Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/10
Beszerzés tárgya:Építési beruházás
Hirdetmény típusa:Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2020.01.15.
Iktatószám:0342/2020
CPV Kód:45000000-7
Ajánlatkérő:Rácalmás Város Önkormányzat
Teljesítés helye:2459 Rácalmás, Raáb Ervin sétány, HRSZ.: 227/8
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Duna Komplex Bau Kft.
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés módosítása az érvényességi ideje alatt
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg a szerződést kötő összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Rácalmás Város Önkormányzat
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_95660330
Postai cím: Szigetfő Utca 11-13
Város: Rácalmás
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 2459
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Krausz Marianna
Telefon: +36 304866952
E-mail: marianna@racalmas.hu
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.racalmas.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: „Vízitúra megállóhely létesítése Rácalmáson”
Hivatkozási szám: EKR000364672019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
II.1.3) A szerződés típusa
x Építési beruházás
  Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Koncessziós beszerzési eljárásra vonatkozó információk
  A szerződés megkötésére koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával került sor
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1) Elnevezés:
Vízitúra megállóhely létesítése Rácalmáson
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés helye: 2459 Rácalmás, Raáb Ervin sétány, HRSZ.: 227/8
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
A tervezett területen egy korábbi pályázati beruházás keretében a Rácalmási Vízisport Egyesület csónakháza és öltözőépülete üzemel. Jelen fázisban Rácalmás Önkormányzata a Duna parti telek meglévő beépítésének bővítésével egy Duna parti vízisport-és turisztikai központot alakít ki.
A tervezett beruházás során új öltöző és közösségi terem épülete készül el.
Az új épületek szabadon állóak, az oldalkerti és a telepítési távolságokra vonatkozó előírások betartásával. A telek közműellátottsága megoldott. Az utcához gépkocsi behajtóval csatlakozik. A gépkocsik tárolás az OTÉK 42.§ 10. pontja értelmében a telek közelében közterületen korábban kiépített parkolóban biztosított.
Az épületek tömegét egytraktusos, nyeregtetős tömbök alkotják, melyek a meglévő öltözőépület vonalát folytatva vannak összefűzve. Az öltözőépületek és a sportközpont épülete között pergolás összekötés készül. A felmenő szerkezetek könnyűszerkezetesek, 15/15 favázas falszerkezettel, 30/30cm monolit vasbeton pillérekkel merevítve a fa falszerkezet tartóserkezet közé EPS hőszigetelés kerül. A homlokzati ablakok: hőszigetelő üvegezésű fa ablakok, I.o. borovifenyő szerkezettel.
Az épületben kétnemű öltöző (zuhanyzóval, wc-vel), szauna és közösségi terem létesül. Az épület a meglévő öltözőépület tömbjéhez csatlakozóan készül. Bejárata az öltözők felől és a közösségi terem felől is biztosított. Az öltözői létszám a tervezési programnak megfelelően, ill. a meglévő öltözők figyelembe vételével lett kialakítva.
Az épületek padlósíkja a terepszinttől kiemelve készülnek, a szabályozási tervben megjelölt 1,5-es magassághoz képest 1,65 m-re. A lábakra állított épülettömbök alatti búvóteret csónakok tárolására alkalmas módon kerül kialakításra. A pillérek között nyitható, kosárfonatos lehatárolás készül, a már elkészült, meglévő épületek mintájára.
A padlástérbe vezető nyílást a közlekedő helyiségekben elhelyezett padláslétrával érhető el.
Az új épületekben 22,6 m3 monolit vasbeton födém készül. Az új helyiségek kialakításánál 5 cm illetve 6 cm vastagságban aljzatbeton készül 95,77 m2-en és 35,74 m2 gipszkarton válaszfal kivitelezése tartozik. Az oldalfal vakolás és felületképzések mennyisége 750 m2, mely magába foglalja a gipszkarton válaszfalak felületképzését, a külső- és belső fa felületek lazúrozását, lakkozását és a hajópadló vékonylazúrozását. A padlón és az oldalfalakon 65,32 m2 hidegburkolat kerül elhelyezésre és 79,43 m2 melegburkolat épül. Az így kialakított helyiségekbe 14 db ajtó kerül és 10 db ablak. A padló hőszigetelés mennyisége: 95,77 m2, a fa tartószerkezet közé kerülő hőszigetelés mennyisége pedig: 202,5 m2. A tervezett munkálatok részét képezik a gépészeti munkák is, mely a telken belüli közművek és a vízellátás-csatornázás kiépítését tartalmazza. Az elektromos munkák tartalmazzák az erős- és gyengeáram (tűzjelző, behatolásjelző) kiépítését. A külső térburkolat a lábazati szinten 139,27 m2-en készül.
Az épület hasznos alapterülete: 93,36 m2. Kapcsolódó terasz, külső előterek: 10,43 m2.

(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 150
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
II.2.6) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-7.1.2-15-2016-00012

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) Az eljárás eredményéről szóló tájékoztató hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
20027 / 2019 (KÉ-szám/évszám)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: Elnevezés: Vízitúra megállóhely létesítése Rácalmáson
V.1 Az eljárás eredménye
V.1.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/10/10 (éééé/hh/nn)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.1.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Duna Komplex Bau Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_94313837
Postai cím: Szinyei M. Utca 10.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1063
Ország: Magyarország
E-mail: dunakomplex@gmail.com
Telefon: +36 202928570
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés megkötésekor; ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 69881161
Pénznem: HUF

VI. szakasz: A szerződés módosításai
VI.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VI.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
VI.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
VI.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés helye: 2459 Rácalmás, Raáb Ervin sétány, HRSZ.: 227/8
VI.1.4) A közbeszerzés mennyisége:
A tervezett területen egy korábbi pályázati beruházás keretében a Rácalmási Vízisport Egyesület csónakháza és öltözőépülete üzemel. Jelen fázisban Rácalmás Önkormányzata a Duna parti telek meglévő beépítésének bővítésével egy Duna parti vízisport-és turisztikai központot alakít ki.
A tervezett beruházás során új öltöző és közösségi terem épülete készül el.
Az új épületek szabadon állóak, az oldalkerti és a telepítési távolságokra vonatkozó előírások betartásával. A telek közműellátottsága megoldott. Az utcához gépkocsi behajtóval csatlakozik. A gépkocsik tárolás az OTÉK 42.§ 10. pontja értelmében a telek közelében közterületen korábban kiépített parkolóban biztosított.
Az épületek tömegét egytraktusos, nyeregtetős tömbök alkotják, melyek a meglévő öltözőépület vonalát folytatva vannak összefűzve. Az öltözőépületek és a sportközpont épülete között pergolás összekötés készül. A felmenő szerkezetek könnyűszerkezetesek, 15/15 favázas falszerkezettel, 30/30cm monolit vasbeton pillérekkel merevítve a fa falszerkezet tartóserkezet közé EPS hőszigetelés kerül. A homlokzati ablakok: hőszigetelő üvegezésű fa ablakok, I.o. borovifenyő szerkezettel.
Az épületben kétnemű öltöző (zuhanyzóval, wc-vel), szauna és közösségi terem létesül. Az épület a meglévő öltözőépület tömbjéhez csatlakozóan készül. Bejárata az öltözők felől és a közösségi terem felől is biztosított. Az öltözői létszám a tervezési programnak megfelelően, ill. a meglévő öltözők figyelembe vételével lett kialakítva.
Az épületek padlósíkja a terepszinttől kiemelve készülnek, a szabályozási tervben megjelölt 1,5-es magassághoz képest 1,65 m-re. A lábakra állított épülettömbök alatti búvóteret csónakok tárolására alkalmas módon kerül kialakításra. A pillérek között nyitható, kosárfonatos lehatárolás készül, a már elkészült, meglévő épületek mintájára.
A padlástérbe vezető nyílást a közlekedő helyiségekben elhelyezett padláslétrával érhető el.
Az új épületekben 22,6 m3 monolit vasbeton födém készül. Az új helyiségek kialakításánál 5 cm illetve 6 cm vastagságban aljzatbeton készül 95,77 m2-en és 35,74 m2 gipszkarton válaszfal kivitelezése tartozik. Az oldalfal vakolás és felületképzések mennyisége 750 m2, mely magába foglalja a gipszkarton válaszfalak felületképzését, a külső- és belső fa felületek lazúrozását, lakkozását és a hajópadló vékonylazúrozását. A padlón és az oldalfalakon 65,32 m2 hidegburkolat kerül elhelyezésre és 79,43 m2 melegburkolat épül. Az így kialakított helyiségekbe 14 db ajtó kerül és 10 db ablak. A padló hőszigetelés mennyisége: 95,77 m2, a fa tartószerkezet közé kerülő hőszigetelés mennyisége pedig: 202,5 m2. A tervezett munkálatok részét képezik a gépészeti munkák is, mely a telken belüli közművek és a vízellátás-csatornázás kiépítését tartalmazza. Az elektromos munkák tartalmazzák az erős- és gyengeáram (tűzjelző, behatolásjelző) kiépítését. A külső térburkolat a lábazati szinten 139,27 m2-en készül.
