Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2013/118
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről (1-es minta)/KÉ/2013.07.01 KÉ
Eljárás fajtája:Hirdetmény nélküli tárgyalásos
Közzététel dátuma:2013.10.07.
Iktatószám:17106/2013
CPV Kód:79411000-8;85121000-3
Ajánlatkérő:Dél-Békés Mezőgazdasági Termelőiért Közhasznú Alapítvány
Teljesítés helye:Mezőkovácsházai kistérség települései
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Public Sector Tanácsadó Kft.
Ajánlatkérő típusa:Regionális/helyi szintű
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

1. melléklet a 92/2011. (XII. 30.) NFM rendelethez
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
tájékoztató
az eljárás eredményéről
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Dél-Békés Mezőgazdasági Termelőiért Közhasznú Alapítvány
Postai cím: Felszabadulás utca 14.
Város/Község: Pusztaottlaka
Postai irányítószám: 5665
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: Uhrin András elnök
Telefon: 68/428-000
E-mail: ottlakert@gmail.com
Fax: +36 68428258
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
Központi szintű  
Közszolgáltató  
Regionális/helyi szintű x
Támogatott szervezet [Kbt. 6. § (1) bekezdés g) pont]  
Közjogi szervezet  
Egyéb  
I.3.) Fő tevékenység
I.3.1) Klasszikus ajánlatkérők
x Általános közszolgáltatások
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Honvédelem
  Szociális védelem
  Közrend és biztonság
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Környezetvédelem
  Oktatás
  Gazdasági és pénzügyek
  Egyéb (nevezze meg):
  Egészségügy
I.3.2) Közszolgáltató ajánlatkérők
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Vasúti szolgáltatások
  Villamos energia
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz szolgáltatások
  Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
  Kikötői tevékenységek
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Repülőtéri tevékenységek
  Víz
  Egyéb (nevezze meg):
  Postai szolgáltatások
I. 4.) Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem
(Igen válasz esetén, ezekre az ajánlatkérőkre vonatkozóan további információkat az A. mellékletben adhat meg.)

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1) A szerződéshez rendelt elnevezés:
# „Lendületben a kistérség!” – Szűrőprogramokkal és egészségfejlesztéssel kapcsolatos szakértői szolgáltatások (TÁMOP-6.1.2/LHH/11-B-2012-0019) Megbízási szeerződés
II.1.2) A szerződés típusa és a teljesítés helye ( Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás megrendelés –, amelyik a leginkább megfelel a szerződés vagy közbeszerzés(ek) tárgyának)
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatás megrendelés
  Kivitelezés
  Tervezés és kivitelezés
  Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
  Adásvétel
  Lízing
  Bérlet
  Részletvétel
  Ezek kombinációja
Szolgáltatási kategória száma 11
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)
  Építési koncesszió
  Szolgáltatási koncesszió
A teljesítés helye:
Mezőkovácsházai kistérség települései
NUTS-kód: HU332
II.1.3) Keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszeren (DBR) alapuló szerződés(ek)re irányul
II.1.4) A szerződés vagy a közbeszerzés(ek) tárgya, mennyisége:
I. rész: Szűrőprogramok:
Ajánlatkérő Tevékenység megnevezése Tevékenység tartalma Termék megnevezése és igazolási módja Indikátorokhoz való hozzájárulás Költség
(nettó + ÁFA) Teljesítési határidő
Dél-Békési Mezőgazdasági Termelőiért Alapítvány Szűrőnapok A kistérség településein 3 alkalommal szűrőnap szervezése, mely 5 betegségtípus szűrését célozza: keringési, érzékszervi, mozgásszervi, dohányzás és szájüreg daganat. Az alábbi bontásban részletezzük a tevékenységet:
Szűrés 1.: A keringési betegségek kockázatára irányuló szűrések, ahhoz kapcsolódó kockázatbecslés és tanácsadás, vérnyomásmérés, artéria merevség vizsgálat, koleszterinszint mérés, hiperlipidémia (vérzsír) szint mérés, vércukorszint mérés, magasság mérés, testsúly mérés, bőrredő mérés (testzsír tömeg mérés), BMI számítás, derék-csípő arány vizsgálat, cél testsúly meghatározás, koronária rizikós besorolás. Táplálkozással kapcsolatos információnyújtás.
Szűrés 2.: Érzékszervi megbetegedésekre irányuló szűrések, ahhoz kapcsolódó kockázatbecslés és tanácsadás. Érzékszervi megbetegedésekre irányuló szűrés: hallás és látásszűrés, szemfenék vizsgálat, szemnyomás vizsgálat, általános látásvizsgálat Kettesy-tábla segítségével és hallásvizsgálat.
Szűrés 3.: mozgásszervi megbetegedésekre, szájüregi daganat és rák megelőző állapotokra irányuló szűrések és kapcsolódó tanácsadás, csontritkulás, ízületi mozgástartomány, izomerő, gerinc deformitások, tartási rendellenességek szűrése, láb deformitás szűrés, degeneratív ízületi megbetegedésben szenvedők szűrése, mozgáskoordinációs zavarok
Szűrés 4.: dohányzással kapcsolatos rövid intervenció kilégzési levegő CO tartalmának mérése, kérdőív kitöltetése rövid intervenció, szükség esetén a megfelelő szakellátásba irányítás. A helyi tüdőgondozó szakemberei vesznek részt a szűrőnapokon.
Szűrés 5.: a program megvalósítási ideje alatt minden településen szájüregi daganat szűrést végzünk 4 órában a helyi fogorvosok bevonásával. A szűréshez 1 fő orvos és 1 fő szakasszisztens biztosítása szükséges.
Vállalkozó feladata:
Szűrés 1: 3 alkalom x 6 óra x 4 fő szakember (1 fő szakorvos, 1 fő asszisztens, 1 fő diabétesz szakasszisztens, 1 fő dietetikus) (72 óra)
Szűrés 2: 3 alkalom x 6 óra x 4 fő szakember (1 fő fül-orr gégész, 1 fő szemész szakorvos, 1-1 fő szakasszisztens) (72 óra)
Szűrés 3: 3 alkalom x 6 óra x 3 fő szakember (1 fő orvos, 1 fő szakasszisztens, 1 fő gyógytornász) (54 óra)
Szűrés 4: 3 alkalom x 6 óra x 2 fő szakember (1 fő addiktológus, 1 fő szakasszisztens) (36 óra)
Szűrés 5: 3 alkalom x 6 óra x 2 fő szakember (36 óra)
Összesen 3 alkalom x 90 óra (270 óra); továbbá:
3 alkalom x 6 óra terembérlet biztosítása,
3 alkalom x 15 fő szakember ellátásának biztosítása beszámoló
jelenléti ív
fotódokumentáció 3 alkalommal szűrőnap






