezető rendszer külső gyűjtőtartállyal 5
9 Klinikai inkubátor: Fekvőfelület dönthetősége a buratéren kívülről állítható 5
10 Kékfény lámpa állványos: Vörös célzó fény a kékfény lámpa középpontba állításához 5
11 Jótállás (12-60 hónap) 30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 210
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő köteles a szerződés hatályba lépésével nyilatkozni, hogy kíván-e élni a +30 %-os opció lehívásával és amennyiben igen, mely termékek tekintetében. Az opciós mennyiséget is – annak megrendelése esetén – a szerződés kapcsán meghatározott teljesítési határidőig leszállítani szükséges.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Kórházi bútorzat
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33192000-2
További tárgyak:33192120-9
33192160-1
39122100-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház és Egyetemi Oktatókórház 3526 Miskolc, Szentpéteri kapu 72-76.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
AK az alábbi - a műszaki leírásban meghatározott műszaki paraméterek minimális szintjét elérő – kórházi bútorzatot kíván beszerezni:
- multifunkciós szülőágy 8 db,
- betegágy 32 db,
- éjjeli szekrény 32 db,
- betegszállításra alkalmas betegágy 4 db,
- mobil kiságy 6 db,
- babaöböl 51 db.
A teljes mennyiséghez képest +30 %-os eltérés lehetséges. Az ajánlatban csak új, azaz nem használt, nem felújított bútor ajánlható meg. Jótállási idő: 12 hónap. A jótállási idő alatt a szervizellátást a nyertes ATnek kell biztosítania. A teljesítés folyamatosan működő egészségügyi intézményben, a betegellátás zavarása nélkül történhet.
A megajánlott termékek a Kbt.3.§37. pontja szerinti szakmai ajánlatnak minősülnek. A Kbt.73.§(1)bek.e) pontja alapján érvénytelen az ajánlat, amennyiben a megajánlott termékek nem felelnek meg a műszaki leírásban előírt minimumfeltételeknek.
A műszaki leírásban meghatározott tartozékok minden esetben termékenként értendő.
A megajánlott termékek vonatkozásában az alábbi dokumentumokat kell az ajánlatban benyújtani: az ajánlott termék és tartozékai pontos gyártóját, típusát; ajánlati lapot az ajánlott berendezés paramétereivel kitöltve; a megajánlott termékhez kapcsolódó prospektust (színes vagy fekete fehér), és/vagy műszaki leírást, színes vagy fekete fehér képpel; a megajánlott termékek gyártói adatlappal történő igazolását és/vagy gyártó képviseletre jogosult személy által tett megerősítő nyilatkozatot.
Azon termékek esetében, amelyek kereskedelmi forgalomban is kaphatók, AK nem kéri a gyártóműig történő visszavezethetőség igazolását (kenguru, ágy, takarók stb.), de kéri AT nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a magajánlott termék a kiírt specifikáció vonatkozásában megfelel valamennyi hatályos kapcsolódó jogszabályi feltételnek, ill. amennyiben a kereskedelmi forgalomból beszerzett termék esetében nem áll rendelkezésre műszaki adatlap, tanúsítvány, AT csatoljon általa összeállított, aláírt termékleírást, amelyből kiderül, hogy a megajánlott termék megfelel a kiírt feltételeknek.
A részletes feladatleírást a műszaki leírás tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő köteles a szerződés hatályba lépésével nyilatkozni, hogy kíván-e élni a +30 %-os opció lehívásával és amennyiben igen, mely bútorok tekintetében. Az opciós mennyiséget is – annak megrendelése esetén – a szerződés kapcsán meghatározott teljesítési határidőig leszállítani szükséges.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Szülői és baba bútorzat
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39100000-3
További tárgyak:39121200-8
39122100-4
39143110-0
39143116-2
39516120-9
39143123-4
39511100-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház és Egyetemi Oktatókórház 3526 Miskolc, Szentpéteri kapu 72-76.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
AK az alábbi - a műszaki leírásban meghatározott műszaki paraméterek minimális szintjét elérő – kórházi bútorzatot kíván beszerezni:
- kihúzható fotelágy 12 db,
- szoptatós párna (hengeralakú, derék köré helyezhető) 20 db,
- szoptatós párna (kígyó alakú, hengeres alakzat) 10 db,
- pólyázó szekrény és szivacs 16 db,
- anyaszék kenguruzáshoz 17 db,
- kenguruzáshoz, szoptatáshoz alkalmas ülőszék 10 db,
- szék 38 db,
- asztal (magassága 85cm +-5%, hosszúsága és szélessége 75 cm +-5%) 1 db,
- asztal (magassága 80 cm+-5%; mérete 120 cm *60 cm +-5%) 4 db,
- asztal (magassága 80 cm +-5%, mérete 45 cm * 70 cm +-5%) 6 db,
- asztal (magassága min. 75cm, mérete 50 cm *50 cm +-5%) 2 db,
- anyaágy matraccal 7db,
- gyermekágy matraccal és ágybetéttel 3 db,
- állószekrény (szélesség 96 cm, magasság 190 cm, mélység: 55 cm) 6 db,
- állószekrény (szélesség 86 cm +-5%, magasság 90 cm +-5%, mélység: 50 cm +-5%) 1 db,
- kényelmi fotel szoptatáshoz 31 db,
- éjjeliszekrény anyaszállásra 4 db,
- babafészek 100 db,
- kispléd 50 db,
- kényelmi fotel 8 db.
A teljes mennyiséghez képest +30 %-os eltérés lehetséges. Az ajánlatban csak új, azaz nem használt, nem felújított bútor ajánlható meg. Jótállási idő: 12 hónap. A jótállási idő alatt a szervizellátást a nyertes ATnek kell biztosítania. A teljesítés folyamatosan működő egészségügyi intézményben, a betegellátás zavarása nélkül történhet.
A megajánlott termékek a Kbt.3.§37. pontja szerinti szakmai ajánlatnak minősülnek. A Kbt.73.§(1)bek.e) pontja alapján érvénytelen az ajánlat, amennyiben a megajánlott termékek nem felelnek meg az ajánlati felhívásban, közbeszerzési dokumentumokban (különösen a műszaki leírásban) előírt minimumfeltételeknek.
A műszaki leírásban meghatározott tartozékok minden esetben termékenként értendő.
A megajánlott termékek vonatkozásában az alábbi dokumentumokat kell az ajánlatban benyújtani: az ajánlott termék és tartozékai pontos gyártóját, típusát; ajánlati lapot az ajánlott berendezés paramétereivel kitöltve; a megajánlott termékhez kapcsolódó prospektust (színes vagy fekete fehér), és/vagy műszaki leírást, színes vagy fekete fehér képpel; a megajánlott termékek gyártói adatlappal történő igazolását és/vagy gyártó képviseletre jogosult személy által tett megerősítő nyilatkozatot.
Azon termékek esetében, amelyek kereskedelmi forgalomban is kaphatók, AK nem kéri a gyártóműig történő visszavezethetőség igazolását (kenguru, ágy, takarók stb.), de kéri AT nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a magajánlott termék a kiírt specifikáció vonatkozásában megfelel valamennyi hatályos kapcsolódó jogszabályi feltételnek, ill. amennyiben a kereskedelmi forgalomból beszerzett termék esetében nem áll rendelkezésre műszaki adatlap, tanúsítvány, AT csatoljon általa összeállított, aláírt termékleírást, amelyből kiderül, hogy a megajánlott termék megfelel a kiírt feltételeknek.
A részletes feladatleírást a műszaki leírás tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő köteles a szerződés hatályba lépésével nyilatkozni, hogy kíván-e élni a +30 %-os opció lehívásával és amennyiben igen, mely bútorok tekintetében. Az opciós mennyiséget is – annak megrendelése esetén – a szerződés kapcsán meghatározott teljesítési határidőig leszállítani szükséges.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 152 - 374585
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Műszerbeszerzés
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/12/04 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Medirex Egészségügyi, Kereskedelmi és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_73364360
Postai cím: Szatmár Utca 46/A
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1142
Ország: Magyarország
E-mail: info@medirex.hu
Telefon: +36 14444400
Internetcím(ek): (URL) www.medirex.hu
Fax: +36 14444401
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 159625007
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 99875000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 2 Rész száma: 2 Elnevezés: Kórházi bútorzat
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/12/14 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: VATNER Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_12108365
Postai cím: Zárda Utca 13.
Város: Kaposvár
NUTS-kód: HU232
Postai irányítószám: 7400
Ország: Magyarország
E-mail: kozbeszerzes@vatner.hu
Telefon: +36 82511290
Internetcím(ek): (URL) www.vatner.hu
Fax: +36 82510540
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 84617081
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 63001000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 3 Elnevezés: Szülői és baba bútorzat
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2019 - 014697 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Az eljárás 3. részében (Szülői és baba bútorzat) kizárólag 1 db érvénytelen ajánlat került benyújtásra, ennek megfelelően az eljárás a Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pontja alapján eredménytelen.
A nyertes ajánlattevők adószáma:
1. rész: 11909879242
2. rész: 11814292214
Ajánlattevők neve, címe és adószáma:
1. rész:
Medirex Egészségügyi, Kereskedelmi és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság, 1142 Budapest, Szatmár Utca 46/A - 11909879242
2. rész:
VATNER Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., 7400 Kaposvár, Zárda Utca 13. - 11814292214
Medical&Press Korlátolt Felelősségű Társaság, 1085 Budapest, József krt. 36. - 26520137242
Common Works Korlátolt Felelősségű Társaság, 9011 Győr, Dózsa major 01052/16 - 24383914208
3. rész:
Common Works Korlátolt Felelősségű Társaság, 9011 Győr, Dózsa major 01052/16 - 24383914208
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. §-ában foglaltak szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/01/09 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)