A Fővárosi Nagycirkuszban porta- és közönségkapcsolati szolgálat ellátása az alábbiak szerint:
I. Ajánlattevő által nyújtott portaszolgáltatások leírása
1. Éjszaki portaszolgálat
A Fővárosi Nagycirkuszra történő be- és kiszállítási folyamatoknak a felügyeletére 1 fő biztosítása napi 12 órában, 19-7 óra között (éjszaki portaszolgálat). A nappali portaszolgálatot 7-19 óra között az Ajánlatkérő saját személyzetével, munkaviszony keretében látja el.
Az éjszaki portaszolgálat feladata:
- a telephely vagyonbiztonságának megőrzése, az ott tartózkodó személyek élete és testi megóvása
- telephelyre történő belépést csak portán keresztül, a szolgálat felügyelete mellett lehetséges
További feladatok:
- a telephely egy állandó gépjárműbehajtóval és egy személy bejáróval rendelkezik
- az épület hátsó udvarához egy távirányítású kapu tartozik, melyet külön engedéllyel lehet csak használni
- meg kell akadályozni, hogy illetéktelen személyek a területre bejussanak, onnan bármilyen a megrendelő tulajdonát képző tárgyat, eszközt értéket eltulajdonítsanak
- a belépéshez a munkavállalóknak minden esetben a munka-időnyilvántartóhoz kapcsolódó tokent kell használni. Nem munkavállalók esetében a belépésnél minden esetben rögzíteni kell a belépő személy nevét és a belépés időpontját, valamint hogy milyen célból érkezett az intézménybe. Az azonosítást követően a portás köteles értesíteni a látogatás célja szerinti érintett munkavállalót, szükség esetén köteles bekísérni a vendéget. Nem munkavállaló esetében a belépést addig köteles megtagadni, amíg a látogatás célja szerinti munkavállalótól engedély nem érkezik a belépésre.
2. Előadások idején biztonsági feladatok ellátása
- Előadások kezdetekor és eladások alatt a portaszolgálat munkájának segítése a be- és kiléptetéskor
- A hostess szolgálat munkájának segítése, a nézői beléptetés figyelemmel kísérése, incidens esetén intézkedések foganatosítása, vezetőség értesítése.
- A szolgálatot a Fővárosi Nagycirkusz játékrendjéhez igazodva, a játszási időszakban, maximum hetente 5 napon, heti 32 órában kell ellátni.
- A szolgálati idő a beléptetés megelőzően 1 órával kezdőik és az előadások vége után 30 perccel ér véget.
3. Az Ajánlatkérő egyéb telephelyein, vagyonkezelésében levő helyszínein portaszolgálat teljesítése, rendezvénybiztosítás
- Az Ajánlatkérő telephelyeinek, vagyonkezelésben levő helyszíneinek őrzés-védése, egyedi rendezvényeink biztonsági feladatainak ellátása, egyedi megrendelések alapján, alkalomszerűen
4. A Szolgálat átadás-átvétele alatt az Ajánlatkérő a következőket érti:
- A szolgálati telefonon a vagyonvédelmi központ ügyeletén „Bejelentkezés” telefonszámára 2 alkalommal történő telefonos ki-bejelentkezés. Az első hívást az átadás-átvétel megkezdésekor, a második hívást pedig az átadás-átvétel végezetekor kell kezdeményezni.
- Előző napon szolgálati eseményeinek, feladatainak átvétele, a szolgálati napló, az üzemeltetési utasítás dosszié és az üzenő füzet átolvasásával
- A szolgálati napló és teljesítési igazolás kitöltése
- A tűzjelző üzemeltetési napló kitöltése
- A technikai eszközök, szolgálati felszerelések meglétének, működésének és állapotának az ellenőrzése.
II. Ajánlattevő által nyújtott host és hostess szolgáltatások leírása
1. Irányító személyzet
A host és hostess feladatok ellátása során legalább 1 fő irányító személyzet biztosítandó, aki a rendezvények lebonyolításának időszakában telefonon elérhető. Az irányító személyzet főbb feladatai a következők:
a) a legalább heti rendszerességű (vagy Ajánlatkérői jelzés alapján) munkarendi és produkciós értekezleten vezetői jelenlét biztosítása,
b) a Létesítmény biztonsági (biztonsági, tűz- és vagyonvédelmi) szabályzataiban foglaltak betartása és betartatása,
c) a Létesítmény területének, illetve cirkusztörténeti alapinformációknak alapismerete
d) a személyzet felkészítése a rendezvényre, a Létesítmény adottságainak, belső szabályzatainak megismertetése a beosztott munkatársakkal,
e) a beosztott munkatársak Létesítmény-specifikus ismereteinek oktatása, felkészültségének, ismereteinek naprakész ellenőrzése, szükség szerint intézkedés a hiányosságok pótlásáról,
f) a közönségforgalmi területek bejárása és ellenőrzése,(kifejezetten az új produkcióknál a főpróbahéten való helyszínbejárás és ellenőrzés)
g) az esetleges műszaki problémák jelzése a vezetőség felé,
2. Beosztott munkatársak
A host és hostess feladatok ellátása során a rendezvény-specifikus, az adott rendezvényre pontosított megrendelés szerinti létszámú host és hostess beosztott munkatárs biztosítandó.
Munkaidő és munkavégzés helye
- kezdés: első előadás kezdése előtt egy órával,
- befejezés: utolsó előadás vége után fél órával,
- helye: Fővárosi Nagycirkusz (1146 Budapest, Állatkerti körút 12/A)
Munkaruha:
- a szolgálat ellátása egyenruhában történik,
- a Megrendelő által biztosított időszakos formaruhában, mely az aktuális műsorhoz kapcsolódik, lényegi elemei a következőek:
o ősszel-télen: női: nadrág+ blézer+body;f érfi:zakó+nyakkendő+hózentróger;
o tavasszal-nyáron: női: szoknya+blézer+body/topp,
férfi: zakó+nyakkendő+hózentróger
Munka megrendelése:
- a szolgálat ellátása a Fővárosi Nagycirkusz előadásrendjéhez igazodik,
- egyes előadásokon a szolgálatot ellátó személyzet száma 6 és 20 fő közt változik
- a pontos létszámot az Megrendelő minden vasárnap, a következő egész hétre vonatkozóan megadja a nyertes ajánlattevő részére (heti beosztás).
A keretszerződés időtartama alatt (12 hónap) körülbelül 350 darab kulturális rendezvény (előadás) várható.
A keretszerződés keretmennyisége 28760 óra.
Várható megosztás a tevékenységek között:
Hostess szolgálat: 20 000 óra
Portaszolgálat: 8760 óra
Ajánlatkérő kötelezettséget vállal a keretmennyiség 70%-ának megrendelésére. Ajánlatkérő nem köteles a keretmennyiséget kimeríteni.