Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Radioaktív Hulladékokat Kezelő Közhasznú Nonprofit Kft.
Nemzeti azonosítószám: 18680188213
Postai cím: Puskás Tivadar Utca 11
Postai irányítószám: 2040
Kapcsolattartó személy: Némethné Szeghő Judit
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.rhk.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
Regionális vagy helyi hatóság
Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
Általános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szabadidő, kultúra és vallás
x Egyéb tevékenység: radioaktív hulladékkezelés, -gyűjtés
II.1) A beszerzés mennyisége
Elnevezés: RHK Kft. nukleáris vagyonbiztosítási szolgáltatás
Hivatkozási szám: EKR001185852022
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 66510000-8 | |
II.1.3) A szerződés típusa
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
A Radioaktív Hulladékokat Kezelő Közhasznú Nonprofit Kft. részére nukleáris kockázatokra is kiterjedő vagyonbiztosítási szolgáltatások nyújtása.
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 75318922,00 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
Elnevezés: RHK Kft. nukleáris vagyonbiztosítási szolgáltatás
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 66510000-8 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU233 A teljesítés fő helyszíne: Biztosított telephely, a kockázatviselés helye: Kiégett Kazetták Átmeneti Tárolója (KKÁT) 7031 Paks, Hrsz.: 8803/2.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A. Biztosított telephelyek, a kockázatviselés helyei:
1. Kiégett Kazetták Átmeneti Tárolója (KKÁT – Paks)
2. Radioaktív Hulladék Feldolgozó és Tároló (RHFT – Püspökszilágy)
3. Nemzeti Radioaktívhulladék-tároló (NRHT – Bátaapáti)
4. Paksi irodaépület (BOÉI – Paks)
5. Budaörsi bérelt iroda (Budaörs)
6. Pécsi bérelt iroda (Pécs)
7. Mecseki telephely (Kővágószőlős)
8. BAF kutatási terület
B. Biztosítási összeg:
A teljes biztosítási összeg a nukleáris (1., 2., 3.) és nem-nukleáris (4., 5., 6., 7., 8.) telephelyekre összesen 109.275.176.641 Ft. (ÁFÁ-val növelt bruttó nyilvántartási értéken).
C. Limitek, szublimitek:
Kártérítési felső határösszeg: 30.000.000.000 Ft biztosítási eseményenként és az időszakra összesen valamennyi biztosított telephelyre vonatkozóan összesen.
Szublimitek:
- Nukleáris kiterjesztő záradék alapján felmerülő (dekontaminációs) költségek: (értékelési szempont: de minimum 2.000.000.000 Ft, maximum 20.000.000.000 Ft) biztosítási eseményenként és az időszakra összesen.
- Villámcsapás másodlagos hatása: 20.000.000 Ft eseményenként és az időszakra összesen.
- Betöréses lopás: 10.000.000 Ft eseményenként és az időszakra összesen.
- Vandalizmus: 5.000.000 Ft eseményenként és az időszakra összesen.
- Üvegtörés: 5.000.000 Ft eseményenként és az időszakra összesen.
Biztosított költségtérítések: 200.000.000 Ft biztosítási eseményenként és az időszakra összesen (dekontaminációs költségek kivételével).
A biztosított költségtérítések, valamint a nukleáris kiterjesztő záradék alapján felmerülő dekontaminációs költségek és a további szublimitek függetlenül a dologi kár mértékétől a kártérítési felső határösszegen belül térülnek.
Önrészesedés:
A nukleáris telephelyek (1., 2., 3.) és fedezet esetében:
Valamennyi biztosított kockázatra és a nukleáris kiterjesztő záradékra is kiterjedően: 1.000.000 Euro mindenkori Ft ellenértéke biztosítási eseményenként (a kár bekövetkezésének napján érvényes, az MNB által közzétett deviza közép árfolyam alkalmazásával).
A nem-nukleáris telephelyek (4., 5., 6., 7., 8.) és fedezet esetében:
• általánosan: 250 000 Ft
• villámcsapás másodlagos hatása biztosítási eseményenként értékelési szempont: de minimum 500.000 Ft, maximum 1.750.000 Ft
• viharkárok: 1 750 000 Ft
• betöréses lopás: 50 000 Ft
• üvegtörés: 20 000 Ft
A teljes mennyiség részletes meghatározását az egyéb közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 1. Nukleáris kiterjesztő záradék alapján felmerülő (dekontaminációs) költségekre vonatkozó biztosítási szublimit mértéke (minimum 2.000.000.000 Ft, maximum 20.000.000.000 Ft) 10
2 2. Villámcsapás másodlagos hatása önrészesedés mértéke (minimum 500.000 Ft, maximum 1.750.000 Ft) 5
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Részajánlat tétel kizárva, oka: A részajánlattétel nem megengedett, mivel a szolgáltatás tárgya (vagyonbiztosítás) egységes.
Azzal, hogy valamennyi vagyonelemét egy fedezet alatt biztosítja az ajánlatkérő - elkerülve ezzel az esetleges nukleáris/radioaktív kizárásokat, a károsodott vagyontárgyak megítélésével kapcsolatos vitás helyzeteket - garantálható csak, hogy a biztosítók - előzőkre történő hivatkozással - a felmerülő esetleges kárkifizetés(ek)től elzárkózzanak.
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2022 /S 166 - 471822
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Ajánlattevők neve, címe, adószáma:
Vezető közös ajánlattevő neve: Allianz Hungária Zrt.
Székhelye: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.
Adószáma: 10337587-4-44
Közös ajánlattevő neve: Generali Biztosító Zrt.
Székhelye: 1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.
Adószáma: 10308024-4-44
Közös ajánlattevő neve: Groupama Biztosító Zrt.
Székhelye: 1146 Budapest, Erzsébet királyné útja 1/C. ép.
Adószáma: 10207349-2-44
Közös ajánlattevő neve: HDI Versicherung AG Magyarországi Fióktelepe
Székhelye: 1074 Budapest, Dohány u. 12-14.
Adószáma: 22337443-1-42
Közös ajánlattevő neve: Union Vienne Insuerance Group Biztosító Zrt.
Székhelye: 1082 Budapest, Baross u. 1.
Adószáma: 10491984-4-44
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § (3) bekezdésének megfelelően.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák
D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
verseny hiánya technikai okokból
a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)