Ugrás a tartalomra Ugrás a láblécre

Publikus Core
Közbeszerzési Értesítő száma: 2022/1
Beszerzés tárgya: Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa: Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2022.01.03.
Iktatószám: 25953/2021
CPV Kód: 64210000-1
Ajánlatkérő: Országgyűlés Hivatala
Teljesítés helye: - 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3. - 1054 Budapest, Széchenyi rakpart 19. - 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. - 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 5.;- 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3. - 1054 Budapest, Széchenyi rakpart 19. - 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. - 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 5.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2022.01.28.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa: Törvényhozó szerv hivatala
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: Államhatalmi szervek tevékenysége
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Országgyűlés Hivatala
Nemzeti azonosítószám: 15300014241
Postai cím: Kossuth Lajos Tér 1-3.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1055
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Bodgál Ágnes
Telefon: +36 14416498
E-mail: kozbeszerzes@parlament.hu
Fax: +36 14416497
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.parlament.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001705292021/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001705292021/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Törvényhozó szerv hivatala
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: Államhatalmi szervek tevékenysége

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Mobil távközlési eszközök és szolgáltatások (805)
Hivatkozási szám: EKR001705292021
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 64210000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
1. rész: Mobil távközlési eszközök és szolgáltatások beszerzése a szerződésben meghatározott keretösszeg erejéig.
2. rész: Távmunkaeszközökhöz mobilinternet szolgáltatás beszerzése a szerződésben meghatározott keretösszeg erejéig.
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Mobil távközlési eszközök és szolgáltatások
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 64210000-1
További tárgyak: 32250000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: - 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3.
- 1054 Budapest, Széchenyi rakpart 19.
- 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8.
- 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 5.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Mobil távközlési eszközök és szolgáltatások beszerzése a következő feltételek szerint:
• Hang alapú előfizetések száma (SIM vagy eSIM típusú): 771 db
520 db mobiltelefon készülék az alábbiak szerint:
• 30 db klasszikus mobiltelefon készülék
• 200 db Android operációs rendszert gyárilag futtató alapkategóriájú mobilkészülék
• 40 db Android operációs rendszert gyárilag futtató prémiumkategóriájú mobilkészülék
• 250 db IOS operációs rendszert gyárilag futtató prémiumkategóriájú mobilkészülék
Ajánlatkérő az 1. részben a közbeszerzési dokumentáció műszaki leírásában meghatározott készülékekkel műszakilag egyenértékű készülékeket is elfogad.
A rendelkezésre álló keretösszeg: 360 millió forint + ÁFA.
Az ajánlatkérő a keretösszeg minimum 50 %-ának megfelelő összegig vállal megrendelési kötelezettséget. Az ajánlatkérő a beszerzés pontos mennyiségét nem tudja előre meghatározni, tekintettel arra, hogy az függ a 2022-2026-os országgyűlési ciklusra megválasztásra kerülő országgyűlési képviselők, illetve nemzetiségi szószólók felhasználási igényétől, a felhasználni kívánt mennyiségtől.
Vételi jog (opció) az eljárást megindító felhívás II.2.11) pontja szerint.
Az eljárást megindító felhívás dokumentációja – illetve az annak részét képező szerződéstervezet és műszaki leírás – tartalmazza a közbeszerzés tárgyával, részletes műszaki feltételekkel kapcsolatos további követelményeket, illetve részletezi a feladatokat.
Az ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a műszaki leírásban meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, illetve konkrét eljárásra, amely egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemzi, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra való esetleges hivatkozás a közbeszerzés tárgya egyértelmű jellegének meghatározása érdekében történt, figyelemmel a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) és (5) bekezdéseiben foglaltakra, továbbá a megnevezés mellett a „vagy azzal egyenértékű” kifejezést minden esetben érteni kell!
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2022/02/21 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2026/06/30 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Vételi jog (opció): További, a műszaki leírásban meghatározott követelményeknek megfelelő készülékeknek és szolgáltatásoknak a II.2.4) pontban meghatározott mennyiséget meghaladó megrendelése. A vételi jog a szerződés időtartama alatt, 360 millió forint + ÁFA keretösszeg erejéig, a szerződéstervezetben foglaltak szerint gyakorolható.
A közbeszerzési dokumentumok műszaki leírásában feltüntetésre kerültek az opció keretében lehívandó, várható mennyiségek.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1. Az ajánlatkérő a II.2.5) pont szerinti "Ár" értékelési szempont alatt a következőket érti: képzett díj mindösszesen (nettó Ft).
A mindösszesen képzett árat a közbeszerzési dokumentumok részeként rendelkezésre bocsátott díjtáblázat kitöltésével kell meghatározni.
2. A II.2.7) pontban meghatározott "kezdés dátuma" tervezett időpont. A szerződéskötés dátuma az eljárás lebonyolításának eredményeként változhat.

II.2.1)
Elnevezés: Távmunkaeszközökhöz mobilinternet szolgáltatás
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 64210000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: - 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3.
- 1054 Budapest, Széchenyi rakpart 19.
- 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8.
- 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 5.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Távmunkaeszközökhöz szükséges mobil internet előfizetések száma (SIM vagy eSIM): 373 db
Vételi jog (opció) az eljárást megindító felhívás II.2.11) pontja szerint.
A rendelkezésre álló keretösszeg: 24 millió forint + ÁFA.
Az ajánlatkérő a keretösszeg minimum 50 %-ának megfelelő összegig vállal megrendelési kötelezettséget. Az ajánlatkérő a beszerzés pontos mennyiségét nem tudja előre meghatározni, tekintettel arra, hogy az függ a 2022-2026-os országgyűlési ciklusra megválasztásra kerülő országgyűlési képviselők, illetve nemzetiségi szószólók felhasználási igényétől, a felhasználni kívánt mennyiségtől.
Az eljárást megindító felhívás dokumentációja – illetve az annak részét képező szerződéstervezet és műszaki leírás – tartalmazza a közbeszerzés tárgyával, részletes műszaki feltételekkel kapcsolatos további követelményeket, illetve részletezi a feladatokat.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2022/02/21 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2026/06/30 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Vételi jog (opció): További, a műszaki leírásban meghatározott követelményeknek megfelelő szolgáltatásoknak a II.2.4) pontban meghatározott mennyiséget (373 db) meghaladó megrendelése. A vételi jog a szerződés időtartama alatt, 24 millió forint + ÁFA keretösszeg erejéig, a szerződéstervezetben foglaltak szerint gyakorolható.
A közbeszerzési dokumentumok műszaki leírásában feltüntetésre kerültek az opció keretében lehívandó, várható mennyiségek.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1. Az ajánlatkérő a II.2.5) pont szerinti "Ár" értékelési szempont alatt a következőket érti: képzett díj mindösszesen (nettó Ft).
A mindösszesen képzett árat a közbeszerzési dokumentumok részeként rendelkezésre bocsátott díjtáblázat kitöltésével kell meghatározni.
2. A II.2.7) pontban meghatározott "kezdés dátuma" tervezett időpont. A szerződéskötés dátuma az eljárás lebonyolításának eredményeként változhat.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Kizáró okok: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, aki a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében, valamint a Kbt. 63. § (1) bekezdés c) pontjában foglalt kizáró okok valamelyikének hatálya alatt áll.
Az igazolás módja: Az igazolási módokra a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Kr.) 1-16. §-okban foglaltak irányadók.
Előzetes igazolási mód (az ajánlatban):
- Ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) a Kr. 1. § (1) bekezdése értelmében az egységes európai közbeszerzési dokumentum (a továbbiakban: EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdéseiben, valamint a Kbt. 63. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott kizáró okok hatálya alá.
-Az ajánlatkérő a Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pontja szerinti alkalmassági követelmény előzetes igazolására elfogadja az ajánlattevő egyszerű nyilatkozatát az EEKD IV. rész α (alfa) pontjának kitöltésével.
Ajánlatkérő az EEKD-t a Közbeszerzési Dokumentumok részeként, az EKR-ben elektronikus űrlap formájában rendelkezésre bocsátja.
A Kr. 3. § (5) bekezdése alapján a közös ajánlattevők képviseletében a nyilatkozatokat (így az EEKD űrlapokat is) az ajánlatot benyújtó gazdasági szereplő teszi meg. Az EEKD-t közös ajánlattétel esetén valamennyi közös Ajánlattevő tekintetében külön-külön kell benyújtania az ajánlatot benyújtó ajánlattevőnek.
- Az ajánlattevő a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdéseiben rögzített kizáró okok hiányát a Kr. 4. § (1) bekezdése szerint, a Kbt. 63. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott kizáró okok hiányát pedig a Kr. 4. § (2) bekezdése szerint igazolja előzetesen (figyelemmel a Kr. 4. § (3)-(4), valamint a 6. § (1)-(2) bekezdéseire is).
- A Kr. 15. § (2) bekezdése értelmében azon alvállalkozók tekintetében, amelyek nem vesznek részt alkalmasság igazolásában az ajánlattevőnek a Kbt. 67. § (4) bekezdése szerinti nyilatkozatot kell benyújtania. A nyilatkozatot akkor is be kell nyújtani, ha az ajánlatkérő az eljárásban nem írta elő a már ismert alvállalkozók megnevezését.
- Közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők képviseletében a nyilatkozatot az ajánlatot benyújtó gazdasági szereplő teszi meg.

Igazolási mód az ajánlatok elbírálásához (ajánlatkérő külön felhívására):
- A Kr. 8-11. §-aiban foglaltak szerint kell az ajánlattevőnek igazolnia, illetve az ajánlatkérőnek ellenőriznie, hogy az ajánlattevő nem tartozik a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdéseiben és a Kbt. 63. § (1) bekezdés c) pontjaiban foglalt kizáró okok hatálya alá (figyelemmel a Kr. 14. és 16. §-aira is). A Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) alpontja tekintetében a kizáró ok hiányát a Magyarországon letelepedett ajánlattevőnek a Kr. 8. § i) pont ib) alpontjában, a nem Magyarországon letelepedett ajánlattevőnek a Kr. 10. § g) pont gb) alpontjában foglaltak szerint kell igazolnia. A Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) és kc) alpontja tekintetében a nyilatkozat a megfelelő EKR űrlap költésével és benyújtásával teljesíthető.
- A Kr. 1. § (7) bekezdése értelmében a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak, mindaddig ameddig az igazolásokban foglalt tény, adat tartalma valós. Az ajánlatkérő – ellenkező bizonyításig – az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi. Az igazolások nem kérhetők a Kr. 1. § (3)-(3a) bekezdése és 6. § (1) bekezdése alapján a Kbt. 69. § (11)-(11a) bekezdéseiben meghatározott esetekben.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 64. § (1)-(2) bekezdése szerinti öntisztázás lehetőségére, a Kbt. 74. § (1) bekezdésére és a Kr. 16. §-ára.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Közbeszerzési Hatóság 2021. május 10-én közzétett, „A kizáró okok tekintetében benyújtandó igazolásokról, nyilatkozatokról, nyilvántartásokról és adatokról a Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők vonatkozásában" című útmutatójára.

A szakmai tevékenység végzésére való alkalmasság igazolása és az igazolás módja (Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pont, valamint 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 26. § (1) bekezdés b) pontja alapján):
Minimumkövetelmény:
Az eljárásban az a gazdasági szereplő lehet ajánlattevő, aki a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság nyilvántartásában „Működő/Aktív” státusszal feltüntetve a következő szolgáltatás végzésére jogosult szolgáltatók között:
- az 1. részre vonatkozó ajánlat esetén: „Mobil telefonszolgáltatás”
- a 2. részre vonatkozó ajánlat esetén: „internet hozzáférési (elérési) szolgáltatás mobil”
A szakmai tevékenység végzésére való alkalmasság igazolásának módja:
Az ajánlattevőnek rendelkeznie kell az ajánlat tárgya szerinti szolgáltatás nyújtására való jogosultsággal.
Az ajánlatkérő a http://webext.nmhh.hu/hir_szolg/app/index.jsp weboldalon ellenőrzi, hogy az ajánlattevő a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság nyilvántartásában „Működő/Aktív” státusszal van feltüntetve a következő szolgáltatás végzésére jogosult szolgáltatók között:
1. részre vonatkozó ajánlat esetén: „Mobil telefonszolgáltatás”
2. részre vonatkozó ajánlat esetén: „internet hozzáférési (elérési) szolgáltatás mobil”
Az 1. rész vonatkozásában a mobil telefonszolgáltatást, a 2. rész vonatkozásában a mobil internet szolgáltatást az ajánlattevőnek kell elvégeznie, ezért ezen alapvető fontosságú feladatokra vonatkozóan az ajánlattevő nem támaszkodhat más szervezet kapacitására és a teljesítés során e feladatokat nem végezheti alvállalkozó (Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pontja és 65. § (10) bekezdése alapján).
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az ajánlatkérő a Kbt. 65. § (1) bekezdése alkalmazásával nem határoz meg gazdasági és pénzügyi alkalmassági feltételeket.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az ajánlatkérő nem ír elő - a III.1.1. pontban meghatározott, Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pontja szerinti szakmai alkalmassági követelményen kívül egyéb - műszaki-szakmai alkalmassági feltételt egyik rész vonatkozásában sem, mivel a beszerzés egyedi jellemzői alapján a teljesítés megfelelősége szempontjából nem szükséges további műszaki-szakmai alkalmassági feltétel előírása, mert a közbeszerzés tárgya szerinti szolgáltatásokat kizárólag a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság nyilvántartásában az adott tevékenység végzésére jogosultként (Működő/Aktív státusszal) nyilvántartott vállalkozások végezhetik és ezen vállalkozásokat ajánlatkérő alkalmasnak tekinti a szerződés teljesítésére.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
A szerződéstervezet az ajánlati felhívás dokumentációjában (közbeszerzési dokumentumok) található. Ajánlatkérő a Kbt. 135. § (1), (5)-(6) bekezdései, a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdései és a szerződéstervezetben foglaltak figyelembevételével teljesíti fizetési kötelezettségét.
A számla(k) ellenértéke a Kbt. 135. § (1) bekezdés figyelembevételével, a szerződéstervezet előírásainak megfelelően kiállított számla kézhezvételétől számított 30 napon belül kerül átutalásra (magyar forintban) a nyertes ajánlattevő (eladó) által kiállított számlán feltüntetett bankszámlára.
Az 1. rész vonatkozásában 250 db inaktív SIM kártyát és 520 db mobiltelefon készüléket (30 db klasszikus mobiltelefon készülék, 200 db Android operációs rendszert gyárilag futtató alapkategóriájú mobilkészülék, 40 db Android operációs rendszert gyárilag futtató prémiumkategóriájú mobilkészülék, 250 db IOS operációs rendszert gyárilag futtató prémiumkategóriájú mobilkészülék) legkésőbb 2022. április 15-ig kell az Előfizető részére átadni.
2. rész:
Az eljárás második részére vonatkozó 373 db inaktív SIM-kártyát legkésőbb 2022. április 15-ig kell az Előfizető részére átadni.
Az 1. részben az ajánlatkérő az eljárás eredményeként kötendő szerződésben a teljesítéssel kapcsolatos ajánlatkérői igények biztosítékául szolgáló biztosítékot ír elő 6 millió forint mértékben azzal, hogy a biztosíték rendelkezésre bocsátása a Kbt. 134. § (6) bekezdés a) pont szerint történik.
További részletes információkat, követelményeket a közbeszerzési dokumentáció szerződéstervezetei tartalmazzák.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2022/01/28 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 10:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 1 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2022/01/28 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:00 (óó:pp) Hely: Az ajánlatoknak az EKR-ben történő elektronikus felbontására vonatkozó szabályokat a Kbt. 68. § (1b)-(1c) bekezdései, valamint az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet (továbbiakban: e-Kr.) 15. §-a tartalmazza.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az ajánlatoknak az EKR-ben történő elektronikus felbontására vonatkozó szabályokat a Kbt. 68. § (1b)-(1c) bekezdései, valamint az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet (továbbiakban: e-Kr.) 15. §-a tartalmazza.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
x Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
A VI.3. pontban (További információk) felsorolt előírások mindkettő rész vonatkozásában kerülnek előírásra a következők szerint:
1. Ajánlatkérő a Kbt. 81. § (5) bekezdése alapján az ajánlatok bírálatát - az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentumban foglalt nyilatkozat alapján - az ajánlatok értékelését követően végzi el.
2. Az ajánlatkérő nem köti az eljárásban való részvételt ajánlati biztosíték adásához.
3. Az alkalmassági minimumkövetelmények és igazolási módjuk a Kr. 28. § (3) bekezdése alapján meghatározott minősítési szempontoknál szigorúbb.
4. A díjtáblázat kitöltésére vonatkozó információt az ajánlati felhívás dokumentációja I. fejezete tartalmazza.
5. Az ajánlattevőnek az EKR-ben rendelkezésre bocsátott űrlapokat megfelelően kitöltve kell benyújtania.
6. Az ajánlatban a felhívásban előírtak mellett be kell nyújtani a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott egyéb
dokumentumokat is.
7. Tájékoztatás az eredményről: a Kbt. 70. § (1)-(2) bekezdései és a Kbt. 79. § (1)-(2) bekezdései alapján.
8. Ajánlatkérő Kbt. 35. § (9) bek. szerinti gazdálkodó szervezet (projekttársaság) alapítását nem írja elő és nem teszi lehetővé.
9. Közös ajánlatra a Kbt. 35. § (1)-(7) bekezdései irányadók.
10. Ajánlatkérő nem alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bek. e) pontja szerinti eredménytelenségi okot és a Kbt. 33. § (1) bekezdését.
11. Az Ajánlatkérő felhívja figyelmet a Kbt. 36. §-ra, a Kbt. 136. § (2) bekezdésére és a Kbt. 138. §- ára.
12. Az eljárás nyelve kizárólag a magyar.
13. A szerződés meghatározása: előfizetői szerződés.
14. Szerződéstervezet a közbeszerzési dokumentumok része, az ajánlatban nem kell csatolni. Ha az ajánlat szerződéstervezetet tartalmaz, azt az ajánlatkérő nem veszi figyelembe.
15. Nem független felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: dr. Laczi Adél Ilona (FAKSZ lajstromszáma: 01058) és dr. Paksi Sándor (FAKSZ lajstromszáma: 00621)
16. Az ajánlatkérő a IV.2.6) pont kiegészítéseként közli, hogy 1 hónap alatt 30 napot ért.
17.Érvénytelen az ajánlat, ha az ajánlattevő nem minősül átlátható szervezetnek a 2011. évi CXCVI. törvény 3.§ (1) bek. 1. pontja alapján.
18. Az ajánlattevő Magyarországon 98%-os lefedettséget köteles biztosítani.
19. A jelen eljárásban többváltozatú ajánlat nem adható.
20. További információkat a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.

További információk az 1. rész vonatkozásában:
21. Az ajánlat érvénytelen a Kbt. 73. § (1) bekezdés e) pontja alapján, amennyiben az 1. részben a szakmai ajánlat nem tartalmazza bármely megajánlott készülék vonatkozásában a gyártmány megnevezését, valamint típusmegjelölést.
22. Az 1. részben az ajánlat érvénytelen a Kbt. 73. § (1) bekezdés e) pontja alapján, amennyiben bármely megajánlott készülékről megállapítható, hogy nem felel meg a közbeszerzési dokumentáció műszaki leírásban meghatározott minimumkövetelményeknek.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A 2015. évi CXLIII. törvény (Kbt.) 148. §-a szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2021/12/28 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák