Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/99
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Eljárást megindító felhívás/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2020.05.22.
Iktatószám:8998/2020
CPV Kód:85121100-4
Ajánlatkérő:Pásztó Városi Önkormányzat Csécse Község Önkormányzata;Alsótold Község Önkormányzata;Bokor Község Önkormányzata;Cserhátszentiván Község Önkormányzata;Ecseg Község Önkormányzata;Felsőtold Község Önkormányzata;Garáb Község Önkormnyzata;Jobbágyi Község Önkormányzata;KOZÁRD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA;Kutasó Község Önkormányzata;Mátraszőlős Község Önkormányzata;Szarvasgede Község Önkormányzata;Szurdokpüspöki Község Önkormányzata;Tar Község Önkormányzata
Teljesítés helye:Alsótold, Bokor, Csécse, Cserhátszentiván, Ecseg, Felsőtold, Garáb, Jobbágyi, Kozárd, Kutasó, Mátraszőlős, Szarvasgede, Szurdokpüspöki, Tar és Pásztó települések közigazgatási területe
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2020.06.05.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Regionális/helyi szintű
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Eljárást megindító felhívás
A Kbt. 112. § (1) bekezdés a) pont szerinti eljárások esetében.
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Pásztó Városi Önkormányzat
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_46038964
Postai cím: Kölcsey Utca 35.
Város: Pásztó
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3060
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Farkas Attila
Telefon: +36 32460155
E-mail: bartus@paszto.hu
Fax: +36 32460918
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
 
Hivatalos név: Csécse Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_26020925
Postai cím: Rákóczi Út 61
Város: Csécse
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3052
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Barna István
Telefon: +36 32492171
E-mail: csecsekozseg@gmail.com
Fax: +36 32492171
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Alsótold Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_53232832
Postai cím: SZABADSÁG ÚT 6.
Város: ALSÓTOLD
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3069
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Sándor Szandra Éva
Telefon: +36 32418475
E-mail: alsotold@invitel.hu
Fax: +36 32418475
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Bokor Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_98966266
Postai cím: Szabadság Út 14
Város: Bokor
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3066
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Hegedűs Pál
Telefon: +36 32468485
E-mail: titkarsag@matraszolos.hu
Fax: +36 32383030
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Cserhátszentiván Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_87517952
Postai cím: Kossuth Út 1.
Város: Cserhátszentiván
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3066
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Siraky Attila
Telefon: +36 32468485
E-mail: titkarsag@matraszolos.hu
Fax: +36 32382026
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Ecseg Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_78293683
Postai cím: Hősök Tere 2.
Város: Ecseg
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3053
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Moravcsik Ferenc
Telefon: +36 32490001
E-mail: ecsegkozseg@gmail.com
Fax: +36 32490256
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Felsőtold Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_94108572
Postai cím: Széchenyi Utca 10.
Város: Felsőtold
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3067
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Nagyváradi István
Telefon: +36 32468485
E-mail: titkarsag@matraszolos.hu
Fax: +36 32380001
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Garáb Község Önkormnyzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_19232225
Postai cím: Petőfi Út 5.
Város: Garáb
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3067
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Kovács Zoltán
Telefon: +36 32468485
E-mail: titkarsag@matraszolos.hu
Fax: +36 32468485
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Jobbágyi Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_61072631
Postai cím: Bencsik Utca 10.
Város: Jobbágyi
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3063
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Schoblocher István
Telefon: +36 32475201
E-mail: polghivjobbagyi@gmail.com
Fax: +36 32475201
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: KOZÁRD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_75916307
Postai cím: FŐ ÚT 12
Város: KOZÁRD
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3053
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Hajasné Banos Mária
Telefon: +36 305244082
E-mail: polgarmester@kozard.hu
Fax: +36 305244082
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Kutasó Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_18770966
Postai cím: Toldi Út 4.
Város: Kutasó
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3066
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Kéri Erika
Telefon: +36 32468485
E-mail: titkarsag@matraszolos.hu
Fax: +36 32468485
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Mátraszőlős Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_28302425
Postai cím: Kossuth Tér 15.
Város: Mátraszőlős
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3068
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Nagy Ádám
Telefon: +36 32468485
E-mail: titkarsag@matraszolos.hu
Fax: +36 32468485
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Szarvasgede Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_64513317
Postai cím: Kossuth Lajos Út 119
Város: Szarvasgede
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3051
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Kovács Ottó Béla
Telefon: +36 32483030
E-mail: szarvasgede@upcmail.hu
Fax: +36 32483030
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Szurdokpüspöki Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_19409630
Postai cím: Béke Utca 3
Város: Szurdokpüspööki
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3064
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Pintér Miklós Ervin
Telefon: +36 32473570
E-mail: szphivatal@gmail.com
Fax: +36 32473777
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Tar Község Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_67627444
Postai cím: Szondy György Út 92
Város: Tar
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3073
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Turopoli Zsolt
Telefon: +36 32470777
E-mail: titkarsag@tarkozseg.hu
Fax: +36 32470444
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
I.2) Közös közbeszerzés
x A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
  A meghatalmazott ajánlatkérő nélküli közbeszerzés.
x Az I.1) pontban feltüntetett ajánlatkérők közül meghatalmazott ajánlatkérő: Pásztó Város Önkormányzata (adja meg ajánlatkérő nevét)
  Ajánlatkérőnek minősülő meghatalmazott szervezet, mely az I.1) pontban nem került feltüntetésre: (adja meg a szerződést nem kötő ajánlatkérőnek minősülő szervezet nevét, címét és azonosítószámát)
  Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés.
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentumok korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000425722020/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentumokhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikus úton: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000425722020/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Központi szintű
x Regionális/helyi szintű
  Közjogi szervezet
  Közszolgáltató
  Támogatott szervezet [Kbt. 5. § (2)-(3) bekezdés]
  Egyéb:
I.5) Fő tevékenység (klasszikus ajánlatkérők esetében)
x Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:
I.6) Fő tevékenység (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: Központi orvosi ügyelet ellátása
Hivatkozási szám: EKR000425722020
II.1.2)
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 85121100-4
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4)
A közbeszerzés rövid ismertetése: Pásztó Város és térsége (Alsótold, Bokor, Csécse, Cserhátszentiván, Ecseg, Felsőtold, Garáb, Jobbágyi, Kozárd, Kutasó, Mátraszőlős, Szarvasgede, Szurdokpüspöki, Tar) önkormányzatai részére központi háziorvosi ügyelet ellátása (felnőtt- és gyermekorvosi ügyelet). Lakosság és finanszírozás (hatályos NEAK számítás szerint): 19 746 fő. A közbeszerzés tehát Pásztó Város és térsége önkormányzatainak közigazgatási területén alapellátási háziorvosi központi ügyeleti szolgáltatás megrendelésére irányul, amely magában foglalja a felnőtt- és gyermekorvosi ügyeleti ellátást is.
II.1.5)
Becsült érték: Pénznem:
(ÁFA nélkül; keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.1.6) Részekre bontás
A beszerzés részekből áll nem
Ajánlatok benyújthatók
  valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre:
  csak egy részre
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1)
Elnevezés: Központi orvosi ügyelet ellátása
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 85121100-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU313
A teljesítés helye: Alsótold, Bokor, Csécse, Cserhátszentiván, Ecseg, Felsőtold, Garáb, Jobbágyi, Kozárd, Kutasó, Mátraszőlős, Szarvasgede, Szurdokpüspöki, Tar és Pásztó települések közigazgatási területe
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége: Központi háziorvosi ügyelet ellátása (jogszabály szerint) és annak jogszabályok alapján történő teljes dokumentálása Pásztó Város és térsége önkormányzatainak (Alsótold, Bokor, Csécse, Cserhátszentiván, Ecseg, Felsőtold, Garáb, Jobbágyi, Kozárd, Kutasó, Mátraszőlős, Szarvasgede, Szurdokpüspöki, Tar) lakosai részére (összesen 19 746 fő) - munkanapokon 16:00 órától következő nap 08:00 óráig, pénteken 16:00 órától szombaton 08:00 óráig, hétvégén és munkaszüneti napokon 08:00 órától a következő munkanap 08:00 óráig. A nyertes ajánlattevő az orvosi ügyelet ellátását a fent megadott időpontokban köteles ellátni. A nyertes ajánlattevőnek biztosítani kell 1 fő orvos - aki a felnőtt és a gyermekkorú betegeket egyaránt ellátja -, 1 fő ápoló és 1 fő gépkocsivezető jelenlétét, továbbá ennek megfelelően felszerelt, azonnal igénybe vehető, működőképes, a terület jellegének megfelelő gépkocsi rendelkezésre állását. Az ajánlatkérő ügyeleti gépjárművet tehát nem biztosít, a gépjárművet és annak üzemeltetését az ajánlattevőnek kell biztosítania. A Szolgáltató feladata továbbá az ügyeleti szolgálat ellátásához szükséges ügyeleti gépkocsi folyamatos üzemeltetése és karbantartása. Ügyeleti központ, központi ügyeleti rendelő: Ajánlatkérő által biztosított központi orvosi ügyeleti rendelő (3060 Pásztó, Semmelweis u. 2.), amely mindenben megfelel a 60/2003. ESzCsM. rendeletben foglalt, a központi ügyelet szakmakódjára (4601) előírt feltételeknek, mind az épített infrastruktúra, mind a berendezés, mind pedig a felszereltség vonatkozásában. Központi ügyeleti rendelőben szolgálatot teljesítő humán erőforrás a teljes ügyeleti időben: • 1 fő, a 4/2000. EüM. rendelet 11. § (9) bekezdésében foglalt feltételeknek megfelelő ügyeletes orvos, • 1 fő, a 60/2003. ESzCsM. rendelet, központi ügyeletre vonatkozó mellékletében megjelölt ügyeletes szakdolgozó, • 1 fő ügyeletes gépkocsivezető. Az ügyeleti ellátáshoz szükséges gyógyszerek, gyógyászati eszközök és egyéb egészségügyi anyagok folyamatos biztosítása a Szolgáltató feladata. A Szolgáltató kötelezettségét képezi az ügyeleti ellátáshoz szükséges, a vonatkozó jogszabálynak megfelelő műszer és eszközpark folyamatos, a teljesítés helyén történő rendelkezésre tartása. A szolgáltatás végzéséhez szükséges (3060 Pásztó, Semmelweis u. 2.) ügyeleti helyiségeket Pásztó Város Önkormányzata biztosítja a Szolgáltató részére. A szolgáltatónak ezen ügyeleti helyiségekért bérleti díjat nem kell fizetnie, azonban a helyiségek közüzemi rezsiköltségei (fűtés, világítás, víz- és csatorna, telefon, internet), illetve a takarítás és mosatás, továbbá a kommunális, valamint veszélyes hulladék elszállítási díja szolgáltatót terhelik. A beszerezni kívánt szolgáltatás időtartama 36 hónap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbi értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 2.Az egészségügyi ellátás magas minőségét, a jogszabályokban előírt adminisztratív kötelezettségek magas színvonalú ellátását biztosító szakmai terv minősége. ( A részeket a dokumentáció tartalmazza) 30
  Költség szempont –
x Ár szempont – Megnevezés: 1. Havi nettó ár (a NEAK finanszírozáson felül) / Súlyszám: 70
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Becsült érték:
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban:
vagy Kezdés: 2020/07/01 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2023/07/01 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbítás leírása:
II.2.8) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ
A gazdasági szereplők tervezett száma (keretszáma):
vagy
Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.9) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) nem
II.2.10) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.11) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.12) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.13) További információ

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Kizáró okok és a szakmai tevékenység végzésére vonatkozó jogosultság
A kizáró okok felsorolása: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1) g)-k) továbbá m) és q) pontja szerinti kizáró okok bármelyike fennáll.
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása: Az ajánlattevőnek ajánlatában cégszerűen (képviseletre jogosult által) aláírt nyilatkozatot kell benyújtania arról, hogy nem tartozik a felhívásban előírt kizáró okok hatálya alá. A Kbt. 67. § (1) bekezdése szerinti nyilatkozat tekintetében az Európai Bizottság által meghatározott egységes formanyomtatvány nem alkalmazandó, azonban ajánlatkérő elfogadja a Kbt. 67. §. (1) bekezdése szerinti nyilatkozatot a Kbt. 114. §. (2) bekezdésében rögzítettek alapján. A Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) alpontját ajánlattevőnek a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: 321/2011. Korm. rendelet) 8. § i) pont ib) alpontja és a 10. § g) pont gb) alpontjában foglaltak szerint kell igazolnia. A 321/2015. Korm. rendelet 17.§ (1) bekezdése alapján a kizáró okok igazolására ajánlatkérő köteles elfogadni, ha az ajánlattevő a 7. § szerinti - korábbi közbeszerzési eljárásban felhasznált - egységes európai közbeszerzési dokumentumot nyújt be, feltéve, hogy az abban foglalt információk megfelelnek a valóságnak, és tartalmazzák az ajánlatkérő által a kizáró okok igazolása tekintetében megkövetelt információkat. Az egységes európai közbeszerzési dokumentumban
foglalt információk valóságtartalmáért az ajánlattevő felel. A Kbt. 67.§ (4) bekezdése és a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 17.§ (2) bekezdése alapján ajánlattevőnek be kell nyújtania nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy nem vesz igénybe a szerződés teljesítéséhez az eljárásban előírt kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót, valamint adott esetben alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet nem tartozik a kizáró okok hatálya alá.
Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság előírása [Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pont]:
Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság igazolása:
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása: P/1 Az alkalmasság igazolható a Kbt. 65. § (1) a.) és a 321/2015 (X.30.) Korm. rendelet 19. § (1) b.) pontja alapján az utolsó 3 lezárt üzleti évre vonatkozó, az ajánlattevő saját vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolóinak (mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet) benyújtásával, ha a gazdasági szereplő letelepedése szerinti ország joga előírja közzétételét. Ha az ajánlatkérő által kért beszámoló a céginformációs szolgálat honlapján megismerhető, a beszámoló adatait az ajánlatkérő ellenőrzi, a céginformációs szolgálat honlapján megtalálható beszámoló beküldése nem szükséges. Ha az ajánlattevő a P.1 alkalmassági feltétel szerinti irattal azért nem rendelkezik az ajánlatkérő által előírt teljes időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg működését, az alkalmasságát a közbeszerzés tárgyából származó (általános orvosi szolgáltatások) árbevételről szóló nyilatkozattal jogosult igazolni. Ha az ajánlattevő a P.1. alkalmassági feltétel szerinti irattal azért nem rendelkezik, mert olyan jogi formában működik, amely tekintetében a beszámoló, illetve az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges, a nevezett alkalmassági követelmények és igazolási módok helyett bármely, az ajánlatkérő által megfelelőnek tekintett egyéb nyilatkozattal vagy dokumentummal igazolhatja
pénzügyi és gazdasági alkalmasságát. Az érintett ajánlattevő kiegészítő tájékoztatás kérése során köteles alátámasztani, hogy olyan jogi formában működik, amely tekintetében a beszámoló, illetve az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges és tájékoztatást kérni a nevezett alkalmassági feltételekkel kapcsolatban az alkalmasság igazolásának ajánlatkérő által elfogadott módjáról. E körben az ajánlatkérő rögzíti, hogy egyéni vállalkozók vonatkozásában a P.1 alkalmassági feltétel esetében adóbevallás benyújtása az előírás (esetükben kiegészítő tájékoztatás kérés nem szükséges). Az előírt alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők a Kbt. 65. § (6) bekezdése szerint felelhetnek meg. Az alkalmasság igazolása során az ajánlattevő a Kbt. 65. § (7), (8) és (11) bekezdései alapján támaszkodhat kapacitást rendelkezésre bocsátó szervezetre. Az alkalmassági feltétel(ek)nek való tényleges megfelelés igazolására a Kbt. 69. § (4) bekezdésében foglaltak szerint az ajánlatkérő felhívására kerülhet sor.
Alkalmassági minimumkövetelmény(ek): P/1. Alkalmatlan az ajánlattevő, ha: a számviteli jogszabályok szerinti, az eljárást megelőző három lezárt üzleti év közül az adózott eredménye egynél több esetben negatív. Ha az ajánlattevő a P/1 alkalmassági feltétel szerinti irattal azért nem rendelkezik az ajánlatkérő által előírt teljes időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg működését, alkalmatlan, ha működésének ideje alatt a közbeszerzés tárgyából származó (általános orvosi szolgáltatások) - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevétele nem éri el a nettó 10.000.000,- Ft értéket.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása: Az ajánlattevőnek az ajánlatkérő felhívására csatolnia kell: M/1. A 321/2015 (X.30.) Korm. rendelet 21.§ (3) bekezdés b) pontja alapján azoknak a szakembereknek bemutatását, végzettségük vagy képzettségük, szakmai tapasztalatuk az ismertetésével, akiket ajánlattevő be kíván vonni a teljesítésbe (szakmai önéletrajz, képzettséget, végzettséget igazoló bizonyítványok másolata). A fentiek szerint előírt, szakemberek - azok végzettségére vagy képzettségére - rendelkezésre állására vonatkozó követelmény, valamint a releváns szakmai tapasztalatot igazoló referenciákra vonatkozó követelmény teljesítésének igazolására a gazdasági szereplő csak akkor veheti igénybe más szervezet kapacitásait, ha az adott szervezet olyan mértékben részt vesz a szerződés, vagy a szerződés azon részének teljesítésében, amelyhez e kapacitásokra szükség van, és amely - az ajánlattevő saját kapacitásával együtt - biztosítja az alkalmassági követelményben elvárt szaktudás, illetve szakmai tapasztalat érvényesülését a teljesítésben. Az alkalmasság igazolása során az ajánlattevő a Kbt. 65. § (7), (8) (9)és (11) bekezdései alapján támaszkodhat kapacitást rendelkezésre bocsátó szervezetre. szakemberek bemutatása során csatolandók: a) képzettséget (szakmai gyakorlatot,) igazoló szakmai önéletrajz a szakember sajátkezű aláírásával; b) szakemberek végzettségét, igazoló okiratok (bizonyítványok) egyszerű másolata, Ajánlatkérő a megjelölt végzettségekkel egyenértékű végzettségeket is elfogad; c) a szakemberek által aláírt rendelkezésre állás tekintetében tett nyilatkozatok. (321/2015. (X. 30.) Korm. r. 21. § (3) bekezdés b) pont). A szakmai tapasztalat kezdő és befejező időpontját is meg kell adni év, hó pontossággal. A tört hónap esetén a naptári napok összeadódnak és 30 napot tekint Ajánlatkérő 1 hónapnak. A párhuzamos szakmai tapasztalatot Ajánlatkérő csak egyszer veszi figyelembe. Az ajánlattevő az alkalmassági követelmények tekintetében a Kbt. 114.§ (2) bekezdése alapján az
ajánlatban csak arról köteles nyilatkozni, hogy az általa igazolni kívánt alkalmassági követelmények teljesülnek, az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat nem köteles megadni. A gazdasági szereplő az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat tartalmazó, az eljárást megindító felhívásban előírt saját nyilatkozatait az alkalmassági követelmények tekintetében az eljárást megindító felhívásban előírt igazolások benyújtására vonatkozó szabályok szerint, az ajánlatkérő Kbt. 69. § (4) bekezdése szerinti felhívására köteles benyújtani.
Alkalmassági minimumkövetelmény(ek): Az ajánlattevőnek rendelkeznie kell az alábbi szakemberekkel: M/1. • 1 fő, a 4/2000. (II.25.) EüM. rendelet 11.§ (9) bekezdésében foglalt képzettséggel rendelkező orvos; aki legalább 5 év szakmai gyakorlattal rendelkezik • 1 fő, a 60/2003. (X.20.) ESzCsM rendelet központi ügyeletre vonatkozó mellékletében előírt képzettséggel rendelkező ápoló. • 1 fő, a hatályos jogszabályok szerinti képzettséggel rendelkező gépjárművezető.
III.1.4) A részvételre vonatkozó objektív szabályok és kritériumok
A szabályok és kritériumok felsorolása, rövid ismertetése:
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védett munkahely-teremtési programok keretében történik
  A szerződés a Kbt. 114. § (11) bekezdése szerint fenntartott
III.1.6) A szerződés biztosítékai:
Meghiúsulási kötbér:A nyertes ajánlattevő meghiúsulási kötbér megfizetésére köteles, ha olyan okból, ami neki felróható a szerződés teljesítése meghiúsul. Mértéke: a szerződés szerinti, áfa nélkül számított ellenszolgáltatás 20 %-a. Ajánlatkérő a szerződés teljesítése meghiúsulásának tekinti, amennyiben a nyertes ajánlattevő a szerződés megkötésétől számított 60 napon belül nem rendelkezik az orvosi ügyelet ellátásához szükséges ÁNTSZ engedéllyel, majd ezt követő 30 napon belül az NEAK-kal megkötött finanszírozási szerződéssel. Késedelmi kötbér: Amennyiben a szolgáltató (nyertes ajánlattevő) neki felróható okból a szerződésben foglaltakat nem teljesíti, úgy a mulasztással érintett napokra szolgáltatási díjra nem jogosult, és a mulasztással érintett napokra eső szolgáltatási díjjal megegyező összegű kötbér fizetésre kötelezhető. Ezen összeget a szolgáltatási díj havi esedékes összegéből a megrendelő (ajánlatkérő) jogosult levonni.
III.1.7) Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei és / vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
A nyertes ajánlattevő Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel (NEAK) közvetlenül köt finanszírozási szerződést, az egészségügyi szolgáltatások egészségügyi alapból történő finanszírozás részletes szabályairól szóló 43/1999. (III.03.) Korm. rendelet 19.§-ban meghatározottak szerint. Ajánlatkérő az ajánlattevő részére ezen kívül fix mértékű kiegészítő finanszírozást biztosít a nyertes ajánlattevő ajánlatában szereplő összegben. Ezt közvetlenül a szolgáltatónak a havi teljesítést követően utólag átutalással fizeti meg a szolgáltató által jogszerűen kiállított számla kézhezvételét követően 15 napon belül , a Ptk. 6:130.§ (1) és(2) bekezdése alapján, a Kbt. 135.§ -ában foglaltakkal összhangban. A részletes fizetési feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.
III.1.8) A nyertes közös ajánlattevők által létrehozandó gazdálkodó szervezet:
A projekttársaság alapításának lehetőségét ajánlatkérő mind a közös, mind a nem közös ajánlattevők esetében kifejezetten kizárja.
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatásmegrendelés esetében)
x A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás: - Az Egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény,
- A Kötelező Egészségbiztosítás ellátásairól szóló 1997. évi LXXXIII. törvény végrehajtási rendelete /217/1997. (XII. 01.) Korm. r./,
- Az Egészségügyi tevékenység végzésének egyes kérdéseiről szóló 2003. évi LXXXIV. törvény,
- Az Egészségügyi szolgáltatások egészségbiztosítási alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999. (III. 03.) Korm. rendelet,
- Az Egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásáról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendelet,
- Az Egészségügyi szolgáltatások nyújtásához szükséges minimum feltételekről szóló 60/2003. (X. 20.) ESZCSM. rendelet,
- Az Egészségügyi ellátás folyamatos működtetésének egyes szervezeti kérdéseiről szóló 47/2004. (V. 01.) ESZCSM. rendelet, - Az Orvostechnikai eszközökről szóló 4/2009. (III. 17.) EüM. rendelet,
- A Háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendelet.
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
A részajánlat tételének kizárásának indoka: Az ügyeleti terület több részre osztásával az ellátandó terület és lakosságszám
csökkenésével a megrendelők számára sokkal kedvezőtlenebb szerződési feltételeket eredményezne, és megdrágítaná a szolgáltatást. A szolgáltatási terület csökkentése indokolatlanul kis lakosságszámonként jelentene egy ügyeleti helyet, ami nyilvánvalóan megnövelné az egy lakosra jutó költséget. A nyertes ajánlattevő által a szerződés teljesítéséhez szükséges befektetések, beruházások (szolgálati gépjármű, orvosi felszerelés stb.) beszerzésének megtérülése kisebb szolgáltatási területen aránytalanul hosszú ideig tartana.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
x Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
  Tárgyalásokat is magában foglaló eljárás.
IV.1.2) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
IV.1.3) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalás megtartásával indított eljárás során történő csökkentésére irányuló információ
  Több fordulóban lebonyolítandó tárgyalások igénybe vétele annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsek a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát.
IV.1.4) Információ a tárgyalásról
A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai: Karakter hiány miatt folytatás a II.2.5. pontból: Az 1. bírálati szempont esetében a pontszámok számításának módszere a fordított értékarányosítás, vagyis a kapott pontszám a megajánlott értékkel fordítottan arányos. A legalacsonyabb és a legmagasabb ajánlati ár közötti pontszám a következő képlet szerint, két tizedesjegyig számolva, a kerekítés szabályait alkalmazva kerül kiosztásra: P=100 x legkedvezőbb ár/vizsgált ár. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy az 1. részszempont tekintetében kizárólag nem negatív egész számot lehetséges megajánlani, a NEAK finanszírozás összege alatti ajánlatot - negatív nettó ajánlati árat - ajánlatkérő érvénytelennek nyilvánítja. Az értékelés módszere a 2. részszempont esetében a sorba rendezés. A benyújtott szakmai terv (2. résszempont) bírálatára független szakmai zsűri kerül felállításra . A sorba rendezés a következő módszerrel történik: az egyes értékelt jellemzők külön kerülnek értékelésre, a jellemzőkre kapott pontok összeadásra kerülnek, a sorrend meghatározása az összpontszám alapján történik (a legtöbb pontot kapott ajánlat az első, a legkevesebbet az utolsó, a többi ajánlat a sorrendnek megfelelő arányos pontot kap. (pl. 3 ajánlat esetén a sorrendben első 100 pont, a második 50 pont, a harmadik 1 pont). Az így megállapított pontszámok kerülnek e
felhívásban meghatározott súlyszámmal megszorzásra. A szakmai terv értékelt jellemzői a következők: A. Az ügyeletben feladatot ellátók tevékenységi körének meghatározása B. Az ügyeleti tevékenység dokumentációs rendjének bemutatása C. Az egyes ügyeleti betegellátásokról, a páciens háziorvosa irányába történő tájékoztatás tervezett rendszerének bemutatása D. Az ügyeleti ellátással kapcsolatos beteg-panaszok ajánlattevő általi kivizsgálására vonatkozó szabályozás bemutatása: E. Az Ajánlatkérő szakmai tervező tevékenységének támogatására alkalmas, az ügyeleti ellátás szakmai jellemzőit adekvátan leíró jelentési rendszer tervezetének bemutatása F. Rendőrhatósági megkeresésre végzett ügyeleti tevékenység szabályozásának ismertetése A második bírálati szempont esetén ajánlatkérő által felkért szakmai értékelők értékelik a szakmai tervet az ajánlati dokumentációban megadott részletes jellemzők és szempontok szerint, ahol Ajánlatkérő vizsgálja az adott jellemző teljes körű kifejtettségét. A szakmai tervben leírtaknak összhangban kell lennie a hatályos jogszabályokkal és szakmai szabályokkal. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy nem csupán az egyes jellemzők elemeinek teljes kifejtettségét, hanem a vonatkozó jogszabályoknak és szakmai szabályoknak való megfelelőséget is vizsgálja, és amennyiben valamely tartalmi elem jogszabályba vagy szakmai szabályba ütközik, az ajánlatot érvénytelennek nyilváníthatja.
(kivéve a tárgyalás nélkül indított eljárást)
Az első tárgyalás időpontja: (egy szakaszos tárgyalásokat is magában foglaló eljárás esetén)
  Ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.5) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
/ (KÉ-szám/évszám)
IV.2.2) Ajánlattételi vagy részvételi határidő
Dátum: 2020/06/05 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 16:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének tervezett napja
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4)
Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók: HU
IV.2.5) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama:
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: 2020/07/05 (éééé/hh/nn)
vagy
Az időtartam hónapban: vagy napban: a következő dátumtól számítva: (éééé/hh/nn)
IV.2.6) Az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések felbontásának feltételei
Datum: 2020/06/05 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 18:00 (óó:pp)
Hely: Az ajánlatok bontását az EKR automatikusan végzi.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az ajánlatok felbontását az EKR végzi akként, hogy a bontás időpontjában az ajánlatok az ajánlatkérő számára hozzáférhetővé válnak. Az ajánlatnak a Kbt. 68.§ (4)-(5) bekezdés szerinti adatait az EKR a bontás időpontjától kezdve azonnal elektronikusan - azzal a tartalommal, ahogyan azok az ajánlatban szerepelnek - az ajánlattevők részére elérhetővé teszi.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
  A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
VI.3.1)
Az ajánlatok értékelési szempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám:
1-100
VI.3.2)
A módszer(ek) meghatározása, amellyel megadja a VI.3.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot: 1. részszempont: Fordított arányosítás. 2. részszempont: Sorba rendezés - a benyújtott szakmai tervet független szakmai zsűri bírálja a dokumentációban foglaltak szerint. Folytatás karakterhiány miatt a IV.1.4. pontban.
VI.3.3) Az ajánlati biztosíték
x Az eljárásban való részvétel ajánlati biztosíték adásához kötött.
Az ajánlati biztosíték mértéke: 5.000.000,-HUF
A befizetés helye: vagy az ajánlatkérő fizetési számlaszáma:
Az ajánlati biztosíték befizetése (teljesítése) igazolásának módja: Ajánlatkérő az eljárásban történő részvételt ajánlati biztosíték adásához köti. Az ajánlati biztosíték mértéke: 5 000 000,- HUF.A befizetés helye: Pásztó Város Önkormányzata (3060 Pásztó, Kölcsey út 35.) vagy az ajánlatkérő fizetési számlaszáma: 11741024-15450827-00000000.
Az ajánlati biztosíték befizetése igazolásának módja: a) készpénzben történő befizetés esetén az ajánlatkérő által kiadott igazolás, vagy b) az átutalást igazoló bankszámla kivonat, vagy c) a pénzügyi intézmény vagy biztosító által vállalt garancia vagy készfizető kezesség, illetve a biztosítási szerződés alapján kiállított készfizető kezesi kötelezvény benyújtásával. Az a) és b) pontban meghatározott iratokat elegendő másolatban, míg a c) pontban jelölt iratokat az ajánlattevőnek teljes bizonyító erejű elektronikus
magánokirat formájában kell az EKR-be feltölteni. Az ajánlattevőnek legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártáig kell igazolnia, hogy a biztosítékot az ajánlatkérő rendelk
VI.3.4 )
További információk: Jelen közbeszerzési eljárás a Kbt. 117. §-a alapján a Kbt. Második Részben foglalt szabályok által nem kötött, önálló eljárási szabályok kialakításával kerül lefolytatásra. A Kbt. 117. § (2) bekezdése alapján az önállóan kialakított eljárási szabályok a következők: Ajánlatkérő az eljárás során a Kbt. 112. § (1) bekezdésének b) pontja szerint jár el az alábbi eltérésekkel: 1.
Kiegészítő tájékoztatásra a 114.§ (6) bekezdésében foglaltak az irányadók. 2. Hiánypótlás ill. felvilágosítás kérése a Kbt. 71.§ szerint úgy történik, hogy ha a hiánypótlás teljesítésével az ajánlattevő (a továbbiakban: AT) az ajánlatban korábban nem szereplő gazdasági szereplőt von be az eljárásba és e gazdasági szereplőre tekintettel lenne szükséges újabb hiánypótlás, akkor az ajánlatkérő kizárólag egy alkalommal fog újabb hiánypótlást elrendelni (Kbt. 71. § (6) bek.) Ez utóbbi hiánypótlás során újabb gazdasági szereplő bevonása nem lehetséges. 3. Dokumentáció rendelkezésre bocsátása: a Kbt. 39. § (1) bekezdésében foglaltakra tekintettel az EKR-ben,elektronikus úton ingyenesen elérhető. 4. Az ajánlatot elektronikusan kell benyújtani. Az elektronikus példánynak a teljes ajánlatot elektronikusan megjeleníthető formátumban (pld:.pdf) kell tartalmaznia egy vagy több file-ban. Az ajánlatnak felolvasólapot kell tartalmaznia, melyet az ajánlattevő az EKR-ben rendelkezésre bocsátott elektronikus űrlap formájában
köteles az ajánlat részeként kitölteni (424/2017. (XII. 19.) K. r. 11. § (1) bek.) 5. Az ajánlatban meg kell jelölni (nemleges nyilatkozat is szükséges) :a) a közbeszerzésnek azt a részét, amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő alvállalkozót kíván igénybe venni, b) az ezen részek tekintetében igénybe venni kívánt és az ajánlat benyújtásakor már ismert alvállalkozókat. 6. Az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell a Kbt. 66.§ (2) bekezdésben foglaltak szerint. 7. Az ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a Kbt. 81. § (4)-(5) bekezdésében foglaltakat alkalmazza. 8. Dokumentumok benyújtása a Kbt. 47.§ (2) bekezdése, illetve a 424/2017.(XII.19.) Korm. rend. szerint. 9. Az ajánlat érvénytelen a Kbt. 73. § (1)-(2),(4) és (6) bekezdései szerinti érvénytelenségi okok fennállása esetén, ill. a 424/2017. (XII. 19.) Korm rend. 20.§ (5) bekezdése szerinti esetben. 10. Irányadó jog: a felhívásban nem szabályozott kérdések vonatkozásában a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. tv. (Kbt.) és annak végrehajtási rendeletei (különösen a 321/2015.(X.30.) Korm rend., a 424/2017 . (XII. 19.) Korm rend.) szerint kell eljárni. A közbeszerzési eljárás során megkötött szerződésekre egyebekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) rendelkezéseit kell alkalmazni. 11. A szerződéskötés feltétele,hogy a nyertes ajánlattevő a szerződés teljes időtartamára vonatkozó érvényes felelősségbiztosítással rendelkezzen. 12. Ajánlatkérő jelen eljárást a Kbt. 41.§ (3) bekezdése ill. a 424/2017.(XII.19.) Korm rend.szerint az EKR-en bonyolítja le, ezért a nyilatkozattétel kizárólag elektronikus úton az EKR rendszerében lehetséges. Az
EKR a https://ekr.gov.hu/portal/kezdolap címen érhető el. 13. Az EKR használatához regisztráció szükséges, a gazdasági szereplőnek 424/2017.(XII.19.) Korm. rendelet 6.§ (7)-(8) bekezdése szerinti adatokat meg kell adnia. 14. Az ajánlatkérő a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontja szerinti eredménytelenségi okot nem alkalmazza. 15. Az ajánlatkérő felhívja a figyelmet az EKR támogatás menüpontban elérhető oktatóvideókra és a felhasználói kézikönyvekre, különösen a II. kötetre. 16. Az ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy az ajánlat elkészítésének és a szerződésnek is a kizárólagos nyelve a magyar. 17.Ha az ajánlattevő a Kbt. 44. § szerint az ajánlatának egy részét üzleti titoknak minősíti és ezáltal annak nyilvánosságra hozatalát megtiltja, úgy erről nyilatkoznia kell ajánlatában. Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét a Kbt. 44. § (2)-(4)-ben foglaltakra. Az ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy ha az ajánlattevő valamely adatot a Kbt. 44. § (2)-(3)- be ütköző módon minősít üzleti titoknak és ezt az ajánlatkérő hiánypótlási felhívását követően sem javítja, úgy ajánlata a Kbt. 73. § (1) fa) alapján érvénytelen. 18. Az ATnek a Kbt. 66. § (4)-ben foglaltak alapján az ajánlatban nyilatkoznia kell, hogy a 2004.évi XXXIV.tv.szerint mikro-,kis vagy középvállalkozásnak minősül-e. 19.Ha a nyertes ajánlattevő visszalép, az ajánlatkérő – amennyiben az összegezésben megjelölésre kerül – a következő legkedvezőbb ajánlatot tevővel köthet szerződést. 20. Az ajánlatkérő kizárja projekttársaság létrehozását. 21. Az elvégzendő feladatok összetettsége miatt indokolt a részajánlattétel kizárása. 22. Az ajánlatkérő tájékoztatja ajánlattevőket, hogy az ajánlattételi felhívásban, valamint a
közbeszerzési dokumentumokban esetlegesen szereplő, meghatározott gyártmányra, típusra történő hivatkozások csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történtek, ajánlatkérő a 321/2015.(X. 30.) Korm rend. 46.§ (3) alapján azzal mindenben egyenértékű terméket elfogad. 23. Ajánlatkérő a pénzügyi és gazdasági (P1 ) valamint műszaki illetve szakmai alkalmasságának feltételeit (M/1) és igazolását a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg. 24. Az ajánlattevőnek az ajánlatában - adott esetben - csatolnia kell ajánlattevő (alvállalkozó/kapacitás nyújtó) aláírási címpéldányát/ aláírásmintáját/. 25. Az ajánlattevőnek a szerződéskötés időpontjára rendelkeznie kell 50 millió HUF/év és 10 millió HUF/káresemény mértékű felelősségbiztosítással, vagy a meglévő felelősségbiztosítását köteles jelen szerződésre kiterjeszteni, melyre vonatkozóan ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia szükséges.26. A felhívás szövege az EKR karakter korlátai miatt helyenként rövidített, részletes információk a közbeszerzési dokumentumokban találhatók.27. Az ajánlatkérő egyéb önálló szabályt nem határoz meg.
VI.4)
E hirdetmény feladásának dátuma: 2020/05/21 (éééé/hh/nn/)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 súlyszám helyett fontosság is megadható
21 súlyszám helyett fontosság is megadható; ha az ár az egyetlen értékelési szempont, súlyszám nem szükséges