Ugrás a tartalomra Ugrás a láblécre

Publikus Core
Közbeszerzési Értesítő száma: 2022/233
Beszerzés tárgya: Árubeszerzés
Hirdetmény típusa: Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás Gyorsított eljárás
Közzététel dátuma: 2022.11.30.
Iktatószám: 25054/2022
CPV Kód: 09123000-7
Ajánlatkérő: Tatabánya Megyei Jogú Város Önkormányzata
Teljesítés helye: A teljesítés pontos paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2022.12.09.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa: Regionális vagy helyi hatóság
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Tatabánya Megyei Jogú Város Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: 15729590211
Postai cím: Fő Tér 6.
Város: Tatabánya
NUTS-kód: HU212
Postai irányítószám: 2800
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Firtkó Tibor
Telefon: +36 706144352
E-mail: firtko@drfirtko.hu
Fax: +36 74515700
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.tatabanya.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001776502022/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001776502022/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
x Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
x Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Földgáz - 2023
Hivatkozási szám: EKR001776502022
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 09123000-7
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Tatabánya Megyei Jogú Város Önkormányzata számára, a 01.01.2023 06:00 CET – 31.12.2023 06:00 CET közötti időszakra vonatkozóan, teljes ellátás alapú földgázenergia-kereskedelmi szerződés keretében.
Szerződött mennyiség: 1 981 113 kWh.
Tolerancia sáv: + 20%
A tárgybeli közbeszerzés pontos paramétereit a műszaki dokumentáció tartalmazza.
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
Ajánlatok
  valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Földgáz - 2023
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 09123000-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU212 A teljesítés fő helyszíne: A teljesítés pontos paramétereit a műszaki leírás tartalmazza.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Tatabánya Megyei Jogú Város Önkormányzata számára, a 01.01.2023 06:00 CET – 31.12.2023 06:00 CET közötti időszakra vonatkozóan, teljes ellátás alapú földgázenergia-kereskedelmi szerződés keretében.
Szerződött mennyiség: 1 981 113 kWh.
Tolerancia sáv: + 20%
A tárgybeli közbeszerzés pontos paramétereit a műszaki dokumentáció tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2023/01/01 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2023/12/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Felhasználó a tárgybeli mennyiségektől + 20 %-ban eltérhetnek. A rögzített + 20 %-os eltérés pótdíjmentes.
A közbeszerzés részletes műszaki leírását és mennyiségi adatait a Közbeszerzési Dokumentumok tartalmazzák
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A gyorsított eljárás részletesebb indokolása: Az elmúlt 1 évben az energiaárak nagyon hektikussá váltak és a korábbi években tapasztalt árszintek sokszorosára nőttek, amely példátlan. Ez azt eredményezte, hogy az energia beszerzési tárgyú közbeszerzések esetén számos esetben vagy nem érkezett érvényes ajánlat, vagy csak olyan árszinten, amelyet az Ajánlatkérők előreláthatóan nem tudnának kigazdálkodni, így megfelelő fedezet hiányában szintén eredménytelenül zárultak ezen eljárások.
Az egyetemes szolgáltatás és az arra való jogosultság módosításával a végső menedékes szolgáltatás vált elérhető és finanszírozhatóvá az önkormányzati intézményeink számára is.
A veszélyhelyzet ideje alatt az egyetemes szolgáltatásra jogosultak körének meghatározásáról 217/2022. (VI. 17.) Korm. rendelet 8.§ (2) bekezdése értelmében Ajánlatkérő végső menedékes státusza 2022. december 31. napjáig biztosított.
Mivel ennek jövője az általános energiapiaci és árhelyzet miatt bizonytalan volt, ezért önkormányzatunk biztosított finanszírozás nélkül nem kezdhette el az energia közbeszerzési eljárások lebonyolítását.