Dél-Békési Mezőgazdasági Termelőiért Alapítvány A kistérség településein megvalósuló programokon való részvétel szűréssel A kistérség településein megvalósuló programokon való részvétel szűréssel:
Tevékenység 1:
Vérnyomásmérés, artéria merevség vizsgálat, koleszterinszint mérés, hiperlipidémia (vérzsír) szint mérés, vércukorszint mérés, magasság mérés, testsúly mérés, bőrredő mérés (testzsír tömeg mérés), BMI számítás, derék-csípő arány vizsgálat, cél testsúly meghatározás, koronária rizikós besorolás. Táplálkozással kapcsolatos információnyújtás.
Szükséges 1 fő szakorvos, 1 fő asszisztens, 1 fő dietetikus, 1 fő diabétesz szakasszisztens.
Összesen 5 alkalom X 24 óra tanácsadás
Tevékenység 2: mozgásszervi megbetegedésekre irányuló szűrések és kapcsolódó tanácsadás csontritkulás, ízületi mozgástartomány, izomerő, gerinc deformitások, tartási rendellenességek szűrése, láb deformitás szűrés, degeneratív ízületi megbetegedésben szenvedők szűrése, mozgáskoordinációs zavarok. Szükséges 1 fő orvos, 1 fő szakasszisztens, 1 fő gyógytornász.
Összesen: 5 alkalom X 18 óra tanácsadás.
Kistérség településein megvalósuló programok szűréssel - keringési, mozgásszervi megbetegedések – rendezvényszervezése 5 alkalommal.
Vállalkozó feladata:
5 alkalom x 42 óra tanácsadás
5 alkalom x 6 óra, összesen 30 óra terembérlet
5 alkalommal rendezvényszervezés beszámoló
jelenléti ív
fotódokumentáció
meghívó 5 rendezvényhez kapcsolódó szűrés
Dél-Békési Mezőgazdasági Termelőiért Alapítvány Célcsoport állapotfelmérése, kockázatbecslés Célcsoport állapotfelmérése, kockázatbecslés:
A kliensek állapotfelmérése és kockázatbecslés szerinti besorolása 6.080 fő kliens számára havi beszámoló
kliensek adatainak elektronikus rögzítése 6.080 fő állapotfelmérése
Kelt, …………………… 2013. …………………..
P.H.
......................................
cégszerű aláírás
17.b. számú melléklet
„Lendületben a kistérség!” – Szűrőprogramokkal és egészségfejlesztéssel kapcsolatos szakértői szolgáltatások
(TÁMOP-6.1.2/LHH/11-B-2012-0019)
Ajánlattevői szolgáltatás paraméterei
II. rész: Alapellátásban dolgozók fejlesztése, lelki egészségének védelme
Ajánlatkérő Tevékenység megnevezése Tevékenység tartalma Termék megnevezése és igazolási módja Indikátorokhoz való hozzájárulás Költség
(nettó + ÁFA) Teljesítési határidő
Dél-Békési Mezőgazdasági Termelőiért Alapítvány Tájékoztató anyag helyi háziorvosok, szakemberek részére Szakértői díjak:
A programban részt vevő helyi háziorvosok, szakemberek szakmai támogatása és koordinálása szükséges a program során. Segítséget kell nyújtani nekik a szűrésekkel, betegségekkel és a betegek tájékoztatásával kapcsolatban.
Egy CD vagy DVD formátumban elkészített elektronikus formátumú tájékoztató és tananyag készül el:
orvosoknak szól, és újra fel tudják eleveníteni az adott betegséggel kapcsolatos tudásukat
betegeknek szól - akár le tudja a betegnek vetíteni vagy elektronikusan átküldi az orvos.
A szakértő módszertani segítséget nyújt, illetve a terápiás beteg együttműködés javítására is fókuszál, valamint összeállítja és elkészíti az elektronikus formátumú szakmai anyagot.
Feladat: igényfelmérés, szakértői, módszertani segítségnyújtás és 500 db CD elkészítése. Minderre összesen 128 tanácsadó óra áll rendelkezésre. módszertani segítségnyújtás 1 elektronikus példánya
500 db példány elkészültének igazolása 500 db CD/DVD
Dél-Békési Mezőgazdasági Termelőiért Alapítvány Terápiás beteg-együttműködés javítását támogató fejlesztések Foglalkozás tartása:
A kistérségi orvosok és asszisztenseik számára 10 alkalomból álló terápiás-beteg együttműködés fejlesztésre irányuló foglalkozás tartása. A betegek az asszisztenssekkel sokkal közvetlenebbek, könnyebben megnyílnak és kérdeznek, ezért az asszisztensek jelenléte is igen fontos a foglalkozásokon. Fontos a szakemberek szemléletmód váltása, hogy felismerjék, hogy fontos, hogy észrevegyék, ha például a páciensnek nincsen pénze megvenni a felírt gyógyszereket, akkor inkább segítsenek neki, hogy melyiket váltsák ki, mert ha a betegre bízzák, nagy probléma lehet belőle.
Vállalkozófeladata:
10 alkalom x 2 óra előadás (20 óra)
10 alkalom x 1 óra felkészülés (10 óra)
10 alkalom x 2 óra terembérlet (30 óra) beszámoló
jelenléti ív
fotódokumentáció 10 alkalommal előadás
Technikai segítségnyújtás
A betegek sokszor elfelejtik bevenni a tablettát, gyógyszert, ezért támogatásuk szükséges úgy, hogy matricákat adunk a klienseknek, melyet kiragaszthatnak a lakásban emlékeztetőül a gyógyszer bevételére, így a matrica kiragasztásával kevésbé felejtik el a gyógyszerek bevételét.
Vállalkozó feladata:
1.000 db matrica készítése
matricák szétosztása az (fent részletezett) előadások alkalmával 1.000 db matrica elkészültének igazolása 1.000 db matrica
Dél-Békési Mezőgazdasági Termelőiért Alapítvány Burn out foglalkozás A kistérségben működő egészségügyi alap- és szakellátásban dolgozóknak burn out foglalkozás megvalósítása az egészségügyi dolgozók lelki egészségét támogató programok szervezése kapcsán szükséges. A foglalkozás célja, hogy ismerjék fel a kiégés jeleit és tudjanak hatékony prevenciós eszközöket alkalmazni önmaguk mentális karbantartására. Tudjanak segítséget kérni és elfogadni környezetükből, szükség esetén szakemberektől fejlődjön önismeretük. A szakemberek a foglalkozás során segítséget kapnak a munkavégzés során fellépő krónikus megterhelések, stresszek következtében fellépő mentális, fizikális kimerülés állapotának megelőzéséhez és kezeléséhez.
A foglalkozás 4 alkalomból áll 6 óra időtartammal, a tanácsadó az előadások előtt 2 órát készül fel.
Vállalkozó feladata:
4 alkalom x 6 óra előadás (24 óra)
4 alkalom x 2 óra felkészülés (8 óra)
4 alkalom x 6 óra terembérlet (24 óra)
4 alkalom x 10 fő részére ellátás biztosítása beszámoló
jelenléti ív
fotódokumentáció 4 alkalommal burn out foglalkozás



17.c. számú melléklet
„Lendületben a kistérség!” – Szűrőprogramokkal és egészségfejlesztéssel kapcsolatos szakértői szolgáltatások
(TÁMOP-6.1.2/LHH/11-B-2012-0019)
Ajánlattevői szolgáltatás paraméterei
III. rész: Lakosságnak szóló egészségfejlesztési tanácsadás
Ajánlatkérő Tevékenység megnevezése Tevékenység tartalma Termék megnevezése és igazolási módja Indikátorokhoz való hozzájárulás Költség
(nettó + ÁFA) Teljesítési határidő
Dél-Békési Mezőgazdasági Termelőiért Alapítvány Terápiás beteg-együttműködés javítását támogató fejlesztések Lakosság szakszerű tájékoztatása
A terápiás - beteg együttműködés fejlesztés keretében a lakosság oktatása szükséges. Meg kell tanítani a lakosoknak, hogy a gyógyszerek mennyiségében, összetételében, és fajtájában nem szabad módosítani, az úgy kell beszedni és azt, és abban az időben, amit az orvos mond. A lakosság szemléletformálása is szükséges, hogy ha tudja, hogy nincsen pénze kiváltani az összes gyógyszert, vagy havonta csak bizonyos mennyiségű pénzt tud a gyógyszerekre fordítani, akkor kérje ki az orvos, asszisztens tanácsát, hogy mit-mivel kell beszednie, ne maga válogassa össze, és legyen nagy baj belőle. 18 település bevonásával szükséges a programot megvalósítani.
Vállalkozó feladata:
1 fő szakember bevonásával 2 óra előadás X 18 település (36 óra)
2 óra X 18 település terembérlet biztosítása (36 óra) beszámoló
jelenléti ív
fotódokumentáció 18 alkalommal tanácsadás, tájékoztatás

Dél-Békési Mezőgazdasági Termelőiért Alapítvány Alkohol problémákkal küzdő, krízishelyzetben lévő kliensek azonosítása Alkohol problémákkal küzdő, krízishelyzetben lévő kliensek azonosítása:
A kistérségben a munkaügyi központok dolgozóinak, az önkormányzatok szociális osztályán dolgozóknak, az óvodai és iskolai pedagógusoknak és védőnőknek előadásokat tartása vállalkozó feladata, ahol a részvevők megtanulják, hogy hogyan lehet a krízishelyzetben lévő embereket, alkohol problémákkal küzdő embereket azonosítani. Fontos, hogy azokat az embereket hívja meg vállalkozó a kistérségből, akik közvetlenül kapcsolatba kerülnek a célcsoporttal. 3 település kerül bevonásra.
Vállalkozó feladata:
3 település x 4 alkalom x 2 óra előadás (24 óra)
3 település x 4 alkalom x 2 óra terembérlet biztosítása (24 óra) beszámoló
jelenléti ív
fotódokumentáció 12 db előadás, összesen 175 fő bevonása
Az előadások végén 1 db módszertan kerül összeállításra, melynek elkészítése Vállalkozó feladata. 1 db módszertan elektronikus és nyomtatott példányban 1 db módszertan
II.1.5) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:79411000-8
További tárgyak:85121000-3
II.2) A szerződés(ek) végleges összértéke
II.2.1) A szerződés(ek) végleges összértéke (Csak a végleges összértéket kérjük megadni számokkal, az összes szerződést, részt, meghosszabbítást és opciót beleértve; az egyes szerződésekre vonatkozó információkkal kapcsolatban a IV.szakaszt (Az eljárás eredménye) kérjük kitölteni)
Érték: 17364000
Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfa (%) ,
II.2.2.) Építési koncesszió esetén az ellenszolgáltatás leírása:
II.2.3.) Szolgáltatási koncesszió esetén az ellenszolgáltatás leírása:

III. SZAKASZ: ELJÁRÁS
III.1) Az eljárás fajtája
III.1.1) Az eljárás fajtája
Klasszikus ajánlatkérők
  A Kbt. 123. §-a szerinti, szabadon kialakított eljárás
A Kbt. 121. § (1) b) pontja szerinti, a Kbt. Második Részében meghatározott szabályok alapján lefolytatott eljárás az alábbiak szerint:
  Nyílt
  Meghívásos
  Gyorsított meghívásos
  Versenypárbeszéd
  Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
  Gyorsított tárgyalásos
x Hirdetmény nélküli tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében nyílt
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében meghívásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetménnyel induló tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetmény nélküli tárgyalásos
  Kbt. 122/A. § szerinti eljárás
Közszolgáltató ajánlatkérők
  A Kbt. 123. §-a szerinti, szabadon kialakított eljárás
A Kbt. 121. § (1) b) pontja szerinti, a Kbt. Második Részében meghatározott szabályok alapján lefolytatott eljárás az alábbiak szerint:
  Nyílt
  Meghívásos
  Előminősítési hirdetménnyel meghirdetett meghívásos
  Előminősítési hirdetménnyel meghirdetett tárgyalásos
  Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
  Hirdetmény nélküli tárgyalásos
  Időszakos előzetes tájékoztatót tartalmazó hirdetménnyel meghirdetett meghívásos
  Időszakos előzetes tájékoztatót tartalmazó hirdetménnyel meghirdetett tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében nyílt
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében meghívásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetménnyel induló tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetmény nélküli tárgyalásos
  Kbt. 122/A. § szerinti eljárás
III. 1.1.2.) A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás, valamint a gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása: (adott esetben) :
A Kbt. 122. § (7) bekezdés a) pontja alapján, tekintettel arra, hogy a szolgáltatás becsült értéke nem érte el a huszonötmillió forintot.
III.2) Értékelési szempontok
III.2.1) Értékelési szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
x A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
VAGY (adott esetben a Kbt. 123. §-a szerinti eljárásban)
  Az összességében legelőnyösebb ajánlat a következő részszempontok alapján
SzempontSúlyszám
VAGY
  Egyéb:
III.2.2) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak nem
III.3) Adminisztratív információk
III.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám: (adott esetben)
III.3.2)
Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre a HL-ben nem
(Igen válasz esetén töltse ki a megfelelő rovatokat)
  Előzetes tájékoztató   Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
  Ajánlati/részvételi felhívás   Dinamikus beszerzési rendszerben használt egyszerűsített hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
  Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
III.3.3)
Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre a KÉ-ben nem
(Igen válasz esetén töltse ki a megfelelő rovatokat)
  Előzetes tájékoztató   Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
  Eljárást megindító, illetve meghirdető felhívás   Dinamikus beszerzési rendszerben használt egyszerűsített hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
  Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
 
IV. szakasz : AZ ELJÁRÁS EREDMÉNYE
A Szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Megbízási szerződés
IV.1) Az eljárás (részajánlat-tételi lehetőség esetén az adott rész vonatkozásában) eredményes volt:
igen
IV.2) Ha az eljárás (részajánlat-tételi lehetőség esetén az adott rész vonatkozásában) eredménytelen, illetve szerződéskötésre nem került sor, ennek indoka:
IV.3) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
IV.4)
A szerződéskötés időpontja: 2013/09/06 (év/hó/nap)
IV.5) A nyertes ajánlattevő neve és címe
Hivatalos név: Public Sector Tanácsadó Kft.
Postai cím: Színyei Merse u. 21.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1063
Ország: HU
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
IV.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (csak számokkal)
A szerződés eredetileg becsült összértéke (adott esetben)
Érték: 17380142 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfa (%) ,
A szerződés végleges összértéke
Érték: 17364000 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfa (%) ,
és
a figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat 17364000 /
és a legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: 19438000 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfa (%) ,
Éves vagy havi érték esetén: (adja meg)
Az évek száma: VAGY a hónapok száma:
A szerződés határozatlan időtartamra szól nem
IV.7) Alvállalkozásra vonatkozó információk
Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződéshez: nem
(Igen válasz esetén, csak számokkal) Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek igénybevételével történő teljesítésének értékét vagy arányát (részét):
Érték áfa nélkül: (arab számmal) Pénznem:
Arány (rész): , (%)
Nem ismert  
Az alvállalkozásba adandó érték/arány rövid meghatározása: (ha ismert)
IV.8) A nyertes ajánlattevő kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerinti minősítése
x mikro vállalkozás
  kisvállalkozás
  középvállalkozás
  egyéb
IV.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege (adott esetben)
Név:
Cím:
Ellenszolgáltatás összege (csak számokkal):
Érték: Pénznem:
Áfa nélkül  
Áfával  
Áfa (%) ,
IV.10) Az ajánlattevők neve és címe (ország is): (adott esetben)
 
IMS Magyarország Kft (név) 2040 Budaörs, Panoráma u. 4. (cím)
Magyarország (székhely szerinti ország)

Friss Európa Nonprofit Kft. (név) 1141 Budapest, Szugló u. 82. fsz. 2. (cím)
Magyarország (székhely szerinti ország)
----------------------------------(E pontból az ajánlattevők számától függően több használandó)-----------------------------------
IV.11)
A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett nem
IV.12) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem
---------------(Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható. Részajánlat-tételi lehetőség esetén ez a szakasz valamennyi részajánlati kör tekintetében, külön-külön töltendő ki.)-------------------

V. szakasz: kiegészítő információk
V.1) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos
igen
(Igen válasz esetén) Hivatkozás a projekt(ek)re és/vagy program(ok)ra:
TÁMOP-6.1.2/LHH/11-B-2012-0019
V.2) További információk (adott esetben)
V.2.1) Hirdetmény közzététele nélkül induló eljárás esetén az eljárást megindító felhívás megküldésének, illetőleg a Közbeszerzési Döntőbizottság tájékoztatásának napja:
Dátum: 2013/07/29 (év/hó/nap)
V.2.2) Az eljárás során figyelembe vett környezetvédelmi szempontok (adott esetben)
Az eljárásban környezetvédelmi szempontok kerültek meghatározásra:
  szerződéses feltételként
  bírálati részszempontként/alszempontként
  a műszaki leírás részeként
  az alkalmassági feltételek körében környezetvédelmi intézkedések alkalmazásának előírásával (építési beruházás és szolgáltatás megrendelés esetén)
  az alkalmassági feltételek körében környezetvédelmi vezetési rendszereknek való megfelelés igazolásával
V.2.3) Az eljárás során figyelembe vett szociális szempontok (adott esetben)
Az eljárásban szociális szempontok kerültek meghatározásra:
  szerződéses feltételként
  bírálati részszempontként/alszempontként
  a műszaki leírás részeként
  alkalmassági feltételként
  védett foglalkoztatók számára fenntartott közbeszerzés útján
V.2.4) Egyéb információk:
V.3)
E hirdetmény feladásának időpontja: 2013/09/24 (év/hó/nap)
 
A. melléklet További címek és kapcsolattartási pontok
A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név:
Postai cím:
Város/Község:
Postai irányítószám:
Ország:
--------------------(Ez a melléklet szükség szerint több példányban is használható)------------------