Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/59
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Módosítás/helyesbítés/visszavonás/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2020.03.24.
Iktatószám:5302/2020
CPV Kód:79956000-0
Ajánlatkérő:Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Teljesítés helye:
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Módosítás/helyesbítés/visszavonás
Változásokat vagy további információt tartalmazó hirdetmény
I. szakasz: Ajánlatkérő (az eredeti hirdetményben szereplő információnak megfelelően)
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_23539200
Postai cím: Kuny Domokos Utca 13-15. II. emelet
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1012
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ondré Péter
Telefon: +36 204636305
E-mail: santa.dora@amc.hu
Fax: +36 17901093
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
 

II. szakasz: Tárgy (az eredeti hirdetményben szereplő információnak megfelelően)
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: PLMA KIÁLLÍTÁS
Hivatkozási szám: EKR000221652020
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 79956000-0
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) A közbeszerzés rövid ismertetése:
Az Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság részére Amszterdam, Hollandia helyszínen, 2020. május 26-27. napja között megrendezésre kerülő
PLMA kiállításon való részvétel biztosítása, 1 db közösségi stand teljeskörű megszervezése vállalkozási szerződés keretében az átadott rendszerterv alapján.
Amsterdam, Hollandia, RAI Amsterdam kiállítási központ (Europaplein 24, 1078 GZ Amsterdam, Hollandia) helyszínen.
A közbeszerzés mennyisége: Beépítendő kiállítási alapterület (standok) mérete összesen: 144 m2
Kiállítás neve: PLMA
Helyszíne: Amszterdam
Időpontja: 2020.05.26-27. (2 üzemelési nap)
Terület: 144 m2
Kiállítói helyek száma: 16 darab egyéni bokszos megjelenés
Ajánlattevő feladata a magyar közösségi kiállítási stand kulcsrakész megvalósítása (rendszerterv adaptálása helykiosztás szerint, műszaki szervezés, látványtervezés, gyártás, szállítás, kivitelezés, elektromos szerelési munkák, bekötések, standelemek és egyéb berendezések, felszerelések, standellátmány biztosítása, standüzemeltetés, bontás). A standokat a szolgáltatási feladatleírás és annak mellékleteként kiadásra kerülő, installációs terveket tartalmazó Rendszerterv alapján kell megvalósítani.
Igényelt szolgáltatások összefoglalása:
1. Stand műszaki terveinek és látványterveinek elkészítése.
2. Standelemek és egyéb berendezések, teljes kiállítási stand bútorzat biztosítása, installációs elemek gyártása, virágok, dekoráláshoz szükséges anyagok, díszítő elemek, kiegészítők stb. beszerzése.
3. A kiállítási megjelenés teljeskörű műszaki szervezése.
4. Installációs elemek helyszínre szállítása.
5. Audiovizuális eszközök biztosítása és szállítása.
6. Műszaki és grafikai nyomtatási igények begyűjtése és a teljesítés megrendelése; Ajánlatkérő által biztosított képanyagok elkészítése, grafikák gyártása és kihelyezése;
7. Kiállítási tájékoztató tartása a kiállítók részére
8. Minden egyéb, a vásárigazgatósággal és a kiállítókkal kapcsolatos ügyintézés és igények egyeztetése;
9. Standüzemeltetés biztosítása teljes üzemelési időszakban: felszerelt és tiszta, rendezett konyha biztosítása (a fogyasztáshoz szükséges eszközökkel együtt); standellátmány (étel, ital) biztosítása a kiállítók és tárgyalópartnereik részére, 3 fő személyzet a konyhában az üzemeltetéshez, kiszolgáláshoz; informátor személy, műszaki ügyeletet ellátó szakember biztosítása, takarítás biztosítása;
10. Fotódokumentáció készítése.

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) A módosítással és/vagy helyesbítéssel, illetve visszavonással érintett hirdetményre vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
/ (KÉ-szám/évszám)

V. szakasz: Módosítások, helyesbítés vagy visszavonás
V.1) A módosítandó vagy megadandó információ
V.1.1) A módosítás oka
x Az ajánlatkérő által megküldött eredeti információ módosítása
  A Közbeszerzési Értesítőben közzétett információk nem felelnek meg az ajánlatkérő által eredetileg megadottaknak
V.1.2) Az eredeti hirdetményben javítandó szövegrész (kérjük, adja meg az eredeti hirdetmény kapcsolódó szakaszát és a bekezdés számát)
 
Szakasz száma:
II . 1 . 4
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: A közbeszerzés rövid ismertetése:
A következő helyett:
Az Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság részére Amszterdam, Hollandia helyszínen, 2020. május 26-27. napja között megrendezésre kerülő
PLMA kiállításon való részvétel biztosítása, 1 db közösségi stand teljeskörű megszervezése vállalkozási szerződés keretében az átadott rendszerterv alapján.
Amsterdam, Hollandia, RAI Amsterdam kiállítási központ (Europaplein 24, 1078 GZ Amsterdam, Hollandia) helyszínen.
A közbeszerzés mennyisége: Beépítendő kiállítási alapterület (standok) mérete összesen: 144 m2
Kiállítás neve: PLMA
Helyszíne: Amszterdam
Időpontja: 2020.05.26-27. (2 üzemelési nap)
Terület: 144 m2
Kiállítói helyek száma: 16 darab egyéni bokszos megjelenés
Ajánlattevő feladata a magyar közösségi kiállítási stand kulcsrakész megvalósítása (rendszerterv adaptálása helykiosztás szerint, műszaki szervezés, látványtervezés, gyártás, szállítás, kivitelezés, elektromos szerelési munkák, bekötések, standelemek és egyéb berendezések, felszerelések, standellátmány biztosítása, standüzemeltetés, bontás). A standokat a szolgáltatási feladatleírás és annak mellékleteként kiadásra kerülő, installációs terveket tartalmazó Rendszerterv alapján kell megvalósítani.
Igényelt szolgáltatások összefoglalása:
1. Stand műszaki terveinek és látványterveinek elkészítése.
2. Standelemek és egyéb berendezések, teljes kiállítási stand bútorzat biztosítása, installációs elemek gyártása, virágok, dekoráláshoz szükséges anyagok, díszítő elemek, kiegészítők stb. beszerzése.
3. A kiállítási megjelenés teljeskörű műszaki szervezése.
4. Installációs elemek helyszínre szállítása.
5. Audiovizuális eszközök biztosítása és szállítása.
6. Műszaki és grafikai nyomtatási igények begyűjtése és a teljesítés megrendelése; Ajánlatkérő által biztosított képanyagok elkészítése, grafikák gyártása és kihelyezése;
7. Kiállítási tájékoztató tartása a kiállítók részére
8. Minden egyéb, a vásárigazgatósággal és a kiállítókkal kapcsolatos ügyintézés és igények egyeztetése;
9. Standüzemeltetés biztosítása teljes üzemelési időszakban: felszerelt és tiszta, rendezett konyha biztosítása (a fogyasztáshoz szükséges eszközökkel együtt); standellátmány (étel, ital) biztosítása a kiállítók és tárgyalópartnereik részére, 3 fő személyzet a konyhában az üzemeltetéshez, kiszolgáláshoz; informátor személy, műszaki ügyeletet ellátó szakember biztosítása, takarítás biztosítása;
10. Fotódokumentáció készítése.
Helyesen:
Az Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság részére Amszterdam, Hollandia helyszínen, 2020. december 2-3. napja között megrendezésre kerülő
PLMA kiállításon való részvétel biztosítása, 1 db közösségi stand teljeskörű megszervezése vállalkozási szerződés keretében az átadott rendszerterv alapján.
Amsterdam, Hollandia, RAI Amsterdam kiállítási központ (Europaplein 24, 1078 GZ Amsterdam, Hollandia) helyszínen.
A közbeszerzés mennyisége: Beépítendő kiállítási alapterület (standok) mérete összesen: 144 m2
Kiállítás neve: PLMA
Helyszíne: Amszterdam
Időpontja: 2020.12.02-03. (2 üzemelési nap)
Terület: 144 m2
Kiállítói helyek száma: 16 darab egyéni bokszos megjelenés
Ajánlattevő feladata a magyar közösségi kiállítási stand kulcsrakész megvalósítása (rendszerterv adaptálása helykiosztás szerint, műszaki szervezés, látványtervezés, gyártás, szállítás, kivitelezés, elektromos szerelési munkák, bekötések, standelemek és egyéb berendezések, felszerelések, standellátmány biztosítása, standüzemeltetés, bontás). A standokat a szolgáltatási feladatleírás és annak mellékleteként kiadásra kerülő, installációs terveket tartalmazó Rendszerterv alapján kell megvalósítani.
Igényelt szolgáltatások összefoglalása:
1. Stand műszaki terveinek és látványterveinek elkészítése.
2. Standelemek és egyéb berendezések, teljes kiállítási stand bútorzat biztosítása, installációs elemek gyártása, virágok, dekoráláshoz szükséges anyagok, díszítő elemek, kiegészítők stb. beszerzése.
3. A kiállítási megjelenés teljeskörű műszaki szervezése.
4. Installációs elemek helyszínre szállítása.
5. Audiovizuális eszközök biztosítása és szállítása.
6. Műszaki és grafikai nyomtatási igények begyűjtése és a teljesítés megrendelése; Ajánlatkérő által biztosított képanyagok elkészítése, grafikák gyártása és kihelyezése;
7. Kiállítási tájékoztató tartása a kiállítók részére
8. Minden egyéb, a vásárigazgatósággal és a kiállítókkal kapcsolatos ügyintézés és igények egyeztetése;
9. Standüzemeltetés biztosítása teljes üzemelési időszakban: felszerelt és tiszta, rendezett konyha biztosítása (a fogyasztáshoz szükséges eszközökkel együtt); standellátmány (étel, ital) biztosítása a kiállítók és tárgyalópartnereik részére, 3 fő személyzet a konyhában az üzemeltetéshez, kiszolgáláshoz; informátor személy, műszaki ügyeletet ellátó szakember biztosítása, takarítás biztosítása;
10. Fotódokumentáció készítése.
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
IV . 2 . 2
A módosítandó szöveg helye: Ajánlattételi vagy részvételi határidő dátum
A következő helyett
Dátum: 2020/03/24 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 16:00 (óó:pp)
Helyesen
Dátum: 2020/04/07 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 16:00 (óó:pp)

Szakasz száma:
II . 2 . 4
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: A közbeszerzés mennyisége:
A következő helyett:
Az Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság részére Amszterdam, Hollandia helyszínen, 2020. május 26-27. napja között megrendezésre kerülő
PLMA kiállításon való részvétel biztosítása, 1 db közösségi stand teljeskörű megszervezése vállalkozási szerződés keretében az átadott rendszerterv alapján.
Amsterdam, Hollandia, RAI Amsterdam kiállítási központ (Europaplein 24, 1078 GZ Amsterdam, Hollandia) helyszínen.
A közbeszerzés mennyisége: Beépítendő kiállítási alapterület (standok) mérete összesen: 144 m2
Kiállítás neve: PLMA
Helyszíne: Amszterdam
Időpontja: 2020.05.26-27. (2 üzemelési nap)
Terület: 144 m2
Kiállítói helyek száma: 16 darab egyéni bokszos megjelenés
Ajánlattevő feladata a magyar közösségi kiállítási stand kulcsrakész megvalósítása (rendszerterv adaptálása helykiosztás szerint, műszaki szervezés, látványtervezés, gyártás, szállítás, kivitelezés, elektromos szerelési munkák, bekötések, standelemek és egyéb berendezések, felszerelések, standellátmány biztosítása, standüzemeltetés, bontás). A standokat a szolgáltatási feladatleírás és annak mellékleteként kiadásra kerülő, installációs terveket tartalmazó Rendszerterv alapján kell megvalósítani.
Igényelt szolgáltatások összefoglalása:
1. Stand műszaki terveinek és látványterveinek elkészítése.
2. Standelemek és egyéb berendezések, teljes kiállítási stand bútorzat biztosítása, installációs elemek gyártása, virágok, dekoráláshoz szükséges anyagok, díszítő elemek, kiegészítők stb. beszerzése.
3. A kiállítási megjelenés teljeskörű műszaki szervezése.
4. Installációs elemek helyszínre szállítása.
5. Audiovizuális eszközök biztosítása és szállítása.
6. Műszaki és grafikai nyomtatási igények begyűjtése és a teljesítés megrendelése; Ajánlatkérő által biztosított képanyagok elkészítése, grafikák gyártása és kihelyezése;
7. Kiállítási tájékoztató tartása a kiállítók részére
8. Minden egyéb, a vásárigazgatósággal és a kiállítókkal kapcsolatos ügyintézés és igények egyeztetése;
9. Standüzemeltetés biztosítása teljes üzemelési időszakban: felszerelt és tiszta, rendezett konyha biztosítása (a fogyasztáshoz szükséges eszközökkel együtt); standellátmány (étel, ital) biztosítása a kiállítók és tárgyalópartnereik részére, 3 fő személyzet a konyhában az üzemeltetéshez, kiszolgáláshoz; informátor személy, műszaki ügyeletet ellátó szakember biztosítása, takarítás biztosítása;
10. Fotódokumentáció készítése.
Helyesen:
Az Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság részére Amszterdam, Hollandia helyszínen, 2020. december 2-3. napja között megrendezésre kerülő
PLMA kiállításon való részvétel biztosítása, 1 db közösségi stand teljeskörű megszervezése vállalkozási szerződés keretében az átadott rendszerterv alapján.
Amsterdam, Hollandia, RAI Amsterdam kiállítási központ (Europaplein 24, 1078 GZ Amsterdam, Hollandia) helyszínen.
A közbeszerzés mennyisége: Beépítendő kiállítási alapterület (standok) mérete összesen: 144 m2
Kiállítás neve: PLMA
Helyszíne: Amszterdam
Időpontja: 2020.12.02-03. (2 üzemelési nap)
Terület: 144 m2
Kiállítói helyek száma: 16 darab egyéni bokszos megjelenés
Ajánlattevő feladata a magyar közösségi kiállítási stand kulcsrakész megvalósítása (rendszerterv adaptálása helykiosztás szerint, műszaki szervezés, látványtervezés, gyártás, szállítás, kivitelezés, elektromos szerelési munkák, bekötések, standelemek és egyéb berendezések, felszerelések, standellátmány biztosítása, standüzemeltetés, bontás). A standokat a szolgáltatási feladatleírás és annak mellékleteként kiadásra kerülő, installációs terveket tartalmazó Rendszerterv alapján kell megvalósítani.
Igényelt szolgáltatások összefoglalása:
1. Stand műszaki terveinek és látványterveinek elkészítése.
2. Standelemek és egyéb berendezések, teljes kiállítási stand bútorzat biztosítása, installációs elemek gyártása, virágok, dekoráláshoz szükséges anyagok, díszítő elemek, kiegészítők stb. beszerzése.
3. A kiállítási megjelenés teljeskörű műszaki szervezése.
4. Installációs elemek helyszínre szállítása.
5. Audiovizuális eszközök biztosítása és szállítása.
6. Műszaki és grafikai nyomtatási igények begyűjtése és a teljesítés megrendelése; Ajánlatkérő által biztosított képanyagok elkészítése, grafikák gyártása és kihelyezése;
7. Kiállítási tájékoztató tartása a kiállítók részére
8. Minden egyéb, a vásárigazgatósággal és a kiállítókkal kapcsolatos ügyintézés és igények egyeztetése;
9. Standüzemeltetés biztosítása teljes üzemelési időszakban: felszerelt és tiszta, rendezett konyha biztosítása (a fogyasztáshoz szükséges eszközökkel együtt); standellátmány (étel, ital) biztosítása a kiállítók és tárgyalópartnereik részére, 3 fő személyzet a konyhában az üzemeltetéshez, kiszolgáláshoz; informátor személy, műszaki ügyeletet ellátó szakember biztosítása, takarítás biztosítása;
10. Fotódokumentáció készítése.
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
IV . 2 . 6
A módosítandó szöveg helye: Dátum, helyi idő:
A következő helyett
Dátum: 2020/03/24 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 18:00 (óó:pp)
Helyesen
Dátum: 2020/04/07 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 18:00 (óó:pp)

Szakasz száma:
II . 2 . 7
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: Kezdés dátuma
A következő helyett:
2020/05/01
Helyesen:
2020/12/02
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
. .
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
Helyesen
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)

Szakasz száma:
II . 2 . 7
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: Befejezés dátuma:
A következő helyett:
2020/06/27
Helyesen:
2020/12/03
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
. .
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
Helyesen
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)

Szakasz száma:
III . 1 . 6
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: A szerződés biztosítékai:
A következő helyett:
Meghiúsulási kötbér: Amennyiben a jelen Szerződés a Vállalkozó érdekkörében felmerülő okból hiúsul meg, a Vállalkozó köteles a Megrendelőnek a meghiúsulás napjáig felmerült tényleges költségeit megtéríteni, és emellett a nettó Vállalkozói Díj 30%-ának megfelelő összegű meghiúsulási kötbért fizetni. A jelen pontban meghatározott esetben a Vállalkozó a jelen Szerződés alapján vállalkozói díjigényt nem érvényesíthet. Hibás teljesítés: Amennyiben Vállalkozó a Felépítményt hibásan teljesíti, Vállalkozó a nettó Vállalkozói Díj 30%-ának megfelelő összegű kötbért tartozik fizetni, és köteles megtéríteni Megrendelő ezt meghaladó kárát.
Amennyiben Vállalkozó hibája – az átadáskor, vagy az átadás után a Kiállítás kezdetéig észlelt - olyan hiba, mely a Megrendelő, és Kiállítók zavarása nélkül a Kiállítás kezdetéig, de legkésőbb 2020.05.26. napján 07:00 óráig kijavítható, és Vállalkozó a hibát határidőre kijavítja, úgy Vállalkozó a nettó Vállalkozói Díj 35%-nak megfelelő összegű hibás teljesítési kötbérrel csökkentett Vállalkozói Díjra jogosult.
A Megrendelő késedelmes teljesítést nem fogad el. A szerződést biztosító kötelezettségek részletes feltételeit a szerződéstervezet tartalmazza.
Helyesen:
Meghiúsulási kötbér: Amennyiben a jelen Szerződés a Vállalkozó érdekkörében felmerülő okból hiúsul meg, a Vállalkozó köteles a Megrendelőnek a meghiúsulás napjáig felmerült tényleges költségeit megtéríteni, és emellett a nettó Vállalkozói Díj 30%-ának megfelelő összegű meghiúsulási kötbért fizetni. A jelen pontban meghatározott esetben a Vállalkozó a jelen Szerződés alapján vállalkozói díjigényt nem érvényesíthet. Hibás teljesítés: Amennyiben Vállalkozó a Felépítményt hibásan teljesíti, Vállalkozó a nettó Vállalkozói Díj 30%-ának megfelelő összegű kötbért tartozik fizetni, és köteles megtéríteni Megrendelő ezt meghaladó kárát.
Amennyiben Vállalkozó hibája – az átadáskor, vagy az átadás után a Kiállítás kezdetéig észlelt - olyan hiba, mely a Megrendelő, és Kiállítók zavarása nélkül a Kiállítás kezdetéig, de legkésőbb 2020.12.02. napján 07:00 óráig kijavítható, és Vállalkozó a hibát határidőre kijavítja, úgy Vállalkozó a nettó Vállalkozói Díj 35%-nak megfelelő összegű hibás teljesítési kötbérrel csökkentett Vállalkozói Díjra jogosult.
A Megrendelő késedelmes teljesítést nem fogad el. A szerződést biztosító kötelezettségek részletes feltételeit a szerződéstervezet tartalmazza.
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
. .
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
Helyesen
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
V.2) Tájékoztatás a hirdetmény visszavonásáról
  A hirdetmény, illetve eljárást megindító felhívás visszavonásra került.
  Lehetséges, hogy a közbeszerzési eljárás újra meghirdetésre kerül.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) További információk:
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a Vállalkozási szerződés-tervezet is módosításra került.
VI.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/03/23 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben