Pályázat benyújtáshoz szükséges részletességgel Nagykanizsa Megyei Jogú Város Fenntartható Városfejlesztési Stratégia (FVS) dokumentum és a TOP Plusz Városfejlesztési Programterv (TVP) (2021-2027) elkészítése az alábbiak szerint:
• Megalapozó vizsgálat elkészítése a 314/2012. (XI.8.) Kormányrendeletben rögzített tartalommal.
• Előkészítési feladatként kérdőíves felmérés lefolytatásához kérdőív összeállítása (lakossági felmérés és önkormányzati intézményi felmérés).
• Partnerségi Terv elkészítése
• 1 db Fenntartható Városfejlesztési Stratégia (a továbbiakban: FVS) készítése a Széchenyi Terv Plusz program előírásai szerint a Pénzügyminisztérium Regionális Fejlesztési Programok Irányító Hatósága által kiadott Fenntartható Városfejlesztési Stratégia Módszertani Kézikönyve (2021-2027) alapján készítése a Zala Megye Területfejlesztési Programhoz és az arra épülő Zala Megyei Integrált Területi Program céljaihoz és prioritásaihoz, valamint Nagykanizsa Megyei Jogú Város Integrált Területfejlesztési Stratégiájához való illeszkedés biztosításával.
• 1 db TOP Plusz Városfejlesztési Programterv (TVP) készítése, mely a TOP Plusz programhoz illeszkedő fejlesztések összefoglaló dokumentuma, kivonata.
A feladat ellátása során a Pénzügyminisztérium, mint Irányító Hatóság által a https://www.palyazat.gov.hu/top-plusz-131-21 honlapon elérhető Segédletek között található Szakmai mellékletek kötelező erővel bírnak:
- „Fenntartható Városfejlesztési Stratégia Módszertani Kézikönyve 2021-27”,
- Fenntartható Városfejlesztési Stratégia 2021-2027 (dokumentumsablon),
- TOP Plusz Városfejlesztési Programterv 2021-2027 (dokumentumsablon)
Amennyiben ezen dokumentumok a feladat ellátása során módosításra kerülnek, a módosításra figyelemmel kell lenni.
Ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket, hogy a Zala Megye Területfejlesztési Program és az arra épülő Zala Megyei Integrált Területi Program elfogadásához kapcsolódó dokumentumok az alábbi linken nyilvánosan elérhetők:
https://www.zala.hu/hu/onkormanyzat/ter%C3%BCletfejleszt%C3%A9s-%C3%A9s-ter%C3%BCletrendez%C3%A9s
Megrendelő vállalja, hogy a 314/2012. (XI.8.) Korm. rendelet 1. melléklet tartalmi előírásai szerint elkészítendő Megalapozó vizsgálathoz szükséges adatokat Vállalkozó részére legkésőbb a jelen szerződés aláírását követő 30 napon belül átadja.
Ajánlattevő vállalja, hogy a dokumentumok elkészítése során Ajánlatkérőt a munkafolyamatokról tájékoztatja. A részfeladatok végrehajtása során a véleményezési eljárásokban, konzultációkon, bizottsági üléseken, Közgyűlésen részt vesz, vezetői döntés előkészítésében közreműködik.
Ajánlattevő feladatát képezi, hogy az FVS és a TVP készítése során – a teljesítési határidőn belül -, a Pénzügyminisztérium, mint Irányító Hatóság által kért, illetve a fentebb hivatkozott Segédletek, Szakmai mellékletek tartalmi változásaiból eredő módosításokat a jelen közbeszerzés tárgyát képező dokumentumokon átvezesse, adott esetben aktualizálja azokat.
A stratégiai dokumentumok elkészítése során felmerülő további feladatok:
• a dokumentumok elkészítése során Ajánlatkérőt a munkafolyamatokról tájékoztatja,
• a részfeladatok végrehajtása során a véleményezési eljárásokban, konzultációkon, bizottsági üléseken, Közgyűlésen részt vesz, vezetői döntés előkészítésében közreműködik,
• Megrendelővel előre egyeztetett időpontban megtartott konzultáción történő részvétel és ezeken beszámoló készítése a feladatok elvégzésének előrehaladásáról, a konzultációs emlékeztető elkészítése, valamint vezetői döntésekhez írásos javaslat és prezentáció készítése;
• a Megrendelő által elfogadott tartalommal partnerségi egyeztetésre bocsátandó dokumentumok elkészítése,
• részvétel a partnerségi egyeztetésben;
• beérkezett vélemények értékelése, összesítése és bedolgozása a végleges dokumentumba
• részvétel az Irányító Hatóság által kért módosítások átvezetésében, véglegesítésében.
• A részvétel a véglegesítést követően a Megrendelő Közgyűlése felé történő előterjesztés elkészítésében;
• a Közgyűlést megelőző bizottsági üléseken és a Közgyűlésen való részvétel.
Leszállítandó példányszámok:
Munkapéldányból:
• papír alapon 4 db komplett dokumentáció
• digitálisan 2 db komplett dokumentáció elektronikus adathordozón, szerkeszthető formában is (word)
• digitálisan a térképeket szerkeszthető formában is (dwg)
Végleges változatból:
• papír alapon 4db komplett dokumentáció
• digitálisan 2 db komplett dokumentáció elektronikus adathordozón, szerkeszthető formában is (word)
• digitálisan a térképeket szerkeszthető formában is (dwg)
Megrendelő kiköti, hogy az elkészült és Közgyűlés által elfogadott dokumentumok feletti teljes rendelkezési jog Megrendelő általi átvétellel és a vállalkozói díj megfizetésével Megrendelőre száll, és megszerzi azok teljes körű felhasználási jogait is. Ennek megfelelően Megrendelő az elfogadott, átvett dokumentumokat jogosult szabadon felhasználni, azokat módosíttathatja, felülvizsgáltathatja vagy átterveztetheti.
Nagykanizsa utolsó becsült népessége 46 835 fő (2019 évben).
A további részletes feladatleírást az ajánlattételi dokumentáció tartalmazza.