Azonban jelenlegi energiapiacon már jelentősen alacsonyabb tőzsdei árakat lehet tapasztalni. A Miniszterelnökség jelzése alapján a végső menedékes szolgáltatás a jogszabályi határidőben biztosan meg fog szűnni és az állami tulajdonban lévő energiaszolgáltató köteles lesz ellátási ajánlatot tenni az ezt követő időszakra történő energiaellátásra irányuló közbeszerzéseken, ezért a 2023. január 1. kezdő ellátási dátumhoz igazodva csak rövid határidővel van lehetőség a közbeszerzési eljárás lebonyolítására, mely a Kbt. szerinti eljárási határidők időigénye miatt indokolttá teszi a gyorsított eljárás alkalmazását.
A klasszikus nyílt eljárás esetén alkalmazandó 30 napos ajánlattételi határidő esetén az ajánlatok beérkezése után már nem valósítható meg az ágazati jogszabálynak megfelelő rendes átjelentése a fogyasztási helyeknek, ez ellátási kockázatot és bizonytalan helyzetet teremhet önkormányzatunk számára.
A gyorsított eljárás alkalmazásával minimalizálni szándékozunk a fentiekben részletezett kockázatokat, másrészről az ellátásbiztonság bekövetkeztét kívánjuk elérni.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alatt áll. Igazolási mód: a 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 1-16.§-ai szerint. A kizáró okok hatálya alá tartozást igazoló dokumentumokat az ajánlattevő kizárólag ajánlatkérő Kbt. 69. § (4) bekezdése szerinti felhívására köteles benyújtani. Ajánlattevőnek az alkalmasság igazolásában részt nem vevő alvállalkozók tekintetében Kbt. 67. § (4) bekezdése szerint nyilatkoznia kell, hogy nem vesz igénybe az 62. § (1)-(2) bekezdése hatálya alá eső alvállalkozót. Ajánlattevő az alkalmasság igazolása során más szervezet kapacitására támaszkodhat a Kbt. 65. § (7) bekezdése szerint. A Kbt. 67. § (1) bekezdése alapján ajánlattevő köteles az ajánlatban a kizáró okok fenn nem állása tekintetében az EEKD-ban foglalt nyilatkozatát benyújtani a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet II. fejezetében foglaltak szerint. A 321/2015. (X. 30.) Kr. 3. § (5) bek. alapján közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők képviseletében az EEKD nyilatkozatot az ajánlatot benyújtó gazdasági szereplő teszi meg. Ha ajánlattevő az előírt alkalmassági követelményeknek más szervezet vagy személy kapacitásaira támaszkodva kíván megfelelni, az érintett szervezetek vagy személyek képviseletében az EEKD formanyomtatványt az ajánlattevő nyújtja be. A kapacitásaikat rendelkezésre bocsátó szervezetek vagy személyek körében az alkalmassági feltételek vonatkozásában csak azokról szükséges nyilatkozni, amelyeket az ajánlattevő igénybe kíván venni alkalmasságának igazolásához. Amennyiben az ajánlattevő a felhívásban vagy a dokumentációban előírt igazolás helyett a Kbt. 69. § (11) bekezdése szerint kíván tényt vagy adatot igazolni, abban az esetben az ajánlattevő nyilatkozatban köteles megadni, hogy melyik tényt vagy adatot kívánja a Kbt. 69. § (11) bekezdése szerint igazolni, és hogy mi az ezen tényt vagy adatot tartalmazó ingyenes, hatósági nyilvántartás elektronikus elérhetősége. Közös ajánlattétel esetén az ajánlat részeként be kell nyújtani az ajánlattevőknek egyetemleges felelősségvállalásra vonatkozó nyilatkozatukat a Kbt. 35.§ szerint. Ajánlatkérő kizárja az eljárásból azon ajánlattevőt, alvállalkozót vagy az alkalmasság igazolásában részt vevőmás szervezetet, akivel szemben a kizáró okok az eljárás során következnek be.
Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 1. § (9) bekezdésben foglaltak nyilatkozattételi kötelezettségére.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlatkérő rögzíti, hogy pénzügyi-gazdasági alkalmassági feltételt nem ír elő.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Ajánlatkérő rögzíti, hogy pénzügyi-gazdasági alkalmassági feltételt nem ír elő.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az ajánlattevőnek a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés a) pontja szerint ismertetnie kell a felhívás feladásától visszafelé számított megelőző három év (36 hónap) legjelentősebb földgáz energia értékesítéseit (megjelölve legalább a teljesítés idejét, annak kezdő és befejező időpontját (év, hónap és nap szerint), a szerződést kötő másik felet, az értékesítés tárgyát és mennyiségét, továbbá arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e). Az alkalmasság igazolása tekintetében irányadóak a Kbt. 3. § 10. pontja, az 65. § (6)-(7), (11)-(12) bekezdései, valamint a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 1. § (1), illetve a 22. § (1)–(2). Az előzetes igazolás során az egységes európai közbeszerzési dokumentumot szükséges kitölteni, annak IV. rész alfa szakaszát. A referenciaigazolás benyújtandó a Kbt. 69. § (4) bekezdése szerint. Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket, hogy a műszaki-szakmai alkalmasság feltételeit a minősített ajánlattevők jegyzékében foglaltakhoz képest szigorúbban állapította meg, ezért a minősített ajánlattevőknek is igazolniuk kell a szerződés teljesítésére való alkalmasságukat a
közbeszerzés tárgya szerinti a felhívás feladásától visszafelé számított megelőző három év legjelentősebb földgáz energia értékesítéseik bemutatását illetően. Ajánlatkérő a Kr. 21/A.§-a alapján a 21. § (1) bekezdés a) pontja alkalmazásában a teljesítés igazolásaként elfogadja annak igazolását is, ha a referencia követelményben foglalt eredmény vagy tevékenység a szerződés részteljesítéseként valósult meg.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Alkalmatlannak minősül az ajánlattevő, ha nem rendelkezik a felhívás feladását megelőző három évben (36 hónapban) összesen legalább 1.000.000 kWh mennyiségű földgáz energia értékesítéséről szóló referenciával, mely több szerződés útján is igazolható.
Ajánlatkérő a vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szállításokat veszi figyelembe.
Ajánlatkérő az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően teljesített referenciát fogad el.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
A nyertes ajánlattevő fogyasztási helyenként állít ki számlát. A havonta, utólag kiállított tételes számlákellenértékét Felhasználó az érkeztetés után, átutalással, 30 napos fizetési határidőn belül, forintban (HUF), a Kbt. 135. § (1), (5)-(6) bek., Ptk. 6:130.§ (1)-(2), 6:155. §, 6:186. § előírtaknak megfelelően teljesíti. Ajánlatkérő előleget nem fizet. Ajánlati biztosíték nem került előírásra.
Ajánlatkérő a Kbt. 27/A.§-ára tekintettel elektronikus számlát elfogad.
Ajánlatkérő a közbeszerzési eljárásban történő részvételt nem köti gazdálkodó szervezet alapításához a Kbt. 35.§ (8) bekezdésében rögzítettek szerint.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
x Gyorsított eljárás
Indokolás: Az intézmény földgáz-energiaellátásának biztosítása érdekében szükséges a szerződés mielőbbi megkötése, és a rendszerkapacitások optimális időben történő lekötéséhez kapcsolódó alacsonyabb díjak lehetősége miatt a gyorsított eljárás indokolt.
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2022/12/09 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 10:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 1 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2022/12/09 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:00 (óó:pp) Hely: http://ekr.gov.hu/
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Kbt. 68. § és 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 15. § szerint.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
x Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
  A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1.) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásának módja: Kbt. 57. § (1) bekezdése szerint, valamint a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet vonatkozó bekezdései alapján elektronikus úton. A közbeszerzési dokumentumok az ajánlati felhívás közzétételének időpontjától elérhetőek az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben.
2.) A Felolvasólapon a következőket kell szerepeltetni a Kbt. 68. § (4) bekezdése szerint: az ajánlattevő nevét, székhelyét, valamint az ellenszolgáltatás összegét, mint az értékelési szempont alapján értékelésre kerülő számszerűsíthető főbb adatot. Bármilyen, az ajánlatban szereplő eltérés vagy ellentmondás esetén ajánlatkérő a Felolvasólap adatait tekinti mérvadónak
3) Ajánlatkérő a dokumentációban iratmintát bocsát az ajánlattevők rendelkezésére. Tárgyi eljárásra történő ajánlattétel előfeltétele az EKR rendszerben történő ajánlattevői regisztráció összhangban a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet rendelkezéseivel. 3.) Ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell a Kbt. 66. § (2) bekezdése, a Kbt. 65. § (7) bekezdése és a Kbt. 67. § (4) bekezdése szerint. A Kbt. 65.§ (7) bek. és 67.§ (4) bek. szerinti nyilatkozatokat nemleges tartalom esetén is kifejezetten meg kell tenni.
4.) Az ajánlat részletes formai és tartalmi követelményeit a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
5.) AK az eljárás nyertesével köt szerződést. A nyertes visszalépése esetén az ajánlatkérő az ajánlatok értékelése során a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített szervezettel köt szerződést, ha őt az ajánlatok elbírálásáról szóló írásbeli összegezésben megjelölte a Kbt. 131. § (4) bekezdése szerint eljárva.
6.) Az ajánlathoz csatolni kell az ajánlatot cégszerűen aláíró személy(ek) aláírási címpéldányát vagy ügyvéd, vagy kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett aláírás mintáját egyszerű másolatban. Ha az ajánlatot nem cégjegyzésre jogosult személy írja alá, úgy csatolni kell a teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt, a meghatalmazott aláírását is tartalmazó meghatalmazását is, a meghatalmazást adó személy aláírási címpéldánya, avagy mintája mellett. Adott esetben csatolni kell továbbá a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást a 321 /2015. (X. 30.) Korm. rendelet 13. § szerint, avagy nyilatkozni szükséges annak tényéről, hogy változásbejegyzés nincs folyamatban.
7.)A jelen felhívás IV.2.6) pontjában meghatározott ajánlati kötöttség a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet szerint érvényesül.
8.) AK az eljárás eredményéről az összegezés megküldésével tájékoztatja az ajánlattevőket a Kbt. 79. §-a szerint.
9.) A kizáró okok és alkalmassági követelmények tekintetében ajánlatkérő az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatalát megelőzően felhívja a legkedvezőbb, valamint a második legkedvezőbb ajánlatot tevő gazdasági szereplőt a Kbt. 69. § (4) bekezdés szerinti igazolások benyújtására ésszerű határidő tűzésével.
10. ) FAKSZ: dr. Ujhelyi Zsuzsanna (lajstromszám: 00966).
11. ) AF-ben, KD-ben valamennyi órában megadott határidő Mo-i helyi idő szerint értendő. Nyertes AT a szerződés teljesítésének teljes időtartama alatt tulajdonosi szerkezetét AK számára megismerhetővé teszi; a Kbt.143.§(2)-(3) szerinti ügyletekről AK-t haladéktalanul értesíti.
12.) Ajánlatkérő a IV.2.6. pontban meghatározott 1 hónapos ajánlati kötöttség alatt 30 napot ért.
13.) A tárgybeli közbeszerzés részekre bontása nem indokolt. A közebszerzés tárgya egységes (teljes ellátás alapú földgáz energia beszerzés), ezért egyetlen ajánlattevő látja el azt szükségszerűen. Részajánlat tételre nincs lehetőség biztosítva, a legkedvezőbb ajánlati ár elérése érdekében Ajánlatkérő a fogyasztási volumenből eredő portfólió hatást kívánja érvényesíteni.
14.) 13) Ajánlatkérő nem alkalmazza jelen eljárás vonatkozásában a Kbt. 75.§ (2) e) pontja szerinti eredménytelenségi indokot.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. § szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2022/11/24 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák