Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2013/126
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről (1-es minta)/KÉ/2013.07.01 KÉ
Eljárás fajtája:Hirdetmény nélküli tárgyalásos
Közzététel dátuma:2013.10.25.
Iktatószám:16934/2013
CPV Kód:79411000-8;85121000-3
Ajánlatkérő:Cece Nagyközség Önkormányzata
Teljesítés helye:Sárbogárdi kistérség települései: Alap, Alsószentiván, Cece, Igar, Hantos, Mezőszilas, Nagylók, Sárbogárd, Sáregres, Vajta
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Public Sector Tanácsadó Kft.
Ajánlatkérő típusa:Regionális/helyi szintű
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

1. melléklet a 92/2011. (XII. 30.) NFM rendelethez
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
tájékoztató
az eljárás eredményéről
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Cece Nagyközség Önkormányzata
Postai cím: Deák Ferenc utca 13.
Város/Község: Cece
Postai irányítószám: 7013
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: Varga Gábor
Telefon: 06-25/505-150
E-mail: polghiv@cece.hu
Fax: 06-25/234-389
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
Központi szintű  
Közszolgáltató  
Regionális/helyi szintű x
Támogatott szervezet [Kbt. 6. § (1) bekezdés g) pont]  
Közjogi szervezet  
Egyéb  
I.3.) Fő tevékenység
I.3.1) Klasszikus ajánlatkérők
x Általános közszolgáltatások
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Honvédelem
  Szociális védelem
  Közrend és biztonság
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Környezetvédelem
  Oktatás
  Gazdasági és pénzügyek
  Egyéb (nevezze meg):
  Egészségügy
I.3.2) Közszolgáltató ajánlatkérők
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Vasúti szolgáltatások
  Villamos energia
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz szolgáltatások
  Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
  Kikötői tevékenységek
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Repülőtéri tevékenységek
  Víz
  Egyéb (nevezze meg):
  Postai szolgáltatások
I. 4.) Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem
(Igen válasz esetén, ezekre az ajánlatkérőkre vonatkozóan további információkat az A. mellékletben adhat meg.)

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1) A szerződéshez rendelt elnevezés:
„Éljünk egészségesen!” – EFI működésével és szűrőprogramokkal kapcsolatos szolgáltatások (TÁMOP-6.1.2-11/3-2012-0034)Megbízási szerződés
II.1.2) A szerződés típusa és a teljesítés helye ( Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás megrendelés –, amelyik a leginkább megfelel a szerződés vagy közbeszerzés(ek) tárgyának)
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatás megrendelés
  Kivitelezés
  Tervezés és kivitelezés
  Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
  Adásvétel
  Lízing
  Bérlet
  Részletvétel
  Ezek kombinációja
Szolgáltatási kategória száma 11
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)
  Építési koncesszió
  Szolgáltatási koncesszió
A teljesítés helye:
Sárbogárdi kistérség települései: Alap, Alsószentiván, Cece, Igar, Hantos, Mezőszilas, Nagylók, Sárbogárd, Sáregres, Vajta
NUTS-kód: HU211
II.1.3) Keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszeren (DBR) alapuló szerződés(ek)re irányul
II.1.4) A szerződés vagy a közbeszerzés(ek) tárgya, mennyisége:
Tanulmányok
# EFI működési rend kidolgozása
# Kistérségi egészségfejlesztési terv
Betegklubok
# Cukorbeteg klub
# Szív-és érrendszeri betegklub
Szűrőprogramok
# Szűrőnapok
# A kistérség településein megvalósuló programokon való részvétel, szűréssel
„Rajtad múlik!” – EFI működésével és szűrőprogramokkal kapcsolatos
(TÁMOP-6.1.2-11/3-2012-0045)
Ajánlattevői szolgáltatás paraméterei
I. rész: Tanulmányok

Alulírott …………………………… (képviseli: ………………..…………………) mint ajánlattevő / közös ajánlattevőt az ajánlati felhívásban szereplő szolgáltatást az alábbi paraméterekkel vállalom teljesíteni.
Ajánlatkérő neve Tevékenység címe Tevékenység tartalma Termék megnevezése és igazolási módja Indikátorokhoz való hozzájárulás Költség (nettó+Áfa) Teljesítési határidő
Lajoskomárom Nagyközség Önkormányzata EFI működési rend kidolgozása Az EFI működéséhez szükséges részletes működési rend kidolgozása, fejlesztése kapcsán tervezett tevékenységek részletezése külső, szakmai alvállalkozó bevonásával.
Vállalkozó feladata:
# 150 tanácsadói óra alatt EFI működési rend kidolgozása # 1 db EFI működési rend elektronikus és nyomtatott példányban 1 db EFI működési rend
Lajoskomárom Nagyközség Önkormányzata Kistérségi egészségfejlesztési terv Kistérségi egészségterv aktualizálása. A 20 nap alatt szükségletfelmérés készül a települési lakosság körében, amiből egy releváns helyzetkép alakul ki. A problémák kezelésére és megoldására stratégiai célok kitűzése és cselekvési terv elkészítése válaszol.
Vállalkozó feladata:
kistérségi egészségfejlesztési terv aktualizálása 160 tanácsadói óra alatt. # 1 db kistérségi egészségfejlesztési terv elektronikus és nyomtatott példányban 1 db kistérségi egészségfejlesztési terv
Kelt, …………………… 2013. …………………..
P.H.
......................................
cégszerű aláírás

17. b számú melléklet
„Rajtad múlik!” – EFI működésével és szűrőprogramokkal kapcsolatos
(TÁMOP-6.1.2-11/3-2012-0045)
Ajánlattevői szolgáltatás paraméterei
II. rész: Betegklubok

Alulírott …………………………… (képviseli: ………………..…………………) mint ajánlattevő / közös ajánlattevőt az ajánlati felhívásban szereplő szolgáltatást az alábbi paraméterekkel vállalom teljesíteni.
Ajánlatkérő neve Tevékenység címe Tevékenység tartalma Termék megnevezése és igazolási módja Indikátorokhoz való hozzájárulás Költség (nettó+Áfa) Teljesítési határidő
Lajoskomárom Nagyközség Önkormányzata Cukorbeteg klub Cukorbetegklub kialakítása és ezzel összefüggésben a beteg együttműködés fejlesztését támogató tevékenységek biztosítása, amely keretében az alábbi tevékenységek / szolgáltatások kerülnek bevezetésre a kistérségben:
1. cukorbetegeknek egyéni és csoportos formában történő betegoktatás, felvilágosítás nyújtása betegségükre specifikusan, terápiás együttműködés fejlesztés, azaz elérni, hogy a tanácsokat megfogadja a kliens, és a felírt gyógyszereket is a megfelelő időben és mennyiségben beszedje
2. diétás oktatás
3. diabetológiai segédeszközök betanítása, használat ellenőrzése
4. kapcsolattartás az országos cukorbetegklub hálózattal.
A tevékenység eredményeként egy átfogó módszertan kerül kidolgozásra.
Vállalkozó feladata:
# 13 alkalom x 2 fő szakember x 1 óra (26 óra)
# 1 db módszertan kidolgozása # beszámoló
# jelenléti ív
# fotódokumentáció
# 1 db módszertan elektronikus és nyomtatott példányban 13 alkalommal cukorbeteg klub
1 db módszertan
Lajoskomárom Nagyközség Önkormányzata Szív-és érrendszeri betegklub Szív- és érrendszeri betegklub kialakítása és ezzel összefüggésben a beteg együttműködés fejlesztését támogató tevékenységek biztosítása
1. szív- és érrendszeri betegségben szenvedőknek egyéni és csoportos formában történő betegoktatás, felvilágosítás nyújtása betegségükre specifikusan, terápiás együttműködés fejlesztés, azaz elérni, hogy a tanácsokat megfogadja a kliens, és a felírt gyógyszereket is a megfelelő időben és mennyiségben beszedje
2. diétás oktatás
3. mozgásformák betanítása
Vállalkozó feladata:
# 13 alkalom x 2 fő szakember x 1 óra (26 óra)
# 1 db módszertan kidolgozása # beszámoló
# jelenléti ív
# fotódokumentáció
# 1 db módszertan elektronikus és nyomtatott példányban 13 alkalommal szív- és érrendszeri betegklub
1 db módszertan
Kelt, …………………… 2013. …………………..
P.H.
......................................
cégszerű aláírás 
17. c számú melléklet
„Rajtad múlik!” – EFI működésével és szűrőprogramokkal kapcsolatos
(TÁMOP-6.1.2-11/3-2012-0045)
Ajánlattevői szolgáltatás paraméterei
III. rész: Szűrőprogramok

Alulírott …………………………… (képviseli: ………………..…………………) mint ajánlattevő / közös ajánlattevőt az ajánlati felhívásban szereplő szolgáltatást az alábbi paraméterekkel vállalom teljesíteni.
Ajánlatkérő neve Tevékenység címe Tevékenység tartalma Termék megnevezése és igazolási módja Indikátorokhoz való hozzájárulás Költség (nettó+Áfa) Teljesítési határidő
Lajoskomárom Nagyközség Önkormányzata Szűrőnapok A kistérség településein 3 alkalommal szűrőnapot tervezünk, mely 5 betegségtípus szűrését célozza: keringési, érzékszervi, mozgásszervi, dohányzás és szájüreg daganat. Az alábbi bontásban részletezzük a tevékenységet:
Szűrés 1.: A keringési betegségek kockázatára irányuló szűrések, ahhoz kapcsolódó kockázatbecslés és tanácsadás, vérnyomásmérés, artéria merevség vizsgálat, koleszterinszint mérés, hiperlipidémia (vérzsír) szint mérés, vércukorszint mérés, magasság mérés, testsúly mérés, bőrredő mérés (testzsír tömeg mérés), BMI számítás, derék-csípő arány vizsgálat, cél testsúly meghatározás, koronária rizikós besorolás. Táplálkozással kapcsolatos információnyújtás.
Szűrés 2.: Érzékszervi megbetegedésekre irányuló szűrések, ahhoz kapcsolódó kockázatbecslés és tanácsadás. Érzékszervi megbetegedésekre irányuló szűrés: hallás és látásszűrés, szemfenék vizsgálat, szemnyomás vizsgálat, általános látásvizsgálat Kettesy-tábla segítségével és hallásvizsgálat.
Szűrés 3.: mozgásszervi megbetegedésekre, szájüregi daganat és rák megelőző állapotokra irányuló szűrések és kapcsolódó tanácsadás, csontritkulás, ízületi mozgástartomány, izomerő, gerinc deformitások, tartási rendellenességek szűrése, láb deformitás szűrés, degeneratív ízületi megbetegedésben szenvedők szűrése, mozgáskoordinációs zavarok
Szűrés 4.: dohányzással kapcsolatos rövid intervenció kilégzési levegő CO tartalmának mérése, kérdőív kitöltetése rövid intervenció, szükség esetén a megfelelő szakellátásba irányítás. A helyi tüdőgondozó szakemberei vesznek részt a szűrőnapokon.
Szűrés 5.: a program megvalósítási ideje alatt minden településen szájüregi daganat szűrést végzünk 4 órában a helyi fogorvosok bevonásával. A szűréshez 1 fő orvos és 1 fő szakasszisztens biztosítása szükséges.
Vállalkozó feladata:
# Szűrés 1: 3 alkalom x 6 óra x 4 fő szakember (1 fő szakorvos, 1 fő asszisztens,1 fő diabétesz szakasszisztens, 1 fő dietetikus) (72 óra)
# Szűrés 2: 3 alkalom x 6 óra x 4 fő szakember (1 fő fül-orr gégész, 1 fő szemész szakorvos, 1-1 fő szakasszisztens) (72 óra)
# Szűrés 3: 3 alkalom x 6 óra x 3 fő szakember (1 fő orvos, 1 fő szakasszisztens, 1 fő gyógytornász) (54 óra)
# Szűrés 4: 3 alkalom x 6 óra x 2 fő szakember (1 fő addiktológus, 1 fő szakasszisztens) (36 óra)
# Szűrés 5: 3 alkalom x 6 óra x 2 fő szakember (36 óra)
Összesen 270 óra
# 3 alkalom x 6 óra terembérlet
# 3 alkalom x 6 óra eszközbérlet
# 3 alkalom x 15 fő ellátás # beszámoló
# jelenléti ív
# fotódokumentáció
# meghívó 3 alkalommal szűrőnap
Lajoskomárom Nagyközség Önkormányzata A kistérség településein megvalósuló programokon való részvétel szűréssel A keringési betegségek kockázatára irányuló szűrések, ahhoz kapcsolódó kockázatbecslés és tanácsadás
Vérnyomásmérés, artéria merevség visgálat, koleszterinszint mérés, hiperlipidémia (vérzsír) szint mérés, vércukorszint mérés, magasság mérés, testsúly mérés, bőrredő mérés (testzsír tömeg mérés), BMI számítás, derék-csípő arány vizsgálat, cél testsúly meghatározás, koronária rizikós besorolás. Táplálkozással kapcsolatos információnyújtás.
A mozgásszervi megbetegedésekre irányuló szűrések és kapcsolódó tanácsadás
csontritkulás, ízületi mozgástartomány, izomerő, gerinc deformitások, tartási rendellenességek szűrése, láb deformitás szűrés, degeneratív ízületi megbetegedésben szenvedők szűrése, mozgáskoordinációs zavarok
Vállalkozó feladata
# 10 alkalom x 6 óra x 4 fő (1 fő szakorvos, 1 fő asszisztens, 1 fő dietetikus, 1 fő diabétesz szakasszisztens)
# 10 alkalom x 6 óra x 3 fő (1 fő orvos, 1 fő szakasszisztens, 1 fő gyógytornász)
# Összesen 10 alkalom x 7 szakember x 6 óra (420 óra)
# 10 alkalom x 6 óra terembérlet
# 10 alkalom x 6 óra eszközbérlet # beszámoló
# jelenléti ív
# fotódokumentáció
# meghívó 10 rendezvényhez kapcsolódó szűrés
Kelt, …………………… 2013. …………………..
P.H.
......................................
cégszerű aláírás
II.1.5) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:79411000-8
További tárgyak:85121000-3
II.2) A szerződés(ek) végleges összértéke
II.2.1) A szerződés(ek) végleges összértéke (Csak a végleges összértéket kérjük megadni számokkal, az összes szerződést, részt, meghosszabbítást és opciót beleértve; az egyes szerződésekre vonatkozó információkkal kapcsolatban a IV.szakaszt (Az eljárás eredménye) kérjük kitölteni)
Érték: 16.121.500
Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfa (%) ,
II.2.2.) Építési koncesszió esetén az ellenszolgáltatás leírása:
II.2.3.) Szolgáltatási koncesszió esetén az ellenszolgáltatás leírása:

III. SZAKASZ: ELJÁRÁS
III.1) Az eljárás fajtája
III.1.1) Az eljárás fajtája
Klasszikus ajánlatkérők
  A Kbt. 123. §-a szerinti, szabadon kialakított eljárás
A Kbt. 121. § (1) b) pontja szerinti, a Kbt. Második Részében meghatározott szabályok alapján lefolytatott eljárás az alábbiak szerint:
  Nyílt
  Meghívásos
  Gyorsított meghívásos
  Versenypárbeszéd
  Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
  Gyorsított tárgyalásos
x Hirdetmény nélküli tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében nyílt
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében meghívásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetménnyel induló tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetmény nélküli tárgyalásos
  Kbt. 122/A. § szerinti eljárás
Közszolgáltató ajánlatkérők
  A Kbt. 123. §-a szerinti, szabadon kialakított eljárás
A Kbt. 121. § (1) b) pontja szerinti, a Kbt. Második Részében meghatározott szabályok alapján lefolytatott eljárás az alábbiak szerint:
  Nyílt
  Meghívásos
  Előminősítési hirdetménnyel meghirdetett meghívásos
  Előminősítési hirdetménnyel meghirdetett tárgyalásos
  Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
  Hirdetmény nélküli tárgyalásos
  Időszakos előzetes tájékoztatót tartalmazó hirdetménnyel meghirdetett meghívásos
  Időszakos előzetes tájékoztatót tartalmazó hirdetménnyel meghirdetett tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében nyílt
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében meghívásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetménnyel induló tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetmény nélküli tárgyalásos
  Kbt. 122/A. § szerinti eljárás
III. 1.1.2.) A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás, valamint a gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása: (adott esetben) :
A Kbt. 122. § (7) bekezdés a) pontja alapján, tekintettel arra, hogy a szolgáltatás becsült értéke nem érte el a huszonötmillió forintot.
III.2) Értékelési szempontok
III.2.1) Értékelési szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
x A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
VAGY (adott esetben a Kbt. 123. §-a szerinti eljárásban)
  Az összességében legelőnyösebb ajánlat a következő részszempontok alapján
SzempontSúlyszám
VAGY
  Egyéb:
III.2.2) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak nem
III.3) Adminisztratív információk
III.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám: (adott esetben)
III.3.2)
Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre a HL-ben nem
(Igen válasz esetén töltse ki a megfelelő rovatokat)
  Előzetes tájékoztató   Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
  Ajánlati/részvételi felhívás   Dinamikus beszerzési rendszerben használt egyszerűsített hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
  Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
III.3.3)
Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre a KÉ-ben nem
(Igen válasz esetén töltse ki a megfelelő rovatokat)
  Előzetes tájékoztató   Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
  Eljárást megindító, illetve meghirdető felhívás   Dinamikus beszerzési rendszerben használt egyszerűsített hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
  Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
 
IV. szakasz : AZ ELJÁRÁS EREDMÉNYE
A Szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Megbízási szerződés
IV.1) Az eljárás (részajánlat-tételi lehetőség esetén az adott rész vonatkozásában) eredményes volt:
igen
IV.2) Ha az eljárás (részajánlat-tételi lehetőség esetén az adott rész vonatkozásában) eredménytelen, illetve szerződéskötésre nem került sor, ennek indoka:
IV.3) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
IV.4)
A szerződéskötés időpontja: 2013/09/16 (év/hó/nap)
IV.5) A nyertes ajánlattevő neve és címe
Hivatalos név: Public Sector Tanácsadó Kft.
Postai cím: Szinyei Merse u. 21. I. em. 5.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1063
Ország: HU
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
IV.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (csak számokkal)
A szerződés eredetileg becsült összértéke (adott esetben)
Érték: 16.133.295 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfa (%) ,
A szerződés végleges összértéke
Érték: 16.121.500 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfa (%) ,
és
a figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat 16.121.500 /
és a legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: 17.810.000 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfa (%) ,
Éves vagy havi érték esetén: (adja meg)
Az évek száma: VAGY a hónapok száma:
A szerződés határozatlan időtartamra szól nem
IV.7) Alvállalkozásra vonatkozó információk
Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződéshez: nem
(Igen válasz esetén, csak számokkal) Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek igénybevételével történő teljesítésének értékét vagy arányát (részét):
Érték áfa nélkül: (arab számmal) Pénznem:
Arány (rész): , (%)
Nem ismert  
Az alvállalkozásba adandó érték/arány rövid meghatározása: (ha ismert)
IV.8) A nyertes ajánlattevő kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerinti minősítése
x mikro vállalkozás
  kisvállalkozás
  középvállalkozás
  egyéb
IV.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege (adott esetben)
Név:
Cím:
Ellenszolgáltatás összege (csak számokkal):
Érték: Pénznem:
Áfa nélkül  
Áfával  
Áfa (%) ,
IV.10) Az ajánlattevők neve és címe (ország is): (adott esetben)
 
IMS Magyarország Kft. (név) 2040 Budaörs, Panoráma u. 4. (cím)
Magyarország (székhely szerinti ország)

Friss Európa Nonprofit Kft. (név) 1141 Budapest, Szugló u. 82. fsz. 2. (cím)
Magyarország (székhely szerinti ország)
----------------------------------(E pontból az ajánlattevők számától függően több használandó)-----------------------------------
IV.11)
A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett nem
IV.12) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem
---------------(Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható. Részajánlat-tételi lehetőség esetén ez a szakasz valamennyi részajánlati kör tekintetében, külön-külön töltendő ki.)-------------------

V. szakasz: kiegészítő információk
V.1) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos
igen
(Igen válasz esetén) Hivatkozás a projekt(ek)re és/vagy program(ok)ra:
TÁMOP-6.1.2-11/3-2012-0034
V.2) További információk (adott esetben)
V.2.1) Hirdetmény közzététele nélkül induló eljárás esetén az eljárást megindító felhívás megküldésének, illetőleg a Közbeszerzési Döntőbizottság tájékoztatásának napja:
Dátum: 2013/06/17 (év/hó/nap)
V.2.2) Az eljárás során figyelembe vett környezetvédelmi szempontok (adott esetben)
Az eljárásban környezetvédelmi szempontok kerültek meghatározásra:
  szerződéses feltételként
  bírálati részszempontként/alszempontként
  a műszaki leírás részeként
  az alkalmassági feltételek körében környezetvédelmi intézkedések alkalmazásának előírásával (építési beruházás és szolgáltatás megrendelés esetén)
  az alkalmassági feltételek körében környezetvédelmi vezetési rendszereknek való megfelelés igazolásával
V.2.3) Az eljárás során figyelembe vett szociális szempontok (adott esetben)
Az eljárásban szociális szempontok kerültek meghatározásra:
  szerződéses feltételként
  bírálati részszempontként/alszempontként
  a műszaki leírás részeként
  alkalmassági feltételként
  védett foglalkoztatók számára fenntartott közbeszerzés útján
V.2.4) Egyéb információk:
V.3)
E hirdetmény feladásának időpontja: 2013/10/16 (év/hó/nap)
 
A. melléklet További címek és kapcsolattartási pontok
A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név:
Postai cím:
Város/Község:
Postai irányítószám:
Ország:
--------------------(Ez a melléklet szükség szerint több példányban is használható)------------------