Fix mennyiségként a BKM Nonprofit Zrt. használatában lévő Nagykovácsi úti, valamint Budafoki úti telephelyeken újonnan telepítendő 1-1 db mobil hídmérleg leszállítása, telepítése, hitelesítése, valamint 1 db mobil irodakonténer leszállítása, üzembe helyezése és hídmérleggel történő összekötése.
A Nagykovácsi úti ideiglenes telephelyen, (melyen nyáron közúti forgalomnak átadott területként kell tekinteni), a hintőanyag tárolás idejére 1 db 30 tonnás (9 méter hosszú, 3 méter széles) mobil hídmérleget szükséges nyertes ajánlattevőnek leszállítania, letelepítenie és hitelesítenie.
A Budafoki úti telephely esetén az 1 db 60 tonnás (18 méter hosszú, 3 méter széles) mobil hídmérleg egyszeri telepítését szükséges ellátni.
A mobil hídmérlegek, valamint az irodakonténer tekintetében a jótállási időre vonatkozóan a megajánlott ajánlati áraknak tartalmaznia kell az értékelési szempontként meghatározott, de minimum 24 hónapra vonatkozóan teljeskörű jótállásra vonatkozó költségeket is.
A mérlegelési adatokat egy 5 digites beltéri kijelző egység jelenítse meg, amely beltéri kijelzőként tud kommunikálni paraméterezhetően (kommunikációs protokoll) TC IP és/vagy COM porton keresztül a kezelői számítógéppel.
A mobil hídmérlegekkel kapcsolatos elvárások, azok telepítésére, hitelesítésére, vonatkozó elvárások, illetve feladatok a Műszaki leírásban vannak részletezve.
Az 1 db irodakonténerre vonatkozó elvárások, illetve az azzal kapcsolatos feladatok elvégzését a Műszaki leírás részletezi.
Szükséges továbbá, hogy a nyertes ajánlattevő a Nagykovácsi telephelyre szállítandó hídmérleget és irodakonténert együtt tudja kezelni, hogy a telepítés ne okozzon a mérleg bekötése, telepítése, és hitelesítési eljárásában fennakadást. A leszállított iroda jellegű konténer oldalfalát a beérkező mérleg érzékelőinek bekötéséhez kell majd igazítani.
Nyertes Ajánlattevőnek az alábbi dokumentumokat a szállításkor át kell adnia:
- magyar nyelvű dokumentáció,
- magyar nyelvű kezelési, karbantartási útmutató,
- CE megfelelőségi tanúsítvány,
- EK típuvizsgálati tanúsítvány,
- Gyártói hitelességet igazoló 24 hónapra szóló hitelesítési bizonyítvány,
- Jótállási füzet és/vagy garancia füzet és/vagy szerviz füzet és/vagy jótállási jegy.
VI.3.9) További információk folytatása:
24) Helyszíni bejárás időpontja: 2022. december 6-án 10:00 órakor.
Helyszíne: jelen felhívás II.2.3 pontban megjelölt FKF Nonprofit Zrt. telephelye(i).
A találkozás helyszíne: 1029 Budapest, Nagykovácsi út Hsz. 113551, ezt követően ütemezetten történik a telephelyek bejárása. Ajánlatkérő tájékoztatja Ajánlattevőket, hogy a helyszíni bejárást hozzávetőlegesen 2 óra időtartamra tervezi, tekintettel a helyszínek számára és elhelyezkedésére.
A helyszíni bejárás következő időpontja 2022. december 8-án 10:00 órakor, a találkozás helyszíne 1117 Budapest, Budafoki út 72.
25) Ajánlatkérő a jelen közbeszerzési eljárásban Kbt. 81. § (4)-(5) bekezdésében foglaltakat alkalmazza,
26) Ajánlattevő ajánlata – többek között - érvénytelen, ha
- a Kbt. 73.§. (1)-(2) foglalt okok valamelyike fennáll,
- az ajánlatban nem kerül csatolásra a benyújtandó 1/a. számú mellékletének bármely munkalapja,
- az ajánlatba benyújtandó becsatolt 1/a. számú melléklet 1-A - Ártáblázatban nem kerül minden tétel beárazásra,
- az ajánlatba benyújtandó, árazott 1/a. számú melléklet tartalmilag eltér az ajánlatkérő által kiadott Ártábla tartalmától,
- az ajánlatba benyújtandó becsatolt 1/a. számú melléklet bármely tétele esetében az érték „0” vagy negatív érték vagy nem egész szám megajánlás
27) Ajánlattevőnek az ajánlat részeként be kell nyújtania az ajánlati dokumentáció III.26. pontjában előírt nyilatkozatokat/dokumentumokat.