Ugrás a tartalomra Ugrás a láblécre

Publikus Core
Közbeszerzési Értesítő száma: 2014/140
Beszerzés tárgya: Árubeszerzés
Hirdetmény típusa: Tájékoztató az eljárás eredményéről/EU/2011.08.19. EUHL
Eljárás fajtája: Meghívásos
Közzététel dátuma: 2014.12.01.
Iktatószám: 24473/2014
CPV Kód: 39000000-2
Ajánlatkérő: Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal
Teljesítés helye: Magyarország területe.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő: Kemabo Kft. és IBC Orbán Irodastúdió Kft. és Telmex-Nowy Styl Zrt. és Gyulai Fafém Kft. és Linea Bútor Kft. és G-Green Furniture Kereskedelmi Kft. és Bravosincord Kft. mint közös ajánlattevők
Ajánlatkérő típusa: központi költségvetési szerv, központi hivatal
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: egyéb kormányzati kiegészítő tevékenység
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

EURÓPAI UNIÓ
Az Európai Unió Hivatalos Lapjának Kiegészítő Kiadványa 2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luxemburg
Fax +352 2929-42670 E-mail: ojs@publications.europa.eu
Információ és online formanyomtatványok: http://simap.europa.eu
Tájékoztató az eljárás eredményéről 2004/18/EK irányelv
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK15856
Postai cím: Múzeum utca 17.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1088
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: Dr. Pere Attila
Telefon: +36 13013200
E-mail: attila.pere@kih.gov.hu
Fax: +36 13013220
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kih.gov.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
Elektronikus hozzáférés az információkhoz (URL):
Az ajánlatok és a részvételi jelentkezések elektronikus benyújtása (URL):
I.2) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb (nevezze meg): központi költségvetési szerv, központi hivatal
I.3) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb (nevezze meg): egyéb kormányzati kiegészítő tevékenység
I.4) Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: igen
(igen válasz esetén, ezekre az ajánlatkérőkre vonatkozóan további információkat az A. mellékletben adhat meg)

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1) A szerződéshez rendelt elnevezés
„Keretszerződés irodabútorok és egyéb kiegészítő bútorok szállítása tárgyában a Kormányablakok egységes arculatának megvalósításában”
II.1.2) A szerződés típusa és a teljesítés helye
( Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatásmegrendelés –, amelyik a leginkább megfelel a szerződés vagy közbeszerzés(ek) tárgyának)
  Építési beruházás
  Kivitelezés
  Tervezés és kivitelezés
  Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
x Árubeszerzés
x Adásvétel
  Lízing
  Bérlet
  Részletvétel
  Ezek kombinációja
  Szolgáltatásmegrendelés
Szolgáltatási kategória száma
A szolgáltatási kategóriákat lásd a C1. mellékletben
A 17–27. szolgáltatási kategóriákra vonatkozó szerződés esetében (lásd a C1. mellékletet) egyetért-e a hirdetmény közzétételével?
A teljesítés helye
Magyarország területe.
NUTS-kód HU
II.1.3) Keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszeren (DBR) alapuló szerződés(ek)re irányul
II.1.4) A szerződés vagy a beszerzés(ek) rövid meghatározása:
Tárgya:
„Keretszerződés irodabútorok és egyéb kiegészítő bútorok szállítása tárgyában a Kormányablakok egységes arculatának megvalósításában.”
Mennyisége:
Több helyszínen létrejövő integrált kormányzati ügyfélszolgálat (kormányablak) ügyfélterének teljes bútorozása. A helyszínek darabszáma 200 db és 315 db között lesz. Az ügyfélkiszolgáló munkahelyek darabszáma (fotófülkével együtt) 1 900 darab és 3 000 darab között lesz.
A keretszerződés keretösszege: nettó 2 346 456 692 HUF.
A keretszerződés alapján az alábbi termékek szállítására, elhelyezésére, szerelésére, beállítására kerül sor:
1. információs pult egyenes/tört vonalvezetésű B-01
2. információs pult egyenes/tört vonalvezetésű (munkaügyi központ) B-01-n
3. általános ügyfélfogadói ügyintézői munkaasztal B-02-b/j
4. akadálymentes ügyintézői munkaasztal B-02-b/j-A
5. ügyintézői munkaasztal beépített pénztárfiókkal B-02-b/j-P
6. paravánfal ügyintézői munkaasztalok elválasztására B-02-b/j-ü
7. pultra szerelhető felnyíló ajtó B-02-p
8. görgős, fiókos irattároló a munkaasztalok alá B-03-a
9. íróasztal magasságú konténer B-03-b
10. nyomtató asztal B-04-a
11. tároló funkciós gurulós eszköztartó (ügyféltérben és háttérirodákban is) B-04-b
12. lamináló asztal B-04-c
13. alacsony tároló szekrény (nyitott) háttérirodába B-05-a
14. alacsony tároló szekrény (zárható) ügyféltérbe (80 cm hosszú) B-05-b
15. parapet (zárt) szekrény széles (90 cm hosszú) B-06-a
16. parapet szekrény 75 cm hosszú B-06-b
17. polcos iratszekrény 90 (ügyféltérben és háttérirodákban is) B-07-a
18. polcos iratszekrény 45 (ügyféltérben és háttérirodákban is) B-07-b
19. akasztós szekrény - öltözőszekrény B-08
20. íróasztal háttér-munkahelyhez (80x150) B-09-a
21. íróasztal háttér-munkahelyhez (80x120) B-09-b
22. ügyfélváró térbe ülőke - antracit (ülőpuff) B-11-a
23. ügyfélváró térbe ülőke - világoszöld (ülőpuff) B-11-v
24. ügyfélváró térbe ülőke - zöld (ülőpuff) B-11-z
25. ügyfélváró térbe ülőke - világosszürke (ülőpuff) B-11-s
26. ügyfélváró térbe ülőke - narancs (ülőpuff) B-11-n
27. ügyfélváró térbe ülőke - sárga (ülőpuff) B-11-c
28. sorolt ügyfélváró ülőke - antracit (ülőpuff) B-11-ar
29. sorolt ügyfélváró ülőke - világoszöld (ülőpuff) B-11-vr
30. sorolt ügyfélváró ülőke - zöld (ülőpuff) B-11-zr
31. sorolt ügyfélváró ülőke - világosszürke (ülőpuff) B-11-sr
32. sorolt ügyfélváró ülőke - sárga (ülőpuff) B-11-cr
33. sorolt ügyfélváró ülőke - narancs (ülőpuff) B-11-nr
34. sorolt ügyfélváró ülőke - narancs (ülőpuff) B-11-nr-MK
35. álló írópult fal mellett B-12
36. álló írópult, önálló B-13
37. általános fotófülke B-14
38. akadálymentes fotófülke B-14-A
39. fotófülke kiegészítő asztal általános fotóboxhoz tartozó munkahelyhez B-15-a
40. fotófülke kiegészítő asztal akadálymentesített fotóboxhoz tartozó munkahelyhez B-15-a-A
41. fotófülke kiegészítő asztal általános fotóboxhoz tartozó munkahelyhez (kisméretű) B-15-b
42. fotófülke kiegészítő asztal akadálymentesített fotóboxhoz tartozó munkahelyhez (kisméretű) B-15-b-A
43. beépített teakonyha B-16
44. falra szerelt rejtett világítású falburkolat B-17-a
45. falra szerelt rejtett világítású falburkolat B-17-b
46. „háromszög” keresztmetszetű beltéri posztamens B-18
47. tárgyalóasztal B-19
48. paraván fal munkapultok ügyféltér felöli lezárására B-20
49. acélkeretes üvegajtó B-21
50. egyedi ajtónyitó fogantyú B-22
51. fali ütköző B-23
52. radiátor takaró B-24
53. beépített szekrény B-25
54. képkeret kicsi B-26
55. képkeret nagy B-27
56. ügyintézői szék BK-01-v
57. ügyintézői szék BK-01-a
58. ügyfél szék BK-02-v
59. ügyfél szék BK-02-a
60. szőnyeg BK-04
61. készségfejlesztő gyermek ülőkocka BK-05
62. zongoraszék fotófülkébe BK-07
63. virágkaspó virággal BK-08-a
64. virágkaspó virággal BK-08-b
65. irodai szemetes BK-09
66. étkező asztal - (6 személyes) BK-10-a
67. étkező asztal - (4 személyes) BK-10-b
68. étkező szék BK-11-v
69. étkező szék BK-11-n
70. tárgyalószék háttér-munkahelyhez BK-16
71. szék háttér-munkahelyhez BK-17
72. álláskönnyítő szék-információs pultba BK-18
73. tájékoztató pult 1./ügyfélkapu pult (fali) BK-21-b
74. nyomtatványtartó BK-23
75. falióra BK-24
76. fogas BK-25
77. álló fogas háttér irodába BK-26
78. karfás szék/fotel BK-27
79. egymedencés csepegtetőtálcás mosogató (+ szifon) BK-28
80. konyhai csaptelep BK-29
81. falra szerelhető pelenkázó BK-30-a/b
82. PC-tartó a munkaasztalok alá (ügyféltérben és háttérirodákban is) BK-33
83. állítható klaviatúratartó a munkaasztalokra szerelve BK-34
84. kábelcsatorna (ügyféltérben és háttérirodákban is) BK-38
85. konyhai hulladékgyűjtő BK-39
86. szennyfogó szőnyeg P-6
A fenti keretösszegtől ajánlatkérő a keretszerződés teljesítési időszaka alatt -30%-kal eltérhet. Ajánlatkérő felhívja a részvételre jelentkezők figyelmét, hogy a fenti százalékos eltérési lehetőség kifejezetten a szerződés keretösszegére vonatkozik, nem pedig a teljesítési helyszínek, azaz a kormányablakok darabszámára, vagyis a kormányablakok, valamint az ügyfélkiszolgáló munkahelyek darabszámát a fenti százalékos eltéréstől függetlenül, - a fenti 200 és 315 darab helyszín, valamint 1 900 és 3 000 darab ügyfélkiszolgáló munkahely között - szabadon állapítja meg ajánlatkérő a szerződés hatálya alatt.
Ajánlatkérő felhívja a részvételre jelentkezők figyelmét, hogy a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet 8. § (4) bekezdésében foglaltakra tekintettel a jelen eljárás tárgyát képező szerződés alapján nem kerülhet sor olyan termék vagy szolgáltatás beszerzésére ajánlatkérő részére, amelyre vonatkozóan a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által megkötött keretszerződés vagy keretmegállapodás lép hatályba. Az esetlegesen hatályba lépő, a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) által megkötendő keretszerződésben vagy keretmegállapodásban szereplő termékek és szolgáltatások tekintetében - a KEF keretszerződés vagy keretmegállapodás hatályba lépésének időpontjában - a jelen eljárás tárgyát képező szerződés hatályát veszti.
II.1.5) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39000000-2
II. 1.6 ) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk:
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik: igen
II.2) A szerződés(ek) végleges összértéke
II.2.1) A szerződés(ek) végleges összértéke (Csak a végleges összértéket kérjük megadni számokkal, az összes szerződést, részt, meghosszabbítást és opciót beleértve; az egyes szerződésekre vonatkozó információkkal kapcsolatban töltse ki az V. szakaszt (Az eljárás eredménye))
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfakulcs (%) ,
Érték 4185836607 Pénznem: HUF
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat és
legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem:
Áfa nélkül  
Áfával  
Áfakulcs (%) ,

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1) Az eljárás fajtája
IV.1.1) Az eljárás fajtája
  Nyílt
x Meghívásos
  Gyorsított meghívásos
  Versenypárbeszéd keretében
  Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
  Gyorsított tárgyalásos
  Ajánlati/részvételi felhívás közzététele nélküli/hirdetmény nélküli tárgyalásos
  Ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül megvalósított beszerzés (a D1. melléklet 2. szakaszában felsorolt esetekben)
Ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában (HL) történő közzététele nélkül megvalósított beszerzés indokolása: töltse ki a D1. mellékletet
IV.2) Bírálati szempontok
IV.2.1) Bírálati szempontok (jelölje be a megfelelő rovatot/rovatokat)
  A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
vagy
x Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint
Szempont Súlyszám
Ajánlati ár. 85
Jótállás időtartama. 15
IV.2.2) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak nem
IV.3) Adminisztratív információk
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre igen
(igen válasz esetén, töltse ki a megfelelő rovatokat)
  Előzetes tájékoztató
  Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S - (nap/hónap/év)
x Ajánlati/részvételi felhívás
  Dinamikus beszerzési rendszerben használt egyszerűsített hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2014 /S 076 - 131345 2014/04/17 (nap/hónap/év)
  Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S - (nap/hónap/év)
  Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S - (nap/hónap/év)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S - (nap/hónap/év)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés KERETSZERZŐDÉS
V.1) Az eljárást lezáró döntés meghozatalának időpontja : 2014/10/22 (nap/hónap/év)
V.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
V.3) A nyertes gazdasági szereplő neve és címe
Hivatalos név: Kemabo Kft. és IBC Orbán Irodastúdió Kft. és Telmex-Nowy Styl Zrt. és Gyulai Fafém Kft. és Linea Bútor Kft. és G-Green Furniture Kereskedelmi Kft. és Bravosincord Kft. mint közös ajánlattevők
Postai cím: Bojtár u. 37.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1037
Ország: HU
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
V.4) A szerződés értékére vonatkozó információ (csak számokkal)
Áfa nélkül x
Áfa-val  
Áfakulcs (%) ,
A szerződés eredetileg becsült összértéke (adott esetben)
Érték 2346456692 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfá-val  
Áfakulcs (%) ,
A szerződés végleges összértéke
Érték 4185836607 Pénznem: HUF
vagy
Áfa nélkül  
Áfá-val  
Áfakulcs (%) ,
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat és a legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat Pénznem:
Éves vagy havi érték esetén : (adja meg)
Az évek száma: vagy A hónapok száma:
V.5 ) Alvállalkozásra vonatkozó információk
Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez nem
(igen válasz esetén, csak számokkal) Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek igénybevételével történő teljesítésének értékét vagy arányát (részét):
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: , (%)
Nem ismert  
Az alvállalkozásba adandó érték/arány rövid meghatározása (ha ismert)
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos: igen
(igen válasz esetén) Hivatkozás a projekt(ek)re és/vagy program(ok)ra:
A közszolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférés megteremtése: akadálymentesítés
Baranya Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0011
Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0009
Békés Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0013
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0014
Csongrád Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1/A-12/2-2013-0017
Fejér Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0008
Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0002
Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0006
Heves Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0012
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0005
Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0016
Nógrád Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0004
Somogy Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0003
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0015
Tolna Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0010
Vas Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1/A-12/2-2013-0020
Veszprém Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1/A-12/2-2013-0021
Zala Megyei Kormányhivatal tekintetében: TIOP-3.3.1 A-12/2.-2013-0007
VI.2) További információk: (adott esetben )
1. A Kemabo Kft. a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény értelmében kisvállalkozásnak minősül.
Az IBC Orbán Irodastúdió Kft. a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény értelmében mikrovállalkozásnak minősül.
A Telmex-Nowy Styl Zrt. nem tartozik a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény hatálya alá.
A Gyulai Fafém Kft. a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény értelmében mikrovállalkozásnak minősül.
A Linea Bútor Kft. a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény értelmében középvállalkozásnak minősül.
A G-Green Furniture Kereskedelmi Kft. a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény értelmében középvállalkozásnak minősül.
A Bravosincord Kft. nem tartozik a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény hatálya alá.

2. Az ajánlattevők neve, címe:
Garzon Bútor Zrt. (8000 Székesfehérvár, Bakony u. 4.)
Kemabo Kft. (1037 Budapest, Bojtár u. 37.) és IBC Orbán Irodastúdió Kft. (1053 Budapest, Veres Pálné u. 14. fsz. 7.) és Telmex-Nowy Styl Zrt. (2000 Szentendre, Rózsa u. 23.) és Gyulai Fafém Kft. (5700 Gyula, Henyei M. u. 11.) és Linea Bútor Kft. (9011 Győr, Dózsa Major 01052/16 hrsz.) és G-Green Furniture Kereskedelmi Kft. (8000 Székesfehérvár, Bakony u. 4.) és Bravosincord Kft. (1149 Budapest, Róna u. 120-122.), mint közös ajánlattevők
Stulwerk Kft. (2029 Budakeszi, Budaörsi köz 1.)
3. A Kemabo Kft. és IBC Orbán Irodastúdió Kft. és Telmex-Nowy Styl Zrt. és Gyulai Fafém Kft. és Linea Bútor Kft. és G-Green Furniture Kereskedelmi Kft. és Bravosincord Kft., mint közös ajánlattevők ajánlatban szereplő ajánlati ára: nettó 4.185.836.607,- Ft.
Számítási hiba javítása alapján az ajánlatkérő által kiszámított adat: nettó 4 185 836 607,49- Ft.
4. Az ajánlattételi felhívás 2014.08.14. napján került megküldésre.
VI.3) Jogorvoslati eljárás
VI.3.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
A békéltetési eljárást lebonyolító szerv (adott esetben)
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.3.2) Jogorvoslati kérelmek benyújtása (töltse ki a VI.3.2 rovatot vagy szükség esetén a VI.3.3 rovatot)
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
A Kbt. 137. § szerint.
VI.3.3) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4) E hirdetmény feladásának időpontja : 2014/11/24 (nap/hónap/év)
 
A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Baranya Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK16592 Postai cím: József Attila utca 10
Város: Pécs
Postai irányítószám: 7623
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK01740 Postai cím: Deák Ferenc tér 3.
Város: Kecskemét
Postai irányítószám: 6000
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Békés Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK10165 Postai cím: Derkovits sor 2.
Város: Békéscsaba
Postai irányítószám: 5600
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK10112 Postai cím: Városház tér 1.
Város: Miskolc
Postai irányítószám: 3525
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Csongrád Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK18274 Postai cím: Rákóczi Tér 1
Város: Szeged
Postai irányítószám: 6722
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Fejér Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK10357 Postai cím: Szent István tér 9.
Város: Székesfehérvár
Postai irányítószám: 8000
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK16633 Postai cím: Árpád út 32.
Város: Győr
Postai irányítószám: 9021
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK16360 Postai cím: Piac utca 54.
Város: Debrecen
Postai irányítószám: 4024
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Heves Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK15806 Postai cím: Kossuth L. utca 9.
Város: Eger
Postai irányítószám: 3300
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK10125 Postai cím: Kossuth Lajos út 2.
Város: Szolnok
Postai irányítószám: 5000
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK10200 Postai cím: Fő tér 4.
Város: Tatabánya
Postai irányítószám: 2800
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Nógrád Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK10128 Postai cím: Zemlinszky Rezső utca 9.
Város: Salgótarján
Postai irányítószám: 3100
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Somogy Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK10237 Postai cím: Csokonai utca 3.
Város: Kaposvár
Postai irányítószám: 7400
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK15936 Postai cím: Hősök tere 5.
Város: Nyíregyháza
Postai irányítószám: 4400
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Tolna Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK10241 Postai cím: Szent István tér 11-13.
Város: Szekszárd
Postai irányítószám: 7100
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Vas Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK15403 Postai cím: Berzsenyi tér 1.
Város: Szombathely
Postai irányítószám: 9700
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Veszprém Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK10251 Postai cím: Megyeház tér 1.
Város: Veszprém
Postai irányítószám: 8200
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név: Zala Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK17242 Postai cím: Kosztolányi Dezső utca 10.
Város: Zalaegerszeg
Postai irányítószám: 8900
Ország: HU
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

C1. MELLÉKLET - Általános beszerzés
A II. szakaszban (A szerződés tárgya) említett szolgáltatási kategóriák
2004/18/EK irányelv
Kategória száma 1
Tárgy
1
Karbantartási és javítási szolgáltatások
2
Szárazföldi szállítási szolgáltatások 2 , beleértve a páncélozott járművel végzett szolgáltatásokat és a futárszolgálatokat, kivéve a postai küldemények szállítását
3
Légi személyszállítási és teherfuvarozási szolgáltatások, kivéve a postai küldemények szállítását
4
Szárazföldi 3 és légi postai küldemények szállítása
5
Távközlési szolgáltatások
6
Pénzügyi szolgáltatások: a) Biztosítási szolgáltatások, b) Banki és befektetési szolgáltatások 4
7
Számítógépes és azzal összefüggő szolgáltatások
8
Kutatási és fejlesztési szolgáltatások 5
9
Számviteli, könyvvizsgálói és könyvelési szolgáltatások
10
Piackutatási és közvélemény-kutatási szolgáltatások
11
Vezetési tanácsadó szolgáltatások 6 és az ezzel összefüggő szolgáltatások
12
Építészeti szolgáltatások; mélyépítési szolgáltatások és integrált mélyépítési szolgáltatások; városrendezési és tájrendezési szolgáltatások; az ezekkel összefüggő tudományos és műszaki tanácsadási szolgáltatások; műszaki vizsgálati és elemző szolgáltatások
13
Reklámszolgáltatások
14
Épülettakarítási szolgáltatások és ingatlankezelési szolgáltatások
15
Kiadói és nyomdai szolgáltatások, eseti vagy szerződéses alapon
16
Szennyvíz- és hulladékkezelési szolgáltatások, fertőtlenítési és hasonló szolgáltatások
Kategória száma 7
Tárgy
17
Szállodai és éttermi szolgáltatások
18
Vasúti szállítási szolgáltatások
19
Vízi szállítási szolgáltatások
20
Szállítási mellék- és kiegészítő szolgáltatások
21
Jogi szolgáltatások
22
Személyzetelhelyezési és -ellátási szolgáltatások 8
23
Nyomozási és biztonsági szolgáltatások, kivéve a páncélozott járművel végzett szolgáltatásokat
24
Oktatási és szakképzési szolgáltatások
25
Egészségügyi és szociális szolgáltatások
26
Szórakoztató, kulturális és sportszolgáltatások 9
27
Egyéb szolgáltatások
1 A 2004/18/EK irányelv 20. cikke és IIA. melléklete szerinti szolgáltatási kategóriák.
2 Kivéve a 18. kategóriába tartozó vasúti szállítási szolgáltatásokat.
3 Kivéve a 18. kategóriába tartozó vasúti szállítási szolgáltatásokat.
4 Kivéve az értékpapírok és egyéb pénzügyi eszközök kibocsátásával, eladásával, vételével vagy átruházásával kapcsolatos pénzügyi szolgáltatásokat és a jegybanki tevékenységet (szolgáltatást). Nem tartoznak ide továbbá: a föld, meglévő épületek vagy egyéb ingatlan, illetve az arra vonatkozó jogok bármilyen pénzügyi eszköz segítségével történő megvásárlásához vagy bérléséhez kapcsolódó szolgáltatások. Mindazonáltal az adásvételi vagy bérleti szerződés megkötésével egyidejűleg, vagy az ilyen szerződés megkötése előtt vagy után bármilyen formában megkötött, pénzügyi szolgáltatásra irányuló szerződések az irányelv hatálya alá tartoznak.
5 Kivéve a kutatási és fejlesztési szolgáltatásokat, nem értve ide azt az esetet, ha annak eredményét kizárólag az ajánlatkérő hasznosítja tevékenységi körében, és az ellenszolgáltatást teljes mértékben az ajánlatkérő teljesíti.
6 Kivéve a választottbírósági, a közvetítői és a békéltetési szolgáltatást.
7 A 2004/18/EK irányelv 21. cikke és IIB. melléklete szerinti szolgáltatási kategóriák.
8 Kivéve a munkaszerződéseket.
9 Kivéve a műsorszolgáltatók által kötött, műsoranyagok megszerzésével, fejlesztésével, saját vagy koprodukciós készítésével kapcsolatos, illetve a műsorszolgáltatási időtartammal kapcsolatos szerződéseket.

D1. MELLÉKLET - Általános beszerzés
Ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzétele nélkül megvalósított beszerzés indokolása 2004/18/EK irányelv
Kérjük, az alábbiakban adja meg az Európai Unió Hivatalos Lapjában (HL) ajánlati/részvételi felhívás közzététele nélkül megvalósított beszerzés indoklását. Az indoklásnak összhangban kell lennie a 2004/18/EK irányelv vonatkozó cikkeivel.
(A jogorvoslati eljárás alkalmazására vonatkozó 89/665/EGK irányelv értelmében a jogorvoslati kérelem benyújtására vonatkozó, az említett irányelv 2f. cikke (1) bekezdése a) pontjának első francia bekezdésében említett határidő lerövidíthető, ha a hirdetmény tartalmazza az ajánlatkérő azon döntésére vonatkozó indokolását, amely alapján a szerződést az ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül ítéli oda. A lerövidített határidő igénybevételéhez jelölje meg a megfelelő rovato(ka)t, és adja meg az alábbi információkat.)
1.) Közbeszerzési eljárást megindító hirdetmény előzetes, a HL-ben való közzététele nélküli, tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2004/18/EK irányelv 31. cikke alapján történő indokolása )
Nem érkeztek be, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi jelentkezések érkeztek be:
  nyílt eljárás,
  meghívásos eljárás keretében
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, vizsgálati vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint. (csak árubeszerzés esetén)
Az építési beruházás kivitelezését, az áruk szállítását vagy a szolgáltatások teljesítését kizárólag egy meghatározott ajánlattevő képes teljesíteni, a következő okok miatt:
  műszaki,
  művészeti,
  kizárólagos jogok védelme
  Az ajánlatkérő által előre nem látható okból előállt rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban.
  Kiegészítő építési beruházás/árubeszerzés/szolgáltatás megrendelésére került sor az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően.
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően.
  Szolgáltatás megrendelése tervpályázati eljárás alapján a nyertes ajánlattevőtől vagy a nyertes ajánlattevők egyikétől.
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk esetén.
Különösen kedvező feltételek mellett történő árubeszerzés:
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól,
  csődeljárás, felszámolási eljárás vagy hasonló eljárás során történő értékesítés keretében.
  A nyílt eljárás, a meghívásos eljárás vagy a versenypárbeszéd keretében nem nyújtottak be érvényes vagy elfogadható ajánlatokat. Csak azok az ajánlattevők vettek részt a tárgyaláson, amelyek megfeleltek a minőségi kiválasztási követelményeknek.
2) A HL-ben közzétett ajánlati/részvételi felhívás nélkül megvalósított beszerzés egyéb indokolása
  A szerződés tárgyát az irányelv IIB. mellékletében szereplő szolgáltatások képezik.
  A szerződés nem tartozik az irányelv hatálya alá.
A fent említett lerövidített határidő igénybevétele érdekében a megfelelő fenti rovat(ok) megjelölésén felül kérjük, adjon világos és érthető magyarázatot arra, hogy az ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélküli beszerzés miért jogszerű. Minden esetben adja meg a vonatkozó tényeket, és adott esetben azok jogi értékelését a 2004/18/EK irányelvvel összhangban: (maximum 500 szóban)