Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Országos Bírósági Hivatal
Nemzeti azonosítószám: 15795960241
Postai cím: Szalay Utca 16.
Postai irányítószám: 1055
Kapcsolattartó személy: Lencse Zsanett
E-mail: kozbeszerzes@obh.birosag.hu
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.birosag.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
Regionális vagy helyi hatóság
Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
Általános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szabadidő, kultúra és vallás
x Egyéb tevékenység: Igazságszolgáltatás
II.1) A beszerzés mennyisége
Elnevezés: Bírósági Fizetési Portál üzemeltetése OBH részére
Hivatkozási szám: EKR000142782021
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 72253200-5 | |
II.1.3) A szerződés típusa
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Bírósági Fizetési Portál (BFP) üzemeltetése OBH részére 2021
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 102000000 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
Elnevezés: Bírósági Fizetési Portál üzemeltetése OBH részére
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 72253200-5 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1055 Budapest, Szalay u. 16.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Bírósági Fizetési Portál (BFP) üzemeltetése az OBH részére, mely 2000 fejlesztői keretóra mértékéig tartalmazza a portálhoz kapcsolódó fejlesztési szolgáltatásokat is. I. Üzemeltetési feladatok: A Bírósági Fizetési Portál teljes körű üzemeltetése, az üzemeltetés során felmerült és a felhasználók, valamint az ügyfelek által bejelentett problémák kezelése, alkalmazás rendszergazdai feladatok elvégzése, üzemeltetés-folytonosság biztosítása az Ajánlatkérő számára.
A BFP teljes körű üzemeltetése keretében az alábbi feladatok ellátása szükséges: rendelkezésre állás és kapacitásmenedzsment, szolgáltatásfolytonosság biztosítása, kockázatkezelési akciók végrehajtása, alkalmazás konfiguráció kezelése, incidens kezelés, kiadásmenedzsment, együttműködés az egyéb bírósági informatikai rendszereket, infrastruktúrát működtető külső szolgáltatókkal és az országos hálózat jelenlegi üzemeltetőjével (az eljárás során betartva a vonatkozó szabályzatokat), a BFP rendszertesztjéhez szükséges tesztkörnyezet üzemeltetése, rendszerteszt elvégzése, szolgáltatási riportok, statisztikák előállítása, mérések folyamatos végrehajtása és dokumentálása, mérési megoldások karbantartása, adatszolgáltatás az Ajánlatkérő felé.
II. Fejlesztési feladatok: Nyertes ajánlattevő a fejlesztési feladatokat a szerződés időbeli hatálya alatt 2.000 fejlesztői keretóra mértékéig köteles ellátni. A fejlesztési feladatokat a legtöbb esetben jogszabályváltozás indukálja, amelyeknek a jogszabályban foglalt határidőig történő megvalósítása kiemelt prioritást élvez. Ajánlatkérő a szerződés teljesítése során azonosított, majd specifikált fejlesztéseket egyedi megrendelésben közli ajánlattevővel, aki azt aláírásával elfogadja.
A feladatokat részletesen a műszaki leírás és a szerződéstervezet tartalmazza.
Mennyiség: 2000 fejlesztői keretóra, felhasználók száma: nagyságrendileg 9100 fő, mely folyamatosan emelkedik.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 1. Az M/2. Műszaki-szakmai alkalmasság körében vizsgált szakemberek alkalmassági minimumkövetelmény szintet meghaladó összesített többlettapasztalata (hónapban; min:0, max: 60 hónap) 20
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
II.2.5. Ár szempont alszempontjai és azok súlyszáma:
2.1.Havi nettó üzemeltetési díj (Ft/hó) Súlyszám: 60
2.2. Fejlesztői nettó óradíj (Ft/óra) Súlyszám: 20
A II.2.7. pontban megadott 24 hónap úgy értendő, hogy a nyertes ajánlattevő az üzemeltetési feladatait, a szerződés hatálybalépésétől számított 24 hónapig köteles ellátni, míg fejlesztési feladatait a szerződés hatálybalépésétől számított 24 hónapig, de legfeljebb a fejlesztési keretóraszám (2000 óra) kimerüléséig.
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2021 /S 032 - 079971
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Az eljárásban az eljárást lezáró döntés ellen jogorvoslati eljárás indult, amelyben a Közbeszerzési Döntőbizottság 2021. június 22-én hozott határozatot.
Ajánlattevők:
1. Gabesz SZOFT Informatikai Kereskedelmi, Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Székhelye: 6000 Kecskemét Domby Lajos Utca 20.
23851247203
és Ajánlattevő neve: UDEMX Szoftverfejlesztő és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhelye: 6724 Szeged Pulz Utca 33.
14801213206
közös ajánlattevők
2. Ajánlattevő neve: EN-CO Software Zrt. (nyertes ajánlattevő)
Székhelye: 1118 Budapest Schweidel Utca 5.
28759999243
3. Ajánlattevő neve: Millmen Informatikai és Tanácsadó Kft.
Székhelye: 1162 Budapest Istráng Utca 8./1.
14753488242
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. §-a szerint
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák
D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
verseny hiánya technikai okokból
a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)