1. SZOFTVERFEJLESZTÉS
Az Nemzeti Földalapkezelő Szervezet változó jogszabályi környezete miatt folyamatosan szükségessé válik a szervezet által használt @VATAR Vagyonnyilvántartó Térinformatikai Alaprendszer folyamatos módosítása és új fejlesztése. A valós (fizikai) folyamatok, legyenek azok akár jogszabály vagy bármely más szabályozó tényező által kezdeményezve, átvezetése nélkülözhetetlen a szervezet által használt szoftver környezeten a szervezet jogszabályoknak megfelelő működése érdekében.
A jelen rendszer fejlesztése során használt fő fejlesztői keretrendszerek, nyelvek, adatbáziskezelők a XFA 15.2, Delphi XE8, ASP .NET, ASP .NET MVC 4, Andoc 4.0.14 valamint Ms SQL került alkalmazásra. Az Ajánlattevőnek a megadott fejlesztői szoftverek, valamint az operációs rendszer és adatbáziskezelő megfelelő licenceivel (fejlesztői) rendelkeznie kell. Ezeket az Ajánlatkérő nem biztosítja. A nyertes Ajánlattevő számára elérhető lesz az Ajánlatkérő birtokában lévő telepítésnél használt eljárások és scriptek.
Keretösszeg: 130.000.000,- Ft. Ajánlatkérő a keretösszeg 70 %-nak lehívására vállal kötelezettséget. A szerződés hatálya a keretösszeg kimerüléséig, de legfeljebb a szerződés megkötésétől számított 20 hónapig tart.
Meglévő rendszer funkcionalitásai:
1. Integrált partner nyilvántartás - A partnerek (magánszemély, szervezet) adatainak nyilvántartása kezelése és kipublikálása más rendszerek felé felhasználásra.
2) Integrált vagyon nyilvántartás - A szervezet birtokában lévő vagyonelemek strukturált nyilvántartása típus szerint (pl.: saját tulajdon, osztott tulajdon) valamint azokban történő változások (pl.: helyrajzi szám változás) továbbá az alapadatokhoz kapcsolódó dinamikusan változó és bővülő leíró adatok kezelése (pl.: kapcsolódó szerződések és azok módosításai, számlák, vagyoni jogok és azokhoz kapcsolódó szerződések, számlák; társtulajdonosok és adataik; bejegyzett egyéb jogok pl. természetvédelmi, ártér stb.).
3) Integrált pályáztatási rendszer - A nyilvántartott vagyonelemek értékesítésének, bérbeadásának pályázati úton történő hasznosítása a pályázati folyamat előkészítése, pályáztatás folyamatának vezénylése és nyilvántartása (kiírás, pályázatok begyűjtése, kiértékelése és bírálata, döntéstámogatás, eredményhirdetés), a kapcsolódó szerződés megkötésének folyamatának vezénylése. A rendszer házon belüli, valamint külső felhasználók felé kipublikált működésének biztonságos vezénylése.
4) Integrált pernyilvántartás - A vagyonelemekhez kapcsolódó perek és dokumentumaik nyilvántartása. Perekben résztvevők, események, státuszok és kockázatok kezelése és nyilvántartása és riportolása.
5) Integrált vagyonhasznosítási rendszer - A jogelődöktől átvett, valamint az új vagyonelemek értékesítési és (rövid, hosszú, vagyonkezelési) bérbeadási folyamatainak vezénylése és nyilvántartása változáskezeléssel. A vagyonhasznosításhoz kapcsolódó jogi dokumentumok előállításához szükséges adatok előkészítése, riportolása.
6) Integrált szerződéskezelés/generálás - Kapott strukturált adatokból word és pdf alapú szerződések és kapcsolódó jogi dokumentumok automatikus generálása sablonokból.
7) Integrált szerződés nyilvántartás - Szerződések és módosítások adatainak, dokumentumainak nyilvántartása, gyors visszakereshetőséggel, ügykapcsolatok kezelésével (akták, alszámos iktatószámok, projektalapú). Az ügyek riportolása (BI).
8) Integrált minősített iratkezelés - A vagyonkezelés folyamatába illeszkedő és azzal több ponton integrált minősített iratkezelő rendszer.
9) KÉR és ERP integráció - A NISZ Zrt. által üzemeltetett hivatali kapu, cégkapu, EHR és KÉR felé kétoldalú integrációs modul, amely kiszolgálja a többi modult.
10) Integrált Pénzügyi számviteli modul - Az értékesítési és hasznosítási szerződések teljes körű számlázási analitikájának kezelése. Automatikus számlázások, helyesbítő számlák, stornó számlák feladása ERP felé. A számviteli modul teljesen integrált a szerződéskezelő modullal (pl.: minden szerződés változás automatikusan generál releváns helyesbítő, stornózó számlákat).
11) Integrált TEO nyilvántartás - Vagyonelem hasznosításhoz kapcsolódó ellenőrzési folyamatok előkészítése, támogatása és vezénylése.
12) Integrált dokumentum nyilvántartó és kezelő modul - Nagy teljesítményű dokumentum és annak verzióit nyilvántartó tároló modul. Gyors jogosultság alapú visszakereshetőséggel.
13) Integrált workflow - Az különféle pályáztatási folyamatok (értékesítés, vagyonhasznosítás) valamint a vagyonnyilvántartás változását kezelő folyamatok támogatását segítő automatikus feladatkiosztás a felelősök részére (feltételes logikák alapján) és kapcsolódó határidők kontrolja (automatikusa figyelmeztetések, e-mailek, átfutási riportok).
A fejlesztési szolgáltatások igénybevétele kiterjed a Műszaki leírásban meghatározott igényekre melyek előreláthatólag 500-550 fejlesztői nap teljesítést igényelnek.
A 2021 - 2022-es év során az alábbi fejlesztések várhatóak:
• Számlázási modul átalakítása GFO igényei alapján
• elektronikus számla
• tételes számla melléklet kidolgozása
• Adatkapcsolati modul bővítése
• Riportok bővítése
• állami vagyonra vonatkozó jelentések
• felhasználói igények megvalósítása
• Adatgyűjtő modul kialakítása
• elvárás a pontosság, naprakészség, visszakereshetőség, összesíthetőség
• Adatszolgáltatók számára korszerű online szolgáltatás kialakítása
• adatszolgáltatási kötelezettséggel kapcsolatos ügyek egyszerűbb, gyorsabb és
• ellenőrzött elintézési lehetőségének folyamatos biztosítása
• 0 forint értéken nyilvántartott vagyonelemek értékmeghatározása
• Vagyonkezelői leltárjelentések számviteli egyezőségének ellenőrzése, biztosítása
• Adattárház felé adatszolgáltatás, interfész kapcsolat kialakítás
• Fejlesztés tesztelési, oktatási dokumentáció készítés
• Sérülékenységi vizsgálat elvégzése, jelentés készítés
Felhasználók száma Andoc; @VATAR: 240 fő
A részletes feladatleírást a közbeszerzési dokumentum részeként kiadott műszaki leírás tartalmazza.