Az épület hasznos alapterülete: 93,36 m2. Kapcsolódó terasz, külső előterek: 10,43 m2.

(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VI.1.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 150
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
VI.1.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 69881161
Pénznem: HUF
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
VI.1.7) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Duna Komplex Bau Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_94313837
Postai cím: Szinyei M. Utca 10.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1063
Ország: Magyarország
E-mail: dunakomplex@gmail.com
Telefon: +36 202928570
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
VI.2) Információ a módosításokról
VI.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítás dátuma: 2020/01/06 (éééé/hh/nn)
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt):
A Vállalkozási Szerződés 10.2.3. pontjának eredeti szövege:"A Megrendelő pénzügyi teljesítése a GINOP-7.1.2-15-2016-00012 azonosító számú kiemelt projekthez valamint önkormányzati saját forráshoz kapcsolódik. Megrendelő kijelenti, hogy a Vállalkozói Díj kifizetésére először az önkormányzati saját forrásból, ezt követően pedig a GINOP-7.1.2-15-2016-00012 projektből kerül sor. A támogatás intenzitása: 100 %." A Vállalkozási Szerződés 10.2.3. pontja az alábbiak szerint módosul: "„A Megrendelő pénzügyi teljesítése a GINOP-7.1.2-15-2016-00012 azonosító számú kiemelt projekthez, valamint önkormányzati saját forráshoz kapcsolódik. Megrendelő kijelenti, hogy a Vállalkozói Díj kifizetésére először az önkormányzati saját forrásból, ezt követően pedig utófinanszírozás keretében a GINOP-7.1.2-15-2016-00012 projektből kerül sor. A támogatás intenzitása: 100 %.” A Vállalkozási Szerződés 10.1.5. pontjának eredeti szövege:"Az Irányító Hatóság akkor fizeti ki az előlegre jutó támogatást, ha a Megrendelő az Vállalkozó által kiállított előlegbekérő dokumentumot szállítói előleg-igénylés keretében benyújtja. Megrendelő az előleg összegének Vállalkozó bankszámláján történő jóváírását követően kiállított előlegszámlát annak beérkezését követő 5 (öt) napon belül köteles záradékolni, és benyújtani az Irányító Hatóság felé a Kormányrendeletben előírt dokumentumokkal együtt." A Vállalkozási Szerződés 10.1.5. pontja a Szerződésmódosítás aláírásával hatályát veszti. A Vállalkozási Szerződés 10.1.6. pontjának eredeti szövege: "Az Irányító Hatóság az Vállalkozó által kiállított előlegszámlát - ideértve az önrészről esetlegesen külön kiállított előlegszámlát is - ellenőrzi. A szállítói előleg-igénylés jóváhagyásáról és elutasításáról az Irányító Hatóság értesíti a Megrendelőt." A Vállalkozási Szerződés 10.1.6. pontja a Szerződésmódosítás aláírásával hatályát veszti. A Vállalkozási Szerződés 10.1.7. pontjának eredeti szövege: "Az előleggel való elszámolás a Korm. rendelet vonatkozó előírásai szerint rész-, illetve végszámlával történik. A számlázott előleget az Vállalkozó köteles a számlája értékébe beszámítani és azt külön tételként feltüntetni. Az előlegszámla igazolt beérkezése a további számla befogadásának feltétele." A Vállalkozási Szerződés 10.1.7. pontja a Szerződésmódosításával hatályát veszti. A Vállalkozási Szerződés 10.2.4. pontjának eredeti szövege:"A pénzügyi ellenszolgáltatás teljesítése – a Kbt. 135.§ (1) bekezdés szerint – igazolt, a projekt mérföldköveihez kapcsolódó teljesítést követően kiállított rész-, valamint végszámla alapján szállítói finanszírozás keretében, utólag átutalással történik figyelemmel az építési beruházások, valamint az építési beruházásokhoz kapcsolódó tervezői és mérnöki szolgáltatások közbeszerzésének részletes szabályairól szóló 322/2015. (X.30.) Korm. rend. 32/A-B. §-ában, a Ptk. 6:130.§ (1) bekezdésében, a Kbt. 135.§ (1), -, (4), (5) és (6) bekezdésében foglaltakra, a 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet vonatkozó előírásaira, valamint a pályázati felhívás és a Projekt Támogatási Szerződésében foglaltakra." A Vállalkozási Szerződés 10.2.4. pontja a Szerződésmódosítás aláírásával hatályát veszti. A Vállalkozási Szerződés 10.2.4. pontja helyébe a következő új rendelkezés kerül: „A Vállalkozó az egyes Fizetési Mérföldkövekhez kapcsolódóan a Teljesítésigazolásban meghatározott összegről jogosult számláját kiállítani a Megrendelő nevére, azzal, hogy a számla kiállításának minden esetben feltétele az adott Fizetési Mérföldkőhöz kapcsolódó Teljesítésigazolás Megrendelő általi kiállítása.” A Vállalkozási Szerződés 10.2.6. pontjának eredeti szövege: "Vállalkozó tudomásul veszi, hogy az Irányító Hatóság a Megrendelőt, mint Kedvezményezettet a kifizetési kérelmet illetően hiánypótlásra hívhatja fel.A fizetési határidőbe a Megrendelő, mint Kedvezményezett által a hiánypótlásra igénybe vett időtartam nem számít be. Folytatás a VII.1) További információk szövegdobozban.
VI.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
x Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata: A GINOP- 7.1.2-15-2016-00012 „A Felső-és Alsó-Duna vízi turizmusának komplex fejlesztése” megnevezésű pályázat keretében megvalósuló Vízitúra megállóhely létesítése, csónakház és sportközpont bővítése Rácalmáson projekt akadálytalan megvalósulása érdekében Megrendelő a Szerződés finanszírozása tekintetében a korábbi szállítói finanszírozás helyett utó finanszírozásra kívánt áttérni. Megrendelő az irányítóhatósági feladatokat ellátó Pénzügyminisztériummal egyeztetéseket folytatott, melynek eredményeképp a Támogatási Szerződésben, a finanszírozási mód szállítóiról utófinanszírozásra módosult. A módosított támogatási szerződés 2019. október 21. naptól hatályos.
A módosítás jogszabályi alapja:
  Kbt. 141. § (2) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés a) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés b) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pont
x Kbt. 141. § (6) bekezdés
VI.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával megkötött szerződések esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték ÁFA nélkül: 69881161 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték ÁFA nélkül: 69881161 Pénznem: HUF

VII. szakasz: Kiegészítő információk
VII.1) További információk:
VI.2.1) A módosítások ismertetése: A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt) folytatása: "... E körben Megrendelő vállalja, hogy a hiánypótlást lehetőleg nem a rendelkezésre álló határidő teljes igénybevételével, hanem a lehető legrövidebb időn belül teljesíti és Megrendelő az Vállalkozót késedelem nélkül köteles értesíteni, ha hiánypótlásra (ismételt hiánypótlásra) szólítja fel az Irányító Hatóság, valamint Megrendelő a hiánypótlási kötelezettség teljesítéséről is értesíteni köteles Vállalkozót." A Vállalkozási Szerződés 10.2.6. pontja a Szerződésmódosítás aláírásával hatályát veszti. A Vállalkozási Szerződés 10.2.5. pontjának eredeti szövege: "Vállalkozó tudomásul veszi, hogy a Szerződés tárgyát képező teljesítések teljes ellenértékét, azaz a Vételárat a Projekt Támogatási Szerződésében és a Korm. rendeletben foglaltaknak megfelelően - a Megrendelő, mint Kedvezményezett hiánytalan és hibátlan kifizetési kérelmének az Irányító Hatósághoz történő beérkezését követő - 30 (harminc) naptári napos fizetési határidőn belül az Irányító Hatóság egyenlíti ki az Vállalkozó számlájára történő átutalással. E körben Megrendelő vállalja, hogy Vállalkozó által kiállított számla kézhezvételét követő legkésőbb 3 (három) napon belül eljuttatja a fenti fizetési kérelmet az Irányító Hatósághoz. Megrendelő a kifizetési kérelem benyújtásáról késedelem nélkül tájékoztatja Vállalkozót." A Vállalkozói Szerződés 10.2.5. pontja a Szerződésmódosítás aláírásával hatályát veszti. A Vállalkozási Szerződés 10.2.5. pontja helyére a következő új rendelkezés kerül:„A megfelelő Teljesítésigazolással alá nem támasztott számlát a Megrendelő nem fogadja be. Amennyiben a Megrendelőnek benyújtott számla formai szempontból nem megfelelő vagy tartalmilag ellentmond a vonatkozó Teljesítésigazolásnak, a Megrendelő a számlát a kézhezvételtől számított 15 (tizenöt) napon belül kifogásolhatja. A számla kifogásolása csak írásban történhet.”
VII.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/01/13 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben