Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/8
Beszerzés tárgya:Építési beruházás
Hirdetmény típusa:Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2020.01.13.
Iktatószám:0046/2020
CPV Kód:45000000-7
Ajánlatkérő:MÁSODIK TAVASZ Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Teljesítés helye:8371 Nemesbük, Névtelen u. 1215. hrsz.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Molnárép Tervező és Kivitelező Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés módosítása az érvényességi ideje alatt
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg a szerződést kötő összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: MÁSODIK TAVASZ Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_69650150
Postai cím: Hegykapu Utca 20-22
Város: Nemesbük
NUTS-kód: HU223
Postai irányítószám: 8371
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Baján Beáta
Telefon: +36 305096991
E-mail: beabajan@gmail.com
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
 

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: „2 db 2 egységes nyugdíjasház kialakítása”
Hivatkozási szám: EKR000241122019
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
II.1.3) A szerződés típusa
x Építési beruházás
  Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Koncessziós beszerzési eljárásra vonatkozó információk
  A szerződés megkötésére koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával került sor
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1) Elnevezés:
„2 db 2 egységes nyugdíjasház kialakítása építési
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45210000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés helye: 8371 Nemesbük, Névtelen u. 1215. hrsz.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
A beszerzés tárgya: 2 db 2 egységes nyugdíjasház kialakítása
A tervezett nyugdíjas-házak
• szintszáma: 1 (F)
• nettó alapterülete: 114,75 m2
• bruttó alapterülete: 149,63 m2
• összes nettó alapterülete: 229,50 m2
• összes beépített alapterület: 299,26 m2
• tervezett beépítettség: 20,83 % < 30% - megfelelő
• tervezett építménymagasság: 2,98 m < 5,0 m - megfelelő
• keleti előkert mérete: 11,00 m > 5,0 m - megfelelő
• déli oldalkert mérete: 6,29 m > 6,0 m - megfelelő
• északi oldalkert mérete: 0,00 m - megfelelő
• nyugati előkert mérete: 36,44 m > 5,0 m - megfelelő
• a 2 épület egymástól való távolsága: 8,00 m
• földszinti padlóvonal : ±0,00=248,35 ill. 248,65 mBf
• gerincmagasság: +4,97 m
• tetőhajlásszög: 35,0°, 7,0°
• beépítési mód: oldalhatáron álló beépítés
• tűzvédelmi kockázati osztály: AK
Helyiség kimutatás (egy épületre vonatkozóan)
• előtér 4,20 m2 lapburkolat
• előtér 4,20 m2 lapburkolat
• fürdő 6,00 m2 lapburkolat
• fürdő 6,00 m2 lapburkolat
• gépészet 8,20 m2 lapburkolat
• tároló 9,05 m2 lapburkolat
• hálószoba 19,20 m2 parketta
• hálószoba 19,20 m2 parketta
• lakótér 19,35 m2 parketta
• lakótér 19,35 m2 parketta
• összesen: 114,75 m2
• (kerti tető 28,70 m2 térkő)
A közbeszerzés tárgyára, mennyiségére vonatkozó részletes adatokat a közbeszerzési dokumentumok „Megrendelői követelmények” kötete tartalmazza.
A jelen felhívásban és a közbeszerzési dokumentumokban szereplő berendezések gyártmánya, típusa egy minőségi szintet jelöl, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, a megjelölt gyártmányú berendezésekkel azonos minőségű, azokkal egyenértékű anyagok felhasználhatók. Az egyenértékűség igazolása ajánlattevő feladata, és felelőssége.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 240
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
II.2.6) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-5.1.7-17-2018-00040

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) Az eljárás eredményéről szóló tájékoztató hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
06928 / 2019 (KÉ-szám/évszám)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: Elnevezés: „2 db 2 egységes nyugdíjasház kialakítása építési
V.1 Az eljárás eredménye
V.1.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/04/12 (éééé/hh/nn)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.1.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Molnárép Tervező és Kivitelező Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_13262402
Postai cím: Ifjúság Utca 9
Város: Kéthely
NUTS-kód: HU232
Postai irányítószám: 8713
Ország: Magyarország
E-mail: info@molnarep.hu
Telefon: +36 204548968
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv nem
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés megkötésekor; ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 41981518
Pénznem: HUF

VI. szakasz: A szerződés módosításai
VI.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VI.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
VI.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45210000-2
VI.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés helye: 8371 Nemesbük, Névtelen u. 1215. hrsz.
VI.1.4) A közbeszerzés mennyisége:
A beszerzés tárgya: 2 db 2 egységes nyugdíjasház kialakítása
A tervezett nyugdíjas-házak
• szintszáma: 1 (F)
• nettó alapterülete: 114,75 m2
• bruttó alapterülete: 149,63 m2
• összes nettó alapterülete: 229,50 m2
• összes beépített alapterület: 299,26 m2
• tervezett beépítettség: 20,83 % < 30% - megfelelő
• tervezett építménymagasság: 2,98 m < 5,0 m - megfelelő
• keleti előkert mérete: 11,00 m > 5,0 m - megfelelő
• déli oldalkert mérete: 6,29 m > 6,0 m - megfelelő
• északi oldalkert mérete: 0,00 m - megfelelő
• nyugati előkert mérete: 36,44 m > 5,0 m - megfelelő
• a 2 épület egymástól való távolsága: 8,00 m
• földszinti padlóvonal : ±0,00=248,35 ill. 248,65 mBf
• gerincmagasság: +4,97 m
• tetőhajlásszög: 35,0°, 7,0°
• beépítési mód: oldalhatáron álló beépítés
• tűzvédelmi kockázati osztály: AK
Helyiség kimutatás (egy épületre vonatkozóan)
• előtér 4,20 m2 lapburkolat
• előtér 4,20 m2 lapburkolat
• fürdő 6,00 m2 lapburkolat
• fürdő 6,00 m2 lapburkolat
• gépészet 8,20 m2 lapburkolat
• tároló 9,05 m2 lapburkolat
• hálószoba 19,20 m2 parketta
• hálószoba 19,20 m2 parketta
• lakótér 19,35 m2 parketta
• lakótér 19,35 m2 parketta
• összesen: 114,75 m2
• (kerti tető 28,70 m2 térkő)
A közbeszerzés tárgyára, mennyiségére vonatkozó részletes adatokat a közbeszerzési dokumentumok „Megrendelői követelmények” kötete tartalmazza.
A jelen felhívásban és a közbeszerzési dokumentumokban szereplő berendezések gyártmánya, típusa egy minőségi szintet jelöl, a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, a megjelölt gyártmányú berendezésekkel azonos minőségű, azokkal egyenértékű anyagok felhasználhatók. Az egyenértékűség igazolása ajánlattevő feladata, és felelőssége.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VI.1.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban:
vagy Kezdés: 2019/04/12 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2020/03/31 (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
VI.1.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 41981518
Pénznem: HUF
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
VI.1.7) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Molnárép Tervező és Kivitelező Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_13262402
Postai cím: Ifjúság Utca 9
Város: Kéthely
NUTS-kód: HU232
Postai irányítószám: 8713
Ország: Magyarország
E-mail: info@molnarep.hu
Telefon: +36 204548968
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
VI.2) Információ a módosításokról
VI.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítás dátuma: 2019/11/21 (éééé/hh/nn)
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt):
A szerződés eredeti rendelkezése:
„4.1. Szerződő felek jelen szerződés Vállalkozó általi végső teljesítés határideje a munkaterület átadását követő 240 naptári nap.”
A szerződés módosuló rendelkezései:
„4.1. A jelen szerződés Vállalkozó általi végső teljesítési határideje: 2020. március 31.”
VI.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
x Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata: A szerződés módosítás részletes indoklása a VII.1) pontban található.
A módosítás jogszabályi alapja:
  Kbt. 141. § (2) bekezdés
x Kbt. 141. § (4) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés a) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés b) pont
x Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pont
  Kbt. 141. § (6) bekezdés
VI.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával megkötött szerződések esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték ÁFA nélkül: 41981518 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték ÁFA nélkül: 41981518 Pénznem: HUF

VII. szakasz: Kiegészítő információk
VII.1) További információk:
2. A szerződés módosítás indoklása:
2.1 A tárgyi projekt megvalósítására vonatkozó szerződés alapján Vállalkozó feladata a közbeszerzési műszaki leírás, az árazatlan költségvetés, a kiadott tervek, a hatályos jogszabályok, szabványok és szakmai szokványoknak megfelelően a munkálatok teljes körű megvalósítása annak érdekében, hogy a tárgyi munka alapján létrejött eredmény a rendeltetésszerű használatra alkalmas legyen.
2.2 A Szerződés alapján az ingatlan közművekkel történő ellátására a Vállalkozó feladata nem terjed ki, így a Szerződés aláírását követően a Megrendelő a közmű-szolgáltatónál jelezte a közműbekötésre vonatkozó igényét.
2.3 A szolgáltató tájékoztatása alapján a víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvényre és a 2011. évi CCIX. törvény egyes rendelkezéseinek végrehajtásáról szóló 58/2013. (II. 27.) Korm. rendeletre hivatkozva a közműbekötést nem készíti el, mivel egy önkormányzati tulajdonú ingatlan ékelődik be a közművet tartalmazó közterület és az építési telek közé.
2.4 Megrendelő ezt követően kérelmet nyújtott be Nemesbük Község Önkormányzatához a 1215. hrsz-ú ingatlan előtti és vele szomszédos ingatlanok területrendezése iránt, melyet az önkormányzat pozitív elbírálásban részesített.
2.5 Az önkormányzat 2019. november 20. napján kelt nyilatkozata szerint a Megrendelő kérelmét nem tudja határidőben teljesíteni, mivel a 1215. hrsz. alatt felvett területet, illetve az ahhoz szervesen kapcsolódó közterületet érintően a Keszthelyi Járásbíróság előtt 4.P.20.258./2019. számon peres eljárás van folyamatban.
2.6 A közmű-szolgáltatótól kapott tájékoztatás szerint a munkavégzése 2019. november 30. és 2020. március 15. között a technológiai előírások miatt szünetel, így a területrendezési eljárás lezárása esetén is a kivitelezési munkák folytatására legkorábban 2020. március 15. után kerülhet sor.
2.7 Vállalkozó jelezte, hogy a jelen szerződés módosítás 2.2 - 2.6. pontjában ismertetett akadályoztatása miatt, a teljesítési határidő tekintetében a Szerződés módosítása szükséges. A teljesítési határidő meghosszabbításához a Megrendelő, a műszaki ellenőr jóváhagyására tekintettel hozzájárult.
2.8 A Szerződés módosítása a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény előírásai szerint jogszerűen végrehajtható, a 141. § (4) bekezdés c) pontjában meghatározott követelményeknek megfelel, mivel
ca) a módosítást olyan körülmények tették szükségessé, amelyeket az ajánlatkérő kellő gondossággal eljárva nem láthatott előre
(A közbeszerzési eljárás előkészítése, illetve az ajánlattétel során Megrendelő és Vállalkozó jóhiszeműen, jogszerűen és az általában elvárható gondossággal járt el, a módosítás szükségessége, a 2.2-2.6. pontban részletesen ismertetett tényállásra figyelemmel, a Felek által a szerződéskötéskor előre nem látható okból vált szükségessé.)
cb) a módosítás nem változtatja meg a szerződés általános jellegét
(A Szerződés általános jellege egyáltalán nem változik, csupán a teljesítési határidőben történik változás);
cc) az ellenérték növekedése nem haladja meg az eredeti szerződés értékének 50%-át
(Az ellenérték nem változik.)
A szerződés módosítás dátuma: 2019. november 21.
VII.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/01/08 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben