Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: BKM Budapesti Közművek Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: 10941362244
Postai cím: Kalotaszeg Utca 31
Postai irányítószám: 1116
Kapcsolattartó személy: Lukács Andrea
Az ajánlatkérő általános címe (URL): https://www.budapestikozmuvek.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): https://ekr.gov.hu
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
Regionális vagy helyi hatóság
Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Általános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szabadidő, kultúra és vallás
II.1) A beszerzés mennyisége
Elnevezés: Hulladékudvari raktárkonténerek cseréje K22114
Hivatkozási szám: EKR001209712022
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 34221000-2 | |
II.1.3) A szerződés típusa
II.1.4) Rövid meghatározás:
Mindösszesen 24 db multiliftes konténer, melyből 2022. évi teljesítéssel beszerzésre kerül 4 db zárt, 3 db nyitott és 2 db kármentős zárt konténer, továbbá a 2023. évi teljesítéssel beszerzésre kerül 6 db zárt, 4 db nyitott és 5 db kármentős zárt konténer telephelyre történő leszállítással, lehelyezéssel.
Ajánlatkérő által üzemeltetett hulladékudvarokba speciális zárt görgős illetve nyitott görgős konténerek beszerzése a műszaki leírás, közbeszerzési dokumentumokban foglaltak szerint.
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
Elnevezés: „Hulladékudvari raktárkonténerek cseréje K22114”
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 34221000-2 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Magyarország, 1106, Budapest Fehér köz 2
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
Ajánlatkérő által üzemeltetett hulladékudvarokba speciális zárt görgős illetve nyitott görgős konténerek beszerzése a műszaki leírás, közbeszerzési dokumentumokban foglaltak szerint.
Mindösszesen 24 db multiliftes konténer, melyből 2022. évi teljesítéssel beszerzésre kerül 4 db zárt, 3 db nyitott és 2 db kármentős zárt konténer, továbbá a 2023. évi teljesítéssel beszerzésre kerül 6 db zárt, 4 db nyitott és 5 db kármentős zárt konténer telephelyre történő leszállítással, lehelyezéssel.
1. Nyitott, görgős konténer min. 13m3- max. 15 m3 geometriai térfogattal
Beszerzendő mennyiség: 7 db (2022. évi teljesítéssel 3 db, 2023. évi teljesítéssel 4 db)
Méretadatok:
- űrtartalom: min. 13 m3 max 15 m3
- fenéklemez vastagsága: min. 4 mm-es acéllemez
- oldalfal vastagság: min. 4 mm
2. Zárt, görgős speciális konténer min. 28 m3 - max 33 m3 geometriai térfogattal, teljes felületén kármentő tálcával, azon rácsozattal
Beszerzendő mennyiség: 7 db (2022. évi teljesítéssel 2 db, 2023. évi teljesítéssel 5 db)
Méretadatok:
- űrtartalom: min. 28 m3 max 33 m3
- fenéklemez vastagsága: min. 3 mm-es
- oldalfal vastagság: min. 4 mm
3. Zárt, görgős speciális konténer min. 28 m3 - max 33 m3 geometriai térfogattal
Beszerzendő mennyiség: 10db (2022. évi teljesítéssel 4 db, 2023. évi teljesítéssel 6 db)
Méretadatok:
- űrtartalom: min. 28 m3 max 33 m3
- fenéklemez vastagsága: min. 3 mm-es
- oldalfal vastagság: min. 4 mm
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 1. Többlet jótállás ideje az átadás-átvétel keltétől számítva, (a 12 hónap kötelező jótálláson felül)- a vállalt többlet jótállás időtartama (0-24 hónap) 5
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő az ajánlatokat a Kbt. 76. § (2) bekezdés c) pontja alapján a legjobb ár-érték arányt
megjelenítő szempontok szerint értékeli. Az értékelés során adható pontszám: 1-10.
Ajánlatkérő a II.2.5. pontban az „Ár” értékelési szempont alatt a következőket érti: nettó ajánlati összár HUF-ba megadva az ártáblázat (1/a melléklet) kitöltésével. Az alkalmazott értékelési módszer: Ajánlatkérő az ár szempont fordított arányosítás módszerét alkalmazza.
A minőségi részszempont: 36 hónap (vagy annál kedvezőbb) a legkedvezőbb, míg a 12 hónap (mint érvényességi feltétel) a legkedvezőtlenebb vállalás, ahol a többlet megajánlást kell feltüntetni 0-24 hónap közötti értéken. Módszer: arányosítás két szélső érték között.
II.7. pontban megadott időtartam napban értendő (120 nap)., befejezés: 2023.06.30.
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2022 /S 160 - 455999
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
A következő eredménytelenségi indok(ok) kerültek kiválasztásra:
● az eljárás ajánlattételi (párbeszéd) szakaszában nem nyújtottak be az ajánlattételi határidőben legalább két ajánlatot (megoldási javaslatot) [Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pont].
Ajánlattevő neve: Avermann-Horváth Gépgyártó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (vezető ajánlattevő)
Székhelye: 7570 Barcs Drávapart Utca 2, 11233390-2-14
Többlet jótállás ideje az átadás-átvétel keltétől számítva, (a 12 hónap kötelező jótálláson felül)- a
vállalt többlet jótállás időtartama (0-24 hónap) :
24
Ár (mindösszesen nettó ár HUF-ban):
149 548 390 HUF
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. §
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák
D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
verseny hiánya technikai okokból
a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)